Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (71)Статті з періодичних видань та збірок (49)Документи про Рівненщину (8)Книги іноземними мовами (3)Бібліотека творів авторів Рівненщини (1)Рівненщина: Минуле і сьогодення (1)Історична Волинь (14)Газета “Червоний прапор” (14)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=дисципліни<.>)
Общее количество найденных документов : 19
Показаны документы с 1 по 19
Сигли бібліотек за посиланням
1.
81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.33 [Текст]. - Острог : [б. и.], 2013. - Б. ц.
    Содержание:
Алексієвець, О. Просодична актуалізація точки зору в англомовному політичному дискурсі. / О. Алексієвець. - С .8-13
Бассай, С. Когнітивні механізми у німецькомовному побутовому анекдоті. / С. Бассай. - С .13-17
Башук, Н. Лінгвокультурологічний контекст при вивченні іноземної мови. / Н. Башук. - С .17-20
Безугла, О. Концептуальна метафора часу в політичному дискурсі США. / О. Безугла. - С .20-23
Буць, Ж. Специфіка номінацій кольорів в актуалізації текстового концепту жіночність у французькій реалістичній прозі ХІХ-ХХ ст. / Ж. Буць. - С .26-30
Заграновська, О. Реалізація категорії ввічливості за допомогою мовленнєвих актів (на матеріалі англійського та українського мовлення). / О. Заграновська. - С .61-64
Мазніченко, О. Масова двомовність на території Тунісу як наслідок французької колонізації. / О. Мазніченко. - С .90-93
Михальчук, Н. Мовні та позамовні аспекти соціальних та історико- еволюційних процесів становлення комунікативної поведінки у ранньому англійському суспільстві. / Н. Михальчук. - С .99-103
Нарійчук, М. Англомовний політичний дискурс і міжкультурна комунікація: лінгводидактичний аспект. / М. Нарійчук. - С .109-112
Фант, М. Розвиток лінгвальної моделі часу в німецькій мові. / М. Фант. - С .141-144
Федорова, О. Когнітивні та гендерні дослідження англомовної публіцистичної преси України. / О. Федорова. - С .144-146
Хорошилова, В. Когнітивні засади втілення комунікативної стратегії завдання образи в німецькомовному дискурсі. / В. Хорошилова. - С .146-150
Бубнова, Д. Интерактивные учебники по английскому языку: почему их нет в украинских технических вузах. / Д. Бубнова. - С .167-170
Гавриш, М. Міжкультурна компетенція як складова триєдиної мети інозеномовної підготовки сучасних фахівців (на матеріалі німецької мови). / М. Гавриш. - С .170-173
Каніболоцька, О. Особливості методики формування англомовної соціокультурної компетенції студентів мовних вузів. / О. Каніболоцька. - С .183-185
Касаткіна, О. Інноваційні методи формування іншомовної комунікативної культури в студентів на заняттях з іноземної мови. / О. Касаткіна. - С .191-193
Ковальчук, О. Вправи для розвитку діалогічного мовлення на початковому та середньому етапах навчання французької мови. / О. Ковальчук. - С .193-196
Марунько, О. Використання методу навчання по станціях на заняттях з німецької мови. / О. Марунько. - С .201-204
Морська, Л. Можливості використання методики "Peer teaching" у навчанні іноземної мови. / Л. Морська. - С .204-208
Москалець, О. Проектна методика на уроках іноземної мови у загальноосвітній школі. / О. Москалець. - С .208-212
Сердюк, Н. Метод алгоритмізації як засіб нівеляції типових помилок студентів під час визначення головних членів англійського простого речення. / Н. Сердюк. - С .212-216
Трикашна, Ю. Відбір автентичних художніх фіьмів для формування англомовної соціокультурної компетентності майбутніх філологів. / Ю. Трикашна. - С .221-225
Умінська, А. Центр самопідготовки майбутніх вчителів іноземної мови як засіб автономного формування іншомовної культури. / А. Умінська. - С .225-229
Федоришин, М. Конфігуративна модель мовлення у контексті вивчення іноземних мов. / М. Федоришин. - С .229-234
Штохман, Л. Робота в групах на заняттях англійської мови як іноземної. / Л. Штохман. - С .242-245
Браславська, О. Принципи формування навичок та вмінь професійно спрямованого публічного мовлення англійською мовою студентів старших курсів технічного ВНЗ. / О. Браславська. - С .256-260
Гречок, Л. Творча самореалізація особистості у процесі професійної самостійної роботи з іноземної мови. / Л. Гречок. - С .268-270
Каменська, І. Критерії сформованості англомовної лінгвопрагматичної компетенції майбутнього вчителя англійської мови. / І. Каменська. - С .279-281
Костюк, О. Роль віршованого матеріалу у навчанні лексики англійської мови учнів початкової школи. / О. Костюк. - С .285-288
Мартинюк, О. Визначення рівня сформованості міжкультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. / О. Мартинюк. - С .300-303
Радул, С. Концепція діалогу культур як теоретична основа формування міжкультурної компетентності вчителя іноземної мови. / С. Радул. - С .305-309
Семенчук, Ю. Аудіювання та відіювання англомовних професійно спрямованих матеріалів із студентами-економістами. / Ю. Семенчук. - С .316-319
Сокол, Г. Використання мультимедійних засобів у процесі вивчення дисципліни "іноземної мови за професійним спрямуванням" в технічному університеті. / Г. Сокол. - С .321-324
Фрондзей, Я. Особливості навчання студентів вищих учбових закладів іноземним мовам в умовах міжкультурної інтеграції. / Я. Фрондзей. - С .327-330
ББК 81.2(4 Укр)

Перейти к внешнему ресурсу https://lingvj.oa.edu.ua/nz_vyp_33

Найти похожие

2.
81.2(4 Укр)
Н34


    Сокол, Г.
    Використання мультимедійних засобів у процесі вивчення дисципліни "іноземної мови за професійним спрямуванням" в технічному університеті. [Текст] / Г. Сокол // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.33. - Острог, 2013. - С. 321-324
ББК 81.2(4 Укр)


Найти похожие

3.
81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.104 (2) [Текст]. - Кіровоград : [б. и.], 2012. - 512 с. - Б. ц.
    Содержание:
Баракатова, Н. Українсько-польська міжмовна омонімія службових частин мови / Н. Баракатова. - С .11-14
Білецька, І. Двомовна освіта у середніх навчальних закладах США: історія становлення / І. Білецька. - С .14 -18
Шнуровська, Л. Іншомовна компетенція й комунікація білінгва / Л. Шнуровська. - С .31-34
Закреницька, Л. Способи запозичення іншомовних фахових номінативних одиниць в англійській християнсько-богословській терміносистемі / Л. Закреницька. - С .34-38
Девіцька, А. Специфіка словацько-англійського білінгвізму у поліетнічному просторі Словаччини / А. Девіцька. - С .41-45
Ібрагімова, С. Міжваріантні запозичення англійської мови сфери сучасних технологій / С. Ібрагімова. - С .45-49
Луговська, І. Ознаки латинських запозичень у німецькій мові / І. Луговська. - С .57-62
Онуфрієва, Ю. Англіцизми в німецькій мові: етапи використання / Ю. Онуфрієва. - С .66-71
Петровська, Ю. Соціолінгвістичні особливості у мовленні носіїв іспанської мови на території північного сходу США / Ю. Петровська. - С .71-76
Ермакова, В. Стереотипизированное предсчтавление оппозиции "свой-чужой"в русской и английской паремических картинах мира / В. Ермакова. - С .117-120
Семенчук, А. Англомовна актуалізація підслоту ареал фреймової структури концепту тероризм / А. Семенчук. - С .159-164
Бенькевич, Г. Культуротворчий вимір латинських висловів / Г. Бенькевич. - С .182-188
Гущина, С. Значення ментальності для формування мовної картини світу: компаративний аналіз української та англійської мов / С. Гущина. - С .201-204
Д’яконова, О. Концептуалізація горя в німецькій та українській романтичній ліриці у світлі міфолого-релігійних уявлень / О. Д’яконова. - С .209-213
Калініченко, В. Польова стратифікація вербалізованих концептів "успіх" і "success" (на матеріалі сучасної української та американської художньої літератури). / В. Калініченко. - С .220-227
Кирилюк, С. Дієслівна парадигма номінативного поля концепту дорога (на матеріалі народних казок) / С. Кирилюк. - С .232-236
Лащук, О. Лексичні вербалізатори бінарного концепту "distanz" у німецькій мові / О. Лащук. - С .244-248
Милик, О. Мовна репрезентація концепту "любов" у пізньолатинському романі / О. Милик. - С .248-252
Ніколаєва, Т. Лінгвокогнітивні особливості британських традиційних міфологем "Winter of Discontent" та "Falklands War" / Т. Ніколаєва. - С .259-262
Сушкевич, О. Методика дослідження аксіологічної модальності (на матеріалі інтерв’ю англійською та українською мовами) / О. Сушкевич. - С .282-287
Щербина, С. Концепти success failure в асоціативно-оразній системі англомовних паремійних одиниць / С. Щербина. - С .294-298
Бельмаз, Я. Роль дисципліни "Історія англійської мови" у підготовці майбутніх учителів англійської мови / Я. Бельмаз. - С .306-309
Гришкова, Л. Професійна підготовка майбутнього вчителя іноземної мови в контексті модернізації педагогічної освіти / Л. Гришкова. - С .309-314
Литвиненко, Н. Психолінгвістичний аспект вивчення мовних понять / Н. Литвиненко. - С .314-318
Морська, Л. Психолінгвістичний та інтерактивний підходи до визначення сутності іншомовної стратегічної компетенції / Л. Морська. - С .318-326
Бичок, А. Міжкультурна комунікативна компетентність як інтегративна характеристика професійної компетентності фахівця зовнішньоекономічної діяльності / А. Бичок. - С .335-339
Буткова, Г. Наукові підходи щодо визначення сутності комунікативної майбутнього вчителя - філолога / Г. Буткова. - С .344-347
Гладка, О. Використання технології розвитку критичного мислення як умова формування творчої компетентності майбутнії учителів іноземної мови / О. Гладка. - С .347-350
Дакаленко, О. Адаптований момент самонавчання німецькій мові студентів-спортсменів під час тренування / О. Дакаленко. - С .354-357
Дмітренко, І. Шляхи удосконалення методичної підготовки майбутніх вчителів інозмної мови початкової школи / І. Дмітренко. - С .364-368
Зінукова, Н. Шляхи удосконаленя професійної підготовки усних перекладачів у вищому навчальному закладі / Н. Зінукова. - С .368-372
Кашуба, О. Культура професійного спілкування у фаховій підготовці вчителя іноземних мов / О. Кашуба. - С .372-377
Кеба, Т. Соціокультурний компонент в процесі формування комунікативної компетенції при вивченні іноземної мови / Т. Кеба. - С .377-380
Ковальчук, В. Використання віртуального навчального середовища moodele для створення електронного курсу-практикуму з іноземної мови за фаховим спрямуванням / В. Ковальчук. - С .380-388
Костюченко, К. Інтерактивні методи як засіб формування критичного мислення студентів на заняттях з англійської мови / К. Костюченко. - С .388-392
Лабенко, О. Проблема особистісно орієнтованого підходу у навчанні англійської мови на немовних факультетах / О. Лабенко. - С .392-397
Ліштаба, Т. Формування мовної культури майбутнього спеціаліста-перекладача / Т. Ліштаба. - С .397-402
Ріжняк, О. Тестування як один із засобів оцінювання знань студентів з курсу "латинська мова" / О. Ріжняк. - С .402-406
Рибінська, Ю. Методи активізації творчої діяльності студентів факультетів іноземних мов / Ю. Рибінська. - С .406-410
Стрельченко, Л. Інтерактивні технології у формуванні комунікативної компетенції студентів мовних факультетів / Л. Стрельченко. - С .416-420
Токарєва, Т. Деякі аспекти навчання читання у підготовці майбутніх вчителів німецької мови / Т. Токарєва. - С .420-426
Труханова, Т. Підходи у навчанні діалогічного мовлення / Т. Труханова. - С .426-431
Черньонков, Я. Науково-дослідна робота майбутніх учителів іноземних мов у процесі індивідуалізації їхньої професійної підготовки / Я. Черньонков. - С .431-436
Ягеніч, Л. Навчання усного іншомовного мовлення студентів немовних ВНЗ / Л. Ягеніч. - С .436-440
Володько, А. Етапи формування соціокультурної компетенції майбутніх перкладачів на основі контрастивного аналізу української та німецької культур / А. Володько. - С .440-443
Воронкова, Н. Формування міжкультурної компетенції особистості в процесі навчання іноземної мови / Н. Воронкова. - С .443-448
Данукало, Н. Реалізація проблемного методу навчання через модель "мозкового штурму" при вивченні іноземних мов / Н. Данукало. - С .448-452
Джагарян, Ю. Інтерактивні методи навчання іноземній мові: Case Study. Переваги та недоліки / Ю. Джагарян. - С .452-455
Когут, Т. Шляхи оптимізації навчання іноземних мов в неспеціальних вищих навчальниз закладах за умов кредитно-модульної системи:отиваційний аспект / Т. Когут. - С .459-463
Кочергина, Л. Гуманитарный аспект изучения иностранного языка в неязыковом вузе / Л. Кочергина. - С .463-467
Кравчук, Л. Професійна підготовка вчителів іноземних мов у другій половині ХХст / Л. Кравчук. - С .467-474
Лубянова, О. Формування іншомовної соціокультурної компетенції у студентів із вадами слуху в ВНЗ / О. Лубянова. - С .474-478
Луканська, Г. Основні шляхи вдосконалення практичних навиків усного перекладу / Г. Луканська. - С .478-481
Мальцева, И. Метод проэктов как синтез профессиональной и языковой подготовки студентов-социологов / И. Мальцева
ББК 81.2(4 Укр)

Перейти к внешнему ресурсу https://www.cuspu.edu.ua/download/nz_2012_104_2.pdf

Найти похожие

4.
81.2(4 Укр)
Н34


    Бельмаз, Я.
    Роль дисципліни "Історія англійської мови" у підготовці майбутніх учителів англійської мови [Текст] / Я. Бельмаз // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.104 (2). - Кіровоград, 2012. - С. 306-309
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
ІСТОРІЯ МОВИ

Найти похожие

5.
81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки. Філологічні науки. В.136 [Текст]. - Кіровоград : [б. и.], 2013. - 592 с. - Б. ц.
    Содержание:
Кагановська, О. Відтворення тропів у перекладі (на матеріалі сучасної французької прози) / О. Кагановська. - С .6-11
Панченко, О. Назви англомовних газетних та наукових статей: структура, семантика та переклад / О. Панченко. - С .28-32
Білоус, О. Вільгельм Горошовський та Францішка Штайніц як перекладачі творів українських письменників німецькою мовою: критичний штрих з історії перекладу / О. Білоус. - С .38-43
Білас, А. Емотивність розмовно-фамільярних питальних висловлень в оригіналі та перекладі (на матеріалі роману А.Жіда "Фальшивомонетники" / А. Білас. - С .43-49
Бондар, М. Турецькі соціальні гоноративи та особливості їх перекладу в художньому тексті / М. Бондар. - С .49-53
Василенко, О. Граматичні та лексичні особливості перекладу в художньому тексті / О. Василенко. - С .49-53
Володина, Т. Особенности перевода научных лингвистических текстов / Т. Володина. - С .57-61
Гомон, Н. Персоніфікація, уособлення, прозопопея: до питання терміна (перекладознавчий аспект) / Н. Гомон. - С .61-66
Козуб, Л. Специфіка перекладу англійських та німецьких багатокомпонентних термінів з гідробіології аквакультури українською мовою / Л. Козуб. - С .79-83
Моісеєва, Н. Особливості відтворення імпліцитної та експліцитної оцінності неологічної лексики при перекладі німецького політичного дискурсу українською мовою / Н. Моісеєва. - С .92-97
Павлик, В. Екстралінгвальні чинники творення публіцистичного тексту: перекладацький аспект / В. Павлик. - С .101-104
ПермІнова, А. Соціокультурний аспект девіантності у поетичному перекладі / А. ПермІнова. - С .104-108
Поровознюк, Р. Методики оцінки якості перекладу методичних опитувальників / Р. Поровознюк. - С .108-113
Топачевський, С. Перекладацька деформаці як локальна дискурсивна стратегія / С. Топачевський. - С .117-121
Фадєєва, О. Відтворення ономастикону англомовних анімаційних фільмів в українському перекладі / О. Фадєєва. - С .121-127
Волкова, О. Специфіка відтворення макроконцепту "портрет" на синтаксичному рівні (на матеріалі художніх творів німецьких та австрійських письменників кінця ХХ - початку ХХІ століття та їх перекладів українською мовою) / О. Волкова. - С .127-131
Івасків, Я. Реалії в текстах юридичної документації / Я. Івасків. - С .135-138
Іщенко, Т. Досвід лінгвістичного аналізу ділового тексту:комунікативно-прагматичні норми та переклад / Т. Іщенко. - С .138-142
Каушанська, Л. Молодіжний сленг та способи перекладу українською мовою / Л. Каушанська. - С .142-146
Польщикова, В. Проблеми перекладу англійських полісемічних економічних термінів українською мовою / В. Польщикова. - С .146-150
Струк, І. Відтворення лексичних аномалій діалектного мовлення персонажів в українських перекладах твору Марка Твена"Пригоди Гекльберрі Фінна" / І. Струк. - С .153-159
Трофімчук, І. Відтворення ключових мовленнєвих актів драматичного твору в перекладі / І. Трофімчук. - С .165-170
Бобкова, Т. Формування реєстру корпусного словника колокацій / Т. Бобкова. - С .174-179
Ільченко, М. Аспекти локалізації прикладного програмного забезпечення / М. Ільченко. - С .179-183
Рубан, Л. Використання сучасних інформаційних технологій у процесі викладання іноземної мови студентам вищих навчальних закладів / Л. Рубан. - С .188-192
Хацер, Г. Шляхи реалізації семантичного аналізу у комп’ютерній лінгвістиці (на матеріалі англійської мови) / Г. Хацер. - С .192-197
Хомицька, І. Моделювання статистичних структур функціональних стилів англійської мови / І. Хомицька. - С .209-214
Бельмаз, Я. Граматичний та біологічний рід іменників у давньоанглійській мові / Я. Бельмаз. - С .221-225
Максимчук, Б. До проблеми частин мови та лінгвального статусу прикметника у сучасній німецькій та англійській мовах / Б. Максимчук. - С .238-243
Гандзюк, О. Категорія часу українського та англійського дієслова (рекомендації для студентів-іноземців) / О. Гандзюк. - С .248-251
Емельянова, Л. Специфика передачи пространственных показателей обьекта (на материале предиката lie в английском языке) / Л. Емельянова. - С .259-265
Корсун, О. Особливості синтаксичної організації статальних суб’єктивних речень в англійській і українській мовах / О. Корсун. - С .269-274
Максимів, О. Морфосемантична етноспецифіка перської та української публіцистики / О. Максимів. - С .279-287
Пянковська, І. Репрезентація категорії необхідності засобами деоничної модальності (на матеріалі німецької мови) / І. Пянковська. - С .301-306
Станіслав, О. Когезія як вияв синтагматичного типу синтаксису (на матеріалі французької мови) / О Станіслав. - С .312-317
Верезубенко, М. Лексико-семантичні групи чотири- та п’ ятивалентних ітеративних предикатів у семантико-синтаксичній структурі речень німецької та української мов німецької та української мов / М. Верезубенко. - С .324-328
Попова, О. Динаміка часо-видових граматичних категорій англійського дієслова в передвиборчому дискурсі США / О. Попова. - С .331-336
Брухаль, Я. Особливості вживання часових форм дієслова в інформативних статтях англомовного публіцистичного дискурсу / Я. Брухаль. - С .341-345
Вольницька, Д. Модифікація іменної фрази у сучаснй англійській мові / Д. Вольницька. - С .345-350
Гетьман, В. Дієслівні морфологічні відмінності між британським та американським варіантами англійської мови у англомовних новинних текстах BBC та CNN (на матеріалі онлайн новин) / В. Гетьман. - С .350-353
Каленська, А. Іменникова синтаксична транспозиція в граматичній системі турецької мови / А. Каленська. - С .358-361
Ляшенко, Р. Формально-семантичні характеристики перфекту в давньоанглійській мові / Р. Ляшенко. - С .361-365
Очковська, А. Дієслово seem як структурний елемент рейзингової конструкції з підметом в англійській мові / А. Очковська. - С .365-370
Татуревич, Н. Структурні особливості імперативного речення в сучасній англійській мові / Н. Татуревич. - С .370-373
Яхимець, А. Кастильська мова в епоху відродження / А. Яхимець. - С .373-377
Бігич, О. Особливості організації професійно орієнтованого навчання аудіювання майбутніх учителів іспанської мови з використанням освітнього сайту / О. Бігич. - С .377-383
Валігура, О. Використання мультимедійних технологій у навчанні іноземної мови в лінгвістичному університеті / О. Валігура. - С .383-388
Шандрук, С. Концепція мультикультурності в контексті іншомовної освіти США / С. Шандрук. - С .397-402
Божко, Н. Іншомовне середовище як умова професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до організації розуової діяльності / Н. Божко. - С .411-417
Великодська, О. Проблеми навчання письмового перекладу / О. Великодська. - С .421-424
Гладка, О. Розвиток умінь креативного письма на заняттях з іноземної мови / О Гладка. - С .424-429
Дацків, О. Комплекс вправ для вдосконалення лексичних навичок говоріння майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації / О. Дацків. - С .434-438
Калиняк, Б. Методологічні засади процесу індивідуалізації в контексті дистанційного навчання / Б. Калиняк. - С .442-448
Клюфінська, І. Методичні підходи у викладанні іноземної мови професійного спрямування та для спеціальних цілей у технічному університеті / І. Клюфінська. - С .448-451
Коротяєва, І. Портфельна технологія у самостійній роботі студентів-філологів з іноземної мови / І. Коротяєва. - С .455-460
Костюченко, К. Особливості навчання монологічного мовлення на заняттях з англійської мови у ВНЗ / К. Костюченко. - С .463-469
Кравчук, Л. Використання сучасних інтерактивних методів навчання на уроках іноземних мов / Л. Кравчук. - С .469-472
Лабенко, О. Критичне мислення - перспективний шлях модернізації процесу навчання іноземним мовам студентів немовних факультетів / О. Лабенко. - С .472-478
Ліштаба, Т. Формування стилістичних умінь і навичок у контексті професійної підготовки філологів / Т. Ліштаба. - С .478-483
Огурцова, О. Навчання ділової англійської мови на сучасному етапі розвитку інформаційного суспільства / О. Огурцова. - С .483-486
Поміркована, Т. Проблеми формування навичок вживання англійських прийменників / Т. Поміркована. - С .486-490
Ріжняк, О. Використання іноваційних методів навчання при викладанні латинської мови в юридичній освіті / О. Ріжняк. - С .490-494
Скоробагата, О. Теоретичні засади формування інтерактивної компетентності майбутніх вчителів іноземних мов у процесі фахової підготовки / О. Скоробагата. - С .498-503
Смірнова, Л. Концептуальні основи формування соціокультурної компетентності сучасного вчителя іноземної мови / Л. Смірнова. - С .503-509
Стрельченко, Л. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності викладачів англійської мови в контексті болонського процесу / Л. Стрельченко. - С .509-514
Токарєва, Т. Організація роботи із текстами публіцистичного стилю на факультеті іноземних мов педагогічного ВНЗ / Т. Токарєва. - С .514-520
Труханова, Т. Аналіз уроку як передмова формування особистості сучасного вителя іноземної мови / Т. Труханова. - С .520-525
Черньонков, Я. Професійно-орієнтована підготовка майбутнього вчителя іноземних мов: нова парадигма / Я. Черньонков. - С .528-534
Шевченко, І. Основні переваги використання змішаної форми навчання у процесі підготовки сучасних фахівців вищих навчальних закладів України / І. Шевченко. - С .534-537
Щербакова, О. Застосування когнітивно-комунікативної методики навчання аналітичному читанню / О. Щербакова. - С .537-540
Бекбулатов, Т. Какими личными качествами и профессиональными навыками должен обладать современный переводчик? / Т. Бекбулатов. - С .540-543
Бронетко, І. Складові лінгвосоціокультурної компетенції / І. Бронетко. - С .543-548
Маслова, А. Критеріальний апарат визначення ефективності методики навчання англійського наукового писемного мовлення магістрів на основі аналізу педагогічних досліджень / А. Маслова. - С .560-566
Соснова, В. Особистісно зорієнтований підхід до викладання дисципліни "українська література" у вищому навчальному заклады / В. Соснова. - С .572-575
Стрельченко, О. Порівняльне дослідження змісту підготовки магістрів з технічного перекладу в університетах США та України / О. Стрельченко. - С .575-580
Усачова, Л. Метод рольової гри у викладанні дисциплін будівельних спеціальностей / Л. Усачова. - С .580--590
ББК 81.2(4 Укр)

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.
81.2(4 Укр)
Н34


    Соснова, В.
    Особистісно зорієнтований підхід до викладання дисципліни "українська література" у вищому навчальному заклады [Текст] / В. Соснова // Наукові записки. Філологічні науки. В.136. - Кіровоград, 2013. - С. 572-575
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
ТЕХНОЛОГІЇ
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.
74.00
A-512


   
    American Journal of Education. Vol.108. N 2.February. [Текстььь] . - Chicago ; London : The Univercity of Chicago Press, 2000. - 166 p. - 10.00 грн.
    Содержание:
External Examinations and Accountability, Educational Expectations, and High School Graduation / K. Schiller, C. Muller . - P .73-102
Ways of Thinking, Ways of Teaching by George Hillocks, Jr. / P. Grossman . - P .152-156
ББК 74.00

Рубрики: Освіта--Історія, 20 ст.

   CША
фывфывфыв:
дисципліни -- освіта педагогічна
Экземпляры всего: 1
ВІЛ (1)
Свободны: ВІЛ (1)

Найти похожие

8.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: А536335/2008/11
   

Англійська мова та література [Текстььь]. - Харків : Основа
2008г. № 11
Содержание:
Шевцова, О. Реалізація комунікативного підходу в процесі викладання англійської мови / О. Шевцова. - С.2-6
фывфыв: КОМУНІКАТИВНИЙ АСПЕКТ
Кваченко, В. Урок - прес-конференція " П.І. Чайковський і Кам'янка" / В. Кваченко. - С.6-9
фывфыв: НЕТРАДИЦІЙНИЙ УРОК
Волошина, Л. Урок - рольова гра " Подорож до острова Дитинство" / Л. Волошина. - С.9-11
фывфыв: РОЛЬОВА ГРА
Хабачкова, В. Тестові завдання для 7 класу / В. Хабачкова. - С.11-18
фывфыв: ТЕСТУВАННЯ, ЛЕКСИКА
Дарвіна, В. Використання комп'терних технологій як засіб творчого інтерактивного навчання / В. Дарвіна. - С.18-21
фывфыв: НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ, КОМП'ЮТЕ
Дарвіна, В. Використання різноманітних вправ під час вивчення лексики на уроках англійської мови як засіб розвитку творчих здібностей учнів / В. Дарвіна. - С.21-30
фывфыв: ЛЕКСИКА, УРОК, ТВОРЧІСТЬ, ОСОБИСТІНО ОРІЕНТ
Слива, Т. Brain-Ring ( Level pre-ntermediate) / Т. Слива. - С.30-31
фывфыв: БРЕЙН-РІНГ
Самоосвіта для вчителів - у новому форматі. - С.вкладка
фывфыв: САМООСВІТА
Методики педагогічного впливу. - С.вкладка
фывфыв: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Особливості мовлення вчителя та учнів на уроці. - С.вкладка
фывфыв: МОВА ВЧИТЕЛЯ
Прблема дисципліни на уроці. - С.вкладка
фывфыв: ДИСЦИПЛІНА
Типи вчителів. - С.вкладка
фывфыв: ВЧИТЕЛЬ, РОЛЬ ВЧИТЕЛЯ НА УРО
Характеристика поведінки різних типів вчителів та учнів. - С.вкладка
фывфыв: ВЧИТЕЛЬ, РОЛЬ ВЧИТЕЛЯ НА УРО
Як психологічно підготувати старшокласників до тестування. - С.вкладка
фывфыв: ПСИХОЛОГІЯ, МЕТОДИКА
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

9.


   
    Прблема дисципліни на уроці [Текст] // Англійська мова та література. - 2008. - №11. - вкладка

фывфывфыв:
ДИСЦИПЛІНА
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: А536335/2009/1
   

Англійська мова та література [Текстььь]. - Харків : Основа
2009г. № 1
Содержание:
Лапченко, В. С. Inventors and Inventions. 11клас / В.С. Лапченко, Л.В. Діденко, Я.А. Панова. - С.2-7
фывфыв: ВИНАХІДНИКІ
Іванова, З. Розробка уроку " English Traditions" / З. Іванова. - С.7-9
фывфыв: ВЕЛИКОБРИТАНІЯ, ТРАДИЦІЇ ЗВИ
Вербило, О. Цикл уроків з теми " Одяг" у 6-му лкасі / О. Вербило. - С.9-14
фывфыв: ОДЯГ, УРОК
Авраменко, С. Sport in Our School / С. Авраменко. - С.17-19
фывфыв: СПОРТ, УРОК АНГЛ. МОВИ
Бочковська, О. Використання диктантів у процесі розвитку іншомовних мовленнєвих умінь учнів / О. Бочковська. - С.19-25
фывфыв: ДИКТАНТИ
Акулова, С. Позакласний захід " The New Year Party on the New Year's Eve in England and Scotland" / С. Акулова. - С.25-27
фывфыв: НОВИЙ РІК, ІНСЦЕНУВАННЯ
Cелівестренко, І. Сценарій КВК з теми " США" / І. Cелівестренко. - С.27-29
фывфыв: КВК, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА
Селівестренко, І. Сценарій виховного заходу для учнів 2-7 класів на тему " Вітальня Королеви дисципліни" / І. Селівестренко. - С.29-31
фывфыв: ПОЗАКЛАСНА РОБОТА
Употребление артиклей в английском языке. - С.Вкладка
фывфыв: АРТИКЛЬ
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

11.


    Селівестренко, І.
    Сценарій виховного заходу для учнів 2-7 класів на тему " Вітальня Королеви дисципліни" [Текст] / І. Селівестренко // Англійська мова та література. - 2009. - №1. - С. 29-31

фывфывфыв:
ПОЗАКЛАСНА РОБОТА
Свободных экз. нет

Найти похожие

12.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І1/2017/4
   Журнал

Іноземні мови [Текстььь]. - Киiв : Ленвіт, 1994 - . - Выходит ежеквартально
2017г. № 4
Содержание:
Устименко, О. Поточний контроль іншомовної проектної діяльності учнів закладів середньої освіти / О. Устименко. - С.3-23
фывфыв: КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ ТЕМАТИЧНИЙ
Огородник, Н. Професійна ідентичність як фактор англомовної комунікативної компетентності майбутніх моряків / Н. Огородник. - С.23-30
фывфыв: ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА, ТЕРМІНОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНА
Середа, О. Навчання майбутніх перекладачів перекладу текстів інструкцій німецькою мовою (Комунікативно-функціональний підхід) / О. Середа. - С.30-37
фывфыв: ІНСТРУКЦІЯ ДО ЕКСПЛУАТАЦІ ЛІКАРСЬКОГО ЗАСОБУ
Ніколієва, С. Компетентності, результати навчання та форми атестації доктора філософії зі спеціальності 001 "Освітні, педагогічні науки" / С. Ніколієва. - С.37-46
фывфыв: КВАЛІФІКАЦІЯ ПРОФЕСІЙНА, РОБОТА КВАЛІФІКАЦІЙНА, АТЕСТАЦІЯ ПРОМІЖНА
Майер, Н. Програма вибіркової навчальної дисципліни "Методика реаліхації міжкультурної мовної освіти" для студентів другого (магістрського) рівня спеціальності 014 Середня освіта, спеціальності 014.02 Мова іф література ( англійська, німецька, іспанська, французька) / Н. Майер. - С.46-49
фывфыв: КУЛЬТУРОЛОГІЯ, МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ'ЯЗКИ
Дмітренко, Н. Огляд колективної монографії "Proble-Dased in Teaching English as a Foreign Language: Theoretical and Practical Issues" / Н. Дмітренко. - С.49-54
фывфыв: РІШЕННЯ НАСТАНДАРТНІ, МИСЛЕННЯ СИСТЕМНЕ
Оліфер, І. Кейс: "Organisation d'une soiree"для формування у студентів першого курсу франкомовної граматичної компетенції з використанням автентичного пісенного матеріалу / І. Оліфер. - С.57-60
фывфыв: КЕЙСОВИЙ МЕТОД
Черняк, Ю. Фрагмент практичного заняття з нідерландської мови з формуванням у студентів другого курсу компетентності з використанням автентичних відеоматеріалів у процесі самостійної роботи / Ю. Черняк. - С.60-62
фывфыв: АУДІЮВАННЯ
Грігоріадіс, Ю. Фрагмент практичного заняття з англійської мови з розвитку вмінь монологічного мовлення студентів третього курсу з використанням колажу на гостру соціальну тематику / Ю. Грігоріадіс. - С.62-64
фывфыв: ЕКОЛОГІЯ, МОНОЛОГ-ОПИС
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

13.


    Майер, Н.
    Програма вибіркової навчальної дисципліни "Методика реаліхації міжкультурної мовної освіти" для студентів другого (магістрського) рівня спеціальності 014 Середня освіта, спеціальності 014.02 Мова іф література ( англійська, німецька, іспанська, французька) [Текст] / Н. Майер // Іноземні мови. - 2017. - №4. - С. 46-49

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
КУЛЬТУРОЛОГІЯ -- МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ'ЯЗКИ
Свободных экз. нет

Найти похожие

14.
Шифр: І1/2018/3
   Журнал

Іноземні мови [Текстььь]. - Киiв : Ленвіт, 1994 - . - Выходит ежеквартально
2018г. № 3
Содержание:
Мельник, Є. Навчання написання зв’язних інформувальних і пояснюючих текстів з використанням автентичної відеопродукції (на матеріалі французької мови) / Є. Мельник. - С.3-10
фывфыв: ЗВ'ЯЗНЕ ПИСЬМОВЕ МОВЛЕННЯ
Федоренко, Л. Підвищення мотивації та комунікативної спрямованості занять німецької мови з використанням автентичних відеоматеріалів і сучасних положень нейродидактики / Л. Федоренко. - С.10-15
фывфыв: КРЕАТИВНЕ МИСЛЕНЯ
Тарнопольський, О. Гейміфікація в навчанні іноземних мов у вищій школі / О. Тарнопольський. - С.15-23
фывфыв: ВНЗ, ГРА ЛІНГВІСТИЧНА
Устименко, О. Структура і зміст дисципліни "Проектна технологія навчання іноземних мов і культур учнів закладів середньої освіти" / О. Устименко
фывфыв: МЕТОД ПРОЕКТІВ
Ніколаєва, С. Критерії оцінювання, форми контролю і засоби діагностики результатів професійно-практичної підготовки доктора філософії / С. Ніколаєва. - С.35-48
фывфыв: ВИЩА ОСВІТА, ПРАКТИКА ПЕДАГОГІЧНА
Фабрична, Я. Комплекс вправ для формування профксійно орієнтованої компетентності майбутніх викладачів у письмовому двосторонньому перекладі з теми "Global Education Development" / Я. Фабрична. - С.48-59
фывфыв: ПЕРЕКЛАД ПИСЬМОВИЙ
Коржева, С. Комплекс мультимедийних вправ для розвитку в студентів третього курсу лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному аудіюванні в процесі прьоти з автентичним відеоматеріалом / С. Коржева. - С.59-62
фывфыв: АУДІЮВАННЯ, ЛІНГВОКУЛЬТУРОЗНАВСТВО
Тараненко, Л. Рецензія на навчально-методичний посібник для самостійної роботи студентів магістратури "Навчальні матеріали і засоби формування професійно орієнтованої міжкультурної іношомовної комунікативної компетентності" (автор - Н.Майєр) / Л. Тараненко. - С.62-64
фывфыв: ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ
Имеются экземпляры в отделах:
(15.10.2018г. Экз. 1 - ) (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

15.


    Устименко, О.
    Структура і зміст дисципліни "Проектна технологія навчання іноземних мов і культур учнів закладів середньої освіти" [Текст] / О. Устименко // Іноземні мови. - 2018. - № 3

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
МЕТОД ПРОЕКТІВ -- МОДУЛЬ ТЕМАТИЧНО-ЗМІСТОВНИЙ
Свободных экз. нет

Найти похожие

16.
Шифр: І1/2019/3
   Журнал

Іноземні мови [Текстььь]. - Киiв : Ленвіт, 1994 - . - Выходит ежеквартально
2019г. № 3
Содержание:
Синекоп, О. Критерії оцінювання результатів диференційованого навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування майбутніх ІТ-фахівців / О. Синекоп. - С.3-18
фывфыв: КРИТЕРІЇ ЯКОСТІ ОСВІТИ
Юхименко, В. Психолого-педагогічні чинники формування професійно орієнтованої англомовнгої компетентності в діалогічному мовленні майбутніх офіцерів / В. Юхименко. - С.18-26
фывфыв: КУРСАНТ ВІЙСЬКОВОГО УЧИЛИЩА
Майєр, Н. Зміст і структура навчальної дисципліни "Сучасні підходи до тестування в навчанні іноїемних мов і культур" для професійно-методичної підготовки майбутнього вчителя / Н. Майєр. - С.26-34
фывфыв: КОНТРОЛЬ РУБІЖНИЙ
Дягилева, О. С. Електронний курс "English week 2019-2019" для організації позааудиторної роботи з англійської мови майбутніх суднових механіків / О. С. Дягилева, А. Ю. Юрженко. - С.34-43
фывфыв: ГЕЙМІФІКАЦІЯ, ПРОФЕСІЙНЕ СПРЯМУВАННЯ
Melnyk, Yevgenii. Joe Dassin, chanteur des petits pains au chokolat / Yevgenii Melnyk. - С.43-47
фывфыв: ДЖО ДАССЕН, СПІВАК ФРАНЦУЗЬКИЙ
Чуйко, Ю. Електронні тестові завдання для контролю розуміння студентами другого курсу італомовних ідіом у читанні / Ю. Чуйко. - С.47-55
фывфыв: АУТЕНТИЧНІ МАТЕРІАЛИ
Грінченко, Н. Комплекс вправ і завдань для розвитку в студентів третього курсу лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному аудіюванні в процесі самостійної роботи з автентичними відеоматеріалами / Н. Грінченко. - С.55-59
фывфыв: РОЗВИВАЛЬНА МЕТОДИКА
Устименко, О. Мобільний додаток "Plikers" для організації інтерактивного тестування та опитування на уроках іноземної мови / О. Устименко. - С.59-64
фывфыв: ОНЛАЙНТЕСТУВАННЯ
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

17.


    Майєр, Н.
    Зміст і структура навчальної дисципліни "Сучасні підходи до тестування в навчанні іноїемних мов і культур" для професійно-методичної підготовки майбутнього вчителя [Текст] / Н. Майєр // Іноземні мови. - 2019. - № 3. - С. 26-34

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
КОНТРОЛЬ РУБІЖНИЙ
Свободных экз. нет

Найти похожие

18.
Шифр: І1/2021/2
   Журнал

Іноземні мови [Текстььь]. - Киiв : Ленвіт, 1994 - . - Выходит ежеквартально
2021г. № 2
Содержание:
Ніколаєва, С. Ю. Структура і зміст дисципліни "Наукова комунікація: методи оприлюднення результатів дослідження в галузі освіти" / С. Ю. Ніколаєва. - С.30-10
фывфыв: Освіта вища, Модульна робота, Контроль знань
Паршикова, О. О. Готуємо майбутніх учителів до застосування комунікативно-ігрових технологій у навчанні німецької мови у новій українській школі / О. О. Паршикова. - С.10-16
фывфыв: Курс вибірковий, Компетентность фахова , Рольова гра
Sovhar, O. Active learning and its application in teaching English / O. Sovhar. - С.16-23
фывфыв: Активне навчання, Знання базові, Інтерактивні методи
Івлєва, К. С. Впровадження технології розвитку критичного мислення у процесі викладання іноземної мови у вищій школі / К. С. Івлєва, О. А. Рейда, Д. О. Гулієва. - С.23-30
фывфыв: Вища школа, Критичне мислення
Немлій, Л. С. Особливості навчання авіаційної англійської мови у вищому навчальному закладі / Л. С. Немлій. - С.30-36
фывфыв: Цивільна авіація, Навичкі мовленневі, Іншомовна компетенція
Свиридюк, В. П. Комплекс вправ для формування у студентів-філологів навичок і вмінь розуміння варіантів німецької мови у вищому навчальному закладі / В. П. Свиридюк. - С.36-44
фывфыв: Вправа рецептивна, Відтворення інформації
Мельник, П. Ю. До питання про організацію рекламних текстів в умовах реалізації культурологічного підходу до навчання мови: логика пандану / П. Ю. Мельник. - С.44-56
фывфыв: Еквівалент, Фрагментарність, Дидактичний потенціал реклами
Андоеєва, Н. О. Методична розробка заняття з англійської мови за професійним спрямуванням для студентів 2-го курсу / Н. О. Андоеєва. - С.56-60
фывфыв: Мова англійська, Проектна діяльність , Рецепція
Kyrykylytsia, V. The English lesson plan on the theme "English like oxygen for young professionals" / V. Kyrykylytsia, O. Yatsyniak. - С.60-66
фывфыв: Професійне спрямування , Немовні спеціальності, Глобалізація англійської мови
Ustychenko, S. Devewloping critical thinking skills through the lens of understanding intercultural values / S. Ustychenko. - С.66-70
фывфыв: Критичне мислення, Благодійність, Умови навчання
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

19.


    Ніколаєва, С. Ю.
    Структура і зміст дисципліни "Наукова комунікація: методи оприлюднення результатів дослідження в галузі освіти" [Текст] / С. Ю. Ніколаєва // Іноземні мови. - 2021. - № 2. - С. 30-10

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
Освіта вища -- Модульна робота -- Контроль знань
Свободных экз. нет

Найти похожие