Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (242)Статті з періодичних видань та збірок (915)Рідкісні і цінні видання (2)Документи на електронних носіях (1)Документи про Рівненщину (1093)Книги іноземними мовами (5)Рівненщина: Минуле і сьогодення (178)Історична Волинь (196)Газета “Червоний прапор” (547)Зведений каталог назв періодики бібліотек області (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=організації<.>)
Общее количество найденных документов : 105
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-105 
1.
4И(07)
П 957


   
    Питання романо-германської філології. Вип.1 [Текст] : республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1974. - 195 с. - 0руб.69к.
    Содержание:
Пащенко, Н. І. До питання про видове значення дієслова (на матеріалі сучасної англійської мови) / Н.І. Пащенко. - С.6-10
Бабидорович, В. М. Деякі загально-теоретичні питання розмовної мови. / В.М. Бабидорович. - С.11-17
Лук'яненко, О. О. Деякі моделі двоскладних бездієслівних речень сучасної англійської мови. / О.О. Лук'яненко. - С.17-24
Морева, Н. І. Про дистрибутивні особливості дієслова THINK у сучаній англійській мові. / Н.І. Морева. - С.25-29
Пироженко, Л. А. Деякі засоби відтворення російською мовою нереальної дії, вираженої в англійській мові конструкцією SHOULD/WOULD+перфективний інфінітив. / Л.А. Пироженко. - С.29-35
Акмалдінова, О. М. До питання про комунікативну суть дієслівних сполучень у реченні сучасної англійської мови. / О.М. Акмалдінова, В.Є. Коваленко. - С.35-43
Студенець, Г. І. Компресія артиклів при розширенні адиції. / Г.І. Студенець. - С.43-49
Мандич, Є. Г. Про взаємодію мовних рівнів у синтаксично-лексичному полі мети. / Є.Г. Мандич. - С.49-55
Тимошенко, З. В. Становлення та стабілізація літературної норми у формах претерита сильних дієслів англійської мови. / З.В. Тимошенко. - С.55-60
Малишев, В. М. Деякі структурно-функціональні ознаки синтаксичних процесів редукування. / В.М. Малишев. - С.61-65
Покровська, Г. О. До питання про класифікацію видів контексту за обсягом. / Г.О. Покровська. - С.66-71
Бедринець, Л. Г. Структура тричленних номінативних словосполучень та характер відношень їх компонентів. / Л.Г. Бедринець. - С.71-75
Чернова, А. Є. Типологія спонукальних речень у сучасній англійській мові. / А.Є. Чернова. - С.75-81
Кривошеєв, О. В. Про значення префіксального іменника. / О.В. Кривошеєв. - С.81-86
Скляр, Л. Л. До питання семантичного аналізу від іменникових дієслів, утворених шляхом нульової вербалізації. (Нім. мова). / Л.Л. Скляр. - С.87-89
Воробйова, Л. В. Про семантичне співвідношення формалізованих засобів вираження інтенсивності якісної ознаки прикметника в сучасній французькій мові. / Л.В. Воробйова. - С.90-96
Вацеба, Р. В. До питання про аппозитивні відношення. / Р.В. Вацеба. - С.96-102
Сухова, Л. В. Про деякі безособові конструкції ускладненої структури. / Л.В. Сухова. - С.103-108
Сумарокова, Л. А. До питання про морфемний аналіз вказівних займенників у сучасній французькій мові. / Л.А. Сумарокова. - С.108-113
Баранцева, Р. С. До питання про граматичну природу форм NOUS ,VOUS, ELLE, ELLES у сучасній французькій мові. / Р.С. Баранцева. - С.114-117
Самойлова, О. П. Про деякі критерії розмежування омонімічних конструкцій. (На матеріалі підрядних речень, побудованих за моделлю ce qui+SV ). / О.П. Самойлова. - С.118-122
Лінкевич, Л. Ф. Про деякі способи виділення членів речення. / Л.Ф. Лінкевич. - С.123-129
Вороніна, М. М. Про час, що вийшов з ужитку. (На матеріалі іспанської мови). / М.М. Вороніна. - С.129-134
Серебрянська, А. О. Оказіоналізми в іспанській мові. / А.О. Серебрянська. - С.134-136
Урусова, Г. В. Особливості синтаксичних структур у мові твору Хуана Гойтісоло " Прибій". / Г.В. Урусова. - С.137-141
Тарасова, О. В. Про використання понять "поле" і "модель" при дослідженні ареальних підсистем мови. / О.В. Тарасова. - С.141-148
Гапонова, С. В. Експериментальна перевірка ефективності використання спеціально розроблених лабораторних завдань для керованого заняття. / С.В. Гапонова. - С.149-154
Семенець, О. П. До питання дозування матеріалу при навчанні аудіювання звукозапису французької мови в старших класах шкіл з викладанням ряду предметів французькою мовою. / О.П. Семенець. - С.154-158
Онищенко, К. І. Про розвиток мовної здогадки молодших школярів при читанні іншомовного тексту. / К.І. Онищенко. - С.158-162
Ніколаева, С. Ю. До питання індивідуалізації навчання іноземної мови у мовному вузі. / С.Ю. Ніколаева, Л.П. Дементєєва. - С.162-167
Очкасова, В. М. Про типові ситуації відношень та їх роль в організації матеріалу для навчання усного мовлення. / В.М. Очкасова. - С.168-172
Борисова, Р. І. Про шляхи створення комунікативної спрямованості фоновпав. / Р.І. Борисова. - С.172-180
Стеценко, О. О. Про систему вправ для навчання лексики іноземної мови в середній школі. / О.О. Стеценко. - С.180-183
Куштенко, Л. Ю. Деякі питання методики навчання лексики англійської мови на базі української. / Л.Ю. Куштенко. - С.183-188
Жлуктенко, Ю. О. Про зміст і побудову посібників з іноземних мов для другого етапу навчання у немовних вузах. / Ю.О. Жлуктенко. - С.189-193
ББК 4И(07)

Рубрики: загальне мовознавство

Свободных экз. нет

Найти похожие


2.
4И(07)
П 957


    Очкасова, В.
    Про типові ситуації відношень та їх роль в організації матеріалу для навчання усного мовлення [Текст] / В.Очкасова // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов : Республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1974. - Вып.1. - С.168-172
ББК 4И(07)

Рубрики: Мова французька--Методика викладання

фывфывфыв:
МОВЛЕННЯ ДІАЛОГІЧНЕ
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.
4И(09)
П957


   
    Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В 2. [Текст] : республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1975. - 187с. - 0руб.66коп.
    Содержание:
Харенко, М. Ф. До питання про взаємодію запозиченого та одвічно англійського лексичних елементів. / М. Ф. Харенко. - С.3-8
Лихошерст, Н. І Деякі особливості вживання артикля з компонентами субстантивних словосполучень з прийменником of / Н.І Лихошерст. - С .C8
Філановський, Г. Д. Розміщення фразеологічних одиниць у коротких словниках англійської мови. / Г.Д. Філановський. - С.11-16
Лев, Л. С. Аналіз словосполучення на синтагматичній та парадигматичній осях мови. / Л.С. Лев
Медвідь, О. С. Просторіччя в сучасній англістиці. / О.С. Медвідь. - С.20-25
Пилипенко, О. Ф. Інтонаційне вираження емоційно-вольових виявів у мовленні (на матеріалі питально-відповідних реплік англійського діалогічного мовлення). / О.Ф. Пилипенко. - С.25-29
Покровська, Г. О. Про характер розподілу слів у тексті (на матеріалі групи дієслів англійської мови). / Г.О. Покровська. - С.29-36
Куштенко, Л. Ю. Етимологічні спільності в побутовій лексиці англійської та української мов. / Л.Ю. Куштенко. - С.39-43
Секірін, В. П. До питання про лексичну асиміляцію запозичень та її аспекти в англійській мові. / В.П. Секірін. - С.43-48
Ставицька, Т. Є. До питання про лексико-граматичні особливості спонукально-відповідних реплік в англійському діалогічному мовленні. / Т.Є. Ставицька. - С.48-52
Чернова, А. Є. Лексично-семантичні особливості функціональних еквівалентів прямого спонукання в сучасній англійській мові. / А.Є. Чернова. - С.52-57
Тимошенко, Т. Р. Деякі питання класифікації телескопних слів (на матеріалі сучасної англійської мови). / Т.Р. Тимошенко. - С.67-62
Пономаренко, В. І. Про одну особливість сучасного публіцистичного стилю в США (на матеріалі газет і журналів США). / В.І. Пономаренко. - С.62-66
Студенець, Г. І. Деякі особливості конструкцій специфікативного розширення. / Г.І. Студенець. - С.66-70
Кобжев, О. М До питання про інтернаціоналізацію сільськогосподарської термінології грунтознавства). / О.М Кобжев. - С.70-73
Шамсутдінова, Р. М Розвиток англійської морфологічної термінології з середини 17 до другої половини 18ст. / Р. М Шамсутдінова. - С.73-76
Гаврись, В. І Специфіка структурного перетворення крилатих виразів у процесі їх переходу до складу фразеології (на матеріалі німецької мови). / В. І Гаврись. - С.76-81
Пророченко, О. П. Німецькі лексичні запозичення в лексико-семантичній системі української мови. / О.П. Пророченко. - С.81-85
Білогуб, А. Л. Вплив інтра- та екстралінгвістичних факторів на динаміку семантичних змін іншомовних термінів (на матеріалі термінів Presse i Speicher в німецькій мові). / А.Л. Білогуб. - С.85-89
Михайлюк, В. Г. Ранні переклади творів М.Коцюбинського німецькою мовою. / В.Г. Михайлюк. - С.89-93
Артемчук, Г. І Деякі загальні підсумки розвитку класичного вчення про німецький словотвір. / Г.І Артемчук. - С.93-96
Цима, Л. І Із спостережень над семантичним розвитком деяких дієслів руху в сучасній німецькій мові. / Л.І Цима. - С.96-100
Оганджанян, Ф. Г Вживання поширеного й непоширеного означення з стрижневим словом-дієприкметником у художній літературі 19-20ст. / Ф.Г Оганджанян. - С.100-106
Давиденко.О.М. Фоно-орфографічна асиміляція німецьких запозичень в українській мові (на основі лексики роману П.Козланюка Юрко Крук. / Давиденко.О.М. - с.106-110
Перепелиця, Т. І. До питання про збагачення німецької торговельно-економічної термінології калькуванням. / Т.І. Перепелиця. - С.110-113
Вільчек, Е. Е До питання про лінгвістичну структуру французького діалогічного мовлення. / Е.Е Вільчек. - С.113-118
Воробйова, Л. В. Стилістичні особливості підсилювальних фразеологічних одиниць у сучасній французькій мові. / Л.В. Воробйова. - С.118-122
Лінкевич, Л. Ф. До питання про логіко-синтаксичне членування речення в середньофранцузькій мові (на матеріалі хронік). / Л.Ф. Лінкевич. - С.122-127
Панич, Г. І. Порівняльне вивчення афіксації французької і української мов. / Г.І. Панич. - С.127-132
Зернова, Л. Г. Функції стилістичного прийому оновлення фразеологізмів в історичних романах Б.Преса Гальдоса. / Л. Г. Зернова. - С.132-138
Антипович, Н. К. Робота із словниковими зошитами з французької мови в 5-6-х класах загальноосвітньої школи. / Н.К. Антипович. - С.138-142
Ляховицький, М. В. Про систему вправ для розвитку мовної аудитирної пам’яті студентів- першокурсників мовного вузу. / М. В. Ляховицький, С.Ю. Ніколаєва. - С.142-147
Полякова, І. І. Деякі питання організації навчання читання літератури з фаху. / І.І. Полякова. - С.147-150
Чекаль, Г. С. До питання про частко програмований підручник з граматики для студентів 1 курсу мовного вузу. / Г.С. Чекаль. - С.150-154
Борисова, Р. І. Використання друкованого матеріалу у фоновправах. / Р.І. Борисова. - С.154-159
Бессонова, І. В. До питання про деякі психолінгвістичні особливості сприймання іншомовної лексики у звуковому коді в аспекті її методичної типології. / І.В. Бессонова. - С.159-161
Шевцова, К.І. До питання про навчання інтонації в мовному вузі. / К.І. Шевцова. - С.161-166
Онищенко, К. І. До проблеми навчання читання англійською мовою в 2-му класі. / К.І. Онищенко, В.М. Плахотник. - С.166-171
Гапонова, С. В. Залнжність основних характеристик вправ для керованого лабораторного заняття від його мети та змісту навчання (початковий етап навчання на факультеті англійської мови). / С.В. Гапонова. - С.171-175
Очкасова, В. М. Досвід зіставлення двох способів навчання діалогічного мовлення. / В.М. Очкасова. - С.175-181
Карпенко, Л. П. До питання про місце позаудиторного читання в системі видів навчального читання в мовному вузі. / Л. П. Карпенко. - сС.181-187
ББК 4И(09)

Свободных экз. нет

Найти похожие


4.
4И(09)
П957


    Полякова, І. І.
    Деякі питання організації навчання читання літератури з фаху. [Текст] / І.І. Полякова // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В 2. : Республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1975. - С.147-150
ББК 4И(09)

Рубрики: Мовознавство

фывфывфыв:
МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ВНЗ -- НАВЧАННЯ ЧИТАННЯ
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.
81
С484


    Корнієнко, О.
    Квантитативні характеристики фонемної організації композиційних одиниць та їх роль у загальній структурі тексту (на матеріалі англійської мови) [Текст] / О.В. Корнієнко // Слов’янський вісник : Збірник наукових праць. Вип.4 : Філологічні науки. - Рівне, 2003. - С. 111-117
ББК 81

Рубрики: Мова англійська--Фонетика

фывфывфыв:
ТЕКСТ
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.
81
С484


   
    Слов’янський вісник : Збірник наукових праць. Вип.4 : Філологічні науки [Текст]. - Рівне : [б. и.], 2003. - 265 с. - 10 грн
    Содержание:
Тхір, В. Б. Лексико-семантичні особливості евфемізмів з зоонімними компонентами / В.Б. Тхір. - С .6-9
Павлова, О. І. Основні тенденції в термінотворенні англійської мови / О.І. Павлова. - С .9-14
Дерді, Е. Т. Трьохкомпонентні словосполучення - юридичні терміни в англійській мові / Е.Т. Дерді. - С .14-18
Архангельська, А. М. Іменні експресиви чеської мови зі знанням характеристики людини (ономасіологічний аспект) / А.М. Архангельська. - С .25-30
Опанасюк, Т. А. Історія та етимологія зоофразеологізмів-біблеїзмів чеської мови / Т.А. Опанасюк. - С .30-36
Гаврилюк, Н. В. Оказіональні назви осіб у творчості неокласиків (семантико-функціональний аспект) / Н.В. Гаврилюк. - С .39-43
Тарасюк, Н. Ю. Афіксація як спосіб прикметникового словотворення у французькій мові / Н.Ю. Тарасюк. - С .43-46
Стефанова, Н. О. Роль метафори у поповненні англомовної педагогічної термінології / Н.О. Стефанова. - С .51-55
Шевелюк, В. А. Національно-культурні особливості фразеологічних одиниць із сомантичним компонентом в іспанській та українській мовах / В.А. Шевелюк. - С .67-97
Радзієвська, Т. В. Про один із ракурсів антропоцентричної парадигми сучасного мовознавства / Т.В. Радзієвська. - С .97-101
Потапенко, С. І. Лінгвокогнітивний аналіз текстів новин британських газет: роль образ-схеми вертикаль / С.І. Потапенко. - С .106-111
Корнієнко, О.В. Квантитативні характеристики фонемної організації композиційних одиниць та їх роль у загальній структурі тексту (на матеріалі англійської мови) / О.В. Корнієнко. - С .111-117
Одарчук, Н. А. Дисгармонізація стосунків у дискурсах відмови, спрямованих на тематичний компонент стимулу / Н.А. Одарчук. - С .117-122
Якуба, В. В. Відображення скрипту ситуації "розлучення" засобами сучасноїанглійської мови у творах британських письменників / В.В. Якуба. - С .122-127
Ваховська, Л. Ф. Сучасний американський кінематограф: лінгвокультурологічні та лінгвокогнітивні передумови аналізу / Л.Ф. Ваховська. - С .130-135
Сборик, С. П. Кольорове світосприйняття як одна з характеристик когнітивного стилю М.Дребл / С.П. Сборик. - С .143-147
Бехта, І. А. Лінгвопрагматична реалізація персонажного дискурсу в художньому тексті / І.А. Бехта. - С .147-152
Павленко, Л. И. Проблема мены ролей говорящий/ слушающий (на материале современной английской речи) / Л.И. Павленко. - С .152-156
Гульт, І. М. Функціонально-семантичний аналіз структури бінарних регресивних іменникових фраз у текстах художньої прози (на матеріалі англійської мови) / І.М. Гульт. - С .156-161
Коваленко, А. М. Логіко-семантичні відношення перехрещення між заголовком і текстом (на матеріалі тижневика "NEWSWEEK" / А.М. Коваленко. - С .166-171
Буциніна, Н. Є. Концептоідентифікувана роль заголовка роману Ф.Моріака "Agneau" / Н.Є. Буциніна. - С .171-176
Малімон, Л. К. Прояв текстових категорій в абзаці наукового тексту (на матеріалі наукової журнальної статті) / Л.К. Малімон. - С .176-180
Яскевич, О. К. Інтимізація спілкування персонажів та інмізація стосунків автор-читач / О.К. Яскевич. - С .180-183
Нижник, Т. В. Інтерпретація взаємодії "адресант-адресат" в аспекті конститутивних ознак тексту та прагматичних принципів (на матеріалі ділових текстів англійської мови) / Т.В. Нижник. - С .183-187
Oberlan, Edmund. Sposoby prezentacji zdarzen przeslych w jezyku polskim (z zagadanien nauczania aspektu czasownika) / Edmund Oberlan. - С .187-199
Воробйова, і. А. Лінгвокраїнознавчий і соціокультурний аспекти навчання іноземної мови / і.А. Воробйова. - С .199-203
Кочубей, В. Ю. Риси вимовного акценту в мовленні викладачів англійської мови / В.Ю. Кочубей. - С .203-209
Тхор, М. С. Лексико-граматичні засоби релевантного відтворення комунікативних намірів у діловому спілкуванні / М.С. Тхор. - С .212-218
Давнюк, С. В. Розвиток лінгвістичної компетенції студентів засобами синтаксису / С.В. Давнюк. - С .209-212
Дяченко-Лисенко, Л. М. Поняттєве поле сучасної лінгвістичної семантики: універсальні і національно-специфічні константи / Л.М. Дяченко-Лисенко. - С .3-6
Рудницька, Л. І. Лінгвокультурологічні особливості російських комерційних номенів / Л.І. Рудницька. - С .18-20
Головчак, Н. І Апелятиви з неособовим значенням в основах німецьких прізвищ Закарпаття / Н.І Головчак. - С .20-25
Єрмоленко, С. С Особова немаркованість у контексті перцептивної транспозиції / С.С Єрмоленко. - С .36-39
Мірченко, М. В Категорія семантико-синтаксичної елементарності/ неелементарності речення / М.В Мірченко. - С .46-51
Голбан, О. О Типи полісемії якісних прикметників на позначення кольорів та смаку (на матеріалі української мови) / О.О Голбан. - С .55-58
Кочерга, Г. В. Псевдомотивація відіменникових дієслів у сучасній українській мові / Г.В. Кочерга. - С .58-62
Вокальчук, Г. М Прикметникові новотвори в українському поетичному лексиконі ХХ ст. / Г.М Вокальчук. - С .62-67
Приймачок, О. І. Реалізація модального потенціалу українських народних афоризмів / О.І. Приймачок. - С .71-74
Смерчко, А. А До проблеми камерної фразеології (на матеріалі російської мови) / А.А Смерчко. - С .74-76
Мінчак, Г. Б Гра слів як лінгвостилістичний засіб комічної гіперсемантизації ідеологізованих лексико-фразеологічних одиниць / Г.Б Мінчак. - С .76-82
Силка, А. А Про деякі особливості формування мікросистеми комп’ютерної лексики в українській мові / А.А Силка. - С .82-86
Вишневська, Г. П Назви найдавніших городів Червенської Русі (історико-мовознавчі етюди) / Г.П Вишневська. - С .90-94
Пашкова, Н. І Карпатоукраїнські назви спідниць, похідні від найменування шматка тканини / Н.І Пашкова. - С .94-07
Корольова, А. В Концептуальна художня інформація в ситуаціях інтимізації / А.В Корольова. - С .101-106
Петриченко, О. А Архетипические образы первоэлементов бытия: предконцепт в мифе восточных славян и реализация в авторских текстах (на материале поэзии Н.Гумилева) / О.А Петриченко. - С .1217-130
Желтогонова, Т. В Зв’язок заголовка з ідейно-тематичною основою поетичного тексту / Т.В Желтогонова. - С .161-166
Астрахан, Н. І Епіграф як програма авторської моделі художнього тексту / Н.І Астрахан. - С .218-221
Блашків, О. В Експерименти Михайля Семенка в галузі зорової поезії / О.В Блашків. - С .221-226
Васильєв, Є. М Особенности жанра и композиции пьесы-притчи Григория Горина / Є.М Васильєв. - С .226-230
Веремчук, Ю. В Метафора в поетиці драматургійної притчі (на матеріалі трагікомедії С.Беккета "Чекаючи на Годо" / Ю.В Веремчук. - С .230-234
Колошук, Н. Г Насильство в художній літературі: образний аспект змісту й поетики антиутопї / Н.Г Колошук. - С .234-239
Мороз, Л. В Проблема розвитку біографічної прози в європейських країнах від середньовіччя до сьогодні / Л.В Мороз. - С .239-244
Назарець, В. М До історії творчого задуму "Крука" Е.По / В.М Назарець. - С .244-247
Пирошенко, С. Ю Особенности предметно-художественной изобразительности в лирике И.Анненского / С.Ю Пирошенко. - С .247-252
ББК 81

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: м1/2004/5
   Журнал

Методическая мозаика [Текстььь] : приложение к журналу "Иностранные языки в школе". - г. Чехов : ООО " Методическая мозаика ", 2003 - . - ISSN 0130-6073. - Выходит раз в два месяца
2004г. № 5
Содержание:
Time Travel. - С.2-5
фывфыв: ПОДОРОЖ, ГОВОРІННЯ, УСНЕ МОВЛЕННЯ
[ Deutsch Sprache ] . - С.7
фывфыв: НІМЕЦЬКА МОВА
The Sad Pony. - С.8-9
фывфыв: ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП, ЧИТАННЯ ТЕКСТИ, ПОЧАТКОВИЙ Е
Writing a Report. - С.10
фывфыв: ПИСЬМО
Holiday Choices. - С.11
фывфыв: НАВЧАННЯ ЛЕКСИКИ, СВЯТА
Classroom English. - С.12-16
фывфыв: УРОК АНГЛ. МОВИ
[ Німецька граматика ]. - С.17-19
фывфыв: НІМЕЦЬКА ГРАМАТИКА
Simple and Continuous 1. - С.20-21
фывфыв: ГРАМАТИКА ДІЄСЛОВО, ЧАС
Are You a Good Conversationalist ?. - С.22
фывфыв: РОЗМОВНА АНГЛІЙСЬКА, ПСИХОЛОГІЯ, ПСИХОЛОГІЧНІ ТЕСтування
Тест по страноведению. - С.23-25
фывфыв: ТЕСТУВАННЯ, ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВО ВЕЛИКОБ
Mont-Saint-Michel. - С.26-27
фывфыв: МІСТА, ФРАНЦІЯ
Wilkommen in Bayern. - С.27-28
фывфыв: МІСТА НІМЕЧЧИНИ
Kapitsa - the Noble Prize Laureate. - С.29-30
фывфыв: ПЕРСОНАЛІЇ НАУКОВЕЦЬ, Капіца Петро
Disabled Scout Group. - С.31
фывфыв: МОЛОДЬ, скаути, молодіжні організації
Halloween. - С.32
фывфыв: ХЕЛОВІН, СВЯТА ТА ТРАДИЦІЇ,
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.


   
    Disabled Scout Group [Текст] // Методическая мозаика : Приложение к журналу "Иностраные языки в школе". - 2004. - №5. - С. 31 . - ISSN 0130-6073

Рубрики: Мова англійська--Теми розмовні

фывфывфыв:
МОЛОДЬ -- скаути -- ОРГАНІЗАЦІЇ МОЛОДІЖНІ
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.
74.261.7
А-724


   
    Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів [Текстььь] : наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - 388 c. - (Майстерня інновацій). - 15.00 р.
    Содержание:
Клепко, С. Інноваційні ідеї демократизації та менеджменту школи / С. Клепко. - С .16-32
Громовий, В. Як управляти шкільною освітою?(Американський досвід на тлі українських освітніх реалій) / В. Громовий. - С .32-45
Желюк, О. "Україна-США: паралелі освіти" / О. Желюк. - С .46-59
Середяк, Л. Використання інтерактивних технологій в управлінській діяльності. / Л. Середяк, О. Янушевич. - С .60-67
Ростоцька, М. До питання громадянської освіти в сучасній школі / М. Ростоцька. - С .68-77
Пометун, О. Інтерактивні технології навчання- реальний шлях до оновлення української школи. / О. Пометун. - С .78-77
Крутоус, В. Інтерактивний тренінг для вчителів:Створюємо демократичне середовище уроку. / В. Крутоус. - С .88-93
Козак, Л. Рейтингове оцінювання діяльності шкіл протягом навчального року / Л. Козак, о. Копанська. - С .94 -103
Демчук, О. Благодійні фонди - запорука прозорого використання неурядових коштів у державних закладах освіти. / О. Демчук. - С .104-109
Гонорська, А. Використання закордонного досвіду в адміністративно - фінансовому управлінні школою. / А. Гонорська, О. Франчук. - С .110 - 117
Жук, М. Використання сучасних технологій - створення нових можливостей розвитку післядипломної освіти. / М. Жук. - С .118 - 125
Шиян, О. Проблеми організації громадської освіти в школах нового типу. / О. Шиян. - С .126 - 130
Пометун, О. До питання досвіду впровадження інтерактивних технологій / О. Пометун. - С .132 - 135
Балаба, Л. Природа - очима душі / Л. Балаба. - С .136 - 141
Віллер, І. Щоб шкільний твір не був тягарем / І. Віллер. - С .142 - 149
Голуб, Т. Прагнення реалізувати себе / Т. Голуб. - С .150 - 155
Куриш, С. Комунікативний підхід у викладанні іноземної мови. / С. Куриш. - С .156 - 163
Люта, Л. Навчання письму як методична проблема. / Л. Люта, Т. Каша. - С .164 - 169
Саверська-Лихошва, В. Через науково-дослідницьке проектування до особистісно-орієнтованого навчання. / В. Саверська-Лихошва. - С .170-177
Скавронський, П. Інтегровані уроки географії й англійської мови / П. Скавронський. - С .178-185
Франчук, О. Розвиток критичного мислення на уроках англійської мови через знайомство з історією та культурою / О. Франчук. - С .186-195
Середяк, Л. Інтеграція ідей громадянської освіти у викладанні суспільних дисциплін. / Л. Середяк, А. Ковтонюк. - С .196-202
Зіннуров, Є. Робота над проектами у викладанніанглійської мови. / Є. Зіннуров. - С .202-213
Сеньковська, Г. Метод проектів на уроках громадянської освіти. / Г. Сеньковська. - С .214-217
Ремех, Т. Практичне право.Нові підходи до викладання права в середній школі. / Т. Ремех. - С .218-227
Полуботько, О. Як використовувати газетні статті під час застосування інтерактивного методу роботи"АЖУРНА ПИЛКА" у вивченні іноземних мов. / О. Полуботько. - С .228-233
Тарасова, О. Використання методу критичного мислення на уроках англійської мови. / О. Тарасова. - С .234-241
Костюк, І. Закордонний досвід як стимул до змін у викладанні та вивченні шкільної історії в Україні. / І. Костюк. - С .242-249
Войтенко, О. Сучасні підходи у викладанні історії. / О. Войтенко. - С .250-259
Ратушняк, С. Деякі аспекти шляху виховання громадянина. / С. Ратушняк. - С .260-262
Морзе, Н. Метод навчальних проектів. / Н. Морзе. - С .264-267
Мурзаков, С. Країна мрії: симуляційна гра чи підготовка до життя. / С. Мурзаков. - С .268-282
Буко, С. Американські підходи в гуманітарній галузі на приладі створення освітнього центру. / С. Буко. - С .282-293
Оратовський, Т. Урядуй собі сам- урятуй себе сам! / Т. Оратовський, В. Шторлін. - С .294-297
Педан-Слєпухіна, О. Інтернет-сторінка-інформаційне поле місцевої громади. / О. Педан-Слєпухіна. - С .298-301
Панченков, А. Молодь обирає дію- нова форма громадянського виховання учнів. / А. Панченков. - С .302-309
Шашура, Л. Волонтерство- невід'ємна складова виховної роботи в сучасній школі. / Л. Шашура. - С .310-323
Жадько, О. Волонтерство-шлях до громадського суспільства. / О. Жадько. - С .324-329
Саєнко, С. Дитячі громадські організації як елемент громадянської освіти. / С. Саєнко. - С .330-333
Тищенко, О. Дебати: інтерактивний спосіб мислення. / О. Тищенко. - С .334-341
Вукіна, Н. Від учнівського самоврядування до самоврядування вчителів і батьків. / Н. Вукіна. - С .342-349
Шкарупа, О. Впровадження методу складання проектів у навчально-виховному процесі сільської школи. / О. Шкарупа. - С .350-357
Цимбал, О. Учнівські проекти, спрямовані на реалізацію права дитини на вільне висловлювання. / О. Цимбал. - С .358-363
Лаворік, Т. Від програм партнерів до інтеграції курсу громадянської освіти. / Т. Лаворік, О. Кукла. - С .364-373
Пащук, В. Осмислення ролі гендерної освіти. / В. Пащук. - С .374-379
Дементієвська, Н. Чотири "родзинки"освітянського досвіду. / Н. Дементієвська. - С .380-385
УДК
ББК 74.261.7

Рубрики: Інтерактивні технології

Аннотация: 10
Экземпляры всего: 2
ВІЛ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВІЛ (1), ЧЗ (1)

Найти похожие

10.
14
А-724


    Саєнко, С.
    Дитячі громадські організації як елемент громадянської освіти [Текстььь] / С.Саєнко // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - С. 330-333 . - ISBN 966-7643-43-3
УДК
ББК 74.261.7

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
Освіта громадська
Экземпляры всего: 2
ВІЛ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВІЛ (1), ЧЗ (1)

Найти похожие

11.
14
А-724


    Шиян, О.
    Проблеми організації громадської освіти в школах нового типу [Текстььь] / О. Шиян // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - С. 126 - 130 . - ISBN 966-7643-43-3
УДК
ББК 74.261.7

Рубрики: Мова англійська

   США--Україна
фывфывфыв:
Освіта громадська -- Інновації
Экземпляры всего: 2
ВІЛ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВІЛ (1), ЧЗ (1)

Найти похожие

12.


    Перушкова, О.
    Знання мов - ключ до спілкування. Особливості організації навчання іноземних мов у західноєвропейській старшій школі [Текст] / О. Перушкова // Іноземні мови в начальних закладах. - 2005. - №5. - С. 83-90

фывфывфыв:
МІЖНАРОДНА ОСВІТА
Свободных экз. нет

Найти похожие

13.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І2/2005/5
2005г.5 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2005. - №5.)
Содержание:
Сухініна, А. "Books in a Box" -нова програма для методистів із англійської мови / А. Сухініна. - С.4
фывфыв: МІЖНАРОДНІ КОНТАКТИ
[Програма для спеціалізованих шкіл. Німецька мова ]. - С.6-31
фывфыв: ПОГЛИБЛЕННЕ, НІМЕЦЬКА МОВА
Перелік програм, підручників і навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання у загальноосвітніх навчальних закладах із навчанням українською мово. у 2005/2006 навчальному році. - С.32-34,68-79
фывфыв: ПІДРУЧНИКИ, ПОСІБНИКИ
Моїсєєва, І. Я розмовляю так, що можу виграти " - Мовні ігри для дошкільників / І. Моїсєєва ; Т. Суркова; В. Петренко; С. Куриш; О. Кабесуело; Л. Черкаська. - С.36-39
фывфыв: НАВЧАЛЬНІ ІГРИ, ДЛЯ ПОЧАТКІВЦІВ, ДЛЯ НАЙМЕНШИХ
Ціпан, Т. Способи інтенсифікації навчального процесу при вивченні англійської мови / Т. Ціпан ; С. Івашньова; В. Береславька; О. Перушкова; Г. Фоміна. - С.40-49
фывфыв: ІНТЕНСИВНЕ НАВЧАННЯ
Суркова, Т. Коонспект уроку з німецької мови ( друга мова ) в 6 класі / Т. Суркова ; В. Петренко; С. Куриш; О. Кабесуело; Л. Черкаська. - С.50-52
фывфыв: УРОК НІМЕЦЬКОЇ
Івашньова, С. Вивчаємо - порівнюючи. Бінарний урок з німецької та англійської мов / С. Івашньова ; В. Береславька; О. Перушкова; Г. Фоміна. - С.53-58
фывфыв: БІНАРНИЙ, УРОК АНГЛ. МОВИ, УРОК НІМЕЦЬКОЇ
Петренко, В. Comment ca va? Ca va Bien! З досвіду навчання діалогічного мовлення на ситуативній основі / В. Петренко ; С. Куриш; О. Кабесуело; Л. Черкаська. - С.59-63
фывфыв: ДІАЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ, СИТУАЦІЯ
Береславька, В. Навчання - це рух / В. Береславька ; О. Перушкова; Г. Фоміна. - С.64-67
фывфыв: ІСПАНСЬКА МОВА, ІСПАНСЬКА МОВА, ГРАМАТИКА
Куриш, С. Система стратегій навчання іншомовного спілкування / С. Куриш ; О. Кабесуело; Л. Черкаська. - С.72-82
фывфыв: СПІЛКУВАННЯ, ЗАГАЛЬНА МЕТОДИКА
Перушкова, О. Знання мов - ключ до спілкування. Особливості організації навчання іноземних мов у західноєвропейській старшій школі / О. Перушкова ; Г. Фоміна. - С.83-90
фывфыв: МІЖНАРОДНА ОСВІТА
Кабесуело, О. Сант Жорді: троянди і книжки / О. Кабесуело ; Л. Черкаська. - С.93-95
фывфыв: свято Сант жорді
Алонсо Кіхано прои Дон Кіхота . - С.96-104
фывфыв: ЛІТЕРАТУРНИЙ ВЕЧІР
Фоміна, Г. Пісня - як джерело взаєморозуміння. Використання новітніх методик у процісі розвитку соціально-культурної компетенції / Г. Фоміна. - С.106-114
фывфыв: МУЗИКА СУЧАСНА, СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД
Черкаська, Л. Європейські студії в школах України / Л. Черкаська. - С.116-121
фывфыв: ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ, МІЖНАРОДНА ОСІВТА
Шевчук, А. На лінгвохвилях пограніччя тисячоліть ( До дня народження мовознавця Квеселевича Д.І. ) / А. Шевчук. - С.122-125
фывфыв: ПЕРСОНАЛІЇ НАУКОВЕЦЬ, Квеселевич
Оцінюємо підручники спільно. - С.126-128
фывфыв: ПІДРУЧНИКИ, ПОСІБНИКИ
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

14.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: А536335/2006/2
   

Англійська мова та література [Текстььь]. - Харків : Основа
2006г. № 2
Содержание:
Коваль, Т. Урахування вікових психологічних особливостей учнів під час навчання іноземної мови / Т. Коваль. - С.2-3
фывфыв: ПСИХОЛОГІЧНИЙ, АСПЕКТ
Білоус, О. Упровадження елементів національного виховання на уроках англійської мови / О. Білоус. - С.3-19
фывфыв: НАЦІОНАЛЬНЕ, ВИХОВАННЯ
Падалко, О. Механізм організації процесу навчання мовлення на уроках англійської мови в середній школі / О. Падалко. - С.19-30
фывфыв: УСНЕ МОВЛЕННЯ
Скворцова, І. We Are Going to Travel / І. Скворцова. - С.30-31
фывфыв: ПОДОРОЖ, УРОК
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

15.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: E1/2006/14
   Газета

English Language and Culture. Weekly [Текстььь] : друга мова: Щомісячний додаток до газети "English". - Киiв : Шкільний світ. - Выходит еженедельно
2006г. № 14
Содержание:
Коваленко, О. "Зі зміною іспиту зміниться сама методологія викладання іноземної мови" / О. Коваленко. - С.3
фывфыв: РЕФОРМА ОСВІТИ, ІСПИТ, ЕКЗАМЕН
How to Write Properly. - С.4-5
фывфыв: ПИСЬМО, НАВЧАННЯ ПИСЬМА
Fruitful Co-operation. - С.6-10
фывфыв: КОРПУС МИРУ
Theatre in My Life. - С.6-7
фывфыв: ТЕАТР
My Life and Sport Hobbies. - С.7-8
фывфыв: СПОРТ, РОЗМОВНА ТЕМА
American Youth Organisations. - С.8-10
фывфыв: МОЛОДІЖНІ ОРГАНІЗАЦІЇ, США
Places Worth Visiting in the USA. - С.9
фывфыв: США, МІСТА
Which of My Five Senses Would I Live Without ?. - С.10
фывфыв: ПОЧУТТЯ ЛЮДИНИ, ПСИХОЛОГІЯ, ПОЧУТТЯ
Effective Dialogues. - С.12
фывфыв: ДІАЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ
Lexical Tests. - С.13
фывфыв: ТЕСТУВАННЯ, ЛЕКСИКА
Checking Listening. - С.14-15
фывфыв: ТЕСТУВАННЯ, АУДІЮВАННЯ
Meals in Ukraine. - С.16
фывфыв: ЇЖА УРОК, УКРАЇНСЬКА КУХНЯ
Are You a Good Reader?. - С.17-18
фывфыв: ЧИТАННЯ ТЕКСТИ
Preparing Tests. - С.19-20
фывфыв: ТЕСТУВАННЯ, УРОК
Dictation of Friendship. - С.21
фывфыв: ПИСЬМО, НАВЧАННЯ ПИСЬМА, ДИКТАНТИ
Breaking the Stereotypes. - С.22
фывфыв: НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ УКРАЇНИ
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

16.


   
    American Youth Organisations [Текст] // English Language and Culture. - 2006. - №14. - С. 8-10

Рубрики: Мова англійська--Теми розмовні

фывфывфыв:
МОЛОДІЖНІ ОРГАНІЗАЦІЇ США
Свободных экз. нет

Найти похожие

17.


    Падалко, О.
    Механізм організації процесу навчання мовлення на уроках англійської мови в середній школі [Текст] / О. Падалко // Англійська мова та література. - 2006. - №2. - С. 19-30

фывфывфыв:
УСНЕ МОВЛЕННЯ
Свободных экз. нет

Найти похожие

18.


   
    What Is Peace Corps? [Текст] // English Language and Culture. - 2006. - №10. - С. 3-4

Рубрики: Мова англійська

фывфывфыв:
КОРПУС МИРУ -- ОРГАНІЗАЦІЇ міжнародні
Свободных экз. нет

Найти похожие

19.


    Писанко, М.
    Модель організації навчання студентів мовних спеціальностей стандартів англомовної комуікативної поведінки [Текст] / М. Писанко // Іноземні мови. - 2007. - №4. - С. 33-40

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
ВНЗ -- ПОВЕДІНКА МОВНА
Свободных экз. нет

Найти похожие

20.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І2/2007/6
2007г.6 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2007. - №6.)
Содержание:
Булгакова, В. Зовнішнє незалежне оцінювання з іноземних мов: досвід Європи / В. Булгакова. - С.72-78
фывфыв: ЗОВНІШНЄ, ОЦІНЮВАННЯ
Несін, Ю. Дванадцять мудрих думок для вчителя іноземної мови / Ю. Несін. - С.78-79
фывфыв: КРИЛАТІ, ВИРАЗИ, ЗНАННЯ
Українська, О. Що закласти у тест?( До питання тестування рівня сформованості мовленнєвої компетенції майбутніх викладачів ( французька мова) / О. Українська. - С.79-85
фывфыв: ТЕСТУВАННЯ, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Першукова, О. Уникаючи чужих помилок ( Особливості організації навчання іноземних мов у західноєвропейській старший школі_ / О. Першукова. - С.85-93
фывфыв: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА
Коваленко, О. Школа майбутнього в Україні ( Концепція" мовного занурення ") / О. Коваленко. - С.93-98
фывфыв: мовне занурення
Шевчук, А. Віслава Шимборська в українській перспективі / А. Шевчук. - С.98-102
фывфыв: ПЕРСОНАЛІЇ ЛІТЕРАТУРА, ШИМБОРСЬКА ВІСЛАВА
Шимборська, Віслава. Поет та світ (З Нобелівської промови) / Віслава Шимборська. - С.102-106
фывфыв: НОБЕЛЕВСЬКІ ЛАУРЕАТИ
Градобик, М. Інноваційні процеси в лексиці сучасної англійської мови / М. Градобик. - С.106-115
фывфыв: ІННОВАЦІЇ
Марко, В. Починаємо з мислення ( Проблемні завдання на заняттях з англійської мови у мовних ВНЗ) / В. Марко. - С.115-124
фывфыв: КРЕАТИВНЕ МИСЛЕНЯ, ВНЗ
Трофімчук, С. Some Ideas on Developing Students' Creative Writing Skills / С. Трофімчук. - С.124-125
фывфыв: КРЕАТИВНЕ МИСЛЕНЯ, ВНЗ
Токарчук, С. Jingle Bells, або Новорічні дзвіночки( З антології " Вибрана поезія (вірші, пісні, гімни) англомовного світу у перекладах українською та російською мовам") / С. Токарчук. - С.125-127
фывфыв: НОВИЙ РІК, ВІРШ
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-105