Поисковый запрос: (<.>S=Мова англійська<.>) |
Общее количество найденных документов : 1135
Показаны документы с 1 по 30
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| Шиян О. Проблеми організації громадської освіти в школах нового типу/О. Шиян // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.126 - 130
|
>2.
| Балаба Л. Природа - очима душі/Л. Балаба // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.136 - 141
|
>3.
| Віллер І. Щоб шкільний твір не був тягарем/І. Віллер // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.142 - 149
|
>4.
| Франчук О. Розвиток критичного мислення на уроках англійської мови через знайомство з історією та культурою/О.Франчук // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.186-195
|
>5.
| Филимонова О. Номинативные и коммуникативные свойства вводных элементов предложения/О. Филимонова // Коммуникативный и номинативный аспекты единиц языка. -Ленинград:ЛГПИ, 1989.-С.78-86
|
>6.
| Зіннуров Е. Спогади про участь у програмі/Е. Зіннуров // Використання західного досвіду у шкільній освіті України.. -Київ:Абрис, 2002.-С.129
|
>7.
| Навроцька Є. Індивідуальність у всьому/Є. Навроцька // Використання західного досвіду у шкільній освіті України.. -Київ:Абрис, 2002.-С.165-167
|
>8.
| Гурський С. Про місце прислівників типу UP, Down в реченні сучасної англійської мови/С. Гурський // Питання романо-германської філології:Видавництво Львівського університету, 1961.-С.41-47
|
>9.
| Корсаков А. Перфект і категорія часових відношень у сучасній англійській мові /А. Корсаков // Питання романо-германської філології:Видавництво Львівського університету, 1961.-С.140-153
|
>10.
| Зеленський П. До питання про омонімічність форм умовного та дійсного способів англійській мові /П. Зеленський // Питання романо-германської філології:Видавництво Львівського університету, 1961.-С.154-159
|
>11.
| Огоновська О. До питання про інструменталіс в староаглійській мові/О. Огоновська // Питання романо-германської філології:Видавництво Львівського університету, 1961.-С.160-164
|
>12.
| Покровська Г. До питання про класифікацію видів контексту за обсягом/Г.Покровська // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. -Київ:Радянська школа, 1974,N Вып.1.-С.С.66-71
|
>13.
| Бедринець Л. Структура тричленних номінативних словосполучень та характер відношень їх компонентів/Л.Бедринець // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. -Київ:Радянська школа, 1974,N Вып.1.-С.С.71-75
|
>14.
| Чернова А. Типологія спонукальних речень у сучасній англійській мові/А.Чернова // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. -Київ:Радянська школа, 1974,N Вып.1.-С.С.75-81
|
>15.
| Кривошеєв О. Про значення префіксального іменника/О.Кривошеєв // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. -Київ:Радянська школа, 1974,N Вып.1.-С.С.81-86
|
>16.
| Тарасова О. Про використання понять "поле" і "модель" при дослідженні ареальних підсистем мови/О.Тарасова // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. -Київ:Радянська школа, 1974,N Вып.1.-С.С.141-148
|
>17.
| Пащенко Н. Конотативні значення форм Indefinite i Continuous у сучасній англійській мові/Н. Пащенко // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В3. -Київ:Радянська школа, 1976.-С.С.37-41
|
>18.
| Тимошенко Т. Структурно-морфологічні типи телескопних слів сучасної англійської мови/Т. Тимошенко // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В3. -Київ:Радянська школа, 1976.-С.122-127
|
>19.
| Харенко М. До питання про взаємодію запозиченого та одвічно англійського лексичних елементів/М. Харенко // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В 2.. -Київ:Радянська школа, 1975.-С.С.3-8
|
>20.
| Images of World English: Writing English as an International Language // World English. -Toronto:Multilingual Matters LTD, 2002.-С.1-17
|
>21.
| The Representation of the Social in a Science : Methodology in Linguistics // World English. -Toronto:Multilingual Matters LTD, 2002.-С.17-34
|
>22.
| Ideological and Economic Crosscurrents of Empsre // World English. -Toronto:Multilingual Matters LTD, 2002.-С.34-62
|
>23.
| The Contested Terrai of Colonsal Language Policy // World English. -Toronto:Multilingual Matters LTD, 2002.-С.62-86
|
>24.
| Access Denied: Containing the Spread of English // World English. -Toronto:Multilingual Matters LTD, 2002.-С.86-107
|
>25.
| Macroacquisition: Bilingual Speech Communities and Language Change // World English. -Toronto:Multilingual Matters LTD, 2002.-С.126-149
|
>26.
| The Macroacquisition of English: New Representations in the Language // World English. -Toronto:Multilingual Matters LTD, 2002.-С.149-174
|
>27.
| The Wold of Englishes in Convergence // World English. -Toronto:Multilingual Matters LTD, 2002.-С.174-182
|
>28.
| Decentering English Applied Linguistics // World English. -Toronto:Multilingual Matters LTD, 2002.-С.182-191
|
>29.
| The Becoming of a World English/Janina Brutt-Griffler // World English. -Toronto:Multilingual Matters LTD, 2002.-С.C.107-125
|
>30.
| Афанасьєва Л.В Про деякі обмеження в сполучуваності інтенсифікатора VERY з денотаторами якісної ознаки /Л.В Афанасьєва // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. Вип 4.. -Київ:Радянська школа, 1977.-С.С.7-10
|
|
|