Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (1511)Статті з періодичних видань та збірок (5131)Рідкісні і цінні видання (4)Документи на електронних носіях (17)Документи про Рівненщину (85)Книги іноземними мовами (368)Бібліотека творів авторів Рівненщини (11)Рівненщина: Минуле і сьогодення (17)Історична Волинь (34)Газета “Червоний прапор” (37)Каталог періодичних видань РОУНБ (1945-) (2)Зведений каталог назв періодики бібліотек області (6)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Поисковый запрос: (<.>K=методика<.>)
Общее количество найденных документов : 7591
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Крутоус В. Інтерактивний тренінг для вчителів:Створюємо демократичне середовище уроку/В. Крутоус // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.88-93
2.

Балаба Л. Природа - очима душі/Л. Балаба // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.136 - 141
3.

Віллер І. Щоб шкільний твір не був тягарем/І. Віллер // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.142 - 149
4.

Куриш С. Комунікативний підхід у викладанні іноземної мови/С. Куриш // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.156 - 163
5.

Люта Л. Навчання письму як методична проблема/Л. Люта // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.164 - 169
6.

Саверська-Лихошва В. Через науково-дослідницьке проектування до особистісно-орієнтованого навчання/В. Саверська-Лихошва // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.170-177
7.

Скавронський П. Інтегровані уроки географії й англійської мови/П. Скавронський // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.178-185
8.

Середяк Л. Інтеграція ідей громадянської освіти у викладанні суспільних дисциплін/Л. Середяк // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.196-202
9.

Зіннуров Є. Робота над проектами у викладанні англійської мови/Є.Зіннуров // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.202-213
10.

Сеньковська Г. Метод проектів на уроках громадянської освіти/Г. Сеньковська // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.214-217
11.

Ремех Т. Практичне право. Нові підходи до викладання права в середній школі/Т. Ремех // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.218-227
12.

Полуботько О. Як використовувати газетні статті під час застосування інтерактивного методу роботи "АЖУРНА ПИЛКА" у вивченні іноземних мов/О. Полуботько // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.228-233
13.

Тарасова О. Використання методу критичного мислення на уроках англійської мови/О.Тарасова // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.234-241
14.

Костюк І. Закордонний досвід як стимул до змін у викладанні та вивченні шкільної історії в Україні/І. Костюк // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.242-249
15.

Войтенко О. Сучасні підходи у викладанні історії/О. Войтенко // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.250-259
16.

Ратушняк С. Деякі аспекти шляху виховання громадянина/С. Ратушняк // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.260-262
17.

Морзе Н. Метод навчальних проектів/Н. Морзе // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.264-267
18.

Мурзаков С. Країна мрії: симуляційна гра чи підготовка до життя/С.Мурзаков // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.268-282
19.

Буко С. Американські підходи в гуманітарній галузі на приладі створення освітнього центру/С.Буко // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.282-293
20.

Оратовський Т. Урядуй собі сам- урятуй себе сам!/Т.Оратовський // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.294-297
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120