Поисковый запрос: (<.>K=організації<.>) |
Общее количество найденных документов : 105
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| Шляхи підвищення ефективності та якості уроку іноземної мови
|
>2.
| Шиян О. Проблеми організації громадської освіти в школах нового типу/О. Шиян // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.126 - 130
|
>3.
| Шевельова-Гаркуша Н. Взаємообумовленість способів ритміко-синтаксичної організації та семантики поетичних текстів (на матеріалі сучасного американського віршованого мовлення)/Н. Шевельова-Гаркуша // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.29. -Острог, 2012.-С.390-393
|
>4.
| Шапран Н. Лінгвокультурні особливості організації номінативних полів британського концепту ENVY, німецького NEID та українського заздрість/Н. Шапран // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» . -Острог:Видавництво Національногоуніверситету «Острозька академія», 2014. - В49.-С.346-356
|
>5.
| Чумак Л. Особливості системно-структурної організації словотвору сучасної англійської мови./Л. Чумак // Наукові записки. Філологічні науки. В.115. -Кіровоград, 2013.-С.527-532
|
>6.
| Цимбал О. Проектна технологія в основній та старшій школі в процесі викладання англійської мови/О. Цимбал. - 2008
|
>7.
| Федоренко о. Спілкування - процес активний (Методичні поради до організації групової роботи на уроках іноземної мови)/о. Федоренко; В. Редько, В. Береславська // Іноземні мови в навчальних закладах. -Киiв:Педагогічна преса, 2010,N №5.-С.62-65
|
>8.
| Устименко О. Мобільний додаток "Plikers" для організації інтерактивного тестування та опитування на уроках іноземної мови/О. Устименко // Іноземні мови. -Киiв:Ленвіт, 2019,N № 3.-С.59-64
|
>9.
| Урок як основна форма організації навчання // Сучасні форми та методи навчання англійської мови. -Харків:Основа, 2010.-С.18-20
|
>10.
| Сучасні проблеми германського та романського мовознавства. - 2016
|
>11.
| Створення екологічної громадської організації (Creation of the ecological civic organization) // Проектна технологія в основній та старшій школі в процесі викладання англійської мови. -Харків:Основа, 2008.-С.97-102
|
>12.
| Сокирська О. Соціолінгвістичні особливості просодичної організації англійських висловлень відмови класу причин "не хочу"/О. Сокирська // Наукові записки. Філологічні науки. В.138. -Кіровоград:Міністерство освіти і науки України, 2015.-С.607-612
|
>13.
| Смірнова Л. Інтегрований підхід як необхідна складова організації процесу іншомовної освіти на немовних факультетах/Л. Смірнова // Наукові записки. Серія "Філологічні науки ". В.128. -Кіровоград, 2014.-С.490-493
|
>14.
| Слов’янський вісник : Збірник наукових праць. Вип.4 : Філологічні науки. - 2003
|
>15.
| Синекоп О. Вправи для організації інтерактивного навчання англомовного письма у немовному ВНЗ/О. Синекоп; Л. Хоменко // Іноземні мови. -Киiв:Ленвіт, 2009,N №2.-С.29-35
|
>16.
| Саєнко С. Дитячі громадські організації як елемент громадянської освіти/С.Саєнко // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.330-333
|
>17.
| Рубель Н. Особливості організації самостійної роботи майбутніх екологів в процесі їх іншомовної професійної підготовки/Н. Рубель // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.42. -Острог, 2014.-С.295-298
|
>18.
| Редько В. Дидактичні та методичні концепти добору і організації компетентнісно орієнтованого змісту навчання іноземних мов у шкільних підручниках/В. Редько, В. Буренко // Іноземні мови в школах України2. -Киiв:Педагогічна преса, 2020,N N 4.-С.2-4
|
>19.
| Редько В. Дидактико-методичні концепти організації процесу навчання іспанської мови в 5 класах закладів середньої освіти: ситуативний підхід/В. Редько // Іноземні мови в школах України2. -Киiв:Педагогічна преса, 2022,N N 2/3.-С.2-6
|
>20.
| Редько В.Г. Концептуальні засади змісту та засобів організації компетентісноторінтованого навчання іноземних мов учнів початкової школи/В. Г. Редько, Т. К. Полонська, Н. П. Басай // Іноземні мови в школах України2. -Киiв:Педагогічна преса, 2018,N N 6.-С.2-8
|
|
|