Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Статті з періодичних видань та збірок (204)Документи про Рівненщину (4)Бібліотека творів авторів Рівненщини (1)Історична Волинь (16)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=класифікація<.>)
Общее количество найденных документов : 27
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-27 
1.

Finding, using and storing pictures. Types of picture and types of use // Pictures for Language Learning. -New York:Cambridge University Press, 1989.-С.193-203
2.

Матвєєва О. Класифікація композиційно-стилістичних типів портретних описів (на матеріалі французької прози)/О.О. Матвєєва // Актуальні проблеми романо-германської філології в Україні та Болонський процес. -Чернівці:Рута, 2004.-С.177-178
3.

Актуальні проблеми романо-германської філології в Україні та Болонський процес. - 2004
4.

- 2005г.,N 6 (Введено оглавление)
5.

Перлова В. Складові педагогічної майстерності: класифікація професійно-пебагогічних умінь/В. Перлова // Іноземні мови в начальних закладах. -Киiв:Педагогічна преса, 2005,N №6.-С.87-94
6.

Іноземна філологія. Вип.121. - 2009
7.

Біян Н. Лексико-семантична та структурна класифікація термінів у галузі туризму в англійській мові./Н. Біян // Іноземна філологія. Вип.121. -Львів:Львівський національний університет ім.Івана Франка Центр , 2009.-С.142-149
8.

Казачимер О. Педагогічна підтримка учнів/О.С Казачимер. - 2009
9.

Мовленнєві порушення як одна з головних причин неуспішності учнів на уроках англійської мови. Психолого-педагогічна класифікація мовних порушень // Педагогічна підтримка учнів. -Харків:Основа, 2009.-С.44-46
10.

Мовленнєві порушення як одна з головних причин неуспішності учнів на уроках англійської мови. Клініко-педагогічна класифікація мовних порушень // Педагогічна підтримка учнів. -Харків:Основа, 2009.-С.41-42
11.

Нестандартні уроки, їх види та класифікація. Особливості використання нетрадиційних форм навчання та педагогічних технологій під час навчання слабковстигаючих школярів // Сучасні форми та методи навчання англійської мови. -Харків:Основа, 2010.-С.20-49
12.

Наукові записки. Серія "Філологічна ".В.13. - 2010
13.

Казачінер О. Сучасні форми та методи навчання англійської мови/О.С Казачінер . - 2010
14.

Кульчинська Н. Класифікація антонімічних пар у англійській мові за ознакою асиметрії (на матеріалі біблійних стилістичних прийомів контрасту)./Н. Кульчинська // Наукові записки. Серія "Філологічна ".В.13.. -Острог, 2010.-С.366-372
15.

Булатецька Л. Класифікація метафоризованих лексико-фразеологічних номінацій категорії обману відповідно до компонентів фрейму обману./Л. Булатецька // Наукові записки. Серія "Філологічна ".В.13.. -Острог, 2010.-С.73-77
16.

Черниш В. Інтернет-технології у професійній діяльності вчителя: вивчаємо та викладаємо іноземні мови. Вип.4/2011./В. Черниш. - 2011
17.

Класифікація Інтернет-технологій і пошукових систем. // Інтернет-технології у професійній діяльності вчителя: вивчаємо та викладаємо іноземні мови. Вип.4/2011.. -Киiв:Ленвіт, 2011.-С.6-10
18.

Sentence Semantics 1: Situations // Semantics. -New York:Wiley Publ.Inc., 2012.-С.117-151
19.

Functions of Language: Speech as Action // Semantics. -New York:Wiley Publ.Inc., 2012.-С.230-256
20.

Мер’ємова Ю. Класифікація антропонімів англійських, російських та українських літературних казок за походженням/Ю. Мер’ємова // Наукові записки. Серія "Філологічні науки ". В.129. -Кіровоград, 2014.-С.504-507
 1-20    21-27