Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (4)Статті з періодичних видань та збірок (470)Документи про Рівненщину (97)Рівненщина: Минуле і сьогодення (8)Історична Волинь (33)Газета “Червоний прапор” (133)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=умови<.>)
Общее количество найденных документов : 17
Показаны документы с 1 по 17
Сигли бібліотек за посиланням
1.
74.261.7
О- 59


   
    Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. [Текст] : збірник наукових праць. Вип.42. - Рівне : [б. и.], 2009. - 186с. - Б. ц.
    Содержание:
Бабік, О. Професіоналізм вчителя як важливий фактор при навчанні іноземної мови у дошкільному навчальному закладі / О. Бабік. - С.3-7
Ботвінко, О. Використання компютерних технологій у процесі навчання іноземної мови в загальноосвітній школі / О. Ботвінко; Л. Гронь. - С.7-11
Гронь, Л. Вимоги до іншомовних текстів для розвитку вмінь розповіді на початковому ступені навчання на мовних факультетах вищих навчальних закладів. / Л. Гронь; Н.М Коломієць; О.В. Коржаневська; І.Я. Салюк. - С .11-15
Коломієць, Н. Прийоми Блейна Рея в методі природовідповідності Джеймса Ашера / Н. Коломієць. - С .15-19
Коржаневська, О. Організація самостійної роботи учнів - важливий фактор інтенсифікації навчльного процесу. / О. Коржаневська. - С .19-23
Салюк, І. Особистісно-орієнтований підхід у детермінації розвитку іншомовного мовлення школярів / І. Салюк. - С .23-28
Кропивко, І. Використання ресурсів і послуг мережі інтернет у викладанні іноземних мов / І. Кропивко. - С .28-36
Цаль, Т. Використання методів педагогічного стимулювання на початковому етапі навчання іноземної мови у вищому навчальному закладі та новітні технології / Т. Цаль. - С .36-41
Чорнолоз, О. Теоретичні основи викладання чеської мови для студентів-філологів у вищому навчальному закладі / О. Чорнолоз. - С .41-44
Якимчук, А. Рефлексивні механізми навчання підлітків англомовної комунікації / А. Якимчук. - С .44-50
Волошун, А. Проблеми застосування сучасних технологій в процесі засвоєння лексики на початковому етапі викладання іноземної мови / А. Волошун. - С .50-53
Зінчук, І. Зорова наочність як засіб семантизації іншомовної лексики / І. Зінчук; Л.В. Мороз; Л. Мороз; Г. Ніколайчук. - С .53-58
Мороз, Л. Специфіка роботи над термінами на заняттях з іноземної мови у вищому навчальному закладі / Л. Мороз. - С .58-63
Мороз, Л. Основні питання принципів і критеріїв відбору та засвоєння лексичного мінімуму студентами немовних спеціальностей вищих навчальних закладів / Мороз Л. ; Мороз Л. ; Мороз Л. ; Л. Мороз; Г. Ніколайчук. - С .63-65
Ніколайчук, Г. Особливості діалогу в процесі формування комунікативних умінь дитини дошкільного віку / Г. Ніколайчук. - С .65-70
Середюк, Л. Використання автентичної газетної хроніки на уроках німецької мови / Л. Середюк. - С .70-72
Турко, І. Теоретичні аспекти вивчення творчості поетів-імажистів у вищих навчальних закладах / І. Турко. - С .72-77
Кочубей, О. Особливості формування іншомовної компетенції студентів-філологів у вищому закладі / О Кочубей. - С .85-88
Мазурок, О. Інноваційні методи навчання іноземних мов у вищій школі в контексті гуманістичної парадигми освіти / О Мазурок. - С .89-92
Мороз, Л. Інтерпретація закономірностей засвоєння іншомовних слів студентами немовних спеціальностей вищих навчальних закладів / Мороз Л ; Мороз Л ; Л Мороз. - С .92-95
Перішко, І. Розвиток інтелектуальних здібностей обдарованих школярів на основі проектної іншомовної діяльності / І Перішко. - С .100-105
Тадєєва, М. Рання іншомовна освіта в європейських педагогічних традиціях / М Тадєєва. - С .109-113
Гончарук, Р. Роль перекладу у міжкультурній комунікації і педагогічній соціалізації / Р Гончарук. - С .117-122
Дуброва, А. Психолого-педагогічні можливості навчального перекладу і умови їхньої реалізації / А Дуброва. - С .126-129
ББК 74.261.7

Перейти к внешнему ресурсу library.rshu.edu.ua/loading_PDF/onov.v5.pdf

Найти похожие


2.
74.261.7
О- 59


    Дуброва, А
    Психолого-педагогічні можливості навчального перекладу і умови їхньої реалізації [Текст] / А Дуброва // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. : Збірник наукових праць. Вип.42. - Рівне, 2009. - С. 126-129
ББК 74.261.7

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
МЕТОДИКА -- ГОВОРІННЯ

Найти похожие

3.
81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.11 [Текст]. - Острог : [б. и.], 2009. - Б. ц.
    Содержание:
Долга, Т. Переклад як вид мовленнєвої діяльності / Т Долга. - С .13-17
Желтовський, В. To Sell Military Campaign in Iraq Stressing the Freedom Theme: how Politically Correct Vocabulary was Used by George W.Bush / В Желтовський. - С .18-25
Заблоцький, Ю. Лінгвопрагматичний аналіз передвиборчих промов президента США Барака Обами / Ю Заблоцький. - С .25-34
Кіщенко, Ю. Чинники, які впливають на процес перекладу тексту / Ю Кіщенко. - С .46-50
Кобяков, О. Статус мовчання у парадигмі невербальних та вербальних засобів комунікації / О Кобяков. - С .50-55
Лушпай, Т. Особливості свідомості білінгвів / Т Лушпай. - С .55-62
Макарук, Л. Процес породження та сприйняття піктограм з точки зору когнітивістики. / Л. Макарук. - С .62-70
Мороз, Л. Деякі проблеми перекладу при викладанні іноземної мови / Л Мороз. - С .70-73
Новоселецька, С. Глобальна англійська у євросоюзному контексті / С Новоселецька. - С .73-81
Ольхович, О. Невербальна комунікація як складова міжкультурної компетентності. / О. Ольхович. - С .81-90
Романова, Н. Графіка як спосіб унаочнення / Н. Романова. - С .90-95
Юр’єва, О. Особливості невербальної передачі інформації в процесі міжкультурної комунікації. / О. Юр’єва. - С .95-102
Байсан, Д. Лексико-семантичне поле " справедливість" в англійській мові. / Д. Байсан. - С .103-110
Бардакова, О. Дієслівні одиниці з першими наголошуваними відокремлюваними словотворчими компонентами в сучасній німецькій мові (на матеріалі медичної термінології). / О. Бардакова. - С .110-116
Благодарна, О. Конвенціональна метафоризація концепту робота у сучасному американському та британському художньому дискурсі. / О. Благодарна. - С .116-120
Бобков, В. Відтворення фразеології з метрологічною назвою мішок /worek/ bag у слов’янському і германському мовному просторі. / В. Бобков. - С .120-127
Бобкова, Т. Дистрибутивні ознаки лексем на поняття " кількість" в англійських і українських текстах офіційного стилю. / Т. Бобкова. - С .127-135
Бойчук, К. Мова газетних текстів як засіб впливу на читача. / К. Бойчук. - С .135-140
Бреник, І. Емотивна семантика та виділення ЛСП прикметників позитивної оцінки в англійській мові. / І. Бреник. - С .140-145
Вецкур, Т. Вербалізація культурних концептів у повчальному дискурсі. / Т. Вецкур. - С .158-165
Галай, Т. М. Експліцитні засоби вираження незгоди в англомовному художньому дискурсі. / Т.М. Галай, Ю.І. Гринда. - С .165-170
Гнатюк, А. Дослідження синонімічного ряду на позначення сумніву. / А. Гнатюк. - С .177-182
Горчак, О. Синтактико-стилістичні показники прагматичної спрямованості англомовної політичної риторики (на прикладі промов Маргарет Тетчер, Тоні Блера, Абрагама Лінкольна, Гордона Брауна, Нейла Армстронга та Нельсона Мандели). / О. Горчак. - С .182-187
Demjanjuk, O. Ausdrucksmittel fur das verbalisierte konzept "absage" im kommunikativ-pragmatischen aspekt. / O. Demjanjuk. - С .194-198
Derkacz-Padiasek, T. A survey of rival diminutive formations in Polish and Ukrainian. / T. Derkacz-Padiasek. - С .198-206
Dribniuk, V. English medical abbraviations. / V. Dribniuk. - С .206-210
Єрченко, П. Фразеологічна деривація як один з видів творення фразеологізмів (на матеріалі англійської мови). / П. Єрченко. - С .210-219
Замашна, С. Соціокультурний компонент лексики з запозиченням кольору. / С. Замашна. - С .219-223
Калиновська, І. Газетний заголовок як проблема перекладу (на прикладі іменникових фраз типу NNN). / І. Калиновська. - С .223-227
Ковальчук, Л. Контекстуальні фактори та їх реалізація в дискурсі. / Л. Ковальчук. - С .227-234
Кратюк, Ю. Стан досліджень південнопограничної діалектної польської мови. / Ю. Кратюк. - С .252-258
Кузнєцова, Д. Прецедентні феномени в номінаціях виразів обличчя. / Д. Кузнєцова. - С .258-263
Луговой, В. Имя собственное в составе фразеологических единиц французского и украинского языков. / В. Луговой. - С .263-269
Литвин, А. Семантика та функціонування англійських фразеологічних одиниць на запозичення поняття "удар " у спортивній грі волейбол. / А. Литвин. - С .269-273
Мокра, О. Лінгвістичні та когнітивні характеристики концепту добро в сучасній французькій мові. / О. Мокра. - С .294-298
Миклаш, Л. Таксономічні назви в англомовній дендрологічній терміносистемі. / Л. Миклаш. - С .298-305
Олексійчук, Ю. Семантичні особливості похідних форм лексем " blog" та "log" у сучасній англійській мові. / Ю. Олексійчук. - С .309-316
Попович, Т. Вплив комунікативних інтенцій на діалогічне мовлення / Т. Попович. - С .323-328
Розводовська, О. Способи морфологічного словотвору в сучасній англійській мові бізнесу / О. Розводовська. - С .328-333
Синдега, Р. Структурні особливості та функціонування термінів в англомовних текстах з проблем комп’ютерних наук та інформаційних технологій / Р. Синдега. - С .351-358
Совтис, Н. Запозичення з української мови в польській анімальній лексиці / Н. Совтис. - С .363-371
Степанов, А. Лексико-семантичні дивергенції і варіативність в терміносистемі латиноамериканських національних варіантів іспанської мови / А. Степанов. - С .376-384
Фенюк, Л. Способи вираження категорії заперечення у французькій мові / Л. Фенюк. - С .400-405
Фрідріх, А. Семантична інтерпретація фразеологічних одиниць сучасної англійської мови / А. Фрідріх. - С .405-409
Шапран, Н. Функціональні особливості компліментарних висловлень в англомовному дискурсі / Н. Шапран. - С .421-429
Бабієць, І. Montessori method in teaching foreign languages / І. Бабієць. - С .446-455
Білецька, С. Роль та місце читання у французькому навчально-методичному комплексі "connexions 2" / С. Білецька. - С .455-459
Боднар, Є. Соціально-психологічні особливості студентської молоді / Є. Боднар. - С .459-465
Гузій, Т. Використання інтерактивних технологій для розвитку професійного мовлення студентів у НВНЗ / Т. Гузій. - С .469-473
Засекіна, С. Використання ілюстративного матеріалу в навчальних словниках / С. Засекіна. - С .473-480
Ковальчук, І. Особливості розвитку та роль внутрішнього мовлення в процесі вивчення іноземної мови / І. Ковальчук. - С .480-486
Костюк, О. Вплив мови на навчально-виховний процес у релігійних освітніх закладах Волині (ХІХ - поч.ХХ ст.) / О. Костюк. - С .486-492
Кравець, О. Окремі аспекти навчання аудіюванню іноземною мовою. / О. Кравець. - С .492-497
Мазурок, О. Сугестивні технології викладання іноземних мов / О. Мазурок. - С .497-502
Перішко, І. Про професійну підготовку майбутніх учителів до роботи з обдарованими до вивчення іноземних мов школярами / І. Перішко. - С .508-513
Проценко, Н. Тестовий контроль та сучасні технології викладання іноземних мов / Н. Проценко. - С .516-523
Сяська, Н. Проблеми формування англомовної лексичної компетенції у студентів молодших курсів / Н. Сяська. - С .523-528
Шалова, Н. Distange education as a new method of theaching and intercultural communication / Н. Шалова. - С .528-535
Шмирова, О. Використання сучасних інформаційних технологій при викладанні іноземних мов / О. Шмирова. - С .535-542
Шуневич, Б. Методика комбінованого викладання іноземної мови у вищому навчальному закладі / Б. Шуневич. - С .542-549
Химай, Н. Оптимізація навчального процесу за допомогою сучасних технологій / Н. Химай. - С .549-553
Гринда, Ю. Ділове мовлення англійською мовою як невід’ємна складова навчання спеціалістів економічних спеціальностей / Ю. Гринда. - С .553-558
Іванів, О. З досвіду роботи з дистанційним курсом для ад’юнктів / О. Іванів. - С .558-562
Ливинець, М. До питання типології помилок у мовленні майбутніх учителів у парадигмі формування їх професійної та соціокультурної компетенції / М. Ливинець. - С .562-568
Стрельнікова, О. Інтерактивні методи викладення англійської мови на неспеціальних факультетах ВНЗ / О. Стрельнікова. - С .568-577
Сухомлин, Т. Психолого-педагогічні умови ефективного впровадження інформаційних технологій у професійну діяльність майбутнього вчителя іноземної мови / Т. Сухомлин. - С .577-582
Ваховська, Н. Есхатологія повороту (wende) в романі Т.Гетхе"nox". / Н. Ваховська. - С .582-588
Волкова, С. Особливості композиційної струкктури американської народної казки. / С. Волкова. - С .588-595
Волосюк, О. Феміністична завантаженість поетикальних засобів вираження метаморфози головної героїні у п’сі Бернанда Шоу " Пігмаліон". / О. Волосюк. - С .595-600
Гоца, Н. Проблематика прозових творів сучасних афро-американських письменниць (на прикладі романів Тоні Моррісон). / Н. Гоца. - С .600-608
Григоренко, О. Житлові мотиви: конфлікт навколо будинку в романі Е.Єлінек " Коханки". / О. Григоренко. - С .608-613
Зелінська, Л. Антиколоніальний дискурс і постколоніальна критика в контексті міжкультурної комунікації. / Л. Зелінська. - С .613-622
Колісник, В. Засоби виразності у романі Джин Сондерс "Дружини, подруги та кохані". / В. Колісник. - С .625-631
Лисенко, О. Образ "нової жінки" у трагедії Ж.Ануя "Медея". / О. Лисенко. - С .631-640
Місінькевич, О. Жіночі образи як уособлення краси і гармонії світу у поетичному мовленні неокласиків. / О. Місінькевич. - С .640-644
Морозова, І. Моана особистість жінки у драматургії вікторіанської доби. / І. Морозова. - С .644-649
Папушина, В. Зображення духовного світу творчої особистості в романі К.Рансмайра "Останній світ". / В. Папушина. - С .649-654
Проценко, О. Імплікативний простір поетичного тексту К.Сендберга "Prairie Waters by Night". / О. Проценко. - С .654-659
Cитник, О. Психологічна функція онейросфери у малій прозі В.Фолкнера та М.Хвильового. / О. Cитник. - С .659-666
Стороха, Б. Загальні принципи поетики конкретної поезії. / Б. Стороха. - С .666-674
ББК 81.2(4 Укр)

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.
81.2(4 Укр)
Н34


    Сухомлин, Т.
    Психолого-педагогічні умови ефективного впровадження інформаційних технологій у професійну діяльність майбутнього вчителя іноземної мови. [Текст] / Т. Сухомлин // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.11. - Острог, 2009. - С. 577-581
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
ТЕХНОЛОГІЇ НОВІТНІ
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.
81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.29 [Текст]. - Острог : [б. и.], 2012. - 402 с. - Б. ц.
    Содержание:
Бридко, Т. Социофонетические особенности реализации сонорного согласного [L] в немецкой речи русскоязычных жителей Германии / Т. Бридко. - С .5-8
Навольська, Г. Дидактичні умови формування лінгвістичної компетенції студентів філологічних факультетів при вивченні латинської мови / Г. Навольська. - С .15-17
Аладько, Д. Використання назв посуду на позначення частин тіла людини в англійській та українській мовах / Д. Аладько. - С .25-27
Василенко, Д. Концептуальні метафори у сфері англомовної військової лексики / Д. Василенко. - С .36-38
Вигнанська, І. Recherches publicites avec references bibliques / І. Вигнанська. - С .38-42
Грибок, О. Засоби вираження ментальних стереотипів побутового дискурсу німців / О. Грибок. - С .46-50
Гриняк, О. Лінгвістичні засоби відображення цінності особистості у поетичних текстах / О. Гриняк. - С .50-52
Дунаєвська, О. Концепт "хрещення дитини" в британській лінгвокультурі / О. Дунаєвська. - С .57-61
Євенчук, О. Концептуальна метафора "familie-lebewesen" у німецькому публіцистичному дискурсі / О. Євенчук. - С .61-64
Єсипенко, Н. Профілювання лінгвокультурних концептів / Н. Єсипенко. - С .64-67
Застровська, С. Вираження ввічливості у німецькомовному дискурсі / С. Застровська. - С .69-72
Зозуля, М. Засоби актуалізації концептуальної метафори-персоніфікації романах У.Голдінга / М. Зозуля. - С .72-75
Колесова, А. Атрибутивний художній образ коханої в англомовних поетичних текстах ХІХ-ХХ ст / А. Колесова. - С .85-89
Косович, О. Французька неологія: сутність, тенденції, перспективи / О. Косович. - С .97-99
Лазебна, О. Вживання прислівників оцінки у сполученні з дієсловом sich fuhlen у творах сучасних німецьких та австрійських письменників / О. Лазебна. - С .107-110
Новосадська, О. Поннятєво-оцінні ознаки концепту "приватність" в англійських прислів’ях / О. Новосадська. - С .155-157
Піскозуб, З. До питання номіналізації інфінітиву у французькій мові / З. Піскозуб. - С .164-167
Плисак, Д. Асоціативний потенціал англійських медичних термінів у художньому дискурсі: лінгвокогнітивний вимір / Д. Плисак. - С .167-170
Римяк, І. Правгматичні аспекти комунікативних стратегій компліменту та іронії (на матеріалі французьких художників творів ХVII-XIX ст) / І. Римяк. - С .173-176
Суддя, А. Рівні контексту та декодування контекстуальних синонімів у німецькомовному художньому дискурсі / А. Суддя. - С .194-197
Тимофеева, І. Синтаксичні ознаки односкладових речень на прикладі уцкраїнської, англійської та німецької мов / І. Тимофеева. - С .203-205
Хомицька, І. Прагматико-функціональні особливості неологізмів у іспанському масмедійному дискурсі / І. Хомицька. - С .211-214
Шершньова, А. Особливості образотворення в англомовному хайку: когнітивно-семіотичний аспект / А. Шершньова. - С .218-221
Школяр, Н. Еиоційно-експресивний компонент пам'яті фразеологічних одиниць: на матеріалі української та англійської мови / Н. Школяр. - С .221-224
Бабенко, Е. Прагматические функции рекламной аннотации (на материале английского языка) / Е. Бабенко. - С .239-242
Веренько, М. Рекламний текст в англомовній картині світу / М. Веренько. - С .257-260
Вєтрова, І. Функціонування еліптичних речень в англійському художньому тексті / І. Вєтрова. - С .260-262
Винник, О. Образність у сучасному англомовному дискурсі програмування / О. Винник. - С .262-265
Деркевич, Н. Семантика дієслів із префіксом zer- у формуванні зв’язності тексту / Н. Деркевич. - С .271-274
Єфименко, Т. Перевтілення образу романтичного героя в романі М.Шеллі "Франкенштейн" / Т. Єфименко. - С .274-278
Засанська, Н. Зіставний аналіз мікрополів економічна криза/economical crisis в українській та англійській мовах / Н. Засанська. - С .281-286
Іващишин, О. Скорочення як особливий вид термінів англомовного дипломатичного дискурсу / О. Іващишин. - С .293-295
Кундис, О. Номінативні речення в італійському мас-медійному дискурсі / О. Кундис. - С .315-318
Лежньов, С. Англомовні неологізми-скорочення / С. Лежньов. - С .318-320
Мойсенко, С. Стилістико-синтаксичяні засоби формування англійського комп’ютерного дискурсу / С. Мойсенко. - С .329-332
Назмєєва, Н. Метамовна інформативність навчальної інструкції / Н. Назмєєва. - С .338-341
Німенко, О. Семантична характеристика десубстативних, деад’єктивних і девербальних дієслів (на матеріалі німецької мови) / О. Німенко. - С .341-343
Сеттарова, М. Динамика развития английского языка в США / М. Сеттарова. - С .355-358
Третьякова, К. Омонымічні опозиції "онім-апелятив" в латинській мові / К. Третьякова. - С .368-370
Улановська, О. Метафоричність копозиції постмодерністської англомовної драми / О. Улановська. - С .370-373
Шевельова-Гаркуша, Н. Взаємообумовленість способів ритміко-синтаксичної організації та семантики поетичних текстів (на матеріалі сучасного американського віршованого мовлення) / Н. Шевельова-Гаркуша. - С .390-393
ББК 81.2(4 Укр)

Перейти к внешнему ресурсу https://lingvj.oa.edu.ua/%E2%84%96292012

Найти похожие

6.
81.2(4 Укр)
Н34


    Навольська, Г.
    Дидактичні умови формування лінгвістичної компетенції студентів філологічних факультетів при вивченні латинської мови [Текст] / Г. Навольська // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.29. - Острог, 2012. - С. 15-17
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мова латинська

фывфывфыв:
КОМПЕТЕНЦІЯ ЛІНГВІСТИЧНА

Найти похожие

7.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І2/2006/1
2006г.1 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2006. - №1.)
Содержание:
Коваленко, О. Заради дружби, поваги та миру ( Напередодні нового року відбулася урочиста присяга добровольців Корпусу Миру США в Україні ) / О. Коваленко. - С.4-7
фывфыв: КОРПУС МИРУ
Swearing - in speech TEFL. - С.7-8
фывфыв: КОРПУС МИРУ
Карл, Бек. [Бесіда з Директором Корпусу Миру в Україні ] / Бек Карл ; М. Попович; М. Пилипчук; Т. Свиридюк; І. Наумчук; Г. Крючков; В. Бугаєва; Л. Васильковська. - С.9-16
фывфыв: КОРПУС МИРУ
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів із вечірньою ( змінною ) формою навчання: Англійська мова. - С.16-28
фывфыв: ПРОГРАМИ
Про поведення Всеукраїнського конкурсу " Учитель року - 2006 " ( Наказ МОН України, нова редакція положення про Конкурс, інформація про умови та порядок проведення ІІІ туру ) . - С.28-34
фывфыв: УЧИТЕЛЬ РОКУ
Попович, М. Іноземні мови - як складова справжньої освіти ( Вступне звертання до презентації матеріалів про досвід Волинської області у викладанні іноземних мов ) / М. Попович ; М. Пилипчук; Т. Свиридюк; І. Наумчук; Г. Крючков; В. Бугаєва; Л. Васильковська. - С.34-36
фывфыв: ОСВІТА УКРАЇНИ
Маслай, Г. Працюємо з учителем і на вчителя / Г. Маслай ; Н. Чубова; Н. Шкред; Л. Дибчук; О. Скальська; Л. Ярощук; О. Шалагінова. - С.36-39
фывфыв: УЧИТЕЛІВ
Свиридюк, Т. Науково-методичне забезпечення розвитку професіоналізму вчителів англійської мови / Т. Свиридюк ; М. Федорець; І. Ураєва; Г. Лізун; Л. Радченко; В. Редько. - С.39-40
фывфыв: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Пилипчук, М. Сучасна роль та функції вчителя англійської мови / М. Пилипчук ; Т. Свиридюк; І. Наумчук; Г. Крючков; В. Бугаєва; Л. Васильковська. - С.40-43
фывфыв: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, ВЧИТЕЛЬ
Чубова, Н. План практичного заняття курсів підвищення кваліфікації учителів англіїської мови / Н. Чубова ; Н. Шкред; Л. Дибчук; О. Скальська; Л. Ярощук; О. Шалагінова. - С.43-44
фывфыв: ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ, ВЧИТЕЛІ
Федорець, М. Зробимо урок цікавим ( Матеріали практичного заняття обласного постійно діючого семінару для методистів з проблем навчання іноземих мов на початковому етапі ) / М. Федорець ; І. Ураєва; Г. Лізун; Л. Радченко; В. Редько. - С.44-49
фывфыв: УРОК АНГЛ. МОВИ, ІНТЕРЕС
Свиридюк, Т. Фрагмент посібника " Навчаємо дітей англійської мови!" / Т. Свиридюк ; І. Наумчук; Г. Крючков; В. Бугаєва; Л. Васильковська. - С.49-56
фывфыв: ПІДРУЧНИК, ПОСІБНИК
Шкред, Н. Знайомтесь: Луцька лінгвістична гімназія № 18 / Н. Шкред ; Л. Дибчук; О. Скальська; Л. Ярощук; О. Шалагінова. - С.56-64
фывфыв: НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ УКРАЇНИ
Ураєва, І. Система вивчення французької мови в області базується на багатстві знань і досвіду наших учителів" / І. Ураєва ; Г. Лізун; Л. Радченко; В. Редько. - С.64-67
фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Наумчук, І. La protection de l'environment ( Конспект нестандартного уроку-проекту у 8 класі ) / І. Наумчук ; Г. Крючков; В. Бугаєва; Л. Васильковська. - С.67-70
фывфыв: ЕКОЛОГІЯ НЕТРАДИЦІЙНІ ВИДИ Е, УРОК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Дибчук, Л. Читати розуміючи ( Фрагменти збірника-практикума для домашнього та контрольного читання для учнів 7-8 класів ) / Л. Дибчук ; О. Скальська; Л. Ярощук; О. Шалагінова. - С.70-74
фывфыв: МЕТОДИКА ЧИТАННЯ
Лізун, Г. Скажи мне, хто твій друг... ( Система уроків на тему "Mi amigo " у 6 класі / Г. Лізун ; Л. Радченко; В. Редько. - С.74-86
фывфыв: ІСПАНСЬКА МОВА, УРОК
Крючков, Г. Болонський процес: досівд Франціії / Г. Крючков ; В. Бугаєва; Л. Васильковська. - С.86-92
фывфыв: БОЛОНСЬКИЙ
Скальська, О. Додатковий - теж важливий! ( До проблеми типології додаткових дидактичних матеріалів для навчання іноземної аови учнів початкової школи) / О. Скальська ; Л. Ярощук; О. Шалагінова. - С.92-100
фывфыв: ДИДАКТИЧНІ, МАТЕРІАЛИ
Радченко, Л. Думай локально - дій глобально ! " - під таким девізом реалізується польсько - український педагогічний проект на Волині / Л. Радченко ; В. Редько. - С.100-102
фывфыв: ПОЛЬСЬКА МОВА
Бугаєва, В. Геній музики - Geniusz muzyki ( Сценарій літературно-музичного вечора для старшокласників, присвячений творчості Ф. Шопена ) / В. Бугаєва ; Л. Васильковська. - С.102-108
фывфыв: МУЗИКА ПЕРСОНАЛІЇ, шопен
Ярощук, Л. Gra dydaktychna jako metoda nauczania 9 Ogolna charakteristika ) / Л. Ярощук ; О. Шалагінова. - С.108-114
фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА, ПОЛЬСЬКА МОВА
Редько, В. Нововолинська спеціалізована школа І - ІІІ ст. № 1 - колегіум: творчий сімбіоз науки і шкільної практики / В. Редько. - С.114-116
фывфыв: НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ УКРАЇНИ
Васильковська, Л. Христос воскрес ! ( Станційна гра на тему " Великодень" ) [ німецька мова ] / Л. Васильковська. - С.116-127
фывфыв: ГРА, ПАСХА, НІМЕЦЬКА МОВА
Шалагінова, О. Методичні матеріали до вивчення факультативних курсів " Науково-технічний переклад ", " Ділове листування " , " Основи бізнесу " / О. Шалагінова. - С.127-128
фывфыв: ФАКУЛЬТААТИВИ
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.


   
    Про поведення Всеукраїнського конкурсу " Учитель року - 2006 " ( Наказ МОН України, нова редакція положення про Конкурс, інформація про умови та порядок проведення ІІІ туру ) [Текст] // Іноземні мови в начальних закладах. - 2006. - №1. - С. 28-34

фывфывфыв:
УЧИТЕЛЬ РОКУ
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


   
    Про проведення Всеукраїнського конкурсу " Учитель року - 2006 " ( Наказ МОН України, інформація по умови та порядок проведення ІІІ туру ) [Текст] // Иностранные языки в школе. - 2006. - №1. - С. 28-34 . - ISSN 0130-6073

фывфывфыв:
НАКАЗ, МІНІСТЕРСТВА, ОСВІТИ, ВЧИТЕЛЬ, РОКУ
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: -228503
2006г.6
Содержание:
Тесленко, В. Створити умови рівного доступу до якісної освіти / В. Тесленко. - С.4-6
фывфыв: ОСВІТА УКРАЇНИ
Коваленко, О. Державна підсумкова атестація з іноземних мов у 2006/ 2007 навчальному році ( Методичні рекомендації Міністерства освіти України ) / О. Коваленко. - С.6-10
фывфыв: АТЕСТАЦІЯ
Несвіт, А. Календарно-тематичне планування до підручника " We Learn English " ( Закінчення ) / А. Несвіт. - С.10-28
фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА
Карп'юк, О. Поурочне планування розподілу навчального матеріалу за НМК " English 6" (Закінчення ) / О. Карп'юк. - С.28-36
фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА
Сологуб М., Виноградова К. Що є землі людина? ) Інтегрований урок-роздум ) [ зарубіжна література, німецька мова ] / М., Виноградова К. Сологуб М. - С.36-42
фывфыв: ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК, ЛІТЕРАТУР
Гащенко, О. Зимові свята в Україні та в Німеччині ( інтегований бінарний урок з німецької мови та громадянської освіти у 4 класі ) / О. Гащенко, Т. Шинкаренко. - С.36-42
фывфыв: ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК, Громадянська
Бабченко, С. Знайдемо і зрозуміємо один одного ( Сценарій інтегрованого свята ( англійсько-французького ), присвяченого Дню святого Валентина ) / С. Бабченко, Н. Гота. - С.47-55
фывфыв: ІНТЕГРОВАНИЙ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА, СЦЕНАРІЙ,, ВАЛЕНТИНІВ ДЕНЬ
Лізун, Г. Формула успіху: наука+практика ( Вивчаємо іспанську за електрронним НМК HOLA - 2 ) / Г. Лізун. - С.55-62
фывфыв: ІСПАНСЬКА МОВА, НМК, НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Булгакова, В. Підготувати модель до самонавчання ( Деякі методологічні аспекти розбудови старшої школи на засадах профільності ) / В. Булгакова. - С.62-67
фывфыв: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ, САМОСТІЙНА РОБОТА
Тарасова, О. Learn to Write by Writing ( Закінчення ) / О. Тарасова. - С.67-71
фывфыв: ПИСЬМО, НАВЧАННЯ ПИСЬМА
Теодорович, А. Тестування знань з іноземних мов студентів вищіх закладів освіти: аналіз світової рактики / А. Теодорович. - С.71-75
фывфыв: ЗАРУБІЖНІ МЕТОДИКИ, МІЖНАРОДНА ОСВІТА
Сулім, В. Мавка заговорила німецькою ( За підтримки Львівського національного університету ім. І. Франка побачив світ переклад " Лісової пісні" німецькою мовою ) / В. Сулім. - С.84-94
фывфыв: ПЕРЕКЛАД, НІМЕЦЬКА МОВА, ПЕРЕКЛАД, ПОЕТИЧНИЙ ПЕРЕКЛАД, Леся Українка
Трубачова, Д. Не бійтесь заглядати у словник... ( До проблеми укладання та використання термінологічних словників у навчальному процесі ) / Д. Трубачова. - С.100-104
фывфыв: СЛОВНИК, ТЕРМІНОЛОГІЯ
Голота, Г. Долаючи пчихологічне та культурологічне непорозуміння ( Коментування як засіб подолання комуникативних невдач у фреймі тандем-методу) / Г. Голота. - С.104-111
фывфыв: ТАНДЕМ
Осідак, В. Від мови до мовлення ( Перевірка ефективності методики контролю рівня сформованості граматичної компетенції студентів мовних факультетів ) / В. Осідак. - С.111-120
фывфыв: ВНЗ, ГРАМАТИКА
Паславська, А. Німецьку вивчає понад мільон українців / А. Паславська. - С.120-122
фывфыв: НІМЕЦЬКА МОВА, МЕТОДИКА
Доусон, Н. Міжнародні мовні іспити руйнують кордони / Н. Доусон. - С.122-125
фывфыв: МІЖНАРОДНА ОСВІТА, ТЕСТУВАННЯ, ЕКЗАМЕН
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие

11.


    Тесленко, В.
    Створити умови рівного доступу до якісної освіти [Текст] / В. Тесленко // Іноземні мови в начальних закладах. - 2006. - №6. - С. 4-6

фывфывфыв:
ОСВІТА УКРАЇНИ

Найти похожие

12.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І1/2008/4
   Журнал

Іноземні мови [Текстььь]. - Киiв : Ленвіт, 1994 - . - Выходит ежеквартально
2008г. № 4
Содержание:
Умови прийому до вищих навчальних закладів Укаїни у 2009р. - С.3-11
фывфыв: РЕГЛАМЕНТУЮЧІ ДОКУМЕНТИ
Зміни в організації навчального процесу у 2008/2009 навчальному році для випускниів 11-х(12-х) класів зоз. - С.11
фывфыв: РЕГЛАМЕНТУЮЧІ ДОКУМЕНТИ
Графік зовнішнього незалежного оціінювання у 2009 році. Програма зовнішнього незалежного оцінювання з іноземних мов. - С.12-17
фывфыв: РЕГЛАМЕНТУЮЧІ ДОКУМЕНТИ, ПРОГРАМИ, ОСВІТА
Основні технічні характеристики тестів - 2009. - С.17-19
фывфыв: ТЕСТИ, РЕГЛАМЕНТУЮЧІ ДОКУМЕНТИ
Методичні рекомендації щодо підготовки до зовнішнього оцінювання з іноземної мови. - С.19-28
фывфыв: РЕГЛАМЕНТУЮЧІ ДОКУМЕНТИ, ЕКЗАМЕН
ЛІтература до самопідготовки до тестування 2009 року. - С.28
фывфыв: НЕЗАЛЕЖНЕ ТЕСТУВАННЯ
Olyinyk, T. Raising Cross-Cultural Awarness through English Language Teaching / T. Olyinyk ; Т. Кравченко. - С.29-33
фывфыв: ПОЛІКУЛЬТУРА
Українська, О. Комплекс тестових завдань для визначення рівня сформованості мовленнєвої компетенції / О. Українська ; Л. Єфімчук. - С.33-38
фывфыв: МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ТЕСТИ
Руснак, Д. Комплекс вправ для формування франкомовної граматичної компетенції у майбутніх викладачів з використанням навчальної комп'ютерної прогами / Д. Руснак. - С.38-44
фывфыв: ВНЗ, ГОВОРІННЯ, УСНЕ МОВЛЕНН, НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Мацнєва, О. Навчання майбутніх учителів аудіювання англійського мовлення з національними та регіональними типами вимови / О. Мацнєва. - С.44-48
фывфыв: ВНЗ, АУДІЮВАННЯ
Демиденко, О. Навчання студентів внз економічного профілю стандартів комунікативної поведінки в США / О. Демиденко. - С.48-54
фывфыв: КОМУНІКАТИВНИЙ АСПЕКТ, ПОВЕДІНКА ЛЮДИНИ
Коломінова, О. Навчально-методичний комплект як засіб формування англомовної граматичної компеетнції в учнів початкової школи / О. Коломінова. - С.56-66
фывфыв: МОВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Кравченко, Т. Використання методу проектів у навчанні спілкування англійською мовою / Т. Кравченко. - С.66-71
фывфыв: ПРОЕКТ
Єфімчук, Л. Методична розробка уроку англійської мови для старших класів гімназії / Л. Єфімчук. - С.71-72
фывфыв: УРОК АНГЛ. МОВИ
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

13.


   
    Умови прийому до вищих навчальних закладів Укаїни у 2009р. [Текст] // Іноземні мови. - 2008. - №4. - С. 3-11

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
РЕГЛАМЕНТУЮЧІ ДОКУМЕНТИ -- МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ
Свободных экз. нет

Найти похожие

14.
Шифр: E1/2020/9/10
   Газета

English Language and Culture. Weekly [Текстььь] : друга мова: Щомісячний додаток до газети "English". - Киiв : Шкільний світ. - Выходит еженедельно
2020г. № 9/10
Содержание:
Словник "епохи коронавірусу" від New Yorker. - С.4-6
фывфыв: Лексикологія , Неологізми
Дитяча книжка про коронавірус. Англійською і в безкоштовному доступі. - С.6
фывфыв: Книга дитяча
Том Гарді читає дитячі книжки на ВВС. - С.7
фывфыв: Аудіоресурс, Аудіювання, Тексти автентичні
Блажків, Л. Musical Tastes. Speaking Skills Development / Л. Блажків. - С.8-14
фывфыв: Усне мовлення, Музика в житті людини
Таланцева, О. Music as a Therapy. Hearing Properties of Music / О. Таланцева. - С.14-19
фывфыв: Музика в житті людини, Терапія музична
Фрезинська, Е. Проект на уроці англійської мови / Е. Фрезинська. - С.19-26
фывфыв: Метод проектів, Мистецтво образотворче
Блажків, Л. British Painters. Suggested level - B1 / Л. Блажків. - С.26-37
фывфыв: Художники Великобританії, Мистецтво образотворче
Кравченко, В. Молодіжні субкультури. 11 клас / В. Кравченко
British Council рекомендує. Книжки англійською для дошкільнят. - С.46-52
фывфыв: Читання, Позитивне ставлення до вивчення англійської
Чепурна, М. Ukraine in the development in the Eurovision song contest. Урок-концерт для 9-10-х класів / М. Чепурна. - С.52-61
фывфыв: Євробачення, Урок-концерт, Пісні на уроці
Златіна, Г. Інтенсифікація процесу навчання. Роль презентацій на заняттях з англійської мови / Г. Златіна. - С.61-65
фывфыв: Психолого-педагогічгі умови інтенсифікації процесу навчання, Соціально-особистісне ставлення учня, Активізація діяльності вчителя
Колесник, Ю. Театралізація казок. Форми і способи естетичного виховання молодших школярів на уроках англійської мови / Ю. Колесник. - С.65-72
фывфыв: Емоційна чутливість, Комунікативна компетенція, Естетичний смак
Мушаровська, А. Розвиток навичок усного мовлення на уроках англійської мови / А. Мушаровська. - С.72-78
фывфыв: Робота в парах, Фронтальні форми роботи, Метод проєктів
Кравченко, І. Dyslexia. Tips for Teachers / І. Кравченко. - С.78-83
фывфыв: Дислексія, Навчання читання
Змішані слова. Із чого складаються SMOG та BLOG. - С.83-88
фывфыв: Лексикологія, Сленг
Панчишин, С. Ukraine is always in my heart. Патріотичний квест для учніів 11-го класу / С. Панчишин. - С.88-99
фывфыв: Україніка, Виховання патріотичне
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

15.


    Златіна, Г.
    Інтенсифікація процесу навчання. Роль презентацій на заняттях з англійської мови [Текст] / Г. Златіна // English Language and Culture. Weekly : Друга мова: Щомісячний додаток до газети "English". - 2020. - № 9/10. - С. 61-65

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
Психолого-педагогічгі умови інтенсифікації процесу навчання -- Соціально-особистісне ставлення учня -- Активізація діяльності вчителя
Свободных экз. нет

Найти похожие

16.
Шифр: І1/2021/2
   Журнал

Іноземні мови [Текстььь]. - Киiв : Ленвіт, 1994 - . - Выходит ежеквартально
2021г. № 2
Содержание:
Ніколаєва, С. Ю. Структура і зміст дисципліни "Наукова комунікація: методи оприлюднення результатів дослідження в галузі освіти" / С. Ю. Ніколаєва. - С.30-10
фывфыв: Освіта вища, Модульна робота, Контроль знань
Паршикова, О. О. Готуємо майбутніх учителів до застосування комунікативно-ігрових технологій у навчанні німецької мови у новій українській школі / О. О. Паршикова. - С.10-16
фывфыв: Курс вибірковий, Компетентность фахова , Рольова гра
Sovhar, O. Active learning and its application in teaching English / O. Sovhar. - С.16-23
фывфыв: Активне навчання, Знання базові, Інтерактивні методи
Івлєва, К. С. Впровадження технології розвитку критичного мислення у процесі викладання іноземної мови у вищій школі / К. С. Івлєва, О. А. Рейда, Д. О. Гулієва. - С.23-30
фывфыв: Вища школа, Критичне мислення
Немлій, Л. С. Особливості навчання авіаційної англійської мови у вищому навчальному закладі / Л. С. Немлій. - С.30-36
фывфыв: Цивільна авіація, Навичкі мовленневі, Іншомовна компетенція
Свиридюк, В. П. Комплекс вправ для формування у студентів-філологів навичок і вмінь розуміння варіантів німецької мови у вищому навчальному закладі / В. П. Свиридюк. - С.36-44
фывфыв: Вправа рецептивна, Відтворення інформації
Мельник, П. Ю. До питання про організацію рекламних текстів в умовах реалізації культурологічного підходу до навчання мови: логика пандану / П. Ю. Мельник. - С.44-56
фывфыв: Еквівалент, Фрагментарність, Дидактичний потенціал реклами
Андоеєва, Н. О. Методична розробка заняття з англійської мови за професійним спрямуванням для студентів 2-го курсу / Н. О. Андоеєва. - С.56-60
фывфыв: Мова англійська, Проектна діяльність , Рецепція
Kyrykylytsia, V. The English lesson plan on the theme "English like oxygen for young professionals" / V. Kyrykylytsia, O. Yatsyniak. - С.60-66
фывфыв: Професійне спрямування , Немовні спеціальності, Глобалізація англійської мови
Ustychenko, S. Devewloping critical thinking skills through the lens of understanding intercultural values / S. Ustychenko. - С.66-70
фывфыв: Критичне мислення, Благодійність, Умови навчання
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

17.


    Ustychenko, S.
    Devewloping critical thinking skills through the lens of understanding intercultural values [Текст] / S. Ustychenko // Іноземні мови. - 2021. - № 2. - С. 66-70

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
Критичне мислення -- Благодійність -- Умови навчання
Свободных экз. нет

Найти похожие