Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (212)Статті з періодичних видань та збірок (631)Документи на електронних носіях (1)Документи про Рівненщину (1614)Книги іноземними мовами (4)Рівненщина: Минуле і сьогодення (474)Історична Волинь (313)Газета “Червоний прапор” (617)Музичні твори (2)Каталог періодичних видань РОУНБ (1945-) (3)Зведений каталог назв періодики бібліотек області (13)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=школи<.>)
Общее количество найденных документов : 182
Показаны документы с 1 по 30
Сигли бібліотек за посиланням
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.
74.261.7
А-724


   
    Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів [Текстььь] : наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - 388 c. - (Майстерня інновацій). - 15.00 р.
    Содержание:
Клепко, С. Інноваційні ідеї демократизації та менеджменту школи / С. Клепко. - С .16-32
Громовий, В. Як управляти шкільною освітою?(Американський досвід на тлі українських освітніх реалій) / В. Громовий. - С .32-45
Желюк, О. "Україна-США: паралелі освіти" / О. Желюк. - С .46-59
Середяк, Л. Використання інтерактивних технологій в управлінській діяльності. / Л. Середяк, О. Янушевич. - С .60-67
Ростоцька, М. До питання громадянської освіти в сучасній школі / М. Ростоцька. - С .68-77
Пометун, О. Інтерактивні технології навчання- реальний шлях до оновлення української школи. / О. Пометун. - С .78-77
Крутоус, В. Інтерактивний тренінг для вчителів:Створюємо демократичне середовище уроку. / В. Крутоус. - С .88-93
Козак, Л. Рейтингове оцінювання діяльності шкіл протягом навчального року / Л. Козак, о. Копанська. - С .94 -103
Демчук, О. Благодійні фонди - запорука прозорого використання неурядових коштів у державних закладах освіти. / О. Демчук. - С .104-109
Гонорська, А. Використання закордонного досвіду в адміністративно - фінансовому управлінні школою. / А. Гонорська, О. Франчук. - С .110 - 117
Жук, М. Використання сучасних технологій - створення нових можливостей розвитку післядипломної освіти. / М. Жук. - С .118 - 125
Шиян, О. Проблеми організації громадської освіти в школах нового типу. / О. Шиян. - С .126 - 130
Пометун, О. До питання досвіду впровадження інтерактивних технологій / О. Пометун. - С .132 - 135
Балаба, Л. Природа - очима душі / Л. Балаба. - С .136 - 141
Віллер, І. Щоб шкільний твір не був тягарем / І. Віллер. - С .142 - 149
Голуб, Т. Прагнення реалізувати себе / Т. Голуб. - С .150 - 155
Куриш, С. Комунікативний підхід у викладанні іноземної мови. / С. Куриш. - С .156 - 163
Люта, Л. Навчання письму як методична проблема. / Л. Люта, Т. Каша. - С .164 - 169
Саверська-Лихошва, В. Через науково-дослідницьке проектування до особистісно-орієнтованого навчання. / В. Саверська-Лихошва. - С .170-177
Скавронський, П. Інтегровані уроки географії й англійської мови / П. Скавронський. - С .178-185
Франчук, О. Розвиток критичного мислення на уроках англійської мови через знайомство з історією та культурою / О. Франчук. - С .186-195
Середяк, Л. Інтеграція ідей громадянської освіти у викладанні суспільних дисциплін. / Л. Середяк, А. Ковтонюк. - С .196-202
Зіннуров, Є. Робота над проектами у викладанніанглійської мови. / Є. Зіннуров. - С .202-213
Сеньковська, Г. Метод проектів на уроках громадянської освіти. / Г. Сеньковська. - С .214-217
Ремех, Т. Практичне право.Нові підходи до викладання права в середній школі. / Т. Ремех. - С .218-227
Полуботько, О. Як використовувати газетні статті під час застосування інтерактивного методу роботи"АЖУРНА ПИЛКА" у вивченні іноземних мов. / О. Полуботько. - С .228-233
Тарасова, О. Використання методу критичного мислення на уроках англійської мови. / О. Тарасова. - С .234-241
Костюк, І. Закордонний досвід як стимул до змін у викладанні та вивченні шкільної історії в Україні. / І. Костюк. - С .242-249
Войтенко, О. Сучасні підходи у викладанні історії. / О. Войтенко. - С .250-259
Ратушняк, С. Деякі аспекти шляху виховання громадянина. / С. Ратушняк. - С .260-262
Морзе, Н. Метод навчальних проектів. / Н. Морзе. - С .264-267
Мурзаков, С. Країна мрії: симуляційна гра чи підготовка до життя. / С. Мурзаков. - С .268-282
Буко, С. Американські підходи в гуманітарній галузі на приладі створення освітнього центру. / С. Буко. - С .282-293
Оратовський, Т. Урядуй собі сам- урятуй себе сам! / Т. Оратовський, В. Шторлін. - С .294-297
Педан-Слєпухіна, О. Інтернет-сторінка-інформаційне поле місцевої громади. / О. Педан-Слєпухіна. - С .298-301
Панченков, А. Молодь обирає дію- нова форма громадянського виховання учнів. / А. Панченков. - С .302-309
Шашура, Л. Волонтерство- невід'ємна складова виховної роботи в сучасній школі. / Л. Шашура. - С .310-323
Жадько, О. Волонтерство-шлях до громадського суспільства. / О. Жадько. - С .324-329
Саєнко, С. Дитячі громадські організації як елемент громадянської освіти. / С. Саєнко. - С .330-333
Тищенко, О. Дебати: інтерактивний спосіб мислення. / О. Тищенко. - С .334-341
Вукіна, Н. Від учнівського самоврядування до самоврядування вчителів і батьків. / Н. Вукіна. - С .342-349
Шкарупа, О. Впровадження методу складання проектів у навчально-виховному процесі сільської школи. / О. Шкарупа. - С .350-357
Цимбал, О. Учнівські проекти, спрямовані на реалізацію права дитини на вільне висловлювання. / О. Цимбал. - С .358-363
Лаворік, Т. Від програм партнерів до інтеграції курсу громадянської освіти. / Т. Лаворік, О. Кукла. - С .364-373
Пащук, В. Осмислення ролі гендерної освіти. / В. Пащук. - С .374-379
Дементієвська, Н. Чотири "родзинки"освітянського досвіду. / Н. Дементієвська. - С .380-385
УДК
ББК 74.261.7

Рубрики: Інтерактивні технології

Аннотация: 10
Экземпляры всего: 2
ВІЛ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВІЛ (1), ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
74.261.7
А-724


    Клепко, С.
    Інноваційні ідеї демократизації та менеджменту школи [Текстььь] / С. Клепко // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - С. 16-32
ББК 74.261.7

Рубрики: Освіта

фывфывфыв:
Інновації -- Менежмент
Экземпляры всего: 2
ВІЛ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВІЛ (1), ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
74.261.7
А-724


    Пометун, О.
    Інтерактивні технології навчання- реальний шлях до оновлення української школи [Текстььь] / О. Пометун // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - С. 78-77 . - ISBN 966-7643-43-3
ББК 74.261.7

Рубрики: Освіта--Інтерактивні технології

   США--Україна
фывфывфыв:
Інновації
Экземпляры всего: 2
ВІЛ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВІЛ (1), ЧЗ (1)

Найти похожие

4.
14
А-724


    Шкарупа, О.
    Впровадження методу складання проектів у навчально-виховному процесі сільської школи [Текстььь] / О. Шкарупа // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - С. 350-357 . - ISBN 966-7643-43-3
УДК
ББК 74.261.7

Рубрики: Мови іноземні

фывфывфыв:
Методика проектна
Экземпляры всего: 2
ВІЛ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВІЛ (1), ЧЗ (1)

Найти похожие

5.
74.261.7Англ
В44


   
    Використання західного досвіду у шкільній освіті України. [Текстььь] : 1997-2001. - Київ : Абрис, 2002. - 181 С. - 15 грн.
    Содержание:
Ковтонюк, А. Про самоврядування та його місце у громадянській освіті. / А. Ковтонюк. - 5-8 с.
Поздняков, В. На шляху від громадянського виховання і освіти до новоєвропейського громадянського суспільства / В. Поздняков, А. Ковтонюк. - С .8-11
Медреш, Є. Освіта для демократії. / Є. Медреш. - 11-14 с
Оратовський, Т. Громадянська освіта та педагогіка толерантності. / Т. Оратовський, В. Шторлін. - 15-18 с
Руденко, Л. Початковій ланці-окремий суспільствознавчий курс / Л Руденко. - С .18-22
Горячев, В. Практичні шляхи та перспективи розвитку громадянської освіти в школі / В Горячев. - С .22-24
Горячов, В. Інформаційно-методичні матеріали з питань інтеграції елементів громадянської освіти в навчально-виховний процес закладів освіти / В Горячов. - С .24-26
Горячов, В. Програма інтегрованого курсу "Основи громадянської освіти для учнів 10-12 класів" / В Горячов. - С .26-27
Лаворик, Т. Досвід навчання з громадянської освіти / Т Лаворик. - С .27-42
Довга, н. Громадянська освіта через активні форми і методи навчання на уроках правознавства / н Довга. - С .42-52
Цуркан, Л. Проблеми та перспективи розвитку української школи / Л Цуркан. - С .53-54
Прокопишин, О. З досвіду впровадження громадсько державного управління школою / О Прокопишин. - С .54-55
Ананьєва, Н. В На шляху реформ та інновацій / Н.В Ананьєва. - С .55-58
Шиян, О. Організація життєдіяльності ліцею,інновації в управлінні та самоврядуванні / О Шиян. - С .58-60
Пукас, І. Через вивчення мов і культур-до культури миру,злагоди,співпраці / І Пукас. - С .60-62
Франчук, О. Організація позакласної роботи,як складової навчально-виховного процесу,спрямованого на особистісний розвиток учня в контексті"полілогу культур" / О Франчук. - С .63-71
Сагайдак, З. Від спільної мови-до міцної дружби та творчого співробітництва / З Сагайдак. - С .72-74
Якушев, І. Групи співробітництва. Опис досвіду / І. Якушев. - С .75-78
Куриш, С. Спільне навчання / С. Куриш. - С .78-82
Куриш, С. Громадянська освіта на уроках гуманітарного напрямку / С. Куриш. - С .82-84
Денисюк, Л. Елементи громадянської освіти на уроках англійської мови / Л Денисюк. - С .85-88
Павлюк, Л. Навчання англійської мови і соціального партнерства засобами рольової гри / Л Павлюк. - С .89-92
Клименко, Л. Виховуємо свідомого громадянина на уроках англійської мови / Л Клименко. - С .93-98
Свердлова, І. Робота над темою "Human Rights" на заняттях з англійської мови / І Свердлова. - С .98-100
Безрука, Л. "Навчаючи граматики англійської мови, виховую особистість / Л Безрука. - С .100-106
Самойлюкевич, І. Громадянознавство на уроках англійської мови: навчання через взаємодію / І Самойлюкевич, Л Забелло. - С .106-109
Шевчук, Г. Розвиток критичного мислення на матеріалі громадянської освіти / Г Шевчук. - С .110-113
Шатрова, Ж. Впровадження курсу "Practical Englih" на уроках іноземної мови / Ж Шатрова. - С .113-119
Навроцька, Є. Деякі аспекти методики викладання громадянської освіти в школах США / Є Навроцька. - С .119-121
Пометун, о. Як виникають та впливають на життя людей стереотипи? / о Пометун. - С .121-126
Попадюк, К. Становлення громадянської освіти в Україні. Погляд на проблему / К Попадюк. - С .127-128
Зінуров, Е. Спогади про участь у програмі / Е Зінуров. - С .129
Зіннуров, Е. Американські студії: відкриваємо Америку / Е Зіннуров. - С .129-163
Голубкова, Н. США: вчора і сьогодні / Н Голубкова, Т Герман. - С .163-165
Навроцька, Є. Індивідуальність у всьому / Є Навроцька. - С .165-167
Нечаєва, Н. Розробка уроку: президентські вибори / Н Нечаєва. - С .168-174
Матвієць, О. Спасибі тобі Америко! / О Матвієць. - С .174-180
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: мова англійська--методика викладання

Свободных экз. нет

Найти похожие


6.
74.261.7Англ
В44


    Цуркан, Л.
    Проблеми та перспективи розвитку української школи [Текстььь] / Л.Цуркан // Використання західного досвіду у шкільній освіті України. : 1997-2001. - Київ : Абрис, 2002. - С. 53-54
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: Освіта--Методика

фывфывфыв:
Школознавство
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.
4И(09)
П957


   
    Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В 2. [Текст] : республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1975. - 187с. - 0руб.66коп.
    Содержание:
Харенко, М. Ф. До питання про взаємодію запозиченого та одвічно англійського лексичних елементів. / М. Ф. Харенко. - С.3-8
Лихошерст, Н. І Деякі особливості вживання артикля з компонентами субстантивних словосполучень з прийменником of / Н.І Лихошерст. - С .C8
Філановський, Г. Д. Розміщення фразеологічних одиниць у коротких словниках англійської мови. / Г.Д. Філановський. - С.11-16
Лев, Л. С. Аналіз словосполучення на синтагматичній та парадигматичній осях мови. / Л.С. Лев
Медвідь, О. С. Просторіччя в сучасній англістиці. / О.С. Медвідь. - С.20-25
Пилипенко, О. Ф. Інтонаційне вираження емоційно-вольових виявів у мовленні (на матеріалі питально-відповідних реплік англійського діалогічного мовлення). / О.Ф. Пилипенко. - С.25-29
Покровська, Г. О. Про характер розподілу слів у тексті (на матеріалі групи дієслів англійської мови). / Г.О. Покровська. - С.29-36
Куштенко, Л. Ю. Етимологічні спільності в побутовій лексиці англійської та української мов. / Л.Ю. Куштенко. - С.39-43
Секірін, В. П. До питання про лексичну асиміляцію запозичень та її аспекти в англійській мові. / В.П. Секірін. - С.43-48
Ставицька, Т. Є. До питання про лексико-граматичні особливості спонукально-відповідних реплік в англійському діалогічному мовленні. / Т.Є. Ставицька. - С.48-52
Чернова, А. Є. Лексично-семантичні особливості функціональних еквівалентів прямого спонукання в сучасній англійській мові. / А.Є. Чернова. - С.52-57
Тимошенко, Т. Р. Деякі питання класифікації телескопних слів (на матеріалі сучасної англійської мови). / Т.Р. Тимошенко. - С.67-62
Пономаренко, В. І. Про одну особливість сучасного публіцистичного стилю в США (на матеріалі газет і журналів США). / В.І. Пономаренко. - С.62-66
Студенець, Г. І. Деякі особливості конструкцій специфікативного розширення. / Г.І. Студенець. - С.66-70
Кобжев, О. М До питання про інтернаціоналізацію сільськогосподарської термінології грунтознавства). / О.М Кобжев. - С.70-73
Шамсутдінова, Р. М Розвиток англійської морфологічної термінології з середини 17 до другої половини 18ст. / Р. М Шамсутдінова. - С.73-76
Гаврись, В. І Специфіка структурного перетворення крилатих виразів у процесі їх переходу до складу фразеології (на матеріалі німецької мови). / В. І Гаврись. - С.76-81
Пророченко, О. П. Німецькі лексичні запозичення в лексико-семантичній системі української мови. / О.П. Пророченко. - С.81-85
Білогуб, А. Л. Вплив інтра- та екстралінгвістичних факторів на динаміку семантичних змін іншомовних термінів (на матеріалі термінів Presse i Speicher в німецькій мові). / А.Л. Білогуб. - С.85-89
Михайлюк, В. Г. Ранні переклади творів М.Коцюбинського німецькою мовою. / В.Г. Михайлюк. - С.89-93
Артемчук, Г. І Деякі загальні підсумки розвитку класичного вчення про німецький словотвір. / Г.І Артемчук. - С.93-96
Цима, Л. І Із спостережень над семантичним розвитком деяких дієслів руху в сучасній німецькій мові. / Л.І Цима. - С.96-100
Оганджанян, Ф. Г Вживання поширеного й непоширеного означення з стрижневим словом-дієприкметником у художній літературі 19-20ст. / Ф.Г Оганджанян. - С.100-106
Давиденко.О.М. Фоно-орфографічна асиміляція німецьких запозичень в українській мові (на основі лексики роману П.Козланюка Юрко Крук. / Давиденко.О.М. - с.106-110
Перепелиця, Т. І. До питання про збагачення німецької торговельно-економічної термінології калькуванням. / Т.І. Перепелиця. - С.110-113
Вільчек, Е. Е До питання про лінгвістичну структуру французького діалогічного мовлення. / Е.Е Вільчек. - С.113-118
Воробйова, Л. В. Стилістичні особливості підсилювальних фразеологічних одиниць у сучасній французькій мові. / Л.В. Воробйова. - С.118-122
Лінкевич, Л. Ф. До питання про логіко-синтаксичне членування речення в середньофранцузькій мові (на матеріалі хронік). / Л.Ф. Лінкевич. - С.122-127
Панич, Г. І. Порівняльне вивчення афіксації французької і української мов. / Г.І. Панич. - С.127-132
Зернова, Л. Г. Функції стилістичного прийому оновлення фразеологізмів в історичних романах Б.Преса Гальдоса. / Л. Г. Зернова. - С.132-138
Антипович, Н. К. Робота із словниковими зошитами з французької мови в 5-6-х класах загальноосвітньої школи. / Н.К. Антипович. - С.138-142
Ляховицький, М. В. Про систему вправ для розвитку мовної аудитирної пам’яті студентів- першокурсників мовного вузу. / М. В. Ляховицький, С.Ю. Ніколаєва. - С.142-147
Полякова, І. І. Деякі питання організації навчання читання літератури з фаху. / І.І. Полякова. - С.147-150
Чекаль, Г. С. До питання про частко програмований підручник з граматики для студентів 1 курсу мовного вузу. / Г.С. Чекаль. - С.150-154
Борисова, Р. І. Використання друкованого матеріалу у фоновправах. / Р.І. Борисова. - С.154-159
Бессонова, І. В. До питання про деякі психолінгвістичні особливості сприймання іншомовної лексики у звуковому коді в аспекті її методичної типології. / І.В. Бессонова. - С.159-161
Шевцова, К.І. До питання про навчання інтонації в мовному вузі. / К.І. Шевцова. - С.161-166
Онищенко, К. І. До проблеми навчання читання англійською мовою в 2-му класі. / К.І. Онищенко, В.М. Плахотник. - С.166-171
Гапонова, С. В. Залнжність основних характеристик вправ для керованого лабораторного заняття від його мети та змісту навчання (початковий етап навчання на факультеті англійської мови). / С.В. Гапонова. - С.171-175
Очкасова, В. М. Досвід зіставлення двох способів навчання діалогічного мовлення. / В.М. Очкасова. - С.175-181
Карпенко, Л. П. До питання про місце позаудиторного читання в системі видів навчального читання в мовному вузі. / Л. П. Карпенко. - сС.181-187
ББК 4И(09)

Свободных экз. нет

Найти похожие


8.
4И (07)
П 957


   
    Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В3 [Текст] : республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1976. - 159с. - ISBN 0 р.57 коп : Б. ц.
    Содержание:
Акодес, М. Й Бездієслівні конструкції у функції парцельованих членів двоскладних членів речень / М.Й Акодес. - С.3-6
Байсара, Л. І Структурно-семантичні особливості форм найвищого ступеня порівняння прикметників (на матеріалі англійської мови) / Л.І Байсара. - С.6-10
Бєлєхова, Л. І Про деякі особливості вживання елементарних речень як компонентів складного / Л.І Бєлєхова. - С.10-14
Воробйова, О. П Про граматичні індикатори синсемантії абзаца / О.П Воробйова. - С.14-19
Гріліхес, І. В Еліптичні і редуковані речення в мові реклами / І.В Гріліхес. - с.19-22
Лєпка, К. О Риторичне запитання як засіб реалізації імпліцитного заперечення / К.О Лєпка. - С.22-26
Малишев, В. М Локальне співрозташування слова-репрезентанта та його антецедента / В. М Малишев. - С.26-30
Морева, Н. І Про значення прийменника в обєктному дієслівному словосполученні в сучасній англійській мові / Н.І Морева. - С.34-37
Пащенко, Н. І Конотативні значення форм Indefinite i Continuous у сучасній англійській мові / Н.І Пащенко. - С.37-41
Пироженко, Л. А Пунктуація як один із засобів відтворення емоційної модальності (на матеріалі російських перекладів роману М.Твена "Пригоди Тома Сойєра" / Л.А Пироженко. - С.41-45
Письменна, О. О Про деякі результати синтаксемного аналізу двох*ядерних бездієслівних речень (на матеріалі сучасної англійської мови) / О.О Письменна. - С.45-47
Рахімов, М. Д До питання про уніфікацію форм вираження множини іменників в історії англійської мови / М.Д Рахімов. - С.47-52
Саленко, І. І Пресупозиція і мовне існування / І.І Саленко. - С.52-55
Студенець, Г. І Апозитивні конструкції англійської мови співвідносно з підрядними означальними реченнями та конструкціями розширення / Г. І Студенець. - С.55-59
Бєстужева, В. М З досвіду зіставлення парадигм дієслова geben в його безособових реалізаціях / В.М Бєстужева. - С.59-63
Гандзюк, С. П Про синтаксичну природу "другого додатка" та предикативного означення в сучасній німецькій мові (Валентно-трансформаційне дослідження) / С.П Гандзюк. - С.63-67
Козинська, Н. Г Про джерела поповнення категорії стану в німецькіц мові / Н.Г Козинська. - С.67-71
Левашова, М. О Складносурядне речення з питальною спрямованістю (на матеріалі німецької діалогічної мови) / М.О Левашова. - С.71-76
Оганджанян, Ф. Г Про деякі тенденції в розвитку розміру синтаксичних одиниць у сучасній німецькій мові (на прикладі поширеної означальної групи) / Ф.Г Оганджанян. - С.76-80
Романенко, О. Н Про семантико-синтаксичні зв*язки вставних та матричних речень / О.Н Романенко. - С.80-84
Савцова, М. П До питання про предикативні відношення і відповідні їм семантико-синтаксичні зв*язки / М.П Савцова, Г.І Олешко. - С.84--89
Цима, Л. І Актуалізація значення дієслова в сучасній німецькій мові (на матеріалі дієслів anschreiben, ansprechen / Л.І Цима. - С.89-92
Кірненко, В. П Перелічувальні речення з другорядними відтінками синтаксичної семантики / В.П Кірненко. - С.92-96
Панич, Г. І Структурно-семантичні особливості французьких прийменників порівняно з українськими / Г.І Панич. - с.96-100
Сухова, Л. В Синтаксичні конструкції, що виражають модальні відношення / Л.В Сухова. - С.100-104
Вороніна, М. М Про одну особливість вживання інфінітива в сучасній іспанській мові (До питання про нефлективну морфологію) / М.М Вороніна. - С.104-108
Гальченко, О. П Про граматичне значення конструкції volver+a+Infinitivo в сучасній іспанській мові / О.П Гальченко. - С.108-112
Криворчук, І. О Особливості синтаксичної валентності локалізатора в реченні сучасної іспанської мови / І.О Криворчук. - С.112-114
Кровоп*ятник, В. Д Вираження імперативності у мові роману Хуана Гойтісіло ,,Острів,, та способи передачі її в українській мові / В.Д Кровоп*ятник. - С.114-119
Урусова, Г. В До питання про дослідження структурно-семантичних варіантів безсполучникового складного речення в сучасній іспанській мові (на матеріалі ттворів Піо Барохи) / Г.В Урусова. - С.119-122
Тимошенко, Т. Р Структурно-морфологічні типи телескопних слів сучасної англійської мови / Т.Р Тимошенко. - С.122-127
Бессонова, І. В Про вплив довжини слова на сприймання іншомовної лексики у звуковому коді / І.В Бессонова; І.В Бесонова. - С.127-131
Гринюк, Г. А До питання про методичну типологію текстів наукового стилю / Г.А Гринюк. - С.131-134
Ємельянова, Г. О Визначення оптимальної довжини речення спеціального тексту для навчання аудіювання / Г.О Ємельянова. - С.134-139
Карпенко, Л. П Залежність деяких параметрів мовлення від словника студента / Л.П Карпенко. - С.139-142
Стеценко, О. О Про основні лексичні операції в мовній діяльності / О.О Стеценко. - С.142-147
Тимченко, О. Т Формування практичних умінь і навичок самостійної роботи над іноземною мовою в старших класів середньої школи / О.Т Тимченко. - С.147-151
Шевцова, Н. М Аудіювання французької інтонації студентами мовного вузу на початковому етапі навчання / Н.М Шевцова. - С.151-156
ББК 4И (07)

Свободных экз. нет

Найти похожие


9.
4И (07)
П 957


    Тимченко, О.
    Формування практичних умінь і навичок самостійної роботи над іноземною мовою в старших класів середньої школи [Текст] / О. Тимченко // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В3 : Республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1976. - С.147-151 . - ISBN 0 р.57 коп
ББК 4И (07)

Рубрики: Мовознавство

фывфывфыв:
САМОСТІЙНА РОБОТА -- МЕТОДИКА
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.
4И(09)
П957


    Антипович, Н. К.
    Робота із словниковими зошитами з французької мови в 5-6-х класах загальноосвітньої школи. [Текст] / Н.К. Антипович // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В 2. : Республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1975. - С.138-142
ББК 4И(09)

Рубрики: Мова французька--Методика викладання

фывфывфыв:
НАВЧАННЯ ЛЕКСИЦІ
Свободных экз. нет

Найти похожие

11.
74.261.7Англ
К144


    Казачимер, О.
    Педагогічна підтримка учнів [Текст] / О.С Казачимер. - Харків : Основа, 2009. - 79 с. - 18.80 грн
    Содержание:
Неуспішність школярів - одна з актуальних проблем сучасної школи . - С .4-32
Основні причини неуспішності учнів на уроках англійської мови / 32-41
Мовленнєві порушення як одна з головних причин неуспішності учнів на уроках англійської мови. Клініко-педагогічна класифікація мовних порушень . - С .41-42
Мовленнєві порушення як одна з головних причин неуспішності учнів на уроках англійської мови. Психолого-педагогічна класифікація мовних порушень . - С .44-46
Мовленнєві порушення як одна з головних причин неуспішності учнів на уроках англійської мови. Особливості планування уроків англійської мови під час роботи з дітьми, які мають легкі мовленнєві порушення . - С .46
Особливості планування уроків англійської мови під час роботи з дітьми, які мають легкі мовленнєві порушення . - С .46
Розробка коригувальних вправ для учнів, які мають фонетико-фонематичні порушеня . - С .46-58
Мовленнєві порушення як одна з головних причин неуспішності учнів на уроках англійської мови. Розробка фонетичних зарядок для використання на уроках англійської мови під час роботи з учнями з порушеннями фонематичного слуху . - С .58-61
Розробка коригувальних вправ для учнів, які мають легкі порушення усного мовлення . - С .61-69
Мовленнєві порушення як одна з головних причин неуспішності учнів на уроках англійської мови. Оптична дисграфія та шляхи її корегування на уроках англійської мови . - С .71-76
ББК 74.261.7Англ

Свободных экз. нет

Найти похожие

12.
74.261.7Англ
К144


   
    Неуспішність школярів - одна з актуальних проблем сучасної школи [Текст] // Казачимер О.С. Педагогічна підтримка учнів / О.С Казачимер. - Харків : Основа, 2009. - С. 4-32
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
Індивідуалізація навчання
Свободных экз. нет

Найти похожие

13.
81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.22 [Текст]. - Острог : [б. и.], 2012. - 304 с. - Б. ц.
    Содержание:
Богуш, А. Лінгводидактичний підхід до класифікації помилок у мовленні дошкільників. / А. Богуш. - С .164-174
Вашуленко, М. Проблема культури мовлення в наукових дослідженнях із педагогічних наук. / М. Вашуленко. - С .174-182
Голуб, Н. Комунікативна компетентність сучасного учня старших класів: суть проблеми і шляхи їїрозв’язання. / Н. Голуб. - С .182-192
Пентилюк, М. Підготовка культуромовної особистості вчителя-філолога в білінгвальному середовищі. / М. Пентилюк. - С .192-205
Хом’як, І. Аналіз підходів до вирішення проблеми формування орфографічних навичок. / І. Хом’як. - С .205-214
Златів, Л. Типові прояви явища мовної інтерференції в дискурсі студентів-філологів та шляхи їх подолання. / Л. Златів. - С .225-232
Ковальчук, Н. Компетентнісний підхід до формування пунктуаційних умінь і навичок в учнів основної школи. / Н. Ковальчук. - С .232-240
Пентилюк, І. Мовний етикет та його роль у вихованні підлітків. / І. Пентилюк. - С .257-264
ББК 81.2(4 Укр)

Свободных экз. нет

Найти похожие

14.
81.2(4 Укр)
Н34


    Ковальчук, Н.
    Компетентнісний підхід до формування пунктуаційних умінь і навичок в учнів основної школи. [Текст] / Н. Ковальчук // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.22... - Острог, 2012. - С. 232-240
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мовознавство /лінгвістика/

фывфывфыв:
МЕТОДИКА -- Підхід компетентісний
Свободных экз. нет

Найти похожие

15.
74.261.7Англ
К755


    Кочубей , Н.
    Інтерактивне навчання англійського діалогічного мовлення молодших школярів. В.4. [Текстььь] / Н. Кочубей . - [Б. м. : б. и.]. - Б. ц.
    Содержание:
Етапи навчання англійського діалогічного мовлення учнів початкової школи. . - С .4-6
Інтерактивне навчання іноземної мови молодших школярів. . - С .6-13
ББК 74.261.7Англ


Найти похожие

16.
74.261.7Англ
К755


   
    Інтерактивне навчання англійського діалогічного мовлення молодших школярів. В.4. [Текст]. - Киiв : [б. и.], 2012. - 64 с. - Б. ц.
    Содержание:
Етапи навчання англійського діалогічного мовлення учнів початкової школи. . - С .4-6
Інтерактивне навчання іноземної мови молодших школярів. . - С .6-13
Ігрові імітаційні вправи для інтерактивного навчання англійського діалогічного мовлення учнів початкової школи. . - С .13-18
Елементи ейдетики у процесі інтерактивного навчання англійського діалогічного мовлення молодших школярів. . - С .18-20
Приклади вправ до теми "Школа". . - С .20-37
Приклади вправ до теми "Людина". . - С .37-49
Приклади вправ до теми "Свята і традиції". . - С .49-62
ББК 74.261.7Англ

Свободных экз. нет

Найти похожие

17.
74.261.7Англ
К755


   
    Етапи навчання англійського діалогічного мовлення учнів початкової школи. [Текст] // Інтерактивне навчання англійського діалогічного мовлення молодших школярів. В.4. - Киiв : Ленвіт, 2012. - С. 4-6
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання--Початкова школа

фывфывфыв:
МОВЛЕННЯ ДІАЛОГІЧНЕ
Свободных экз. нет

Найти похожие

18.
74.261.7Нім
П279


   
    Перші кроки німецькою. [Текст]. - Киiв : Шкільний світ, 2011. - 128 с. - Б. ц.
    Содержание:
Батура, Г. Активізація комунікативності учнів початкової школи засобами рольової гри. / Г. Батура. - С .8-14
Лобанова, Є. Оволодіння іноземною мовою-умова саморегуляції особистості в сучасному світі. / Є. Лобанова. - С .14-18
Порицька, Т. Використання інноваційних технологій на уроках німецької мови. / Т. Порицька. - С .18-20
Плани-конспекти уроків (1-2 клас). . - С .20-97
Позакласні заходи. . - С .102-120
ББК 74.261.7Нім

Свободных экз. нет

Найти похожие

19.
74.261.7Нім
П279


    Батура, Г.
    Активізація комунікативності учнів початкової школи засобами рольової гри. [Текст] / Г. Батура // Перші кроки німецькою. - Киiв : Шкільний світ, 2011. - С. 8-14
ББК 74.261.7Нім

Рубрики: Мова німецька--Методика викладання--Початкова школа

фывфывфыв:
Гра рольова
Свободных экз. нет

Найти похожие

20.
74.261.7Англ
М645


    Мирошніченко, А.
    Аудіювання - це цікаво. [Текст] / А. Мирошніченко. - Харків : Основа, 2012. - 111 с. - Б. ц.
    Содержание:
Загальна характеристика аудіювання як вид мовленнєвої діяльності. Функції аудіювання. . - С .7-8
Психофізіологічні механізми аудіювання. . - С .8-11
Психологічні особливості аудіювання. . - С .11-13
Види аудіювання, які використовуються у процесі навчання. . - С .17-20
Вимоги до текстів для навчання аудіювання. . - С .20-21
Технології навчання аудіювання в умовах школи. . - С .21-26
Види контролю сформованності вміння аудіювання. . - С .26-31
Комунікативні вправи з формування, вдосконалення навичок, розвитку умінь аудіювання. (Типологія рівнів розуміння аудіотексту за класифікацією Т.Є.Сахарової і Ф.М.Рабинович). . - С .32-48
Комунікативні вправи з формування, вдосконалення навичок, розвитку умінь аудіювання. (Типологія рівнів розуміння аудіотексту за класифікацією Н.І.Гез). . - С .48-77
Комунікативні вправи з формування, вдосконалення навичок, розвитку умінь аудіювання. (Типологія рівнів розуміння аудіотексту за класифікацією О.Р.Лурія). . - С .77-111
ББК 74.261.7Англ

Свободных экз. нет

Найти похожие

21.
74.261.7Англ
М645


   
    Технології навчання аудіювання в умовах школи. [Текст] // Мирошніченко А. Аудіювання - це цікаво. / А. Мирошніченко. - Харків : Основа, 2012. - С. 21-26
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
АУДІЮВАННЯ
Свободных экз. нет

Найти похожие

22.
81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.33 [Текст]. - Острог : [б. и.], 2013. - Б. ц.
    Содержание:
Алексієвець, О. Просодична актуалізація точки зору в англомовному політичному дискурсі. / О. Алексієвець. - С .8-13
Бассай, С. Когнітивні механізми у німецькомовному побутовому анекдоті. / С. Бассай. - С .13-17
Башук, Н. Лінгвокультурологічний контекст при вивченні іноземної мови. / Н. Башук. - С .17-20
Безугла, О. Концептуальна метафора часу в політичному дискурсі США. / О. Безугла. - С .20-23
Буць, Ж. Специфіка номінацій кольорів в актуалізації текстового концепту жіночність у французькій реалістичній прозі ХІХ-ХХ ст. / Ж. Буць. - С .26-30
Заграновська, О. Реалізація категорії ввічливості за допомогою мовленнєвих актів (на матеріалі англійського та українського мовлення). / О. Заграновська. - С .61-64
Мазніченко, О. Масова двомовність на території Тунісу як наслідок французької колонізації. / О. Мазніченко. - С .90-93
Михальчук, Н. Мовні та позамовні аспекти соціальних та історико- еволюційних процесів становлення комунікативної поведінки у ранньому англійському суспільстві. / Н. Михальчук. - С .99-103
Нарійчук, М. Англомовний політичний дискурс і міжкультурна комунікація: лінгводидактичний аспект. / М. Нарійчук. - С .109-112
Фант, М. Розвиток лінгвальної моделі часу в німецькій мові. / М. Фант. - С .141-144
Федорова, О. Когнітивні та гендерні дослідження англомовної публіцистичної преси України. / О. Федорова. - С .144-146
Хорошилова, В. Когнітивні засади втілення комунікативної стратегії завдання образи в німецькомовному дискурсі. / В. Хорошилова. - С .146-150
Бубнова, Д. Интерактивные учебники по английскому языку: почему их нет в украинских технических вузах. / Д. Бубнова. - С .167-170
Гавриш, М. Міжкультурна компетенція як складова триєдиної мети інозеномовної підготовки сучасних фахівців (на матеріалі німецької мови). / М. Гавриш. - С .170-173
Каніболоцька, О. Особливості методики формування англомовної соціокультурної компетенції студентів мовних вузів. / О. Каніболоцька. - С .183-185
Касаткіна, О. Інноваційні методи формування іншомовної комунікативної культури в студентів на заняттях з іноземної мови. / О. Касаткіна. - С .191-193
Ковальчук, О. Вправи для розвитку діалогічного мовлення на початковому та середньому етапах навчання французької мови. / О. Ковальчук. - С .193-196
Марунько, О. Використання методу навчання по станціях на заняттях з німецької мови. / О. Марунько. - С .201-204
Морська, Л. Можливості використання методики "Peer teaching" у навчанні іноземної мови. / Л. Морська. - С .204-208
Москалець, О. Проектна методика на уроках іноземної мови у загальноосвітній школі. / О. Москалець. - С .208-212
Сердюк, Н. Метод алгоритмізації як засіб нівеляції типових помилок студентів під час визначення головних членів англійського простого речення. / Н. Сердюк. - С .212-216
Трикашна, Ю. Відбір автентичних художніх фіьмів для формування англомовної соціокультурної компетентності майбутніх філологів. / Ю. Трикашна. - С .221-225
Умінська, А. Центр самопідготовки майбутніх вчителів іноземної мови як засіб автономного формування іншомовної культури. / А. Умінська. - С .225-229
Федоришин, М. Конфігуративна модель мовлення у контексті вивчення іноземних мов. / М. Федоришин. - С .229-234
Штохман, Л. Робота в групах на заняттях англійської мови як іноземної. / Л. Штохман. - С .242-245
Браславська, О. Принципи формування навичок та вмінь професійно спрямованого публічного мовлення англійською мовою студентів старших курсів технічного ВНЗ. / О. Браславська. - С .256-260
Гречок, Л. Творча самореалізація особистості у процесі професійної самостійної роботи з іноземної мови. / Л. Гречок. - С .268-270
Каменська, І. Критерії сформованості англомовної лінгвопрагматичної компетенції майбутнього вчителя англійської мови. / І. Каменська. - С .279-281
Костюк, О. Роль віршованого матеріалу у навчанні лексики англійської мови учнів початкової школи. / О. Костюк. - С .285-288
Мартинюк, О. Визначення рівня сформованості міжкультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. / О. Мартинюк. - С .300-303
Радул, С. Концепція діалогу культур як теоретична основа формування міжкультурної компетентності вчителя іноземної мови. / С. Радул. - С .305-309
Семенчук, Ю. Аудіювання та відіювання англомовних професійно спрямованих матеріалів із студентами-економістами. / Ю. Семенчук. - С .316-319
Сокол, Г. Використання мультимедійних засобів у процесі вивчення дисципліни "іноземної мови за професійним спрямуванням" в технічному університеті. / Г. Сокол. - С .321-324
Фрондзей, Я. Особливості навчання студентів вищих учбових закладів іноземним мовам в умовах міжкультурної інтеграції. / Я. Фрондзей. - С .327-330
ББК 81.2(4 Укр)

Перейти к внешнему ресурсу https://lingvj.oa.edu.ua/nz_vyp_33

Найти похожие

23.
81.2(4 Укр)
Н34


    Костюк, О.
    Роль віршованого матеріалу у навчанні лексики англійської мови учнів початкової школи. [Текст] / О. Костюк // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.33. - Острог, 2013. - С. 285-288
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання--Початкова школа

фывфывфыв:
НАВЧАННЯ

Найти похожие

24.
81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.104 (2) [Текст]. - Кіровоград : [б. и.], 2012. - 512 с. - Б. ц.
    Содержание:
Баракатова, Н. Українсько-польська міжмовна омонімія службових частин мови / Н. Баракатова. - С .11-14
Білецька, І. Двомовна освіта у середніх навчальних закладах США: історія становлення / І. Білецька. - С .14 -18
Шнуровська, Л. Іншомовна компетенція й комунікація білінгва / Л. Шнуровська. - С .31-34
Закреницька, Л. Способи запозичення іншомовних фахових номінативних одиниць в англійській християнсько-богословській терміносистемі / Л. Закреницька. - С .34-38
Девіцька, А. Специфіка словацько-англійського білінгвізму у поліетнічному просторі Словаччини / А. Девіцька. - С .41-45
Ібрагімова, С. Міжваріантні запозичення англійської мови сфери сучасних технологій / С. Ібрагімова. - С .45-49
Луговська, І. Ознаки латинських запозичень у німецькій мові / І. Луговська. - С .57-62
Онуфрієва, Ю. Англіцизми в німецькій мові: етапи використання / Ю. Онуфрієва. - С .66-71
Петровська, Ю. Соціолінгвістичні особливості у мовленні носіїв іспанської мови на території північного сходу США / Ю. Петровська. - С .71-76
Ермакова, В. Стереотипизированное предсчтавление оппозиции "свой-чужой"в русской и английской паремических картинах мира / В. Ермакова. - С .117-120
Семенчук, А. Англомовна актуалізація підслоту ареал фреймової структури концепту тероризм / А. Семенчук. - С .159-164
Бенькевич, Г. Культуротворчий вимір латинських висловів / Г. Бенькевич. - С .182-188
Гущина, С. Значення ментальності для формування мовної картини світу: компаративний аналіз української та англійської мов / С. Гущина. - С .201-204
Д’яконова, О. Концептуалізація горя в німецькій та українській романтичній ліриці у світлі міфолого-релігійних уявлень / О. Д’яконова. - С .209-213
Калініченко, В. Польова стратифікація вербалізованих концептів "успіх" і "success" (на матеріалі сучасної української та американської художньої літератури). / В. Калініченко. - С .220-227
Кирилюк, С. Дієслівна парадигма номінативного поля концепту дорога (на матеріалі народних казок) / С. Кирилюк. - С .232-236
Лащук, О. Лексичні вербалізатори бінарного концепту "distanz" у німецькій мові / О. Лащук. - С .244-248
Милик, О. Мовна репрезентація концепту "любов" у пізньолатинському романі / О. Милик. - С .248-252
Ніколаєва, Т. Лінгвокогнітивні особливості британських традиційних міфологем "Winter of Discontent" та "Falklands War" / Т. Ніколаєва. - С .259-262
Сушкевич, О. Методика дослідження аксіологічної модальності (на матеріалі інтерв’ю англійською та українською мовами) / О. Сушкевич. - С .282-287
Щербина, С. Концепти success failure в асоціативно-оразній системі англомовних паремійних одиниць / С. Щербина. - С .294-298
Бельмаз, Я. Роль дисципліни "Історія англійської мови" у підготовці майбутніх учителів англійської мови / Я. Бельмаз. - С .306-309
Гришкова, Л. Професійна підготовка майбутнього вчителя іноземної мови в контексті модернізації педагогічної освіти / Л. Гришкова. - С .309-314
Литвиненко, Н. Психолінгвістичний аспект вивчення мовних понять / Н. Литвиненко. - С .314-318
Морська, Л. Психолінгвістичний та інтерактивний підходи до визначення сутності іншомовної стратегічної компетенції / Л. Морська. - С .318-326
Бичок, А. Міжкультурна комунікативна компетентність як інтегративна характеристика професійної компетентності фахівця зовнішньоекономічної діяльності / А. Бичок. - С .335-339
Буткова, Г. Наукові підходи щодо визначення сутності комунікативної майбутнього вчителя - філолога / Г. Буткова. - С .344-347
Гладка, О. Використання технології розвитку критичного мислення як умова формування творчої компетентності майбутнії учителів іноземної мови / О. Гладка. - С .347-350
Дакаленко, О. Адаптований момент самонавчання німецькій мові студентів-спортсменів під час тренування / О. Дакаленко. - С .354-357
Дмітренко, І. Шляхи удосконалення методичної підготовки майбутніх вчителів інозмної мови початкової школи / І. Дмітренко. - С .364-368
Зінукова, Н. Шляхи удосконаленя професійної підготовки усних перекладачів у вищому навчальному закладі / Н. Зінукова. - С .368-372
Кашуба, О. Культура професійного спілкування у фаховій підготовці вчителя іноземних мов / О. Кашуба. - С .372-377
Кеба, Т. Соціокультурний компонент в процесі формування комунікативної компетенції при вивченні іноземної мови / Т. Кеба. - С .377-380
Ковальчук, В. Використання віртуального навчального середовища moodele для створення електронного курсу-практикуму з іноземної мови за фаховим спрямуванням / В. Ковальчук. - С .380-388
Костюченко, К. Інтерактивні методи як засіб формування критичного мислення студентів на заняттях з англійської мови / К. Костюченко. - С .388-392
Лабенко, О. Проблема особистісно орієнтованого підходу у навчанні англійської мови на немовних факультетах / О. Лабенко. - С .392-397
Ліштаба, Т. Формування мовної культури майбутнього спеціаліста-перекладача / Т. Ліштаба. - С .397-402
Ріжняк, О. Тестування як один із засобів оцінювання знань студентів з курсу "латинська мова" / О. Ріжняк. - С .402-406
Рибінська, Ю. Методи активізації творчої діяльності студентів факультетів іноземних мов / Ю. Рибінська. - С .406-410
Стрельченко, Л. Інтерактивні технології у формуванні комунікативної компетенції студентів мовних факультетів / Л. Стрельченко. - С .416-420
Токарєва, Т. Деякі аспекти навчання читання у підготовці майбутніх вчителів німецької мови / Т. Токарєва. - С .420-426
Труханова, Т. Підходи у навчанні діалогічного мовлення / Т. Труханова. - С .426-431
Черньонков, Я. Науково-дослідна робота майбутніх учителів іноземних мов у процесі індивідуалізації їхньої професійної підготовки / Я. Черньонков. - С .431-436
Ягеніч, Л. Навчання усного іншомовного мовлення студентів немовних ВНЗ / Л. Ягеніч. - С .436-440
Володько, А. Етапи формування соціокультурної компетенції майбутніх перкладачів на основі контрастивного аналізу української та німецької культур / А. Володько. - С .440-443
Воронкова, Н. Формування міжкультурної компетенції особистості в процесі навчання іноземної мови / Н. Воронкова. - С .443-448
Данукало, Н. Реалізація проблемного методу навчання через модель "мозкового штурму" при вивченні іноземних мов / Н. Данукало. - С .448-452
Джагарян, Ю. Інтерактивні методи навчання іноземній мові: Case Study. Переваги та недоліки / Ю. Джагарян. - С .452-455
Когут, Т. Шляхи оптимізації навчання іноземних мов в неспеціальних вищих навчальниз закладах за умов кредитно-модульної системи:отиваційний аспект / Т. Когут. - С .459-463
Кочергина, Л. Гуманитарный аспект изучения иностранного языка в неязыковом вузе / Л. Кочергина. - С .463-467
Кравчук, Л. Професійна підготовка вчителів іноземних мов у другій половині ХХст / Л. Кравчук. - С .467-474
Лубянова, О. Формування іншомовної соціокультурної компетенції у студентів із вадами слуху в ВНЗ / О. Лубянова. - С .474-478
Луканська, Г. Основні шляхи вдосконалення практичних навиків усного перекладу / Г. Луканська. - С .478-481
Мальцева, И. Метод проэктов как синтез профессиональной и языковой подготовки студентов-социологов / И. Мальцева
ББК 81.2(4 Укр)

Перейти к внешнему ресурсу https://www.cuspu.edu.ua/download/nz_2012_104_2.pdf

Найти похожие

25.
81.2(4 Укр)
Н34


    Дмітренко, І.
    Шляхи удосконалення методичної підготовки майбутніх вчителів інозмної мови початкової школи [Текст] / І. Дмітренко // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.104 (2). - Кіровоград, 2012. - С. 364-368
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
КОМПЕТЕНЦІЯ

Найти похожие

26.
81.0
А43


   
    Актуальні питання лінгвістики, літературознавства та інноваційної методики викладання іноземних мов [Текст] : п’ята Всеукраїнська наукова конференція. 19-20 травня 2011 р. - Тернопіль : [б. и.], 2011. - 247 с. - Б. ц.
    Содержание:
Бек, Г. Роль та значення антонімів у перекладах в німецькій мові / Г. Бек. - С .5-7
Валігура, О. Вимовний акцент в англійському мовленні українців / О. Валігура. - С .9-11
Гребенюк, М. Лексико-семантичні розряди евфемізмів британського політичного дискурсу / М. Гребенюк. - С .17-19
Загородня, Л. Дейктичне значення англійського означеного артикля як проблема перекладу українською мовою / Л. Загородня. - С .23-24
Качмар, О. Розвиток семантичної неології сучасної французької мови шляхом конверсії / О. Качмар. - С .26-29
Косолапов, В. Вербализация концепта "убийство" в американском сленге / В. Косолапов. - С .31-32
Крайняк, Л. Конотативний компонент значення композитів у сучасній англійській мові / Л. Крайняк. - С .34-36
Купчик, Л. До питання семантики ФО з компонентом "вітер" (на матеріалі німецької, англійської та української мов) / Л. Купчик. - С .36-38
Лапчак, О. Роль історизмів та архаїзмів в лексичному складі англійської мови / О. Лапчак. - С .38-40
Літвінчук, А. Основи концептуального аналізу терміносисчтеми (на прикладі галузі торфопромисловості в англійській мові) / А. Літвінчук. - С .40-42
Назарук, Г. Категорія квантитативності та лексичні засоби вираження в структурі фразеологічних одиниць французької мови / Г. Назарук. - С .45-47
Паньків, У. Суспільно0політична лексика латинського походження / У. Паньків. - С .51-53
П’ятничка, Т. Критичне мислення як сучасна технологія оволодіння іноземною мовою / Т. П’ятничка. - С .55-57
Рибіна, Н. Лінгвістична модель актуалізації тексту підручника з англійської мови / Н. Рибіна. - С .57-59
Сандій, Л. Англійська мова як ingua franca сучасного економічного простору / Л. Сандій. - С .59-61
Сидор, І. Метод проектів у процесі вивчення іноземних мов у вищих навчальних закладах / І. Сидор. - С .61-63
Турчин, В. Квантитативний аналіз термінів і професіоналізмів у розрізі збагачення словникового складу німецької мови (на основі німецько-російського словника по деталях машин) / В. Турчин. - С .66-68
Антошків, Т. Вербалізація концепту "жінка" у романі А.Ерно "Жінка" / Т. Антошків. - С .81-82
Бубняк, Р. Рецепція роману Е.Золя "Жерміналь" у Франції 1884-1885 рр / Р. Бубняк. - С .89-90
Бурко, В. Наративна стратегія роману Чінуа Ачебе "Світ розпадається " / В. Бурко. - С .90-92
Гуляк, Т. Прагматична пресупозиція як композиційний чинник у романі Річарда Адамса "Watership down / Т. Гуляк. - С .94-96
Жилінська, Л. Подвійне заперечення як засіб вираження підкресленого ствердження в художньому дискурсі (на матеріалі повістей Джона Фаулза"Вежа з чорного дерева", "Енігма" та "Елідюк") / Л. Жилінська. - С .102-104
Нагачевська, О. Мотив руйнації в романі Джойс Керол Оутс ''Белльфлер' / О. Нагачевська. - С .112-113
Шонь, О. Моделі гри слів у прозі Ленгстона Х’юза / О. Шонь. - С .121-122
Жеребна, Н. Переклад як особливий вид комунікації та його роль у формуванні комунікативних навичок в процессі вивчення іноземної мови / Н. Жеребна. - С .131-133
Зубрик, А. Особливості та труднощі перекладу англійських фразеологічних одиниць / А. Зубрик. - С .133-134
Івасів, Н. Використання інтерв’ю для вдосконалення навичок спілкування англійською мовою / Н. Івасів. - С .134-136
Кошіль, Н. Роль перекладу у літературній рецепції (на прикладі поетичної творчості Карла Сендберта) / Н. Кошіль. - С .136-138
Беніцька, Н. Перспективи та можливості комп’ютеризованого вивчення іноземної мови у ВНЗ / Н. Беніцька. - С .151-153
Богданович, Т. Розвиток комунікативних навичок студентів у ситуаціях науково-професійного спілкування / Т. Богданович. - С .153-155
Бойко, О. Ефективність впровадження інформаційних систем у навчальний процес / О. Бойко. - С .155-157
Борусевич, Ю. Інтерактивні технології навчання при вивченні іноземної мови / Ю. Борусевич. - С .157-159
Вакуленко, О. Системний підхід до створення сучасних підручників для забезпечення професійно орієнтованого навчання іноземних мов / О. Вакуленко. - С .159-161
Вовчаста, Н. Ефективність використання електронних навчальних посібників з іноземної мови за професійним спрямуванням / Н. Вовчаста. - С .161-163
Горун, Г. Застосування інноваційних технологій у системі освіти / Г. Горун. - С .163-165
Грицюк, І. Навчання аудіюванню студентів немовних спеціальностей / І. Грицюк. - С .165-167
Гурина, Н. Професійний інтонаційний стиль вчителя іноземної мови / Н. Гурина. - С .167-169
Драбовська, В. Навчальний тлумачний словник як засіб формування міжкультурної компетенції майбутнього спеціаліста / В. Драбовська. - С .169-171
Дуда, О. Шляхи оптимізації роботи над фаховими текстами з іноземної мови в економічному ВНЗ / О. Дуда. - С .171-173
Залюбовська, Л. Метод проектів при вивченні іноземної мови студентами ФКІТ / Л. Залюбовська. - С .173-175
Зінь, Р. ВІикористання матеріалів преси при викладанні німецької мови для студентів аграрних спеціальностей / Р. Зінь. - С .175-176
Івасів, Н. Розвиток мотивації студентів під час самостійної роботи з іноземної мови / Н. Івасів. - С .176-178
Каширіна, Г. Формування та розвиток вмінь написання приватних листів учнями початкової школи / Г. Каширіна. - С .178-179
Кащук, М. Про переваги застосування інноваційних технологій у процесі вивчення іноземних мов у вищих навчальних закладах / М. Кащук. - С .179-181
Кімакович, М. Формування мовленнєвої компетенції в письмі при вивченні іноземної мови (за професійним спрямуванням) / М. Кімакович. - С .181-182
Ковальчук, Л. Використання тестів у системі контролю рівня сформованості лексичної та граматичної компетенції студентів економічних спеціальностей ВНЗ / Л. Ковальчук. - С .182-184
Коновальчук, С. Метод проектів у навчанні професійної іншомовної діяльності студентів / С. Коновальчук. - С .184-185
Кубай, Н. Аналізування системи вправ для формування англомовної професійно-спрямованої компетенції у говорінні / Н. Кубай. - С .185-188
Кузин, Г. Застосування граматичних ігр при навчанні іноземної мови студентів юридичних спеціальностей / Г. Кузин. - С .188-190
Купчик, Л. Технологія кооперативного навчання при викладанні іноземної мови виші / Л. Купчик. - С .190-192
Малюська, З. Рольова гра як ефективний засіб навчання іноземномовній компетенції студентів / З. Малюська. - С .192-194
Мединська, В. Автономне навчання - інтегральний складник вивчення іноземної мови / В. Мединська. - С .194-196
Літвінчук, А. Основи концептуального аналізу терміносистеми (на прикладі галузі торфопромисловості в англійській мові) / А. Літвінчук. - С .198-200
Мазур, Т. Роль інноваційних технологій у вивченні іноземних мов / Мазур Т. ; Мазур Т. . - С .200-201
Машталєр, З. Професійно-комунікативні завдання з читання іншомовної фахової літератури майбутніми фінансистами / З. Машталєр. - С .201-204
Микитенко, Н. Роль самовизначення у формуванні іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців природничого профілю / Н. Микитенко. - С .203-204
Перенчук, О. Використання інноваційних технологій у викладанні англійської мови / О. Перенчук. - С .204-206
Петльована, Л. Методика розвитку монологічного мовлення з елементами міркування у студентів економічного напрямку на основі рекламних матеріалів / Л. Петльована. - С .206-208
Проценко, Н. Формування іншомовної комунікативної компетенції засобами сучасних інформаційних технологій / Н. Проценко. - С .208-210
Рубель, Н. Особливості використання методу проектів у підготовці майбутніх екологів до професійного спілкування в іншомовному середовиші / Н. Рубель
Семенишин, І. Роль навчальних стратегій у вивченні англійської мови / І. Семенишин. - С .211-213
Сенів, М. Навчання колективному спілкуванню у комунікативних цілях / М. Сенів. - С .213-215
Серняк, О. Педагогічні технології колективного навчання у процесі вивчення іноземної мови / О. Серняк. - С .215-217
Серняк, О. Педагогічні технології колективного навчання у процесі вивчення іноземної мови / О. Серняк. - С .215-217
Тимощук, Т. Підвищення мотивації вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням шляхом використання інтерактивних технологій / Т. Тимощук. - С .219-221
Шворак, О. Проблеми використання методу ситуаційного навчання у практиці викладання іноземної мови у немовному ВНЗ / О. Шворак. - С .221-222
Черняк, Ю. Особливості інтерактивного навчання англійського діалогічного мовлення студентів вищих навчальних закладів / Ю. Черняк. - С .226-229
Герасименко, М. Вимоги до комп’ютерних програм для навчання англомовного професійно орієнтованого читання майбутніх учителів / М. Герасименко. - С .230-231
Іванів, О. Структурні особливості укладання навчальних посібників за професійним спрямуванням / О. Іванів. - С .231-233
Козубай, В. Активізація інноваційної діяльності викладача іноземної мови / В. Козубай. - С .233-234
Мартинюк, А. Основи оновленої програми з англійської мови для студентів вищих технічних навчальних закладів / А. Мартинюк. - С .234-236
ББК 81.0

Свободных экз. нет

Найти похожие

27.
81.0
А43


    Каширіна, Г.
    Формування та розвиток вмінь написання приватних листів учнями початкової школи [Текст] / Г. Каширіна // Актуальні питання лінгвістики, літературознавства та інноваційної методики викладання іноземних мов : П’ята Всеукраїнська наукова конференція. 19-20 травня 2011 р. - Тернопіль, 2011. - С. 178-179
ББК 81.0

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
ДІЯЛЬНІСТЬ МОВЛЕННЄВА
Свободных экз. нет

Найти похожие

28.


    Беркеньова, І.
    Робота з обдарованими учнями в умовах школи-інтернату [Текст] / І. Беркеньова // Англійська мова та література. - 2004. - №8. - С. 2-6

фывфывфыв:
обдаровані діти
Свободных экз. нет

Найти похожие

29.


    Філатова, В.
    Тексти для домашнього читання в старших класах загальноосвітньої школи [Текст] / В. Філатова // Англійська мова та література. - 2004. - №14. - С. 4-8

Свободных экз. нет

Найти похожие

30.


   
    Our School Is 100 Years Old [Текст] // English Language and Culture. - 2004. - №2. - С. 17-18

фывфывфыв:
школа -- ювілей школи -- освіта
Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180