Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (242)Статті з періодичних видань та збірок (894)Рідкісні і цінні видання (2)Документи на електронних носіях (1)Документи про Рівненщину (1091)Книги іноземними мовами (5)Рівненщина: Минуле і сьогодення (176)Історична Волинь (192)Газета “Червоний прапор” (545)Зведений каталог назв періодики бібліотек області (2)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=організації<.>)
Общее количество найденных документов : 105
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-105 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 4И(07)/П 957
Заглавие : Питання романо-германської філології. Вип.1 : Республіканський науково-методичний збірник
Выходные данные : Київ: Радянська школа, 1974
Колич.характеристики :195 с.
Цена : 0руб.69к. р.
ББК : 4И(07)
Предметные рубрики: загальне мовознавство
Содержание : До питання про видове значення дієслова (на матеріалі сучасної англійської мови)/ Н.І. Пащенко. Деякі загально-теоретичні питання розмовної мови./ В.М. Бабидорович. Деякі моделі двоскладних бездієслівних речень сучасної англійської мови./ О.О. Лук'яненко. Про дистрибутивні особливості дієслова THINK у сучаній англійській мові./ Н.І. Морева. Деякі засоби відтворення російською мовою нереальної дії, вираженої в англійській мові конструкцією SHOULD/WOULD+перфективний інфінітив./ Л.А. Пироженко. До питання про комунікативну суть дієслівних сполучень у реченні сучасної англійської мови./ О.М. Акмалдінова, В.Є. Коваленко. Компресія артиклів при розширенні адиції./ Г.І. Студенець. Про взаємодію мовних рівнів у синтаксично-лексичному полі мети./ Є.Г. Мандич. Становлення та стабілізація літературної норми у формах претерита сильних дієслів англійської мови./ З.В. Тимошенко. Деякі структурно-функціональні ознаки синтаксичних процесів редукування./ В.М. Малишев. До питання про класифікацію видів контексту за обсягом./ Г.О. Покровська. Структура тричленних номінативних словосполучень та характер відношень їх компонентів./ Л.Г. Бедринець. Типологія спонукальних речень у сучасній англійській мові./ А.Є. Чернова. Про значення префіксального іменника./ О.В. Кривошеєв. До питання семантичного аналізу від іменникових дієслів, утворених шляхом нульової вербалізації. (Нім. мова)./ Л.Л. Скляр. Про семантичне співвідношення формалізованих засобів вираження інтенсивності якісної ознаки прикметника в сучасній французькій мові./ Л.В. Воробйова. До питання про аппозитивні відношення./ Р.В. Вацеба. Про деякі безособові конструкції ускладненої структури./ Л.В. Сухова. До питання про морфемний аналіз вказівних займенників у сучасній французькій мові./ Л.А. Сумарокова. До питання про граматичну природу форм NOUS ,VOUS, ELLE, ELLES у сучасній французькій мові./ Р.С. Баранцева. Про деякі критерії розмежування омонімічних конструкцій. (На матеріалі підрядних речень, побудованих за моделлю ce qui+SV )./ О.П. Самойлова. Про деякі способи виділення членів речення./ Л.Ф. Лінкевич. Про час, що вийшов з ужитку. (На матеріалі іспанської мови)./ М.М. Вороніна. Оказіоналізми в іспанській мові./ А.О. Серебрянська. Особливості синтаксичних структур у мові твору Хуана Гойтісоло " Прибій"./ Г.В. Урусова. Про використання понять "поле" і "модель" при дослідженні ареальних підсистем мови./ О.В. Тарасова. Експериментальна перевірка ефективності використання спеціально розроблених лабораторних завдань для керованого заняття./ С.В. Гапонова. До питання дозування матеріалу при навчанні аудіювання звукозапису французької мови в старших класах шкіл з викладанням ряду предметів французькою мовою./ О.П. Семенець. Про розвиток мовної здогадки молодших школярів при читанні іншомовного тексту./ К.І. Онищенко. До питання індивідуалізації навчання іноземної мови у мовному вузі./ С.Ю. Ніколаева, Л.П. Дементєєва. Про типові ситуації відношень та їх роль в організації матеріалу для навчання усного мовлення./ В.М. Очкасова. Про шляхи створення комунікативної спрямованості фоновпав./ Р.І. Борисова. Про систему вправ для навчання лексики іноземної мови в середній школі./ О.О. Стеценко. Деякі питання методики навчання лексики англійської мови на базі української./ Л.Ю. Куштенко. Про зміст і побудову посібників з іноземних мов для другого етапу навчання у немовних вузах./ Ю.О. Жлуктенко.
Экземпляры :(1)
Свободны : (1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 4И(07)/П 957
Автор(ы) : Очкасова В.
Заглавие : Про типові ситуації відношень та їх роль в організації матеріалу для навчання усного мовлення
Место публикации : Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов: Республіканський науково-методичний збірник. - Київ: Радянська школа, 1974. - Вып.1. - С. С.168-172 (Шифр 4И(07)/П 957-158141)
ББК : 4И(07)
Предметные рубрики: Мова французька-- Методика викладання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мовлення діалогічне
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 4И(09)/П957
Заглавие : Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В 2. : Республіканський науково-методичний збірник.
Выходные данные : Київ: Радянська школа, 1975
Колич.характеристики :187с
Цена : 0руб.66коп. р.
ББК : 4И(09)
Содержание : До питання про взаємодію запозиченого та одвічно англійського лексичних елементів./ М. Ф. Харенко. Деякі особливості вживання артикля з компонентами субстантивних словосполучень з прийменником of/ Н.І Лихошерст. Розміщення фразеологічних одиниць у коротких словниках англійської мови./ Г.Д. Філановський. Аналіз словосполучення на синтагматичній та парадигматичній осях мови./ Л.С. Лев. Просторіччя в сучасній англістиці./ О.С. Медвідь. Інтонаційне вираження емоційно-вольових виявів у мовленні (на матеріалі питально-відповідних реплік англійського діалогічного мовлення)./ О.Ф. Пилипенко. Про характер розподілу слів у тексті (на матеріалі групи дієслів англійської мови)./ Г.О. Покровська. Етимологічні спільності в побутовій лексиці англійської та української мов./ Л.Ю. Куштенко. До питання про лексичну асиміляцію запозичень та її аспекти в англійській мові./ В.П. Секірін. До питання про лексико-граматичні особливості спонукально-відповідних реплік в англійському діалогічному мовленні./ Т.Є. Ставицька. Лексично-семантичні особливості функціональних еквівалентів прямого спонукання в сучасній англійській мові./ А.Є. Чернова. Деякі питання класифікації телескопних слів (на матеріалі сучасної англійської мови)./ Т.Р. Тимошенко. Про одну особливість сучасного публіцистичного стилю в США (на матеріалі газет і журналів США)./ В.І. Пономаренко. Деякі особливості конструкцій специфікативного розширення./ Г.І. Студенець. До питання про інтернаціоналізацію сільськогосподарської термінології грунтознавства)./ О.М Кобжев. Розвиток англійської морфологічної термінології з середини 17 до другої половини 18ст./ Р. М Шамсутдінова. Специфіка структурного перетворення крилатих виразів у процесі їх переходу до складу фразеології (на матеріалі німецької мови)./ В. І Гаврись. Німецькі лексичні запозичення в лексико-семантичній системі української мови./ О.П. Пророченко. Вплив інтра- та екстралінгвістичних факторів на динаміку семантичних змін іншомовних термінів (на матеріалі термінів Presse i Speicher в німецькій мові)./ А.Л. Білогуб. Ранні переклади творів М.Коцюбинського німецькою мовою./ В.Г. Михайлюк. Деякі загальні підсумки розвитку класичного вчення про німецький словотвір./ Г.І Артемчук. Із спостережень над семантичним розвитком деяких дієслів руху в сучасній німецькій мові./ Л.І Цима. Вживання поширеного й непоширеного означення з стрижневим словом-дієприкметником у художній літературі 19-20ст./ Ф.Г Оганджанян. Фоно-орфографічна асиміляція німецьких запозичень в українській мові (на основі лексики роману П.Козланюка Юрко Крук./ Давиденко.О.М. До питання про збагачення німецької торговельно-економічної термінології калькуванням./ Т.І. Перепелиця. До питання про лінгвістичну структуру французького діалогічного мовлення./ Е.Е Вільчек. Стилістичні особливості підсилювальних фразеологічних одиниць у сучасній французькій мові./ Л.В. Воробйова. До питання про логіко-синтаксичне членування речення в середньофранцузькій мові (на матеріалі хронік)./ Л.Ф. Лінкевич. Порівняльне вивчення афіксації французької і української мов./ Г.І. Панич. Функції стилістичного прийому оновлення фразеологізмів в історичних романах Б.Преса Гальдоса./ Л. Г. Зернова. Робота із словниковими зошитами з французької мови в 5-6-х класах загальноосвітньої школи./ Н.К. Антипович. Про систему вправ для розвитку мовної аудитирної пам’яті студентів- першокурсників мовного вузу./ М. В. Ляховицький, С.Ю. Ніколаєва. Деякі питання організації навчання читання літератури з фаху./ І.І. Полякова. До питання про частко програмований підручник з граматики для студентів 1 курсу мовного вузу./ Г.С. Чекаль. Використання друкованого матеріалу у фоновправах./ Р.І. Борисова. До питання про деякі психолінгвістичні особливості сприймання іншомовної лексики у звуковому коді в аспекті її методичної типології./ І.В. Бессонова. До питання про навчання інтонації в мовному вузі./ К.І. Шевцова. До проблеми навчання читання англійською мовою в 2-му класі./ К.І. Онищенко, В.М. Плахотник. Залнжність основних характеристик вправ для керованого лабораторного заняття від його мети та змісту навчання (початковий етап навчання на факультеті англійської мови)./ С.В. Гапонова. Досвід зіставлення двох способів навчання діалогічного мовлення./ В.М. Очкасова. До питання про місце позаудиторного читання в системі видів навчального читання в мовному вузі./ Л. П. Карпенко.
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 4И(09)/П957
Автор(ы) : Полякова І.І.
Заглавие : Деякі питання організації навчання читання літератури з фаху.
Место публикации : Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В 2.: Республіканський науково-методичний збірник. - Київ: Радянська школа, 1975. - С. С.147-150 (Шифр 4И(09)/П957-808605)
ББК : 4И(09)
Предметные рубрики: Мовознавство
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): методика викладання внз--навчання читання
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 81/С484
Автор(ы) : Корнієнко О.
Заглавие : Квантитативні характеристики фонемної організації композиційних одиниць та їх роль у загальній структурі тексту (на матеріалі англійської мови)
Место публикации : Слов’янський вісник : Збірник наукових праць. Вип.4 : Філологічні науки. - Рівне, 2003. - С. 111-117 (Шифр 81/С484-632293)
ББК : 81
Предметные рубрики: Мова англійська-- Фонетика
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): текст
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 81/С484
Заглавие : Слов’янський вісник : Збірник наукових праць. Вип.4 : Філологічні науки
Выходные данные : Рівне, 2003
Колич.характеристики :265 с
Цена : 10 грн
ББК : 81
Содержание : Лексико-семантичні особливості евфемізмів з зоонімними компонентами/ В.Б. Тхір. Основні тенденції в термінотворенні англійської мови/ О.І. Павлова. Трьохкомпонентні словосполучення - юридичні терміни в англійській мові/ Е.Т. Дерді. Іменні експресиви чеської мови зі знанням характеристики людини (ономасіологічний аспект)/ А.М. Архангельська. Історія та етимологія зоофразеологізмів-біблеїзмів чеської мови/ Т.А. Опанасюк. Оказіональні назви осіб у творчості неокласиків (семантико-функціональний аспект)/ Н.В. Гаврилюк. Афіксація як спосіб прикметникового словотворення у французькій мові/ Н.Ю. Тарасюк. Роль метафори у поповненні англомовної педагогічної термінології/ Н.О. Стефанова. Національно-культурні особливості фразеологічних одиниць із сомантичним компонентом в іспанській та українській мовах/ В.А. Шевелюк. Про один із ракурсів антропоцентричної парадигми сучасного мовознавства/ Т.В. Радзієвська. Лінгвокогнітивний аналіз текстів новин британських газет: роль образ-схеми вертикаль/ С.І. Потапенко. Квантитативні характеристики фонемної організації композиційних одиниць та їх роль у загальній структурі тексту (на матеріалі англійської мови)/ О.В. Корнієнко. Дисгармонізація стосунків у дискурсах відмови, спрямованих на тематичний компонент стимулу/ Н.А. Одарчук. Відображення скрипту ситуації "розлучення" засобами сучасноїанглійської мови у творах британських письменників/ В.В. Якуба. Сучасний американський кінематограф: лінгвокультурологічні та лінгвокогнітивні передумови аналізу/ Л.Ф. Ваховська. Кольорове світосприйняття як одна з характеристик когнітивного стилю М.Дребл/ С.П. Сборик. Лінгвопрагматична реалізація персонажного дискурсу в художньому тексті/ І.А. Бехта. Проблема мены ролей говорящий/ слушающий (на материале современной английской речи)/ Л.И. Павленко. Функціонально-семантичний аналіз структури бінарних регресивних іменникових фраз у текстах художньої прози (на матеріалі англійської мови)/ І.М. Гульт. Логіко-семантичні відношення перехрещення між заголовком і текстом (на матеріалі тижневика "NEWSWEEK"/ А.М. Коваленко. Концептоідентифікувана роль заголовка роману Ф.Моріака "Agneau" / Н.Є. Буциніна. Прояв текстових категорій в абзаці наукового тексту (на матеріалі наукової журнальної статті)/ Л.К. Малімон. Інтимізація спілкування персонажів та інмізація стосунків автор-читач/ О.К. Яскевич. Інтерпретація взаємодії "адресант-адресат" в аспекті конститутивних ознак тексту та прагматичних принципів (на матеріалі ділових текстів англійської мови)/ Т.В. Нижник. Sposoby prezentacji zdarzen przeslych w jezyku polskim (z zagadanien nauczania aspektu czasownika)/ Edmund Oberlan. Лінгвокраїнознавчий і соціокультурний аспекти навчання іноземної мови/ і.А. Воробйова. Риси вимовного акценту в мовленні викладачів англійської мови/ В.Ю. Кочубей. Лексико-граматичні засоби релевантного відтворення комунікативних намірів у діловому спілкуванні/ М.С. Тхор. Розвиток лінгвістичної компетенції студентів засобами синтаксису/ С.В. Давнюк. Поняттєве поле сучасної лінгвістичної семантики: універсальні і національно-специфічні константи/ Л.М. Дяченко-Лисенко. Лінгвокультурологічні особливості російських комерційних номенів/ Л.І. Рудницька. Апелятиви з неособовим значенням в основах німецьких прізвищ Закарпаття/ Н.І Головчак. Особова немаркованість у контексті перцептивної транспозиції/ С.С Єрмоленко. Категорія семантико-синтаксичної елементарності/ неелементарності речення/ М.В Мірченко. Типи полісемії якісних прикметників на позначення кольорів та смаку (на матеріалі української мови)/ О.О Голбан. Псевдомотивація відіменникових дієслів у сучасній українській мові/ Г.В. Кочерга. Прикметникові новотвори в українському поетичному лексиконі ХХ ст./ Г.М Вокальчук. Реалізація модального потенціалу українських народних афоризмів/ О.І. Приймачок. До проблеми камерної фразеології (на матеріалі російської мови)/ А.А Смерчко. Гра слів як лінгвостилістичний засіб комічної гіперсемантизації ідеологізованих лексико-фразеологічних одиниць/ Г.Б Мінчак. Про деякі особливості формування мікросистеми комп’ютерної лексики в українській мові/ А.А Силка. Назви найдавніших городів Червенської Русі (історико-мовознавчі етюди)/ Г.П Вишневська. Карпатоукраїнські назви спідниць, похідні від найменування шматка тканини/ Н.І Пашкова. Концептуальна художня інформація в ситуаціях інтимізації/ А.В Корольова. Архетипические образы первоэлементов бытия: предконцепт в мифе восточных славян и реализация в авторских текстах (на материале поэзии Н.Гумилева)/ О.А Петриченко. Зв’язок заголовка з ідейно-тематичною основою поетичного тексту/ Т.В Желтогонова. Епіграф як програма авторської моделі художнього тексту/ Н.І Астрахан. Експерименти Михайля Семенка в галузі зорової поезії/ О.В Блашків. Особенности жанра и композиции пьесы-притчи Григория Горина/ Є.М Васильєв. Метафора в поетиці драматургійної притчі (на матеріалі трагікомедії С.Беккета "Чекаючи на Годо"/ Ю.В Веремчук. Насильство в художній літературі: образний аспект змісту й поетики антиутопї/ Н.Г Колошук. Проблема розвитку біографічної прози в європейських країнах від середньовіччя до сьогодні/ Л.В Мороз. До історії творчого задуму "Крука" Е.По/ В.М Назарець. Особенности предметно-художественной изобразительности в лирике И.Анненского/ С.Ю Пирошенко.
Найти похожие

7.

Заглавие журнала :Методическая мозаика -2004г.,N 5
Интересные статьи :
Time Travel (стр.2-5) фывфыв: ПОДОРОЖ,ГОВОРІННЯ, УСНЕ МОВЛЕННЯ
[ Deutsch Sprache ] (стр.7) фывфыв: НІМЕЦЬКА МОВА
The Sad Pony (стр.8-9) фывфыв: ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП, ЧИТАННЯ ТЕКСТИ, ПОЧАТКОВИЙ Е
Writing a Report (стр.10) фывфыв: ПИСЬМО
Holiday Choices (стр.11) фывфыв: НАВЧАННЯ ЛЕКСИКИ,СВЯТА
Classroom English (стр.12-16) фывфыв: УРОК АНГЛ. МОВИ
[ Німецька граматика ] (стр.17-19) фывфыв: НІМЕЦЬКА ГРАМАТИКА
Simple and Continuous 1 (стр.20-21) фывфыв: ГРАМАТИКА ДІЄСЛОВО, ЧАС
Are You a Good Conversationalist ? (стр.22) фывфыв: РОЗМОВНА АНГЛІЙСЬКА, ПСИХОЛОГІЯ, ПСИХОЛОГІЧНІ ТЕСтування
Тест по страноведению (стр.23-25) фывфыв: ТЕСТУВАННЯ, ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВО ВЕЛИКОБ
Mont-Saint-Michel (стр.26-27) фывфыв: МІСТА, ФРАНЦІЯ
Wilkommen in Bayern (стр.27-28) фывфыв: МІСТА НІМЕЧЧИНИ
Kapitsa - the Noble Prize Laureate (стр.29-30) фывфыв: ПЕРСОНАЛІЇ НАУКОВЕЦЬ,Капіца Петро
Disabled Scout Group (стр.31) фывфыв: МОЛОДЬ,скаути,молодіжні організації
Halloween (стр.32) фывфыв: ХЕЛОВІН, СВЯТА ТА ТРАДИЦІЇ,
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : Disabled Scout Group
Место публикации : Методическая мозаика: Приложение к журналу "Иностраные языки в школе". - г. Чехов: ООО " Методическая мозаика ", 2004. - №5. - С. 31. - ISSN 0130-6073 (Шифр м1/2004/5). - ISSN 0130-6073
Предметные рубрики: Мова англійська-- Теми розмовні
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): молодь--скаути--організації молодіжні
Найти похожие

9.

Вид документа :
Шифр издания : 74.261.7/А-724
Заглавие : Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид.
Выходные данные : Рівне: Перспектива, 2004
Колич.характеристики :388 c
Серия: Майстерня інновацій
Цена : 15.00 р.
УДК : 14
ББК : 74.261.7
Предметные рубрики: Інтерактивні технології
Содержание : Інноваційні ідеї демократизації та менеджменту школи/ С. Клепко. Як управляти шкільною освітою?(Американський досвід на тлі українських освітніх реалій)/ В. Громовий. "Україна-США: паралелі освіти"/ О. Желюк. Використання інтерактивних технологій в управлінській діяльності./ Л. Середяк, О. Янушевич. До питання громадянської освіти в сучасній школі/ М. Ростоцька. Інтерактивні технології навчання- реальний шлях до оновлення української школи./ О. Пометун. Інтерактивний тренінг для вчителів:Створюємо демократичне середовище уроку./ В. Крутоус. Рейтингове оцінювання діяльності шкіл протягом навчального року/ Л. Козак, о. Копанська. Благодійні фонди - запорука прозорого використання неурядових коштів у державних закладах освіти./ О. Демчук. Використання закордонного досвіду в адміністративно - фінансовому управлінні школою./ А. Гонорська, О. Франчук. Використання сучасних технологій - створення нових можливостей розвитку післядипломної освіти./ М. Жук. Проблеми організації громадської освіти в школах нового типу./ О. Шиян. До питання досвіду впровадження інтерактивних технологій / О. Пометун. Природа - очима душі/ Л. Балаба. Щоб шкільний твір не був тягарем/ І. Віллер. Прагнення реалізувати себе/ Т. Голуб. Комунікативний підхід у викладанні іноземної мови./ С. Куриш. Навчання письму як методична проблема./ Л. Люта, Т. Каша. Через науково-дослідницьке проектування до особистісно-орієнтованого навчання./ В. Саверська-Лихошва. Інтегровані уроки географії й англійської мови/ П. Скавронський. Розвиток критичного мислення на уроках англійської мови через знайомство з історією та культурою/ О. Франчук. Інтеграція ідей громадянської освіти у викладанні суспільних дисциплін./ Л. Середяк, А. Ковтонюк. Робота над проектами у викладанніанглійської мови./ Є. Зіннуров. Метод проектів на уроках громадянської освіти./ Г. Сеньковська. Практичне право.Нові підходи до викладання права в середній школі./ Т. Ремех. Як використовувати газетні статті під час застосування інтерактивного методу роботи"АЖУРНА ПИЛКА" у вивченні іноземних мов./ О. Полуботько. Використання методу критичного мислення на уроках англійської мови./ О. Тарасова. Закордонний досвід як стимул до змін у викладанні та вивченні шкільної історії в Україні./ І. Костюк. Сучасні підходи у викладанні історії./ О. Войтенко. Деякі аспекти шляху виховання громадянина./ С. Ратушняк. Метод навчальних проектів./ Н. Морзе. Країна мрії: симуляційна гра чи підготовка до життя./ С. Мурзаков. Американські підходи в гуманітарній галузі на приладі створення освітнього центру./ С. Буко. Урядуй собі сам- урятуй себе сам!/ Т. Оратовський, В. Шторлін. Інтернет-сторінка-інформаційне поле місцевої громади./ О. Педан-Слєпухіна. Молодь обирає дію- нова форма громадянського виховання учнів./ А. Панченков. Волонтерство- невід'ємна складова виховної роботи в сучасній школі./ Л. Шашура. Волонтерство-шлях до громадського суспільства./ О. Жадько. Дитячі громадські організації як елемент громадянської освіти./ С. Саєнко. Дебати: інтерактивний спосіб мислення./ О. Тищенко. Від учнівського самоврядування до самоврядування вчителів і батьків./ Н. Вукіна. Впровадження методу складання проектів у навчально-виховному процесі сільської школи./ О. Шкарупа. Учнівські проекти, спрямовані на реалізацію права дитини на вільне висловлювання./ О. Цимбал. Від програм партнерів до інтеграції курсу громадянської освіти./ Т. Лаворік, О. Кукла. Осмислення ролі гендерної освіти./ В. Пащук. Чотири "родзинки"освітянського досвіду./ Н. Дементієвська.
Аннотация: 10
Экземпляры : всего : ВІЛ(1), ЧЗ(1)
Свободны : ВІЛ(1), ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 14/А-724
Автор(ы) : Саєнко С.
Заглавие : Дитячі громадські організації як елемент громадянської освіти
Место публикации : Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів: Наук.-метод. вид./ Ред. О.Тищенко. - Рівне: Перспектива, 2004. - С. 330-333. - ISBN 966-7643-43-3 (Шифр 74.261.7/А-724-737826). - ISBN 966-7643-43-3
УДК : 14
ББК : 74.261.7
Предметные рубрики: Мови іноземні-- Методика викладання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): освіта громадська
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 14/А-724
Автор(ы) : Шиян О.
Заглавие : Проблеми організації громадської освіти в школах нового типу
Место публикации : Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів: Наук.-метод. вид./ Ред. О.Тищенко. - Рівне: Перспектива, 2004. - С. 126 - 130. - ISBN 966-7643-43-3 (Шифр 74.261.7/А-724-737826). - ISBN 966-7643-43-3
УДК : 14
ББК : 74.261.7
Предметные рубрики: Мова англійська
Географич. рубрики: США-- Україна
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): освіта громадська--інновації
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Перушкова О.
Заглавие : Знання мов - ключ до спілкування. Особливості організації навчання іноземних мов у західноєвропейській старшій школі
Место публикации : Іноземні мови в начальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2005. - №5. - С. 83-90 (Шифр І2/2005/5)
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): міжнародна освіта
Найти похожие

13.

-2005г.,N 5
Интересные статьи :
Сухініна А. "Books in a Box" -нова програма для методистів із англійської мови/ А. Сухініна (стр.4) фывфыв: МІЖНАРОДНІ КОНТАКТИ
[Програма для спеціалізованих шкіл. Німецька мова ] (стр.6-31) фывфыв: ПОГЛИБЛЕННЕ, НІМЕЦЬКА МОВА
Перелік програм, підручників і навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання у загальноосвітніх навчальних закладах із навчанням українською мово. у 2005/2006 навчальному році (стр.32-34,68-79) фывфыв: ПІДРУЧНИКИ, ПОСІБНИКИ
Моїсєєва І. Я розмовляю так, що можу виграти " - Мовні ігри для дошкільників/ І. Моїсєєва ; Т. Суркова; В. Петренко; С. Куриш; О. Кабесуело; Л. Черкаська (стр.36-39) фывфыв: НАВЧАЛЬНІ ІГРИ, ДЛЯ ПОЧАТКІВЦІВ, ДЛЯ НАЙМЕНШИХ
Ціпан Т. Способи інтенсифікації навчального процесу при вивченні англійської мови/ Т. Ціпан ; С. Івашньова; В. Береславька; О. Перушкова; Г. Фоміна (стр.40-49) фывфыв: ІНТЕНСИВНЕ НАВЧАННЯ
Суркова Т. Коонспект уроку з німецької мови ( друга мова ) в 6 класі/ Т. Суркова ; В. Петренко; С. Куриш; О. Кабесуело; Л. Черкаська (стр.50-52) фывфыв: УРОК НІМЕЦЬКОЇ
Івашньова С. Вивчаємо - порівнюючи. Бінарний урок з німецької та англійської мов/ С. Івашньова ; В. Береславька; О. Перушкова; Г. Фоміна (стр.53-58) фывфыв: БІНАРНИЙ, УРОК АНГЛ. МОВИ, УРОК НІМЕЦЬКОЇ
Петренко В. Comment ca va? Ca va Bien! З досвіду навчання діалогічного мовлення на ситуативній основі / В. Петренко ; С. Куриш; О. Кабесуело; Л. Черкаська (стр.59-63) фывфыв: ДІАЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ, СИТУАЦІЯ
Береславька В. Навчання - це рух/ В. Береславька ; О. Перушкова; Г. Фоміна (стр.64-67) фывфыв: ІСПАНСЬКА МОВА, ІСПАНСЬКА МОВА, ГРАМАТИКА
Куриш С. Система стратегій навчання іншомовного спілкування / С. Куриш ; О. Кабесуело; Л. Черкаська (стр.72-82) фывфыв: СПІЛКУВАННЯ,ЗАГАЛЬНА МЕТОДИКА
Перушкова О. Знання мов - ключ до спілкування. Особливості організації навчання іноземних мов у західноєвропейській старшій школі / О. Перушкова ; Г. Фоміна (стр.83-90) фывфыв: МІЖНАРОДНА ОСВІТА
Кабесуело О. Сант Жорді: троянди і книжки/ О. Кабесуело ; Л. Черкаська (стр.93-95) фывфыв: свято Сант жорді
Алонсо Кіхано прои Дон Кіхота (стр.96-104) фывфыв: ЛІТЕРАТУРНИЙ ВЕЧІР
Фоміна Г. Пісня - як джерело взаєморозуміння. Використання новітніх методик у процісі розвитку соціально-культурної компетенції/ Г. Фоміна (стр.106-114) фывфыв: МУЗИКА СУЧАСНА, СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД
Черкаська Л. Європейські студії в школах України/ Л. Черкаська (стр.116-121) фывфыв: ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ,МІЖНАРОДНА ОСІВТА
Шевчук А. На лінгвохвилях пограніччя тисячоліть ( До дня народження мовознавця Квеселевича Д.І. ) / А. Шевчук (стр.122-125) фывфыв: ПЕРСОНАЛІЇ НАУКОВЕЦЬ,Квеселевич
Оцінюємо підручники спільно (стр.126-128) фывфыв: ПІДРУЧНИКИ, ПОСІБНИКИ
Интересные статьи :
Найти похожие

14.

ЗаглавиеАнглійська мова та література -2006г.,N 2
Интересные статьи :
Коваль Т. Урахування вікових психологічних особливостей учнів під час навчання іноземної мови / Т. Коваль (стр.2-3) фывфыв: ПСИХОЛОГІЧНИЙ, АСПЕКТ
Білоус О. Упровадження елементів національного виховання на уроках англійської мови / О. Білоус (стр.3-19) фывфыв: НАЦІОНАЛЬНЕ, ВИХОВАННЯ
Падалко О. Механізм організації процесу навчання мовлення на уроках англійської мови в середній школі/ О. Падалко (стр.19-30) фывфыв: УСНЕ МОВЛЕННЯ
Скворцова І. We Are Going to Travel/ І. Скворцова (стр.30-31) фывфыв: ПОДОРОЖ, УРОК
Интересные статьи :
Найти похожие


15.

Заглавие газеты: English Language and Culture. Weekly -2006г.,N 14
Интересные статьи :
Коваленко О. "Зі зміною іспиту зміниться сама методологія викладання іноземної мови"/ О. Коваленко (стр.3) фывфыв: РЕФОРМА ОСВІТИ, ІСПИТ, ЕКЗАМЕН
How to Write Properly (стр.4-5) фывфыв: ПИСЬМО, НАВЧАННЯ ПИСЬМА
Fruitful Co-operation (стр.6-10) фывфыв: КОРПУС МИРУ
Theatre in My Life (стр.6-7) фывфыв: ТЕАТР
My Life and Sport Hobbies (стр.7-8) фывфыв: СПОРТ, РОЗМОВНА ТЕМА
American Youth Organisations (стр.8-10) фывфыв: МОЛОДІЖНІ ОРГАНІЗАЦІЇ, США
Places Worth Visiting in the USA (стр.9) фывфыв: США, МІСТА
Which of My Five Senses Would I Live Without ? (стр.10) фывфыв: ПОЧУТТЯ ЛЮДИНИ, ПСИХОЛОГІЯ, ПОЧУТТЯ
Effective Dialogues (стр.12) фывфыв: ДІАЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ
Lexical Tests (стр.13) фывфыв: ТЕСТУВАННЯ, ЛЕКСИКА
Checking Listening (стр.14-15) фывфыв: ТЕСТУВАННЯ, АУДІЮВАННЯ
Meals in Ukraine (стр.16) фывфыв: ЇЖА УРОК, УКРАЇНСЬКА КУХНЯ
Are You a Good Reader? (стр.17-18) фывфыв: ЧИТАННЯ ТЕКСТИ
Preparing Tests (стр.19-20) фывфыв: ТЕСТУВАННЯ, УРОК
Dictation of Friendship (стр.21) фывфыв: ПИСЬМО, НАВЧАННЯ ПИСЬМА, ДИКТАНТИ
Breaking the Stereotypes (стр.22) фывфыв: НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ УКРАЇНИ
Интересные статьи :
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из газеты
Шифр издания :
Заглавие : American Youth Organisations
Место публикации : English Language and Culture. - Киiв: Шкільний світ, 2006. - №14. - С. 8-10 (Шифр E1/2006/14)
Предметные рубрики: Мова англійська-- Теми розмовні
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): молодіжні організації сша
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Падалко О.
Заглавие : Механізм організації процесу навчання мовлення на уроках англійської мови в середній школі
Место публикации : Англійська мова та література. - Харків: Основа, 2006. - №2. - С. 19-30 (Шифр А536335/2006/2)
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): усне мовлення
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из газеты
Шифр издания :
Заглавие : What Is Peace Corps?
Место публикации : English Language and Culture. - Киiв: Шкільний світ, 2006. - №10. - С. 3-4 (Шифр E1/2006/10)
Предметные рубрики: Мова англійська
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): корпус миру--організації міжнародні
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Писанко М.
Заглавие : Модель організації навчання студентів мовних спеціальностей стандартів англомовної комуікативної поведінки
Место публикации : Іноземні мови. - Киiв: Ленвіт, 2007. - №4. - С. 33-40 (Шифр І1/2007/4)
Предметные рубрики: Мова англійська-- Методика викладання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): внз--поведінка мовна
Найти похожие

20.

-2007г.,N 6
Интересные статьи :
Булгакова В. Зовнішнє незалежне оцінювання з іноземних мов: досвід Європи/ В. Булгакова (стр.72-78) фывфыв: ЗОВНІШНЄ, ОЦІНЮВАННЯ
Несін Ю. Дванадцять мудрих думок для вчителя іноземної мови/ Ю. Несін (стр.78-79) фывфыв: КРИЛАТІ, ВИРАЗИ, ЗНАННЯ
Українська О. Що закласти у тест?( До питання тестування рівня сформованості мовленнєвої компетенції майбутніх викладачів ( французька мова)/ О. Українська (стр.79-85) фывфыв: ТЕСТУВАННЯ, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Першукова О. Уникаючи чужих помилок ( Особливості організації навчання іноземних мов у західноєвропейській старший школі_/ О. Першукова (стр.85-93) фывфыв: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА
Коваленко О. Школа майбутнього в Україні ( Концепція" мовного занурення ")/ О. Коваленко (стр.93-98) фывфыв: мовне занурення
Шевчук А. Віслава Шимборська в українській перспективі/ А. Шевчук (стр.98-102) фывфыв: ПЕРСОНАЛІЇ ЛІТЕРАТУРА,ШИМБОРСЬКА ВІСЛАВА
Шимборська Віслава. Поет та світ (З Нобелівської промови) / Віслава Шимборська (стр.102-106) фывфыв: НОБЕЛЕВСЬКІ ЛАУРЕАТИ
Градобик М. Інноваційні процеси в лексиці сучасної англійської мови/ М. Градобик (стр.106-115) фывфыв: ІННОВАЦІЇ
Марко В. Починаємо з мислення ( Проблемні завдання на заняттях з англійської мови у мовних ВНЗ)/ В. Марко (стр.115-124) фывфыв: КРЕАТИВНЕ МИСЛЕНЯ, ВНЗ
Трофімчук С. Some Ideas on Developing Students' Creative Writing Skills/ С. Трофімчук (стр.124-125) фывфыв: КРЕАТИВНЕ МИСЛЕНЯ, ВНЗ
Токарчук С. Jingle Bells, або Новорічні дзвіночки( З антології " Вибрана поезія (вірші, пісні, гімни) англомовного світу у перекладах українською та російською мовам")/ С. Токарчук (стр.125-127) фывфыв: НОВИЙ РІК, ВІРШ
Интересные статьи :
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-105