Поисковый запрос: (<.>K=методика викладання<.>) |
Общее количество найденных документов : 61
Показаны документы с 1 по 30
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| Балаба Л. Природа - очима душі/Л. Балаба // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.136 - 141
|
>2.
| Віллер І. Щоб шкільний твір не був тягарем/І. Віллер // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.142 - 149
|
>3.
| Навроцька Є. Деякі аспекти методики викладання громадянської освіти в школах США/Є. Навроцька // Використання західного досвіду у шкільній освіті України.. -Київ:Абрис, 2002.-С.119-121
|
>4.
| Навроцька Є. Індивідуальність у всьому/Є. Навроцька // Використання західного досвіду у шкільній освіті України.. -Київ:Абрис, 2002.-С.165-167
|
>5.
| Бессонова І. Про вплив довжини слова на сприймання іншомовної лексики у звуковому коді/І. Бессонова // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В3. -Київ:Радянська школа, 1976.-С.127-131
|
>6.
| Шевцова К.І. До питання про навчання інтонації в мовному вузі./К.І. Шевцова // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В 2.. -Київ:Радянська школа, 1975.-С.С.161-166
|
>7.
| Очкасова В.М. Досвід зіставлення двох способів навчання діалогічного мовлення./В.М. Очкасова // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В 2.. -Київ:Радянська школа, 1975.-С.175-181
|
>8.
| Карпенко Л. П. До питання про місце позаудиторного читання в системі видів навчального читання в мовному вузі./Л. П. Карпенко // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В 2.. -Київ:Радянська школа, 1975.-С.181-187
|
>9.
| Горяйнова А.А До питання про двочленну діалогічну єдність з імпліцитним запереченням в останній репліці/А.А Горяйнова // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. Вип 4.. -Київ:Радянська школа, 1977.-С.С.114-118
|
>10.
| Тимченко О.Т Про навчання підготовленого монологічного мовлення у лінгафонному кабінеті/О.Т Тимченко // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. Вип 4.. -Київ:Радянська школа, 1977.-С.С.166-170
|
>11.
| Артемов В. Психология наглядности при обучении инностранным языкам/В.А Артемов // Преподавание иностранных языков. -Москва:Наука, 1971.-С.С.241-258
|
>12.
| Salaberry M.Rafael The Development of Past Verbal Morphology in Classroom L2 Spanish/M.Rafael Salaberry // Applied Linguistics. V20. N2. June 1999. -Norfolk:Oxford University Press, 1999. т.N2.-С.151-178
|
>13.
| Cutting Joan E The Grammar of the In- Group Code/Joan E Cutting // Applied Linguistics. V20. N2. June 1999. -Norfolk:Oxford University Press, 1999.-С.179-202
|
>14.
| Fulcher Glenn Assessment in English for academic purposes: Putting content validity in its place/Glenn Fulcher // Applied Linguistics. V20. N2. June 1999. -Norfolk:Oxford University Press, 1999.-С.203-220
|
>15.
| Cheng Winnie Inexplicitness: What Is It and Should We Be Teaching It?/Winnie Cheng // Applied Linguistics. V20. N3.September 1999. -Oxford:Oxford University Press, 1999.-С.293-315
|
>16.
| Rampton Ben Dichotomies, Difference, and Ritual in Second Language Learning and Teaching /Ben Rampton // Applied Linguistics. V20. N3.September 1999. -Oxford:Oxford University Press, 1999.-С.316-340
|
>17.
| Hyland Ken Acadevic Attribution: Citation and the Construction of Disciplinary Knowledge/Ken Hyland // Applied Linguistics. V20. N3.September 1999. -Oxford:Oxford University Press, 1999.-С.341-367
|
>18.
| Vilhelm Kim Hughes Building an Adult ELS Knowledge Base: An Exploratory Stude Using an Expert System/Kim Hughes Vilhelm // Applied Linguistics. V20. N4.December 1999. -Oxford:Oxford University Press.-С.425-459
|
>19.
| Ellis Rod Item versus system learning: Explaining Free Variation /Rod Ellis // Applied Linguistics. V20. N4.December 1999. -Oxford:Oxford University Press.-С.460-481
|
>20.
| Jiang Nan Lexical Representation and developmen in a Second Language/Nan Jiang // Applied Linguistics. V21. N1. March 2000. -Oxford:Oxford University Press, 2000.-С.47-77
|
>21.
| Wei Longxing Unequal election of Morphemes in Adult Second Language/Longxing Wei // Applied Linguistics. V21. N1. March 2000. -Oxford:Oxford University Press, 2000.-С.106-140
|
>22.
| Spolsky Bernard Anniversary Article Language Motivation Revisited/Bernard Spolsky // Applied Linguistics. V21. N2. June 2000. -Oxford:Oxford University Press, 2000.-С.157-169
|
>23.
| Tomiyama Machiko Child Second Language Attrition: A Longitudinal Case Study/Machiko Tomiyama // Applied Linguistics. V21. N3. September 2000. -Oxford:Oxford University Press, 2000.-С.304-332
|
>24.
| Foster Pauline Measuring Spoken Language: A Unit for All Reasons/Pauline Foster, Alan Tonkyn // Applied Linguistics. V21. N3. September 2000. -Oxford:Oxford University Press, 2000.-С.354-375
|
>25.
| Стеріополо О. Перлокутивний ефект просодії мовлення/О.І. Стеріополо // Актуальні проблеми романо-германської філології в Україні та Болонський процес. -Чернівці:Рута, 2004.-С.268-270
|
>26.
| Игнатова М. Роль и место коммуникативных задач при обучении говорению/М.Л. Игнатова // Современные направления в зарубежной методике преподавания инностранных языков. -Москва, 1989.-С.26-36
|
>27.
| Гафінова Л. Види позакласної роботи з українознавства як засіб розширення культурної пам’яті учнів шкіл нового типу/Л. Гафінова // Мова і культура: Шоста міжнародна наукова конференція. Т5.: Проблема гуманізації навчання і культурологічний підхід у методиці викладання мови і літератури.. -Киiв:Collegium, 1998.-С.20-25
|
>28.
| Ryazanova T. What is Efficient EFL Reading/T.V. Ryazanova // Мова і культура: Шоста міжнародна наукова конференція. Т5.: Проблема гуманізації навчання і культурологічний підхід у методиці викладання мови і літератури.. -Киiв:Collegium, 1998.-С.77-78
|
>29.
| Цвяк Л. Психологічні процеси та властивості в структурі вивчення іноземної мови/Л.В. Цвяк // Мова і культура: Шоста міжнародна наукова конференція. Т5.: Проблема гуманізації навчання і культурологічний підхід у методиці викладання мови і літератури.. -Киiв:Collegium, 1998.-С.113-115
|
>30.
| Шкробова И. Элементы быстрого чтения при обучении студентов-иностранцев технических вузов изучающему чтению текстов по специальности/И.А. Шкробова // Мова і культура: Шоста міжнародна наукова конференція. Т5.: Проблема гуманізації навчання і культурологічний підхід у методиці викладання мови і літератури.. -Киiв:Collegium, 1998.-С.126-127
|
|
|