Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Статті з періодичних видань та збірок (241)Документи про Рівненщину (12)Історична Волинь (4)Газета “Червоний прапор” (2)Каталог періодичних видань РОУНБ (1945-) (1)Зведений каталог назв періодики бібліотек області (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=механізм<.>)
Общее количество найденных документов : 12
Показаны документы с 1 по 12
Сигли бібліотек за посиланням
1.
81.2(3)-9
Т29


   
    Тези доповідей XI наукової конференції ’’Каразінські читання:Людина. Мова. Комунікація’’ [Текст]. - Харків : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. , 2012. - 326 с. - Б. ц.
    Содержание:
Адаменко, М. Характер перекладацьких трансформацій у передачі поетичної своєрідності американської поезії українською мовою. / М. Адаменко. - С .3-4
Androsyuk, G. Legal analysis: legal brief. / G. Androsyuk. - С .4-6
Apтеменко, Ю. Щодо семантичного статусу англійських імплікативних дієслів на зразок ’’try’’. / Ю. Apтеменко. - С .6-8
Архипова, Е. Роль самооценки в формировании профессионально коммуникативной и социокультурной компетенции студентов-экономистов в процессе изучения английского языка. / Е. Архипова. - С .8-9
Архипова, Є. Інноваційні технології викладання іноземної мови в немовних вузах (робота з текстами професійної тематики). / Архипова Є. ; Архипова Є. . - С .9-11
Атанасова, М. Metaplan als eine moderationsmethode im deutschunterricht. / М. Атанасова. - С .11-12
Бабарикіна, Т. Кінесичні засоби в англомовному авторитарному дискурсі. / Т. Бабарикіна. - С .12-14
Бабенко, М. Лінгвальні особливості створення композиційно-мовленнєвої форми "опис" у творах саги "Сутінки" Стефані Муйєр. / М. Бабенко. - С .14-16
Бабич, Е. Вербальные реакции адресата на неискренние речевые акты в немецкоязычном дискурсе. / Е. Бабич. - С .16-18
Байбакова, І. Комунікативний підхід у контексті сучасних і традийійних методик вивчення іноземної мови. / І. Байбакова. - С .19-21
Балоцька, Л. Іноземна мова за професійним спрямуванням мотиваційні аспекти. / Л. Балоцька. - С .21-23
Балацька, О. Специфіка негативної оцінки у критичних зауваженнях англомовного наукового дискурсу. / О. Балацька. - С .23-24
Барташова, Г. Гендер як фактор впливу на невербальну поведінку авторитарних комунікатів. / Г. Барташова. - С .24-26
Бевз, Н. Интелектуальная коммуникация при переводе философских текстов в Украине. / Н. Бевз. - С .26-28
Безуглая, Л. Виды когерентности поэтического текста. / Л. Безуглая. - С .28-30
Белогуб, А. Концепт свобода в тополексике межнационального социума. / А. Белогуб. - С .30-31
Беспала, Л. Особливості формування ключових концептів карибської англомовної картини світу. / Л. Беспала. - С .31-33
Бєлозьорова, О. "Вертиголов та інші політичні тварини. Антологія німецької літератури 90-х років ХХ ст." / О. Бєлозьорова. - С .33-34
Білаш, О. Принципи фоносемантики як окремого мовознавчого напрямку. / О. Білаш. - С .34-36
Богуславська, Л. Особливості відтворення в перекладеному тексті омонімів як засобу мовної гри. / Л. Богуславська. - С .36-38
Бойко, Л. Особливості перекладу англомовної наукової літератури. / Л. Бойко. - С .38-40
Бойко, Ю. Загальні характеристики PR-дискурсу. / Ю. Бойко. - С .40-41
Булгакова, М. Типи індикаторів імплікатів у поетичному дискурсі. / М. Булгакова. - С .41-43
Бурка, Н. Синтагматика первинних фонологічних одиниць у кінакемній теорії. / Н. Бурка. - С .43-44
Бучіна, К. Засоби вираження образності в текстах німецькомовних фольклорних бувальщин. / К. Бучіна. - С .44-46
Валюкевич, Т. Имя концепта внешность в английской языковой картине мира. / Т. Валюкевич. - С .46-48
Ваховська, О. Историческое развитие концепта этики: грех в англоязычном дискурсе. / О. Ваховська. - С .48-49
Весна, М. Сучасні посібники в світлі зіставного вивчення мов. / М. Весна. - С .49-51
Волощук, І. Проблеми перекладу рекламних текстів. / І. Волощук. - С .51-53
Воробьева, И. Дискурсивные характеристики внутренней речи. / И. Воробьева. - С .53-54
Вороніна, К. Мовна антологія як когнітивний механізм утворення лексичного нонсенсу. / К. Вороніна. - С .54-56
Галіка, О. Вияви вербальної агресії в заголовках англомовних газет та її вплив на адресата. / О. Галіка. - С .56-58
Ганичева, Т. Роль преподавателя в формировании переводческих навыков и умений. / Т. Ганичева. - С .58-59
Глотова, А. Использование метода анализа конкретных ситуаций "Case Study" в профессионально-ориентированном обучении иностранному языку студентов технических специальностей. / А. Глотова. - С .59-61
Говоруха, Н. Структурные типы тавтологических высказываний. / Н. Говоруха. - С .61-63
Гончарова, В. Феномен третьей культуры в иноязычном образовании: презумпция стереотипа. / В. Гончарова. - С .63-64
Грабовська, І. Верифікативні питальні речення. / І. Грабовська. - С .64-66
Григоренко, В. Скандинавський вплив на становлення герундія в англійській мові. / В. Григоренко. - С .66-67
Гриняк, О. Категорія імпліцитності у стилістичних засобах вираження. / О. Гриняк. - С .67-69
Грудогло, Л. Методы и приемы проблемного обучения иностранному языку. / Л. Грудогло. - С .69-71
Гусєва, Г. Стратегії емотивного впливу в комічному дискурсі мовної особистості дитини. / Г. Гусєва. - С .71-72
Гусєва, П. "Немовні" факультети: нові завдання навчання і вивчення іноземних мов. / П. Гусєва. - С .72-74
Давыдова, Т. Имплицитная оценка в речевых актах немецкоязычного диалогического дискурса. / Т. Давыдова. - С .74-76
Дегтярьов, Д. Силабіка інформаційного повідомлення англомовних засобів масової комунікації. / Д. Дегтярьов. - С .76-77
Домброван, Т. Синтаксическая деривация с позиций лингвосинергетики. / Т. Домброван. - С .77-79
Дорогих, Р. Організація групової взаємодії у педагогічному процесі. / Р. Дорогих. - С .79-81
Дубцова, О. Вербальні та невербальні маркери комунікативної невдачі. / О. Дубцова. - С .81-82
Дудоладова, О. Культорологічний підхід до активізації читацької діяльності студентів-філологів. / О. Дудоладова. - С .82-84
Еременко, А. Концептуализация в политических речах Барака Обамы. / А. Еременко. - С .84-86
Ємельянова, О. Стратегія маніпуляції дискурсу фінансового прогнозу. / О. Ємельянова. - С .86-88
Ємець, О. Особливості використання тропеїчних прийомів перекладу художніх творів. / О. Ємець. - С .88-89
Жосан, Д. Трудности обучения монологической речи студентов технических вузов. / Д. Жосан. - С .89-91
Завгородний, С. Понятийные, образные и ценностные особенности лингвокультурного концепта chess/шахматы в английском языке. / С. Завгородний. - С .91-93
Займак, Т. Индикаторы лексико-структурных пресуппозиций. / Т. Займак. - С .93-94
Захарова, Н. Проблеми формування понятійно-категорійного апарату дискурсної текстолінгвістики. / Н. Захарова. - С .94-96
Зинченко, Н. Writing for special purposes. / Н. Зинченко. - С .96-97
Змиева, И. Концепт рождество в американской лингвокультуре. / И. Змиева. - С .97-99
Зоз, О. Developing phonetic competence. / О. Зоз. - С .99-101
Subkowa, M. Organisatorische fahigkeiten - der bestandteil des erfolgs der zukunftigen berufstatigkeit eines ingenieurs. / M. Subkowa. - С .101-102
Иванига, А. Работа с темой "этика в деловом общении" по английскому языку со студентами-экономистами. / А. Иванига. - С .102-104
Ікалюк, Л. Засоби вираження ексламаторності у британському художньому дискурсі. / Л. Ікалюк. - С .104-105
Ікалюк, Л. Аналітичні маркери порівняння у британському художньому дискурсі. / Л. Ікалюк. - С .105-107
Істоміна, Н. Автентичність аудіотекстів як критерій відбору навчального матеріалу для навчання майбутніх учителів аудіювання англомовних лекцій. / Н. Істоміна. - С .107-108
Каллен, Ю. Ситуації митного дискурсу. / Ю. Каллен. - С .108-110
Кальниченко, О. "Тарас Бульба" в українських шатах: проблеми відбору варіантів тексту для перекладу і вибору стратегій перекладу. / О. Кальниченко. - С .110-112
Калюжная, А. Концепт-сценарий тайна в классическом детективе. / А. Калюжная. - С .112-113
Каравашкин, В. Каузальность и композитная деривация в немецком языке. / В. Каравашкин. - С .113-115
Карамишева, Р. Моделі адресанта та адресата мовленнєвого жанру "повідомлення про стихійні лиха" на україномовних та англомовних інтернет-сайтах. / Р. Карамишева. - С .115-117
Карпусенко, Н. Лексичні засоби виразності в німецькомовних науково-лінгвістичних текстах. / Н. Карпусенко. - С .117-118
Каустов, А. Категорія комунікативної ситуації-онтологічне підгрунтя та міждисциплінарна рецепція. / А. Каустов. - С .118-120
Kysilyova, O. Jugendsprachforschung in deuttschland. / O. Kysilyova. - С .120-122
Кистол, Л. Некоторые психологические особенности педагогического сотрудничества при обучении иностранному языку. / Л. Кистол. - С .122-124
Кімакович, М. Процес формування лексичної компетенції при вивченні іноземної мови в технічному вузі. / М. Кімакович. - С .124-125
Коваленко, Р. Вербалізація концепту war в англійській мові. / Р. Коваленко. - С .125-126
Козлова, М. Гендерне питання у соціокультурному підході до перекладу у XVIII-XIX ст. / М. Козлова. - С .126-128
Kozlova, T. Imagicand diagrammatic icons: applications in proto-language. / T. Kozlova. - С .128-130
Колесник, K. До питання про формування умінь прфесійного спілкування іноземною мовою у майбутніх менеджерів. / K. Колесник. - С .130-131
Кононенко, Є. Образно-ценностная составляющая концепта семья. / Є. Кононенко. - С .131-133
Кононова, О. Структура й семантика фразеологізмів: синхронічний та діахронічний аспекти. / О. Кононова. - С .133-134
Консевич, М. Мовленнєва поведінка чоловіків і жінок у мультисторонній інтеракції: структурний аспект. / М. Консевич. - С .134-136
Коробова, Ю. Вміння дидактичного мовлення вчителя англійської мови на різних ступенях навчання. / Ю. Коробова. - С .136-138
Котлярова, Г. Роль алгоритмів у навчанні студентів ІV курсу укладнення соціокультурних коментарів як засобів адаптації автентичних англомовних текстів. / Г. Котлярова. - С .138-140
Котов, М. Полікультурна дискурсивна особистість у ситуації мовного нерозуміння. / М. Котов. - С .140-141
Кошелева, И. Общие характеристики модальных глаголов в китайском языке. / И. Кошелева. - С .141-143
Криворучко, С. Об особенностях реализации метакоммуникативного речевого акта контактива. / С. Криворучко. - С .143-145
Кропивка, А. Синтаксические структуры несобственно-прямой речи. / А. Кропивка. - С .145-146
Кузенна, Н. Моделі комунікативної ситуації. / Н. Кузенна. - С .146-148
Кузьмина, В. Обучение академическому реферированию студентов старших курсов языковых вузов. / В. Кузьмина. - С .148-150
Кушнэрова, О. Еволюція понять "свідомість" та ''мислення". / О. Кушнэрова. - С .150-152
Лабінська, Б. Міжкультурний підхід під час навчання іноземних мов на західноукраїнських землях (1918-1939). / Б. Лабінська. - С .152-153
Лєбєдєва, Т. Професійний сленг поліцейських Німеччини. / Т. Лєбєдєва. - С .157-159
Лисичкіна, І. Імідж сил охорони правопорядку: стратегії вербалізації (на матеріалі англомовного та україномовного мас-медіа дискурсу). / І. Лисичкіна. - С .159-160
Лисичкіна, О. Прагматика логіко-аргументативної взаємодії комунікантів в контексті англомовних ділових переговорів. / О. Лисичкіна. - С .160-162
Малишенко, А. Слоган як компонент рекламного дискурсу. / А. Малишенко. - С .172-174
Моисейкина, И. Проективные умения в профессиограме учителя английского языка. / И. Моисейкина. - С .184-186
Molchanskaya, O. Using Graphic Organizers to Increase efl Learners’ Reading Comprehension. / O. Molchanskaya. - С .187-188
Mysak, I. Developing EFL Students’ Summarizing Skills. / I. Mysak. - С .192-193
Невська, Ю. Вираження логічної необхідності у сам. / Ю. Невська. - С .196-197
Ольховська, А. Відбір та організація текстового матеріалу для формування навичок передачі імплікатур означеності в усному перекладі з аркуша. / А. Ольховська. - С .202-205
Оніщенко, Н. Етнонім як складова фразеологізму та ептоніму. / Н. Оніщенко. - С .205-206
Осяшина, О. Системность в организации содержания обучения иностранному языку. / О. Осяшина. - С .207-208
Павлова, Л. Лингвистические ресурсы оформления персонального политического сайта. / Л. Павлова. - С .208-209
Панченко, І. Імпліцитне вираження адресної референції у сучасному німецькомовному дискурсі. / І. Панченко. - С .210-211
Піхтовнікова, Л. Німецькомовна притча як дискурс. / Л. Піхтовнікова. - С .216-217
Присяжнюк, Ю. Плеоназми в англомовному дискурсі. / Ю. Присяжнюк. - С .224-226
Potolya, V. Goals and Techniques for Teaching speaking. / V. Potolya. - С .226-227
Рижа, Т. Переклад текстів як форма домашньої роботи студентів немовних ВНЗ. / Т. Рижа. - С .238-239
Романова, Н. Емотивні іменники давньоверхньонімецького періоду: словотвірний аспект. / Н. Романова. - С .241-242
Романченко, І. Іллокутивні особливості імпліцитних мовленнєвих актів, реалізованих дискримінацими висловленнями в сучасній німецькомовній пресі. / І. Романченко. - С .243-244
Рябих, Л. Інтерактивність англомовного академічного спілкування. / Л. Рябих. - С .248-250
Serdiuk, V. Aspects of Role Behaviour. / V. Serdiuk. - С .256-258
Сольська, Т. Поняття та статус національних різновидів німецької мови Німеччини, Австрії, та Швейцарії. / Т. Сольська. - С .269-270
Тверитнева, Л. О десемантизации слов с широким значением в речи. / Л. Тверитнева. - С .274-276
Тимошенкова, Т. Стилистико-коннотативный потенциал грамматических окказионализмов в современном английском языке. / Т. Тимошенкова. - С .276-277
Тупахіна, О. Лінгвокогнітивні засади семантичної деривації неологізмів. / О. Тупахіна. - С .281-282
Ткаченко, А. Типы комических высказываний немецкоязычного диалогического дискурса. / А. Ткаченко. - С .279-280
Українська, О. Формування методичних умінь учителя іноземної мови з оцінювання рівня навчальних досягнень учнів. / О. Українська. - С .284-285
Хорунжа, Л. Методичні аспекти використання тренінгів під час викладання англійської мови у ВНЗ. / Л. Хорунжа. - С .289-290
Elorya, E. Purposeful Reading in Teaching a Foreign Language. / E. Elorya. - С .285-287
Шарова, К. Аудіокнига як допоміжний засіб навчання читанню. / К. Шарова. - С .293-295
Scharonova, O. Stehende nominoverbale komplexe (sNVK) im phraseologishen paradigma. / O. Scharonova. - С .297-298
Шульга, С. Особливості утворення неологізмів в англійській мові та їх переклад українською. / С. Шульга. - С .302-303
Яценко, И. Креативные видиотехнологии на занятиях по иностранному языку. / И. Яценко. - С .304-305
Яценко, П. Номінативна організація сурядно-підрядного поліному сучасної німецької мови. / П. Яценко. - С .305-306
ББК 81.2(3)-9

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Вороніна, К.
    Мовна антологія як когнітивний механізм утворення лексичного нонсенсу. [Текст] / К. Вороніна // Тези доповідей XI наукової конференції ’’Каразінські читання:Людина. Мова. Комунікація’’. - Харків : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. , 2012. - С. 54-56

Рубрики: Мовознавство /лінгвістика/

фывфывфыв:
ЛЕКСИКОЛОГІЯ

Найти похожие

3.
81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки. Серія "Філологічні науки ". В.128 [Текст]. - Кіровоград : [б. и.], 2014. - 604 с. - Б. ц.
    Содержание:
Кучинський, Б. Література доби раннього відродження в Англії / Б. Кучинський. - С .39-45
Бистров, Я. Модальні маркери у контексті теорії можливих світів біографічного наративу (на матеріалі англомовної художньої прози) / Я. Бистров. - С .45-50
Бойко, Я. Структурування авторської естетичної оцінки у поетично переосмислених концептуальних метафорах (на матеріалі лірики англійського романтизму) / Я. Бойко. - С .50-56
Вечірко, О. Жанр літературної утопії у контексті англійського відродження / О. Вечірко. - С .56-59
Гончарук, О. Методика комплексного дослідження англомовної байки у прагмастилістичному аспекті / О. Гончарук. - С .66-70
Довбня, І. Функції просторових номінацій в англійському та українському художніх текстах / І. Довбня. - С .75-79
Кочубей, В. Засоби вираження проблематичної модальності в англійському детективному романі / В. Кочубей. - С .98-102
Лапінська, О. Позитивний і негативний вплив новітніх англіцизмів на мову українського художнього тексту / О. Лапінська. - С .102-106
Мироненко, Т. Акцентуалізація характеру в англомовному тексті / Т. Мироненко. - С .114-118
Шевченко, М. Лексико-граматичні особливості в поетичних текстах англійських авторських і традиційних балад / М. Шевченко. - С .138-144
Дегтярьова, Є. Французький мінімалістичний роман кінця ХХ - початку XXI століть у руслі досліджень когнітивної поетики / Є. Дегтярьова. - С .149-151
Мамосюк, О. Темпоральність у наративній структурі художнього тексту (на матеріалі роману "Enfance" Н.Саррот) / О. Мамосюк. - С .160-164
Паров’як, І. Функції синтактико-стилістичних фігур в німецькому постмодерністському романі кінця XX - початку XXI століття / І. Паров’як. - С .170-173
Савіна, Ю. Валоративна інконгруентність як механізм створення комунізму (на матеріалі творів Джером К.Джерома і О.Генрі) / Ю. Савіна. - С .173-177
Ходос, І. Лексико-стилістичні особливості ідіодискурсу С.Фіцджеральда / І. Ходос. - С .182-187
Корнєва, Н. Особливості композиційної організації наукових текстів (на матеріалі українських та англійських наукових рецензій) / Н. Корнєва. - С .210-214
Короткова, Л. Англомовний парадокс як художній прийом приховування/розкриття істини / Л. Короткова. - С .204-210
Малиновська, І. Текстові репрезентації часопросторового холізму філософського твору (на матеріалі англомовного дискурсу) / І. Малиновська. - С .210-214
Миронова, Т. Інтертекстуальні та авторські смисли в англомовному біографічному творі В.Черчилля "Початок мого життя" / Т. Миронова. - С .220-225
Станіслав, О. Стилістична нейтральність синтаксичної сепаратизації (на матеріалі текстів публіцистичного стилю сучасної французької мови) / О. Станіслав. - С .225-230
Чернишова, І. Оцінка світу першої особи в англійському тексті біблії Короля Якова (семантичний аспект) / І. Чернишова. - С .239-243
Коломієць, О. Архітектонічна організація газетних синоптичних текстів в англійській та українській мовах / О. Коломієць. - С .247-251
Охріменко, О. Податковий закон німецького законодавства та його лінгвостилістичні характеристики / О. Охріменко. - С .259-263
Смаглий, В. Особенности темпоральной организации англоязычной молитвы / В. Смаглий. - С .266-269
Бігич, О. Електронні засоби навчання іноземних мов: аналітичний огляд вітчизняних науково-методичних досліджень / О. Бігич. - С .280-285
Борова, Т. Особливості застосування комп’ютерних технологій у процесі викладання іноземної мови студентам ВНЗ / Т. Борова. - С .285-291
Місечко, О. Готовність майбутніх учителів англійської мови до формування міжкультурної компетентності учнів: постановка проблеми / О. Місечко. - С .291-297
Черноватий, Л. Стратегії майбутніх перекладачів у застосуванні перекладацького скоропису в усному послідовному перекладі / Л. Черноватий. - С .297-302
Шуневич, Б. Сучасні навчальні матеріали з теорії і практики галузевого перекладу / Б. Шуневич. - С .307-311
Ананьян, Е. До проблеми доцільності використання автентичного тексту газетно-публіцистичного стилю в процесі опанування філологічною компетенцією майбутнім учителем іноземної мови / Е. Ананьян. - С .315-321
Бичок, А. Полікультурність навчання як життєва установка студентів США / А. Бичок. - С .325-328
Бреславець, Н. Развитие коммуникативных способностей при изучении иностранного языка в высшей школе / Н. Бреславець. - С .333-338
Голощук, С. Досвід підготовки навчальних матеріалів з англійської мови за професійним спрямуванням у віртуальному навчальному середовищі на базі "Moodle" / С. Голощук. - С .342-346
Дацків, О. Методичні рекомендації щодо формування вмінь говоріння у майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації / О. Дацків. - С .350-355
Дем’яненко, О. Комунікативна спрямованість підготовки майбутнього вчителя іноземних мов до міжкультурного професійно-орієнтованого спілкування / О. Дем’яненко. - С .355-358
Долинський, Є. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб вивчення іноземної мови майбутніми перекладачами / Є. Долинський. - С .366-371
Ірхіна, Ю. Використання прислів’їв та приказок у навчанні англійської інтонації / Ю. Ірхіна. - С .385-388
Каніболоцька, О. Особливості використання smart-дошки у процесі вивчення іноземної мови у вищій школі / О. Каніболоцька. - С .388-391
Кашуба, О. Засоби розвитку культури професійного спілкування майбутніх вчителів іноземних мов з інноваційністю мислення / О. Кашуба. - С .391-396
Коваленко, Г. Формування творчої компетентності майбутніх вчителів іноземної мови в процесі фахової підготовки / Г. Коваленко. - С .407-411
Кожедуб, Л. Особливості формування перекладацької компетенції студентів у галузі художнього перекладу / Л. Кожедуб. - С .411-415
Коржаневська, В. Критичне мислення як важливий чинник фахової підготовки вчителя іноземної мови / В. Коржаневська. - С .415-420
Костюченко, К. Групові форми організації інтерактивного навчання іноземної мови студентів у ВНЗ / К. Костюченко. - С .425-430
Лабенко, О. Застосування фрактальних систем у процесі вивчення англійської мови студентами немовних факультетів / О. Лабенко. - С .432-437
Левицька, Л. Герменевтика як методологічне підгрунтя формування професійної ідентичності майбутніх учителів іноземної мови / Л. Левицька. - С .441-445
Мацепура, Л. Особливості граматичних структур при вивченні англійської мови дітьми дошкільного віку та на початковому етапі навчання / Л. Мацепура. - С .449-455
Москаленко, О. Лінгвістична специфіка англійської мови ІСАО при формуванні умінь й навичок авіаційних фахівців / О. Москаленко. - С .4555-458
НікітІна, Н. Мовна особистість: методологічні підходи до фахової підготовки вчителя іноземної мови / Н. НікітІна. - С .458-462
Поліщук, Л. Формування основ перекладацької компетентності у майбутніх перекладачів на початковому етапі навчання / Л. Поліщук. - С .467-470
Рожкова, Н. Проектна методика як спосіб формування комунікативних вмінь у процесі вивчення іноземної мови / Н. Рожкова. - С .470-473
Рубан, Л. Педагогічна майстерність майбутнього вчителя іноземних мов у дискурсі поглядів американського педагога Джона Холта / Л. Рубан. - С .473-477
Сав’юк, А. Вивчення англійського словотворення - важливий когнітивний аспект у системі підготовки вчителів англійської мови / А. Сав’юк. - С .483-487
Смірнова, Л. Інтегрований підхід як необхідна складова організації процесу іншомовної освіти на немовних факультетах / Л. Смірнова. - С .490-493
Труханова, Т. Зміст кваліфікаційних завдань з методики викладання англійської мови / Т. Труханова. - С .493-499
Філіппова, Н. Деякі особливостіф навчання перекладу - проектна робота / Н. Філіппова. - С .499-502
Шевченко, І. Культура мовлення майбутніх вчителів англійської мови / І. Шевченко. - С .511-515
Щербина, С. Застосування проектного методу у викладанні іноземної мови у вищому навчальному закладі / С. Щербина. - С .519-522
Янісів, М. Художній твір як засіб формування англомовної дискусійної компетенції у студентів-філологів на старшому ступені навчання / М. Янісів. - С .522-527
Бірюкова, М. Парна робота як ефективна форма організації навчання студентів-перекладацьких спеціальностей / М. Бірюкова. - С .535-539
Луканська, Г. Використання інтерактивних методів навчання іноземної мови для формування професійної компетентності майбутніх перекладачів / Г. Луканська. - С .563-566
Микитка, І. Досвід використання інноваційних форм та методів у навчанні німецької мови студентів економічного профілю / І. Микитка. - С .570-574
Савенко, Т. Аудіотекст як джерело навчання говорінню студентів мовного факультету / Т. Савенко. - С .586-589
Стрельченко, О. Застосування інтерактивних технологій у формуванні комунікативної іншомовної компетентності студентів університетів / О. Стрельченко. - С .58-59
ББК 81.2(4 Укр)

Перейти к внешнему ресурсу https://www.cuspu.edu.ua/download/nz_2014_128.pdf

Найти похожие

4.
81.2(4 Укр)
Н34


    Савіна, Ю.
    Валоративна інконгруентність як механізм створення комунізму (на матеріалі творів Джером К.Джерома і О.Генрі) [Текст] / Ю. Савіна // Наукові записки. Серія "Філологічні науки ". В.128. - Кіровоград, 2014. - С. 173-177
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Літературознавство

фывфывфыв:
ІНКОНГРУЕНТНІСТЬ

Найти похожие

5.
81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки. Серія "Філологічні науки ". В.129 [Текст]. - Кіровоград : [б. и.], 2014. - 536 с. - Б. ц.
    Содержание:
Материнська, О. Вплив категоризації відношень між частиною та цілим на семантику меронімів у німецькій та англійській мовах / О. Материнська. - С .8-16
Прохоров, В. Гнездовое описание синонимии / В. Прохоров. - С .26-31
Беркещук, І. Когнітивні аспекти полісемантичних лексем / І. Беркещук. - С .31-34
Гладка, О. Функціонально-семантичне поле архісеми "горе" в англомовному дискурсі / О. Гладка. - С .34-40
Григошкіна, Я. Полісемія найменувань житлових будівель у різноструктурних мовах / Я. Григошкіна. - С .40-45
Гутнікова, А. Особливості прикметників у друкованих рекламних текстах / А. Гутнікова. - С .45-49
Капітан, Т. До питання про порівняння фразеологічних одиниць сучасної німецької та української мов / Т. Капітан. - С .49-53
Лучечко, Т. Семантичний компонент руху в образі сонця (на матеріалі англійських та українських народних загадок) / Т. Лучечко. - С .59-62
Малюга, А. Семантичні особливості найменувань атмосферних опадів в англійській, німецькій, іспанській, українській та російській мовах / А. Малюга. - С .66-72
Паращук, В. Лексичні засоби вербалізації етнолінгвокультурного типажу australian person/ австралієць / В. Паращук. - С .81-87
Служинська, Л. Роль синонімів у сучасній німецькій мові / Л. Служинська. - С .100-104
Снісаренко, Я. Зіставний аналіз лексики на позначення політем передвиборчих кампаній в українській та англійській мовах / Я. Снісаренко. - С .104-108
Верезубенко, М. Роль шести- і семивалентних ітеративних предикатів у побудові синтаксичних конструкцій у німецькій та українській мовах / М. Верезубенко. - С .122-125
Тарануха, Т. Структурно-семантичні та граматичні характеристики субстантивних фразеологічних одиниць на позначення рис характеру людини у німецькій мові / Т. Тарануха. - С .125-129
Абжелиева, Д. Колоративный признак в структуре орнитонимов (на материале русского и английского языков) / Д. Абжелиева. - С .132-136
Богушевська, Н. Діахронічний аспект дослідження номінацій, актуалізованих у мові ЗМІ Німеччини 2000-2010 рр / Н. Богушевська. - С .136-141
Григоренко, Н. Особливості вербалізації поняття зворушення в англійській та українській мовах / Н. Григоренко. - С .145-148
Морозенко, О. Семантика оцінних прикметників в англіській мові / О. Морозенко. - С .152-157
Сандій, Л. Метафора як провідний механізм англомовної актуалізації феномену "Економіка знань" / Л. Сандій. - С .161-165
Бердіна, О. Критерії формування корпусу дієслів з градуальною семантикою в англійській мові / О. Бердіна. - С .169-174
Гріневська, К. Параметричні прикметники з семантичним компонентом "більше норми" в англійській та українській мовах / К. Гріневська. - С .174-177
Киричок, К. Дієслова каузації стану натхнення в німецькій, французькій, англійській, російській та українській мовах / К. Киричок. - С .186-192
Литвин, О. Репрезентація гіпер- та гіпонімічних зв’язків в англомовних лінгвістичних працях / О. Литвин. - С . 200-203
Щербак, О. Детерміновані та недетерміновані номінативно-референційні одиниці у німецькомовних інтернет-новинах / О. Щербак. - С .233-238
Яблонська-Юсик, І. Семантична диференціація віддієслівних синонімів (на матеріалі сучасної французької преси) / І. Яблонська-Юсик. - С .238-243
Гавриш, М. Тенденції розвитку фразеологічного складу німецької мови (на матеріалі молодіжного сленгу) / М. Гавриш. - С .243-248
Гарлицька, Т. Британський сленг як частина мови міста: соціокультурний аспект / Т. Гарлицька. - С .248-252
Чорна, С. До питання про англійський сленг та його входження в німецьку молодіжну субкультуру / С. Чорна. - С .252-255
Лежньов, С. Студентський сленг (на матеріалі англлійської мови) / С. Лежньов. - С .255-258
Нарольська, А. Місце англомовних арготизмів у нелітературному шарі лексики та проблема їх відтворення українською мовою / А. Нарольська. - С .258-262
Клименко, О. Трансформації та модифікації фразеологізмів у сучасній англійській мові / О. Клименко. - С .267-270
Балабан, О. Семантика фразеологічних одиниць на позначення гендерних стереотипів в англомовній картині світу / О. Балабан. - С .270-274
Живіцька, І. Ад’єктивні фразеологічні одиниці англійської й української мов (на матеріалі фразеологізмів із компонентом-зоонімом) / І. Живіцька. - С .277-282
Ковалюк, Ю. Американська ідіоматика крізь призму міжкультурної комунікації / Ю. Ковалюк. - С .286-290
Прохорова, П. Репрезентация этнокультурной информации фразеологизмами немецкого языка / П. Прохорова. - С .290-293
Бараняк, М. Семантичні види каузативів у пареміологічних текстах німецької мови / М. Бараняк. - С .293-298
Дворова, К. Структурно-семантичні особливості німецьких прислів’їв про кохання / К. Дворова. - С .307-311
Євчук, А. Кількісні характеристики вживання багатозначних фразеологічних одиниць у публіцистичному тексті (на матеріалі німецькомовних газет і журналів) / А. Євчук. - С .311-315
Лапиніна, О. Особливості семантики фразеологічних одиниць німецької мови з гастрономічним компонентом / О. Лапиніна. - С .333-337
Решетова, О. Сомантичні фразеологічні одиниці англійської та української мов / О. Решетова. - С .337-340
Тоненчук, Т. Семантико-граматичні, структурні, етимологічні та функціонально-стилістичні особливості соматичних фразеологічних одиниць англійської мови / Т. Тоненчук. - С .340-346
Хохлова, В. Этнокультурные источники происхождения английской и украинской топонимической фразеологии / В. Хохлова. - С .346-351
Василенко, Д. Розвиток англомоаної військової термінології під впливом новітніх інформаційних технологій / Д. Василенко. - С .355-358
Володина, Т. Термин в немецкой лингвистической традиции / Т. Володина. - С .358-363
Волощук, Т. Мовні засоби репрезентації сучасної англомовної воєнної маркованої лексики та термінології: шляхи утворення / Т. Волощук. - С .363-368
Гуцул, Л. Ойконімія Полісся в акцентуальному висвітленні структурно-семантична організація англійських термінологічних словосполучень атрибутивного типу у підмові кредитно-банківської справи / Л. Гуцул. - С .381
Мороз, А. Етнолінгвістичні особливості терміносистеми торгівлі (на матеріалі німецьої та української мов) / А. Мороз. - С .408-411
Пиц, Т. З історії походження і поширення назв ремісника друкар у польській та східнослов’янській мовах / Т. Пиц. - С .421-425
Ріба-Гринишин, О. Німецькі запозичення в українській нафтовій термінології / О. Ріба-Гринишин. - С .429-432
Скляренко, О. Що таке "Humdrum names"? (на матеріалі назв населених пунктів США) / О. Скляренко. - С .436-440
Асмукович, І. Явище полісемії в авіаційній термінології сучасної англійської мови / І. Асмукович. - С .448-453
Дмитрасевич, Р. Особливості фахової підмови юридичної психології (на матеріалі англійської мови) / Р. Дмитрасевич. - С .465-469
Жук, Л. Мотиваційні моделі номінацій на позначення одиниць вимірювання, які використовувались в сільському господарстві (на матеріалі української та французької мов) / Л. Жук. - С .469-474
Лазебна, Н. Англомовний комп’ютерний термін як динамічна лексична одиниця / Н. Лазебна. - С .487- 490
Макеєва, К. Кельтський елемент в ойконімах південних графств Англії / К. Макеєва. - С .495-499
Мер’ємова, Ю. Класифікація антропонімів англійських, російських та українських літературних казок за походженням / Ю. Мер’ємова. - С .504-507
Миклаш, Л. Семантико-морфологічний аналіз англомовних термінів лісового господарства: forest, wood, silva / Л. Миклаш. - С .507-512
Сайко, Д. Терміни-композити як словотворчий тип монолексемних термінів вуглевидобувної галузі в англійській мові / Д. Сайко. - С .517-521
ББК 81.2(4 Укр)

Перейти к внешнему ресурсу https://www.cuspu.edu.ua/download/nz_2014_129.pdf

Найти похожие

6.
81.2(4 Укр)
Н34


    Сандій, Л.
    Метафора як провідний механізм англомовної актуалізації феномену "Економіка знань" [Текст] / Л. Сандій // Наукові записки. Серія "Філологічні науки ". В.129. - Кіровоград, 2014. - С. 161-165
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мова англійська--Лексикологія--Семантика

фывфывфыв:
МЕТАФОРА

Найти похожие

7.
81.2(4 Укр)
В11


   
    Вісник Харківського національного університету ім. В.Н.Каразіна [Текст] : серія "Іноземна філологія. Методика викладання іноземних мов" Вип.81. Філологічні науки. - Харків : [б. и.], 2015. - 302 с. - Б. ц.
    Содержание:
Пасинок, В. Еколінгвістичні аспекти у фокусі риторики, стилістики та культури мовлення / В. Пасинок. - С .6-14
Романова, Н. Особливості вияву семантики емотивів у німецькомовному прозовому мовленні (на матеріалі роману Рейнгарда Іргля "Die Still" / Н. Романова. - С .14-21
Нефьодова, О. Механізм та функції реалізації алюзії як інтертексту (на матеріалі повісті Дж.Селінджера "The Catcher in the Rye" / О. Нефьодова. - С .29-35
Безугла, Т. Типи повної креолізації рекламного тексту / Т. Безугла. - С .35-40
Кузьменко, Н. Холо-меронимические структуры в системе пространственной лексики современного английского языка / Н. Кузьменко. - С .40-49
Криворучко, С. Оптиизация речевого воздействия с позиций теории речевых актов / С. Криворучко. - С .56-69
Лавриненко, И. Кинематографические коды как средство мены коммуникативных ролей в англоязычном кинодискурсе / И. Лавриненко. - С .69-75
Мосієвич, Л. Вплив стереотипу на аранжування евфемізмів в англомовному політичному дискурсі / Л. Мосієвич. - С .75-81
Адамян, В. Речевой акт просьбы в сфере обслуживания / В. Адамян. - С .81-93
Кабірі, М. Самопредставлення як метамовленнєвий різновид стратегії самопрезентації в англомовному дискурсі / М. Кабірі. - С .93-100
Котова, І. Стратегія маніпулювання у комунікативній поведінці антигероя в американському кінодискурсі / І. Котова. - С .106-114
Можейко, О. Роль соціального статусу мовця в реалізації мовленнєвих актів погрози в сучасному англомовному діалогічному дискурсі / О. Можейко. - С .114-119
Мусаєва, Р. Особливості актуалізації ролі друг-приємний співрозмовник у ситуації "Бесіда друзів" / Р. Мусаєва. - С .119-126
Панченко, І. Експліцитна та імпліцитна адресатна референція в лінгвістиці (на матеріалі англомовного кінодискурсу) / І. Панченко. - С .134-139
Рибакова, О. Роль невербальних засобів комунікації у втіленні стратегії незгоди в конфліктних комунікативних актах (на матеріалі англомовного кінодискурсу) / О. Рибакова. - С .134-139
Сидоренко, І. Засоби репрезентації фрагментів релігійних знань в іспаномовному художньому дискурсі / І. Сидоренко. - С .139-145
Смоляна, Т. Мовні засоби у комунікативних стратегіях, реалізованих німецькомовною максимою нового заповіту у релігійному дискурсі / Т. Смоляна. - С .145-153
Судус, Ю. Мовленнєві акти в структурі сучасного англомовного дипломатичного дискурсу (на матеріалі промов С.Пауер, В. Нуланд, Дж.Пайєта) / Ю. Судус. - С .153-163
ББК 81.2(4 Укр)

Перейти к внешнему ресурсу http://www.library.univer.kharkov.ua/OpacUnicode/index.php?url=/notices/index/IdNotice:877934/Source:default#

Найти похожие

8.
81.2(4 Укр)
В11


    Нефьодова, О.
    Механізм та функції реалізації алюзії як інтертексту (на матеріалі повісті Дж.Селінджера "The Catcher in the Rye" [Текст] / О. Нефьодова // Вісник Харківського національного університету ім. В.Н.Каразіна : Серія "Іноземна філологія. Методика викладання іноземних мов" Вип.81. Філологічні науки. - Харків, 2015. - С. 29-35
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мова англійська

фывфывфыв:
ІНТЕРТЕКСТ

Найти похожие

9.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: А536335/2006/2
   

Англійська мова та література [Текстььь]. - Харків : Основа
2006г. № 2
Содержание:
Коваль, Т. Урахування вікових психологічних особливостей учнів під час навчання іноземної мови / Т. Коваль. - С.2-3
фывфыв: ПСИХОЛОГІЧНИЙ, АСПЕКТ
Білоус, О. Упровадження елементів національного виховання на уроках англійської мови / О. Білоус. - С.3-19
фывфыв: НАЦІОНАЛЬНЕ, ВИХОВАННЯ
Падалко, О. Механізм організації процесу навчання мовлення на уроках англійської мови в середній школі / О. Падалко. - С.19-30
фывфыв: УСНЕ МОВЛЕННЯ
Скворцова, І. We Are Going to Travel / І. Скворцова. - С.30-31
фывфыв: ПОДОРОЖ, УРОК
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.


    Падалко, О.
    Механізм організації процесу навчання мовлення на уроках англійської мови в середній школі [Текст] / О. Падалко // Англійська мова та література. - 2006. - №2. - С. 19-30

фывфывфыв:
УСНЕ МОВЛЕННЯ
Свободных экз. нет

Найти похожие

11.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: А536335/2007/20
   

Англійська мова та література [Текстььь]. - Харків : Основа
2007г. № 20
Содержание:
Ковальова, Т. Елеметни методики критичного мислення на уроці англійської мови / Т. Ковальова. - С.68-73
фывфыв: КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ
Соболь, О. Sounds and Spelling / О. Соболь. - С.73-77
фывфыв: ФОНЕТИКА, СПЕЛІНГ
Падалко, О. Механізм організації процесів навчання мовлення на уроках англійської мови у середній школі / О. Падалко. - С.77-86
фывфыв: КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА, УСНЕ МОВЛЕННЯ
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

12.


    Падалко, О.
    Механізм організації процесів навчання мовлення на уроках англійської мови у середній школі [Текст] / О. Падалко // Англійська мова та література. - 2007. - №20. - С. 77-86

фывфывфыв:
КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА, УСНЕ МОВЛЕННЯ
Свободных экз. нет

Найти похожие