Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (147)Статті з періодичних видань та збірок (423)Документи про Рівненщину (36)Книги іноземними мовами (3)Історична Волинь (31)Газета “Червоний прапор” (19)Каталог періодичних видань РОУНБ (1945-) (1)Зведений каталог назв періодики бібліотек області (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=планування<.>)
Общее количество найденных документов : 168
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Казачимер О. Педагогічна підтримка учнів/О.С Казачимер. - 2009
2.

Мовленнєві порушення як одна з головних причин неуспішності учнів на уроках англійської мови. Особливості планування уроків англійської мови під час роботи з дітьми, які мають легкі мовленнєві порушення // Педагогічна підтримка учнів. -Харків:Основа, 2009.-С.46
3.

Day-to-day concerns // Teach Business English. -New York:Cambridge University Press, 2006.-С.67-125
4.

Metacognition and good language learners/ Neil J. Anderson // Lessons from Good Language Learners. -New York:Cambridge University Press, 2008.-С.99-109
5.

How to plan lessons // How to Teach English. -Edinburgh:Longman , 2003.-С.121-126
6.

Course design and assessment: Checklist and case study // Training Foreign Language Teachers . -Cambridge:Cambridge University Press, 2004.-С.141-165
7.

Lesson Planning: Objectives, Standards, and Accommodations // Classroom Assessment. -Boston:McGraw -Hill, 2001.-С.63-114
8.

How to Plan a Lesson // Teaching by Principles . -N.Y.:San Francisco State University, 2001.-С.149-163
9.

Interactive Language Teaching II: Sustaining Interaction Through Group Work // Teaching by Principles . -N.Y.:San Francisco State University, 2001.-С.176-191
10.

Task-Based Language Teaching // Approaches and Methods in Language Teaching. -New York:Cambridge University Press, 2011.-С.223-243
11.

The Curriculum of Second Language Teacher Education / K. Graves // The Cambridge Guide to Second Language Teacher Education. -New York:Cambridge University Press, 2009.-С.115-124
12.

Tasks, production, and language acquisition // Task - based Language Learning and Teaching. -New York:Oxford University Press, 2003.-С.103-139
13.

Designing task-based language courses // Task - based Language Learning and Teaching. -New York:Oxford University Press, 2003.-С.205-242
14.

The methodology of task-based teaching // Task - based Language Learning and Teaching. -New York:Oxford University Press, 2003.-С.243-278
15.

Mapping the ESOL Curriculum: Collaborating for Student Success / E. de Jong, G. Grieci // Content-Based Instruction in Primary and Secondary School Settings. -Maryland:TESOL, 2005.-С.163-178
16.

The Place of Grammar Instruction in the Second/Foreign Language Curriculum / R. Ellis // New Prespectives on Grammar Teaching in Second Language Classrooms. -Mahwah:Lawrence Erlbaum Associates , Publ., 2002.-С.17-34
17.

Organising Lessons to Teach New Language // The English Language Teacher`s Handbook. -London:VSO, 2005.-С.21-29
18.

Organising Lessons to Improve Language Skills // The English Language Teacher`s Handbook. -London:VSO, 2005.-С.30-36
19.

Ideas for Teaching Vocabulary // The English Language Teacher`s Handbook. -London:VSO, 2005.-С.37-45
20.

Planning and Classroom Organisation // The English Language Teacher`s Handbook. -London:VSO, 2005.-С.106-118
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120