Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (41)Статті з періодичних видань та збірок (234)Документи про Рівненщину (26)Рівненщина: Минуле і сьогодення (1)Історична Волинь (45)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=концепція<.>)
Общее количество найденных документов : 28
Показаны документы с 1 по 28
Сигли бібліотек за посиланням
1.
81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.33 [Текст]. - Острог : [б. и.], 2013. - Б. ц.
    Содержание:
Алексієвець, О. Просодична актуалізація точки зору в англомовному політичному дискурсі. / О. Алексієвець. - С .8-13
Бассай, С. Когнітивні механізми у німецькомовному побутовому анекдоті. / С. Бассай. - С .13-17
Башук, Н. Лінгвокультурологічний контекст при вивченні іноземної мови. / Н. Башук. - С .17-20
Безугла, О. Концептуальна метафора часу в політичному дискурсі США. / О. Безугла. - С .20-23
Буць, Ж. Специфіка номінацій кольорів в актуалізації текстового концепту жіночність у французькій реалістичній прозі ХІХ-ХХ ст. / Ж. Буць. - С .26-30
Заграновська, О. Реалізація категорії ввічливості за допомогою мовленнєвих актів (на матеріалі англійського та українського мовлення). / О. Заграновська. - С .61-64
Мазніченко, О. Масова двомовність на території Тунісу як наслідок французької колонізації. / О. Мазніченко. - С .90-93
Михальчук, Н. Мовні та позамовні аспекти соціальних та історико- еволюційних процесів становлення комунікативної поведінки у ранньому англійському суспільстві. / Н. Михальчук. - С .99-103
Нарійчук, М. Англомовний політичний дискурс і міжкультурна комунікація: лінгводидактичний аспект. / М. Нарійчук. - С .109-112
Фант, М. Розвиток лінгвальної моделі часу в німецькій мові. / М. Фант. - С .141-144
Федорова, О. Когнітивні та гендерні дослідження англомовної публіцистичної преси України. / О. Федорова. - С .144-146
Хорошилова, В. Когнітивні засади втілення комунікативної стратегії завдання образи в німецькомовному дискурсі. / В. Хорошилова. - С .146-150
Бубнова, Д. Интерактивные учебники по английскому языку: почему их нет в украинских технических вузах. / Д. Бубнова. - С .167-170
Гавриш, М. Міжкультурна компетенція як складова триєдиної мети інозеномовної підготовки сучасних фахівців (на матеріалі німецької мови). / М. Гавриш. - С .170-173
Каніболоцька, О. Особливості методики формування англомовної соціокультурної компетенції студентів мовних вузів. / О. Каніболоцька. - С .183-185
Касаткіна, О. Інноваційні методи формування іншомовної комунікативної культури в студентів на заняттях з іноземної мови. / О. Касаткіна. - С .191-193
Ковальчук, О. Вправи для розвитку діалогічного мовлення на початковому та середньому етапах навчання французької мови. / О. Ковальчук. - С .193-196
Марунько, О. Використання методу навчання по станціях на заняттях з німецької мови. / О. Марунько. - С .201-204
Морська, Л. Можливості використання методики "Peer teaching" у навчанні іноземної мови. / Л. Морська. - С .204-208
Москалець, О. Проектна методика на уроках іноземної мови у загальноосвітній школі. / О. Москалець. - С .208-212
Сердюк, Н. Метод алгоритмізації як засіб нівеляції типових помилок студентів під час визначення головних членів англійського простого речення. / Н. Сердюк. - С .212-216
Трикашна, Ю. Відбір автентичних художніх фіьмів для формування англомовної соціокультурної компетентності майбутніх філологів. / Ю. Трикашна. - С .221-225
Умінська, А. Центр самопідготовки майбутніх вчителів іноземної мови як засіб автономного формування іншомовної культури. / А. Умінська. - С .225-229
Федоришин, М. Конфігуративна модель мовлення у контексті вивчення іноземних мов. / М. Федоришин. - С .229-234
Штохман, Л. Робота в групах на заняттях англійської мови як іноземної. / Л. Штохман. - С .242-245
Браславська, О. Принципи формування навичок та вмінь професійно спрямованого публічного мовлення англійською мовою студентів старших курсів технічного ВНЗ. / О. Браславська. - С .256-260
Гречок, Л. Творча самореалізація особистості у процесі професійної самостійної роботи з іноземної мови. / Л. Гречок. - С .268-270
Каменська, І. Критерії сформованості англомовної лінгвопрагматичної компетенції майбутнього вчителя англійської мови. / І. Каменська. - С .279-281
Костюк, О. Роль віршованого матеріалу у навчанні лексики англійської мови учнів початкової школи. / О. Костюк. - С .285-288
Мартинюк, О. Визначення рівня сформованості міжкультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. / О. Мартинюк. - С .300-303
Радул, С. Концепція діалогу культур як теоретична основа формування міжкультурної компетентності вчителя іноземної мови. / С. Радул. - С .305-309
Семенчук, Ю. Аудіювання та відіювання англомовних професійно спрямованих матеріалів із студентами-економістами. / Ю. Семенчук. - С .316-319
Сокол, Г. Використання мультимедійних засобів у процесі вивчення дисципліни "іноземної мови за професійним спрямуванням" в технічному університеті. / Г. Сокол. - С .321-324
Фрондзей, Я. Особливості навчання студентів вищих учбових закладів іноземним мовам в умовах міжкультурної інтеграції. / Я. Фрондзей. - С .327-330
ББК 81.2(4 Укр)

Перейти к внешнему ресурсу https://lingvj.oa.edu.ua/nz_vyp_33

Найти похожие

2.
81.2(4 Укр)
Н34


    Радул, С.
    Концепція діалогу культур як теоретична основа формування міжкультурної компетентності вчителя іноземної мови. [Текст] / С. Радул // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.33. - Острог, 2013. - С. 305-309
ББК 81.2(4 Укр)


Найти похожие

3.
81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки. Філологічні науки. В.136 [Текст]. - Кіровоград : [б. и.], 2013. - 592 с. - Б. ц.
    Содержание:
Кагановська, О. Відтворення тропів у перекладі (на матеріалі сучасної французької прози) / О. Кагановська. - С .6-11
Панченко, О. Назви англомовних газетних та наукових статей: структура, семантика та переклад / О. Панченко. - С .28-32
Білоус, О. Вільгельм Горошовський та Францішка Штайніц як перекладачі творів українських письменників німецькою мовою: критичний штрих з історії перекладу / О. Білоус. - С .38-43
Білас, А. Емотивність розмовно-фамільярних питальних висловлень в оригіналі та перекладі (на матеріалі роману А.Жіда "Фальшивомонетники" / А. Білас. - С .43-49
Бондар, М. Турецькі соціальні гоноративи та особливості їх перекладу в художньому тексті / М. Бондар. - С .49-53
Василенко, О. Граматичні та лексичні особливості перекладу в художньому тексті / О. Василенко. - С .49-53
Володина, Т. Особенности перевода научных лингвистических текстов / Т. Володина. - С .57-61
Гомон, Н. Персоніфікація, уособлення, прозопопея: до питання терміна (перекладознавчий аспект) / Н. Гомон. - С .61-66
Козуб, Л. Специфіка перекладу англійських та німецьких багатокомпонентних термінів з гідробіології аквакультури українською мовою / Л. Козуб. - С .79-83
Моісеєва, Н. Особливості відтворення імпліцитної та експліцитної оцінності неологічної лексики при перекладі німецького політичного дискурсу українською мовою / Н. Моісеєва. - С .92-97
Павлик, В. Екстралінгвальні чинники творення публіцистичного тексту: перекладацький аспект / В. Павлик. - С .101-104
ПермІнова, А. Соціокультурний аспект девіантності у поетичному перекладі / А. ПермІнова. - С .104-108
Поровознюк, Р. Методики оцінки якості перекладу методичних опитувальників / Р. Поровознюк. - С .108-113
Топачевський, С. Перекладацька деформаці як локальна дискурсивна стратегія / С. Топачевський. - С .117-121
Фадєєва, О. Відтворення ономастикону англомовних анімаційних фільмів в українському перекладі / О. Фадєєва. - С .121-127
Волкова, О. Специфіка відтворення макроконцепту "портрет" на синтаксичному рівні (на матеріалі художніх творів німецьких та австрійських письменників кінця ХХ - початку ХХІ століття та їх перекладів українською мовою) / О. Волкова. - С .127-131
Івасків, Я. Реалії в текстах юридичної документації / Я. Івасків. - С .135-138
Іщенко, Т. Досвід лінгвістичного аналізу ділового тексту:комунікативно-прагматичні норми та переклад / Т. Іщенко. - С .138-142
Каушанська, Л. Молодіжний сленг та способи перекладу українською мовою / Л. Каушанська. - С .142-146
Польщикова, В. Проблеми перекладу англійських полісемічних економічних термінів українською мовою / В. Польщикова. - С .146-150
Струк, І. Відтворення лексичних аномалій діалектного мовлення персонажів в українських перекладах твору Марка Твена"Пригоди Гекльберрі Фінна" / І. Струк. - С .153-159
Трофімчук, І. Відтворення ключових мовленнєвих актів драматичного твору в перекладі / І. Трофімчук. - С .165-170
Бобкова, Т. Формування реєстру корпусного словника колокацій / Т. Бобкова. - С .174-179
Ільченко, М. Аспекти локалізації прикладного програмного забезпечення / М. Ільченко. - С .179-183
Рубан, Л. Використання сучасних інформаційних технологій у процесі викладання іноземної мови студентам вищих навчальних закладів / Л. Рубан. - С .188-192
Хацер, Г. Шляхи реалізації семантичного аналізу у комп’ютерній лінгвістиці (на матеріалі англійської мови) / Г. Хацер. - С .192-197
Хомицька, І. Моделювання статистичних структур функціональних стилів англійської мови / І. Хомицька. - С .209-214
Бельмаз, Я. Граматичний та біологічний рід іменників у давньоанглійській мові / Я. Бельмаз. - С .221-225
Максимчук, Б. До проблеми частин мови та лінгвального статусу прикметника у сучасній німецькій та англійській мовах / Б. Максимчук. - С .238-243
Гандзюк, О. Категорія часу українського та англійського дієслова (рекомендації для студентів-іноземців) / О. Гандзюк. - С .248-251
Емельянова, Л. Специфика передачи пространственных показателей обьекта (на материале предиката lie в английском языке) / Л. Емельянова. - С .259-265
Корсун, О. Особливості синтаксичної організації статальних суб’єктивних речень в англійській і українській мовах / О. Корсун. - С .269-274
Максимів, О. Морфосемантична етноспецифіка перської та української публіцистики / О. Максимів. - С .279-287
Пянковська, І. Репрезентація категорії необхідності засобами деоничної модальності (на матеріалі німецької мови) / І. Пянковська. - С .301-306
Станіслав, О. Когезія як вияв синтагматичного типу синтаксису (на матеріалі французької мови) / О Станіслав. - С .312-317
Верезубенко, М. Лексико-семантичні групи чотири- та п’ ятивалентних ітеративних предикатів у семантико-синтаксичній структурі речень німецької та української мов німецької та української мов / М. Верезубенко. - С .324-328
Попова, О. Динаміка часо-видових граматичних категорій англійського дієслова в передвиборчому дискурсі США / О. Попова. - С .331-336
Брухаль, Я. Особливості вживання часових форм дієслова в інформативних статтях англомовного публіцистичного дискурсу / Я. Брухаль. - С .341-345
Вольницька, Д. Модифікація іменної фрази у сучаснй англійській мові / Д. Вольницька. - С .345-350
Гетьман, В. Дієслівні морфологічні відмінності між британським та американським варіантами англійської мови у англомовних новинних текстах BBC та CNN (на матеріалі онлайн новин) / В. Гетьман. - С .350-353
Каленська, А. Іменникова синтаксична транспозиція в граматичній системі турецької мови / А. Каленська. - С .358-361
Ляшенко, Р. Формально-семантичні характеристики перфекту в давньоанглійській мові / Р. Ляшенко. - С .361-365
Очковська, А. Дієслово seem як структурний елемент рейзингової конструкції з підметом в англійській мові / А. Очковська. - С .365-370
Татуревич, Н. Структурні особливості імперативного речення в сучасній англійській мові / Н. Татуревич. - С .370-373
Яхимець, А. Кастильська мова в епоху відродження / А. Яхимець. - С .373-377
Бігич, О. Особливості організації професійно орієнтованого навчання аудіювання майбутніх учителів іспанської мови з використанням освітнього сайту / О. Бігич. - С .377-383
Валігура, О. Використання мультимедійних технологій у навчанні іноземної мови в лінгвістичному університеті / О. Валігура. - С .383-388
Шандрук, С. Концепція мультикультурності в контексті іншомовної освіти США / С. Шандрук. - С .397-402
Божко, Н. Іншомовне середовище як умова професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до організації розуової діяльності / Н. Божко. - С .411-417
Великодська, О. Проблеми навчання письмового перекладу / О. Великодська. - С .421-424
Гладка, О. Розвиток умінь креативного письма на заняттях з іноземної мови / О Гладка. - С .424-429
Дацків, О. Комплекс вправ для вдосконалення лексичних навичок говоріння майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації / О. Дацків. - С .434-438
Калиняк, Б. Методологічні засади процесу індивідуалізації в контексті дистанційного навчання / Б. Калиняк. - С .442-448
Клюфінська, І. Методичні підходи у викладанні іноземної мови професійного спрямування та для спеціальних цілей у технічному університеті / І. Клюфінська. - С .448-451
Коротяєва, І. Портфельна технологія у самостійній роботі студентів-філологів з іноземної мови / І. Коротяєва. - С .455-460
Костюченко, К. Особливості навчання монологічного мовлення на заняттях з англійської мови у ВНЗ / К. Костюченко. - С .463-469
Кравчук, Л. Використання сучасних інтерактивних методів навчання на уроках іноземних мов / Л. Кравчук. - С .469-472
Лабенко, О. Критичне мислення - перспективний шлях модернізації процесу навчання іноземним мовам студентів немовних факультетів / О. Лабенко. - С .472-478
Ліштаба, Т. Формування стилістичних умінь і навичок у контексті професійної підготовки філологів / Т. Ліштаба. - С .478-483
Огурцова, О. Навчання ділової англійської мови на сучасному етапі розвитку інформаційного суспільства / О. Огурцова. - С .483-486
Поміркована, Т. Проблеми формування навичок вживання англійських прийменників / Т. Поміркована. - С .486-490
Ріжняк, О. Використання іноваційних методів навчання при викладанні латинської мови в юридичній освіті / О. Ріжняк. - С .490-494
Скоробагата, О. Теоретичні засади формування інтерактивної компетентності майбутніх вчителів іноземних мов у процесі фахової підготовки / О. Скоробагата. - С .498-503
Смірнова, Л. Концептуальні основи формування соціокультурної компетентності сучасного вчителя іноземної мови / Л. Смірнова. - С .503-509
Стрельченко, Л. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності викладачів англійської мови в контексті болонського процесу / Л. Стрельченко. - С .509-514
Токарєва, Т. Організація роботи із текстами публіцистичного стилю на факультеті іноземних мов педагогічного ВНЗ / Т. Токарєва. - С .514-520
Труханова, Т. Аналіз уроку як передмова формування особистості сучасного вителя іноземної мови / Т. Труханова. - С .520-525
Черньонков, Я. Професійно-орієнтована підготовка майбутнього вчителя іноземних мов: нова парадигма / Я. Черньонков. - С .528-534
Шевченко, І. Основні переваги використання змішаної форми навчання у процесі підготовки сучасних фахівців вищих навчальних закладів України / І. Шевченко. - С .534-537
Щербакова, О. Застосування когнітивно-комунікативної методики навчання аналітичному читанню / О. Щербакова. - С .537-540
Бекбулатов, Т. Какими личными качествами и профессиональными навыками должен обладать современный переводчик? / Т. Бекбулатов. - С .540-543
Бронетко, І. Складові лінгвосоціокультурної компетенції / І. Бронетко. - С .543-548
Маслова, А. Критеріальний апарат визначення ефективності методики навчання англійського наукового писемного мовлення магістрів на основі аналізу педагогічних досліджень / А. Маслова. - С .560-566
Соснова, В. Особистісно зорієнтований підхід до викладання дисципліни "українська література" у вищому навчальному заклады / В. Соснова. - С .572-575
Стрельченко, О. Порівняльне дослідження змісту підготовки магістрів з технічного перекладу в університетах США та України / О. Стрельченко. - С .575-580
Усачова, Л. Метод рольової гри у викладанні дисциплін будівельних спеціальностей / Л. Усачова. - С .580--590
ББК 81.2(4 Укр)

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.
81.2(4 Укр)
Н34


    Шандрук, С.
    Концепція мультикультурності в контексті іншомовної освіти США [Текст] / С. Шандрук // Наукові записки. Філологічні науки. В.136. - Кіровоград, 2013. - С. 397-402
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
МУЛЬТИКУЛЬТУРНОСТІ
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.
81.2(4Укр)
Н34


   
    Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія наукових праць [Текст]. - Острог : Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2017. - В. 67. - 324 с. - Б. ц.
    Содержание:
Ал, Касем В. Особливості дволітерних графічних комплексів французької мови XIV-XV ст. у фонографічному аспекті / Касем В Ал. - С .34-37
Байтерякова, Н. Концепція підручника з курсу ''Лінгвокраїнознавство" як складова формування англомовної комунікативної компетентності / Н. Байтерякова. - С .37-41
Батринчук, З. Експресивний потенціал парантези в сучасному англомовному епістолярному дискурсі / З. Батринчук. - С .41-45
Борзенко, О. Комунікативна компетенція як засіб реалізації практичних навичок іншомовного спілкування / О. Борзенко. - С .55-59
Войтенко, М. Прийоми маніпулювання у французьких рекламних текстах "produits de luxe" / М. Войтенко. - С .65-69
Дегтярьова, Є. Опис як функціональний тип мовлення у французьких мінімалістичних романах / Є. Дегтярьова. - С .100-103
Дубравська, Д. Сучасні підходи до аналізу семантики композитів в англфйській мові / Д. Дубравська. - С .107-111
Дячук, О. Витоки дискурсу соціальної реклами США / О. Дячук. - С .111-114
Жуковська, А. Такесичні модулі англомовного художнього дискурсу / А. Жуковська. - С .119-124
Застріжна, Л. Актуальні методологічні аспекти викладання іноземної мови в медичному вузі / Л. Застріжна. - С .127-130
Іванців, О. Дискурсивна стратегія емоційної аргументації в англомовному іміджовому корпоративному дискурсі / О. Іванців. - С .130-134
Каленська, А. Графічні засоби експресивізації мови сучасних турецьких інтернет-видань / А. Каленська. - С .137-141
Карпіна, О. Лексико-семантична репрезентація поняття depression у сучасній англійській мові / О. Карпіна. - С .141-145
Козлова, В. Реалізація комунікативної ініціативи в англомовному парентальному дискурсі / В. Козлова. - С .148-152
Корнієць, К. Іншомовні запозичення в лексичній системі сучасної турецької мови / К. Корнієць. - С .152-155
Коротка, Н. Використання потенціалу комунікативної методики при навчанні студентів англійській мові у немовних вузах / Н. Коротка. - С .155-158
Космацька, Н. Новотвори французького медіатексту з позицій перекладу / Н. Космацька. - С .158-162
Крайняк, Л. Термінологічно-номінативний потенціал загальновживаного дієслова в сучасній англійській мові (на матеріалі літератури з фінансової справи) / Л. Крайняк. - С .162-166
Крупська, Н. Аналіз становлення лексикографії канадської англійської мови / Н. Крупська. - С .166-170
Лавренчук, Я. Орфографія англійських голосних у спонтанному мовленні британців, американців та канадійців / Я. Лавренчук. - С .182-187
Лутай, Н. Овладение иностранным языком и преподавание / Н. Лутай. - С .187-190
Мартинюк, О. Розвиток навичок англомовної письмової комунікації у студентів-філологів під час позаудиторної роботи з онлайн-ресурсами / О. Мартинюк. - С .190-194
Мельниченко, Г. Інтралінгвістичні фактори розвитку словникового складу англійської мови в період її становлення як національної літературної мови / Г. Мельниченко. - С .194-199
П'єцух, О. Антропоцетричність та інтерактивність в британських парламентських дебатах / О. П'єцух. - С .213-216
Пахомова, Т. Професійно орієнтований підхід у формуванні англомовної читацької компетентності в учнів професійних ліцеїв технічного профілю / Т. Пахомова. - С .216-221
Піголь, М. Англо-американські запозичення у іспаномовному дискурсі індустрії моди (на матеріалі іспанської версії журналу Vogue) / М. Піголь. - С .221-225
Погонець, В. Номінації сучасної військової техніки в англійській мові / В. Погонець. - С .225-229
Полежаєв, Ю. Просторово-часові характеристики травел-медіатекста (на матеріалі журналу "National Geographic Traveler"} / Ю. Полежаєв. - С .229-234
Саранюк, Є. Формування концепту та його мовна реалізація в англомовному дискурсі (на прикладі концепту glamour) / Є. Саранюк. - С .237-241
Соколовська, С. Особливості ідіостилю Г.Бюхера / С. Соколовська. - С .241-245
ББК 81.2(4Укр)

Рубрики: Мова французька

фывфывфыв:
ОПИС
Перейти к внешнему ресурсу lingvj.oa.edu.ua/№672017

Найти похожие

6.
81.2(4Укр)
Н34


    Байтерякова, Н.
    Концепція підручника з курсу ''Лінгвокраїнознавство" як складова формування англомовної комунікативної компетентності [Текст] / Н. Байтерякова // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія наукових праць. - Острог : Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2017. - Вип. 67. - С. 37-41
ББК 81.2(4Укр)

Рубрики: Мова англійська

фывфывфыв:
КОМПЕТЕНТНІСТЬ

Найти похожие

7.
74.261
G-855


   
    Learning style and good language learners/ Carishma Nel [Текстььь] // Griffiths Carol. Lessons from Good Language Learners / Griffiths Carol; Carol Griffiths. - New York : Cambridge University Press, 2008. - P49-60
ББК 74.261

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
концепція стилів навчання -- відмінності індивідуальні
Экземпляры всего: 1
ВІЛ (1)
Свободны: ВІЛ (1)

Найти похожие

8.
81.2(3-Англ)92
C-983


   
    Semantics. The Limits of Reference [Текстььь] // Curzan Anne. How English Works : A Linguistic Introduction / Curzan Anne; Anne Curzan, Michael Adams. - 3d. ed. . - N.Y. : Longman, 2011. - P205-208
ББК 81.2(3-Англ)92

Рубрики: Мова англійська--Граматика

фывфывфыв:
концепція семантичних репрезентацій
Доп.точки доступа:
Adams Michael

Экземпляры всего: 1
ВІЛ (1)
Свободны: ВІЛ (1)

Найти похожие

9.
74.261.7Англ
W-582


   
    The learner-context interface [Текстььь] // White C. Language Learning in Distance Education : Cambridge Language Teaching Library / C.White. - Cambridge : Cambridge University Press, 2003. - P86-100 . - ISBN 0-521-89455-7
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
інтерфейс навчально-контекстуальний -- концепція дистанційного навчання
Экземпляры всего: 1
ВІЛ (1)
Свободны: ВІЛ (1)

Найти похожие

10.
74.261.7Англ
L-334


   
    Challenging Conceptions of Grammar [Текстььь] // Larsen-Freeman Diane. Teaching Language from Grammar to Grammaring / Larsen-Freeman Diane; Diane Larsen-Freeman. - Boston : Heinle Gengage Learning, 2003. - P11-23
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: Мова англійська--Граматика

   Мова англійська--Методика викладання


фывфывфыв:
концепція граматична -- методика граматична
Экземпляры всего: 1
ВІЛ (1)
Свободны: ВІЛ (1)

Найти похожие

11.
81.2(3-Англ)92
T-253


   
    Teaching Multimodal Stylistics / N. Norgaard [Текстььь] // Teaching Stylistics / Ed.Lesley, Dan McIntyre Jeffries. - NY : Palgrave macmillan, 2011. - С. 221-238
ББК 81.2(3-Англ)92

Рубрики: Мова англійська--Стилістика

фывфывфыв:
стилістика мультимодальна -- література -- концепція тексту
Доп.точки доступа:
Jeffries Lesley, Dan McIntyre \ed.\

Экземпляры всего: 1
ВІЛ (1)
Свободны: ВІЛ (1)

Найти похожие

12.
74.261.7Англ
B-967


   
    Teacher Identity / J. Miller [Текстььь] // Burns Anne. The Cambridge Guide to Second Language Teacher Education / Burns Anne; Anne Burns, Jack C.Richards. - New York : Cambridge University Press, 2009. - P172-181
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

   Освіта


фывфывфыв:
особистість викладача -- психологія освіти -- концепція педагогічна -- середовище навчання
Доп.точки доступа:
Richards Jack C.

Экземпляры всего: 1
ВІЛ (1)
Свободны: ВІЛ (1)

Найти похожие

13.
74.261.7Англ.
K-21


   
    Working Together to Raise Content-Based Instruction Into the Zone of Proximal Development / T. Gordon [Текстььь] // Kaufman Dorit. Content-Based Instruction in Primary and Secondary School Settings : Case Studies in TESOL Practice Series / Kaufman Dorit; Dorit Kaufman , J. Crandall. - 3d.ed. - Maryland : TESOL, 2005. - P81-92 . - ISBN 1931185174
ББК 74.261.7Англ.

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
освіта вища -- освіта середня -- лінгвістика -- концепція шкільної освіти
Доп.точки доступа:
Crandall J.

Экземпляры всего: 1
ВІЛ (1)
Свободны: ВІЛ (1)

Найти похожие

14.
74.261.7Англ.
K-21


   
    New Conceptual Tools for Content-Area Teachers: A Programmatic Approach to Content-Based Instruction / A. Teemant [Текстььь] // Kaufman Dorit. Content-Based Instruction in Primary and Secondary School Settings : Case Studies in TESOL Practice Series / Kaufman Dorit; Dorit Kaufman , J. Crandall. - 3d.ed. - Maryland : TESOL, 2005. - P195-210 . - ISBN 1931185174
ББК 74.261.7Англ.

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
курс навчальний -- концепція освіти -- педагогіка -- аспект соціокультурний
Доп.точки доступа:
Crandall J.

Экземпляры всего: 1
ВІЛ (1)
Свободны: ВІЛ (1)

Найти похожие

15.
32.973
I-23


   
    On the Road to the Computer: Recapitulation [Текстььь] // Ifrah G. The Universal History of Computing / G.Ifrah. - New York : John Wiley & Sons,Inc., 2001. - P232-243 . - ISBN 0-471-39671-0
ББК 32.973

Рубрики: Комп'ютерна наука і технології--Історія

фывфывфыв:
компьютеризація -- машина обчислювальна -- концепція програми
Экземпляры всего: 1
ВІЛ (1)
Свободны: ВІЛ (1)

Найти похожие

16.
74.261(7Англ)
M-821


   
    Teaching Concepts and Thinking Skills [Текстььь] // Moore K. Classroom Teaching Skills / K.Moore. - 4th.ed. - Boston : McGraw -Hill, 1998. - P135-156 . - ISBN 0-07-042994-4
ББК 74.261(7Англ)

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
концепція освіти -- навички -- творчість
Экземпляры всего: 1
ВІЛ (1)
Свободны: ВІЛ (1)

Найти похожие

17.
81.2(3-Англ)
В 11


    Diachuk, N. O.
    Teaching cultural concepts via taboo issues [Текст] / N. O. Diachuk // Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія "Іноземна філологія. Методика викладання іноземних мов". Випуск 59. - Харьков : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2009. - P201-210
ББК 81.2(3-Англ)

Рубрики: Філологічні науки--Мова англійська

фывфывфыв:
концепція -- культура -- табу

Найти похожие

18.


   
    Концепція навчання іноземних мов у середній загальноосвітній 12-річній школі [Текст] // English Language and Culture. - 2004. - №6. - С. 3-8

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
методика
Свободных экз. нет

Найти похожие

19.


    Рябоконь, О.
    Концепція методичного забезпечення післядипломної іншомовної самопідготовки менеджерів із зовнішньоекономічних зв'язків [Текст] / О. Рябоконь // Іноземні мови. - 2004. - №1. - С. 31-36

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
НАЧАННЯ ПРОФІЛЬНЕ
Свободных экз. нет

Найти похожие

20.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І2/2005/2
2005г.2 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2005. - 2.)
Содержание:
"Razom Nas Bagato" звучить на восьми мовах. - С.4
фывфыв: єврорбачення, ПІСНЯ " Разом нас багато "
Полянський, П. Педагогічна адаптація учнів 5-го класу до навчання в основній школі / П. Полянський ; В. Редько; Т. Голуб; О. Коваленко. - С.6-9
фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Коваленко, О. Методичні рекомендації з навчання іноземної мови у 5-му класі 12-річної загальноосвітньої школи / В. Редько; Т. Голуб; О. Коваленко. - С.9-14
фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Програми та мовленнєва компетенція з іноземної мови для 5 класу 12-річної зош ( Четвертий рік навчання ): англ., німецька, французька, іспанська мови. - С.9-14
фывфыв: ПРОГРАМИ
Концепція навчання другої іноземної мови в загальноосвітніх навчальних закладах . - С.24-32
фывфыв: КОНЦЕПЦІЯ, ЗАГАЛЬНА МЕТОДИКА, НОВІТНІ МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ ІНОЗ
Прогами та мовленнєва компетенція з другої іноземної мови для 5 класу 12-річної загальноосвітньої школи (перший рік навчання ) : англ., франц., іспан. мови . - С.32-38
фывфыв: ПРОГРАМИ
Завдання для Державної атестації учнів загальноосвітніх навчальних закладів з іноземної мови 9, 11 класи . - С.40-50
фывфыв: АТЕСТАЦІЯ, АТЕСТАЦІЯ, ЕКЗАМЕН
Редько, В. Підручник як модель системи навчання ( Особливости навчання іноземної мови учнів основної школи крізь призму вітчизняного підручникотворення ) / В. Редько ; Т. Голуб; О. Коваленко. - С.50-56
фывфыв: ПІДРУЧНИК
Карп'юк, О. Англійська - це міст для спілкування ( " English is a bridge for communication" - стверджують головні герої сюжетної лінії підручника " Еnglish - 5 " / О. Карп'юк ; Н. Чумак. - С.56-62
фывфыв: ПІДРУЧНИК, КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА
Сірик, Т. Переорієнтуватися на особистість учня ( З досвіду реалізації авторської концепції викладання другої іноземної мови в сучасній зош ) / Т. Сірик ; І. Молоцька. - С.62-68
фывфыв: ОСОБИСТІСТЬ УЧНЯ, ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ, ОСОБИСТІСНЕ НАВЧАННЯ
Басай, Н. Навчально-методичний комплект " Guten tag ! 5 "вчить, виховує та розвиває / Н. Басай ; о. ПЕРШУКОВА. - С.68-74
фывфыв: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧІ КОМПЛЕКСИ
Матвієнко, Т. Вчимося за допомогою нового НМК з німецької " Halo, Freunde!" / Т. Матвієнко ; б. ШАЛАГІНОВ. - С.74-78
фывфыв: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧІ КОМПЛЕКСИ, НІМЕЦЬКА МОВА
Голуб, Т. Підручник навчає та допомагає повірити в себе / Т. Голуб ; О. Коваленко. - С.78-82
фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ПІДРУЧНИК
Чумак, Н. Розвивати інтерес до кожної іноземної мови ( Концепція НМК " Francais 5 (1)'' ) / Н. Чумак. - С.82-86
фывфыв: ПІДРУЧНИК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Психологічний лікнеп. Читати і ще раз читати! ( Психологія навчаня читання іншомовних текстів ). - С.68-96
фывфыв: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ, ПСИХОЛОГІЯ
Молоцька, І. Актвізуючи сиситему навчання (Використання дидактичної гри у підготовці фахівців агономічних спеціальностей ) / І. Молоцька. - С.96-106
фывфыв: ГРА НА УРОЦІ, ГРА, РОЛЬОВА Г
ПЕРШУКОВА, о. Формуючи " європейську свідомість "( Європейській досвід структурування соціокультурного компонента зміту навчання іноземної мови ) / о. ПЕРШУКОВА. - С.106-116
фывфыв: ЄВРОРАДА, МІЖНАРОДНА ОСВІТА,, СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД
ШАЛАГІНОВ, б. МОНОГРАФІЧНИЙ АНЛІЗ ВІРША " DAS MADCHEN AUS DER FREMDE " До 200-ої річниці смерті Фрідріха Шиллера ) / б. ШАЛАГІНОВ. - С.120-126
фывфыв: ЛІТЕРАТУРА НІМЕЧЧИНИ, Шіллер
Коваленко, О. Вітчизняні підручники будуть кращими! / О. Коваленко. - С.126-128
фывфыв: ПІДРУЧНИК, ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

21.


   
    Концепція навчання другої іноземної мови в загальноосвітніх навчальних закладах [Текст] // Іноземні мови в начальних закладах. - 2005. - №2. - С. 24-32

фывфывфыв:
КОНЦЕПЦІЯ, ЗАГАЛЬНА МЕТОДИКА, НОВІТНІ МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ ІНОЗ
Свободных экз. нет

Найти похожие

22.


    Чумак, Н.
    Розвивати інтерес до кожної іноземної мови ( Концепція НМК " Francais 5 (1)'' ) [Текст] / Н. Чумак // Іноземні мови в начальних закладах. - 2005. - №2. - С. 82-86

фывфывфыв:
ПІДРУЧНИК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Свободных экз. нет

Найти похожие

23.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І1/2004/1
   Журнал

Іноземні мови [Текстььь]. - Киiв : Ленвіт, 1994 - . - Выходит ежеквартально
2004г. № 1
Содержание:
Державний стандарт базової і повної середньої освіти ( іноземні мови ). - С.3-8
Ніколаєва, С. Державний стандарт середньої освіти з іноземної мови: окремі недоліки та шляхи їх усунення при укладанні нових програм / С. Ніколаєва; ЛитвинС., О. Мацнєва; О. Ханіна; Н. Золотаренко; Г. Барабанова; О. Рябоконь; В. Черниш. - С.8-10
Ніколаєва, С. Що і як слід оцінювати у відповідності до Державного стандарту середньої освіти ( іноземні мови ) / С. Ніколаєва ; ЛитвинС., О. Мацнєва; О. Ханіна; Н. Золотаренко; Г. Барабанова; О. Рябоконь; Т. Караєва. - С.10-15
ЛитвинС. Вправи для навчання аргументованого писемного висловлювання у старшій загальноосвітній школі / ЛитвинС. ; О. Ханіна; Н. Золотаренко; Г. Барабанова; О. Рябоконь; Т. Караєва; B. Dufeu. - С.15-21
фывфыв: письмо, зв'язне мовлення
Ханіна, О. Проблема тестування в сучасній методиці викладання іноземної мови / О. Ханіна ; Н. Золотаренко; Г. Барабанова; О. Рябоконь; Т. Караєва; B. Dufeu; Е. Паршикова. - С.21-25
Золотаренко, Н. Використання німецькомовного країнознавчого матеріалу в основній загальноосвітній школі / Н. Золотаренко ; Г. Барабанова; О. Рябоконь; Т. Караєва; B. Dufeu; Е. Паршикова; Л. Сажко. - С.25-29
фывфыв: лінгвокраїнознавство, німецька мова
Барабанова, Г. Когнітивно-комуникативна модель навчання професійно оріїнтованого читання іноземною мовою в немовному вузі / Г. Барабанова ; О. Рябоконь; Т. Караєва; B. Dufeu; Е. Паршикова; Л. Сажко; Б. Шуневич. - С.29-31
фывфыв: читання, професійна орієнтація, КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА
Рябоконь, О. Концепція методичного забезпечення післядипломної іншомовної самопідготовки менеджерів із зовнішньоекономічних зв'язків / О. Рябоконь ; Т. Караєва; B. Dufeu; Е. Паршикова; Л. Сажко; Б. Шуневич; Н. Жук, В. Жук. - С.31-36
фывфыв: внз, методмка, післядипломна освіта
Караєва, Т. Ставлення викладачів і студентів до автономії у процесі навчання англійської мови / Т. Караєва ; B. Dufeu; Е. Паршикова; Л. Сажко; Б. Шуневич; Н. Жук, В. Жук; Лю Заідонова. - С.36-38
фывфыв: самостійна робота
Dufeu, B. Britta and Rolf or the Unfaitful Mirror / B. Dufeu ; Е. Паршикова; Л. Сажко; Б. Шуневич; Н. Жук, В. Жук; Лю Заідонова; Н. Бражник. - С.39-41
фывфыв: зарубіжна методика
Паршикова, Е. Принципы отбора и организации материала для обучения иностранному языку в начальной школе / Е. Паршикова ; Л. Сажко; Б. Шуневич; Н. Жук, В. Жук; Лю Заідонова; Н. Бражник; Ю. Пономарьова. - С.41-47
фывфыв: для найменших, на початковому етапі
Сажко, Л. Німецький алфавіт у віршах / Л. Сажко ; Б. Шуневич; Н. Жук, В. Жук; Лю Заідонова; Н. Бражник; Ю. Пономарьова. - С.47-50
фывфыв: вірші, німецька мова, для найменших
Шуневич, Б. Віртуальна творча лабораторія викладача іноземної мови / Б. Шуневич ; Н. Жук, В. Жук; Лю Заідонова; Н. Бражник; Ю. Пономарьова. - С.50-56
Жук, Н. Цікава граматика англійської мови / Н. Жук ; Лю Заідонова; Н. Бражник; Ю. Пономарьова. - С.56-58
фывфыв: ГРАМАТИКА
Заідонова, Лю. Тема " Music "на уроці англійської мови / Лю Заідонова ; Н. Бражник; Ю. Пономарьова. - С.58-62
фывфыв: музика
Чи любиите ви французьку мову так, як люблю її я ?. - С.62-64
Бражник, Н. Un problema " eterno " / Н. Бражник ; Ю. Пономарьова. - С.64-65
фывфыв: іспанська мова
Черниш, В. My Exciting Voyage in Discovering the United Europe / В. Черниш. - С.65-67
фывфыв: Єврорада, об'єднена Європа, країнознавство
Пономарьова, Ю. Introduction to Japan: Geography / Ю. Пономарьова. - С.68-72
фывфыв: Японія , країнознавство, географія
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

24.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І2/2007/6
2007г.6 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2007. - №6.)
Содержание:
Булгакова, В. Зовнішнє незалежне оцінювання з іноземних мов: досвід Європи / В. Булгакова. - С.72-78
фывфыв: ЗОВНІШНЄ, ОЦІНЮВАННЯ
Несін, Ю. Дванадцять мудрих думок для вчителя іноземної мови / Ю. Несін. - С.78-79
фывфыв: КРИЛАТІ, ВИРАЗИ, ЗНАННЯ
Українська, О. Що закласти у тест?( До питання тестування рівня сформованості мовленнєвої компетенції майбутніх викладачів ( французька мова) / О. Українська. - С.79-85
фывфыв: ТЕСТУВАННЯ, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Першукова, О. Уникаючи чужих помилок ( Особливості організації навчання іноземних мов у західноєвропейській старший школі_ / О. Першукова. - С.85-93
фывфыв: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА
Коваленко, О. Школа майбутнього в Україні ( Концепція" мовного занурення ") / О. Коваленко. - С.93-98
фывфыв: мовне занурення
Шевчук, А. Віслава Шимборська в українській перспективі / А. Шевчук. - С.98-102
фывфыв: ПЕРСОНАЛІЇ ЛІТЕРАТУРА, ШИМБОРСЬКА ВІСЛАВА
Шимборська, Віслава. Поет та світ (З Нобелівської промови) / Віслава Шимборська. - С.102-106
фывфыв: НОБЕЛЕВСЬКІ ЛАУРЕАТИ
Градобик, М. Інноваційні процеси в лексиці сучасної англійської мови / М. Градобик. - С.106-115
фывфыв: ІННОВАЦІЇ
Марко, В. Починаємо з мислення ( Проблемні завдання на заняттях з англійської мови у мовних ВНЗ) / В. Марко. - С.115-124
фывфыв: КРЕАТИВНЕ МИСЛЕНЯ, ВНЗ
Трофімчук, С. Some Ideas on Developing Students' Creative Writing Skills / С. Трофімчук. - С.124-125
фывфыв: КРЕАТИВНЕ МИСЛЕНЯ, ВНЗ
Токарчук, С. Jingle Bells, або Новорічні дзвіночки( З антології " Вибрана поезія (вірші, пісні, гімни) англомовного світу у перекладах українською та російською мовам") / С. Токарчук. - С.125-127
фывфыв: НОВИЙ РІК, ВІРШ
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

25.


    Коваленко, О.
    Школа майбутнього в Україні ( Концепція" мовного занурення ") [Текст] / О. Коваленко // Іноземні мови в начальних закладах. - 2007. - №6. - С. 93-98

фывфывфыв:
мовне занурення
Свободных экз. нет

Найти похожие

26.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І2/2010/5
2010г.5 (Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2010. - №5.)
Содержание:
Діалог заради розвитку особистості (Експерти Раи Європи з питань моніторінгу мовної освіти відвідали Україну). - С.4-8
фывфыв: ОСОБИСТІНО ОРІЕНТОВАНИЙ ПІДХ, ЄВРОРАДА
Державний стандарт освіти для початкової школи: іноземні мови (Проект). - С.8-11
фывфыв: РЕГЛАМЕНТУЮЧІ ДОКУМЕНТИ, ПОЧАТКОВА ШКОЛА
Англійська у світі інформаційних технологій (Програма спецкурсу). - С.11-20
фывфыв: ІНФОРМАЦІЙНІ, ТЕХНОЛОГІЇ
Культурознавство англомовних країн (Програма факультативного курсу). - С.20-26
фывфыв: ЛІНГВОКУЛЬТУРОЗНАВСТВО
Гіди-перекладачі (англійська, німецька, французька, іспанська мови) Програма спецкурсу. - С.26-36
фывфыв: ПЕРЕКЛАД, МЕТОДИКА, НАВЧАННЯ ПЕРЕКЛАДУ
Федусенко, Ю. Як не помилитися у виборі? (Навчальний посібник з країнознавства як засіб допрофільної підготовки з іноземної мови учнів основної школи: результати педагогічного експеріменту) / Ю. Федусенко ; Н. Басай; А. Шевчук. - С.36-42
фывфыв: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ
Калініна, Л. Готуючи до професійного спілкування (Методичні рекомендації та календарно-тематичне планування до роботи за НМК "Your English Self, 10" академічний рівень) / Л. Калініна ; Ю. Клименко; Ю. Коряченко. - С.42-54
фывфыв: НМК, YOUR ENGLISH SELF, 10
Карп’юк, О. Поурочний план розподілу навчального матеріалу НМК "English 10 (рівень стандарту, другій семестр) / О. Карп’юк ; Н. Чумак. - С.54-62
фывфыв: НМК, ENGLISH 10
Федоренко, о. Спілкування - процес активний (Методичні поради до організації групової роботи на уроках іноземної мови) / о. Федоренко ; В. Редько, В. Береславська. - С.62-65
фывфыв: ГРУПОВА РОБОТА
Савчук, І. Календарно-тематичне планування до підручника Deutsch 10 (рівень стандарту, другій семестр) / І. Савчук ; Стронг Джеремі. - С.68-74
фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА
Басай, Н. Календарно-тематичне планування до підручника Guten Tag! 10 (рівень стандарту, другій семестр) / Н. Басай ; А. Шевчук. - С.68-74
фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА
Клименко, Ю. Французька мова (9-й рік навчання, рівень стандарту) / Ю. Клименко ; Ю. Коряченко. - С.78-83
фывфыв: НМК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Чумак, Н. Французька мова (9-й рік навчання, академічний рівень) / Н. Чумак. - С.83-89
фывфыв: НМК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Редько, В. Пізнаймо іспаномовний світ разом з " HOLA 10" (Концепція підручника з іспанської мови для 10-го класу) / В. Редько, В. Береславська. - С.89-94
фывфыв: НМК, HOLA 10
Джеремі, Стронг. Відсутність інтересу до книги в дітей - це провал батьків і деяких учнів / Стронг Джеремі. - С.94-97
фывфыв: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ
Шевчук, А. Знайомтесь: Катрін Сторр (Матеріали для домашнього читання) / А. Шевчук. - С.97-106
фывфыв: ДОМАШНЄ ЧИТАННЯ
Коряченко, Ю. Як запам’ятовувати слова іншомовного походження, або Метод подвійної асоціації / Ю. Коряченко. - С.106-111
фывфыв: ПСИХОЛОГІЯ, ПАМ'ЯТЬ
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

27.


    Редько, В.
    Пізнаймо іспаномовний світ разом з " HOLA 10" (Концепція підручника з іспанської мови для 10-го класу) [Текст] / В. Редько, В. Береславська // Іноземні мови в навчальних закладах. - 2010. - №5. - С. 89-94

фывфывфыв:
НМК, HOLA 10
Доп.точки доступа:
Береславська, В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

28.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: E1/2004/6
   Газета

English Language and Culture. Weekly [Текстььь] : друга мова: Щомісячний додаток до газети "English". - Киiв : Шкільний світ. - Выходит еженедельно
2004г. № 6
Содержание:
Концепція навчання іноземних мов у середній загальноосвітній 12-річній школі. - С.3-8
фывфыв: методика
Оцінювання навчальних досягненьз іноземних мов учнів загальноосвітніх навчальних закладів України. - С.6-8
фывфыв: оцінювання
Weak Link. - С.9-10
фывфыв: олімпіада, гра
The UK and the Northern Ireland ( Quiz ). - С.12-14
фывфыв: лінгвокраїнознавство, Великобританія, Північна Ірландія
When the Talent is Nearby. - С.15
фывфыв: обдаровані діти, талановиті діти
A Person's Character. - С.16-17
фывфыв: характер людини, особистість
Let's Sum Up. - С.18-19
фывфыв: урок, найменші , початківці
Some Activities to Entertain Your Students. - С.19-20
фывфыв: урок, фразеологія
Funny Tasks. - С.20-21
фывфыв: гумор
The Round Loaf( Колобок ). - С.21
фывфыв: казка, Колобок, для найменших
How They Inspire Their Students. - С.22
фывфыв: мотивація, успіх навчання, методика
Welcome to America Through " Partners in Education Program " . - С.23
фывфыв: міжнародна освіта , обмінні програми, навчання за кордоном
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей