Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (242)Статті з періодичних видань та збірок (915)Рідкісні і цінні видання (2)Документи на електронних носіях (1)Документи про Рівненщину (1093)Книги іноземними мовами (5)Рівненщина: Минуле і сьогодення (178)Історична Волинь (196)Газета “Червоний прапор” (547)Зведений каталог назв періодики бібліотек області (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=організації<.>)
Общее количество найденных документов : 105
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-105 
1.
81.2(3)-9
Ш12


   
    Шляхи підвищення ефективності та якості уроку іноземної мови [Текст]. - [Б. м. : б. и.]. - Б. ц.
    Содержание:
Підвищення результативності навчання шляхом організації ефективної взаємодії вчителя та учнів на уроці . - С .5-38
Підвищення ефективності навчання іноземної мови за допомогою мультимедійної презентації. . - С .38-52
Підвищення ефективності навчання шляхом створення європейського мовного портфоліо як засобу демонстрування та оцінювання рівня навчальних досягнень школярів. . - С .54-72
Підвищення ефективності навчання школярів шляхом оволодіння лінгвокраєзнавчим матеріалом. . - С .75-83
Підвищення ефективності навчання засобами впровадження проектної технології. . - С .89-110
ББК 81.2(3)-9

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Нещерт, С.
    Форми й інструменти організації та проведення позакласної роботи в умовах дистанційного навчання [Текст] / С. Нещерт // English Language and Culture. Weekly : Друга мова: Щомісячний додаток до газети "English". - 2022. - № 1/2. - С. 66-70

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
Виховна робота -- Віртуальна екскурсія
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.
81.2(3=Англ)922
С 91


    Постоленко, І..
    Участь британських батьків в організації шкільного педагогічного процесу [Текст] / І. Постоленко // Сучасні проблеми германського та романського мовознавства : Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. - 2016. - С. 282-285
ББК 81.2(3=Англ)922

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
ШКОЛА

Найти похожие

4.
74.261.7Англ
К144


   
    Урок як основна форма організації навчання [Текст] // Казачінер О.С. Сучасні форми та методи навчання англійської мови / О.С Казачінер; О.С Казачінер . - Харків : Основа, 2010. - С. 18-20
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
Урок
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Першукова, О.
    Уникаючи чужих помилок ( Особливості організації навчання іноземних мов у західноєвропейській старший школі_ [Текст] / О. Першукова // Іноземні мови в начальних закладах. - 2007. - №6. - С. 85-93

фывфывфыв:
ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.
74.261.7Англ
К144


    Казачінер , О.
    Сучасні форми та методи навчання англійської мови [Текст] / О.С Казачінер . - Харків : Основа, 2010. - 112 с. - Б. ц.
    Содержание:
Форми навчання в педагогічному процесі . - С .7-13
Форми навчання іноземної (англійської) мови . - С .13-18
Урок як основна форма організації навчання . - С .18-20
Нестандартні уроки, їх види та класифікація. Особливості використання нетрадиційних форм навчання та педагогічних технологій під час навчання слабковстигаючих школярів . - С .20-49
Стислий огляд методів навчання англійської мови . - С .49-69
ББК 74.261.7Англ

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.
81.2(3=Англ)922
С 91


   
    Сучасні проблеми германського та романського мовознавства [Текст] : Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. - Рівне : [б. и.], 2016. - 510 с. - Б. ц.
    Содержание:
Воробйова, Л. Коментар до художнього твору в контексті міжкультурної комунікації / Воробйова. - С .9-15
Кочубей, О. Основні риси поняття "міжкультурна компетенція" в структурі перекладацької компетентності / Кочубей. - С .15-20
Самковська, І. Внутренняя форма и мотивированность производного слова / Самковська. - С .20-25
Войтенко, І. Роль географічних стереотипів у англомовному політичному дискурсі / Войтенко. - С .25-29
Ступчик, З. Підприємлевість як засіб активізації розвитку міжкультурної комунікації учнів на уроці англійської мови / З. Ступчик. - С .29-33
Денисова, С. Способи вираження інтенції звинувачення / С. Денисова. - С .33-36
Верьовкіна, О. Комунікативні інтенції в американському дискурсі / Верьовкіна. - С .36-42
Калиниченко, М. Загублений острів Германа Мелвілла / Калиниченко. - С .42-46
Воробйова, І. До проблеми передачі стилістично забарвленої лексики в перекладах роману Т. Пратчетта “Правда” / Воробйова. - С .46-58
Фрідріх, А. Особливості семантики англійських онімів у творах Агати Крісті / А. Фрідріх
Бєлова, С. Проектна методика як засіб формування креативних здібностей особистості у творчій спадщині Г. Шаррельмана / Бєлова. - С .80-87
Божок, О. Мовна компетентність у координатах підготовки вчителя іноземних мов (англійська) / Божок. - С .135-144
Гронь, Л. Переказ іншомовного тексту як методична проблема / Гронь. - С .147-153
Лук’янчук, М. Формування та розвиток творчих здібностей молодших школярів у змісті предмета "Іноземна мова" / Лук’янчук. - С .153-162
Бердичевська, І. Формування полікультурної компетентності студентів засобами іноземної мови / Бердичевська. - С .162-178
Судима, Т. Застосування комунікативних методик у викладанні граматики англійської мови / Судима. - С .178-182
Антоненко, Н. Використання інтерактивних технологій у процесі навчання іншомовного мовленнєвого спілкування / Антоненко. - С .182-187
Федоришин, О. Технологія застосування кооперативного навчання на заняттях з іноземної мови у вищій школі / О. Федоришин. - С .191-199
Чапюк, Ю. Підготовка майбутнього вчителя до розвитку творчого мислення молодших школярів засобами іноземної мови / Чапюк. - С .203-207
Антюхова, Н. Структурна модель творчого потенціалу майбутнього вчителя іноземних мов / Антюхова. - С .210-219
Денисова, С. Нетрадиційні методики викладання іноземних мов / С. Денисова. - С .227-233
Бігунова, С. Вплив компонентів культури на процес культурологічно зорієнтованого навчання іноземної мови / Бігунова. - С .233-237
Ніколаєва, І. Полікультурне виховання та вплив гендеру на процес спілкування іноземною мовою / Ніколаєва. - С .237-249
Бойко, Н. Роль і місце патріотичного виховання в процесі формування соціокультурної компетенції учнів на уроках іноземної мови / Бойко. - С .249-256
Луцик, І. Принципи та методичні прийоми комунікативного навчання англійської мови / Луцик. - С .256-267
Михальчук, Н. До проблеми культуроспрямованого оволодіння студентами іноземними мовами / Михальчук. - С .267-275
Федорець, М. Теоретичний аспект професійної компетентності сучасного викладача іноземної мови іноземної мови / Федорець. - С .275-282
Постоленко, І. Участь британських батьків в організації шкільного педагогічного процесу / Постоленко. - С .282-285
Бляшевська, А. Методи підвищення рівня активності студентів-підлітків коледжу / Бляшевська. - С .285-289
Федоришин, О. Колаборативне навчання як інтерактивний метод навчання іноземної мови у вищій школі / Федоришин. - С .289-297
Березіна, Н. Педагогічні технології на основі активізації та інтенсифікації діяльності студентів / Березіна. - С .304-316
ББК 81.2(3=Англ)922

Перейти к внешнему ресурсу http://dspace.udpu.edu.ua//bitstream/6789/6120/1/Rivne-2016_zbirnyk.pdf

Найти похожие

8.
74.261.7Англ
Ц61


   
    Створення екологічної громадської організації (Creation of the ecological civic organization) [Текст] // Проектна технологія в основній та старшій школі в процесі викладання англійської мови. - Харків : Основа, 2008. - С. 97-102
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання у ВНЗ

фывфывфыв:
Проект груповий
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Федоренко, о.
    Спілкування - процес активний (Методичні поради до організації групової роботи на уроках іноземної мови) [Текст] / о. Федоренко; В. Редько, В. Береславська // Іноземні мови в навчальних закладах. - 2010. - №5. - С. 62-65

фывфывфыв:
ГРУПОВА РОБОТА
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.
81.2(3)
Н34


    Сокирська, О.
    Соціолінгвістичні особливості просодичної організації англійських висловлень відмови класу причин "не хочу" [Текст] / О. Сокирська // Наукові записки. Філологічні науки. В.138. - Кіровоград : Міністерство освіти і науки України, 2015. - С. 607-612
ББК 81.2(3)

Рубрики: Мова англійська

фывфывфыв:
ЗАСОБИ

Найти похожие

11.
81
С484


   
    Слов’янський вісник : Збірник наукових праць. Вип.4 : Філологічні науки [Текст]. - Рівне : [б. и.], 2003. - 265 с. - 10 грн
    Содержание:
Тхір, В. Б. Лексико-семантичні особливості евфемізмів з зоонімними компонентами / В.Б. Тхір. - С .6-9
Павлова, О. І. Основні тенденції в термінотворенні англійської мови / О.І. Павлова. - С .9-14
Дерді, Е. Т. Трьохкомпонентні словосполучення - юридичні терміни в англійській мові / Е.Т. Дерді. - С .14-18
Архангельська, А. М. Іменні експресиви чеської мови зі знанням характеристики людини (ономасіологічний аспект) / А.М. Архангельська. - С .25-30
Опанасюк, Т. А. Історія та етимологія зоофразеологізмів-біблеїзмів чеської мови / Т.А. Опанасюк. - С .30-36
Гаврилюк, Н. В. Оказіональні назви осіб у творчості неокласиків (семантико-функціональний аспект) / Н.В. Гаврилюк. - С .39-43
Тарасюк, Н. Ю. Афіксація як спосіб прикметникового словотворення у французькій мові / Н.Ю. Тарасюк. - С .43-46
Стефанова, Н. О. Роль метафори у поповненні англомовної педагогічної термінології / Н.О. Стефанова. - С .51-55
Шевелюк, В. А. Національно-культурні особливості фразеологічних одиниць із сомантичним компонентом в іспанській та українській мовах / В.А. Шевелюк. - С .67-97
Радзієвська, Т. В. Про один із ракурсів антропоцентричної парадигми сучасного мовознавства / Т.В. Радзієвська. - С .97-101
Потапенко, С. І. Лінгвокогнітивний аналіз текстів новин британських газет: роль образ-схеми вертикаль / С.І. Потапенко. - С .106-111
Корнієнко, О.В. Квантитативні характеристики фонемної організації композиційних одиниць та їх роль у загальній структурі тексту (на матеріалі англійської мови) / О.В. Корнієнко. - С .111-117
Одарчук, Н. А. Дисгармонізація стосунків у дискурсах відмови, спрямованих на тематичний компонент стимулу / Н.А. Одарчук. - С .117-122
Якуба, В. В. Відображення скрипту ситуації "розлучення" засобами сучасноїанглійської мови у творах британських письменників / В.В. Якуба. - С .122-127
Ваховська, Л. Ф. Сучасний американський кінематограф: лінгвокультурологічні та лінгвокогнітивні передумови аналізу / Л.Ф. Ваховська. - С .130-135
Сборик, С. П. Кольорове світосприйняття як одна з характеристик когнітивного стилю М.Дребл / С.П. Сборик. - С .143-147
Бехта, І. А. Лінгвопрагматична реалізація персонажного дискурсу в художньому тексті / І.А. Бехта. - С .147-152
Павленко, Л. И. Проблема мены ролей говорящий/ слушающий (на материале современной английской речи) / Л.И. Павленко. - С .152-156
Гульт, І. М. Функціонально-семантичний аналіз структури бінарних регресивних іменникових фраз у текстах художньої прози (на матеріалі англійської мови) / І.М. Гульт. - С .156-161
Коваленко, А. М. Логіко-семантичні відношення перехрещення між заголовком і текстом (на матеріалі тижневика "NEWSWEEK" / А.М. Коваленко. - С .166-171
Буциніна, Н. Є. Концептоідентифікувана роль заголовка роману Ф.Моріака "Agneau" / Н.Є. Буциніна. - С .171-176
Малімон, Л. К. Прояв текстових категорій в абзаці наукового тексту (на матеріалі наукової журнальної статті) / Л.К. Малімон. - С .176-180
Яскевич, О. К. Інтимізація спілкування персонажів та інмізація стосунків автор-читач / О.К. Яскевич. - С .180-183
Нижник, Т. В. Інтерпретація взаємодії "адресант-адресат" в аспекті конститутивних ознак тексту та прагматичних принципів (на матеріалі ділових текстів англійської мови) / Т.В. Нижник. - С .183-187
Oberlan, Edmund. Sposoby prezentacji zdarzen przeslych w jezyku polskim (z zagadanien nauczania aspektu czasownika) / Edmund Oberlan. - С .187-199
Воробйова, і. А. Лінгвокраїнознавчий і соціокультурний аспекти навчання іноземної мови / і.А. Воробйова. - С .199-203
Кочубей, В. Ю. Риси вимовного акценту в мовленні викладачів англійської мови / В.Ю. Кочубей. - С .203-209
Тхор, М. С. Лексико-граматичні засоби релевантного відтворення комунікативних намірів у діловому спілкуванні / М.С. Тхор. - С .212-218
Давнюк, С. В. Розвиток лінгвістичної компетенції студентів засобами синтаксису / С.В. Давнюк. - С .209-212
Дяченко-Лисенко, Л. М. Поняттєве поле сучасної лінгвістичної семантики: універсальні і національно-специфічні константи / Л.М. Дяченко-Лисенко. - С .3-6
Рудницька, Л. І. Лінгвокультурологічні особливості російських комерційних номенів / Л.І. Рудницька. - С .18-20
Головчак, Н. І Апелятиви з неособовим значенням в основах німецьких прізвищ Закарпаття / Н.І Головчак. - С .20-25
Єрмоленко, С. С Особова немаркованість у контексті перцептивної транспозиції / С.С Єрмоленко. - С .36-39
Мірченко, М. В Категорія семантико-синтаксичної елементарності/ неелементарності речення / М.В Мірченко. - С .46-51
Голбан, О. О Типи полісемії якісних прикметників на позначення кольорів та смаку (на матеріалі української мови) / О.О Голбан. - С .55-58
Кочерга, Г. В. Псевдомотивація відіменникових дієслів у сучасній українській мові / Г.В. Кочерга. - С .58-62
Вокальчук, Г. М Прикметникові новотвори в українському поетичному лексиконі ХХ ст. / Г.М Вокальчук. - С .62-67
Приймачок, О. І. Реалізація модального потенціалу українських народних афоризмів / О.І. Приймачок. - С .71-74
Смерчко, А. А До проблеми камерної фразеології (на матеріалі російської мови) / А.А Смерчко. - С .74-76
Мінчак, Г. Б Гра слів як лінгвостилістичний засіб комічної гіперсемантизації ідеологізованих лексико-фразеологічних одиниць / Г.Б Мінчак. - С .76-82
Силка, А. А Про деякі особливості формування мікросистеми комп’ютерної лексики в українській мові / А.А Силка. - С .82-86
Вишневська, Г. П Назви найдавніших городів Червенської Русі (історико-мовознавчі етюди) / Г.П Вишневська. - С .90-94
Пашкова, Н. І Карпатоукраїнські назви спідниць, похідні від найменування шматка тканини / Н.І Пашкова. - С .94-07
Корольова, А. В Концептуальна художня інформація в ситуаціях інтимізації / А.В Корольова. - С .101-106
Петриченко, О. А Архетипические образы первоэлементов бытия: предконцепт в мифе восточных славян и реализация в авторских текстах (на материале поэзии Н.Гумилева) / О.А Петриченко. - С .1217-130
Желтогонова, Т. В Зв’язок заголовка з ідейно-тематичною основою поетичного тексту / Т.В Желтогонова. - С .161-166
Астрахан, Н. І Епіграф як програма авторської моделі художнього тексту / Н.І Астрахан. - С .218-221
Блашків, О. В Експерименти Михайля Семенка в галузі зорової поезії / О.В Блашків. - С .221-226
Васильєв, Є. М Особенности жанра и композиции пьесы-притчи Григория Горина / Є.М Васильєв. - С .226-230
Веремчук, Ю. В Метафора в поетиці драматургійної притчі (на матеріалі трагікомедії С.Беккета "Чекаючи на Годо" / Ю.В Веремчук. - С .230-234
Колошук, Н. Г Насильство в художній літературі: образний аспект змісту й поетики антиутопї / Н.Г Колошук. - С .234-239
Мороз, Л. В Проблема розвитку біографічної прози в європейських країнах від середньовіччя до сьогодні / Л.В Мороз. - С .239-244
Назарець, В. М До історії творчого задуму "Крука" Е.По / В.М Назарець. - С .244-247
Пирошенко, С. Ю Особенности предметно-художественной изобразительности в лирике И.Анненского / С.Ю Пирошенко. - С .247-252
ББК 81

Свободных экз. нет

Найти похожие

12.


    Ніжегольцева, Л.
    Семінарські заняття як нетрадиційна форма організації навчання [Текст] / Л. Ніжегольцева // Німецька мова в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - №2. - С. 15-19

Рубрики: мова німецька

фывфывфыв:
НЕТРАДИЦІЙНИЙ УРОК
Свободных экз. нет

Найти похожие

13.
81.2(4 Укр)
Н34


    Базиляк, Н.
    Репрезентація практики та особливості її організації як мовної стратегії у полікультурному просторі [Текст] / Н. Базиляк // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» : збірник наукових праць / . - Острог : Видавництво Національногоуніверситету «Острозька академія», 2014. - В49. - С. 260-262
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
Стратегія мовна

Найти похожие

14.
74.261.7Англ
Ц61


    Цимбал, О.
    Проектна технологія в основній та старшій школі в процесі викладання англійської мови [Текст] / О. Цимбал. - Харків : Основа, 2008. - 173 с. - Б. ц.
    Содержание:
Веселі прапорці . - С .5-8
Школа моєї мрії . - С .8-14
Машина часу . - С .14-19
Добрі казки . - С .19-23
Казкове місто . - С .23-29
Моя улюблена пора року . - С .29-33
Червоний капелюшок . - С .33-45
Космічний табір відпочинку . - С .45-56
Щоденник космічного рейнджера . - С .49-56
Читаємо книжки англійською . - С .56-62
Cвіт підлітків (Teenagers’world) . - С .86-92
Сам собі режисер (Let’s make video film by ourselves) . - С .92-97
Створення екологічної громадської організації (Creation of the ecological civic organization) . - С .97-102
Відновлювальні джерела енергії (Renewable sources of energy) . - С .102-109
Святкування Дня Святого Валентина (St. Valentine’s Day celebration) . - С .109-116
Вільний час типового підлітка (Free time of a tyhical teenager) . - С .116-125
Здоровий спосіб життя (Healthy lifestyle) . - С .125-133
Шкільні проблеми: учнівська громадська думка та прийняття рішень у школі (School problems: students’ opinion and decision making at school) . - С .133-142
Web-сторінка "Я, моя сім’я, друзі" (web-page "My family, my friends and me") . - С .142-148
Свійські та дикі тварини в англійській фразеології (Farm and wild ansmals sn English phraseology) . - С .148-163
ББК 74.261.7Англ

Свободных экз. нет

Найти похожие

15.
14
А-724


    Шиян, О.
    Проблеми організації громадської освіти в школах нового типу [Текстььь] / О. Шиян // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - С. 126 - 130 . - ISBN 966-7643-43-3
УДК
ББК 74.261.7

Рубрики: Мова англійська

   США--Україна
фывфывфыв:
Освіта громадська -- Інновації
Экземпляры всего: 2
ВІЛ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВІЛ (1), ЧЗ (1)

Найти похожие

16.
4И(07)
П 957


    Очкасова, В.
    Про типові ситуації відношень та їх роль в організації матеріалу для навчання усного мовлення [Текст] / В.Очкасова // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов : Республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1974. - Вып.1. - С.168-172
ББК 4И(07)

Рубрики: Мова французька--Методика викладання

фывфывфыв:
МОВЛЕННЯ ДІАЛОГІЧНЕ
Свободных экз. нет

Найти похожие

17.
4И(07)
П 957


   
    Питання романо-германської філології. Вип.1 [Текст] : республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1974. - 195 с. - 0руб.69к.
    Содержание:
Пащенко, Н. І. До питання про видове значення дієслова (на матеріалі сучасної англійської мови) / Н.І. Пащенко. - С.6-10
Бабидорович, В. М. Деякі загально-теоретичні питання розмовної мови. / В.М. Бабидорович. - С.11-17
Лук'яненко, О. О. Деякі моделі двоскладних бездієслівних речень сучасної англійської мови. / О.О. Лук'яненко. - С.17-24
Морева, Н. І. Про дистрибутивні особливості дієслова THINK у сучаній англійській мові. / Н.І. Морева. - С.25-29
Пироженко, Л. А. Деякі засоби відтворення російською мовою нереальної дії, вираженої в англійській мові конструкцією SHOULD/WOULD+перфективний інфінітив. / Л.А. Пироженко. - С.29-35
Акмалдінова, О. М. До питання про комунікативну суть дієслівних сполучень у реченні сучасної англійської мови. / О.М. Акмалдінова, В.Є. Коваленко. - С.35-43
Студенець, Г. І. Компресія артиклів при розширенні адиції. / Г.І. Студенець. - С.43-49
Мандич, Є. Г. Про взаємодію мовних рівнів у синтаксично-лексичному полі мети. / Є.Г. Мандич. - С.49-55
Тимошенко, З. В. Становлення та стабілізація літературної норми у формах претерита сильних дієслів англійської мови. / З.В. Тимошенко. - С.55-60
Малишев, В. М. Деякі структурно-функціональні ознаки синтаксичних процесів редукування. / В.М. Малишев. - С.61-65
Покровська, Г. О. До питання про класифікацію видів контексту за обсягом. / Г.О. Покровська. - С.66-71
Бедринець, Л. Г. Структура тричленних номінативних словосполучень та характер відношень їх компонентів. / Л.Г. Бедринець. - С.71-75
Чернова, А. Є. Типологія спонукальних речень у сучасній англійській мові. / А.Є. Чернова. - С.75-81
Кривошеєв, О. В. Про значення префіксального іменника. / О.В. Кривошеєв. - С.81-86
Скляр, Л. Л. До питання семантичного аналізу від іменникових дієслів, утворених шляхом нульової вербалізації. (Нім. мова). / Л.Л. Скляр. - С.87-89
Воробйова, Л. В. Про семантичне співвідношення формалізованих засобів вираження інтенсивності якісної ознаки прикметника в сучасній французькій мові. / Л.В. Воробйова. - С.90-96
Вацеба, Р. В. До питання про аппозитивні відношення. / Р.В. Вацеба. - С.96-102
Сухова, Л. В. Про деякі безособові конструкції ускладненої структури. / Л.В. Сухова. - С.103-108
Сумарокова, Л. А. До питання про морфемний аналіз вказівних займенників у сучасній французькій мові. / Л.А. Сумарокова. - С.108-113
Баранцева, Р. С. До питання про граматичну природу форм NOUS ,VOUS, ELLE, ELLES у сучасній французькій мові. / Р.С. Баранцева. - С.114-117
Самойлова, О. П. Про деякі критерії розмежування омонімічних конструкцій. (На матеріалі підрядних речень, побудованих за моделлю ce qui+SV ). / О.П. Самойлова. - С.118-122
Лінкевич, Л. Ф. Про деякі способи виділення членів речення. / Л.Ф. Лінкевич. - С.123-129
Вороніна, М. М. Про час, що вийшов з ужитку. (На матеріалі іспанської мови). / М.М. Вороніна. - С.129-134
Серебрянська, А. О. Оказіоналізми в іспанській мові. / А.О. Серебрянська. - С.134-136
Урусова, Г. В. Особливості синтаксичних структур у мові твору Хуана Гойтісоло " Прибій". / Г.В. Урусова. - С.137-141
Тарасова, О. В. Про використання понять "поле" і "модель" при дослідженні ареальних підсистем мови. / О.В. Тарасова. - С.141-148
Гапонова, С. В. Експериментальна перевірка ефективності використання спеціально розроблених лабораторних завдань для керованого заняття. / С.В. Гапонова. - С.149-154
Семенець, О. П. До питання дозування матеріалу при навчанні аудіювання звукозапису французької мови в старших класах шкіл з викладанням ряду предметів французькою мовою. / О.П. Семенець. - С.154-158
Онищенко, К. І. Про розвиток мовної здогадки молодших школярів при читанні іншомовного тексту. / К.І. Онищенко. - С.158-162
Ніколаева, С. Ю. До питання індивідуалізації навчання іноземної мови у мовному вузі. / С.Ю. Ніколаева, Л.П. Дементєєва. - С.162-167
Очкасова, В. М. Про типові ситуації відношень та їх роль в організації матеріалу для навчання усного мовлення. / В.М. Очкасова. - С.168-172
Борисова, Р. І. Про шляхи створення комунікативної спрямованості фоновпав. / Р.І. Борисова. - С.172-180
Стеценко, О. О. Про систему вправ для навчання лексики іноземної мови в середній школі. / О.О. Стеценко. - С.180-183
Куштенко, Л. Ю. Деякі питання методики навчання лексики англійської мови на базі української. / Л.Ю. Куштенко. - С.183-188
Жлуктенко, Ю. О. Про зміст і побудову посібників з іноземних мов для другого етапу навчання у немовних вузах. / Ю.О. Жлуктенко. - С.189-193
ББК 4И(07)

Рубрики: загальне мовознавство

Свободных экз. нет

Найти похожие


18.
4И(09)
П957


   
    Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В 2. [Текст] : республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1975. - 187с. - 0руб.66коп.
    Содержание:
Харенко, М. Ф. До питання про взаємодію запозиченого та одвічно англійського лексичних елементів. / М. Ф. Харенко. - С.3-8
Лихошерст, Н. І Деякі особливості вживання артикля з компонентами субстантивних словосполучень з прийменником of / Н.І Лихошерст. - С .C8
Філановський, Г. Д. Розміщення фразеологічних одиниць у коротких словниках англійської мови. / Г.Д. Філановський. - С.11-16
Лев, Л. С. Аналіз словосполучення на синтагматичній та парадигматичній осях мови. / Л.С. Лев
Медвідь, О. С. Просторіччя в сучасній англістиці. / О.С. Медвідь. - С.20-25
Пилипенко, О. Ф. Інтонаційне вираження емоційно-вольових виявів у мовленні (на матеріалі питально-відповідних реплік англійського діалогічного мовлення). / О.Ф. Пилипенко. - С.25-29
Покровська, Г. О. Про характер розподілу слів у тексті (на матеріалі групи дієслів англійської мови). / Г.О. Покровська. - С.29-36
Куштенко, Л. Ю. Етимологічні спільності в побутовій лексиці англійської та української мов. / Л.Ю. Куштенко. - С.39-43
Секірін, В. П. До питання про лексичну асиміляцію запозичень та її аспекти в англійській мові. / В.П. Секірін. - С.43-48
Ставицька, Т. Є. До питання про лексико-граматичні особливості спонукально-відповідних реплік в англійському діалогічному мовленні. / Т.Є. Ставицька. - С.48-52
Чернова, А. Є. Лексично-семантичні особливості функціональних еквівалентів прямого спонукання в сучасній англійській мові. / А.Є. Чернова. - С.52-57
Тимошенко, Т. Р. Деякі питання класифікації телескопних слів (на матеріалі сучасної англійської мови). / Т.Р. Тимошенко. - С.67-62
Пономаренко, В. І. Про одну особливість сучасного публіцистичного стилю в США (на матеріалі газет і журналів США). / В.І. Пономаренко. - С.62-66
Студенець, Г. І. Деякі особливості конструкцій специфікативного розширення. / Г.І. Студенець. - С.66-70
Кобжев, О. М До питання про інтернаціоналізацію сільськогосподарської термінології грунтознавства). / О.М Кобжев. - С.70-73
Шамсутдінова, Р. М Розвиток англійської морфологічної термінології з середини 17 до другої половини 18ст. / Р. М Шамсутдінова. - С.73-76
Гаврись, В. І Специфіка структурного перетворення крилатих виразів у процесі їх переходу до складу фразеології (на матеріалі німецької мови). / В. І Гаврись. - С.76-81
Пророченко, О. П. Німецькі лексичні запозичення в лексико-семантичній системі української мови. / О.П. Пророченко. - С.81-85
Білогуб, А. Л. Вплив інтра- та екстралінгвістичних факторів на динаміку семантичних змін іншомовних термінів (на матеріалі термінів Presse i Speicher в німецькій мові). / А.Л. Білогуб. - С.85-89
Михайлюк, В. Г. Ранні переклади творів М.Коцюбинського німецькою мовою. / В.Г. Михайлюк. - С.89-93
Артемчук, Г. І Деякі загальні підсумки розвитку класичного вчення про німецький словотвір. / Г.І Артемчук. - С.93-96
Цима, Л. І Із спостережень над семантичним розвитком деяких дієслів руху в сучасній німецькій мові. / Л.І Цима. - С.96-100
Оганджанян, Ф. Г Вживання поширеного й непоширеного означення з стрижневим словом-дієприкметником у художній літературі 19-20ст. / Ф.Г Оганджанян. - С.100-106
Давиденко.О.М. Фоно-орфографічна асиміляція німецьких запозичень в українській мові (на основі лексики роману П.Козланюка Юрко Крук. / Давиденко.О.М. - с.106-110
Перепелиця, Т. І. До питання про збагачення німецької торговельно-економічної термінології калькуванням. / Т.І. Перепелиця. - С.110-113
Вільчек, Е. Е До питання про лінгвістичну структуру французького діалогічного мовлення. / Е.Е Вільчек. - С.113-118
Воробйова, Л. В. Стилістичні особливості підсилювальних фразеологічних одиниць у сучасній французькій мові. / Л.В. Воробйова. - С.118-122
Лінкевич, Л. Ф. До питання про логіко-синтаксичне членування речення в середньофранцузькій мові (на матеріалі хронік). / Л.Ф. Лінкевич. - С.122-127
Панич, Г. І. Порівняльне вивчення афіксації французької і української мов. / Г.І. Панич. - С.127-132
Зернова, Л. Г. Функції стилістичного прийому оновлення фразеологізмів в історичних романах Б.Преса Гальдоса. / Л. Г. Зернова. - С.132-138
Антипович, Н. К. Робота із словниковими зошитами з французької мови в 5-6-х класах загальноосвітньої школи. / Н.К. Антипович. - С.138-142
Ляховицький, М. В. Про систему вправ для розвитку мовної аудитирної пам’яті студентів- першокурсників мовного вузу. / М. В. Ляховицький, С.Ю. Ніколаєва. - С.142-147
Полякова, І. І. Деякі питання організації навчання читання літератури з фаху. / І.І. Полякова. - С.147-150
Чекаль, Г. С. До питання про частко програмований підручник з граматики для студентів 1 курсу мовного вузу. / Г.С. Чекаль. - С.150-154
Борисова, Р. І. Використання друкованого матеріалу у фоновправах. / Р.І. Борисова. - С.154-159
Бессонова, І. В. До питання про деякі психолінгвістичні особливості сприймання іншомовної лексики у звуковому коді в аспекті її методичної типології. / І.В. Бессонова. - С.159-161
Шевцова, К.І. До питання про навчання інтонації в мовному вузі. / К.І. Шевцова. - С.161-166
Онищенко, К. І. До проблеми навчання читання англійською мовою в 2-му класі. / К.І. Онищенко, В.М. Плахотник. - С.166-171
Гапонова, С. В. Залнжність основних характеристик вправ для керованого лабораторного заняття від його мети та змісту навчання (початковий етап навчання на факультеті англійської мови). / С.В. Гапонова. - С.171-175
Очкасова, В. М. Досвід зіставлення двох способів навчання діалогічного мовлення. / В.М. Очкасова. - С.175-181
Карпенко, Л. П. До питання про місце позаудиторного читання в системі видів навчального читання в мовному вузі. / Л. П. Карпенко. - сС.181-187
ББК 4И(09)

Свободных экз. нет

Найти похожие


19.
81.2(4 Укр)
Н34


    Бірюкова, М.
    Парна робота як ефективна форма організації навчання студентів-перекладацьких спеціальностей [Текст] / М. Бірюкова // Наукові записки. Серія "Філологічні науки ". В.128. - Кіровоград, 2014. - С. 535-539
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
АУДІЮВАННЯ

Найти похожие

20.


    Котковець, А.
    Підходи до організації контролю сформованості майбутніх бакалаврів з прикладної механіки [Текст] / А. Котковець // Іноземні мови. - 2020. - № 2. - С. 8-14

Рубрики: Мова англійська-- Методика викладання--ВНЗ

фывфывфыв:
Контроль знань універсальний -- ВНЗ

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-105