Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (110)Статті з періодичних видань та збірок (828)Документи на електронних носіях (1)Документи про Рівненщину (345)Книги іноземними мовами (2)Бібліотека творів авторів Рівненщини (2)Рівненщина: Минуле і сьогодення (51)Історична Волинь (349)Газета “Червоний прапор” (64)Музичні твори (25)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=створення<.>)
Общее количество найденных документов : 53
Показаны документы с 1 по 30
Сигли бібліотек за посиланням
 1-30    31-53 
1.

Заглавие журнала :Іноземні мови -2008г.,N 2
Интересные статьи :
Халецька Л. Використання пісенного матеріалу у навчанні французької мови/ Л. Халецька (стр.3-8) фывфыв: ПІСНІ НА УРОЦІ, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Гордєєва А. . Як створювати ситуації міжкультурного спілкування на уроці англійської мови/ А. Гордєєва (стр.8-12) фывфыв: МІЖКУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ
Добра О. Роль позакласної роботи у здійсненні комунікативних цілей оволодіння англійської мовою/ О. Добра (стр.12-14) фывфыв: ПОЗАКЛАСНА РОБОТА
Council of Europe. Who We Are. What We Do (стр.19) фывфыв: ЄВРОРАДА
Шовковий В. Навчання студентів розуміння давньогрецьких текстів за допомогою аналізу засобів вираження інформативності/ В. Шовковий ; А. Чуфарлічева; Г. Подосиннікова; Г. Галушка (стр.20-27) фывфыв: ВНЗ, ГОВОРІННЯ, УСНЕ МОВЛЕНН
Чуфарлічева А. Комп'ютерні вправи для навчання реферування англомовних текстів майбутніх менеджерів туризму з метою створення текстового проекту/ А. Чуфарлічева ; Г. Подосиннікова; Г. Галушка; O., Kvasova O., L. Hnapovs'ka (стр.27-34) фывфыв: ВНЗ, РЕФЕРУВАННЯ
Подосиннікова Г. Навчання майбутніх філологів англійського ідіоматичного мовлення/ Г. Подосиннікова ; Г. Галушка; O., Kvasova O., L. Hnapovs'ka (стр.34-39) фывфыв: ІДІОМИ,ВНЗ
Галушка Г. Казкові твори як навчальний матеріал для формування соціокультурної компетенції у молодших школярів/ Г. Галушка ; Р. Систалюк; Т. Кірієнко (стр.39-44) фывфыв: КАЗКА, НА УРОЦІ
Kvasova O.,. Language Testing: Known and Unknown / O., Kvasova ; Т. Кірієнко; Л. Петько (стр.44-53) фывфыв: ТЕСТУВАННЯ
Систалюк Р. Методична розробка уроку французької мови у 3 класі із застосуванням інтерактивної дошки/ Р. Систалюк ; Л. Петько; Л. Бєлая (стр.53-56) фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП,ІНТЕРАКТИВНІСТЬ
Кірієнко Т. Методична розробка проекту " Christmas in great Britain and Ukraine"/ Т. Кірієнко ; Л. Бєлая; Л. Сидора (стр.56-59) фывфыв: ПРОЕКТ, РІЗДВО
Петько Л. Коли здійснюються мрії. ХІІ міжнародний дитячий конкурс з англійської мови "Good Luck!"/ Л. Петько ; Л. Сидора (стр.59-64) фывфыв: КОНКУРС, АНГЛ. МОВА
Бєлая Л. Методична розробка уроку англійської мови для 9 класу ЗОШ/ Л. Бєлая ; Л. Сидора (стр.64-66) фывфыв: УРОК АНГЛ. МОВИ
Сидора Л. Матерріали для навчання німецької мови у гімназії/ Л. Сидора (стр.66-72) фывфыв: НІМЕЦЬКА МОВА, ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Заглавие журнала :Іноземні мови -2007г.,N 4
Интересные статьи :
Liontas J. Writing Across the Second Language Curriculum/ J. Liontas (стр.3-10) фывфыв: ДРУГА МОВА
Гапонова С. Психологічні аспекти побудови підсистеми вправ для формування іншомовної компетенції у переглядовому читаніі інформаційних статей / С. Гапонова (стр.10-16) фывфыв: ПСИХОЛОГІЯ, НАВЧАННЯ
Гордєєва А. Організація інформаційної підтримки рольвої гри на уроках англійської мови у старшій школі/ А. Гордєєва (стр.16-20) фывфыв: РОЛЬОВА ГРА
Арванітопуло Е. Зміст і структура курсу з навчання майбутніх учителів створення професійно орієнтованих проектів для навчання іноземної мови/ Е. Арванітопуло (стр.16-20) фывфыв: ПРОЕКТНА МЕТОДИКА
Гайдукова Л. Система вправ для формування професійно орієнтованої компетенції в діалогічному мовленні у майбутніх учителів англійської мови/ Л. Гайдукова (стр.26-33) фывфыв: ВНЗ, ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ
Писанко М. Модель організації навчання студентів мовних спеціальностей стандартів англомовної комуікативної поведінки/ М. Писанко (стр.33-40) фывфыв: КОМУНІКАТИВНИЙ АСПЕКТ, ВНЗ, ГОВОРІННЯ, УСНЕ МОВЛЕНН
Коломінова О. Сучасні тенденції створення підручника іноземної мови для початкової школи/ О. Коломінова (стр.40-45) фывфыв: ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ
Денисенко М. Навчання учнів початкової школи техніки читання англійської мови з використанням скоромовок/ М. Денисенко (стр.45-50) фывфыв: СКОРОМОВКИ, ЧИТАННЯ
Глосарій термінів європейської вищої освіти (стр.50-54) фывфыв: ТЕРМІНОЛОГІЯ
Шинкаренко Т. Методична розробка інтегрованого уроку " Німецька мова - Народознавство" на тему: " Зимові свята в Україні та Німеччині" для учнів 4 класу/ Т. Шинкаренко ; А. Лісова; л. Василенко (стр.57-60) фывфыв: ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК, ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВО, НІМЕЧЧ
Лісова А. Мультімедійний урок англійської мови у 5 класі гімназії/ А. Лісова ; л. Василенко; І. Щурвська (стр.60-64) фывфыв: МУЛЬТИМЕДІЙНИЙ, УРОК АНГЛ. МОВИ
Василенко л. Методична розробка уроку французької мови у 3 класі/ л. Василенко ; І. Щурвська (стр.64-67) фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Щурвська І. Матеріали до інтегрованих урокі ( німецька / українська мови )/ І. Щурвська (стр.67-69) фывфыв: ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК, НІМЕЦЬКА, УКРАЇНСЬКА, МОВА
Интересные статьи :
Найти похожие


3.

Заглавие журнала :Іноземні мови -2005г.,N 3
Интересные статьи :
Голованчук Л.,Яценко Л. Особливості створення текстів-полілогів для інтенсивного навчання міжкультурного спілкування/ Л.,Яценко Л. Голованчук Л.
Мельник П. Завдання на переклад реклами як фактор формування міжкультурної компетенції/ П. Мельник (стр.8-16) фывфыв: МІЖКУЛЬТУРНА, ПЕРЕКЛАД, РЕКЛАМА
Реутов Н. Об особеностях обучения немецкому языку как второму иностранному на базе английского в средних учебных заведениях/ Н. Реутов (стр.16-20) фывфыв: ДРУГА МОВА
Чорна В. Реалізація інтегрованих зв'язків у процесі викладання німецької мови/ В. Чорна (стр.20-22) фывфыв: ІНТЕГРОВАНЕ, НАВЧАННЯ, НІМЕЦКА МОВА
Петько Л. Формування соціально-комуникаьивної активності підлітків у процесі вивчення ними англійської мови/ Л. Петько (стр.22-24) фывфыв: ПІДЛІТКИ, КОМУНИКАТИВНИЙ МЕТОД, АКТИВИЗАЦІЯ
Мартонфі О. Моделювання дійсності на уроках англійської мови/ О. Мартонфі (стр.24-25) фывфыв: КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА
Oliynyk T. ELT Textbooks: Tentative Analysys of the Socio-Cultural Aspect / T. Oliynyk (стр.25-28) фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД
Чекаль Г. Зворотній зв'язок як засіб управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів у комп'ютерних вправах з іноземних мов/ Г. Чекаль (стр.28-32) фывфыв: КОМП'ЮТЕР, НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІ,ВНЗ
Стеченко Т. Формування у майбутніх учителів усномовленнєвої англомовної граматичної компетенції на соціокультурному матеріалі/ Т. Стеченко (стр.32-36) фывфыв: ВНЗ, ГРАМАТИКА, УСНЕ МОВЛЕННЯ
Коломієць В. Професійне спілкування вчителів іноземної мови за допомогою інтернету / В. Коломієць (стр.36-40) фывфыв: ІНТЕРНЕТ,ВЧИТЕЛЯМ
Давиденко Ю. Використання інформаційно-комуникативних технологій для мовної осівти/ Ю. Давиденко (стр.40-42) фывфыв: ІНФОРМАЦІЙНОЇ, ТЕХНОЛОГІЇ
Гапонова С. Використання пісень для навчання іноземної мови у початковій школі / С. Гапонова (стр.42-44) фывфыв: ПІСНІ, НАЙМЕНШИХ, НАЙМЕНШИХ, НАЙМОЛОДШІ
Міслієва К., Бражник Н. Тематичний контроль рівня сформованості іншомовної комуникативної компетенції учнів початкової школи з використанням гри / К., Бражник Н. Міслієва К. (стр.44-47) фывфыв: КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ, КОМПЕТЕНЦІЯ, ГРА, РОЗМОВНА АНГЛІЙСЬКА, ПО
Маслієва К. Гра-подорож до Латинської Америки/ К. Маслієва (стр.47-52) фывфыв: ІСПАНСЬКА МОВА, ГРА НА УРОЦІ
Спіцин Є. Організація іншомовної освіти в КНР/ Є. Спіцин (стр.52-56) фывфыв: ОСВІТА МІЖНАРОДНА
Мазур Л. Творчі письмові роботи і переклади / Л. Мазур (стр.57-60) фывфыв: ПЕРЕКЛАД ВІРШІ, МАМА, ДЕНЬ МАТЕРІ, ЖІНОЧИЙ ДЕНЬ
My Exciting Voyage in Discovering The United Europe (стр.60-64) фывфыв: ЄВРОРАДА
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Заглавие журнала :Іноземні мови -2009г.,N 3
Интересные статьи :
Плахотник В. Чи можуть вправи бути комунікативними?/ В. Плахотник (стр.3-6) фывфыв: КОМУНІКАТИВНІ, ВПРАВИ
Білоножко Н. Навчальні стилі учнів як компонент змісту їхньої стратегічної компетенції / Н. Білоножко, Н. Бражник (стр.6-12) фывфыв: ЗАГАЛЬНА МЕТОДИКА
Ставицька Т. Функціональна спрямованість невербальних засобів комунікації в анвчальному процесі/ Т. Ставицька (стр.15-18) фывфыв: НЕВЕРБАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ
Ромашкіна г. Шляхи створення проблемних ситуацій на уроці англіської мови/ г. Ромашкіна (стр.18-20) фывфыв: УРОК АНГЛ. МОВИ
Real English [ Dialogues ] (стр.20-23) фывфыв: ДІАЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ
Сімкова І. Комплекс вправ для формування професійно орієнтованої мовленнєвої компетенції в діалогічному мовленні у студентів інженерних спеціальностей/ І. Сімкова ; М. Паустовська; Л. Кожедуб; С. Ніколаєва; В. Скрябіна; І. Прищепчук (стр.23-27) фывфыв: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ, ВНЗ
Паустовська М. Підсистема вправ для навчання майбутніх учителів німецької мови творчого монологу-розповіді засобами театральної педагогики/ М. Паустовська ; Л. Кожедуб; С. Ніколаєва; В. Скрябіна; І. Прищепчук; О. Бочкарьова (стр.23-27) фывфыв: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ, ВНЗ
Кожедуб Л. Модель навчання майбутніх філологів на основі лінгвостилістичних засобів художніх текстів/ Л. Кожедуб ; С. Ніколаєва; В. Скрябіна; І. Прищепчук; О. Бочкарьова (стр.31-36) фывфыв: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ
Ніколаєва С. Типова програма кандидатського іспиту зі спеціальності 13.00.02 - " Теорія і методика навчання: іноземні мови"/ С. Ніколаєва ; В. Скрябіна; І. Прищепчук; О. Бочкарьова (стр.36-56) фывфыв: КАНДИДАТСЬКИЙ ІСПИТ
Скрябіна В. Фрагмент практичного заняття з формування мовленнєвої компетенції у читанні/ В. Скрябіна ; І. Прищепчук; О. Бочкарьова (стр.58-60) фывфыв: НАВЧАННЯ ЧИТАННЯ
Прищепчук І. Фрагмент заняття з формуванння мовленннєвої компетенції у говорінні/ І. Прищепчук ; О. Бочкарьова (стр.60-63) фывфыв: УСНЕ МОВЛЕННЯ
Бочкарьова О. Фрагмент практичного занняття з формування англомовної компеетнції вписемному мовленні/ О. Бочкарьова (стр.63-65) фывфыв: НАВЧАННЯ ПИСЬМА
Сучасна термінологія в галузі освіти (стр.65-69) фывфыв: ТЕРМІНОЛОГІЯ
How You Can Learn Languages (стр.69-71) фывфыв: МОВИ В ЖИТТІ ЛЮДИНИ
This Guide gives some tipes on how to learn successfully (стр.71) фывфыв: УСПІШНЕ НАВЧАННЯ
Интересные статьи :
Найти похожие


5.

Заглавие журнала :Іноземні мови -2019г.,N 2
Интересные статьи :
Тарнопольський О. Три головних парадигми у викладанні іноземних мов у ХХІ сторіччі: пролегомени до створення єдиного підходу до їх навчання / О. Тарнопольський (стр.3-10) фывфыв: КОМУНІКАТИВНИЙ АСПЕКТ
Корнєва З. Сучасний стан навчання англійської мови технічного спрямування в закладах вищої освіти/ З. Корнєва (стр.10-18) фывфыв: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ,КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Ващило О. Критерії відбору автентичних підкастів для навчаня майбутніх інженерів-механіків англійського професійно орієнтованого професійно орієнтованого монологічного мовлення/ О. Ващило фывфыв: ФАКТОРИ ЛІНГВІСТИЧНІ,КРИТЕРІЇ АКУСТИЧНІ,ПСИХОЛІНГВІСТИКА
Rahemtulla D. Methode des denkes in der Translationsprozessforschung/ D. Rahemtulla (стр.26-39) фывфыв: МЕТОД "ДУМОК УГОЛОС",ПРОЦЕСУАЛЬНО-ЗОРІЄНТОВАНИЙ ДОСЛІДНИЦЬКИЙ МЕТОД,ВЕРБАЛЬНІ ЗВІТИ
Майер Н. Професійно-методичні завдання для формування і розвитку методичних умінь як складника тестової компетеності майбуніх учителів іноземних мов і кільктур/ Н. Майер (стр.39-47) фывфыв: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА--ВНЗ
Устименко О. Використання сервісів онлайн тестування для контролю чеськомовної комунікативної компетентості/ О. Устименко (стр.47-60) фывфыв: ТЕСТУВАННЯ ЕЛЕКТРОННЕ,МАЙСТЕР-ТЕСТ,EasyTestMaker
Melnyk Ye. Comprende et apprendre les registres de langue avec la serie te le vise e "La mere et la fille"/ Ye/ Melnyk (стр.60-62) фывфыв: КОМУНІКАТИВНИЙ НАМІР ,СТИЛЬ МОВЛЕННЯ,СИТУАЦІЯ КОМУНІКАТИВНА
Бондар Л. Рецензія на навчальний посібник Ігнатенко В. "Навчання майбутніх перекладачів анотативного і реферативного перекладу франкомовних науково-технічних статей аграрного профілю"/ Л. Бондар (стр.62-64) фывфыв: ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ,НАВЧАННЯ ПЕРЕКЛАДУ
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

ЗаглавиеІноземні мови в школах України2 -2019г.,N 5
Интересные статьи :
Редько В. Компетентісне спрямування процесу навчання іноземних мов учнів 1-4 класів - виклики нової української школи / В. Редько (стр.2-5) фывфыв: ЕФЕКТИВНІСТЬ НАВЧАННЯ,УСПІШНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ
Полонська Т. Формування наскрізних змістовних ліній на уроках іноземної мови в початковій школі засобами ігрових технологій/ Т. Полонська (стр.5-8) фывфыв: ГРА НА УРОЦІ
Горошкін І. Формування ключових компетентностей учнів 2 класів на уроках іноземної мови в контексті вимог нової української школи / І. Горошкін (стр.8-11) фывфыв: ПОЗИТИВНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ІНОЗЕМНИХ МОВ,САМОСТІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Шпак Н. Проектна діяльність учнів початкової школи в умовах компетентісно орієнтованого навчання іноземної мови (на матеріаліх німецької мови)/ Н. Шпак (стр.11-14) фывфыв: СИТУАТИВНЕ СПІЛКУВАННЯ,КОМУНІКАТИВНА КОМУНІКАЦІЯ
Лисюченко Т. The hand that can destroy is the same hand that help. Англійська мова, 7 клас/ Т. Лисюченко (стр.14-16) фывфыв: ЗБЕРЕЖЕНЯ ПРИРОДИ,ТВАРИНИ
Блінова-Сімко В. Shops and Shopping. Англійська мова, 8 клас/ В. Блінова-Сімко (стр.16-18) фывфыв: ПОКУПКИ,КРАМНИЦЯ
Некрутенко Н. . Big cities of the USA. Washington, D.C. (Англійська мова, 9 клас)/ Н. Некрутенко (стр.18-20) фывфыв: КРАЇНОЗНАВСТВО США,МІСТА АМЕРИКИ
Комчук В. A Job Interview. Formal Letters. (Англійська мова, 11 клас)/ В. Комчук (стр.20-23) фывфыв: ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ,РЕЗЮМЕ,ЛИСТУВАННЯ ДІЛОВЕ
Глушкова Н. Пори року. Погода. Грунти та їх мешканці. Англійська мова та природознавство. 3 клас/ Н. Глушкова (стр.23-24) фывфыв: ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК АНГЛІЙСЬКА МОВА ТА ПРИРОДОЗНАВСТВО
Кузнецова Т. Meet My Friend. Англійська мова, 5 клас/ Т. Кузнецова (стр.24-26) фывфыв: ДРУГ,ОПИС ЗОВНІШНОСТІ
Кучеренко Ж. Healthy way of life. Англійська мова, 6 клас/ Ж. Кучеренко (стр.26-30) фывфыв: ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ
Ліснічук Л. Where is the cinema? Giving directions. Англійська мова, 4 клас / Л. Ліснічук (стр.30-32) фывфыв: НАПРЯМ РУХУ,ВКАЗІВНИКИ
Любич В. Schools and Universities i the UK. Англійська мова, 10 клас/ В. Любич (стр.32-35) фывфыв: ОСВІТА ВЕЛИКОБРИТАНІЇ
Лялька Т. Моя квартира. Англійська мова, 3 клас / Т. Лялька (стр.35-37) фывфыв: ОПИС ПОМЕШКАННЯ
Шевченко І. Створення кулінарної книги. Англійська мова, 5 клас / І. Шевченко (стр.37-42) фывфыв: СТРУКТУРА ГРАМАТИЧНА THERE IS THERE ARE,РЕЦЕПТИ ПРИГОТУВАНЯ ЇЖІ
Петрусь О. Проектна робота "Food" Англійська мова, 8-20 клас / О. Петрусь (стр.42-47) фывфыв: ПРОЕКТНА МЕТОДИКА,ЇЖА
Габора Л. We love English - Mardi Grass! Сценарій позакласного заходу з англійської мови для учнів 5-11 класів/ Л. Габора (стр.47-51) фывфыв: МАСЛЯНА В КРАЇНАХ СВІТУ
Вовк А. The UK and the US quiz/ А. Вовк (стр.51-54) фывфыв: КВІЗ КРАЇНОЗНАВЧИЙ,США,ВЕЛИКОБРИТАНІЯ
Поліно А. Попелюшка. Англійська мова, 3 клас/ А. Поліно (стр.54-55) фывфыв: ПОЗАКЛАСНИЙ ЗАХІД,ПОПЕЛЮШКА
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Нємая Я.
Заглавие : Інтерактивний театр: Перші кроки на шляху створення
Место публикации : Вісник програм шкільних обмінів. - Киiв: Відділ преси, освіти та культури Посольства США, 2007. - №30. - С. 26-29 (Шифр В1/2007/30)
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): шкільний театр, інтерактивність
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 81.0/А43
Заглавие : Актуальні питання лінгвістики, літературознавства та інноваційної методики викладання іноземних мов : П’ята Всеукраїнська наукова конференція. 19-20 травня 2011 р
Выходные данные : Тернопіль, 2011
Колич.характеристики :247 с
Цена : Б.ц.
ББК : 81.0
Содержание : Роль та значення антонімів у перекладах в німецькій мові/ Г. Бек. Вимовний акцент в англійському мовленні українців/ О. Валігура. Лексико-семантичні розряди евфемізмів британського політичного дискурсу/ М. Гребенюк. Дейктичне значення англійського означеного артикля як проблема перекладу українською мовою/ Л. Загородня. Розвиток семантичної неології сучасної французької мови шляхом конверсії/ О. Качмар. Вербализация концепта "убийство" в американском сленге/ В. Косолапов. Конотативний компонент значення композитів у сучасній англійській мові/ Л. Крайняк. До питання семантики ФО з компонентом "вітер" (на матеріалі німецької, англійської та української мов)/ Л. Купчик. Роль історизмів та архаїзмів в лексичному складі англійської мови/ О. Лапчак. Основи концептуального аналізу терміносисчтеми (на прикладі галузі торфопромисловості в англійській мові)/ А. Літвінчук. Категорія квантитативності та лексичні засоби вираження в структурі фразеологічних одиниць французької мови/ Г. Назарук. Суспільно0політична лексика латинського походження / У. Паньків. Критичне мислення як сучасна технологія оволодіння іноземною мовою/ Т. П’ятничка. Лінгвістична модель актуалізації тексту підручника з англійської мови/ Н. Рибіна. Англійська мова як ingua franca сучасного економічного простору/ Л. Сандій. Метод проектів у процесі вивчення іноземних мов у вищих навчальних закладах/ І. Сидор. Квантитативний аналіз термінів і професіоналізмів у розрізі збагачення словникового складу німецької мови (на основі німецько-російського словника по деталях машин)/ В. Турчин. Вербалізація концепту "жінка" у романі А.Ерно "Жінка"/ Т. Антошків. Рецепція роману Е.Золя "Жерміналь" у Франції 1884-1885 рр/ Р. Бубняк. Наративна стратегія роману Чінуа Ачебе "Світ розпадається "/ В. Бурко. Прагматична пресупозиція як композиційний чинник у романі Річарда Адамса "Watership down/ Т. Гуляк. Подвійне заперечення як засіб вираження підкресленого ствердження в художньому дискурсі (на матеріалі повістей Джона Фаулза"Вежа з чорного дерева", "Енігма" та "Елідюк")/ Л. Жилінська. Мотив руйнації в романі Джойс Керол Оутс ''Белльфлер'/ О. Нагачевська. Моделі гри слів у прозі Ленгстона Х’юза/ О. Шонь. Переклад як особливий вид комунікації та його роль у формуванні комунікативних навичок в процессі вивчення іноземної мови/ Н. Жеребна. Особливості та труднощі перекладу англійських фразеологічних одиниць/ А. Зубрик. Використання інтерв’ю для вдосконалення навичок спілкування англійською мовою/ Н. Івасів. Роль перекладу у літературній рецепції (на прикладі поетичної творчості Карла Сендберта)/ Н. Кошіль. Перспективи та можливості комп’ютеризованого вивчення іноземної мови у ВНЗ/ Н. Беніцька. Розвиток комунікативних навичок студентів у ситуаціях науково-професійного спілкування/ Т. Богданович. Ефективність впровадження інформаційних систем у навчальний процес/ О. Бойко. Інтерактивні технології навчання при вивченні іноземної мови/ Ю. Борусевич. Системний підхід до створення сучасних підручників для забезпечення професійно орієнтованого навчання іноземних мов/ О. Вакуленко. Ефективність використання електронних навчальних посібників з іноземної мови за професійним спрямуванням/ Н. Вовчаста. Застосування інноваційних технологій у системі освіти/ Г. Горун. Навчання аудіюванню студентів немовних спеціальностей/ І. Грицюк. Професійний інтонаційний стиль вчителя іноземної мови/ Н. Гурина. Навчальний тлумачний словник як засіб формування міжкультурної компетенції майбутнього спеціаліста/ В. Драбовська. Шляхи оптимізації роботи над фаховими текстами з іноземної мови в економічному ВНЗ/ О. Дуда. Метод проектів при вивченні іноземної мови студентами ФКІТ/ Л. Залюбовська. ВІикористання матеріалів преси при викладанні німецької мови для студентів аграрних спеціальностей/ Р. Зінь. Розвиток мотивації студентів під час самостійної роботи з іноземної мови/ Н. Івасів. Формування та розвиток вмінь написання приватних листів учнями початкової школи/ Г. Каширіна. Про переваги застосування інноваційних технологій у процесі вивчення іноземних мов у вищих навчальних закладах/ М. Кащук. Формування мовленнєвої компетенції в письмі при вивченні іноземної мови (за професійним спрямуванням)/ М. Кімакович. Використання тестів у системі контролю рівня сформованості лексичної та граматичної компетенції студентів економічних спеціальностей ВНЗ/ Л. Ковальчук. Метод проектів у навчанні професійної іншомовної діяльності студентів/ С. Коновальчук. Аналізування системи вправ для формування англомовної професійно-спрямованої компетенції у говорінні/ Н. Кубай. Застосування граматичних ігр при навчанні іноземної мови студентів юридичних спеціальностей/ Г. Кузин. Технологія кооперативного навчання при викладанні іноземної мови виші/ Л. Купчик. Рольова гра як ефективний засіб навчання іноземномовній компетенції студентів / З. Малюська. Автономне навчання - інтегральний складник вивчення іноземної мови/ В. Мединська. Основи концептуального аналізу терміносистеми (на прикладі галузі торфопромисловості в англійській мові)/ А. Літвінчук. Роль інноваційних технологій у вивченні іноземних мов/ Мазур Т. ; Мазур Т. . Професійно-комунікативні завдання з читання іншомовної фахової літератури майбутніми фінансистами/ З. Машталєр. Роль самовизначення у формуванні іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців природничого профілю/ Н. Микитенко. Використання інноваційних технологій у викладанні англійської мови/ О. Перенчук. Методика розвитку монологічного мовлення з елементами міркування у студентів економічного напрямку на основі рекламних матеріалів/ Л. Петльована. Формування іншомовної комунікативної компетенції засобами сучасних інформаційних технологій/ Н. Проценко. Особливості використання методу проектів у підготовці майбутніх екологів до професійного спілкування в іншомовному середовиші/ Н. Рубель. Роль навчальних стратегій у вивченні англійської мови/ І. Семенишин. Навчання колективному спілкуванню у комунікативних цілях/ М. Сенів. Педагогічні технології колективного навчання у процесі вивчення іноземної мови/ О. Серняк. Педагогічні технології колективного навчання у процесі вивчення іноземної мови/ О. Серняк. Підвищення мотивації вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням шляхом використання інтерактивних технологій/ Т. Тимощук. Проблеми використання методу ситуаційного навчання у практиці викладання іноземної мови у немовному ВНЗ/ О. Шворак. Особливості інтерактивного навчання англійського діалогічного мовлення студентів вищих навчальних закладів/ Ю. Черняк. Вимоги до комп’ютерних програм для навчання англомовного професійно орієнтованого читання майбутніх учителів/ М. Герасименко. Структурні особливості укладання навчальних посібників за професійним спрямуванням/ О. Іванів. Активізація інноваційної діяльності викладача іноземної мови/ В. Козубай. Основи оновленої програми з англійської мови для студентів вищих технічних навчальних закладів/ А. Мартинюк.
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 14/А-724
Автор(ы) : Буко С.
Заглавие : Американські підходи в гуманітарній галузі на приладі створення освітнього центру
Место публикации : Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів: Наук.-метод. вид./ Ред. О.Тищенко. - Рівне: Перспектива, 2004. - С. 282-293. - ISBN 966-7643-43-3 (Шифр 74.261.7/А-724-737826). - ISBN 966-7643-43-3
УДК : 14
ББК : 74.261.7
Предметные рубрики: Мови іноземні
Географич. рубрики: Америка
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): методика зарубіжна
Найти похожие

10.

Вид документа : Монографическая серия
Шифр издания : 821.111(73)/К 17
Автор(ы) : Калініченко М.
Заглавие : Американський Ренесанс в контексті популярної культури Сполучених Штатів першої половини ХІХ сторіччя : монографія
Выходные данные : Б.м., 2017
Колич.характеристики :208 с
Цена : Б.ц.
УДК : 821.111(73)
Предметные рубрики: Літературознавство
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): романтизм
Содержание : Генезис популярної демократичної культури й літератури Сполучених Штатів/ Калініченко ; Калініченко. ''Американський Ренесанс" і теоретичне переосмислення національної літератури 1800-х років/ Калініченко ; Калініченко. "Нова критика"- шлях до ізоляції національних класиків/ Калініченко ; Калініченко. "Американський Ренесанс" у працях літературних теоретиків Сполучених Штатів другої половини ХХ ст/ Калініченко ; Калініченко. Американістика на межі сторіч: оновлення теоретичної парадигми/ Калініченко ; Калініченко. Дискурсивні практики популярної сенсанційної літератури/ Калініченко ; Калініченко. Відсторонення від популярної літератури: Ф.Купер, В.Ірвінг, Г.Дана, Ф.Паркманн/ Калініченко ; Калініченко. Е.По й популярна література доби становлення північноамериканського романтизму. Сучасний погляд на проблему/ Калініченко ; Калініченко. Оповідання Е.По: стратегії підкорення сенсанційної літератури/ Калініченко ; Калініченко. Невдала спроба створення великого епічного полотна й естетичні шукання Е.По у царині популярних псевдонаук/ Калініченко ; Калініченко. Історико-літературна легенда про Готорна, відлюдника із Сейлема/ Калініченко ; Калініченко. Стратегія компромісу з популярною літературою: шляхи реалізації/ Калініченко ; Калініченко. Готорн про Друге велике пробудження/ Калініченко ; Калініченко. Відсторонення від популярної літератури: Ф.Купер, В.Ірвінг, Г.Дана, Ф.Паркманн/ Калініченко ; Калініченко. По й популярна література доби становлення північноамериканського романтизму. Сучасний погляд на проблему/ Калініченко ; Калініченко. Американська популярна література у критиці Е.По/ Калініченко ; Калініченко. Оповідання Е.По: стратегії підкорення сенсаційної літератури/ Калініченко ; Калініченко. Невдала спроба створення великого епічного полотна й естетичні шукання Е.По у царині популярних псевдонаук/ Калініченко ; Калініченко. Історико-літературна легенда про Готорна, відлюдника із Сейлема/ Калініченко ; Калініченко. Стратегія компромісу з популярною літературою: шляхи реалізації/ Калініченко ; Калініченко. Н.Готорн про Друге велике пробудження/ Калініченко ; Калініченко. Есей Германа Мелвіна ''Hawthorne and His Mosses"/ Калініченко ; Калініченко. Роман "The Scarlet Letter" у дискурсі популярної сенсаційної літератури/ Калініченко ; Калініченко. Гортон після ''Багряної літери": капітуляція перед популярною сенсаційною літературою/ Калініченко ; Калініченко. Феномен громадської цензури та американська сенсаційна література XIX ст/ Калініченко ; Калініченко. Адам Гуровський: сенсаційний волинянин у дискурсі американської популярної літератури XIX ст/ Калініченко ; Калініченко. Експансія північноамериканської популярної культури у Вікторіанській Британії/ Калініченко ; Калініченко. Генезис національної біблійної літератури у популярній культурі Сполучених Штатів першої половини XIX ст/ Калініченко ; Калініченко. Роман "The Scarlet Letter" у дискурсі популярної сенсаційної літератури/ Калініченко ; Калініченко. Готорн після "Багряної літери": капітуляція перед популярною сенсаційнрою літературою/ Калініченко ; Калініченко. Феномен громадської цензури та американська сенсаційна література XIX ст/ Калініченко ; Калініченко. Адам Гуровський: сенсаційний волинянин у дискурсі американської популярної літератури XIX ст/ Калініченко ; Калініченко. Ідеологема дому в дискурсі популярної літератури американського "Жіночого Відродження"/ Калініченко ; Калініченко. Популярний демократичний театр США доби романтизму/ Калініченко ; Калініченко. Карнавалізація популярної театральної культури/ Калініченко ; Калініченко. Національна популярна Шекспіріана у дискурсі демократичної культури XIX/ Калініченко ; Калініченко. Північноамериканський панорамний живопис і література доби становлення національного романтизму/ Калініченко ; Калініченко. Класичний живопис і література Американського Ренесансу/ Калініченко ; Калініченко. Герман Мелвілл, митець без біографії/ Калініченко ; Калініченко. Творчість Г.Мелвілла 1840-1850-х років: занурення в дискурс сенсаційності/ Калініченко ; Калініченко. "Мобі Дік" Г.Мелвілла - народжений серед чудовиськ популярної сенсаційної літератури/ Калініченко ; Калініченко. Інтенсифікація популярних стереотипів у творах Г.Мелвілла другої половини XIX cт/ Калініченко ; Калініченко. "Шахрай" проти "Біллі Бада"/ Калініченко ; Калініченко. Радикальний демократ Волт Вітмен/ Калініченко ; Калініченко. На шляху до поетичного зцілення нації: " Листя трави" в дискурсі популярних реформаторських творів 1850-х років/ Калініченко ; Калініченко. "Якщо хочете навчитися писати, то вчіться на вулиці" емерсонівський американізм і популярна демократична культура 1800-х років/ Калініченко ; Калініченко. Філософські нариси й лекції Ралфа Волдо Емерсона в дискурсі популярної гумористики фронтиру/ Калініченко ; Калініченко. Генрі Дейвід Торо - людських душ ловець/ Калініченко ; Калініченко.
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 81.2(4 Укр)/Н34
Автор(ы) : Лісовська І.
Заглавие : Анімалізація - діючий прийом створення космічних образів у прозі О.Гакслі та романі В.Винниченка "Сонячна машина"
Место публикации : Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.27. - Острог, 2012. - С. 204-207 (Шифр 81.2(4 Укр)/Н34-135568)
ББК : 81.2(4 Укр)
Предметные рубрики: Літературознавство-- Проза
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): порівняння
Найти похожие

12.

ЗаглавиеАнглійська мова та література -2009г.,N 5
Интересные статьи :
Косенко О. . Упровадження стратегій критичного мислення для розвитку аудіювання та створення ситуації успіху на уроках англійської мови/ О. Косенко (стр.2-11) фывфыв: КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ
Шелест Л.Ю. Організація проектної роботи через драматизацію на різних етапах навчання. Перваги проектноїдрами у формуванні життєвої компеетнтності/ Л.Ю. Шелест, Т.М. Шелест (стр.11-18) фывфыв: ПРОЕКТНА МЕТОДИКА
Даутова Ю. Формування в учнів змістовних ліній мовного компонента освіти шляхом упровадження комунікативних технологій навчання англійської мови/ Ю. Даутова (стр.18-26) фывфыв: МОВНИЙ, КОМПОНЕНТ,КОМУНІКАТИВНИЙ АСПЕКТ
Синельникова В. Responses to Violence in Everyday Life in Democratic Society / В. Синельникова (стр.26-29) фывфыв: ЗАРУБІЖНІ МЕТОДИКИ
Толмачова Л. We are fond of learning English (a party with the 10th form pupils)/ Л. Толмачова (стр.29-31) фывфыв: ТИЖДЕНЬ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Интересные статьи :
Найти похожие


13.

ЗаглавиеАнглійська мова та література -2019г.,N 34/36
Интересные статьи :
Жовтневий інтернет-марафон для всіх педагогів! (стр.3-5) фывфыв: Нова українська школа,Дошкільна освіта,Модернізація освіти
Ємельянова Т.В. Засоби формування комунікативної компетенції у початковій школі за концепцію НУШ/ Т. В. Ємельянова, В. І. Долбінцева (стр.5-8) фывфыв: Комунікативний аспект,Компетенція мовленнєва,Мовна компетентнція
Oliveira S. Vocabulary Around the House / S. Oliveira (стр.9-11) фывфыв: Лексика побутова,Будинок,Квартира
Антонюк В. Travelling Around the Town (6 form)/ В. Антонюк (стр.12-15) фывфыв: Рівне,Подорож,Цікаві місця
Мальцева А. Використання краєзнавчої інформації як мотиваційного засобу під час навчання / А. Мальцева (стр.21-25) фывфыв: Краєзнавство,Кобзарство,Харків
Антипова В. Створення мовного середовища під час навчання як засіб підвищення якості іншомовної освіти/ В. Антипова (стр.25-29) фывфыв: Кабінет іноземної мови,Наочність для вивчення мови
Дорофєєва Л. Тематичні кросворди до НМК "Access 1"/ Л. Дорофєєва (стр.29-38) фывфыв: Лексика шкільна,Професії ,Тварини
Бабенко Н.А. Phonetic drills/ Н. А. Бабенко, А. Я. Гасинець (стр.38-50) фывфыв: Фонетичні вправи,Вимова
Кузнєцова О. Merry Christmas (4 form)/ О. Кузнєцова (стр.50-54) фывфыв: Різдво,Інсценування,історії походження новорічних пісень
Шльєнко О. St. Valentine's Day/ О. Шльєнко (стр.54-56) фывфыв: День св. Валентина,Сонети любовні
Опришко Л. Свято Святого Валентина/ Л. Опришко (стр.62-65) фывфыв: День св. Валентина,Інсценуванння
Осипенко К. St.Valentine's Day (8 form)/ К. Осипенко (стр.65-68) фывфыв: День св. Валентина,Конкурс,Пісні тематичні
Ничипорук В.В. What is Love (Вечір до дня закоханих)/ В. В. Ничипорук, Т. М. Коширець (стр.68-72) фывфыв: День св. Валентина,Інсценування
Ковтун О. St. Valentine's Day/ О. Ковтун (стр.72-74) фывфыв: День св. Валентина,Інсценування
Гірняк В. St. Valentine's Day - February 14/ В. Гірняк (стр.79-83) фывфыв: День св. Валентина,Інсценування
Маковей Т. Valentine party / Т. Маковей (стр.83-85) фывфыв: День св. Валентина
Слива Т. Love Party "Saint Valentine's Day"/ Т. Слива (стр.85-88) фывфыв: День св. Валентина
Дромашко Г. Love in the Songs of Favourites / Г. Дромашко (стр.88-94) фывфыв: Пісні про кохання,Інсценування до дня Св. Валентина
Ткаченко І. A School Holiday Devoted to St. Valentine's Day (to the fifth-formers)/ І. Ткаченко (стр.94-101) фывфыв: Інсценування ,День св. Валентина
Валєєва К. Unusual Traditions and Celebrations of the World / К. Валєєва (стр.2, 24, 49, 53, 55) фывфыв: Традиції незвичні ,Святкування в різних країнах
Топ-10 найцікавіших музеїв шоколаду в світі (стр.61, 67, 84, 87, 111) фывфыв: Шоколад,Цікаві факти
Интересные статьи :
Найти похожие


14.

ЗаглавиеАнглійська мова та література -2008г.,N 28
Интересные статьи :
Заворицька А. Створення сприятливих умов для розвитку навичок аудіювання і вільного усного мовлення та впевненості учнів/ А. Заворицька (стр.2-6) фывфыв: АУДІЮВАННЯ,ПСИХОЛОГІЯ
Гільчук Ю. Oral production tests/ Ю. Гільчук (стр.6-9) фывфыв: ТЕСТУВАННЯ, УСНЕ МОВЛЕННЯ
Корнієнко О. Сучасні педагогічні технології та методика їх застосування / О. Корнієнко (стр.9-13) фывфыв: ПЕДАГОГІКА, ЗАГАЛЬНА МЕТОДИКА
Музика А. The Universe and Our Planet. The Astronomical and Geographical Quiz/ А. Музика (стр.13-15) фывфыв: НЕТРАДИЦІЙНИЙ УРОК, ГЕОГРАФІЯ, АСТРОНОМІЯ
Рибцуник А. English Meals (5клас)/ А. Рибцуник (стр.15-18) фывфыв: ЇЖА АНГЛІЙСЬКІ ТРАДИЦІЇ
Коваль Т. Урок-гра "Meal" (6 Form)/ Т. Коваль (стр.18) фывфыв: ЇЖА УРОК
Булгакова І. Урок за темою " Великобританія" 7 клас/ І. Булгакова (стр.19-21) фывфыв: ВЕЛИКОБРИТАНІЯ, УРОК АНГЛ. М
Носаченко М. Розробка вправ для розвитку мовленнєвої компетенції/ М. Носаченко (стр.24-31) фывфыв: ВПРАВИ, УСНЕ МОВЛЕННЯ
Карпенко Н. В. Legal Translation Навчальний посібник і вивчення курсу " Юридичний переклад"/ Н. В. Карпенко, О. Ю. Обжилян (стр.вкладка) фывфыв: ПЕРЕКЛАД, ЮРИДИЧНИЙ
Интересные статьи :
Найти похожие


15.

ЗаглавиеАнглійська мова та література -2007г.,N 15
Интересные статьи :
Ткачук і. Традиції та страви народів світу/ і. Ткачук (стр.2-6) фывфыв: ЇЖА УРОК
Гаврилова С. Everyone is Special By Being Different ( Урок-психологічний тенінг )/ С. Гаврилова (стр.6-8) фывфыв: ПСИХОЛОГІЧНА, ГРА,ТРЕНІНГ
Бондарчук І. Давайте поговоримо про музику. Урок у 7 класі )/ І. Бондарчук (стр.8-10) фывфыв: МУЗИКА, УРОК АНГЛ. МОВИ
Куран І. Summer Holidays/ І. Куран (стр.10-12) фывфыв: КАНІКУЛИ
Катаргіна С. Town and Country/ С. Катаргіна (стр.12) фывфыв: МІСТО
Мікрюкова Т. Thanksgiving Day/ Т. Мікрюкова (стр.13-15) фывфыв: ДЕНЬ ПОДЯКІ
Колісніченко Т. Люди та їх професії ( 10 клас)/ Т. Колісніченко (стр.15-17) фывфыв: ВИБІР ПРОФЕСІЇ, ЗАЙНЯТІСТЬ
Коцар Т. Формування мовних і мовленнєвих компетенцій учнів на уроках англійської мови/ Т. Коцар (стр.17) фывфыв: МОВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Коробецька О. Стратегія і тактика створення ситуації успіху на уроці/ О. Коробецька (стр.18-20) фывфыв: УСПІХ НАВЧАННЯ
Озерова Н. Perfomance ( 8 клас ) / Н. Озерова (стр.20-22) фывфыв: ІНСЦЕНУВАННЯ
Данильченко О. eading Comprehension ( Texts for Higher Schools )/ О. Данильченко (стр.22-24) фывфыв: ЧИТАННЯ ТЕКСТИ, ВНЗ
Птахова Л. Додаткові матеріали до теми " Spring Is Ciming " Для старших класів з поглибленним вивченням англійської мови ) / Л. Птахова (стр.24) фывфыв: ПОРИ РОКУ, ВЕСНА, ПОРИ РОКУ
Птахова Л. Конкурс на кращого знавця англійської мови " The Wittest " у 6 класі/ Л. Птахова (стр.25-27) фывфыв: КОНКУРС, АНГЛ. МОВА
Глобіна О. The Party of Happy English/ О. Глобіна (стр.27-30) фывфыв: ТИЖДЕНЬ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Sears Tower (стр.30-31) фывфыв: США, ДОСТОПРИМЕЧАТЕЛЬНОСТИ
Интересные статьи :
Найти похожие


16.

Вид документа :
Шифр издания : 74.261.7/А-724
Заглавие : Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид.
Выходные данные : Рівне: Перспектива, 2004
Колич.характеристики :388 c
Серия: Майстерня інновацій
Цена : 15.00 р.
УДК : 14
ББК : 74.261.7
Предметные рубрики: Інтерактивні технології
Содержание : Інноваційні ідеї демократизації та менеджменту школи/ С. Клепко. Як управляти шкільною освітою?(Американський досвід на тлі українських освітніх реалій)/ В. Громовий. "Україна-США: паралелі освіти"/ О. Желюк. Використання інтерактивних технологій в управлінській діяльності./ Л. Середяк, О. Янушевич. До питання громадянської освіти в сучасній школі/ М. Ростоцька. Інтерактивні технології навчання- реальний шлях до оновлення української школи./ О. Пометун. Інтерактивний тренінг для вчителів:Створюємо демократичне середовище уроку./ В. Крутоус. Рейтингове оцінювання діяльності шкіл протягом навчального року/ Л. Козак, о. Копанська. Благодійні фонди - запорука прозорого використання неурядових коштів у державних закладах освіти./ О. Демчук. Використання закордонного досвіду в адміністративно - фінансовому управлінні школою./ А. Гонорська, О. Франчук. Використання сучасних технологій - створення нових можливостей розвитку післядипломної освіти./ М. Жук. Проблеми організації громадської освіти в школах нового типу./ О. Шиян. До питання досвіду впровадження інтерактивних технологій / О. Пометун. Природа - очима душі/ Л. Балаба. Щоб шкільний твір не був тягарем/ І. Віллер. Прагнення реалізувати себе/ Т. Голуб. Комунікативний підхід у викладанні іноземної мови./ С. Куриш. Навчання письму як методична проблема./ Л. Люта, Т. Каша. Через науково-дослідницьке проектування до особистісно-орієнтованого навчання./ В. Саверська-Лихошва. Інтегровані уроки географії й англійської мови/ П. Скавронський. Розвиток критичного мислення на уроках англійської мови через знайомство з історією та культурою/ О. Франчук. Інтеграція ідей громадянської освіти у викладанні суспільних дисциплін./ Л. Середяк, А. Ковтонюк. Робота над проектами у викладанніанглійської мови./ Є. Зіннуров. Метод проектів на уроках громадянської освіти./ Г. Сеньковська. Практичне право.Нові підходи до викладання права в середній школі./ Т. Ремех. Як використовувати газетні статті під час застосування інтерактивного методу роботи"АЖУРНА ПИЛКА" у вивченні іноземних мов./ О. Полуботько. Використання методу критичного мислення на уроках англійської мови./ О. Тарасова. Закордонний досвід як стимул до змін у викладанні та вивченні шкільної історії в Україні./ І. Костюк. Сучасні підходи у викладанні історії./ О. Войтенко. Деякі аспекти шляху виховання громадянина./ С. Ратушняк. Метод навчальних проектів./ Н. Морзе. Країна мрії: симуляційна гра чи підготовка до життя./ С. Мурзаков. Американські підходи в гуманітарній галузі на приладі створення освітнього центру./ С. Буко. Урядуй собі сам- урятуй себе сам!/ Т. Оратовський, В. Шторлін. Інтернет-сторінка-інформаційне поле місцевої громади./ О. Педан-Слєпухіна. Молодь обирає дію- нова форма громадянського виховання учнів./ А. Панченков. Волонтерство- невід'ємна складова виховної роботи в сучасній школі./ Л. Шашура. Волонтерство-шлях до громадського суспільства./ О. Жадько. Дитячі громадські організації як елемент громадянської освіти./ С. Саєнко. Дебати: інтерактивний спосіб мислення./ О. Тищенко. Від учнівського самоврядування до самоврядування вчителів і батьків./ Н. Вукіна. Впровадження методу складання проектів у навчально-виховному процесі сільської школи./ О. Шкарупа. Учнівські проекти, спрямовані на реалізацію права дитини на вільне висловлювання./ О. Цимбал. Від програм партнерів до інтеграції курсу громадянської освіти./ Т. Лаворік, О. Кукла. Осмислення ролі гендерної освіти./ В. Пащук. Чотири "родзинки"освітянського досвіду./ Н. Дементієвська.
Аннотация: 10
Экземпляры : всего : ВІЛ(1), ЧЗ(1)
Свободны : ВІЛ(1), ЧЗ(1)
Найти похожие

17.

Заглавие журнала :Вісник програм шкільних обмінів -2007г.,N 30
Интересные статьи :
Богачевська-Хом'як М. . Етика в освіті чи в словах/ М. Богачевська-Хом'як (стр.6-8) фывфыв: ЕТИКА
Кальба О. Школа громадянської освіти/ О. Кальба (стр.12-13) фывфыв: ГРОМАДЯНСЬКА, ОСВІТА
Громовий В. Лідери освіти ХХІ століття: Ми йдемо!/ В. Громовий (стр.14-21) фывфыв: ЛІДЕРСТВО, ОСВІТА МІЖНАРОДНА
Хайруліна В. Острів плекання майбутнього/ В. Хайруліна (стр.22-25) фывфыв: ДУХОВНІСТЬ
Саверська-лиховша В. Англійський клуб на згадку від Корпусу Миру / В. Саверська-лиховша (стр.25) фывфыв: КЛУБ, АНГЛІЙСЬКІЙ КЛУБ, АНГЛ
Нємая Я. Інтерактивний театр: Перші кроки на шляху створення/ Я. Нємая (стр.26-29) фывфыв: ШКІЛЬНИЙ ТЕАТР, ІНТЕРАКТИВНІСТЬ
Забезпечення формування громадянської компетентності у сучасному Змісті шкільної освіти (стр.29-32) фывфыв: ГРОМАДЯНСЬКА, ОСВІТА
Интересные статьи :
Найти похожие


18.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 81.2(4 Укр)/Н34
Автор(ы) : Савіна Ю.
Заглавие : Валоративна інконгруентність як механізм створення комунізму (на матеріалі творів Джером К.Джерома і О.Генрі)
Место публикации : Наукові записки. Серія "Філологічні науки ". В.128. - Кіровоград, 2014. - С. 173-177 (Шифр 81.2(4 Укр)/Н34-190438)
ББК : 81.2(4 Укр)
Предметные рубрики: Літературознавство
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інконгруентність
Найти похожие

19.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 74.261.7(4Вл)/Б427
Автор(ы) : Бекреньова І.
Заглавие : Використовуємо сучасні підходи у викладанні англійської мови : Навчальне видання
Выходные данные : Харків: Основа, 2007
Колич.характеристики :96 с
Цена : 13.26 грн
ББК : 74.261.7(4Вл)
Содержание : Тиждень англійської мови. Week of Gratitude/ ; День країнознавчих вікторин "Mr.Know-all day" ; Розповідь учнів 7 класу молодшим школярам про святкування Дня Подяки в США ; Урок-презентація проектів у 10 класі на тему "День Подяки в США" ; ПІдсумки Тижня.Оформлення інформаційного бюлетня. Додатки. ; Комп'ютер на уроках англійської мови. Lesson 1. Computers. A fun way to learn! ; Компютер на уроках англійської мови. Lesson 2. More About Computers. ; Компютер на уроках англійської мови. Lesson 3 How Could We Live without Internet. ; Компютер на уроці англійської мови. Урок у 7 класі "Welcome to Computerland! " ; Метод лроектів. ; Краєзнавчі проекти англійською мовою. ; Країнознавчі проекти. ; Створення мультимедійних презентацій.
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 81.2(4 Укр)/Н34
Автор(ы) : Драбовська В.
Заглавие : Загальні принципи створення моделі нового тлумачного лінгвокультурологічного словника американського варіанта англійської мови.
Место публикации : Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.20. - Острог, 2011. - С. 229-236 (Шифр 81.2(4 Укр)/Н34-357319)
ББК : 81.2(4 Укр)
Предметные рубрики: Мова англійська-- Лексикографія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): словник
Найти похожие

21.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Арванітопуло Е.
Заглавие : Зміст і структура курсу з навчання майбутніх учителів створення професійно орієнтованих проектів для навчання іноземної мови
Место публикации : Іноземні мови. - Киiв: Ленвіт, 2007. - №4. - С. 16-20 (Шифр І1/2007/4)
Предметные рубрики: Мови іноземні-- Методика викладання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): метод проектів
Найти похожие

22.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 81.2(3)/Н34
Автор(ы) : Лук’янець Т.
Заглавие : Когнітивно-семіотичні механізми створення ефекту крупного плану в англомовній психологічній прозі ХХ - ХХІ століть та її екранізаціях: процедури аналізу
Место публикации : Наукові записки. Філологічні науки. В.138. - Кіровоград: Міністерство освіти і науки України, 2015. - С. 424-429
ББК : 81.2(3)
Предметные рубрики: Мова англійська
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): текст
Найти похожие

23.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Чуфарлічева А.
Заглавие : Комп'ютерні вправи для навчання реферування англомовних текстів майбутніх менеджерів туризму з метою створення текстового проекту
Место публикации : Іноземні мови. - Киiв: Ленвіт, 2008. - №2. - С. 27-34 (Шифр І1/2008/2)
Предметные рубрики: Мова англійська-- Методика викладання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): внз, реферування
Найти похожие

24.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 81.2(4 Укр)/Н34
Автор(ы) : Коцюк Л.
Заглавие : Лінгвістичні та лексикографічні прийоми створення термінологічних автоматичних словників
Место публикации : Наукові записки. Серія "Філологічна ". В6. - Острог, 2006. - С. 123-143 (Шифр 81.2(4 Укр)/Н34-464554)
ББК : 81.2(4 Укр)
Предметные рубрики: Мовознавство /лінгвістика/
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): словники--переклад--термінологія--
Найти похожие

25.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания :
Автор(ы) : Бабенко М.
Заглавие : Лінгвальні особливості створення композиційно-мовленнєвої форми "опис" у творах саги "Сутінки" Стефані Муйєр.
Место публикации : Тези доповідей XI наукової конференції ’’Каразінські читання:Людина. Мова. Комунікація’’. - Харків: Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. , 2012. - С. 14-16 (Шифр -844393)
Предметные рубрики: Мовознавство-- Стилістика
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): опис
Найти похожие

26.

Заглавие журнала :Німецька мова в школі -2010г.,N 5
Интересные статьи :
Віталіш Л.Д. Sprechen Sie Deutsch? Sprechen Sie Deutsch!/ Л.Д. Віталіш, А.Й. Паславська (стр.2-9) фывфыв: ЗАПОЗИЧЕННЯ, НІМЕЦЬКА
Островчук О. Перспектива створення умов для обдарованих дітей/ О. Островчук (стр.9-11) фывфыв: ОБДАРОВАНІ ДІТИ
Дрожжина Т. Чи вмієте ви спілкуватися з учнями?/ Т. Дрожжина (стр.11-16) фывфыв: ПСИХОЛОГІЯ, УСНЕ МОВЛЕННЯ
Піскун Л. Серія уроків по темі "Wetter, Klima, Landschaften"/ Л. Піскун (стр.16-18) фывфыв: КЛІМАТ, УРОК
Маркова Л. Урок за темою "Сонячна система"/ Л. Маркова (стр.18-24) фывфыв: КОСМОС, ЗІРКИ
Лозенко І. Auberunterrichtliche Mabnahme "Festival der deutschen Sprache"/ І. Лозенко (стр.26-28) фывфыв: ПОЗАКЛАСНА РОБОТА
Бервено О. Ukrainische Volksmarchen/ О. Бервено (стр.30-34) фывфыв: КАЗКИ, УКРАЇНІКА, ФОЛЬКЛОР
авліщева Є. Народ скаже - як зав’яже/ Є. авліщева (стр.34-36) фывфыв: ФРАЗЕОЛОГІЗМИ
Полєва Л. Dorothea Christiane Erxleben/ Л. Полєва (стр.36) фывфыв: ПЕРСОНАЛІЇ НАУКОВЕЦЬ
Драганова І. Albert Einstein ist eine vielseitige Personlichkeit/ І. Драганова (стр.37-39) фывфыв: ПЕРСОНАЛІЇ НАУКОВЕЦЬ, ЕЙНШТЕЙН
Граматична таблиця "Deklination der Artikel" (стр.вкладка) фывфыв: ГРАМАТИКА АРТИКЛЬ
Интересные статьи :
Найти похожие


27.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 81.2(4 Укр)/Н34
Заглавие : Наукові записки. Серія "Філологічні науки ". В.128
Выходные данные : Кіровоград, 2014
Колич.характеристики :604 с
Цена : Б.ц.
ББК : 81.2(4 Укр)
Содержание : Література доби раннього відродження в Англії/ Б. Кучинський. Модальні маркери у контексті теорії можливих світів біографічного наративу (на матеріалі англомовної художньої прози)/ Я. Бистров. Структурування авторської естетичної оцінки у поетично переосмислених концептуальних метафорах (на матеріалі лірики англійського романтизму)/ Я. Бойко. Жанр літературної утопії у контексті англійського відродження/ О. Вечірко. Методика комплексного дослідження англомовної байки у прагмастилістичному аспекті/ О. Гончарук. Функції просторових номінацій в англійському та українському художніх текстах/ І. Довбня. Засоби вираження проблематичної модальності в англійському детективному романі/ В. Кочубей. Позитивний і негативний вплив новітніх англіцизмів на мову українського художнього тексту/ О. Лапінська. Акцентуалізація характеру в англомовному тексті/ Т. Мироненко. Лексико-граматичні особливості в поетичних текстах англійських авторських і традиційних балад/ М. Шевченко. Французький мінімалістичний роман кінця ХХ - початку XXI століть у руслі досліджень когнітивної поетики/ Є. Дегтярьова. Темпоральність у наративній структурі художнього тексту (на матеріалі роману "Enfance" Н.Саррот)/ О. Мамосюк. Функції синтактико-стилістичних фігур в німецькому постмодерністському романі кінця XX - початку XXI століття/ І. Паров’як. Валоративна інконгруентність як механізм створення комунізму (на матеріалі творів Джером К.Джерома і О.Генрі)/ Ю. Савіна. Лексико-стилістичні особливості ідіодискурсу С.Фіцджеральда/ І. Ходос. Особливості композиційної організації наукових текстів (на матеріалі українських та англійських наукових рецензій)/ Н. Корнєва. Англомовний парадокс як художній прийом приховування/розкриття істини/ Л. Короткова. Текстові репрезентації часопросторового холізму філософського твору (на матеріалі англомовного дискурсу)/ І. Малиновська. Інтертекстуальні та авторські смисли в англомовному біографічному творі В.Черчилля "Початок мого життя"/ Т. Миронова. Стилістична нейтральність синтаксичної сепаратизації (на матеріалі текстів публіцистичного стилю сучасної французької мови)/ О. Станіслав. Оцінка світу першої особи в англійському тексті біблії Короля Якова (семантичний аспект)/ І. Чернишова. Архітектонічна організація газетних синоптичних текстів в англійській та українській мовах/ О. Коломієць. Податковий закон німецького законодавства та його лінгвостилістичні характеристики/ О. Охріменко. Особенности темпоральной организации англоязычной молитвы/ В. Смаглий. Електронні засоби навчання іноземних мов: аналітичний огляд вітчизняних науково-методичних досліджень/ О. Бігич. Особливості застосування комп’ютерних технологій у процесі викладання іноземної мови студентам ВНЗ/ Т. Борова. Готовність майбутніх учителів англійської мови до формування міжкультурної компетентності учнів: постановка проблеми/ О. Місечко. Стратегії майбутніх перекладачів у застосуванні перекладацького скоропису в усному послідовному перекладі/ Л. Черноватий. Сучасні навчальні матеріали з теорії і практики галузевого перекладу/ Б. Шуневич. До проблеми доцільності використання автентичного тексту газетно-публіцистичного стилю в процесі опанування філологічною компетенцією майбутнім учителем іноземної мови/ Е. Ананьян. Полікультурність навчання як життєва установка студентів США/ А. Бичок. Развитие коммуникативных способностей при изучении иностранного языка в высшей школе/ Н. Бреславець. Досвід підготовки навчальних матеріалів з англійської мови за професійним спрямуванням у віртуальному навчальному середовищі на базі "Moodle"/ С. Голощук. Методичні рекомендації щодо формування вмінь говоріння у майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації/ О. Дацків. Комунікативна спрямованість підготовки майбутнього вчителя іноземних мов до міжкультурного професійно-орієнтованого спілкування/ О. Дем’яненко. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб вивчення іноземної мови майбутніми перекладачами/ Є. Долинський. Використання прислів’їв та приказок у навчанні англійської інтонації/ Ю. Ірхіна. Особливості використання smart-дошки у процесі вивчення іноземної мови у вищій школі/ О. Каніболоцька. Засоби розвитку культури професійного спілкування майбутніх вчителів іноземних мов з інноваційністю мислення/ О. Кашуба. Формування творчої компетентності майбутніх вчителів іноземної мови в процесі фахової підготовки/ Г. Коваленко. Особливості формування перекладацької компетенції студентів у галузі художнього перекладу/ Л. Кожедуб. Критичне мислення як важливий чинник фахової підготовки вчителя іноземної мови/ В. Коржаневська. Групові форми організації інтерактивного навчання іноземної мови студентів у ВНЗ/ К. Костюченко. Застосування фрактальних систем у процесі вивчення англійської мови студентами немовних факультетів/ О. Лабенко. Герменевтика як методологічне підгрунтя формування професійної ідентичності майбутніх учителів іноземної мови/ Л. Левицька. Особливості граматичних структур при вивченні англійської мови дітьми дошкільного віку та на початковому етапі навчання/ Л. Мацепура. Лінгвістична специфіка англійської мови ІСАО при формуванні умінь й навичок авіаційних фахівців/ О. Москаленко. Мовна особистість: методологічні підходи до фахової підготовки вчителя іноземної мови/ Н. НікітІна. Формування основ перекладацької компетентності у майбутніх перекладачів на початковому етапі навчання/ Л. Поліщук. Проектна методика як спосіб формування комунікативних вмінь у процесі вивчення іноземної мови/ Н. Рожкова. Педагогічна майстерність майбутнього вчителя іноземних мов у дискурсі поглядів американського педагога Джона Холта/ Л. Рубан. Вивчення англійського словотворення - важливий когнітивний аспект у системі підготовки вчителів англійської мови/ А. Сав’юк. Інтегрований підхід як необхідна складова організації процесу іншомовної освіти на немовних факультетах/ Л. Смірнова. Зміст кваліфікаційних завдань з методики викладання англійської мови/ Т. Труханова. Деякі особливостіф навчання перекладу - проектна робота/ Н. Філіппова. Культура мовлення майбутніх вчителів англійської мови/ І. Шевченко. Застосування проектного методу у викладанні іноземної мови у вищому навчальному закладі/ С. Щербина. Художній твір як засіб формування англомовної дискусійної компетенції у студентів-філологів на старшому ступені навчання/ М. Янісів. Парна робота як ефективна форма організації навчання студентів-перекладацьких спеціальностей/ М. Бірюкова. Використання інтерактивних методів навчання іноземної мови для формування професійної компетентності майбутніх перекладачів/ Г. Луканська. Досвід використання інноваційних форм та методів у навчанні німецької мови студентів економічного профілю/ І. Микитка. Аудіотекст як джерело навчання говорінню студентів мовного факультету/ Т. Савенко. Застосування інтерактивних технологій у формуванні комунікативної іншомовної компетентності студентів університетів/ О. Стрельченко.
Перейти к внешнему ресурсу https://www.cuspu.edu.ua/download/nz_2014_128.pdf
Найти похожие

28.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 81.2(4 Укр)/Н34
Заглавие : Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.104 (2)
Выходные данные : Кіровоград, 2012
Колич.характеристики :512 с
Цена : Б.ц.
ББК : 81.2(4 Укр)
Содержание : Українсько-польська міжмовна омонімія службових частин мови/ Н. Баракатова. Двомовна освіта у середніх навчальних закладах США: історія становлення/ І. Білецька. Іншомовна компетенція й комунікація білінгва/ Л. Шнуровська. Способи запозичення іншомовних фахових номінативних одиниць в англійській християнсько-богословській терміносистемі/ Л. Закреницька. Специфіка словацько-англійського білінгвізму у поліетнічному просторі Словаччини/ А. Девіцька. Міжваріантні запозичення англійської мови сфери сучасних технологій/ С. Ібрагімова. Ознаки латинських запозичень у німецькій мові/ І. Луговська. Англіцизми в німецькій мові: етапи використання / Ю. Онуфрієва. Соціолінгвістичні особливості у мовленні носіїв іспанської мови на території північного сходу США/ Ю. Петровська. Стереотипизированное предсчтавление оппозиции "свой-чужой"в русской и английской паремических картинах мира/ В. Ермакова. Англомовна актуалізація підслоту ареал фреймової структури концепту тероризм/ А. Семенчук. Культуротворчий вимір латинських висловів/ Г. Бенькевич. Значення ментальності для формування мовної картини світу: компаративний аналіз української та англійської мов/ С. Гущина. Концептуалізація горя в німецькій та українській романтичній ліриці у світлі міфолого-релігійних уявлень/ О. Д’яконова. Польова стратифікація вербалізованих концептів "успіх" і "success" (на матеріалі сучасної української та американської художньої літератури)./ В. Калініченко. Дієслівна парадигма номінативного поля концепту дорога (на матеріалі народних казок)/ С. Кирилюк. Лексичні вербалізатори бінарного концепту "distanz" у німецькій мові/ О. Лащук. Мовна репрезентація концепту "любов" у пізньолатинському романі/ О. Милик. Лінгвокогнітивні особливості британських традиційних міфологем "Winter of Discontent" та "Falklands War"/ Т. Ніколаєва. Методика дослідження аксіологічної модальності (на матеріалі інтерв’ю англійською та українською мовами)/ О. Сушкевич. Концепти success failure в асоціативно-оразній системі англомовних паремійних одиниць/ С. Щербина. Роль дисципліни "Історія англійської мови" у підготовці майбутніх учителів англійської мови/ Я. Бельмаз. Професійна підготовка майбутнього вчителя іноземної мови в контексті модернізації педагогічної освіти/ Л. Гришкова. Психолінгвістичний аспект вивчення мовних понять/ Н. Литвиненко. Психолінгвістичний та інтерактивний підходи до визначення сутності іншомовної стратегічної компетенції/ Л. Морська. Міжкультурна комунікативна компетентність як інтегративна характеристика професійної компетентності фахівця зовнішньоекономічної діяльності/ А. Бичок. Наукові підходи щодо визначення сутності комунікативної майбутнього вчителя - філолога/ Г. Буткова. Використання технології розвитку критичного мислення як умова формування творчої компетентності майбутнії учителів іноземної мови/ О. Гладка. Адаптований момент самонавчання німецькій мові студентів-спортсменів під час тренування/ О. Дакаленко. Шляхи удосконалення методичної підготовки майбутніх вчителів інозмної мови початкової школи/ І. Дмітренко. Шляхи удосконаленя професійної підготовки усних перекладачів у вищому навчальному закладі/ Н. Зінукова. Культура професійного спілкування у фаховій підготовці вчителя іноземних мов/ О. Кашуба. Соціокультурний компонент в процесі формування комунікативної компетенції при вивченні іноземної мови/ Т. Кеба. Використання віртуального навчального середовища moodele для створення електронного курсу-практикуму з іноземної мови за фаховим спрямуванням/ В. Ковальчук. Інтерактивні методи як засіб формування критичного мислення студентів на заняттях з англійської мови/ К. Костюченко. Проблема особистісно орієнтованого підходу у навчанні англійської мови на немовних факультетах/ О. Лабенко. Формування мовної культури майбутнього спеціаліста-перекладача/ Т. Ліштаба. Тестування як один із засобів оцінювання знань студентів з курсу "латинська мова"/ О. Ріжняк. Методи активізації творчої діяльності студентів факультетів іноземних мов/ Ю. Рибінська. Інтерактивні технології у формуванні комунікативної компетенції студентів мовних факультетів/ Л. Стрельченко. Деякі аспекти навчання читання у підготовці майбутніх вчителів німецької мови/ Т. Токарєва. Підходи у навчанні діалогічного мовлення/ Т. Труханова. Науково-дослідна робота майбутніх учителів іноземних мов у процесі індивідуалізації їхньої професійної підготовки/ Я. Черньонков. Навчання усного іншомовного мовлення студентів немовних ВНЗ/ Л. Ягеніч. Етапи формування соціокультурної компетенції майбутніх перкладачів на основі контрастивного аналізу української та німецької культур/ А. Володько. Формування міжкультурної компетенції особистості в процесі навчання іноземної мови/ Н. Воронкова. Реалізація проблемного методу навчання через модель "мозкового штурму" при вивченні іноземних мов/ Н. Данукало. Інтерактивні методи навчання іноземній мові: Case Study. Переваги та недоліки/ Ю. Джагарян. Шляхи оптимізації навчання іноземних мов в неспеціальних вищих навчальниз закладах за умов кредитно-модульної системи:отиваційний аспект/ Т. Когут. Гуманитарный аспект изучения иностранного языка в неязыковом вузе/ Л. Кочергина. Професійна підготовка вчителів іноземних мов у другій половині ХХст/ Л. Кравчук. Формування іншомовної соціокультурної компетенції у студентів із вадами слуху в ВНЗ/ О. Лубянова. Основні шляхи вдосконалення практичних навиків усного перекладу/ Г. Луканська. Метод проэктов как синтез профессиональной и языковой подготовки студентов-социологов/ И. Мальцева.
Перейти к внешнему ресурсу https://www.cuspu.edu.ua/download/nz_2012_104_2.pdf
Найти похожие

29.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 81.2(4 Укр)/Н34
Заглавие : Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.116
Выходные данные : Кіровоград, 2013
Колич.характеристики :658 с
Цена : Б.ц.
ББК : 81.2(4 Укр)
Содержание : Методологічні засади дослідження проблеми перекладу англомовних термінів в галузі комп’ютерних технологій українською мовою./ І. Секрет. Способи перекладу композити-метафори а англійській мові./ І. Гонта. Збереження національного колориту в англомовних перекладах українських народних казок./ О. Демиденко. Еліпсис як засіб синтаксичної конденсації у англійській розмовній мові та особливості його відтворення українською./ З. Кориєва. Соціолінгвістичний аспект дослідження французького молодіжного сленгу як одна з проблем сучасногго перекладознавства/ В. Куликова. Метафора перекладу як портрета копії у французькому перекладознавчому дискурсі ХVII ст/ І. Ласка. Використання граматичних трансформацій при перкладі німецьких теквстів в галузі "поліграфія"/ Г. Лисенко. Способи перекладу німецькомовних рекламних текстів, їх лексичні, синтаксичні та стилістичні особливості/ О. Галема. Особливості відтворення політкультурних реалій в українсько-англійському художньому перекладі/ Б. Стасюк. Цитати з національних літератур і їх переклад (на матеріалі німецькомовних перекладів творів Ю.Андруховича)/ М. Ткачівська. Теоретичний аспект проблеми перекладу лексико-семантичних лакун англійської мови/ Г. Фінчук. Збереження прагматичного потенціалу прецедентності при перекладі англомовного газетного дискурсу/ Т. Чрділелі. Варіативність перекладу інвективних мовленнєвих актів на прикладі англомовної драми ХХ ст/ Т. Шліхар. Відтворення концептуальної семантики кольороназв у перекладі англомовних художніх творів (на прикладі роману Тоні Моррісон "Пісня Соломона")/ З. Багрямян. Створення інтернаціонального компонента термінології маркетингу німецької та української мов у континуумі процесу запозичення/ Н. Коваленко. Стратегії перекладу музичних ефектів П.Тичини англійською мовою/ М. Фока. Національно-марковані концепти у романі Джуліана Барнса "Англія, Англія"/ Л. Бабій. Вербалізація концепту "колодязь" в українських та німецьких казках/ В. Баденкова. Вербалізація сегментів англо-американської мовної картини світу лексико-фразеологічними одиницями італійського походження/ П. Грабовий. Проблематика антропосемической эвфемии в концептуальной области "возрастные характеристики личности" (на материале английского, французского, украинского и русского языков)/ К. Кантур. Вплив англіцизмів на формування концептуальної картини світу українців (на матеріалі асоціативного експерименту)/ Л. Кушмар. Відтворення національної картини світу в англомовному дискурсі аналітичної філософії/ І. Малиновська. "Недитячі" концепти у дитячій літературі: американська версія/ І. Олійник. Образний аспект параметру вік концепту людина, вербалізованого німецькомовними ептонімами/ Н. Оніщенко. Когнітивні ознаки та номінативне поле концепту understanding в англомовній картині світу/ Я. Остапчук. Концепт "voyage" во французском языке/ Н. Потреба. Лексико-семантическая реперзентация концептов бизнес деятельность в английской языковой картине мира/ І. Сапрун. Паремії як один із засобів мовного відображення менталітету (на матнріалі української та англійської (американський варіант) мов)/ І. Скрипнік. Емотивний аспект семеми "досвід" у складі концепту "мудрість" у британській картині світу/ О. Тараненко. Вербалізація цінностей професійної культури (на матеріалі англійської фахової мови авіації)/ В. Тарасова. Вербалізація цінностей професійної культури (на матеріалі англійської фахової мови авіації)/ С. Фоміна. Феномен прецедентності Й.В.Гете в лінгвокультурологічному аспекті/ С. Шкварчук. Моделювання компаративних фразеологізмів середнього Подінців’я як вияв національних опор мовотворення/ О. Шкуран. Польова організація концепту insularity/ О. Бурдейна. Мовне втілення засобів кінесики в актуалізації текстового концепту "жіночість" у французьких соціально-побутових романах ХІХ-ХХ ст/ Ж. Буць. Символьная составляющая пословиц немецкого и русского языков/ С. Ганжело. Мовна репрезентація фрейму адміністрація вищого навчаьного закладу в сучасній англійській мові/ Л. Глухова. Лінгвістичне вираження концепту коханої жінки у преціозній поезії Венсана Вуатюра та Клода де Мальвіля/ Ю. Гурмак. Конвенціональні метафори у реалізації культурного концепту конфлікт (на матеріалі англомовних політичних промов)/ Г. Заньковська. Про символьний компонент у фразеологізмах сучасної англійської мови/ І. Запухляк. Особливості актуалізації концепту space/простір в англомовній картині світу у межах концептуальної системи geopolitics/геополітика/ Т. Курбатова. Ієрархія ключових цінностей у корпусах україномовних та німецькомовних інтернет-щоденників/ Ю. Макаренко. Моделювання образного пласту концепту beauty(на прикладі англомовного журнального рекламного дискурсу)/ О. Оленюк. Вербализация концепта woman в англоязычных текстах библии/ Ю. Сабадаш. Вербалізація емоційних концептів у романі Ш.Бронте "Джейн Ейр"/ М. Степанюк. Культорологічний аспект в сучасній пресі (на базі англійської та німецької мов)/ Є. Фінік. Фреймова структура концепту жінка (на основі творів Джона Грея)/ Г. Штангрет.
Перейти к внешнему ресурсу https://www.cuspu.edu.ua/download/nz_2013_116.pdf
Найти похожие

30.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 81.2(4 Укр)/Н34
Заглавие : Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.20
Выходные данные : Острог, 2011
Колич.характеристики :448 с
Цена : Б.ц.
ББК : 81.2(4 Укр)
Содержание : Фразеологічна оказіональність як лінгвістична проблема (на матеріалі сучасної англійської мови)./ Е. Ананьян. Сприйняття блакитного кольору німецькою національною свідомостю на поетичному рівні./ Г. Бенкендорф. Евфемізми рекламного дискурсу: прагматика, семантика, словотвір./ В. Великорода. Кількісні параметри синонімії іменника сучасної німецької мови (на матеріалі "Bulitta. Das Kruger Lexikon der Sunonyme)./ А. Венгринович. Лексико-семантичні особливості англіцизмів у німецькій періодиці (на матеріалі газети Hamburger abendblatt)./ І. Гаврилюк. Дієслова модальності в сучасній німецькій иові./ В. Декало. Фразеологічна деривація: утворення і становлення фразеологічних одиниць з власним іменем, а також походження власних імен як їхньої складової частини./ С. Денисенко. Літота в стилістиці та риториці./ К. Жуковська. Варіантне керування дієслів прийменниковими формами знахідного і орудного відмінків у сучасній словацькій мові./ Н. Кашуба. Способи номінації емоційного стану радості в мові і мовленні (на матеріалі англомовної прози)./ Н. Киселюк. Проблеми заперечення у сучасній французькій мові./ І. Кірковська. Контрастивні стилістичні засоби вербалізації іронії: лінгвокогнітивний аспект./ І. Лесик. Особливості застосування лінгвістичних теорій у художньому тексті (на прикладі роману Д.Лоджа "Nice work")./ Н. Марко. Особливості парадигматичного оформлення актантності у французькому мовленні./ О. Мартинюк. Лінгвальні засоби вираження індивідуального стилю автора у прозі Р. Баха./ С. Орлова. Маркери модальності в сучасному німецькомовному сімейному дискурсі./ І. Осовська. Структурні та функціональні особливості основних принципів французькогописьма./ Л. Сидельникова. Німецький політичний дискурс та явище евфемії./ В. Турчин. Sentence conceptions in foreign linguistics./ А. Уманець. Мовна дискримінація: синтаксичний аспект (на матеріалі німецького та українського художніх дискурсів)./ О. Чистяк. Редуплікація як спосіб словотвору в сучасній англійській мові./ Л. Чумак. Загальні принципи створення моделі нового тлумачного лінгвокультурологічного словника американського варіанта англійської мови./ В. Драбовська. До проблеми впорядкування термінів лексикографії: назви словників, що здійснюють лексикографічний опис декількох мов і звязків між ними./ Л. Коцюк. Афіксальні антонімічні терміносполучення (на матеріалі англійської юридичної термінології)./ О. Минзак. Явище синонімії в термінології бізнесу./ О. Розводовська. Способи проведення методичної класифікації англійської термінологічної лексики підмови міжнародної економіки./ Ю. Семенчук. Жанрово-стильова домінанта у відтворенні англомовного опису винаходу у патентній літературі мовою перекладу./ С. Коломієць. Врахування культурно-прагматичних конотацій під час перекладу наукових текстів./ Т. Крилова. Відтворення засобів характеризації літературних героїв в англо-українському перекладі./ Д. Лінькова. Проблема збереження при перекладі автентичного художнього коду тексту. / В. Назарук. Автопереклад як специфічний аспект території художнього перекладу./ Ю. Проскуріна. Сучасні теплотехнічні терміни: зіставний та перекладознавчий аспекти./ Л. Федорова.
Найти похожие

 1-30    31-53