Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (116)Статті з періодичних видань та збірок (335)Документи на електронних носіях (1)Документи про Рівненщину (21)Книги іноземними мовами (16)Рівненщина: Минуле і сьогодення (1)Історична Волинь (4)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=інтеграція<.>)
Общее количество найденных документов : 22
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-22 
1.

Вид документа :
Шифр издания : 74.261.7/А-724
Заглавие : Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид.
Выходные данные : Рівне: Перспектива, 2004
Колич.характеристики :388 c
Серия: Майстерня інновацій
Цена : 15.00 р.
УДК : 14
ББК : 74.261.7
Предметные рубрики: Інтерактивні технології
Содержание : Інноваційні ідеї демократизації та менеджменту школи/ С. Клепко. Як управляти шкільною освітою?(Американський досвід на тлі українських освітніх реалій)/ В. Громовий. "Україна-США: паралелі освіти"/ О. Желюк. Використання інтерактивних технологій в управлінській діяльності./ Л. Середяк, О. Янушевич. До питання громадянської освіти в сучасній школі/ М. Ростоцька. Інтерактивні технології навчання- реальний шлях до оновлення української школи./ О. Пометун. Інтерактивний тренінг для вчителів:Створюємо демократичне середовище уроку./ В. Крутоус. Рейтингове оцінювання діяльності шкіл протягом навчального року/ Л. Козак, о. Копанська. Благодійні фонди - запорука прозорого використання неурядових коштів у державних закладах освіти./ О. Демчук. Використання закордонного досвіду в адміністративно - фінансовому управлінні школою./ А. Гонорська, О. Франчук. Використання сучасних технологій - створення нових можливостей розвитку післядипломної освіти./ М. Жук. Проблеми організації громадської освіти в школах нового типу./ О. Шиян. До питання досвіду впровадження інтерактивних технологій / О. Пометун. Природа - очима душі/ Л. Балаба. Щоб шкільний твір не був тягарем/ І. Віллер. Прагнення реалізувати себе/ Т. Голуб. Комунікативний підхід у викладанні іноземної мови./ С. Куриш. Навчання письму як методична проблема./ Л. Люта, Т. Каша. Через науково-дослідницьке проектування до особистісно-орієнтованого навчання./ В. Саверська-Лихошва. Інтегровані уроки географії й англійської мови/ П. Скавронський. Розвиток критичного мислення на уроках англійської мови через знайомство з історією та культурою/ О. Франчук. Інтеграція ідей громадянської освіти у викладанні суспільних дисциплін./ Л. Середяк, А. Ковтонюк. Робота над проектами у викладанніанглійської мови./ Є. Зіннуров. Метод проектів на уроках громадянської освіти./ Г. Сеньковська. Практичне право.Нові підходи до викладання права в середній школі./ Т. Ремех. Як використовувати газетні статті під час застосування інтерактивного методу роботи"АЖУРНА ПИЛКА" у вивченні іноземних мов./ О. Полуботько. Використання методу критичного мислення на уроках англійської мови./ О. Тарасова. Закордонний досвід як стимул до змін у викладанні та вивченні шкільної історії в Україні./ І. Костюк. Сучасні підходи у викладанні історії./ О. Войтенко. Деякі аспекти шляху виховання громадянина./ С. Ратушняк. Метод навчальних проектів./ Н. Морзе. Країна мрії: симуляційна гра чи підготовка до життя./ С. Мурзаков. Американські підходи в гуманітарній галузі на приладі створення освітнього центру./ С. Буко. Урядуй собі сам- урятуй себе сам!/ Т. Оратовський, В. Шторлін. Інтернет-сторінка-інформаційне поле місцевої громади./ О. Педан-Слєпухіна. Молодь обирає дію- нова форма громадянського виховання учнів./ А. Панченков. Волонтерство- невід'ємна складова виховної роботи в сучасній школі./ Л. Шашура. Волонтерство-шлях до громадського суспільства./ О. Жадько. Дитячі громадські організації як елемент громадянської освіти./ С. Саєнко. Дебати: інтерактивний спосіб мислення./ О. Тищенко. Від учнівського самоврядування до самоврядування вчителів і батьків./ Н. Вукіна. Впровадження методу складання проектів у навчально-виховному процесі сільської школи./ О. Шкарупа. Учнівські проекти, спрямовані на реалізацію права дитини на вільне висловлювання./ О. Цимбал. Від програм партнерів до інтеграції курсу громадянської освіти./ Т. Лаворік, О. Кукла. Осмислення ролі гендерної освіти./ В. Пащук. Чотири "родзинки"освітянського досвіду./ Н. Дементієвська.
Аннотация: 10
Экземпляры : всего : ВІЛ(1), ЧЗ(1)
Свободны : ВІЛ(1), ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 14/А-724
Автор(ы) : Середяк Л., Ковтонюк А.
Заглавие : Інтеграція ідей громадянської освіти у викладанні суспільних дисциплін
Место публикации : Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів: Наук.-метод. вид./ Ред. О.Тищенко. - Рівне: Перспектива, 2004. - С. 196-202. - ISBN 966-7643-43-3 (Шифр 74.261.7/А-724-737826). - ISBN 966-7643-43-3
УДК : 14
ББК : 74.261.7
Предметные рубрики: Мови іноземні-- Методика викладання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтеграція--освіта громадська
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 4И(Пол.)/Z11
Автор(ы) : Wesolowska Danuta
Заглавие : Leksykalne przejawy integracgi spolecznej.
Место публикации : Z zagadnien slownictwa wspolczesnego jezyka polskiego. - Варшава, 1978. - С. 215-217 (Шифр 4И(Пол.)/Z11-147837)
ББК : 4И(Пол.)
Предметные рубрики: Мова польська
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): вирази лексичні--інтеграція
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 81.2(4 Укр)/Н34
Заглавие : Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.42 : Збірник наукових праць
Выходные данные : Острог, 2014
Колич.характеристики :300 с
Цена : Б.ц.
ББК : 81.2(4 Укр)
Содержание : Образна складова лінгвокультурного типажа ''Aussteiger"/ О.Ю. Бондарчук. Ненаголошений вокалізм в акцентно-ритмічній системі англійського мовлення українців/ А. Варлакова. Семантика "Persuasion'' у мові та дискурсі/ М. Веренько. Категоризація ціннісних концептів американського та українського політикуму/ І Галаса. Ієрархічна організація базового когнітивного домену час у концептосистемі англійської загадки/ Н. Голіяд. Методика лінгвокогнітивного аналізу англомовної прозової байки/ О. Гончарук. Міфологічна картина світу давніх германців в системах простору та часу/ Т. Гузій. Феміністичні мотиви у творчості Сільвії Плат/ О. Заболотна. Національно-культурний зміст ФО з позицій когнітивного підходу (на матеріалі німецької, французької та української мов)/ Р. Каракевич. Інтеграція вербальних та візуальних компонентів товарних знаків в англомовному рекламному дискурсі/ Ю. Кононець. Лексико-семантична асиміляція англоамериканізму шоп в українській та російській мовах початку ХХІ століття/ Т. Лелека. Номінативні конструкції у наративній структурі художнього тексту (на матеріалі роману "Le Planetium" Н.Саррот)/ О. Мамосюк. Динаміка семантичної структури лексеми Family в контексті еволюції британської мовної картини світу/ І. Матіяш. Когнитивные барьеры в межкультурной коммуникации на английском лингва франка/ К. Мележик. Семантичны класи дыэслыв в актуалызацыъ концепту Globalisation у науковому дискурсі/ Л. Мунтян. Об?єктивація концепту success в американському журнальному рекламному дискурсі початку ХХІ ст/ О. Оленюк. Методика проведення та лінгвістична інтерпретація результатів акустичного аналізу просодики комунікативного членування німецької промови/ О. Падалка. Ціннісні орієнтири військовослужбовців України, США та Великобританії (на матеріалі текстів військових керівних документів)/ В. Старух. Вербальна об’єктивація цінностей і стереотипів англійської авіаційної субкультури/ В. Тарасова; В Тарасова. Особливості структурних складових лінгвокультурних концептів/ М. Томенчук. Типи класифікацій морфем у систематичних, аналітичних і аглютинативних мовах/ В. Урядова. Вербалізація концепту "егоїзм" у художній літературі першої половини ХХст/ Ж. Черська. Розкриття соціцокультурного потенціалу лексичних одиниць з метою формування соціокультурної компетенції у процесі вивчення іноземних мов/ І. Голуб. Специфіка використання методики КЛАНЗА у навчальному процессі/ Т. Деркач-Падясек. Використання презентації як складової комп’ютерних технологій на заннятях з англійської мови/ В. Котлярова. Комуникативная функция терминологии в когнитивном аспекте исследования/ Л. Лазуренко. Ядерна лексема "culture" у сфері культурно-антропологічної термінології/ С. Лежньов. Формування іншомовної комунікативної компетенції у студентів нефілологічних спеціальностей/ О. Максименко. Розвиток діалогічних умінь старшокласників засобами читання художніх творів англійською мовою/ Г. Матюха. Деловая игра как средство формирования навыков межкультурного общения студентов экономического вуза/ Л. Селюжицкая. До питання осучаснення навчання англійській мові/ Ю. Стежко. Конфігуративна модель мовлення у контексті вивчення іноземних мов: структура комунікатів/ М. Федоришин. Групова робота на заняттях з іноземної мови: чому вона вчить студента і чому вона вчить викладача/ Л. Халезова. Вплив сучасних глобалізаційних процесів на формування міжкультурної компетенції під час вивчення іноземних мов (інноваційні методи на прикладі французької та італійської мови)/ О. Яницька. Фахова комунікативна компетентність як необхідна умова професійної освіти/ А. Андрощук. Перспективи використання досвіду підготовки вчителів для шкіл національних меншин в Україні у сучасній системі освіти/ Л. Войналович. Формування англомовної професійної компетенції у студентів-журналістів шляхом вивчення фахової термінології/ Г. Деркач. Форми і методи навчання вчителів загальноосвітніх акладів Швеції до застосування ІКТ/ І. Капустян. Особливості формування іншомовної компетенції у студентів вищих навчальних закладів економічної спрямованості/ К. Лесневська. Формування когнітивно-прагматичної іншомовної компетенції майбутнього економіста/ Л. Мармураш. Моделювання професійно-комунікативних ситуацій в іншомовній підготовці фахівців технічного профілю/ О. Можаровська. Термінологічні особливості музичної професійної лексики/ І. Мурадханян. Світоглядні орієнтири сучасного іншомовного соціокультурного простору в формуванні фахівців нефілологічних спеціальностей (на прикладі викладання німецької мови як другої іноземної у Донну)/ О. Назаренко. Специфіка викладання перекладу студентам фаху "міжнародні відносини" в процесі професійної іншомовної підготовки/ С. Перова. Іншомовна комунікативна компетентність у процесі формування професійної компетенції майбутніх фахівців банківської справи/ Л. Потенко. Использование тестового контроля с целью проверки иноязычной коммуникативной компетенции студентов специальности "туризм" (на базе английского языка)/ С. Райц. Формування іншомовної комунікативної компетенції/ Л. Рись. Особливості організації самостійної роботи майбутніх екологів в процесі їх іншомовної професійної підготовки/ Н. Рубель. Досвід використання автентичних підручників з мови спеціальності у медичному вузі/ Л. Сазанович. Принцип наскрізного сюжету на заняттях іноземної мови/ Л. Самарова. Формування управлінських умінь вчителів-філологів/ Н. Сердюк. Особенности преподавания грамматики в интенсивном курсе обучения иностранным языкам в высшей школе/ Л. Сизова. Крос-культурна грамотність як невід’ємний компонент іншомовної освіти студентів економічного профілю/ І. Смущенко. Обучение научному дискурсу в контексте формирования иноязычной коммуникативной культуры студентов-филологов/ И. Тяллева. Професійна іншомовна підготовка майбутніх фахівців сфери туризму у процесі міжкультурної інтеграції/ Ю. Хорошилова. Особливості формування іншомовної комунікативної компетенції майбутніх фахівців-перекладачів флоту/ К. Шапочка.
Перейти к внешнему ресурсу https://lingvj.oa.edu.ua/assets/files/full/2014/NZ_Vyp_42.pdf
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 81.2(4 Укр)/Н34
Автор(ы) : Кононець Ю.
Заглавие : Інтеграція вербальних та візуальних компонентів товарних знаків в англомовному рекламному дискурсі
Место публикации : Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.42: Збірник наукових праць. - Острог, 2014. - С. 80-83 (Шифр 81.2(4 Укр)/Н34-565652)
ББК : 81.2(4 Укр)
Предметные рубрики: Мова англійська
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): дискурс
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 81.2(3-Англ)/C52
Автор(ы) : Sasser M. Tyler
Заглавие : Fictions of Integration: American Children's Literature and the Legacies of Brown v. Board of Education by Naomi Lesley (review)
Место публикации : Children's Literature. Vol 46. - Maryland: Johns Hopkins University Press, 2018. - С. 223-227 (Шифр 81.2(3-Англ)/C52-376892384)
ББК : 81.2(3-Англ)
Предметные рубрики: Літературознавство американське
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтеграція--література дитяча--освіта--рецензія
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из газеты
Шифр издания :
Заглавие : Ukraine's Choice : European Integration
Место публикации : English Language and Culture. - Киiв: Шкільний світ, 2004. - №15. - С. 8 (Шифр E1/2004/15)
Предметные рубрики: Мова англійська-- Теми розмовні
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): україна--еврорада--інтеграція
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из газеты
Шифр издания :
Заглавие : Інтеграція - це процес, який вимагає часу
Место публикации : English Language and Culture. - Киiв: Шкільний світ, 2004. - №17. - С. 3-4 (Шифр E1/2004/17)
Предметные рубрики: Освіта-- Міжнародні зв'язки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): еврорада--реформа освіти
Найти похожие

9.

Заглавие газеты: English Language and Culture. Weekly -2007г.,N 13
Интересные статьи :
Challenges and Responsibilities (стр.3-4) фывфыв: ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ
Teaching Poetry (стр.5-6) фывфыв: ПОЕЗІЯ, УРОК АНГЛ. МОВИ
International Languages (стр.7-9) фывфыв: МОВИ В ЖИТТІ ЛЮДИНИ
Partnership for Peace/ What is NATO? (стр.10-11) фывфыв: військовий альянс НАТО
The History of the EU (стр.12) фывфыв: ЄВРОРАДА, ІСТОРІЯ
How the EU works (стр.13-14) фывфыв: ЄВРОРАДА
Advantages for Ukrainian Integration into the EU (стр.15-16) фывфыв: УКРАЇНА, ЄВРОРАДА, ІНТЕГРАЦІЯ
The European Day of Languages (стр.17-18) фывфыв: МОВИ СВІТУ
Що робити далі? (стр.19) фывфыв: РЕФОРМА ОСВІТИ
The Art of Conversation (стр.20) фывфыв: ОРАТОРСЬКЕ МИСТЕЦТВО
Samuel Johnson (стр.21) фывфыв: ПЕРСОНАЛІЇ ЛІТЕРАТУРА, ДЖОНСОН С.
Chocolate, sweet chocolate... (стр.22-23) фывфыв: ЇЖА, ШОКОЛАД
Интересные статьи :
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из газеты
Шифр издания :
Заглавие : Advantages for Ukrainian Integration into the EU
Место публикации : English Language and Culture. - Киiв: Шкільний світ, 2007. - №13. - С. 15-16 (Шифр E1/2007/13)
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): україна, єврорада, інтеграція
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из газеты
Шифр издания :
Заглавие : European Culture Capital 2008 UNVEILS Excitimg Programme
Место публикации : English. - М.: Первое сентября, 2007. - №9. - С. 3-4 (Шифр E2/2007/9)
Предметные рубрики: Європейська інтеграція-- Окремі країни
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): міжнародна осівта--євроінтеграції
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из газеты
Шифр издания :
Заглавие : Ukraine's Choice: European Integration
Место публикации : English Language and Culture. - Киiв: Шкільний світ, 2007. - №32. - С. 28-34 (Шифр E1/2007/32)
Предметные рубрики: Мова англійська-- Методика викладання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): україна--єврорада--інтеграція
Найти похожие

13.

ЗаглавиеАнглійська мова та література -2007г.,N 33
Интересные статьи :
Казачінер О. Використання лінгвістичних казок під час навчання англійської мови/ О. Казачінер (стр.2-6) фывфыв: КАЗКИ, ЛІНГВІСТИЧНІ
Олійник Н.О. Інтеграція освітніх, духовних та культурних надбань молоді України та США / Н.О. Олійник (стр.6-10) фывфыв: УКРАЇНА, США
Карпенко О. The Elves and the Shoemaker ( A Christmas story based on the fairy-tale by the Brothers Grimm)/ О. Карпенко (стр.10-12) фывфыв: КАЗКА, РІЗДВО
Шептура В.І. "Christmas Party" Позакласний захід на базі англійського клубу молодшої групи( 2-7 класи )/ В.І. Шептура (стр.12-14) фывфыв: ПОЗАКЛАСНА РОБОТА, РІЗДВО
Бажан Л. Evening PlayThe Snow Queen "for the pupils of 7th form/ Л. Бажан (стр.14-17) фывфыв: КАЗКА, СНІГОВА КОРОЛЕВА
Пантелеймонова-Плакса І. Професії. 4 клас/ І. Пантелеймонова-Плакса (стр.17-18) фывфыв: ПРОФЕСІЇ
Ковальова Т. The United States of America/ Т. Ковальова (стр.18-21) фывфыв: США
Бажан Л. Test to the topic " The USA " for the pupils of th 9th form/ Л. Бажан (стр.21-23) фывфыв: КРАЇНОЗНАВСТВО, США, ТЕСТИ
Шматкова Т. The United States of America/ Т. Шматкова (стр.23-27) фывфыв: США
Сіденко О. На допомогу предметнику/ О. Сіденко (стр.27-30) фывфыв: АУДІЮВАННЯ, МЕТОДИКА
Поплавцева Л. Психологические особенности технологии пробемного обучения в старших классах/ Л. Поплавцева (стр.30-31) фывфыв: ПРОБЛЕМНЕ НАВЧАННЯ
Интересные статьи :
Найти похожие


14.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Олійник Н.О.
Заглавие : Інтеграція освітніх, духовних та культурних надбань молоді України та США
Место публикации : Англійська мова та література. - Харків: Основа, 2007. - №33. - С. 6-10 (Шифр А536335/2007/33)
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): україна, сша
Найти похожие

15.

-2009г.,N 1
Интересные статьи :
Вакарчук І. Головна мета - зробити наших найменших громадян щасливими!/ І. Вакарчук (стр.3) фывфыв: РЕГЛАМЕНТУЮЧІ ДОКУМЕНТИ
Шклои - партнери майбутнього (Започатковано новий міжнародний євроінтеграційний проект) (стр.9012) фывфыв: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА
Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх закладах у 2005/2006 навчальному році ( витяг ) (стр.12-19) фывфыв: РЕГЛАМЕНТУЮЧІ ДОКУМЕНТИ
Білети з іноземної мови для державної підсумкової атестації 9 клас. 11 клас (стр.19-28) фывфыв: ЕКЗАМЕН, БІЛЕТИ
Свиридюк Т. Шукаємо і знаходимо своє місце в полікультурній Європі/ Т. Свиридюк ; Н. Шевчук; Т. Бабенко (стр.28-37) фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ, ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА
ПЕРШУКОВА О. У пошуках "ідеального" підходу ( Інтеграція сучасних підходів до навчання іноземних мов у країнах Європи) / О. ПЕРШУКОВА ; В. Пономаренко; Л. Трясиборода (стр.37-48) фывфыв: ІНТЕГРОВАНЕ, НАВЧАННЯ,
Поліщук Н. Утілюючи принцип колективної взаємодії (Інтенсифікація процесу навчання іноземної мови в середній школі)/ Н. Поліщук ; Н. Іванська; Н. Борейко (стр.48-57) фывфыв: ІНТЕНСИФІКАЦІЇ
Шевчук Н. Використання проектної роботи на уроках англійської мови/ Н. Шевчук ; Т. Бабенко (стр.57-63) фывфыв: ПРОЕКТНА МЕТОДИКА
Пономаренко В. Вчимося - граючи ( конспекти ігрових уроків німецької та англійської мов)/ В. Пономаренко ; Л. Трясиборода (стр.63-75) фывфыв: ГРА НА УРОЦІ
Іванська Н. Наша сила - в єдності ( особистісно зорієнтований урок французької мови з використанням аудіовізуальних технологій)/ Н. Іванська ; Н. Борейко (стр.75-79) фывфыв: ОСОБИСТІНО ОРІЕНТОВАНИЙ ПІДХ
Україна крізь призму сучасних методик викладання іноземної мови (стр.79-82) фывфыв: ЗАГАЛЬНА МЕТОДИКА
На шдяху до школи проектної культури та життєвого проектування (стр.82-88) фывфыв: ПРОЕКТНІ РОБОТИ
Бабенко Т. Розкриваючи культуру як глобальне явище/ Т. Бабенко (стр.94-102) фывфыв: ГРАМАТИКА
Трясиборода Л. Наш кабінет - фортеця знань/ Л. Трясиборода (стр.102-111) фывфыв: КАБІНЕТ ІНОЗЕМНОЇ
Борейко Н. [Європейська освіта]/ Н. Борейко (стр.111-112) фывфыв: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА
Интересные статьи :
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Першукова О.
Заглавие : У пошуках "ідеального" підходу ( Інтеграція сучасних підходів до навчання іноземних мов у країнах Європи)
Место публикации : Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2009. - №1. - С. 37-48 (Шифр І2/2009/1)
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтегроване, навчання,
Найти похожие

17.

-2010г.,N 4
Интересные статьи :
Жити разом як рівні у гідності (У Любляні міністри освіти країн Європи обговорили роль вчителя у сучасному світі) (стр.4) фывфыв: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА
Декларація міністрів освіти Європи "Освіта для сталого демократичного суспільства: роль учителя" (стр.5) фывфыв: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА
Про вивчення іноземних мов у 2010/2011 навчальному році (Методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України, проект) (стр.10-18) фывфыв: РЕГЛАМЕНТУЮЧІ ДОКУМЕНТИ
Програма Ради Європи на 2010 - 2014 роки "Освіта для мультикультурного взаєморозуміння прав людини і демократичної культури" (стр.18-44) фывфыв: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА
Коваленко О. Концептуальні засади профільної освіти профільної освіти у ЗНЗ: Міжпредметна інтеграція, багаторівневістьта варіативність / О. Коваленко ; О. Ярова (стр.44-52) фывфыв: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ,ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ,
Карп’юк О. [ Календарно-тематичне планування НМК ENGLISH 10, 9-й рік навчання]/ О. Карп’юк ; І. Савчук (стр.52-60) фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА
Трофімчук С. Оціни свої знання - отримай оцінку (Методичний посібник для вчителів англійської мови. Закінчення)/ С. Трофімчук ; Н. Басай (стр.60-66) фывфыв: ВНЗ, ПІДРУЧНИК
Буренко В. Навчання письма: методичні поради/ В. Буренко ; В. Редько, І. Шмигельський (стр.66-70) фывфыв: ПИСЬМО, НАВЧАННЯ ПИСЬМА
Освітній проект, що відкриває вікна у світ (стр.73-75) фывфыв: МІЖНАРОДНА ОСІВТА
Ярова О. ІІ Міжнародний науково-практичний семінар "Creative Approaches and Methods in English Teaching"/ О. Ярова (стр.75) фывфыв: МІЖНАРОДНА ОСІВТА
Савчук І. Навчання для майбутнього (Методичні рекомендації до роботи за підручником "Deutsch 10")/ І. Савчук (стр.76-84) фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА
Басай Н. Календарно- тематичне планування до підручника " Gutten Tag!10"/ Н. Басай (стр.84-90) фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА
Редько В. AMIGOS" - навчальний курс для тих, хто бажає оволодіти іспанською за три роки)/ В. Редько, І. Шмигельський (стр.90-96) фывфыв: НМК, AMIGOS
Интересные статьи :
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Коваленко О.
Заглавие : Концептуальні засади профільної освіти у ЗНЗ: Міжпредметна інтеграція, багаторівневістьта варіативність
Место публикации : Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2010. - №4. - С. 44-52 (Шифр І2/2010/4)
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): профільне навчання--інтегроване навчання,
Найти похожие

19.

ЗаглавиеАнглійська мова та література -2018г.,N 27
Интересные статьи :
Клименко М. Упровадження інтегрованого навчання в умовах реалізації НУШ/ М. Клименко (стр.2-4) фывфыв: ІНТЕГРАЦІЯ,НОВА УКРАЇНЬКА ШКОЛА
Shayana O. Common expressions in English/ O. Shayana (стр.4-15),ВИРАЗИ КЛАСНОГО ВЖИТКУ,СЛОВА "LET", "BOOK","TAKE", "NAME","PAPER''
Журбинська М. Музика (6 клас)/ М. Журбинська (стр.15-18) фывфыв: МУЗИКА В ЖИТТІ ЛЮДИНИ
Гаврилова С. The secrets of keeping pets (Level A2, за підручником Cambridge English Prepare)/ С. Гаврилова (стр.18-25) фывфыв: ТВАРИНИ,ПРИРОДА
Токайчук Н. Кіно і театр. Повторення матеріалу (7 клас)/ Н. Токайчук (стр.25-30) фывфыв: КІНО
Улицька Н. Shopps and Shopping (Level: pre-intermediate)/ Н. Улицька (стр.30-34) фывфыв: КРАМНИЦЯ,ПОКУПКИ
Локшина Р. The most popular cities in the USA (level B1)/ Р. Локшина, Н. Бушина (стр.34-39) фывфыв: ВАШИНГТОН,ЛАС ВЕГАС,ЛОС АНЖЕЛОС
Любченко О. Princenton University/ О. Любченко (стр.23-24) фывфыв: УНІВЕРСИТЕТ ПРИНСТОНСЬКИЙ,США
Интересные статьи :
Найти похожие


20.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Клименко М.
Заглавие : Упровадження інтегрованого навчання в умовах реалізації НУШ
Место публикации : Англійська мова та література. - Харків: Основа, 2018. - № 27. - С. 2-4 (Шифр А536335/2018/27)
Предметные рубрики: Мова англійська-- Методика викладання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтеграція--нова українька школа
Найти похожие

 1-20    21-22