Поисковый запрос: (<.>K=організації<.>) |
Общее количество найденных документов : 105
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| Питання романо-германської філології. Вип.1. - 1974
|
>2.
| Очкасова В. Про типові ситуації відношень та їх роль в організації матеріалу для навчання усного мовлення/В.Очкасова // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. -Київ:Радянська школа, 1974,N Вып.1.-С.С.168-172
|
>3.
| Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В 2.. - 1975
|
>4.
| Полякова І.І. Деякі питання організації навчання читання літератури з фаху./І.І. Полякова // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В 2.. -Київ:Радянська школа, 1975.-С.С.147-150
|
>5.
| Корнієнко О. Квантитативні характеристики фонемної організації композиційних одиниць та їх роль у загальній структурі тексту (на матеріалі англійської мови)/О.В. Корнієнко // Слов’янський вісник : Збірник наукових праць. Вип.4 : Філологічні науки. -Рівне, 2003.-С.111-117
|
>6.
| Слов’янський вісник : Збірник наукових праць. Вип.4 : Філологічні науки. - 2003
|
>7.
| Методическая мозаика - 2004г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>8.
| Disabled Scout Group // Методическая мозаика. -г. Чехов:ООО " Методическая мозаика ", 2004,N №5.-С.31
|
>9.
| Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів/Ред. О.Тищенко. - 2004
|
>10.
| Саєнко С. Дитячі громадські організації як елемент громадянської освіти/С.Саєнко // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.330-333
|
>11.
| Шиян О. Проблеми організації громадської освіти в школах нового типу/О. Шиян // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.126 - 130
|
>12.
| Перушкова О. Знання мов - ключ до спілкування. Особливості організації навчання іноземних мов у західноєвропейській старшій школі /О. Перушкова // Іноземні мови в начальних закладах. -Киiв:Педагогічна преса, 2005,N №5.-С.83-90
|
>13.
| - 2005г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>14.
| Англійська мова та література - 2006г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>15.
| English Language and Culture. Weekly - 2006г.,N 14 (Введено оглавление)
|
>16.
| American Youth Organisations // English Language and Culture. -Киiв:Шкільний світ, 2006,N №14.-С.8-10
|
>17.
| Падалко О. Механізм організації процесу навчання мовлення на уроках англійської мови в середній школі/О. Падалко // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2006,N №2.-С.19-30
|
>18.
| What Is Peace Corps? // English Language and Culture. -Киiв:Шкільний світ, 2006,N №10.-С.3-4
|
>19.
| Писанко М. Модель організації навчання студентів мовних спеціальностей стандартів англомовної комуікативної поведінки/М. Писанко // Іноземні мови. -Киiв:Ленвіт, 2007,N №4.-С.33-40
|
>20.
| - 2007г.,N 6 (Введено оглавление)
|
|
|