Поисковый запрос: (<.>K=методика викладання<.>) |
Общее количество найденных документов : 61
Показаны документы с 1 по 30
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| Клибанова Л. Методика преподавания иностранных языков и культура (концепция двух стержней)/Л.А. Клибанова // Язык и культура: Пятая международная научная конференция Т.5.Проблема гуманизации обучения и культурологический подход в методике преподавания языка и литературы . -Киiв:Collegium, 1997.-С.43-44
|
>2.
| Василенко Л. Грамматика и модель текста в практике изучения иностранных языков/Л.И. Василенко // Язык и культура: Четвертая международная конференция. Материалы. Ч.3. -Киев, 1996.-С.268-269
|
>3.
| Бахтиярова Х. Две функции языка и две стратегии обучения языку/Х.Ш. Бахтиярова // Язык и культура: Четвертая международная конференция. Материалы. Ч.3. -Киев, 1996.-С.263-265
|
>4.
| Тидеманн А. Учебные грамматические правила и их роль в процессе обучения иностранному языку/А.А. Тидеманн // Язык и культура: Пятая международная научная конференция Т.5.Проблема гуманизации обучения и культурологический подход в методике преподавания языка и литературы . -Киiв:Collegium, 1997.-С.113-115
|
>5.
| Семендяев В. Німецькомовні тексти для аналітичного читання/В.І. Семендяев // Язык и культура: Пятая международная научная конференция Т.5.Проблема гуманизации обучения и культурологический подход в методике преподавания языка и литературы . -Киiв:Collegium, 1997.-С.97-98
|
>6.
| Ковальова Г. Музично-ритмічна основа у викладенні української та російської фонетики іноземцям/Г.М. Ковальова // Язык и культура: Пятая международная научная конференция Т.5.Проблема гуманизации обучения и культурологический подход в методике преподавания языка и литературы . -Киiв:Collegium, 1997.-С.45-46
|
>7.
| Ryazanova T. What is Efficient EFL Reading/T.V. Ryazanova // Мова і культура: Шоста міжнародна наукова конференція. Т5.: Проблема гуманізації навчання і культурологічний підхід у методиці викладання мови і літератури.. -Киiв:Collegium, 1998.-С.77-78
|
>8.
| Гафінова Л. Види позакласної роботи з українознавства як засіб розширення культурної пам’яті учнів шкіл нового типу/Л. Гафінова // Мова і культура: Шоста міжнародна наукова конференція. Т5.: Проблема гуманізації навчання і культурологічний підхід у методиці викладання мови і літератури.. -Киiв:Collegium, 1998.-С.20-25
|
>9.
| Игнатова М. Роль и место коммуникативных задач при обучении говорению/М.Л. Игнатова // Современные направления в зарубежной методике преподавания инностранных языков. -Москва, 1989.-С.26-36
|
>10.
| Воробйова І. Лінгвокраїнознавчий і соціокультурний аспекти навчання іноземної мови/І.А. Воробйова // Слов’янський вісник : Збірник наукових праць. Вип.4 : Філологічні науки. -Рівне, 2003.-С.199-203
|
>11.
| Шкробова И. Элементы быстрого чтения при обучении студентов-иностранцев технических вузов изучающему чтению текстов по специальности/И.А. Шкробова // Мова і культура: Шоста міжнародна наукова конференція. Т5.: Проблема гуманізації навчання і культурологічний підхід у методиці викладання мови і літератури.. -Киiв:Collegium, 1998.-С.126-127
|
>12.
| Цвяк Л. Психологічні процеси та властивості в структурі вивчення іноземної мови/Л.В. Цвяк // Мова і культура: Шоста міжнародна наукова конференція. Т5.: Проблема гуманізації навчання і культурологічний підхід у методиці викладання мови і літератури.. -Киiв:Collegium, 1998.-С.113-115
|
>13.
| Лутай Н. Овладение иностранным языком и преподавание/Н. Лутай // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія наукових праць. -Острог:Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2017,N Вип. 67..-С.187-190
|
>14.
| Застріжна Л. Актуальні методологічні аспекти викладання іноземної мови в медичному вузі/Л. Застріжна // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія наукових праць. В.67. -Острог:Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2017.-С.127-130
|
>15.
| Фоміних Н. Підвищення ефективності викладання філологічних дисциплін за рахунок використання ІКТ/Н. Фоміних // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.25. -Острог, 2012.-С.250-253
|
>16.
| Осядла Т. Система вправ для формування перськомовна компепен/Т. Осядла // Іноземні мови. -Киiв:Ленвіт, 2022,N № 2
|
>17.
| Rebrii I. M. English teaching faculty development workshop: international experience and prospects for Ukraine/I. M. Rebrii // Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія "Іноземна філологія. Методика викладання іноземних мов". Випуск 86. -Харьков:Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна.-С.182-188
|
>18.
| Medynska S.I. Specifics of methodological aspects of teaching English to research and educational personnel at higher educational institutions in the perspective of innovative development of Ukraine’s educational area/S.I. Medynska, K.V. Sokolova // Вісник університету імені Альфреда Нобеля. Серія "Психологія і педагогіка". Вип. 1(11). -Дніпропетровськ:Університет імені Альфреда Нобеля, 2016.-С.271-276
|
>19.
| Ниязова А. "Кейсовый метод" в обучении иноязычному говорению учащихся седьмых-восьмых классов общеобразовательной школы/А.Е Ниязова // Методики обучения инностранным языкам в средней школе. -Санкт-Петербург:Каро, 2006.-С.109-151
|
>20.
| Яцюк С. Работа над интонационными конструкциями /из опыта преподавания русского языка как иностранного на начальном этапе обучения//С.М Яцюк // Слов’янський вісник : Збірник наукових праць. Вип.8 : Філологічні науки. -Рівне:РІСКСУ, 2009.-С.195-200
|
>21.
| Ермоленко Н. О некоторых особенностях обучения аудированию на подготовительном факультете/Н.В Ермоленко // Слов’янський вісник : Збірник наукових праць. Вип.8 : Філологічні науки. -Рівне:РІСКСУ, 2009.-С.59-61
|
>22.
| Богуш А. Лінгводидактичний підхід до класифікації помилок у мовленні дошкільників./А. Богуш // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.22. -Острог, 2012.-С.164-174
|
>23.
| Костюк О. Вплив мови на навчально-виховний процес у релігійних освітніх закладах Волині (ХІХ - поч.ХХ ст.)/О. Костюк // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.11. -Острог, 2009.-С.486-492
|
>24.
| Формирование учебных стратегий и умений в области изучения языка. Технология лингвистических задач // Теория обучения иностранным языкам. Продуктивные образовательные технологии. -М.:Академия, 2010.-С.100-121
|
>25.
| Стеріополо О. Перлокутивний ефект просодії мовлення/О.І. Стеріополо // Актуальні проблеми романо-германської філології в Україні та Болонський процес. -Чернівці:Рута, 2004.-С.268-270
|
>26.
| Артемов В. Психология наглядности при обучении инностранным языкам/В.А Артемов // Преподавание иностранных языков. -Москва:Наука, 1971.-С.С.241-258
|
>27.
| Тимченко О.Т Про навчання підготовленого монологічного мовлення у лінгафонному кабінеті/О.Т Тимченко // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. Вип 4.. -Київ:Радянська школа, 1977.-С.С.166-170
|
>28.
| Salaberry M.Rafael The Development of Past Verbal Morphology in Classroom L2 Spanish/M.Rafael Salaberry // Applied Linguistics. V20. N2. June 1999. -Norfolk:Oxford University Press, 1999. т.N2.-С.151-178
|
>29.
| Fulcher Glenn Assessment in English for academic purposes: Putting content validity in its place/Glenn Fulcher // Applied Linguistics. V20. N2. June 1999. -Norfolk:Oxford University Press, 1999.-С.203-220
|
>30.
| Cutting Joan E The Grammar of the In- Group Code/Joan E Cutting // Applied Linguistics. V20. N2. June 1999. -Norfolk:Oxford University Press, 1999.-С.179-202
|
|
|