Поисковый запрос: (<.>K=оцінювання<.>) |
Общее количество найденных документов : 155
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів/Ред. О.Тищенко. - 2004
|
>2.
| Козак Л. Рейтингове оцінювання діяльності шкіл протягом навчального року/Л. Козак // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.94 -103
|
>3.
| Шляхи підвищення ефективності та якості уроку іноземної мови
|
>4.
| Підвищення ефективності навчання шляхом створення європейського мовного портфоліо як засобу демонстрування та оцінювання рівня навчальних досягнень школярів. // Шляхи підвищення ефективності та якості уроку іноземної мови.. -Харків:Основа, 2012.-С.54-74
|
>5.
| Тези доповідей XI наукової конференції ’’Каразінські читання:Людина. Мова. Комунікація’’. - 2012
|
>6.
| Наукові записки. Серія "Філологічна ". В30. - 2012
|
>7.
| Солощенко В. Критерії оцінювання іншомовної компетентності іноземних студентів у Німеччині за вимогою іспитів (DSN, TestDaf): порівняльний аналіз./В Солощенко // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В30. -Острог, 2012.-С.253-258
|
>8.
| Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.119. - 2013
|
>9.
| Лівицька І. Альтернативне оцінювання vs традиційне: формування іншомовної комунікативної компетенції на початковому етапі навчання іноземної мови у ВНЗ/І. Лівицька // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.119. -Кіровоград, 2013.-С.334-337
|
>10.
| Труханова Т. Комплексна система оцінювання з дисциплни "методика викладання англійської мови в середніх навчальних закладах"/Т. Труханова // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.119. -Кіровоград, 2013.-С.392-401
|
>11.
| Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.104 (2). - 2012
|
>12.
| Ріжняк О. Тестування як один із засобів оцінювання знань студентів з курсу "латинська мова"/О. Ріжняк // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.104 (2). -Кіровоград, 2012.-С.402-406
|
>13.
| Сазанович Л. Досвід використання автентичних підручників з мови спеціальності у медичному вузі/Л. Сазанович // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.42. -Острог, 2014.-С.298-301
|
>14.
| Assessing students' progress // Teach Business English. -New York:Cambridge University Press, 2006.-С.293-317
|
>15.
| Evaluating courses // Teach Business English. -New York:Cambridge University Press, 2006.-С.322-326
|
>16.
| Observation, assessment and records // Teaching Children English . -Cambridge:Cambridge University Press, 2003.-С.119-126
|
>17.
| Feedback and assessment // English for Academic Purposes. -London, NY:Routledge, 2008.-С.99-106
|
>18.
| Classroom observation: Recalling and analysing the data // Training Foreign Language Teachers . -Cambridge:Cambridge University Press, 2004.-С.60-86
|
>19.
| Assessment in teacher experience // Training Foreign Language Teachers . -Cambridge:Cambridge University Press, 2004.-С.126-140
|
>20.
| Course design and assessment: Checklist and case study // Training Foreign Language Teachers . -Cambridge:Cambridge University Press, 2004.-С.141-165
|
|
|