Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (55)Статті з періодичних видань та збірок (554)Документи про Рівненщину (65)Книги іноземними мовами (2)Рівненщина: Минуле і сьогодення (2)Історична Волинь (5)Газета “Червоний прапор” (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=оцінювання<.>)
Общее количество найденных документов : 155
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Вид документа :
Шифр издания : 74.261.7/А-724
Заглавие : Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид.
Выходные данные : Рівне: Перспектива, 2004
Колич.характеристики :388 c
Серия: Майстерня інновацій
Цена : 15.00 р.
УДК : 14
ББК : 74.261.7
Предметные рубрики: Інтерактивні технології
Содержание : Інноваційні ідеї демократизації та менеджменту школи/ С. Клепко. Як управляти шкільною освітою?(Американський досвід на тлі українських освітніх реалій)/ В. Громовий. "Україна-США: паралелі освіти"/ О. Желюк. Використання інтерактивних технологій в управлінській діяльності./ Л. Середяк, О. Янушевич. До питання громадянської освіти в сучасній школі/ М. Ростоцька. Інтерактивні технології навчання- реальний шлях до оновлення української школи./ О. Пометун. Інтерактивний тренінг для вчителів:Створюємо демократичне середовище уроку./ В. Крутоус. Рейтингове оцінювання діяльності шкіл протягом навчального року/ Л. Козак, о. Копанська. Благодійні фонди - запорука прозорого використання неурядових коштів у державних закладах освіти./ О. Демчук. Використання закордонного досвіду в адміністративно - фінансовому управлінні школою./ А. Гонорська, О. Франчук. Використання сучасних технологій - створення нових можливостей розвитку післядипломної освіти./ М. Жук. Проблеми організації громадської освіти в школах нового типу./ О. Шиян. До питання досвіду впровадження інтерактивних технологій / О. Пометун. Природа - очима душі/ Л. Балаба. Щоб шкільний твір не був тягарем/ І. Віллер. Прагнення реалізувати себе/ Т. Голуб. Комунікативний підхід у викладанні іноземної мови./ С. Куриш. Навчання письму як методична проблема./ Л. Люта, Т. Каша. Через науково-дослідницьке проектування до особистісно-орієнтованого навчання./ В. Саверська-Лихошва. Інтегровані уроки географії й англійської мови/ П. Скавронський. Розвиток критичного мислення на уроках англійської мови через знайомство з історією та культурою/ О. Франчук. Інтеграція ідей громадянської освіти у викладанні суспільних дисциплін./ Л. Середяк, А. Ковтонюк. Робота над проектами у викладанніанглійської мови./ Є. Зіннуров. Метод проектів на уроках громадянської освіти./ Г. Сеньковська. Практичне право.Нові підходи до викладання права в середній школі./ Т. Ремех. Як використовувати газетні статті під час застосування інтерактивного методу роботи"АЖУРНА ПИЛКА" у вивченні іноземних мов./ О. Полуботько. Використання методу критичного мислення на уроках англійської мови./ О. Тарасова. Закордонний досвід як стимул до змін у викладанні та вивченні шкільної історії в Україні./ І. Костюк. Сучасні підходи у викладанні історії./ О. Войтенко. Деякі аспекти шляху виховання громадянина./ С. Ратушняк. Метод навчальних проектів./ Н. Морзе. Країна мрії: симуляційна гра чи підготовка до життя./ С. Мурзаков. Американські підходи в гуманітарній галузі на приладі створення освітнього центру./ С. Буко. Урядуй собі сам- урятуй себе сам!/ Т. Оратовський, В. Шторлін. Інтернет-сторінка-інформаційне поле місцевої громади./ О. Педан-Слєпухіна. Молодь обирає дію- нова форма громадянського виховання учнів./ А. Панченков. Волонтерство- невід'ємна складова виховної роботи в сучасній школі./ Л. Шашура. Волонтерство-шлях до громадського суспільства./ О. Жадько. Дитячі громадські організації як елемент громадянської освіти./ С. Саєнко. Дебати: інтерактивний спосіб мислення./ О. Тищенко. Від учнівського самоврядування до самоврядування вчителів і батьків./ Н. Вукіна. Впровадження методу складання проектів у навчально-виховному процесі сільської школи./ О. Шкарупа. Учнівські проекти, спрямовані на реалізацію права дитини на вільне висловлювання./ О. Цимбал. Від програм партнерів до інтеграції курсу громадянської освіти./ Т. Лаворік, О. Кукла. Осмислення ролі гендерної освіти./ В. Пащук. Чотири "родзинки"освітянського досвіду./ Н. Дементієвська.
Аннотация: 10
Экземпляры : всего : ВІЛ(1), ЧЗ(1)
Свободны : ВІЛ(1), ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 74.261.7/А-724
Автор(ы) : Козак Л., Копанська о.
Заглавие : Рейтингове оцінювання діяльності шкіл протягом навчального року
Место публикации : Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів: Наук.-метод. вид./ Ред. О.Тищенко. - Рівне: Перспектива, 2004. - С. 94 -103. - ISBN 966-7643-43-3 (Шифр 74.261.7/А-724-737826). - ISBN 966-7643-43-3
ББК : 74.261.7
Предметные рубрики: Мова англійська-- Оцінювання рейтингове
Географич. рубрики: США-- Україна
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інновації
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 81.2(3)-9/Ш12
Заглавие : Шляхи підвищення ефективності та якості уроку іноземної мови
Выходные данные : Б.м.,Б.г.
Цена : Б.ц.
ББК : 81.2(3)-9
Содержание : Підвищення результативності навчання шляхом організації ефективної взаємодії вчителя та учнів на уроці ; Підвищення ефективності навчання іноземної мови за допомогою мультимедійної презентації. ; Підвищення ефективності навчання шляхом створення європейського мовного портфоліо як засобу демонстрування та оцінювання рівня навчальних досягнень школярів. ; Підвищення ефективності навчання школярів шляхом оволодіння лінгвокраєзнавчим матеріалом. ; Підвищення ефективності навчання засобами впровадження проектної технології.
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 74.261.7Англ/К144
Заглавие : Підвищення ефективності навчання шляхом створення європейського мовного портфоліо як засобу демонстрування та оцінювання рівня навчальних досягнень школярів.
Место публикации : Казачінер О. Шляхи підвищення ефективності та якості уроку іноземної мови./ О. Казачінер; О. Казачінер . - Харків: Основа, 2012. - С. 54-74 (Шифр 74.261.7Англ/К144-685586)
ББК : 74.261.7Англ
Предметные рубрики: Мови іноземні-- Методика викладання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): портфоліо мовний європейський
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 81.2(3)-9/Т29
Заглавие : Тези доповідей XI наукової конференції ’’Каразінські читання:Людина. Мова. Комунікація’’
Выходные данные : Харків: Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. , 2012
Колич.характеристики :326 с
Цена : Б.ц.
ББК : 81.2(3)-9
Содержание : Характер перекладацьких трансформацій у передачі поетичної своєрідності американської поезії українською мовою./ М. Адаменко. Legal analysis: legal brief./ G. Androsyuk. Щодо семантичного статусу англійських імплікативних дієслів на зразок ’’try’’./ Ю. Apтеменко. Роль самооценки в формировании профессионально коммуникативной и социокультурной компетенции студентов-экономистов в процессе изучения английского языка./ Е. Архипова. Інноваційні технології викладання іноземної мови в немовних вузах (робота з текстами професійної тематики)./ Архипова Є. ; Архипова Є. . Metaplan als eine moderationsmethode im deutschunterricht./ М. Атанасова. Кінесичні засоби в англомовному авторитарному дискурсі./ Т. Бабарикіна. Лінгвальні особливості створення композиційно-мовленнєвої форми "опис" у творах саги "Сутінки" Стефані Муйєр./ М. Бабенко. Вербальные реакции адресата на неискренние речевые акты в немецкоязычном дискурсе./ Е. Бабич. Комунікативний підхід у контексті сучасних і традийійних методик вивчення іноземної мови./ І. Байбакова. Іноземна мова за професійним спрямуванням мотиваційні аспекти./ Л. Балоцька. Специфіка негативної оцінки у критичних зауваженнях англомовного наукового дискурсу./ О. Балацька. Гендер як фактор впливу на невербальну поведінку авторитарних комунікатів./ Г. Барташова. Интелектуальная коммуникация при переводе философских текстов в Украине./ Н. Бевз. Виды когерентности поэтического текста./ Л. Безуглая. Концепт свобода в тополексике межнационального социума./ А. Белогуб. Особливості формування ключових концептів карибської англомовної картини світу./ Л. Беспала. "Вертиголов та інші політичні тварини. Антологія німецької літератури 90-х років ХХ ст."/ О. Бєлозьорова. Принципи фоносемантики як окремого мовознавчого напрямку./ О. Білаш. Особливості відтворення в перекладеному тексті омонімів як засобу мовної гри./ Л. Богуславська. Особливості перекладу англомовної наукової літератури./ Л. Бойко. Загальні характеристики PR-дискурсу./ Ю. Бойко. Типи індикаторів імплікатів у поетичному дискурсі./ М. Булгакова. Синтагматика первинних фонологічних одиниць у кінакемній теорії./ Н. Бурка. Засоби вираження образності в текстах німецькомовних фольклорних бувальщин./ К. Бучіна. Имя концепта внешность в английской языковой картине мира./ Т. Валюкевич. Историческое развитие концепта этики: грех в англоязычном дискурсе./ О. Ваховська. Сучасні посібники в світлі зіставного вивчення мов./ М. Весна. Проблеми перекладу рекламних текстів./ І. Волощук. Дискурсивные характеристики внутренней речи./ И. Воробьева. Мовна антологія як когнітивний механізм утворення лексичного нонсенсу./ К. Вороніна. Вияви вербальної агресії в заголовках англомовних газет та її вплив на адресата./ О. Галіка. Роль преподавателя в формировании переводческих навыков и умений./ Т. Ганичева. Использование метода анализа конкретных ситуаций "Case Study" в профессионально-ориентированном обучении иностранному языку студентов технических специальностей./ А. Глотова. Структурные типы тавтологических высказываний./ Н. Говоруха. Феномен третьей культуры в иноязычном образовании: презумпция стереотипа./ В. Гончарова. Верифікативні питальні речення./ І. Грабовська. Скандинавський вплив на становлення герундія в англійській мові./ В. Григоренко. Категорія імпліцитності у стилістичних засобах вираження./ О. Гриняк. Методы и приемы проблемного обучения иностранному языку./ Л. Грудогло. Стратегії емотивного впливу в комічному дискурсі мовної особистості дитини./ Г. Гусєва. "Немовні" факультети: нові завдання навчання і вивчення іноземних мов./ П. Гусєва. Имплицитная оценка в речевых актах немецкоязычного диалогического дискурса./ Т. Давыдова. Силабіка інформаційного повідомлення англомовних засобів масової комунікації./ Д. Дегтярьов. Синтаксическая деривация с позиций лингвосинергетики./ Т. Домброван. Організація групової взаємодії у педагогічному процесі./ Р. Дорогих. Вербальні та невербальні маркери комунікативної невдачі./ О. Дубцова. Культорологічний підхід до активізації читацької діяльності студентів-філологів./ О. Дудоладова. Концептуализация в политических речах Барака Обамы./ А. Еременко. Стратегія маніпуляції дискурсу фінансового прогнозу./ О. Ємельянова. Особливості використання тропеїчних прийомів перекладу художніх творів./ О. Ємець. Трудности обучения монологической речи студентов технических вузов./ Д. Жосан. Понятийные, образные и ценностные особенности лингвокультурного концепта chess/шахматы в английском языке. / С. Завгородний. Индикаторы лексико-структурных пресуппозиций./ Т. Займак. Проблеми формування понятійно-категорійного апарату дискурсної текстолінгвістики./ Н. Захарова. Writing for special purposes./ Н. Зинченко. Концепт рождество в американской лингвокультуре./ И. Змиева. Developing phonetic competence./ О. Зоз. Organisatorische fahigkeiten - der bestandteil des erfolgs der zukunftigen berufstatigkeit eines ingenieurs./ M. Subkowa. Работа с темой "этика в деловом общении" по английскому языку со студентами-экономистами./ А. Иванига. Засоби вираження ексламаторності у британському художньому дискурсі./ Л. Ікалюк. Аналітичні маркери порівняння у британському художньому дискурсі./ Л. Ікалюк. Автентичність аудіотекстів як критерій відбору навчального матеріалу для навчання майбутніх учителів аудіювання англомовних лекцій./ Н. Істоміна. Ситуації митного дискурсу./ Ю. Каллен. "Тарас Бульба" в українських шатах: проблеми відбору варіантів тексту для перекладу і вибору стратегій перекладу./ О. Кальниченко. Концепт-сценарий тайна в классическом детективе./ А. Калюжная. Каузальность и композитная деривация в немецком языке./ В. Каравашкин. Моделі адресанта та адресата мовленнєвого жанру "повідомлення про стихійні лиха" на україномовних та англомовних інтернет-сайтах./ Р. Карамишева. Лексичні засоби виразності в німецькомовних науково-лінгвістичних текстах./ Н. Карпусенко. Категорія комунікативної ситуації-онтологічне підгрунтя та міждисциплінарна рецепція./ А. Каустов. Jugendsprachforschung in deuttschland./ O. Kysilyova. Некоторые психологические особенности педагогического сотрудничества при обучении иностранному языку./ Л. Кистол. Процес формування лексичної компетенції при вивченні іноземної мови в технічному вузі./ М. Кімакович. Вербалізація концепту war в англійській мові./ Р. Коваленко. Гендерне питання у соціокультурному підході до перекладу у XVIII-XIX ст./ М. Козлова. Imagicand diagrammatic icons: applications in proto-language./ T. Kozlova. До питання про формування умінь прфесійного спілкування іноземною мовою у майбутніх менеджерів./ K. Колесник. Образно-ценностная составляющая концепта семья./ Є. Кононенко. Структура й семантика фразеологізмів: синхронічний та діахронічний аспекти./ О. Кононова. Мовленнєва поведінка чоловіків і жінок у мультисторонній інтеракції: структурний аспект./ М. Консевич. Вміння дидактичного мовлення вчителя англійської мови на різних ступенях навчання./ Ю. Коробова. Роль алгоритмів у навчанні студентів ІV курсу укладнення соціокультурних коментарів як засобів адаптації автентичних англомовних текстів./ Г. Котлярова. Полікультурна дискурсивна особистість у ситуації мовного нерозуміння./ М. Котов. Общие характеристики модальных глаголов в китайском языке./ И. Кошелева. Об особенностях реализации метакоммуникативного речевого акта контактива./ С. Криворучко. Синтаксические структуры несобственно-прямой речи./ А. Кропивка. Моделі комунікативної ситуації./ Н. Кузенна. Обучение академическому реферированию студентов старших курсов языковых вузов./ В. Кузьмина. Еволюція понять "свідомість" та ''мислення"./ О. Кушнэрова. Міжкультурний підхід під час навчання іноземних мов на західноукраїнських землях (1918-1939)./ Б. Лабінська. Професійний сленг поліцейських Німеччини./ Т. Лєбєдєва. Імідж сил охорони правопорядку: стратегії вербалізації (на матеріалі англомовного та україномовного мас-медіа дискурсу)./ І. Лисичкіна. Прагматика логіко-аргументативної взаємодії комунікантів в контексті англомовних ділових переговорів./ О. Лисичкіна. Слоган як компонент рекламного дискурсу./ А. Малишенко. Проективные умения в профессиограме учителя английского языка. / И. Моисейкина. Using Graphic Organizers to Increase efl Learners’ Reading Comprehension./ O. Molchanskaya. Developing EFL Students’ Summarizing Skills./ I. Mysak. Вираження логічної необхідності у сам./ Ю. Невська. Відбір та організація текстового матеріалу для формування навичок передачі імплікатур означеності в усному перекладі з аркуша./ А. Ольховська. Етнонім як складова фразеологізму та ептоніму./ Н. Оніщенко. Системность в организации содержания обучения иностранному языку./ О. Осяшина. Лингвистические ресурсы оформления персонального политического сайта./ Л. Павлова. Імпліцитне вираження адресної референції у сучасному німецькомовному дискурсі./ І. Панченко. Німецькомовна притча як дискурс./ Л. Піхтовнікова. Плеоназми в англомовному дискурсі./ Ю. Присяжнюк. Goals and Techniques for Teaching speaking./ V. Potolya. Переклад текстів як форма домашньої роботи студентів немовних ВНЗ./ Т. Рижа. Емотивні іменники давньоверхньонімецького періоду: словотвірний аспект./ Н. Романова. Іллокутивні особливості імпліцитних мовленнєвих актів, реалізованих дискримінацими висловленнями в сучасній німецькомовній пресі./ І. Романченко. Інтерактивність англомовного академічного спілкування./ Л. Рябих. Aspects of Role Behaviour./ V. Serdiuk. Поняття та статус національних різновидів німецької мови Німеччини, Австрії, та Швейцарії./ Т. Сольська. О десемантизации слов с широким значением в речи./ Л. Тверитнева. Стилистико-коннотативный потенциал грамматических окказионализмов в современном английском языке./ Т. Тимошенкова. Лінгвокогнітивні засади семантичної деривації неологізмів./ О. Тупахіна. Типы комических высказываний немецкоязычного диалогического дискурса./ А. Ткаченко. Формування методичних умінь учителя іноземної мови з оцінювання рівня навчальних досягнень учнів./ О. Українська. Методичні аспекти використання тренінгів під час викладання англійської мови у ВНЗ./ Л. Хорунжа. Purposeful Reading in Teaching a Foreign Language./ E. Elorya. Аудіокнига як допоміжний засіб навчання читанню./ К. Шарова. Stehende nominoverbale komplexe (sNVK) im phraseologishen paradigma./ O. Scharonova. Особливості утворення неологізмів в англійській мові та їх переклад українською./ С. Шульга. Креативные видиотехнологии на занятиях по иностранному языку./ И. Яценко. Номінативна організація сурядно-підрядного поліному сучасної німецької мови./ П. Яценко.
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 81.2(4 Укр)/Н34
Заглавие : Наукові записки. Серія "Філологічна ". В30
Выходные данные : Острог, 2012
Колич.характеристики :311 с
Цена : Б.ц.
ББК : 81.2(4 Укр)
Содержание : Методика побудови функціонально-семантичного поля атрибутивності в художньому стилі сучасної німецької мови./ А. Боштан. Особенности эксплуатации художественного концепта "Gedachtnis" в романах Г.Грасса./ Л. Букреева. Методика дослідження способів вираження каузативності в сучасній іспанській мові./ Г Глущук-Олея. Композита-метафора в англійській та українській мовах./ І Гонта. Семантичні зв'язки в системі однокореневих утворень у сучасній німецькій мові./ Н Іщенко. Північно-східний діалект англійської мови як один з територіальних діалектів Великобританії./ М Колісник. Фразеологічні одиниці сучасної англійської мови на позначення мисленнєвого процесу розуміння./ Е Коляда. Специфіка функціонування деяких англіцизмів у сучасній німецькій мові (на матеріалі німецькомовної преси)./ В Котвицька. Семантичні групи похідних віддієслівних іменників у сучасній англійській мові./ М Красікова. Причини виникнення інфінітивних конструкцій в англійській мові./ Т Криворучко. Екстралінгвістичні фактори формування німецької юридичної терміносистеми в діахронії./ О Мар'юк. Поняття граматичної інтенференції у процесі вивчення англійської мови як другої іноземної./ В Миськів. Парцеляція як явище експресивного синтаксису (на матеріалі німецьких репортажів)./ Я Мозгова. Німецька субкультурна лексика: структурно-семантична характеристика./ О Поздняков. Нестандартне розташування конституентів екзистенційного речення в ранньоновоанглійській мові./ М Полховська. Історичні чинники становлення граматичного ладу сучасної англійської мови в зіставленні з українською./ О Путіліна. Парантетичні конструкції в сучасному англійському художньому творі./ Н Сердюк. Причини та процес граматикалізації неозначеного артикля./ Л Сидорович. Лексико-семантичне поле "уявне"в циклі про Середзем’я Дж.Р.Р.Толкіна/ Н Четова. Картина мира различных персонажей в англоязычной художественной прозе./ Т Вдовенко. Формування творчих здібностей студентів під час інтерпретації англомовного художнього тексту./ Т Гарлицька. Алітерація та асонанс в сучасному художньому англомовному тексті./ Т Ковалевська. "Пуантованість" як стильова риса та основна ознака новелістичної композиції (на матеріалі німецькомовної новели). / В Крижановська. Експлікація макроконцепту "субкультура" в німецькомовному дискурсі./ А Лисецька. Текстотвірні властивості скорочень у німецькому газетному тексті./ М Солтис. Стилістичні пласти лексики у романах Е.М.Ремарк "Три товариші" та "Ніч в Лісабоні"./ В Турчин. Лексичні трансформації при еквівалентному перекладі конвенції з англійської та французької мов українською./ О Шевцова. Міжкультурний підхід при вивченні іноземної мови./ Н Башук. Методи застосування інноваційних технологій у процесі навчання англійської мови професійного спрямування майбутніх фахівців туристичної галузі./ Л Заблоцька. Використання країнознавчих матеріалів для розвитку соціокультурної компетенції учнів на уроках іноземної мови./ І Матвійчук. Засоби реалізації діалогу культур у змісті шкільних підручників з іноземних мов./ В Редько. Вербалізація негативних емоцій у пареміях (на матеріалі української, російської, англійської та німецької лінгвокультур)./ В Сліпецька. Використання технології критичного читання на заняттях з іноземної мови./ О Гладка. Критерії оцінювання іншомовної компетентності іноземних студентів у Німеччині за вимогою іспитів (DSN, TestDaf): порівняльний аналіз./ В Солощенко. Професійна творчість викладачів іноземних мов - як фактор успішності майбутніх економістів./ Т Хоменко. Шляхи впровадження іншомовного занурення у навчання англійської мови для професійних цілей./ А Виселко. Сучасні підходи до підготовки майбутніх перекладачів до англомовного науково-технічного перекладу./ І. Сімкова; Сімкова І ; Сімкова І . Введение методов кооперативов обучения на фронтальном занятии по немецкому языку./ О Сурженко. Особлиості формування граматичних навичок говоріння англійською мовою на основі принципу наочності./ М Шемуда. Лінгво-культурологічні особливості вербалізації поняття Talking в англійській мові в аспекті політичної коректності./ О Рогач. Пунктуаційна крапка: нові тенденції уживання (на матеріалі сучасної французької мови)./ О Станіслав.
Перейти к внешнему ресурсу https://lingvj.oa.edu.ua/%E2%84%96-302012
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 81.2(4 Укр)/Н34
Автор(ы) : Солощенко В.
Заглавие : Критерії оцінювання іншомовної компетентності іноземних студентів у Німеччині за вимогою іспитів (DSN, TestDaf): порівняльний аналіз.
Место публикации : Наукові записки. Серія "Філологічна ". В30. - Острог, 2012. - С. 253-258 (Шифр 81.2(4 Укр)/Н34-300076)
ББК : 81.2(4 Укр)
Предметные рубрики: Мова німецька-- Методика викладання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): компетенція
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 81.2(4 Укр)/Н34-728694
Заглавие : Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.119
Выходные данные : Кіровоград, 2013
Колич.характеристики :492 с
Цена : Б.ц.
ББК : '81.2(4 Укр)
Содержание : Сучасні ресурси для вивчення іноземної мови/ О. Білоус. Явище енантіосемії в українському й англійському субстандарті/ К. Бондаренко. Лінгвосоціокультурна ситуація в Австралії кінця XVIII - середини XIX століть/ Н. Жукова. До проблеми посередництва польської мови у запозиченні німецьких слів українською мовою/ Т. Пиц. Запозичення в складі суспільно-політичної лексики на прикладі української та англійської мов/ Я. Снісаренко. Запозичення в аграрній лексиці сучасної англійської мови/ Я. Тагільцева. Роль німецькомовної лексики у формуванні львівської гвари/ Л. Черниш. До проблеми вивчення німецько-англійського мовного контакту та вживання англіцизмів у німецькій мові/ В. Котвицька. Здобутки видатних письменників, поетів і друкарів доби відродження у процесі унормування орфографічної системи французької мови/ О. Кромбет. Варіювання американських дифтонгів у власних назвах (на матеріалі лексикографічних джерел)/ А. Поліщук. Зміни пунктуації німецької мови в світлі новітньої реформи орфографії/ Т. Хоменко. Методические особенности австралийского варианта английского языка/ О. Амбразевич. Розвиток задньоязикових зімкнених приголосних k, g у давньоверхньонімецькій мові/ Ю. Березіна. Методика дослідження варіювання голосних у фонемних структурах слів (на матеріалі британської та австралійської вимовних норм)/ Ю. Верещак. Методика дослідження комунікативного аспекту вимовного акценту в англомовному авіаційному радіотелефонному дискурсі/ А. Кириченко. Французькі запозичення в аспекті американської вимовної норми/ Л. Комар. Методика виявлення когнітивних і прагматичних ознак просодичного оформлення англійських притч/ Ю. Мусієнко. Методика експериментально-фонетичного дослідження (на матеріалі усних реалізацій впевненого мовлення в англомовному політичному дискурсі)/ А. Самковська. Фоностатистичні особливості мовної картини світу в поемі Дж.Г.Байрона "Корсар"/ І. Хомицька. Методологічні положення експериментального вивчення просодичного оформлення комунікативної стратегії ухилення в англомовному телеінтерв’ю/ М. Хоміцька. Освітні комп’ютерні технології у фаховій підготовці вчителів іноземних мов/ О. Бігич. Роль комунікації у процесі навчання англійської мови на засадах адаптованого управління/ Т. Борова. Проблеми формування предметного та термінологічного компонентів фахової компетентності майбутнього перекладача/ Л. Черноватий. Підготовка студентів до процесу МКК за допомогою іноземної мови/ М. Алексєєва. Реалізація принципу комунікативно-когнітивної спрямованості навчання в процесі формування граматичних навичок говоріння німецькою мовою як другою іноземною у майбутніх перекладачів/ А. Анісімова. Використання інноваційних технологій як засіб покращення якості професійної підготовки студентів/ Г. Барташова. Навчання майбутніх філологів написання доповіді з професійних питань англійською мовою/ Є. Васильєва. Модель процесу навчання говоріння майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації/ О. Дацків. Кроскультурний підхід під час підготовки сучасного вчителя іноземних мов у політкультурному освітньому середовищі/ О. Дем’яненко. Основні етапи роботи іноземних студентів над українською лексикою/ С. Дерба. Вивчення іноземних мов у європейських освітніх системах/ Н. Дзюбишина. Використання новітніх методів та форм роботи при фаховій підготовці сучасного вчителя іноземних мов/ А. Зубрик. Наукові терміни як один з засобів формування фахівця з цілісним світоглядом при вивченні іноземної мови за професійним спрямуванням/ Б. Калиняк. Особливості комунікативно-орієнтованого підходу до вивчення іноземної мови студентів немовних факультетів/ К. Костюченко. Сучасні підходи до навчання англійської вимови/ В. Кочубей. Вивчення іноземної мови в Україні: глобальний аспект / О. Лабенко. Формування духовно зрілої особистості у контексті вивчення іноземної мови/ Т. Лаврієнко. Альтернативне оцінювання vs традиційне: формування іншомовної комунікативної компетенції на початковому етапі навчання іноземної мови у ВНЗ/ І. Лівицька. Загальнокультурна компетентність як складова фахової підготовки сучасного вчителя іноземних мов/ Т. Мороз. Використання сучасних освітніх технологій у процесі викладання англійської мови студентам ВНЗ/ Т. Моторнюк. Формування лінгвістичної ерудиції у студентів факультетів іноземних мов при вивченні латинської мови/ Г. Навольська. Розвиток духовності майбутнього вчителя іноземної мови на практичних заняттях/ О. Плавуцька. Метод апроксимації як один із засобів подолання труднощів у процесі вивчення англійської мови на немовних факультетах/ Н. Рожкова. Використання засобів інформаційних технологій при вивченні іноземної мови/ Р. Романна. Іноземна фахова мова - важлива сфера професійної діяльності (на матеріалі німецької мови)/ О. Романенко. Значення спецкурсу "Робота з дитячою книгою на уроці англійської мови у початковій школі" у фаховій підготовці вчителів початкових класів/ Г. Семен. Переклад як важлива складова навчання іноземної мови на немовних факультетах/ Л. Смірнова. Формуванняпрофесійно-комунікативної компетенції іноземною мовою як фактор підвищення якості освіти/ Г. Сокол. Дискусія як засіб підвищення рівня іншомовної комуніктивної компетенції при підготовці майбутніх учителів німецької мови/ Т. Токарєва. Комплексна система оцінювання з дисциплни "методика викладання англійської мови в середніх навчальних закладах"/ Т. Труханова.
Перейти к внешнему ресурсу https://www.cuspu.edu.ua/download/nz_2013_119.pdf
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 81.2(4 Укр)/Н34
Автор(ы) : Лівицька І.
Заглавие : Альтернативне оцінювання vs традиційне: формування іншомовної комунікативної компетенції на початковому етапі навчання іноземної мови у ВНЗ
Место публикации : Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.119. - Кіровоград, 2013. - С. 334-337 (Шифр 81.2(4 Укр)/Н34-728694)
ББК : 81.2(4 Укр)
Предметные рубрики: Мови іноземні-- Методика викладання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): портфоліо мовний
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : '81.2(4 Укр)/Н34
Автор(ы) : Труханова Т.
Заглавие : Комплексна система оцінювання з дисциплни "методика викладання англійської мови в середніх навчальних закладах"
Место публикации : Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.119. - Кіровоград, 2013. - С. 392-401 (Шифр 81.2(4 Укр)/Н34-728694)
ББК : '81.2(4 Укр)
Предметные рубрики: Мова англійська-- Методика викладання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): контроль модульний
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 81.2(4 Укр)/Н34
Заглавие : Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.104 (2)
Выходные данные : Кіровоград, 2012
Колич.характеристики :512 с
Цена : Б.ц.
ББК : 81.2(4 Укр)
Содержание : Українсько-польська міжмовна омонімія службових частин мови/ Н. Баракатова. Двомовна освіта у середніх навчальних закладах США: історія становлення/ І. Білецька. Іншомовна компетенція й комунікація білінгва/ Л. Шнуровська. Способи запозичення іншомовних фахових номінативних одиниць в англійській християнсько-богословській терміносистемі/ Л. Закреницька. Специфіка словацько-англійського білінгвізму у поліетнічному просторі Словаччини/ А. Девіцька. Міжваріантні запозичення англійської мови сфери сучасних технологій/ С. Ібрагімова. Ознаки латинських запозичень у німецькій мові/ І. Луговська. Англіцизми в німецькій мові: етапи використання / Ю. Онуфрієва. Соціолінгвістичні особливості у мовленні носіїв іспанської мови на території північного сходу США/ Ю. Петровська. Стереотипизированное предсчтавление оппозиции "свой-чужой"в русской и английской паремических картинах мира/ В. Ермакова. Англомовна актуалізація підслоту ареал фреймової структури концепту тероризм/ А. Семенчук. Культуротворчий вимір латинських висловів/ Г. Бенькевич. Значення ментальності для формування мовної картини світу: компаративний аналіз української та англійської мов/ С. Гущина. Концептуалізація горя в німецькій та українській романтичній ліриці у світлі міфолого-релігійних уявлень/ О. Д’яконова. Польова стратифікація вербалізованих концептів "успіх" і "success" (на матеріалі сучасної української та американської художньої літератури)./ В. Калініченко. Дієслівна парадигма номінативного поля концепту дорога (на матеріалі народних казок)/ С. Кирилюк. Лексичні вербалізатори бінарного концепту "distanz" у німецькій мові/ О. Лащук. Мовна репрезентація концепту "любов" у пізньолатинському романі/ О. Милик. Лінгвокогнітивні особливості британських традиційних міфологем "Winter of Discontent" та "Falklands War"/ Т. Ніколаєва. Методика дослідження аксіологічної модальності (на матеріалі інтерв’ю англійською та українською мовами)/ О. Сушкевич. Концепти success failure в асоціативно-оразній системі англомовних паремійних одиниць/ С. Щербина. Роль дисципліни "Історія англійської мови" у підготовці майбутніх учителів англійської мови/ Я. Бельмаз. Професійна підготовка майбутнього вчителя іноземної мови в контексті модернізації педагогічної освіти/ Л. Гришкова. Психолінгвістичний аспект вивчення мовних понять/ Н. Литвиненко. Психолінгвістичний та інтерактивний підходи до визначення сутності іншомовної стратегічної компетенції/ Л. Морська. Міжкультурна комунікативна компетентність як інтегративна характеристика професійної компетентності фахівця зовнішньоекономічної діяльності/ А. Бичок. Наукові підходи щодо визначення сутності комунікативної майбутнього вчителя - філолога/ Г. Буткова. Використання технології розвитку критичного мислення як умова формування творчої компетентності майбутнії учителів іноземної мови/ О. Гладка. Адаптований момент самонавчання німецькій мові студентів-спортсменів під час тренування/ О. Дакаленко. Шляхи удосконалення методичної підготовки майбутніх вчителів інозмної мови початкової школи/ І. Дмітренко. Шляхи удосконаленя професійної підготовки усних перекладачів у вищому навчальному закладі/ Н. Зінукова. Культура професійного спілкування у фаховій підготовці вчителя іноземних мов/ О. Кашуба. Соціокультурний компонент в процесі формування комунікативної компетенції при вивченні іноземної мови/ Т. Кеба. Використання віртуального навчального середовища moodele для створення електронного курсу-практикуму з іноземної мови за фаховим спрямуванням/ В. Ковальчук. Інтерактивні методи як засіб формування критичного мислення студентів на заняттях з англійської мови/ К. Костюченко. Проблема особистісно орієнтованого підходу у навчанні англійської мови на немовних факультетах/ О. Лабенко. Формування мовної культури майбутнього спеціаліста-перекладача/ Т. Ліштаба. Тестування як один із засобів оцінювання знань студентів з курсу "латинська мова"/ О. Ріжняк. Методи активізації творчої діяльності студентів факультетів іноземних мов/ Ю. Рибінська. Інтерактивні технології у формуванні комунікативної компетенції студентів мовних факультетів/ Л. Стрельченко. Деякі аспекти навчання читання у підготовці майбутніх вчителів німецької мови/ Т. Токарєва. Підходи у навчанні діалогічного мовлення/ Т. Труханова. Науково-дослідна робота майбутніх учителів іноземних мов у процесі індивідуалізації їхньої професійної підготовки/ Я. Черньонков. Навчання усного іншомовного мовлення студентів немовних ВНЗ/ Л. Ягеніч. Етапи формування соціокультурної компетенції майбутніх перкладачів на основі контрастивного аналізу української та німецької культур/ А. Володько. Формування міжкультурної компетенції особистості в процесі навчання іноземної мови/ Н. Воронкова. Реалізація проблемного методу навчання через модель "мозкового штурму" при вивченні іноземних мов/ Н. Данукало. Інтерактивні методи навчання іноземній мові: Case Study. Переваги та недоліки/ Ю. Джагарян. Шляхи оптимізації навчання іноземних мов в неспеціальних вищих навчальниз закладах за умов кредитно-модульної системи:отиваційний аспект/ Т. Когут. Гуманитарный аспект изучения иностранного языка в неязыковом вузе/ Л. Кочергина. Професійна підготовка вчителів іноземних мов у другій половині ХХст/ Л. Кравчук. Формування іншомовної соціокультурної компетенції у студентів із вадами слуху в ВНЗ/ О. Лубянова. Основні шляхи вдосконалення практичних навиків усного перекладу/ Г. Луканська. Метод проэктов как синтез профессиональной и языковой подготовки студентов-социологов/ И. Мальцева.
Перейти к внешнему ресурсу https://www.cuspu.edu.ua/download/nz_2012_104_2.pdf
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 81.2(4 Укр)/Н34
Автор(ы) : Ріжняк О.
Заглавие : Тестування як один із засобів оцінювання знань студентів з курсу "латинська мова"
Место публикации : Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.104 (2). - Кіровоград, 2012. - С. 402-406 (Шифр 81.2(4 Укр)/Н34-360602)
ББК : 81.2(4 Укр)
Предметные рубрики: Мова латинська
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): вимірювання освітні
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 81.2(4 Укр)/Н34
Автор(ы) : Сазанович Л.
Заглавие : Досвід використання автентичних підручників з мови спеціальності у медичному вузі
Место публикации : Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.42: Збірник наукових праць. - Острог, 2014. - С. 298-301 (Шифр 81.2(4 Укр)/Н34-565652)
ББК : 81.2(4 Укр)
Предметные рубрики: Мова англійська
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): критерії оцінювання cefr
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 74.261.7Англ/D-685
Заглавие : Assessing students' progress
Место публикации : Donna Sylvie. Teach Business English: A comprehensive introduction to Business English/ Donna Sylvie; Sylvie Donna. - New York: Cambridge University Press, 2006. - С. 293-317. - ISBN 0-521-58557-0 (Шифр 74.261.7Англ/D-685-117939). - ISBN 0-521-58557-0
ББК : 74.261.7Англ
Предметные рубрики: Мова англійська-- Методика викладання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): тест успішності періодичний--оцінка портфоліо--тест підсумковий--оцінювання зовнішнє
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 74.261.7Англ/D-685
Заглавие : Evaluating courses
Место публикации : Donna Sylvie. Teach Business English: A comprehensive introduction to Business English/ Donna Sylvie; Sylvie Donna. - New York: Cambridge University Press, 2006. - С. 322-326. - ISBN 0-521-58557-0 (Шифр 74.261.7Англ/D-685-117939). - ISBN 0-521-58557-0
ББК : 74.261.7Англ
Предметные рубрики: Мова англійська-- Методика викладання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): оцінювання знань
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 74.261.7Англ/V-149
Автор(ы) :
Заглавие : Observation, assessment and records
Место публикации : Vale D. Teaching Children English : A Training Course for Teachers of English to Children / D. Vale, A. Feunteum; D.Vale , A.Feunteum. - 2nd ed. - Cambridge: Cambridge University Press, 2003. - С. 119-126. - ISBN 0-521-42235-3 (Шифр 74.261.7Англ/V-149-807706). - ISBN 0-521-42235-3
ББК : 74.261.7Англ
Предметные рубрики: Мова англійська-- Методика викладання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): оцінювання класу--дослідження навчальне
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 81.2(3-Англ)92/H-996
Заглавие : Feedback and assessment
Место публикации : Hyland Ken. English for Academic Purposes: An advanced vesource book/ Hyland Ken; Ken Hyland. - London, NY: Routledge, 2008. - С. 99-106 (Шифр 81.2(3-Англ)92/H-996-004614)
ББК : 81.2(3-Англ)92
Предметные рубрики: Мова англійська-- Граматика
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): оцінювання знань--методика
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 81.2(3=Англ)-9/W-187
Заглавие : Classroom observation: Recalling and analysing the data
Место публикации : Wallace M. Training Foreign Language Teachers : A Reflective Approach/ M.Wallace. - Cambridge: Cambridge University Press, 2004. - С. 60-86. - ISBN 0-521-35654-7 (Шифр 81.2(3=Англ)-9/W-187-318102). - ISBN 0-521-35654-7
ББК : 81.2(3=Англ)-9
Предметные рубрики: Мова англійська-- Методика викладання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): методи оцінювання професійності--діяльність викладацька
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 81.2(3=Англ)-9/W-187
Заглавие : Assessment in teacher experience
Место публикации : Wallace M. Training Foreign Language Teachers : A Reflective Approach/ M.Wallace. - Cambridge: Cambridge University Press, 2004. - С. 126-140. - ISBN 0-521-35654-7 (Шифр 81.2(3=Англ)-9/W-187-318102). - ISBN 0-521-35654-7
ББК : 81.2(3=Англ)-9
Предметные рубрики: Мова англійська-- Методика викладання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): оцінювання
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 81.2(3=Англ)-9/W-187
Заглавие : Course design and assessment: Checklist and case study
Место публикации : Wallace M. Training Foreign Language Teachers : A Reflective Approach/ M.Wallace. - Cambridge: Cambridge University Press, 2004. - С. 141-165. - ISBN 0-521-35654-7 (Шифр 81.2(3=Англ)-9/W-187-318102). - ISBN 0-521-35654-7
ББК : 81.2(3=Англ)-9
Предметные рубрики: Мова англійська-- Методика викладання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): планування курсу--методологія навчання--оцінювання курсу
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120