Поисковый запрос: (<.>K=методика<.>) |
Общее количество найденных документов : 7591
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| Крутоус В. Інтерактивний тренінг для вчителів:Створюємо демократичне середовище уроку/В. Крутоус // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.88-93
|
>2.
| Балаба Л. Природа - очима душі/Л. Балаба // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.136 - 141
|
>3.
| Віллер І. Щоб шкільний твір не був тягарем/І. Віллер // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.142 - 149
|
>4.
| Куриш С. Комунікативний підхід у викладанні іноземної мови/С. Куриш // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.156 - 163
|
>5.
| Люта Л. Навчання письму як методична проблема/Л. Люта // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.164 - 169
|
>6.
| Саверська-Лихошва В. Через науково-дослідницьке проектування до особистісно-орієнтованого навчання/В. Саверська-Лихошва // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.170-177
|
>7.
| Скавронський П. Інтегровані уроки географії й англійської мови/П. Скавронський // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.178-185
|
>8.
| Середяк Л. Інтеграція ідей громадянської освіти у викладанні суспільних дисциплін/Л. Середяк // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.196-202
|
>9.
| Зіннуров Є. Робота над проектами у викладанні англійської мови/Є.Зіннуров // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.202-213
|
>10.
| Сеньковська Г. Метод проектів на уроках громадянської освіти/Г. Сеньковська // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.214-217
|
>11.
| Ремех Т. Практичне право. Нові підходи до викладання права в середній школі/Т. Ремех // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.218-227
|
>12.
| Полуботько О. Як використовувати газетні статті під час застосування інтерактивного методу роботи "АЖУРНА ПИЛКА" у вивченні іноземних мов/О. Полуботько // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.228-233
|
>13.
| Тарасова О. Використання методу критичного мислення на уроках англійської мови/О.Тарасова // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.234-241
|
>14.
| Костюк І. Закордонний досвід як стимул до змін у викладанні та вивченні шкільної історії в Україні/І. Костюк // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.242-249
|
>15.
| Войтенко О. Сучасні підходи у викладанні історії/О. Войтенко // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.250-259
|
>16.
| Ратушняк С. Деякі аспекти шляху виховання громадянина/С. Ратушняк // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.260-262
|
>17.
| Морзе Н. Метод навчальних проектів/Н. Морзе // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.264-267
|
>18.
| Мурзаков С. Країна мрії: симуляційна гра чи підготовка до життя/С.Мурзаков // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.268-282
|
>19.
| Буко С. Американські підходи в гуманітарній галузі на приладі створення освітнього центру/С.Буко // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.282-293
|
>20.
| Оратовський Т. Урядуй собі сам- урятуй себе сам!/Т.Оратовський // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.294-297
|
|
|