Поисковый запрос: (<.>K=методика навчання<.>) |
Общее количество найденных документов : 21
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| Кассіна Т. Кросскультурна компетенція: пошук інноваційних методичних підходів у практиці навчання студентів-іноземців/Т. Кассіна // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.23.. -Острог, 2012.-С.60-63
|
>2.
| Коржаневська О. Організація самостійної роботи учнів - важливий фактор інтенсифікації навчльного процесу./О. Коржаневська // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. . -Рівне, 2009.-С.19-23
|
>3.
| Учебно-познавательная компетенция как цель и компонент содержания обучения языку // Теория обучения иностранным языкам. Продуктивные образовательные технологии. -М.:Академия, 2010.-С.61-86
|
>4.
| Galstyan A. G. Enhancement of extramural education by elements of distance learning/A. G. Galstyan // Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія "Іноземна філологія. Методика викладання іноземних мов". Випуск 87. -Харьков:Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2018.-С.189-195
|
>5.
| Liontas John I. Through the looking glass: a second look at understanding idiomaticity in CALL/John I. Liontas // Вісник університету імені Альфреда Нобеля. Серія "Педагогіка і психологія". Вип. 2(14). -Дніпропетровськ:Університет імені Альфреда Нобеля, 2017.-С.229-237
|
>6.
| Shauerman O. Creative approaches and methods in english language teaching: a practical view /O. Shauerman // Вісник університету імені Альфреда Нобеля. Серія "Педагогіка і психологія". Вип. 2(10). -Дніпропетровськ:Університет імені Альфреда Нобеля, 2015.-С.240-245
|
>7.
| Shtifurak A.V. CLIL: subject – matter and language learning integration/A.V. Shtifurak // Вісник університету імені Альфреда Нобеля. Серія "Педагогіка і психологія". Вип. 2(10). -Дніпропетровськ:Університет імені Альфреда Нобеля, 2015.-С.280-283
|
>8.
| Стеценко О. Про основні лексичні операції в мовній діяльності/О. Стеценко // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В3. -Київ:Радянська школа, 1976.-С.С.142-147
|
>9.
| Карпенко Л. Залежність деяких параметрів мовлення від словника студента/Л. Карпенко // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В3. -Київ:Радянська школа, 1976.-С.С.139-142
|
>10.
| Ємельянова Г. Визначення оптимальної довжини речення спеціального тексту для навчання аудіювання/Г. Ємельянова // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В3. -Київ:Радянська школа, 1976.-С.С.134-139
|
>11.
| Борзенко С. Грамматическая структура текста, изучаемого в иноязычной аудитории (к проблеме адаптации и продуцирования)/С.Г. Борзенко // Язык и культура: Пятая международная научная конференция Т.5.Проблема гуманизации обучения и культурологический подход в методике преподавания языка и литературы . -Киiв:Collegium, 1997.-С.22-25
|
>12.
| Таборовець Л. Проблемність як один із способів реалізації комунікативного підходу у навчанні словацької мови/Л.М Таборовець // Слов’янський вісник : Збірник наукових праць. Вип.8 : Філологічні науки. -Рівне:РІСКСУ, 2009.-С.156-160
|
>13.
| Рябоконь А. О глобальной цели обучения и самообучения иностранным языкам на современном этапе/А.В. Рябоконь // Язык и культура: Пятая международная научная конференция Т.5.Проблема гуманизации обучения и культурологический подход в методике преподавания языка и литературы . -Киiв:Collegium, 1997.-С.88-91
|
>14.
| Жеренко Н. Обучаемость как основа успешного овладения иноязычным аудированием/Н.Е. Жеренко // Язык и культура: Пятая международная научная конференция Т.5.Проблема гуманизации обучения и культурологический подход в методике преподавания языка и литературы . -Киiв:Collegium, 1997.-С.35
|
>15.
| Second language learning in the classroom // How Languages are Learned. -New York:Oxford University Press, 2006.-С.137-182
|
>16.
| Using Stylistics to Teach Literature to Non-Native Speakers / A. Chesnokova, V. Yakuba // Teaching Stylistics. -NY:Palgrave macmillan, 2011.-С.95-108
|
>17.
| A Sociolinguistically Based, Empirically Researched Pronunciation Syllabus for English as an International Language / J. Jenkins // Applied Linguistics.Vol.23.N - 1. March 2000. -Oxford:Oxford University Press, 2002.-С.83-104
|
>18.
| Learner Development in Language Learning / A. Wenden // Applied Linguistics.Vol.23.N - 1. March 2000. -Oxford:Oxford University Press, 2002.-С.32-55
|
>19.
| What's the Use of 'Triadic Dialogue'?: An Investigation of Teacher-Student Interaction / H. Nassaji, G. Wells // Applied Linguistics.Vol.21.N - 3. September 2000. -Oxford:Oxford University Press, 2000.-С.376-406
|
>20.
| Reading assessment // Reading in a Second Language. Moving from Theory to Practice.. -New York:Cambridge University Press, 2009.-С.352-375
|
|
|