Поисковый запрос: (<.>K=організації<.>) |
Общее количество найденных документов : 105
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| Шляхи підвищення ефективності та якості уроку іноземної мови
|
>2.
| Нещерт С. Форми й інструменти організації та проведення позакласної роботи в умовах дистанційного навчання/С. Нещерт // English Language and Culture. Weekly. -Киiв:Шкільний світ, 2022,N № 1/2.-С.66-70
|
>3.
| Постоленко Участь британських батьків в організації шкільного педагогічного процесу/І. Постоленко // Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2016.-С.282-285
|
>4.
| Урок як основна форма організації навчання // Сучасні форми та методи навчання англійської мови. -Харків:Основа, 2010.-С.18-20
|
>5.
| Першукова О. Уникаючи чужих помилок ( Особливості організації навчання іноземних мов у західноєвропейській старший школі_/О. Першукова // Іноземні мови в начальних закладах. -Киiв:Педагогічна преса, 2007,N №6.-С.85-93
|
>6.
| Казачінер О. Сучасні форми та методи навчання англійської мови/О.С Казачінер . - 2010
|
>7.
| Сучасні проблеми германського та романського мовознавства. - 2016
|
>8.
| Створення екологічної громадської організації (Creation of the ecological civic organization) // Проектна технологія в основній та старшій школі в процесі викладання англійської мови. -Харків:Основа, 2008.-С.97-102
|
>9.
| Федоренко о. Спілкування - процес активний (Методичні поради до організації групової роботи на уроках іноземної мови)/о. Федоренко; В. Редько, В. Береславська // Іноземні мови в навчальних закладах. -Киiв:Педагогічна преса, 2010,N №5.-С.62-65
|
>10.
| Сокирська О. Соціолінгвістичні особливості просодичної організації англійських висловлень відмови класу причин "не хочу"/О. Сокирська // Наукові записки. Філологічні науки. В.138. -Кіровоград:Міністерство освіти і науки України, 2015.-С.607-612
|
>11.
| Слов’янський вісник : Збірник наукових праць. Вип.4 : Філологічні науки. - 2003
|
>12.
| Ніжегольцева Л. Семінарські заняття як нетрадиційна форма організації навчання /Л. Ніжегольцева // Німецька мова в школі. -Харків:Основа, 2010,N №2.-С.15-19
|
>13.
| Базиляк Н. Репрезентація практики та особливості її організації як мовної стратегії у полікультурному просторі/Н. Базиляк // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» . -Острог:Видавництво Національногоуніверситету «Острозька академія», 2014. - В49.-С.260-262
|
>14.
| Цимбал О. Проектна технологія в основній та старшій школі в процесі викладання англійської мови/О. Цимбал. - 2008
|
>15.
| Шиян О. Проблеми організації громадської освіти в школах нового типу/О. Шиян // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.126 - 130
|
>16.
| Очкасова В. Про типові ситуації відношень та їх роль в організації матеріалу для навчання усного мовлення/В.Очкасова // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. -Київ:Радянська школа, 1974,N Вып.1.-С.С.168-172
|
>17.
| Питання романо-германської філології. Вип.1. - 1974
|
>18.
| Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В 2.. - 1975
|
>19.
| Бірюкова М. Парна робота як ефективна форма організації навчання студентів-перекладацьких спеціальностей/М. Бірюкова // Наукові записки. Серія "Філологічні науки ". В.128. -Кіровоград, 2014.-С.535-539
|
>20.
| Котковець А. Підходи до організації контролю сформованості майбутніх бакалаврів з прикладної механіки/А. Котковець // Іноземні мови. -Киiв:Ленвіт, 2020,N № 2.-С.8-14
|
|
|