Поисковый запрос: (<.>K=гра<.>) |
Общее количество найденных документов : 817
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів/Ред. О.Тищенко. - 2004
|
>2.
| Мурзаков С. Країна мрії: симуляційна гра чи підготовка до життя/С.Мурзаков // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів. -Рівне:Перспектива, 2004.-С.268-282
|
>3.
| Павлюк Л. Навчання англійської мови і соціального партнерства засобами рольової гри/Л Павлюк // Використання західного досвіду у шкільній освіті України.. -Київ:Абрис, 2002.-С.89-92
|
>4.
| Шокуров В. Файндворд, его составление и применение (дидактическая игра для закрепления лексики)/В.Н Шокуров // Преподавание иностранных языков. -Москва:Наука, 1971.-С.С.322-340
|
>5.
| Прожогіна І. Відбиття міфопоетичних уявлень про коло і центр в архітектоніці сучасної телевізійної гри/І.М. Прожогіна // Слов’янський вісник : Збірник наукових праць. Вип.3 : Філологічні науки. -Рівне, 2003.-С.41-44
|
>6.
| Старко В. Зіставний аспект аналізу концептів на прикладі концептів гра, игра, spiel, gamе i play)/В.Ф. Старко // Слов’янський вісник : Збірник наукових праць. Вип.3 : Філологічні науки. -Рівне, 2003.-С.114-119
|
>7.
| Слов’янський вісник : Збірник наукових праць. Вип.4 : Філологічні науки. - 2003
|
>8.
| Сніховська І. Ментальний експеримент у мовно-ігровому контексті/І.Е Сніховська // Слов’янський вісник : Збірник наукових праць. Вип.7 : Філологічні науки. -Рівне:РІСКСУ, 2007.-С.252-255
|
>9.
| Мінчак Г. Гра слів як лінгвостилістичний засіб комічної гіперсемантизації ідеологізованих лексико-фразеологічних одиниць/Г.Б Мінчак // Слов’янський вісник : Збірник наукових праць. Вип.4 : Філологічні науки. -Рівне, 2003.-С.76-82
|
>10.
| Бабік О. Професіоналізм вчителя як важливий фактор при навчанні іноземної мови у дошкільному навчальному закладі./О. Бабік // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. . -Рівне, 2009.-С.3-7
|
>11.
| Стрельнікова О. Інтерактивні методи викладення англійської мови на неспеціальних факультетах ВНЗ/О. Стрельнікова // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.11. -Острог, 2009.-С.568-577
|
>12.
| Підвищення результативності навчання шляхом організації ефективної взаємодії вчителя та укчнів на уроці. // Шляхи підвищення ефективності та якості уроку іноземної мови.. -Харків:Основа, 2012.-С.5-38
|
>13.
| Батура Г. Активізація комунікативності учнів початкової школи засобами рольової гри./Г. Батура // Перші кроки німецькою.. -Киiв:Шкільний світ, 2011.-С.8-14
|
>14.
| Методичні рекомендації. Організація навчального процесу заняття. // Перші кроки в англійській.. -Киiв:Шкільний світ, 2011.-С.16-24
|
>15.
| Сім’я (Family). // Перші кроки в англійській.. -Киiв:Шкільний світ, 2011.-С.36-39
|
>16.
| Одяг (Clothes). // Перші кроки в англійській.. -Киiв:Шкільний світ, 2011.-С.39-44
|
>17.
| Кольоровий світ (Colours Around Me). // Перші кроки в англійській.. -Киiв:Шкільний світ, 2011.-С.44-50
|
>18.
| Кому належить? (Possessive Case). // Перші кроки в англійській.. -Киiв:Шкільний світ, 2011.-С.50-58
|
>19.
| Ми рахуємо (We Count). // Перші кроки в англійській.. -Киiв:Шкільний світ, 2011.-С.58-64
|
>20.
| Іграшки (My Toys). // Перші кроки в англійській.. -Киiв:Шкільний світ, 2011.-С.65-72
|
|
|