Поисковый запрос: (<.>S=Мови іноземні -- Методика викладання<.>) |
Общее количество найденных документов : 560
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| Тарахан В. Як умру, то поховайте..." ( До історії перекладу " Заповіту Т. Шевченка ) /В. Тарахан // Іноземні мови в начальних закладах. -Киiв:Педагогічна преса, 2006,N №3.-С.97-110
|
>2.
| Гордєєва А. Як організувати позааудіторну самостійну роботу студентів /А. Гордєєва; Т. Кавицька // Іноземні мови. -Киiв:Ленвіт, 2009,N №2.-С.24-29
|
>3.
| Бровінська Ю. Як нараховують надбавку за престижність і що робити, якщо ї не платять/Ю. Бровінська // Англійська мова в початковій школі. -Харків, 2019,N № 12.-С.5-7
|
>4.
| Ройз С. Як допомогти дитині вдало розпочати навчальний рік: 23 поради психолога/С. Ройз // Німецька мова в школі. -Харків:Основа, 2019,N № 9.-С.2-6
|
>5.
| Квасова О. Г.. Як готувати учнів до тестування умінь рецептивних видів мовлення/Квасова О. Г.. ; О. Г., . Квасова О. Г., Л.В. Гнаповська // Іноземні мови. -Киiв:Ленвіт, 2008,N №1.-С.15-21
|
>6.
| Полуботько О. Як використовувати газетні статті під час застосування інтерактивного методу роботи "АЖУРНА ПИЛКА" у вивченні іноземних мов/О. Полуботько // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.228-233
|
>7.
| Як булінг впливає на рівень навчання - дослідження PISA // Англійська мова в початковій школі. -Харків, 2018,N №2.-С.12-14
|
>8.
| Цетлин В. Эксперимент в методических исследованиях/В. Цетлин // Методическая мозаика. -г. Чехов:ООО " Методическая мозаика ", 2005,N №4.-С.8-15
|
>9.
| Що робити далі? // English Language and Culture. -Киiв:Шкільний світ, 2007,N №13.-С.19
|
>10.
| Ніколаєва С. Що і як слід оцінювати у відповідності до Державного стандарту середньої освіти ( іноземні мови )/С. Ніколаєва // Іноземні мови. -Киiв:Ленвіт, 2004,N №1.-С.10-15
|
>11.
| Шаленко О. Ще раз про рівні володіння іноземною мовою/О. Шаленко // Іноземні мови. -Киiв:Ленвіт, 2004,N №2.-С.3-9
|
>12.
| Ще раз про закон та зміни // Англійська мова в початковій школі. -Харків, 2017,N №12.-С.8-13
|
>13.
| Зінукова Н. Шляхи удосконаленя професійної підготовки усних перекладачів у вищому навчальному закладі/Н. Зінукова // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.104 (2). -Кіровоград, 2012.-С.368-372
|
>14.
| Дмітренко І. Шляхи удосконалення методичної підготовки майбутніх вчителів інозмної мови початкової школи/І. Дмітренко // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.104 (2). -Кіровоград, 2012.-С.364-368
|
>15.
| Дуда О. Шляхи оптимізації роботи над фаховими текстами з іноземної мови в економічному ВНЗ/О. Дуда // Актуальні питання лінгвістики, літературознавства та інноваційної методики викладання іноземних мов. -Тернопіль, 2011.-С.171-173
|
>16.
| Когут Т. Шляхи оптимізації навчання іноземних мов в неспеціальних вищих навчальниз закладах за умов кредитно-модульної системи:отиваційний аспект/Т. Когут // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.104 (2). -Кіровоград, 2012.-С.459-463
|
>17.
| Никитенко З. Школьное образование в Европе: современные тенденции языкковой политики/З. Никитенко // Иностранные языки в школе. -М., 2010,N №2.-С.2-11
|
>18.
| Іноземцева О. Шкільний гурток "Євроклуб" Абетка євроінтеграції"]/О. Іноземцева, М. Висторопець // Іноземні мови в навчальних закладах. -Киiв:Педагогічна преса, 2009,N №3.-С.96-106
|
>19.
| Топол В. Шість ознак того, що ваша школа - НУШ/В. Топол // Англійська мова в початковій школі. -Харків, 2019,N № 10.-С.10-12
|
>20.
| Дьоміна І. Чому байдужість учителя може дорого коштувати учневі/І. Дьоміна // Німецька мова в школі. -Харків:Основа, 2019,N № 9.-С.8-10
|
|
|