Поисковый запрос: (<.>K=організації<.>) |
Общее количество найденных документов : 105
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| Першукова О. Уникаючи чужих помилок ( Особливості організації навчання іноземних мов у західноєвропейській старший школі_/О. Першукова // Іноземні мови в начальних закладах. -Киiв:Педагогічна преса, 2007,N №6.-С.85-93
|
>2.
| Мазур М. The International Organizations/М. Мазур // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2008,N №32.-С.24-26
|
>3.
| Падалко О. Механізм організації процесів навчання мовлення на уроках англійської мови у середній школі/О. Падалко // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2007,N №20.-С.77-86
|
>4.
| Писанко М. Модель організації навчання студентів мовних спеціальностей стандартів англомовної комуікативної поведінки/М. Писанко // Іноземні мови. -Киiв:Ленвіт, 2007,N №4.-С.33-40
|
>5.
| Зміни в організації навчального процесу у 2008/2009 навчальному році для випускниів 11-х(12-х) класів зоз // Іноземні мови. -Киiв:Ленвіт, 2008,N №4.-С.11
|
>6.
| Писанко Л. Модель організації навчання студентів мовних спеціальностей стандартів анголмовної комунікативної поведінки/Л. Писанко // Іноземні мови. -Киiв:Ленвіт, 2009,N №4.-С.52-59
|
>7.
| Ніжегольцева Л. Семінарські заняття як нетрадиційна форма організації навчання /Л. Ніжегольцева // Німецька мова в школі. -Харків:Основа, 2010,N №2.-С.15-19
|
>8.
| Girl Scouts Today // English Learner's Digest. -Киiв:Знання, 2009,N №5.-С.4-5
|
>9.
| Синекоп О. Вправи для організації інтерактивного навчання англомовного письма у немовному ВНЗ/О. Синекоп; Л. Хоменко // Іноземні мови. -Киiв:Ленвіт, 2009,N №2.-С.29-35
|
>10.
| American Youth Organisations // English Language and Culture. -Киiв:Шкільний світ, 2006,N №14.-С.8-10
|
>11.
| Шапран Н. Лінгвокультурні особливості організації номінативних полів британського концепту ENVY, німецького NEID та українського заздрість/Н. Шапран // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» . -Острог:Видавництво Національногоуніверситету «Острозька академія», 2014. - В49.-С.346-356
|
>12.
| Сучасні проблеми германського та романського мовознавства. - 2016
|
>13.
| Базиляк Н. Репрезентація практики та особливості її організації як мовної стратегії у полікультурному просторі/Н. Базиляк // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» . -Острог:Видавництво Національногоуніверситету «Острозька академія», 2014. - В49.-С.260-262
|
>14.
| Петров О. Лінгвокультурні особливості організації номінативних полів бінарних концептів щедрість - скупість у британській, німецькій, українській і російській лінгвокультурах/О. Петров // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» . -Острог:Видавництво Національногоуніверситету «Острозька академія», 2014. - В49.-С.324-329
|
>15.
| Постоленко Участь британських батьків в організації шкільного педагогічного процесу/І. Постоленко // Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2016.-С.282-285
|
>16.
| Падалко О. Механізм організації процесу навчання мовлення на уроках англійської мови в середній школі/О. Падалко // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2006,N №2.-С.19-30
|
>17.
| What Is Peace Corps? // English Language and Culture. -Киiв:Шкільний світ, 2006,N №10.-С.3-4
|
>18.
| Disabled Scout Group // Методическая мозаика. -г. Чехов:ООО " Методическая мозаика ", 2004,N №5.-С.31
|
>19.
| Перушкова О. Знання мов - ключ до спілкування. Особливості організації навчання іноземних мов у західноєвропейській старшій школі /О. Перушкова // Іноземні мови в начальних закладах. -Киiв:Педагогічна преса, 2005,N №5.-С.83-90
|
>20.
| Котковець А. Підходи до організації контролю сформованості майбутніх бакалаврів з прикладної механіки/А. Котковець // Іноземні мови. -Киiв:Ленвіт, 2020,N № 2.-С.8-14
|
|
|