Поисковый запрос: (<.>S=Мова англійська -- МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ<.>) |
Общее количество найденных документов : 4541
Показаны документы с 1 по 30
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| Крутоус В. Інтерактивний тренінг для вчителів:Створюємо демократичне середовище уроку/В. Крутоус // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.88-93
|
>2.
| Скавронський П. Інтегровані уроки географії й англійської мови/П. Скавронський // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.178-185
|
>3.
| Зіннуров Є. Робота над проектами у викладанні англійської мови/Є.Зіннуров // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.202-213
|
>4.
| Використання західного досвіду у шкільній освіті України.. - 2002
|
>5.
| Ковтонюк А. Про самоврядування та його місце у громадянській освіті/А. Ковтонюк // Використання західного досвіду у шкільній освіті України.. -Київ:Абрис, 2002.-С.5-8 с.
|
>6.
| Оратовський Т. Громадянська освіта та педагогіка толерантності/Т.Оратовський // Використання західного досвіду у шкільній освіті України.. -Київ:Абрис, 2002.-С.15-18
|
>7.
| Горячов В. Інформаційно-методичні матеріали з питань інтеграції елементів громадянської освіти в навчально-виховний процес закладів освіти/В. Горячов // Використання західного досвіду у шкільній освіті України.. -Київ:Абрис, 2002.-С.24-26
|
>8.
| Горячов В. Програма інтегрованого курсу "Основи громадянської освіти для учнів 10-12 класів"/В. Горячов // Використання західного досвіду у шкільній освіті України.. -Київ:Абрис, 2002.-С.26-27
|
>9.
| Шатрова Ж. Впровадження курсу "Practical English" на уроках іноземної мови/Ж.Шатрова // Використання західного досвіду у шкільній освіті України.. -Київ:Абрис, 2002.-С.113-119
|
>10.
| Матвієць О. Спасибі тобі Америко!/О. Матвієць // Використання західного досвіду у шкільній освіті України.. -Київ:Абрис, 2002.-С.174-180
|
>11.
| Тиждень англійської мови. Week of Gratitude/ // Використовуємо сучасні підходи у викладанні англійської мови. -Харків:Основа, 2007.-С.6
|
>12.
| День країнознавчих вікторин "Mr.Know-all day" // Використовуємо сучасні підходи у викладанні англійської мови. -Харків:Основа, 2007.-С.7-9
|
>13.
| Розповідь учнів 7 класу молодшим школярам про святкування Дня Подяки в США // Використовуємо сучасні підходи у викладанні англійської мови. -Харків:Основа, 2007.-С.10-14
|
>14.
| Урок-презентація проектів у 10 класі на тему "День Подяки в США" // Використовуємо сучасні підходи у викладанні англійської мови. -Харків:Основа, 2007.-С.14-26
|
>15.
| ПІдсумки Тижня.Оформлення інформаційного бюлетня. Додатки // Використовуємо сучасні підходи у викладанні англійської мови. -Харків:Основа, 2007.-С.26-39
|
>16.
| Комп'ютер на уроках англійської мови. Lesson 1. Computers. A fun way to learn! // Використовуємо сучасні підходи у викладанні англійської мови. -Харків:Основа, 2007.-С. 40-45
|
>17.
| Компютер на уроках англійської мови. Lesson 2. More About Computers // Використовуємо сучасні підходи у викладанні англійської мови. -Харків:Основа, 2007.-С.45 - 47
|
>18.
| Комп'ютер на уроках англійської мови. Lesson 3 How Could We Live without Internet // Використовуємо сучасні підходи у викладанні англійської мови. -Харків:Основа, 2007.-С.47-59
|
>19.
| Комп'ютер на уроці англійської мови. Урок у 7 класі "Welcome to Computerland! " // Використовуємо сучасні підходи у викладанні англійської мови. -Харків:Основа, 2007.-С.63-79
|
>20.
| Метод проектів // Використовуємо сучасні підходи у викладанні англійської мови. -Харків:Основа, 2007.-С.80-85
|
>21.
| Краєзнавчі проекти англійською мовою // Використовуємо сучасні підходи у викладанні англійської мови. -Харків:Основа, 2007.-С.85-87
|
>22.
| Країнознавчі проекти // Використовуємо сучасні підходи у викладанні англійської мови. -Харків:Основа, 2007.-С.87-88
|
>23.
| Створення мультимедійних презентацій // Використовуємо сучасні підходи у викладанні англійської мови. -Харків:Основа, 2007.-С.88-89
|
>24.
| Куштенко Л. Деякі питання методики навчання лексики англійської мови на базі української/Л. Куштенко // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. -Київ:Радянська школа, 1974,N Вып.1.-С.С.183-188
|
>25.
| Онищенко К.І. До проблеми навчання читання англійською мовою в 2-му класі./К.І. Онищенко, В.М. Плахотник // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В 2.. -Київ:Радянська школа, 1975.-С.С.166-171
|
>26.
| Гапонова С.В. Заленжність основних характеристик вправ для керованого лабораторного заняття від його мети та змісту навчання (початковий етап навчання на факультеті англійської мови)./С.В. Гапонова // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В 2.. -Київ:Радянська школа, 1975.-С.С.171-175
|
>27.
| Borg Simon The use of grammatical terminology in the second language classaroom: A qualitative stude of teachers practices and cognitions /Simon Borg // Applied lingvistics. V20. N1. March 1999 . -Norfolk:Oxford. University Press, 1999.-С.95-126
|
>28.
| Ramanathan Vai Ethnographic approaches and methods in l 2 writing research: A critical guide and review /Vai Ramanathan, Dwight Atkinson // Applied lingvistics. V20. N1. March 1999 . -Norfolk:Oxford. University Press, 1999.-С.44-70
|
>29.
| Parks Susan Moving from School to the Workplace: Disciplinary Innovation, Border Crossings, and the Reshaping of a Written Genre/Susan Parks // Applied Linguistics. V22. N4. December 2001. -Oxford:Oxford University Press.-С.405-438
|
>30.
| Breen Michael P Making Sense of Language Teaching: Teachers* Principles and Classroom Practices/Michael P Breen, Bernard Hird // Applied Linguistics. V22. N4. December 2001. -Oxford:Oxford University Press.-С.470-501
|
|
|