Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (6)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Мови іноземні<.>)
Общее количество найденных документов : 74
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-40   41-60   61-74 
1.

Костюк І. Закордонний досвід як стимул до змін у викладанні та вивченні шкільної історії в Україні/І. Костюк // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.242-249
2.

Морзе Н. Метод навчальних проектів/Н. Морзе // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.264-267
3.

Буко С. Американські підходи в гуманітарній галузі на приладі створення освітнього центру/С.Буко // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.282-293
4.

Шкарупа О. Впровадження методу складання проектів у навчально-виховному процесі сільської школи/О. Шкарупа // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.350-357
5.

Подолян І. Етнографія спілкування: з досвіду шведських мовознавців/І.Є. Подолян // Слов’янський вісник : Збірник наукових праць. Вип.3 : Філологічні науки. -Рівне, 2003.-С.57-61
6.

Волошун А. Проблеми застосування сучасних технологій в процесі засвоєння лексики на початковому етапі викладання іноземної мови./А.А. Волошун // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. . -Рівне, 2009.-С.50-53
7.

Зінчук І. Зорова наочність як засіб семантизації іншомовної лексики./І.В. Зінчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. . -Рівне, 2009.-С.53-58
8.

Мороз Л Специфіка роботи над термінами на заняттях з іноземної мови у вищому навчальному закладі./Л.В. Мороз // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. . -Рівне, 2009.-С.58-63
9.

Ніколайчук Г. Особливості діалогу в процесі формування комунікативних умінь дитини дошкільного віку./Г Ніколайчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. . -Рівне, 2009.-С.65-70
10.

Турко І. Теоретичні аспекти вивчення творчості поетів-імажистів у вищих навчальних закладах./І. Турко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. . -Рівне, 2009.-С.72-77
11.

Кочубей О. Особливості формування іншомовної компетенції студентів-філологів у вищому закладі./О Кочубей // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. . -Рівне, 2009.-С.85-88
12.

Мазурок О. Інноваційні методи навчання іноземних мов у вищій школі в контексті гуманістичної парадигми освіти./О Мазурок // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. . -Рівне, 2009.-С.89-92
13.

Тадєєва М Рання іншомовна освіта в європейських педагогічних традиціях./М Тадєєва // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. . -Рівне, 2009.-С.109-113
14.

Глотова А. Использование метода анализа конкретных ситуаций "Case Study" в профессионально-ориентированном обучении иностранному языку студентов технических специальностей./А. Глотова // Тези доповідей XI наукової конференції ’’Каразінські читання:Людина. Мова. Комунікація’’. -Харків:Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. , 2012.-С.59-61
15.

Грабовська І. Верифікативні питальні речення./І. Грабовська // Тези доповідей XI наукової конференції ’’Каразінські читання:Людина. Мова. Комунікація’’. -Харків:Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. , 2012.-С.64-66
16.

Гриняк О. Категорія імпліцитності у стилістичних засобах вираження./О. Гриняк // Тези доповідей XI наукової конференції ’’Каразінські читання:Людина. Мова. Комунікація’’. -Харків:Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. , 2012.-С.67-69
17.

Гусєва П. "Немовні" факультети: нові завдання навчання і вивчення іноземних мов./П. Гусєва // Тези доповідей XI наукової конференції ’’Каразінські читання:Людина. Мова. Комунікація’’. -Харків:Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. , 2012.-С.72-74
18.

Дубцова О. Вербальні та невербальні маркери комунікативної невдачі./О. Дубцова // Тези доповідей XI наукової конференції ’’Каразінські читання:Людина. Мова. Комунікація’’. -Харків:Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. , 2012.-С.81-82
19.

Кистол Л. Некоторые психологические особенности педагогического сотрудничества при обучении иностранному языку./Л. Кистол // Тези доповідей XI наукової конференції ’’Каразінські читання:Людина. Мова. Комунікація’’. -Харків:Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. , 2012.-С.122-124
20.

Рижа Т. Переклад текстів як форма домашньої роботи студентів немовних ВНЗ./Т. Рижа // Тези доповідей XI наукової конференції ’’Каразінські читання:Людина. Мова. Комунікація’’. -Харків:Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. , 2012.-С.238-239
 1-20    21-40   41-60   61-74