Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (52)Статті з періодичних видань та збірок (203)Рідкісні і цінні видання (1)Документи на електронних носіях (1)Документи про Рівненщину (150)Книги іноземними мовами (1)Рівненщина: Минуле і сьогодення (18)Історична Волинь (36)Газета “Червоний прапор” (1367)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=план<.>)
Общее количество найденных документов : 178
Показаны документы с 1 по 30
Сигли бібліотек за посиланням
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-178 
1.

Оратовський Т. Громадянська освіта та педагогіка толерантності/Т.Оратовський // Використання західного досвіду у шкільній освіті України.. -Київ:Абрис, 2002.-С.15-18
2.

Пометун О. Як виникають та впливають на життя людей стереотипи?/О. Пометун // Використання західного досвіду у шкільній освіті України.. -Київ:Абрис, 2002.-С.121-126
3.

Нечаєва Н. Розробка уроку: президентські вибори/Н. Нечаєва // Використання західного досвіду у шкільній освіті України.. -Київ:Абрис, 2002.-С.168-174
4.

A balanced teaching diet // Teaching Children English . -Cambridge:Cambridge University Press, 2003.-С.64-80
5.

How to be a good teacher // How to Teach English. -Edinburgh:Longman , 2003.-С.1-6
6.

Learning sources // Language Learning in Distance Education. -Cambridge:Cambridge University Press, 2003.-С.194-213
7.

Course design // Developments in English for Specific Purposes/A multy-disciplinary approach. -Cambridge:Cambridge University Press, 2003.-С.145-169
8.

The reading curriculum and instruction // Reading in a Second Language. Moving from Theory to Practice.. -New York:Cambridge University Press, 2009.-С.329-351
9.

School-Based Experience / M. Legutke, M. Schocker-v. Ditfurth // The Cambridge Guide to Second Language Teacher Education. -New York:Cambridge University Press, 2009.-С.209-217
10.

The Practicum / J. Gebhard // The Cambridge Guide to Second Language Teacher Education. -New York:Cambridge University Press, 2009.-С.250-258
11.

An Introduction to Multiple Intelligence Theory and Second Language Learning / Mary Ann Christison // Understanding Learning Styles in the Second Language Classroom :Prentice Hall Regents, 1998.-С.1-14
12.

Learning Style Diversity and the Reading Class: Curriculum Design and Assessment / Marian Tyacke // Understanding Learning Styles in the Second Language Classroom :Prentice Hall Regents, 1998.-С.34-45
13.

"Keep the Fire in Me": Teaching Advanced ESL Learners Through Their Learning Styles / Prem Ramburuth // Understanding Learning Styles in the Second Language Classroom :Prentice Hall Regents, 1998.-С.71-79
14.

Collaborating on the Curriculum: Focus on Secondary ESOL / D. Hurst, C. Davison // Content-Based Instruction in Primary and Secondary School Settings. -Maryland:TESOL, 2005.-С.41-66
15.

Supporting Sheltered Instruction in a Bilingual Program Through a Professional Development School Partnership / N. Dubetz, H. Abreu, and others // Content-Based Instruction in Primary and Secondary School Settings. -Maryland:TESOL, 2005.-С.95-110
16.

Mapping the ESOL Curriculum: Collaborating for Student Success / E. de Jong, G. Grieci // Content-Based Instruction in Primary and Secondary School Settings. -Maryland:TESOL, 2005.-С.163-178
17.

The Place of Grammar Instruction in the Second/Foreign Language Curriculum / R. Ellis // New Prespectives on Grammar Teaching in Second Language Classrooms. -Mahwah:Lawrence Erlbaum Associates , Publ., 2002.-С.17-34
18.

Planning and Classroom Organisation // The English Language Teacher`s Handbook. -London:VSO, 2005.-С.106-118
19.

An ESP Program for Students of Business / F. Boyd // English for Specific Purposes. -New York:TESOL, 2002.-С.41-56
20.

An ESP Program for Students of Tourism / S. Magennis // English for Specific Purposes. -New York:TESOL, 2002.-С.57-70
21.

Communicative Language Teaching for the Twenty-First Century / S. Savignon // Teaching English as a Second or Foreign Language . -Boston :Heinle & Heinle Publ. , 2001.-С.13-28
22.

English for Specific Purposes (ESP): Tailoring Courses to Students Needs and to the Outside World / A. Johns, D. Price-Machado // Teaching English as a Second or Foreign Language . -Boston :Heinle & Heinle Publ. , 2001.-С.43-54
23.

Developing Adult Literacies / G. Weinstein // Teaching English as a Second or Foreign Language . -Boston :Heinle & Heinle Publ. , 2001.-С.171-186
24.

Considerations for Teaching an ESL/EFL Writing Course / B. Kroll // Teaching English as a Second or Foreign Language . -Boston :Heinle & Heinle Publ. , 2001.-С.219-232
25.

Experiential and Negotiated Language Learning / J. Eyring // Teaching English as a Second or Foreign Language . -Boston :Heinle & Heinle Publ. , 2001.-С.333-344
26.

Planning Lessons / L. Jensen // Teaching English as a Second or Foreign Language . -Boston :Heinle & Heinle Publ. , 2001.-С.403-414
27.

Textbooks: Evaluation for Selection and Analysis for Implementation / P. Byrd // Teaching English as a Second or Foreign Language . -Boston :Heinle & Heinle Publ. , 2001.-С.415-428
28.

Selecting and Designing Instruction // Classroom Teaching Skills. -Boston:McGraw -Hill, 1998.-С.101-134
29.

Reinforcement // Classroom Teaching Skills. -Boston:McGraw -Hill, 1998.-С.259-276
30.

Pronunciation syllabus design: a question of focus // Teaching American English Pronunciation . -Oxford:Oxford University Press, 2002.-С.173-183
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-178