Поисковый запрос: (<.>K=мова іноземна<.>) |
Общее количество найденных документов : 18
Показаны документы с 1 по 18
Сигли бібліотек за посиланням
|
>1.
| Мельник О. Motivation is Crucial for Successful Learning/О. Мельник // Слов’янський вісник. В.5.. -Рівне:РІСКСУ, 2004.-С.148-159
|
>2.
| Опанасюк Т. Чеські прогностики з компонентом-назвою тварини (історико-етимологічний аналіз)/Т.А. Опанасюк // Слов’янський вісник. В.5.. -Рівне:РІСКСУ, 2004.-С.164-170
|
>3.
| Совтис Н. Українські лексичні елементи в польській міфологічній лексиці/Н.М. Совтис // Слов’янський вісник. В.5.. -Рівне:РІСКСУ, 2004.-С.231-236
|
>4.
| Таборовець Л. Лінгводидактичні засади координації теоркурсів граматики сучасної словацької мови/Л.М Таборовець // Слов’янський вісник. В.6.. -Рівне, 2006.-С.224-228
|
>5.
| Data, theory, and applications in second language acquisition research // The Study of Second Language Asquisition. -Oxford; N.Y.:Oxford University Press, 1999.-С.669-691
|
>6.
| Doctoral Degrees Granted in Foreign Languages in the United States: 1999 / D. Benseler, S. Moore // The Modern Language Journal. Vol.84. N 3. . -Oxford:Clearance Center, 2000.-С.406-422
|
>7.
| In Search of Yesterday's Words: Reactivating a Long-Forgotten Language / Kees De Bot, S. Stoessel // Applied Linguistics.Vol.21.N - 3. September 2000. -Oxford:Oxford University Press, 2000.-С.333-353
|
>8.
| L1 and L2 reading relationships // Reading in a Second Language. Moving from Theory to Practice.. -New York:Cambridge University Press, 2009.-С.129-151
|
>9.
| Using Stylistics to Teach Literature to Non-Native Speakers / A. Chesnokova, V. Yakuba // Teaching Stylistics. -NY:Palgrave macmillan, 2011.-С.95-108
|
>10.
| Teacher Preparation and Nonnative English-Speaking Educators / L. Kamhi-Stein // The Cambridge Guide to Second Language Teacher Education. -New York:Cambridge University Press, 2009.-С.91-101
|
>11.
| SLA and Teacher Education / Rod Ellis // The Cambridge Guide to Second Language Teacher Education. -New York:Cambridge University Press, 2009.-С.135-143
|
>12.
| Giving Them a Voice: Content-Based Instruction in an EFL Setting / G. Diaz-Maggioli, A. Burbaquis-Vinson // Content-Based Instruction in Primary and Secondary School Settings. -Maryland:TESOL, 2005.-С.119-132
|
>13.
| The Influence of Your Native Language // Strategies for Success. -N.Y.:Longman, 2002.-С.42-46
|
>14.
| Learning a Second Culture // Strategies for Success. -N.Y.:Longman, 2002.-С.47-52
|
>15.
| Preliminary considerations in the teaching of pronunciation // Teaching American English Pronunciation . -Oxford:Oxford University Press, 2002.-С.xv-xvi
|
>16.
| Unintelligibility and the ESL learner // Teaching American English Pronunciation . -Oxford:Oxford University Press, 2002.-С.229-236
|
>17.
| What speaking rates do non-native listeners prefer? / Tracey Derwing, Murray J. Munro // Applied Linguistics. Vol. 22. N - 3.September 2001. -Oxford:Oxford University Press, 2001.-С.324-337
|
>18.
| Краткий методический глоссарий // English. -М.:Первое сентября, 2004,N №17.-С.19-20
|
|