Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (1100)Статті з періодичних видань та збірок (3655)Рідкісні і цінні видання (6)Документи на електронних носіях (7)Документи про Рівненщину (4427)Книги іноземними мовами (77)Бібліотека творів авторів Рівненщини (20)Рівненщина: Минуле і сьогодення (1169)Історична Волинь (1370)Газета “Червоний прапор” (1377)Каталог періодичних видань РОУНБ (1945-) (7)Зведений каталог назв періодики бібліотек області (31)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=освіта<.>)
Общее количество найденных документов : 655
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І2/2005/2
2005г.2 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2005. - 2.)
Содержание:
"Razom Nas Bagato" звучить на восьми мовах. - С.4
фывфыв: єврорбачення, ПІСНЯ " Разом нас багато "
Полянський, П. Педагогічна адаптація учнів 5-го класу до навчання в основній школі / П. Полянський ; В. Редько; Т. Голуб; О. Коваленко. - С.6-9
фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Коваленко, О. Методичні рекомендації з навчання іноземної мови у 5-му класі 12-річної загальноосвітньої школи / В. Редько; Т. Голуб; О. Коваленко. - С.9-14
фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Програми та мовленнєва компетенція з іноземної мови для 5 класу 12-річної зош ( Четвертий рік навчання ): англ., німецька, французька, іспанська мови. - С.9-14
фывфыв: ПРОГРАМИ
Концепція навчання другої іноземної мови в загальноосвітніх навчальних закладах . - С.24-32
фывфыв: КОНЦЕПЦІЯ, ЗАГАЛЬНА МЕТОДИКА, НОВІТНІ МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ ІНОЗ
Прогами та мовленнєва компетенція з другої іноземної мови для 5 класу 12-річної загальноосвітньої школи (перший рік навчання ) : англ., франц., іспан. мови . - С.32-38
фывфыв: ПРОГРАМИ
Завдання для Державної атестації учнів загальноосвітніх навчальних закладів з іноземної мови 9, 11 класи . - С.40-50
фывфыв: АТЕСТАЦІЯ, АТЕСТАЦІЯ, ЕКЗАМЕН
Редько, В. Підручник як модель системи навчання ( Особливости навчання іноземної мови учнів основної школи крізь призму вітчизняного підручникотворення ) / В. Редько ; Т. Голуб; О. Коваленко. - С.50-56
фывфыв: ПІДРУЧНИК
Карп'юк, О. Англійська - це міст для спілкування ( " English is a bridge for communication" - стверджують головні герої сюжетної лінії підручника " Еnglish - 5 " / О. Карп'юк ; Н. Чумак. - С.56-62
фывфыв: ПІДРУЧНИК, КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА
Сірик, Т. Переорієнтуватися на особистість учня ( З досвіду реалізації авторської концепції викладання другої іноземної мови в сучасній зош ) / Т. Сірик ; І. Молоцька. - С.62-68
фывфыв: ОСОБИСТІСТЬ УЧНЯ, ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ, ОСОБИСТІСНЕ НАВЧАННЯ
Басай, Н. Навчально-методичний комплект " Guten tag ! 5 "вчить, виховує та розвиває / Н. Басай ; о. ПЕРШУКОВА. - С.68-74
фывфыв: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧІ КОМПЛЕКСИ
Матвієнко, Т. Вчимося за допомогою нового НМК з німецької " Halo, Freunde!" / Т. Матвієнко ; б. ШАЛАГІНОВ. - С.74-78
фывфыв: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧІ КОМПЛЕКСИ, НІМЕЦЬКА МОВА
Голуб, Т. Підручник навчає та допомагає повірити в себе / Т. Голуб ; О. Коваленко. - С.78-82
фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ПІДРУЧНИК
Чумак, Н. Розвивати інтерес до кожної іноземної мови ( Концепція НМК " Francais 5 (1)'' ) / Н. Чумак. - С.82-86
фывфыв: ПІДРУЧНИК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Психологічний лікнеп. Читати і ще раз читати! ( Психологія навчаня читання іншомовних текстів ). - С.68-96
фывфыв: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ, ПСИХОЛОГІЯ
Молоцька, І. Актвізуючи сиситему навчання (Використання дидактичної гри у підготовці фахівців агономічних спеціальностей ) / І. Молоцька. - С.96-106
фывфыв: ГРА НА УРОЦІ, ГРА, РОЛЬОВА Г
ПЕРШУКОВА, о. Формуючи " європейську свідомість "( Європейській досвід структурування соціокультурного компонента зміту навчання іноземної мови ) / о. ПЕРШУКОВА. - С.106-116
фывфыв: ЄВРОРАДА, МІЖНАРОДНА ОСВІТА,, СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД
ШАЛАГІНОВ, б. МОНОГРАФІЧНИЙ АНЛІЗ ВІРША " DAS MADCHEN AUS DER FREMDE " До 200-ої річниці смерті Фрідріха Шиллера ) / б. ШАЛАГІНОВ. - С.120-126
фывфыв: ЛІТЕРАТУРА НІМЕЧЧИНИ, Шіллер
Коваленко, О. Вітчизняні підручники будуть кращими! / О. Коваленко. - С.126-128
фывфыв: ПІДРУЧНИК, ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І2/2009/4
2009г.4 (Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2009. - №4.)
Содержание:
Практики про практику. Науково-практичний семінар на тему: "Практичне спрямування іншоомвної освіти". - С.4-6
фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Коваленко, О. Ключ до відкриття світу, або практичне спрямування іншомовної освіти / О. Коваленко ; Л. Калініна; Л. Олійник; І. Лучин; Т. Веремієнко. - С.6-13
фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Калініна, Л. Урок іноземної мови: спостереження і рекомендації (Вчитель року 2009) / Л. Калініна ; Л. Олійник; І. Лучин; Т. Веремієнко. - С.13-17
фывфыв: ВЧИТЕЛЬ, РОКУ
Олійник, Л. Якість навчальної книжки - основа ефективності навчання ( Про підручники з іноземних мов для 9 класу зош) / Л. Олійник ; І. Лучин; Т. Веремієнко. - С.17-32
фывфыв: ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ
Типові навчальні плани білінгвальних класів спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов. - С.32-36
фывфыв: БІЛІНГВІЗМ
Лучин, І. Уроки англійської мови - це уроки життя (З досвіду роботи) / І. Лучин ; Т. Веремієнко. - С.36-56
фывфыв: ВЧИТЕЛЬ, РОКУ
Лиса, С. Хочу бути творцем і художником! (Система уроків з використанням проектної технології у 10 класі) / С. Лиса ; М. Вертікова. - С.56-64
фывфыв: ВЧИТЕЛЬ, РОКУ
Завдання ІVетапу Всеукраїнської учнівської олімпіади. Французька мова 9,10,11класи
Веремієнко, Т. Імена сучасників у німецькій художній літературі / Т. Веремієнко. - С.91-106
фывфыв: ПЕРСОНАЛІЇ ЛІТЕРАТУРА, НІМЕЦЬКА МОВА
Вертікова, М. Зображення, яке допомагає зрозуміти сутність (наочність) / М. Вертікова. - С.106-110
фывфыв: НАОЧНІСТЬ
Європейський вимір мовної освіти - багатомовний та міжкультурний. - С.110
фывфыв: МІЖНАРОДНА ОСВІТА
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

3.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І2/2005/1
2005г.1 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2005. - №1.)
Содержание:
Наша мета - Україна в об'єднананій Європі ( з промови Президента України В.Ющенка ). - С.4
фывфыв: ЄВРОРАДА
Крючков, Г. Навчальний план підготовки бакалавра/магістра з іноземної філології у світлі Болонського процесу / Г. Крючков ; Л. Калініна; А. Іванова; В. Редько; І. Васильцова; І. Гільман. - С.6-15
фывфыв: ВИЩА ОСВІТА, ЄВРОРАДА, МІЖНАРОДНА ОСВІТА,
ІV етап всеукраїнських олімпіад з іноземних мов . - С.16-25
фывфыв: ОЛІМПІАДА ДЛЯ 9-11 КЛАСІВ, олімпіада всеукраїнська
A Little Teapot/ A'm a Little Snowman. - С.26
фывфыв: ПІСНЯ, ПІСНІ, РІЗДВО
Калініна, Л. Your Englishspeaking World: Sound Land / Л. Калініна ; А. Іванова; В. Редько; І. Васильцова; І. Гільман. - С.28-38
фывфыв: РИМОВКИ, УРОК АНГЛ. МОВИ
Seamster, R. Reading Skills / R. Seamster ; Т. Галаневич; Т. Станівська; Т. Новосельська; Л. Івашкевич. - С.38-41
фывфыв: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ
Лазурко, О. День німецької мови " Wir Lieben Deutsch " у 6-7 классах / О. Лазурко ; Т. Ситдикова; О. Вєтохов; А. Богаєвська; Б. Пірлмен. - С.42-46
фывфыв: НІМЕЦКА МОВА, день німецької мови
Іванова, А. Використання інтерактивних технологій на уроках німецької мови з опорою на автентичний матеріал посібника " Sowieso" / А. Іванова ; В. Редько; І. Васильцова; І. Гільман. - С.46-50
фывфыв: НІМЕЦКА МОВА, ІНТЕРАКТИВНІСТЬ
Галаневич, Т. У вирі культурного життя. Підсумковий урок німецької мови у 9-му класі / Т. Галаневич ; Т. Станівська; Т. Новосельська; Л. Івашкевич. - С.51-53
фывфыв: НІМЕЦКА МОВА
Ситдикова, Т. Знання, втіленне у пісні / Т. Ситдикова ; О. Вєтохов; А. Богаєвська; Б. Пірлмен. - С.54-59
фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ПІСНЯ
Редько, В. Вивчаємо другу іноземну ! / В. Редько ; І. Васильцова; І. Гільман. - С.62-66
фывфыв: друга мова
Станівська, Т. Підготовка майбутнього вчителя до здійснення диференційованого навчання / Т. Станівська ; Т. Новосельська; Л. Івашкевич. - С.67-73
фывфыв: ВИЩА ОСВІТА, ПРОФЕСІЯ ВЧИТЕЛЯ
Вєтохов, О. Наслухатися іноземної мови / О. Вєтохов ; А. Богаєвська; Б. Пірлмен. - С.74-82
фывфыв: АУДІЮВАННЯ
Васильцова, І. Вчимося із задоволенням та користю, або чому французькі діти народжуються із зачискою, англійські - з ложкою, а украхнські - у сорочці / І. Васильцова ; І. Гільман. - С.84-89
фывфыв: ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВО
Новосельська, Т. Перехрестя дум / Т. Новосельська ; Л. Івашкевич. - С.90-92
фывфыв: ФРАЗЕОЛОГІЗМИ
Богаєвська, А. Метод опозиції при дослідженні метафори / А. Богаєвська ; Б. Пірлмен. - С.93-97, метафора
Гільман, І. Національна своєрідність понять " багатствоЄ і " бідність " в українській і французькій фразеології / І. Гільман. - С.98-99
фывфыв: ФРАЗЕОЛОГІЯ, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Івашкевич, Л. Чи може український дурень прибити пудинг на стіну? / Л. Івашкевич. - С.100-102
фывфыв: ФРАЗЕОЛОГІЗМИ
Ethnocultural Implications of Plant Images in D.L. Lawrence's Novel " Lady Chatterley's Lover ". - С.104-116
фывфыв: КВІТИ, етнокультурологія, ЛІТЕРАТУРА АНГЛІЇ
Молодіжний інтерактивний клуб: Особливости діяльності. - С.120-127
фывфыв: ІНТЕРАКТИВНІСТЬ
Пірлмен, Б. Як навчитися мислити / Б. Пірлмен. - С.126-128
фывфыв: МИСЛЕННЯ, ПСИХОЛОГІЯ
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І2/2009/2
2009г.2 (Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2009. - №2.)
Содержание:
Вакарчук, І. Вивчаючи іноземну мову з дитинства - реалізуємо рівний доступ до якісної освіти / І. Вакарчук. - С.4-10
фывфыв: РЕГЛАМЕНТУЮЧІ ДОКУМЕНТИ
План дій щодо поліпшення якості вивчення іноземних мов у дошкільних навчальних закладах на 2009-2012 роки. - С.10-14
фывфыв: РЕГЛАМЕНТУЮЧІ ДОКУМЕНТИ
Іноземна мова для наймолодших - ефективно, якісно, цікаво: думки практиків. - С.27-33
фывфыв: НАЙМОЛОДШИХ
Павловська, О. День абетки - кожен день! (Сценарій лінгвістичного родинного свята) / О. Павловська ; О. Кміть; С. Лиса; Н. Яковлева. - С.27-33
фывфыв: АЛФАВІТ, ПОЗАКЛАСНА ДЛЯ НАЙМ
Климчук, О. На прогулянку до зоопарку (конспект інтерактивного уроку у 3 класі) / О. Климчук ; Л. Кравчук; Т. Свиридюк; Л. Конончук, Л. Трясиборода. - С.33-36
фывфыв: ІНТЕРАКТИВНИЙ УРОК, ТВАРИНИ ПРИРОДА
[Наші вчителі - Василь Плахотник]. - С.36-37
фывфыв: НАШІ ВЧИТЕЛІ
Кміть, О. Основні сучасні тенденції розвитку іншомовної освіти молодших школярів в Україні / О. Кміть ; С. Лиса; Н. Яковлева. - С.38-43
фывфыв: ОСВІТА УКРАЇНИ
Кравчук, Л. Побачити кожний успіх ( Особливості навчання лексики на початковому етапі ) / Л. Кравчук ; Т. Свиридюк; Л. Конончук, Л. Трясиборода. - С.43-50
фывфыв: НАВЧАННЯ ЛЕКСИКИ
Класен, Н. Всеукраїнський конкурс " Учитель року - 2009" у номінації "Англійська мова": хронік подій / Н. Класен ; О. Шаленко. - С.50-54
фывфыв: ВЧИТЕЛЬ, РОКУ
Лиса, С. Хочу бути творцем і художником! ( Система уроків із використанням проектних технологій у 10 класі) / С. Лиса ; Н. Яковлева. - С.45-73
фывфыв: ПРОЕКТНА МЕТОДИКА
Свиридюк, Т. Відчувати кожного - навчити всіх! ( Використання мультимедійних засобів у навчанні англійської мови з різними пізнавальними стилями) / Т. Свиридюк ; Л. Конончук, Л. Трясиборода. - С.73-81, МУЛЬТИМЕДІЙНИЙ, УРОК АНГЛ. М
Викликаємо до ... інтерактивної дошки. - С.81-84
фывфыв: ІНТЕРАКТИВНІСТЬ, ТЗН
Шаленко, О. Основне гасло Британської Ради - створити моживості для спілкування та взаєморозуміння / О. Шаленко. - С.84-89
фывфыв: БРИТАНСЬКА РАДА В УКРАЇНІ
Яковлева, Н. Науково-технічний переклад з французької мови (Авторська програма спецкурсу для 10 класу 0 / Н. Яковлева. - С.89-98
фывфыв: ПЕРЕКЛАД, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Конончук, Л. Ми пізнаємо Європу, мандруючи Німеччиною / Л. Конончук, Л. Трясиборода. - С.98-102
фывфыв: ДЕНЬ ЄВРОПИ
Українознавчі англомовні студії: враження від науково-практичної конференції конференції. - С.102-105
фывфыв: НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ УКРАЇНИ
Тарасенко, М. Explanatory Notes (The Experience of extra-curricular works in the foreign language: summer language courses) / М. Тарасенко. - С.105-112
фывфыв: ВИВЧЕННЯ, АНГЛ. МОВА
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

5.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І2/2005/3
2005г.3 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2005. - №3.)
Содержание:
Коваленко, О. Про вивчення іноземних мов у 2005-2006 навчальному році / О. Коваленко. - С.6-10
фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Зростає інтелектуальний потенціал країни. - С.12-49
фывфыв: ОЛІМПІАДА ВСЕУКРАЇНСЬКА, ОЛІМПІАДА ДЛЯ 9-11 КЛАСІВ
Карп'юк, О. Виховувати особистість для сучасного суспільства / О. Карп'юк ; Т. Войцеховська; І. Мельник; А. Токова; Л. Конончук; О. Коваленко; К. Потімко. - С.49
фывфыв: ОСОБИСТІСНЕ НАВЧАННЯ, ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ
Войцеховська, Т. Пригоди Пер Гюнта / Т. Войцеховська ; І. Мельник; А. Токова; Л. Конончук; О. Коваленко; К. Потімко. - С.50-53
фывфыв: ПОЗАКЛАСНА ДЛЯ НАЙМЕНШИХ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА, ІНСЦЕНУВА
Мельник, І. Візьміть на роботу! Будь ласка... / І. Мельник ; А. Токова; Л. Конончук; О. Коваленко; К. Потімко. - С.54-58
фывфыв: ЗАЙНЯТІСТЬ
Токова, А. Поезія на уроках англійської мови / А. Токова ; Л. Конончук; О. Коваленко; К. Потімко. - С.59-61
фывфыв: ВІРШ, ПОЕЗІЯ
Конончук, Л. Подорожуємо Німеччиною / Л. Конончук ; О. Коваленко; К. Потімко. - С.62-65
фывфыв: ПОДОРОЖ, НІМЕЧЧИНА
Завдання IV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з іспанської мови. - С.67-90
фывфыв: ІСПАНСЬКА МОВА, ОЛІМПІАДА ВСЕУКРАЇНСЬКА
Коваленко, О. На шдяху до демократичної системи освіти / О. Коваленко ; К. Потімко. - С.92-100
фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА, ОСВІТА УКРАЇНИ
Зернецький, П. Майдан у дзеркалі глобалізації / П. Зернецький. - С.102-107
фывфыв: ПОЛІТИКА, ЗАГАЛЬНА МЕТОДИКА, ЄВРОРАДА, МІЖНАРОДНА ОСВІТА,
Академика Затонського нагородженно медаллю Гете - 2005. - С.108-112
фывфыв: ПЕРСОНАЛІЇ ЛІТЕРАТУРА, Затонський
Не знаємо теоретичної граматики іспанської мови - навчаємо помилок. - С.114-122
фывфыв: ІСПАНСЬКА МОВА, ГРАМАТИКА
Потімко, К. Модель ООН у Києві - 2005 " - гра, що стає життям / К. Потімко. - С.124-128
фывфыв: ГРА, ООН
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І2/2008/3
2008г.3 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2008. - №3.)
Содержание:
Формування компетентного підходу у вивченні інозкмних мов - тема Всеукраїнського науково-практичного семінару. - С.4-6
фывфыв: МОВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти. - С.6-13
фывфыв: ОЦІНЮВАННЯ
Критерії оцінювання навчальних досягнень з іноземних мов (нова редакція). - С.13-18
фывфыв: ОЦІНЮВАННЯ
Коваленко, О. Про вивчення іноземних мов у 2008 - 2009 навчальному році ( проект) / О. Коваленко ; О. Залужна; Н. Нікольська. - С.18-28
фывфыв: РЕГЛАМЕНТУЮЧІ ДОКУМЕНТИ
Коваленко, О. Щоб язик міг довести і до Київа, і до Лондона, і до Парижа... ( Формування компетентного підходу до вивчення іноземних мов) / О. Коваленко ; І. Лавренчук. - С.28-36
фывфыв: МОВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Пасько, Л. Вільну Україну будує творчій учитель / Л. Пасько ; Н. Ковальчук. - С.36-38
фывфыв: ТВОРЧІСТЬ ВЧИТЕЛЯ
Педагоги Львова про проблеми сучасної освіти і шляхи їх розв'язання . - С.38-48
фывфыв: ОСВІТА УКРАЇНИ, ЛЬВІВ
Залужна, О. Львів - перлина Європи / О. Залужна ; Н. Нікольська. - С.53-57
фывфыв: МІСТА УКРАЇНИ, ЛЬВІВ, МІСТО, УРОК АНГЛ. МОВИ
Лавренчук, І. Менше слів - більше змісту ( з Досвіду викладання спецкурсу " Ділова англійська мова " ) / І. Лавренчук. - С.48-53
фывфыв: ДІЛОВА АНГЛІЙСЬКА
Ковальчук, Н. Такий дорогоцінний час ( Методичні матеріали для розвитку усного і писемного мовлення ) / Н. Ковальчук. - С.57-72
фывфыв: УСНЕ МОВЛЕННЯ, НАВЧАННЯ ПИСЬМА
Завдання ІV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з іспанської мови
Дроздовський, Д. Іспанський дух і український культурологічний простір / Д. Дроздовський. - С.104-110
фывфыв: ІСПАНСЬКА МОВА, КУЛЬТУРИ КРАЇН СВІТУ
Нікольська, Н. Від розмаїття - до взаєморозуміння (білінгвізм у середній освіті як спосіб інтеграції учнів у європейський полікультурний соціум) / Н. Нікольська. - С.110-122
фывфыв: БІЛІНГВІЗМ, ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА
Визначено найкращих знавців восьми східних мов серед учнів . - С.122-124
фывфыв: СХІДНІ МОВИ
Вивчаємо мову - вивчаємо культуру ( Фестиваль " Діалог культур" у перший міській гімназії м. Черкас ). - С.124-126
фывфыв: МІЖНАРОДНА ОСІВТА
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

7.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І2/2009/1
2009г.1 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2009. - №1.)
Содержание:
Вакарчук, І. Головна мета - зробити наших найменших громадян щасливими! / І. Вакарчук. - С.3
фывфыв: РЕГЛАМЕНТУЮЧІ ДОКУМЕНТИ
Шклои - партнери майбутнього (Започатковано новий міжнародний євроінтеграційний проект). - С.9012
фывфыв: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА
Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх закладах у 2005/2006 навчальному році ( витяг ). - С.12-19
фывфыв: РЕГЛАМЕНТУЮЧІ ДОКУМЕНТИ
Білети з іноземної мови для державної підсумкової атестації 9 клас. 11 клас. - С.19-28
фывфыв: ЕКЗАМЕН, БІЛЕТИ
Свиридюк, Т. Шукаємо і знаходимо своє місце в полікультурній Європі / Т. Свиридюк ; Н. Шевчук; Т. Бабенко. - С.28-37
фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ, ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА
ПЕРШУКОВА, О. У пошуках "ідеального" підходу ( Інтеграція сучасних підходів до навчання іноземних мов у країнах Європи) / О. ПЕРШУКОВА ; В. Пономаренко; Л. Трясиборода. - С.37-48
фывфыв: ІНТЕГРОВАНЕ, НАВЧАННЯ,
Поліщук, Н. Утілюючи принцип колективної взаємодії (Інтенсифікація процесу навчання іноземної мови в середній школі) / Н. Поліщук ; Н. Іванська; Н. Борейко. - С.48-57
фывфыв: ІНТЕНСИФІКАЦІЇ
Шевчук, Н. Використання проектної роботи на уроках англійської мови / Н. Шевчук ; Т. Бабенко. - С.57-63
фывфыв: ПРОЕКТНА МЕТОДИКА
Пономаренко, В. Вчимося - граючи ( конспекти ігрових уроків німецької та англійської мов) / В. Пономаренко ; Л. Трясиборода. - С.63-75
фывфыв: ГРА НА УРОЦІ
Іванська, Н. Наша сила - в єдності ( особистісно зорієнтований урок французької мови з використанням аудіовізуальних технологій) / Н. Іванська ; Н. Борейко. - С.75-79
фывфыв: ОСОБИСТІНО ОРІЕНТОВАНИЙ ПІДХ
Україна крізь призму сучасних методик викладання іноземної мови. - С.79-82
фывфыв: ЗАГАЛЬНА МЕТОДИКА
На шдяху до школи проектної культури та життєвого проектування. - С.82-88
фывфыв: ПРОЕКТНІ РОБОТИ
Бабенко, Т. Розкриваючи культуру як глобальне явище / Т. Бабенко. - С.94-102
фывфыв: ГРАМАТИКА
Трясиборода, Л. Наш кабінет - фортеця знань / Л. Трясиборода. - С.102-111
фывфыв: КАБІНЕТ ІНОЗЕМНОЇ
Борейко, Н. [Європейська освіта] / Н. Борейко. - С.111-112
фывфыв: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І2/2010/1
2010г.1 (Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2010. - №1.)
Содержание:
Відкриваємо світ з допомогою проектів міжнародного співробітництва та прагнення вчитися впродовж всього життя. - С.4-8
фывфыв: ПРОЕКТНА МЕТОДИКА
Навчальні програми з іноземних мов для старшої профільної 12-річної школи. Англійська мова (10-12класи). - С.8-38
фывфыв: ПРОГРАМИ, ОСВІТА
Навчальні програми з іноземних мов для старшої профільної 12-річної школи. Німецька мова (10-12 класи). - С.8-38
фывфыв: ПРОГРАМИ, ОСВІТА
Навчальні програми з іноземних мов для старшої профільної 12-річної школи. Французька мова (10-12 класи). - С.8-38
фывфыв: ПРОГРАМИ, ОСВІТА
Навчальні програми з іноземних мов для старшої профільної 12-річної школи. Іспанська мова (10-12 класи). - С.8-38
фывфыв: ПРОГРАМИ, ОСВІТА
Павлюк, А. Осонви ділового спілкування іноземною мовою (Програма курсу за вибором для 10-12 класів) / А. Павлюк ; Х. Поворозник. - С.38-44
фывфыв: ДІЛОВА МОВА
Коваленко, О. Методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації з іноземної мови у 9-х класах та підсумкових контрольних робіт з іноземних мов у 11-х класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2009/2010 н.р. / О. Коваленко ; Н. Кацедан. - С.44-56
фывфыв: АТЕСТАЦІЯ, ЕКЗАМЕН
Буренко, В. Програма з англійської мови для дошкільників та учнів першого класу ЗНЗ / В. Буренко ; Т. Дзядевич. - С.56-70
фывфыв: ПРОГРАМИ, ОСВІТА
Кочергіна, Л. Розвиваємо всі види мовленнєвої діяльності ( з досвіду роботи з першокласниками) / Л. Кочергіна ; О. Шендерук. - С.70-75
фывфыв: ПОЧАТКОВА ШКОЛА
РОгінська, О. Виираємо гру (Особливості використання комунікативних методик у молодших класах) / О. РОгінська. - С.75-82
фывфыв: ГРА НА УРОЦІ
Поворозник, Х. 17 березня кожний є ірландцем ( З досвіду використання етнографічних матеріалів на уроках англійської мови) / Х. Поворозник. - С.92-97
фывфыв: ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВО, ІРЛАНДІЯ
Кацедан, Н. Екологічні проблеми на соціальному плакаті (Урок-мініпроект) / Н. Кацедан. - С.97-104
фывфыв: ЕКОЛОГІЯ, НІМЕЦЬКА МОВА
Дзядевич, Т. Казковий будиночок майже казкових людей [ Брати Грім ] / Т. Дзядевич. - С.104-108
фывфыв: ПЕРСОНАЛІЇ ЛІТЕРАТУРА, ГРИМ
Шендерук, О. Examining patterns of everybody life / О. Шендерук. - С.108-112
фывфыв: ЕКЗАМЕН
Офіційна транслітерація українського алфавіту латиницею. - С.37, 106
фывфыв: транслітерація
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

9.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І2/2010/4
2010г.4 (Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2010. - №4.)
Содержание:
Жити разом як рівні у гідності (У Любляні міністри освіти країн Європи обговорили роль вчителя у сучасному світі). - С.4
фывфыв: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА
Декларація міністрів освіти Європи "Освіта для сталого демократичного суспільства: роль учителя". - С.5
фывфыв: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА
Про вивчення іноземних мов у 2010/2011 навчальному році (Методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України, проект). - С.10-18
фывфыв: РЕГЛАМЕНТУЮЧІ ДОКУМЕНТИ
Програма Ради Європи на 2010 - 2014 роки "Освіта для мультикультурного взаєморозуміння прав людини і демократичної культури". - С.18-44
фывфыв: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА
Коваленко, О. Концептуальні засади профільної освіти профільної освіти у ЗНЗ: Міжпредметна інтеграція, багаторівневістьта варіативність / О. Коваленко ; О. Ярова. - С.44-52
фывфыв: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ, ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ,
Карп’юк, О. [ Календарно-тематичне планування НМК ENGLISH 10, 9-й рік навчання] / О. Карп’юк ; І. Савчук. - С.52-60
фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА
Трофімчук, С. Оціни свої знання - отримай оцінку (Методичний посібник для вчителів англійської мови. Закінчення) / С. Трофімчук ; Н. Басай. - С.60-66
фывфыв: ВНЗ, ПІДРУЧНИК
Буренко, В. Навчання письма: методичні поради / В. Буренко ; В. Редько, І. Шмигельський. - С.66-70
фывфыв: ПИСЬМО, НАВЧАННЯ ПИСЬМА
Освітній проект, що відкриває вікна у світ . - С.73-75
фывфыв: МІЖНАРОДНА ОСІВТА
Ярова, О. ІІ Міжнародний науково-практичний семінар "Creative Approaches and Methods in English Teaching" / О. Ярова. - С.75
фывфыв: МІЖНАРОДНА ОСІВТА
Савчук, І. Навчання для майбутнього (Методичні рекомендації до роботи за підручником "Deutsch 10") / І. Савчук. - С.76-84
фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА
Басай, Н. Календарно- тематичне планування до підручника " Gutten Tag!10" / Н. Басай. - С.84-90
фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА
Редько, В. AMIGOS" - навчальний курс для тих, хто бажає оволодіти іспанською за три роки) / В. Редько, І. Шмигельський. - С.90-96
фывфыв: НМК, AMIGOS
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: -313358171
Содержание:
Методичні рекомендації щодо викладання іноземних мов у 2018/2019 н.р. - С.3-11
фывфыв: ОФІЦІЙНА ІНФОРМАЦІЯ
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в закладах середньої освіти навчальних предметів та організації освітнього процесу у 2018/2019 н.р. - С.11-17
фывфыв: ОФІЦІЙНА ІНФОРМАЦІЯ
11-й інтернет-марафон: крокуємо до Нової українької школи натхненно та впевнено!. - С.17-19
фывфыв: РЕФОРМА ОСВІТИ
Oliveira, S. 100 answers to common English questions / S. Oliveira. - С.19-22
фывфыв: ГРАМАТИКА
Анікін, О. Winnie-the-Pooh nearly catches a Woozle / О. Анікін. - С.77-79
фывфыв: ВІННІ ПУХ--КАЗКА
Долбінцева, В. Конструктивна взаємодія з учнями на уроках в реальних ситуаціях спілкування / В. Долбінцева. - С.76
фывфыв: РОЛЬ ВЧИТЕЛЯ НА УРОЦІ
Долбінцева, В. Використання віршів, загадок, прислів’їв на уроках в початкових класах / В. Долбінцева. - С.72-76
фывфыв: ВІРШІ НА УРОЦІ
Карпук, Т. Job Stereotypes (Методична розроббка заняття мовного табору) / Т. Карпук. - С.70-72
фывфыв: ВИБІР ПРОФЕСІЇ
Луценко, І. My timetable (3 form, за підручником О. Карп’юк) / І. Луценко. - С.68-70
фывфыв: РОЗКЛАД--РОЗПОРЯДОК ДНЯ
Карпяк, О. Цикл уроків з теми "Education and Future Career" (9 клас) / О. Карпяк. - С.58-68
фывфыв: ОСВІТА, ВИБІР ПРОФЕСІЇ
Шупер, Н. Healthy lifestyle (7 form) / Н. Шупер. - С.54-58
фывфыв: ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ
Бойко, Н. Знову до школи. Я та мої друзі (6 клас) / Н. Бойко. - С.51-54
фывфыв: ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ
Бойко, Н. Календарно - тематичне планування уроків в 9 класі за підручником О. Карп'юк / Н. Бойко. - С.22-35
фывфыв: ПЛАНУВАННЯ ПОУРОЧНЕ
Кузіна, С. Weather and Clothes / С. Кузіна. - С.46-51
фывфыв: ПОГОДА ТА ОДЯГ
Малик, Л. Seasons aand Weather (5 form) / Л. Малик
фывфыв: ПОРИ РОКУ
Осолодкова, О. Food and Drinks (5 form, підсумковий урок) / О. Осолодкова. - С.35-40
фывфыв: ЇЖА
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

11.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І2/2004/1
2004г.1 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2004. - №1.)
Содержание:
Крючков, Г. Болонський процес як гармонізація європейської системи вищої освіти / Г. Крючков. - С.4-8
фывфыв: міжнародна освіта
Державний стандарт базової і повної загальної середньої овіти. - С.10-19
фывфыв: програма
Завдання для державної підсумкової атестації з іноземної мови 9 клас. - С.20-22
фывфыв: атестація
Завдання для державної підсумкової атестації з іноземної мови. 11 клас. - С.23-28
фывфыв: атестація
Коваленко, О. Як працювати ефективніше ? / О. Коваленко ; Г. Шишкова; Т. Гросе; Ж. Томусяк. - С.30-31
фывфыв: ефективність навчання
[ Шекспір ]. - С.49-57
фывфыв: позкласна робота, вірші, сонети
Хом'як, Є. Надати мовленню барв і емоцій / Є. Хом'як ; н. Доусон; В. Галушка; В. Редько, С. Карп, О. Кохан. - С.58-64
фывфыв: усне мовлення, емоційне мовлення
Козачинська, О. Все - про пресу / О. Козачинська ; О. Торгачова; Б. Шалагінов. - С.80-85
фывфыв: мас-медіа, преса
Шишкова, Г. Як збудити цікавість ? План-конспект уроку " Учень та його оточення " / Г. Шишкова ; Т. Гросе; Ж. Томусяк. - С.65-77
фывфыв: для найменших, на початковому етапі, інтерактивний урок
Рудан, О. Дамо світові шанс / О. Рудан ; Л. Сернова; І. Ситдикова. - С.86-91
фывфыв: мир, література
Доусон, н. Підручник з іноземної мови має навчити успіху ..." / н. Доусон ; В. Галушка; В. Редько, С. Карп, О. Кохан. - С.92-93
фывфыв: успішне навчання, підручник
Торгачова, О. Працюємо із задоволенням: Конспект уроку-гри ( нім. мова ) / О. Торгачова ; Б. Шалагінов. - С.94-97
фывфыв: гра на уроці, німецька мова, для найменших
Гросе, Т. На нашому уроці - найцікавіше / Т. Гросе ; Ж. Томусяк. - С.98-100
фывфыв: мотивація, німецька мова
Сернова, Л. Мандруючи країною знанаь / Л. Сернова ; І. Ситдикова. - С.101-105
фывфыв: німецька мова
Галушка, В. Вивчаємо мову - виховуємо характер / В. Галушка ; В. Редько, С. Карп, О. Кохан. - С.106-108
фывфыв: риси характеру, ніиецька мова
Шалагінов, Б. Розвиваючи творчу уяву читача: монограічний аналіз вірша Генріха Гейне " Лорелей " / Б. Шалагінов. - С.109-112
фывфыв: Гейне, німецька поезія, лорелей
Томусяк, Ж. Сторінками граматичного зошита / Ж. Томусяк. - С.113-115
фывфыв: французька граматика
Ситдикова, І. Комп'ютер поспішає на допомогу / І. Ситдикова. - С.116-120
фывфыв: новітні технології, вивчення французької мови
Редько, В. Майбутнє починається сьогодні / В. Редько, С. Карп, О. Кохан. - С.120-125
фывфыв: іспанська мова
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

12.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І2/2009/5
2009г.5 (Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2009. - №5.)
Содержание:
На шляху до європейського та світового освітнього простору ( З інформаційно-аналітичних матеріалів для підсумкової колегії МОН України). - С.4-10
фывфыв: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА
Навчальні програми з іноземних мов для старшої пофільної 12-річної школи. Пояснювальна записка. - С.10-14
фывфыв: ПРОГРАМИ, ОСВІТА
Програма для заагльноосвітніх навчальних закладів. Іноземна мова. Рівень стандарту: Англійська, німецька, французька, іспанська мови (10-12 класи). - С.14-46
фывфыв: ПРОГРАМИ, ОСВІТА
Даніельс, Альберт. Писемне мовлення - "добре"! Усне - "Задовільно"! - Гарний результат, але навіщо і для кого? ( Незалежне від підручника чи мовного закладу тестування знань як гарантія якості викладання іноземних мов) / Альберт Даніельс ; О. Карп'юк; О. Ярова. - С.46-49
фывфыв: НЕЗАЛЕЖНЕ ТЕСТУВАННЯ
Karpluk, Oksana. ELP: New challenges and new strategy / Oksana Karpluk ; М. Малигіна; І. Башлик. - С.49-55
фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Буренко, В. Як добре вміти читати! Методичні поради / В. Буренко ; В. Шишков. - С.55-66
фывфыв: МЕТОДИКА ЧИТАННЯ
Карп'юк, О. Інтегруючи комунікативний, компетентнісний та діяльнісний підходи ( Поурочне планування розподілу навчального матеріалу за НМК "English 9" / О. Карп'юк ; О. Ярова. - С.66-76
фывфыв: НМК ENGLISH 9
Малигіна, М. Видавництву " Лонгман" в Україні - 10 років / М. Малигіна ; І. Башлик. - С.76-80
фывфыв: ВИДАВНИЧА СПРАВА
Конкурс - "Учитель року". - С.80-91
фывфыв: ВЧИТЕЛЬ, РОКУ
У відкритому морі поезії: Калбро Коррадо (італ. поет). - С.94-98
фывфыв: ПОЕЗІЯ, МІЖКУЛЬТУРНА КОМУНІК
Шишков, В. Навчання розуміння та сприймання казуативних фразем іспанської мови / В. Шишков. - С.98-104
фывфыв: ІСПАНСЬКА МОВА
Ярова, О. Разом проти СНІДу / О. Ярова. - С.104-107
фывфыв: СНІД
Башлик, І. Лексичні тести з англійської мови / І. Башлик. - С.107-112
фывфыв: ТЕСТУВАННЯ, ЛЕКСИКА
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

13.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І2/2009/3
2009г.3 (Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2009. - №3.)
Содержание:
Коваленко, О. Про вивчення іноземних мов у 2009/2010 навчальному році / О. Коваленко. - С.4-14
фывфыв: РЕГЛАМЕНТУЮЧІ ДОКУМЕНТИ
[Європейський мовний портфоліо]. - С.14-16
фывфыв: ПОРТФОЛІО, ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІ
Карп'юк, О. Українські переспективи Європейського мовного портфоліо / О. Карп'юк ; В. Булгакова; С. Трофімчук; С. Лиса; Т. Бабенко. - С.16-31
фывфыв: ПОРТФОЛІО, ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІ
Булгакова, В. Створюємо теріторію успіху / В. Булгакова ; С. Трофімчук; С. Лиса; Т. Бабенко; С. Скороход. - С.31-36
фывфыв: ПОРТФОЛІО, ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІ
Трофімчук, С. У творчого вчителя - обдаровані діти (Серія уроків толерантності) / С. Трофімчук ; С. Лиса; Т. Бабенко; С. Скороход. - С.36-52
фывфыв: ТВОРЧІСТЬ, ОСОБИСТІНО ОРІЕНТ, ТОЛЕРАНТНІСТЬ
Лиса, С. Система уроків із використанням проектної технології у 10 класі, продовження / С. Лиса ; Т. Бабенко; С. Скороход. - С.52-59
фывфыв: ПРОЕКТНІ РОБОТИ, МИСТЕЦТВО
Завдання IV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади. Англійська мова. - С.60-90
фывфыв: ОЛІМПІАДА ВСЕУКРАЇНСЬКА
Бабенко, Т. Навчання іноземних мов як чинник соціальної адаптації особистості в добу глобалізації / Т. Бабенко ; С. Скороход. - С.90-96
фывфыв: АДАПТАЦІЯ, СОЦІАЛЬНА
Іноземцева, О. Шкільний гурток "Євроклуб" Абетка євроінтеграції"] / О. Іноземцева, М. Висторопець. - С.96-106
фывфыв: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА
Скороход, С. Формуємо творчій підхід до життя [м. Луцьк, гімназія №18] / С. Скороход. - С.106-109
фывфыв: НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ УКРАЇНИ
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

14.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І2/2009/6
2009г.6 (Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2009. - №6.)
Содержание:
Якісна мовна освіта: погляд у майбутнє. - С.4-6
фывфыв: МОВНА ОСВІТА
Марцелюх, І. Література Великої Британії та Сполучених Штатів Америки (Програма курсу за вибором, 10-12 класи) / І. Марцелюх ; Н. Ухіна; О. Першукова; В. Буренко; С. Івашньова; В. Кудрявцев; Н. Басай; Л. Степаненко. - С.10-21
фывфыв: ЗАРУБІЖНА, ЛІТЕРАТУРА
Ухіна, Н. Турецька мова (Пояснювальна записка до Навчальної програми для спеціалізованих шкіл, гімназій із поглибленим вивченням турецької мови) / Н. Ухіна ; О. Першукова; В. Буренко; С. Івашньова; В. Кудрявцев; Н. Басай; Л. Степаненко; О. Дулін. - С.21-30
фывфыв: турецька мова
Першукова, О. "Стратегія знань" - це впевненість, відповідальність, надійність (Фінський досвід формування світогляду школярів засобами іноземної мови і двомовного навчання) / О. Першукова ; В. Буренко; С. Івашньова; В. Кудрявцев; Н. Басай; Л. Степаненко; О. Дулін. - С.30-40
фывфыв: ВИХОВНИЙ АСПЕКТ
Буренко, В. Як добре вміти читати! ( Методичні поради, продовження) / В. Буренко ; С. Івашньова; В. Кудрявцев; Н. Басай; Л. Степаненко; О. Дулін; Гарольд Мальковський. - С.40-48
фывфыв: НАВЧАННЯ ЧИТАННЯ
Івашньова, С. У процесі гармонійного оволодіння іноземною мовою (З досвіду проведення інтегрованих уроків у початковій школі) / С. Івашньова ; В. Кудрявцев; Н. Басай; Л. Степаненко; О. Дулін; Гарольд Мальковський. - С.48-55
фывфыв: ІНТЕГРОВАНЕ, НАВЧАННЯ,
Басай, Н. На засадах комунікативного та особистісно орієнтованого підходів (з UTEN TAG! 9 завершується анвчання німецької мови в основній школі) / В. Кудрявцев; Н. Басай; Л. Степаненко; О. Дулін; Гарольд Мальковський; В. Редько. - С.55-60
фывфыв: ОСОБИСТІНО ОРІЕНТОВАНИЙ ПІДХ, КОМУНІКАТИВНИЙ АСПЕКТ
Кудрявцев, В. Мовна практика як нагорода (Програма літньої школи з англійської мови для обдарованих учнів) / В. Кудрявцев ; Н. Басай; Л. Степаненко; О. Дулін; Гарольд Мальковський; В. Редько. - С.66-74
фывфыв: ОБДАРОВАНІ ДІТИ
Басай, Н. Календарно-тематичне планування за підручником GUTEN TAG! 9 / Н. Басай ; Л. Степаненко; О. Дулін; Гарольд Мальковський; В. Редько; Л. Гульпа. - С.60-66
фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА
Степаненко, Л. "Тиха ніч, свята ніч..." (Конспект уроку -свята на тему "Різдво і Різдво в Іспанії" в 7 класі спеціалізованої школи) / Л. Степаненко ; О. Дулін; Гарольд Мальковський; В. Редько; Л. Гульпа. - С.74-48
фывфыв: ІСПАНСЬКА МОВА, РІЗДВО
Дулін, О. Для найздібніших і найсміливіших (План-сценарій виховного заходу з іспанської мови для учнів 5-7 класів) / О. Дулін ; Гарольд Мальковський; В. Редько; Л. Гульпа; А. Токова. - С.78-84
фывфыв: ІСПАНСЬКА МОВА, ПОЗАКЛАСНА
Мальковський, Гарольд. Лінгводидактика тексту / Гарольд Мальковський ; В. Редько; Л. Гульпа; А. Токова. - С.92-98
фывфыв: ВПРАВИ
Редько, В. Іншомовна освіта в умовах профільного навчання / В. Редько ; Л. Гульпа; А. Токова; Н. Каменецька. - С.98-102
фывфыв: ІНШОМОВНА ОСВІТА
Гульпа, Л. Оцінюємо підручник: думка вчителів / Л. Гульпа ; А. Токова; Н. Каменецька. - С.102-106
фывфыв: ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ
Токова, А. Окружна міжшкільна методична комісія / А. Токова ; Н. Каменецька. - С.106-108
фывфыв: МЕТОДОБ'ЄДНАННЯ
Каменецька, Н. Європейськи вимір у навчально-виховний процес! / Н. Каменецька. - С.108-110
фывфыв: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

15.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І2/2007/3
2007г.3 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2007. - №3.)
Содержание:
Тесленко, В. На шляху до нової парадігми освіти / В. Тесленко. - С.4-6
фывфыв: ОСВІТА УКРАЇНИ
Коваленко, О. Про вивчення іноземних мов у 2007-2008 н. р. ( Методичні рекомендації ) / О. Коваленко. - С.6-14
фывфыв: МЕТОДИЧНИЙ ЛИСТ
26 Всеукраїнська учнівська олімпіада підбіває підсумки. - С.14-18
фывфыв: ОЛІМПІАДА ВСЕУКРАЇНСЬКА
Завдання IV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади. Англ. мова . - С.18-49
фывфыв: ОЛІМПІАДА ВСЕУКРАЇНСЬКА
Завдання IVетапу Всеукраїнської олімпіади. Німецька мова . - С.49-82
фывфыв: ОЛІМПІАДА ВСЕУКРАЇНСЬКА
Завдання IV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади. Іспанська мова . - С.82-112
фывфыв: ОЛІМПІАДА ВСЕУКРАЇНСЬКА
Денисенко, М. Побачив - запам'ятав - навчився! ( Наочність. Читання. Початковий етап ) / М. Денисенко. - С.112-118
фывфыв: НАОЧНІСТЬ, ДЛЯ ПОЧАТКІВЦІВ, ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ
Квасова, О. Друга - теж важлива / О. Квасова. - С.118-124
фывфыв: ДРУГА МОВА, ВНЗ
Корпус Миру. Присяга. - С.124-126
фывфыв: КОРПУС МИРУ
Башлак, І. Making Words Agree / І. Башлак. - С.126-128
фывфыв: УЗГОДЖЕННЯ, ГРАМАТИКА
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

16.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І2/2007/4
2007г.4 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2007. - №4.)
Содержание:
Ніколаєнко, С. Якісна осівта - запорука самореалізації особистості / С. Ніколаєнко. - С.4-6
фывфыв: ОСВІТА УКРАЇНИ
Іншомовна осівта - завжди актуальна ( Хроніка Всеукраїнського науково-методичного семінару ). - С.6-9
фывфыв: ІНШОМОВНА ОСВІТА
Коваленко, О. Удосконалення системи шкільної іншомовної осівти у контексті соціально-педагогічних трансормацій освітнього простору України / А. Басіна; А. Несвіт; О. Карп'юк; О. Коваленко; о. Бєссонова. - С.9-18
фывфыв: ОСВІТА УКРАЇНИ
Басіна, А. Від багатомовного розмаїття до багатомовної освіти / А. Басіна ; А. Несвіт; О. Карп'юк; О. Коваленко; о. Бєссонова; Nick Dawson. - С.18-25
фывфыв: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА
Несвіт, А. Проект Ради Європи " Політика та практика викладання в умовах соціокультурного розмаїття " як нове бачення міжкультурної осівти / О. Карп'юк; О. Коваленко; о. Бєссонова; Nick Dawson; А. Несвіт. - С.25-28
фывфыв: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА
Карп'юк, О. Як Європейський Мовний Портфоліо допоможе українським учням стати незалежними / О. Карп'юк ; О. Коваленко; о. Бєссонова; Nick Dawson; А. Несвіт; Н. Басай. - С.28-36
фывфыв: ПОРТФОЛІО, ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА
Коваленко, О. Що національний курікулум нам готує ? / О. Коваленко ; о. Бєссонова; Nick Dawson; А. Несвіт; Н. Басай; В. Редько. - С.36-38
фывфыв: ОСВІТА УКРАЇНИ
Бєссонова, о. Досвід пілотування тестових завдань з читання для випускників шкіл ( англ. мова ) / о. Бєссонова ; Nick Dawson; А. Несвіт; Н. Басай; В. Редько. - С.38-42
фывфыв: ТЕСТУВАННЯ, ЧИТАННЯ
Dawson, Nick. An Examination of Testing / Nick Dawson ; А. Несвіт; Н. Басай; В. Редько. - С.42-48
фывфыв: ТЕСТУВАННЯ, ЕКЗАМЕН
Несвіт, А. Ми вивчаємо англійську мову ! ( Календарно-тематичне планування за підручником " We Learn English "7 клас ) / А. Несвіт ; Н. Басай; В. Редько. - С.48-64
фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА
Календарно-тематичне планування за підручником " In Touch 3 " видавництва Longman. - С.64-74
фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА
Басай, Н. Представляємо новий НМК для 7 класу " Guten Tag! 7" / Н. Басай ; В. Редько. - С.74-87
фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА, НМК, GUTEN, TAG
Кириленко, р. Ця фантастична німецька ( НМК " fantastisches Deutsch "7клас ) / р. Кириленко ; Д. Шмідт. - С.87-98
фывфыв: НІМЕЦЬКА МОВА, МЕТОДИКА
Завдання IV етапу Всеукраїнської олімпіади з французької мови. - С.98-114
фывфыв: ОЛІМПІАДА ВСЕУКРАЇНСЬКА, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Редько, В. Hola - 7 " - наступний крок до оволодіння іспанською / В. Редько. - С.114-120
фывфыв: НМК Hola - 7
Шмідт, Д. [ Корпус Миру ] / Д. Шмідт. - С.120123
фывфыв: КОРПУС МИРУ
Кравченко, А. Коли двері оживають, а букви оживають ... ( Цикл уроків англ. мови у 2 класі ) / А. Кравченко. - С.123-128
фывфыв: ІГРАШКИ, УРОК АНГЛ. МОВИ
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

17.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І2/2006/1
2006г.1 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2006. - №1.)
Содержание:
Коваленко, О. Заради дружби, поваги та миру ( Напередодні нового року відбулася урочиста присяга добровольців Корпусу Миру США в Україні ) / О. Коваленко. - С.4-7
фывфыв: КОРПУС МИРУ
Swearing - in speech TEFL. - С.7-8
фывфыв: КОРПУС МИРУ
Карл, Бек. [Бесіда з Директором Корпусу Миру в Україні ] / Бек Карл ; М. Попович; М. Пилипчук; Т. Свиридюк; І. Наумчук; Г. Крючков; В. Бугаєва; Л. Васильковська. - С.9-16
фывфыв: КОРПУС МИРУ
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів із вечірньою ( змінною ) формою навчання: Англійська мова. - С.16-28
фывфыв: ПРОГРАМИ
Про поведення Всеукраїнського конкурсу " Учитель року - 2006 " ( Наказ МОН України, нова редакція положення про Конкурс, інформація про умови та порядок проведення ІІІ туру ) . - С.28-34
фывфыв: УЧИТЕЛЬ РОКУ
Попович, М. Іноземні мови - як складова справжньої освіти ( Вступне звертання до презентації матеріалів про досвід Волинської області у викладанні іноземних мов ) / М. Попович ; М. Пилипчук; Т. Свиридюк; І. Наумчук; Г. Крючков; В. Бугаєва; Л. Васильковська. - С.34-36
фывфыв: ОСВІТА УКРАЇНИ
Маслай, Г. Працюємо з учителем і на вчителя / Г. Маслай ; Н. Чубова; Н. Шкред; Л. Дибчук; О. Скальська; Л. Ярощук; О. Шалагінова. - С.36-39
фывфыв: УЧИТЕЛІВ
Свиридюк, Т. Науково-методичне забезпечення розвитку професіоналізму вчителів англійської мови / Т. Свиридюк ; М. Федорець; І. Ураєва; Г. Лізун; Л. Радченко; В. Редько. - С.39-40
фывфыв: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Пилипчук, М. Сучасна роль та функції вчителя англійської мови / М. Пилипчук ; Т. Свиридюк; І. Наумчук; Г. Крючков; В. Бугаєва; Л. Васильковська. - С.40-43
фывфыв: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, ВЧИТЕЛЬ
Чубова, Н. План практичного заняття курсів підвищення кваліфікації учителів англіїської мови / Н. Чубова ; Н. Шкред; Л. Дибчук; О. Скальська; Л. Ярощук; О. Шалагінова. - С.43-44
фывфыв: ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ, ВЧИТЕЛІ
Федорець, М. Зробимо урок цікавим ( Матеріали практичного заняття обласного постійно діючого семінару для методистів з проблем навчання іноземих мов на початковому етапі ) / М. Федорець ; І. Ураєва; Г. Лізун; Л. Радченко; В. Редько. - С.44-49
фывфыв: УРОК АНГЛ. МОВИ, ІНТЕРЕС
Свиридюк, Т. Фрагмент посібника " Навчаємо дітей англійської мови!" / Т. Свиридюк ; І. Наумчук; Г. Крючков; В. Бугаєва; Л. Васильковська. - С.49-56
фывфыв: ПІДРУЧНИК, ПОСІБНИК
Шкред, Н. Знайомтесь: Луцька лінгвістична гімназія № 18 / Н. Шкред ; Л. Дибчук; О. Скальська; Л. Ярощук; О. Шалагінова. - С.56-64
фывфыв: НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ УКРАЇНИ
Ураєва, І. Система вивчення французької мови в області базується на багатстві знань і досвіду наших учителів" / І. Ураєва ; Г. Лізун; Л. Радченко; В. Редько. - С.64-67
фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Наумчук, І. La protection de l'environment ( Конспект нестандартного уроку-проекту у 8 класі ) / І. Наумчук ; Г. Крючков; В. Бугаєва; Л. Васильковська. - С.67-70
фывфыв: ЕКОЛОГІЯ НЕТРАДИЦІЙНІ ВИДИ Е, УРОК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Дибчук, Л. Читати розуміючи ( Фрагменти збірника-практикума для домашнього та контрольного читання для учнів 7-8 класів ) / Л. Дибчук ; О. Скальська; Л. Ярощук; О. Шалагінова. - С.70-74
фывфыв: МЕТОДИКА ЧИТАННЯ
Лізун, Г. Скажи мне, хто твій друг... ( Система уроків на тему "Mi amigo " у 6 класі / Г. Лізун ; Л. Радченко; В. Редько. - С.74-86
фывфыв: ІСПАНСЬКА МОВА, УРОК
Крючков, Г. Болонський процес: досівд Франціії / Г. Крючков ; В. Бугаєва; Л. Васильковська. - С.86-92
фывфыв: БОЛОНСЬКИЙ
Скальська, О. Додатковий - теж важливий! ( До проблеми типології додаткових дидактичних матеріалів для навчання іноземної аови учнів початкової школи) / О. Скальська ; Л. Ярощук; О. Шалагінова. - С.92-100
фывфыв: ДИДАКТИЧНІ, МАТЕРІАЛИ
Радченко, Л. Думай локально - дій глобально ! " - під таким девізом реалізується польсько - український педагогічний проект на Волині / Л. Радченко ; В. Редько. - С.100-102
фывфыв: ПОЛЬСЬКА МОВА
Бугаєва, В. Геній музики - Geniusz muzyki ( Сценарій літературно-музичного вечора для старшокласників, присвячений творчості Ф. Шопена ) / В. Бугаєва ; Л. Васильковська. - С.102-108
фывфыв: МУЗИКА ПЕРСОНАЛІЇ, шопен
Ярощук, Л. Gra dydaktychna jako metoda nauczania 9 Ogolna charakteristika ) / Л. Ярощук ; О. Шалагінова. - С.108-114
фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА, ПОЛЬСЬКА МОВА
Редько, В. Нововолинська спеціалізована школа І - ІІІ ст. № 1 - колегіум: творчий сімбіоз науки і шкільної практики / В. Редько. - С.114-116
фывфыв: НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ УКРАЇНИ
Васильковська, Л. Христос воскрес ! ( Станційна гра на тему " Великодень" ) [ німецька мова ] / Л. Васильковська. - С.116-127
фывфыв: ГРА, ПАСХА, НІМЕЦЬКА МОВА
Шалагінова, О. Методичні матеріали до вивчення факультативних курсів " Науково-технічний переклад ", " Ділове листування " , " Основи бізнесу " / О. Шалагінова. - С.127-128
фывфыв: ФАКУЛЬТААТИВИ
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

18.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І2/2006/2
2006г.2 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2006. - №2.)
Содержание:
Кремень, В. Освіта і система виховання повинні переорієнтуватися на формування людей інноваційного типу мислення / В. Кремень. - С.4-6
фывфыв: ОСВІТА УКРАЇНИ
Про моніторінгове дослідження якості іншомовної освіти. - С.6-16
фывфыв: МОНІТОРІНГ, ОСВІТИ
Хозбей, П. Чужомовна освіта на Львівщіні: традиція у сучасному контексті / П. Хозбей ; Р. Шиян; О. Гарцула; Г. Шиян; Я. Ядлось; Н. Нявко; О. Василевська; О. Цибран. - С.16-19
фывфыв: ОСВІТА, ЛЬВІВ
Шиян, Р. Європейський вимір мовної освіти / О. Гарцула; Г. Шиян; Я. Ядлось; Н. Нявко; О. Василевська; О. Цибран; Г. Стецько. - С.19-21
фывфыв: МОВНА, ОСВІТА, ОСВІТА МІЖНАР, ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ
Гарцула, О. Міжнародні контакти формують людей майбутнього / О. Гарцула ; Г. Шиян; Я. Ядлось; Н. Нявко; О. Василевська; О. Цибран; Г. Стецько; О. Ващук. - С.21-24
фывфыв: МІЖНАРОДНІ КОНТАКТИ
Шиян, Г. Non рrogredi est regredi ( Освоюємо комуникативні методики у співпраці з британськими видавництвами ) / Г. Шиян ; Я. Ядлось; Н. Нявко; О. Василевська; О. Цибран; Г. Стецько; О. Ващук; Г. Москалець. - С.24-27
фывфыв: КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА, ВИДАВНИЧА СПРАВА
Ядлось, Я. Асоціація шукає однодумців / Я. Ядлось ; Н. Нявко; О. Василевська; О. Цибран; Г. Стецько; О. Ващук; Г. Москалець; А. Паславська. - С.27-30
фывфыв: СПЕЦІАЛІЗОВАНА, ШКОЛА
Нявко, Н. Талановиті учні вчаться у талановитих вчителів / Н. Нявко ; О. Василевська; О. Цибран; Г. Стецько; О. Ващук; Г. Москалець; А. Паславська. - С.30-34
фывфыв: ТАЛАНОВИТІ ДІТИ, ОСВІТА УКРАЇНИ, ЛЬВІВ
Василевська, О. Розвивати самостійне активне мислення / О. Василевська ; О. Цибран; Г. Стецько; О. Ващук; Г. Москалець; А. Паславська; Т. Гринкевич. - С.34-37
фывфыв: КОЛЕКТИВНИЙ, ПІДХІД, ПРОЕКТНІ РОБОТИ, ОСВІТА УКРАЇНИ, ЛЬВІВ
Цибран, О. Стрий: інновації відродженної гімназії / О. Цибран ; Г. Стецько; О. Ващук; Г. Москалець; А. Паславська; Т. Гринкевич. - С.37-44
фывфыв: НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ОСВІТА УКРАЇНИ, ЛЬВІВ
Стецько, Г. Як не заблукати у світовійінформаційній павутині? ( Інтернет-урок у 10 класі ) / Г. Стецько ; О. Ващук; Г. Москалець; А. Паславська; Т. Гринкевич. - С.44-47
фывфыв: ІНТЕРНЕТ
Ващук, О. Червоноградська спеціалцзована школа № 8: модернізація традицій / О. Ващук ; Г. Москалець; А. Паславська; Т. Гринкевич. - С.47-54
фывфыв: ОСВІТА УКРАЇНИ, ЛЬВІВ
Методичний портрет: Галина Вовчаста . - С.54-57
фывфыв: НАШІ ВЧИТЕЛІ
Купувати щастя кожного учня ( Петронеля Винницька - заслужений учительУраїни ). - С.57-58
фывфыв: НАШІ ВЧИТЕЛІ
Москалець, Г. Business English працює на користь вашому майбутньому бізнесу ( Консрект уроку з теим " Магазин і покупки ") / Г. Москалець ; А. Паславська; Т. Гринкевич. - С.58-60
фывфыв: УРОК АНГЛ. МОВИ, МАГАЗИН, ПОКУПКИ, ПОКУПКИ, У
Гімназія ім. Василя Симоненка - українська школа європейського успіху . - С.60-64
фывфыв: НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ УКРАЇНИ
Пудляк, Т. Свято німецького букваря / Т. Пудляк ; Л. Степаненко; О. Шалагінова. - С.64-67
фывфыв: НІМЕЦЬКА МОВА, ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП
Дрогобицька СШ І-ІІІ ступенів № 2: пов'язуємо майбутнє з німецькою мовою . - С.67-68
фывфыв: НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ УКРАЇНИ
Джура, Г. Beruswahl (Mein Traumberuf, 9 Klasse ) / Г. Джура ; Г. Крючков. - С.68-72
фывфыв: ВИБІР ПРОФЕСІЇ, НІМЕЦЬКА МОВА
Львівська спеціалцзована заагльноосівтні шкла № 8 вчить добувати знання амостійно. - С.72-74
фывфыв: НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ УКРАЇНИ
Паславська, А. Асоціація українськіх германістів прописана у Львові / А. Паславська ; Т. Гринкевич. - С.74-76
фывфыв: германістика
Лукашевич, Є. Львівська школа № 69 у творчому пошуку: спеціалізації - 10 років / Є. Лукашевич ; В. Шершньова. - С.76-80
фывфыв: НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ УКРАЇНИ
Спеціалізована середня загальноосвітня школа № 80 з поглибленним вивчення іспанської мови М. Львова - школа соціальног партнерства . - С.83-87
фывфыв: ІСПАНСЬКА МОВА, НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ УКРАЇНИ
Степаненко, Л. Учень і його оточення ( План підсумкового уроку у 1-му класі спеціалізованої школи ) / Л. Степаненко ; О. Шалагінова. - С.90-93
фывфыв: УЧЕНЬ ТА ЙОГО ОТОЧЕННЯ, УРОК АНГЛ. МОВИ
Семчишин, М. Слухати і розуміти ( Тексти для аудіювання у 10 класі ) / М. Семчишин. - С.90-93
фывфыв: АУДІЮВАННЯ, ТЕКСТ
Крючков, Г. Франкофонія в Україні / Г. Крючков. - С.93-98
фывфыв: ФРАНКОФОНІЯ
Токменко, О. Інформаційні технології у викладанні іноземних мов: сьогодні і скрзь / О. Токменко. - С.98-102
фывфыв: ІНФОРМАЦІЙНОЇ, ТЕХНОЛОГІЇ
Гринкевич, Т. Personality in multicultural society / Т. Гринкевич. - С.102-106
фывфыв: ОСОБИСТІНО ОРІЕНТОВАНИЙ ПІДХ
Знайомтесь: Львівська " Магдуся ". - С.106-109
фывфыв: ПОЛЬСЬКА МОВА
Шершньова, В. Arabowie (Конспект уроку польської мови ) / В. Шершньова. - С.109-112
фывфыв: ПОЛЬСЬКА МОВА
Бєлкіна, В. Успішність починається зі школи (Використання мультимедійних технологій на уроках англійської мови у Львівському ліцеї менеджменту ) / В. Бєлкіна. - С.118-120
фывфыв: МУЛЬТИМЕДІЙНИЙ, ПРОЕКТ
Шалагінова, О. Методичні матеріали до вивчення факультативних курсів " Науково-тезнічний переклад " , " Ділове листування ", " Основи бізнесу " / О. Шалагінова. - С.120
фывфыв: ДІЛОВА АНГЛ.МОВА
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

19.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І2/2007/1
2007г.1 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2007. - №1.)
Содержание:
Дзюба, І. Шевченко і світ( Із статті "Універсальні мотиви"в Шевченківській поезії ) / І. Дзюба. - С.4-6
фывфыв: ШЕВЧЕНКО
Про порядок закінчення навчального року та проведення Державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2006/2007 н.р. ( Витяги з листа Міністерства освіти і науки України) . - С.6-12
фывфыв: ОСВІТА УКРАЇНИ
Білети з іноземної мови для державної підсумкової атестації 9, 11 клас. - С.12-22
фывфыв: БІЛЕТИ, АТЕСТАЦІЯ
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

20.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: -228503
2006г.6
Содержание:
Тесленко, В. Створити умови рівного доступу до якісної освіти / В. Тесленко. - С.4-6
фывфыв: ОСВІТА УКРАЇНИ
Коваленко, О. Державна підсумкова атестація з іноземних мов у 2006/ 2007 навчальному році ( Методичні рекомендації Міністерства освіти України ) / О. Коваленко. - С.6-10
фывфыв: АТЕСТАЦІЯ
Несвіт, А. Календарно-тематичне планування до підручника " We Learn English " ( Закінчення ) / А. Несвіт. - С.10-28
фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА
Карп'юк, О. Поурочне планування розподілу навчального матеріалу за НМК " English 6" (Закінчення ) / О. Карп'юк. - С.28-36
фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА
Сологуб М., Виноградова К. Що є землі людина? ) Інтегрований урок-роздум ) [ зарубіжна література, німецька мова ] / М., Виноградова К. Сологуб М. - С.36-42
фывфыв: ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК, ЛІТЕРАТУР
Гащенко, О. Зимові свята в Україні та в Німеччині ( інтегований бінарний урок з німецької мови та громадянської освіти у 4 класі ) / О. Гащенко, Т. Шинкаренко. - С.36-42
фывфыв: ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК, Громадянська
Бабченко, С. Знайдемо і зрозуміємо один одного ( Сценарій інтегрованого свята ( англійсько-французького ), присвяченого Дню святого Валентина ) / С. Бабченко, Н. Гота. - С.47-55
фывфыв: ІНТЕГРОВАНИЙ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА, СЦЕНАРІЙ,, ВАЛЕНТИНІВ ДЕНЬ
Лізун, Г. Формула успіху: наука+практика ( Вивчаємо іспанську за електрронним НМК HOLA - 2 ) / Г. Лізун. - С.55-62
фывфыв: ІСПАНСЬКА МОВА, НМК, НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Булгакова, В. Підготувати модель до самонавчання ( Деякі методологічні аспекти розбудови старшої школи на засадах профільності ) / В. Булгакова. - С.62-67
фывфыв: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ, САМОСТІЙНА РОБОТА
Тарасова, О. Learn to Write by Writing ( Закінчення ) / О. Тарасова. - С.67-71
фывфыв: ПИСЬМО, НАВЧАННЯ ПИСЬМА
Теодорович, А. Тестування знань з іноземних мов студентів вищіх закладів освіти: аналіз світової рактики / А. Теодорович. - С.71-75
фывфыв: ЗАРУБІЖНІ МЕТОДИКИ, МІЖНАРОДНА ОСВІТА
Сулім, В. Мавка заговорила німецькою ( За підтримки Львівського національного університету ім. І. Франка побачив світ переклад " Лісової пісні" німецькою мовою ) / В. Сулім. - С.84-94
фывфыв: ПЕРЕКЛАД, НІМЕЦЬКА МОВА, ПЕРЕКЛАД, ПОЕТИЧНИЙ ПЕРЕКЛАД, Леся Українка
Трубачова, Д. Не бійтесь заглядати у словник... ( До проблеми укладання та використання термінологічних словників у навчальному процесі ) / Д. Трубачова. - С.100-104
фывфыв: СЛОВНИК, ТЕРМІНОЛОГІЯ
Голота, Г. Долаючи пчихологічне та культурологічне непорозуміння ( Коментування як засіб подолання комуникативних невдач у фреймі тандем-методу) / Г. Голота. - С.104-111
фывфыв: ТАНДЕМ
Осідак, В. Від мови до мовлення ( Перевірка ефективності методики контролю рівня сформованості граматичної компетенції студентів мовних факультетів ) / В. Осідак. - С.111-120
фывфыв: ВНЗ, ГРАМАТИКА
Паславська, А. Німецьку вивчає понад мільон українців / А. Паславська. - С.120-122
фывфыв: НІМЕЦЬКА МОВА, МЕТОДИКА
Доусон, Н. Міжнародні мовні іспити руйнують кордони / Н. Доусон. - С.122-125
фывфыв: МІЖНАРОДНА ОСВІТА, ТЕСТУВАННЯ, ЕКЗАМЕН
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120