Поисковый запрос: (<.>K=оновлення<.>) |
Общее количество найденных документов : 37
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів/Ред. О.Тищенко. - 2004
|
>2.
| Пометун О. Інтерактивні технології навчання- реальний шлях до оновлення української школи/О. Пометун // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.78-77
|
>3.
| Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В 2.. - 1975
|
>4.
| Зернова Л. Г. Функції стилістичного прийому оновлення фразеологізмів в історичних романах Б.Преса Гальдоса./Л. Г. Зернова // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В 2.. -Київ:Радянська школа, 1975.-С.С.132-138
|
>5.
| Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. . - 2009
|
>6.
| Бабік О. Професіоналізм вчителя як важливий фактор при навчанні іноземної мови у дошкільному навчальному закладі./О. Бабік // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. . -Рівне, 2009.-С.3-7
|
>7.
| Ботвінко О. Використання компютерних технологій у процесі навчання іноземної мови в загальноосвітній школі./О.М Ботвінко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. . -Рівне, 2009.-С.7-11
|
>8.
| Гронь Л. Вимоги до іншомовних текстів для розвитку вмінь розповіді на початковому ступені навчання на мовних факультетах вищих навчальних закладів./Л.В Гронь // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. . -Рівне, 2009.-С.11-15
|
>9.
| Коломієць Н. Прийоми Блейна Рея в методі природовідповідності Джеймса Ашера./Н.М Коломієць // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. . -Рівне, 2009.-С.15-19
|
>10.
| Коржаневська О. Організація самостійної роботи учнів - важливий фактор інтенсифікації навчльного процесу./О. Коржаневська // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. . -Рівне, 2009.-С.19-23
|
>11.
| Салюк І. Особистісно-орієнтований підхід у детермінації розвитку іншомовного мовлення школярів./І.Я. Салюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. . -Рівне, 2009.-С.23-28
|
>12.
| Кропивко І. Використання ресурсів і послуг мережі інтернет у викладанні іноземних мов./І.М. Кропивко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. . -Рівне, 2009.-С.28-36
|
>13.
| Цаль Т. Використання методів педагогічного стимулювання на початковому етапі навчання іноземної мови у вищому навчальному закладі та новітні технології./Т.В. Цаль // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. . -Рівне, 2009.-С.36-41
|
>14.
| Чорнолоз О. Теоретичні основи викладання чеської мови для студентів-філологів у вищому навчальному закладі./О.О. Чорнолоз // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. . -Рівне, 2009.-С.41-44
|
>15.
| Якимчук А. Рефлексивні механізми навчання підлітків англомовної комунікації./А.В. Якимчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. . -Рівне, 2009.-С.44-50
|
>16.
| Волошун А. Проблеми застосування сучасних технологій в процесі засвоєння лексики на початковому етапі викладання іноземної мови./А.А. Волошун // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. . -Рівне, 2009.-С.50-53
|
>17.
| Зінчук І. Зорова наочність як засіб семантизації іншомовної лексики./І.В. Зінчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. . -Рівне, 2009.-С.53-58
|
>18.
| Мороз Л Специфіка роботи над термінами на заняттях з іноземної мови у вищому навчальному закладі./Л.В. Мороз // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. . -Рівне, 2009.-С.58-63
|
>19.
| Ніколайчук Г. Особливості діалогу в процесі формування комунікативних умінь дитини дошкільного віку./Г Ніколайчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. . -Рівне, 2009.-С.65-70
|
>20.
| Середюк Л. Використання автентичної газетної хроніки на уроках німецької мови./Л. Середюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. . -Рівне, 2009.-С.70-72
|
|
|