Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (403)Статті з періодичних видань та збірок (1633)Рідкісні і цінні видання (10)Документи на електронних носіях (10)Документи про Рівненщину (1696)Книги іноземними мовами (115)Бібліотека творів авторів Рівненщини (4)Рівненщина: Минуле і сьогодення (563)Історична Волинь (318)Газета “Червоний прапор” (674)Музичні твори (2)Каталог періодичних видань РОУНБ (1945-) (8)Зведений каталог назв періодики бібліотек області (22)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=ШКОЛА<.>)
Общее количество найденных документов : 888
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Заглавие журнала :Німецька мова в школі - 2019г.,N 10
Интересные статьи :
Інтернет-марафон "Новий навчальний рік 2019-2020" (стр.2-4) фывфыв: СУЧАСНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ
Головіна О. Навчання у Канаді. Державна і приватна школа очма українських підлітків/ О. Головіна (стр.4-8) фывфыв: ОСВІТА МІЖНАРОДНА
Семко О. . 6 міфів про інклюзію. Чого не варто боятися та обговорювати/ О. Семко (стр.8-10) фывфыв: ІНКЛЮЗИВНІ КЛАСИ
Павлюк М. Wir Uben Deutsche Grammatik/ М. Павлюк (стр.10-18) фывфыв: ГРАМАТИКА,РОЗДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ
Камишанська О. Reisen/ О. Камишанська (стр.18-20) фывфыв: ПОДОРОЖ
Бондарчук Л. Der Macht der Mode/ Л. Бондарчук (стр.20-24) фывфыв: ОДЯГ,МОДА
Коваленко О. Sprachwettbewerb/ О. Коваленко (стр.24-28) фывфыв: КОНКУРЕНТНІСТЬ
Базій Л. Grammatiktests/ Л. Базій (стр.28-32) фывфыв: ГРАМАТИКА ТЕСТИ
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Заглавие журнала :Иностранные языки в школе -2004г.,N 3
Интересные статьи :
Единый государственный экзамен по иностранным языкам в 2003-2004 учебном году (стр.3-30) фывфыв: загальна методика
Бим И. Всегда ли инновации в области терминологии - следствие развития научного знанаия/ И. Бим ; Р. Мильруд; Е. Соловова; О. Поляков; М. Лфтаева; А. Бабаянц; Т. Назароква (стр.30-34) фывфыв: терминологія,лексикологія
Мильруд Р. Актуальные проблемы методики оьучения иностранным языкам за рубежом/ Р. Мильруд ; Е. Соловова; О. Поляков; М. Лфтаева; А. Бабаянц; Т. Назароква; Т. Спиридонова (стр.34-41) фывфыв: зарубіжна методика
Соловова Е. Автономия учащихся как основа развития современного непрерывного образования личности/ Е. Соловова ; О. Поляков; М. Лфтаева; А. Бабаянц; Т. Назароква; Т. Спиридонова; Н. Никишина (стр.41-45) фывфыв: АВТОНОМИЯ,самостійність,особистість
Поляков О. РОль теорий учения и анализа потребностей в проектировании профильно-ориентированного курса пнглийского языка / О. Поляков ; М. Лфтаева; А. Бабаянц; Т. Назароква; Т. Спиридонова; Н. Никишина; В. Хохлова (стр.45-55) фывфыв: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ
Лфтаева М. Совершенствование умений говорения на основе текста для чтения на старшем єтапе/ М. Лфтаева ; А. Бабаянц; Т. Назароква; Т. Спиридонова; Н. Никишина; В. Хохлова; В. МИлосердова (стр.53-60) фывфыв: МОВЛЕННЄВА діяльнясть,ЧИТАННЯ
Бабаянц А. Технология стимуляции реального общения на иностранном языке/ А. Бабаянц ; Т. Назароква; Т. Спиридонова; Н. Никишина; В. Хохлова; В. МИлосердова; Н. Антонова (стр.60-67) фывфыв: КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА,УСНЕ МОВЛЕННЯ
Назароква Т. Урок по теме "Meine traumschule"/ Т. Назароква ; Т. Спиридонова; Н. Никишина; В. Хохлова; В. МИлосердова; Н. Антонова; Л. Ронзина (стр.67-70) фывфыв: розмовна тема ,школа ,німецька мова
Спиридонова Т. Игровые приемы для повторения пяти времен английского глагола/ Т. Спиридонова ; Н. Никишина; В. Хохлова; В. МИлосердова; Н. Антонова; Л. Ронзина (стр.70-72) фывфыв: ГРАМАТИКА,ГРА
Никишина Н. Грамматика на уроке немецкого языка/ Н. Никишина ; В. Хохлова; В. МИлосердова; Н. Антонова; Л. Ронзина; Ж. Арутюнова (стр.72-76) фывфыв: НІМЕЦЬКА ГРАМАТИКА
Хохлова В. Особенности восприятия культуры страны изучаемого языка/ В. Хохлова ; В. МИлосердова; Н. Антонова; Л. Ронзина; Ж. Арутюнова (стр.76-80) фывфыв: ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВО
МИлосердова В. Национально-культурные стереотипы и проблемы межкультурной коммуникации/ В. МИлосердова ; Н. Антонова; Л. Ронзина; Ж. Арутюнова (стр.80-85) фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД,КОМУНИКАТИВНИЙ МЕТОД
Антонова Н. A la recontre de Maurice Druon/ Н. Антонова ; Л. Ронзина; Ж. Арутюнова (стр.85-89) фывфыв: Дрюон,персоналії,французька література
Ронзина Л. Die Osterreichischen Komponisten/ Л. Ронзина; Ж. Арутюнова (стр.89-91) фывфыв: музика,австрія,композитори
Ронзина Л. Сценарий литературного вечера " Лермонтов и Байрон "/ Л. Ронзина ; Ж. Арутюнова (стр.91-97) фывфыв: ПОЗАКЛАСНА РОБОТА,СЦЕНАРІЙ,БАЙРОН
Арутюнова Ж. Современные тенденции развития системы образования во Франции/ Ж. Арутюнова (стр.104-108) фывфыв: освіта франції
Интересные статьи :
Найти похожие


3.

Заглавие журнала :Иностранные языки в школе -2006г.,N 8
Интересные статьи :
Биболетова М. Модульно-рейтинговая форма реализации профильного обучения иностранному языку в старших классах / М. Биболетова (стр.2-13) фывфыв: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ
Соловова Е. Формирование филологической компетенции в профильной школе и вузе/ Е. Соловова (стр.13-19) фывфыв: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ, ВНЗ,ФІЛОЛОГІЧНа компетенція
Голушкова Н. Структурная организация и предметное содержание речевой деятельности/ Н. Голушкова (стр.19-25) фывфыв: МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ
Игумнова О. Предпрофильный курс " Любимые рифмы британских детей "/ О. Игумнова (стр.25-31) фывфыв: РИМОВКИ
Лушина Н. Профессиональная ориентация как одно из действенный средств повышения эффективности обучения английскому языку / Н. Лушина (стр.31-35) фывфыв: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ, МОТИВАЦІЯ ПРИ ВИВЧЕННІ МОВИ
Чудинова Е. Использование иллюстрированой наглядности на уроках немнцкого языка/ Е. Чудинова (стр.35-42) фывфыв: НАОЧНІСТЬ, НІМЕЦЬКА МОВА
Кагилева Т. Урок-игра для седьмого класса по теме " Лимерик - поэтическое произведение"/ Т. Кагилева (стр.42-45) фывфыв: ЛІМЕРИКИ, ГРА НА УРОЦІ
Жаркова Т. Разрядка на уроке французского языка/ Т. Жаркова (стр.45-49) фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, РОЗРЯДКА
Захаркина С.В. Театрально-языковой социум как средство повышения мотивации школьников при обучении английскому языку/ С.В. Захаркина, Е.Л. Ерхова, Е. Атаманчук (стр.49-57) фывфыв: МОТИВАЦІЯ ПРИ ВИВЧЕННІ МОВИ, ІНСЦЕНУВАННЯ
Ларина Э. Закрепление общественно-политической лексики в процессе обучения английскому языку/ Э. Ларина (стр.57-65) фывфыв: ЛЕКСИКА, УРОК, СУСПІЛЬНОПОЛІТИЧНА ЛЕКСИКА
Пакушкина Л. Deutsche in Kanada/ Л. Пакушкина (стр.65-70) фывфыв: ЕМІГРАЦІЯ
Салехова Л. Опыт российских вузов по подготовке учителей для школ с преподванием ряда предметов на иностранном языке ( вторая половина ХХ века )/ Л. Салехова (стр.70-76) фывфыв: СПЕЦІАЛІЗОВАНА, ШКОЛА, ВНЗ
Дроздова О. Формирование профессионально-направленной социокультурной компетенции в процессе обучения французскому языку/ О. Дроздова (стр.76-82) фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Моррозов Л. Система средств выражения побудительности в современном немецком языке/ Л. Моррозов (стр.82-87) фывфыв: НІМЕЦЬКА ГРАМАТИКА
Кудрявцева И. Фразеологические единицы как способ выражения времени в современном английском языке/ И. Кудрявцева (стр.87-90) фывфыв: ФРАЗЕОЛОГІЗМИ, ГРАМАТИКА
Артемова А.Ф. Названия английских домов/ А.Ф. Артемова, О.А. Леонович (стр.90-94) фывфыв: ВЛАСНІ НАЗВИ
Логачева В. Звукоподражание в современном английском языке / В. Логачева (стр.94-98) фывфыв: ЗВУКОНАСЛІДУВАННЯ
Береговская Э. Французско-русский словарь кулинарно-гастрономической и кухонной терминологии/ Э. Береговская (стр.105-108) фывфыв: ЇЖА, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Заглавие журнала :Вісник програм шкільних обмінів -2007г.,N 30
Интересные статьи :
Богачевська-Хом'як М. . Етика в освіті чи в словах/ М. Богачевська-Хом'як (стр.6-8) фывфыв: ЕТИКА
Кальба О. Школа громадянської освіти/ О. Кальба (стр.12-13) фывфыв: ГРОМАДЯНСЬКА, ОСВІТА
Громовий В. Лідери освіти ХХІ століття: Ми йдемо!/ В. Громовий (стр.14-21) фывфыв: ЛІДЕРСТВО, ОСВІТА МІЖНАРОДНА
Хайруліна В. Острів плекання майбутнього/ В. Хайруліна (стр.22-25) фывфыв: ДУХОВНІСТЬ
Саверська-лиховша В. Англійський клуб на згадку від Корпусу Миру / В. Саверська-лиховша (стр.25) фывфыв: КЛУБ, АНГЛІЙСЬКІЙ КЛУБ, АНГЛ
Нємая Я. Інтерактивний театр: Перші кроки на шляху створення/ Я. Нємая (стр.26-29) фывфыв: ШКІЛЬНИЙ ТЕАТР, ІНТЕРАКТИВНІСТЬ
Забезпечення формування громадянської компетентності у сучасному Змісті шкільної освіти (стр.29-32) фывфыв: ГРОМАДЯНСЬКА, ОСВІТА
Интересные статьи :
Найти похожие


5.

Заглавие журнала :Англійська мова в початковій школі -2019г.,N 8
Интересные статьи :
Актуально! В Україні розробили стратегію розвитку шкільного оцінювання до 2030 року (стр.2-5) фывфыв: ОФІЦІЙНА ІНФОРМАЦІЯ,ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ
Іноземні мови [Типові освітні програми] (стр.5-19) фывфыв: НУШ,НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
Гандзя І. The Candy Cock/ І. Гандзя (стр.19-24) фывфыв: КНИЖКА МАЛЮТКА
Швадчак Н. Інституційний аудит: як відбувалось пілотування критеріїв якості освіти/ Н. Швадчак (стр.24-27) фывфыв: ШКОЛА ОПОРНА ТА ІНКЛЮЗИВНА,КРИТЕРІЇ ЯКОСТІ ОСВІТИ
How to Teach a Child to Read in 10 Easy Steps (стр.28-33) фывфыв: НАВЧАННЯ ЧИТАННЯ
Fun First Day Of School Activities (стр.33-38) фывфыв: ГУМОР НА УРОЦІ
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Заглавие журнала :Англійська мова в початковій школі -2009г.,N 4
Интересные статьи :
Новини зовнішнього тестування і не тільки... (стр.2-4) фывфыв: ЗОВНІШНЄ ТЕСТУВАННЯ
Monaghon D. Changing the Rules of the Game in Language Teaching/ D. Monaghon ; В. Клим/як; С. Клименко; О. Погребняк; М. Лобойко; С. Князева (стр.4-8) фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА, ЗАРУБІЖНА
Клим/як В. Тексти для читання та аудіювання для 4 класу/ В. Клим/як ; С. Клименко; О. Погребняк; М. Лобойко; С. Князева; О. Качанова (стр.8-10) фывфыв: АУДІЮВАННЯ, ТЕКСТ
Клименко С. Вага та міра. План-конспект уроку у 4 класі/ С. Клименко ; О. Погребняк; М. Лобойко; С. Князева; О. Качанова (стр.10-12) фывфыв: МІРИ ВАГИ ТА ДОВЖИНИ
Погребняк О. Collecting Things. Clothes/ О. Погребняк ; М. Лобойко; С. Князева; О. Качанова (стр.12-15) фывфыв: ОДЯГ, УРОК
Лобойко М. Books Are Here Just to Read and I Like Them Very Much. The 2nd Grade/ М. Лобойко ; С. Князева; О. Качанова (стр.17-19) фывфыв: КНИГА В ЖИТТІ ЛЮДИНИ
Pets [наочність] (стр.19-23) фывфыв: ТВАРИНИ, НАОЧНІСТЬ
Князева С. Merry Competitions " Pets and Other Animals"/ С. Князева ; О. Качанова (стр.24-27) фывфыв: ТВАРИНИ, ГРА, РОЛЬОВА ГРА
Бєляєва А. Ми любимо тварин " Збірка віршиків"/ А. Бєляєва ; С. Клименко, Т. Щербина (стр.27-30) фывфыв: ТВАРИНИ ПРИРОДА, ВІРШ
Clothes & Shoes [ вірш ] (стр.30) фывфыв: ОДЯГ, ВІРШ
Качанова О. Діяльність районного методичного об'єднання/ О. Качанова (стр.31-36) фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА, ОСВІТА УК
Клименко С. Good Bye, My School. 4th Form/ С. Клименко, Т. Щербина (стр.36-39) фывфыв: ВИПУСКНИЙ ВЕЧІР,ПОЧАТКОВА ШКОЛА
The Teacher as an Organizer (стр.39) фывфыв: ВЧИТЕЛЬ, РОЛЬ ВЧИТЕЛЯ НА УРО
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Заглавие журнала :Англійська мова в початковій школі -2010г.,N 3
Интересные статьи :
Essberger J. Speaking Practice Through Presentations/ J. Essberger (стр.2-5) фывфыв: ПРЕЗЕНТАЦІЯ
Мироняк О. Моя улюблена іграшка. Проект у початковій школі/ О. Мироняк (стр.5-7) фывфыв: ПРОЕКТ,ПОЧАТКОВА ШКОЛА
Жирна І. Інтегрований урок із математики англійською мовою. 3 клас/ І. Жирна (стр.7-9) фывфыв: ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК МАТЕМАТИКА
Стародуб Т. 8 занять у молодший групі дитячого садочка/ Т. Стародуб (стр.9-13) фывфыв: ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП, АНГЛІЙСЬКА
Клименко С. І. Nature. Sea Animals. 4 клас/ С. І. Клименко (стр.16-19) фывфыв: ТВАРИНИ ПРИРОДА
Алфавіт. Асоціативні прописи (стр.19-23) фывфыв: АЛФАВІТ, НАОЧНІСТЬ
Жук Н. The Holiday of ABC/ Н. Жук ; Н. Коломайко; Н. Чихачева; Stefan Chiaranto (стр.23-26) фывфыв: АЛФАВІТ, СВЯТО
Коломайко Н. Роздавальний матеріал для учнів 3 класів ( за підручником О.Карп’юк) / Н. Коломайко ; Н. Чихачева; Stefan Chiaranto (стр.28-32) фывфыв: РОЗДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ
Чихачева Н. English is fun for everyone. Гра-олімпіада/ Н. Чихачева ; Stefan Chiaranto (стр.32) фывфыв: ГРА НА УРОЦІ
Chiaranto Stefan. A Bag of Tricks for the Travelling Teacher/ Stefan Chiaranto (стр.33-35) фывфыв: ГРА НА УРОЦІ
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Заглавие журнала :Вісник програм шкільних обмінів -2007г.,N 31
Интересные статьи :
Громовий В. . Лідери освіти ХХІ століття: Ми йдемо!/ В. Громовий (стр.8-18) фывфыв: ЛІДЕРСТВО, ОСВІТА МІЖНАРОДНА
Мон Г. Про філлософію, дітей та забронені теми/ Г. Мон (стр.18-19) фывфыв: КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ
Скрипин Т. Країна багатокультурного суспільства/ Т. Скрипин (стр.24-25) фывфыв: ПОЛІКУЛЬТУРА
Бєлий В. Школа з погляду вікових особливостей учнів: імперативи діяльності/ В. Бєлий (стр.31-32) фывфыв: КУЛЬТУРА
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Заглавие журнала :Иностранные языки в школе -2006г.,N 5
Интересные статьи :
Соловова Е. Социокультурные лакуны: типология, причины появления и способы заполнения при изучении иностранных языков / Е. Соловова (стр.2-7) фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД
Мильруд Р. Языковый тест: Проблемы педагогических измерений/ Р. Мильруд (стр.7-13) фывфыв: ТЕСТИ, ТЕСТУВАННЯ
Корнева Л. Применение методов проектов на уроках английского языка/ Л. Корнева (стр.19-25) фывфыв: ПРОЕКТНА МЕТОДИКА
Карташова В. Сказка на уроках немецкого языа/ В. Карташова (стр.25-29) фывфыв: КАЗКА, НІМЕЦЬКА МОВА
Лащикова И. Игра как методический приём усвоения числительных на начальном этапе обучения/ И. Лащикова (стр.29-32) фывфыв: ГРА, МЕТОДИКА, ПРОВЕДЕННЯ
Бобкова Л. Страноведение как форма привития интреса к изучению иностранного языка/ Л. Бобкова (стр.32-38) фывфыв: КРАЇНОЗНАВСТВО, МОТИВАЦІЯ, ІНТЕРЕС
Патралова Т. Игровые тесты по английскому языку в ІХ, ХІ классах/ Т. Патралова (стр.38-44) фывфыв: ГРА НА УРОЦІ, ТЕСТИ
Лошакова М. Материалы для проведения уроков по теме " Time Mashine " ( " Books Through Centuries " )/ М. Лошакова (стр.44-50) фывфыв: КНИГА В ЖИТТІ ЛЮДИНИ
Белкина М. Задания для совершенствования фонетических навыков / М. Белкина (стр.53-55) фывфыв: ВИМОВА, ФОНЕТИКА, ВПРАВИ, ФРАЗЕОЛОГІ
Букичева О. Коммуникативно-ориентиованный подход при обучении диалогической речи на начальном этапе ( Четырёхлетняя начальная школа)/ О. Букичева (стр.50-53) фывфыв: ДІАЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ, КОМУНИКАТИВНИЙ МЕТОД,ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП
XX Jeuix Olympiques de Turin (стр.62-67) фывфыв: СПОРТ, ОЛІМПІАДА, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Famous Scots. Famous Scottish Inventors (стр.67-70) фывфыв: ВІДОМІ ЛЮДИ, ШОТЛАНДІЯ, ВИНАХІДНИКІ
Соловьева И. Project on British Studies. Monarchy/ И. Соловьева ; Aline Gohard-Radekovic; O. Gudina; Э. Ларина (стр.70-75) фывфыв: ПРОЕКТНА РОБОТА, ВЕЛИКОБРИТАНІЯ, ІСТОРІЯ
Захарова Г. Педагогическое обоснование коммуникативного подхода к обучению иностранным языкам в Германии/ Г. Захарова ; Е. Леонович; М. Тихонова; Ж. Арутюнова (стр.75-81) фывфыв: КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА, НІМЕЧЧИНА ОСВІТА
Gohard-Radekovic Aline . Le Portfolio europeen des langues: sa philosophie et les nouvelles attitudes qu'elle implique dans l'apprentissage dans langues/ Aline Gohard-Radekovic ; O. Gudina; Э. Ларина (стр.81-87) фывфыв: ПОРТФОЛІО, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Леонович Е. Об использовании некоторых традиционных норм обращения в английском языке/ Е. Леонович ; М. Тихонова; Ж. Арутюнова (стр.87-93) фывфыв: звернення
Gudina O. Zur Geschichte der deutschen Familiennamen/ O. Gudina ; Э. Ларина (стр.93-96) фывфыв: ВЛАСНІ НАЗВИ, НІМЕЦЬКА МОВА
Тихонова М. Francois Mauriac/ М. Тихонова ; Ж. Арутюнова (стр.96-101) фывфыв: ПЕРСОНАЛІЇ ЛІТЕРАТУРА, ФРАНСУА МОРІАК
Ларина Э. Актуальные проблемы языкового образования. Научная конференция преподавателей, аспирантов и соискателей кафедры иностранных языков МГОПУ им. М.А. Шолохова/ Э. Ларина (стр.101-102) фывфыв: МОВНА, ОСВІТА, ОСВІТА МІЖНАР
Арутюнова Ж. XV ( юбилейный ) семинар преподавателей французского языка " Франция и франкофония сегодня: методические, дидактические и технологические инновации в методике преподавания французского языка как иностранного"/ Ж. Арутюнова (стр.102-110) фывфыв: ФРАНКОФОНІЯ, МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА, ЗАРУБІЖНА, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Заглавие журнала :Німецька мова в школі -2018г.,N 4
Интересные статьи :
Олексюк В. Практичне застосування стратегій критичного мислення як засіб формування компетентностей молодших школярів/ В. Олексюк; Г. Артемчук (стр.10-13) фывфыв: СТАДІЯ ВИКЛИКУ,СТАДІЯ ОСМИСЛЕННЯ,ПРИЙОМ "МОЗАЇКА ПРОБЛЕМ"
Артемчук Г. Шляхи підвищення інтересу до вивчення німецької мови/ Г. Артемчук (стр.6-10) фывфыв: МОТИВАЦІЯ ВНУТРІШНЯ
Новосад А. Die schule. Under Stundnplan (Die 5.Klasse)/ А. Новосад (стр.13-17) фывфыв: ШКОЛА ОСВІТА
Качковська Н. Materialien zum thema "Einkaufe"/ Н. Качковська (стр.17-21) фывфыв: ПОКУПКИ
Статівка А. Hoeverstehen/ А. Статівка (стр.21-24) фывфыв: АУДІЮВАННЯ
Доманіцька В. Wir spielen und lernen Deutsch/ В. Доманіцька (стр.24-26) фывфыв: 24-29,НАВЧАЛЬНІ ІГРИ
Джавала Н. Тестові завдання / Н. Джавала (стр.29-35) фывфыв: ТЕСТ ДІАГНОСТИЧНИЙ
Глушко Ю. Бал весняних квітів/ Ю. Глушко (стр.35-38) фывфыв: ВЕСНА--СВЯТА,ВІРШ НА УРОЦІ
Интересные статьи :
Найти похожие


11.

Заглавие журнала :Іноземні мови -2010г.,N 2
Интересные статьи :
Бориско Н. Формирование профессионально ориентированной коммуникативной компетенции на практических занятиях по иностранному языку или Сколько методики нужно будущему учителю? / Н. Бориско (стр.3-11) фывфыв: КОМУНІКАТИВНИЙ АСПЕКТ, ВНЗ,
Ніколаєва С. Цілі навчання іноземних мов в аспекті компетентісного підходу/ С. Ніколаєва (стр.11-18) фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Гапонова С. Огляд зарубіжних методів викладання іноземних мов у ХХ столітті/ С. Гапонова (стр.18-23) фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА, ЗАРУБІЖНА
Борецька Г. Сучасні технології формування англомовної компетенції в говорінні учнів основної і старшої школи/ Г. Борецька (стр.23-27) фывфыв: СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ
Свиридюк В. Використання фразеологізмів у анвчанні письма німецькою мовою/ В. Свиридюк (стр.27-32) фывфыв: ФРАЗЕОЛОГІЗМИ
Романюк В. Система вправ для формування у майбутніх інженерів читацької англомовної компеетнції у процесі використання навчального веб-сайту/ В. Романюк (стр.32-40) фывфыв: МЕТОДИКА ЧИТАННЯ,ВНЗ
Коломінова О.О. Сучасні технології навчання англійської мови у початковій школі/ О.О. Коломінова, С.В. Роман (стр.40-48) фывфыв: ПОЧАТКОВА ШКОЛА
Щелкунова А. Національне виховання на заняттях з іноземної мови/ А. Щелкунова (стр.48-52) фывфыв: ВИХОВНИЙ АСПЕКТ
Євенко О.В. Ми - різні, ми - рівні, ми - разом (Виховний захід для студентів педагогічних коледжів)/ О.В. Євенко, Ю.О. Дем’янова (стр.52-56) фывфыв: ВИХОВНИЙ АСПЕКТ
Gaiduchenko A. American Education Homeschooling/ A. Gaiduchenko (стр.56-58) фывфыв: ЗАРУБІЖНІ МЕТОДИКИ
Хоменко Л. Англійська абетка для початківців/ Л. Хоменко (стр.58-60) фывфыв: ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП, АНГЛІЙСЬКА
Шерстюк О. Відгук на підручник англійської мови для 9 класу ЗНЗ (п’ятий рік навчання) О.О. Коломіновой "English 9"/ О. Шерстюк (стр.60-62) фывфыв: ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ
Додаток до Правил прийому до Київського лінгвістичного університету 2010 (стр.62-64) фывфыв: ВНЗ, ВСТУП
Интересные статьи :
Найти похожие


12.

Заглавие журнала :Німецька мова в школі -2018г.,N 8
Интересные статьи :
Крокуємо до нової української школи натхненно та впевнено! (стр.2-4) фывфыв: РЕФОРМА ОСВІТИ
Календарно-тематичне планування уроків німецької мови для 10-го класу (стр.4-20) фывфыв: ПЛАНУВАННЯ ПОУРОЧНЕ
Янів Р. Freude est ist erst voll, wenn man sie teilen, wenn man sie schenken kann/ Р. Янів (стр.20-24) фывфыв: НАШІ ВЧИТЕЛІ
Янів Р. Функціонально-семантичний аналіз та етимологія колоронімів у німецьких фразеологізмах/ Р. Янів (стр.24-27) фывфыв: ЛЕКСИКОЛОГІЯ,ФРАЗЕОЛОГІЗМИ
Янів Р. Der Schuler und siene nachste umwelt/ Р. Янів (стр.27-31) фывфыв: УРОК ІНТЕГРОВАНИЙ
Янів Р. Deutschland, deutsche sprache. Lander europas, beruhmte europaer/ Р. Янів (стр.31-37) фывфыв: ЄВРОІНТЕГРАЦІЇЯ
Янів Р. Der schuler und seine nachste umwelt/ Р. Янів (стр.27-31) фывфыв: ШКОЛА МАЙБУТНЬОГО
Янів Р. Europa - Quiz/ Р. Янів (стр.37-38) фывфыв: КВІЗ,ЄВРОПА
Интересные статьи :
Найти похожие


13.

Заглавие журнала :Англійська мова в початковій школі -2019г.,N 10
Интересные статьи :
Новий порядок підвищення кваліфікації вчителів (стр.5-10) фывфыв: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ
Топол В. Шість ознак того, що ваша школа - НУШ/ В. Топол (стр.10-12) фывфыв: НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
Швадчак Н. Поради від однієї з найкращих учительок світу/ Н. Швадчак (стр.12-14) фывфыв: УРОК ЦІКАВИЙ,ДОВІРА,ДОБРОТА
Швадчак Н. 10 учительских прийомів, щоб налагодити дисципліну в класі/ Н. Швадчак (стр.14-17) фывфыв: ПОРАДИ ПСИХОЛОГІЧНІ ВЧИТЕЛЯМ
Лисюк Т. Food Shopping. 3 клас/ Т. Лисюк (стр.17-19) фывфыв: ПОКУПКИ ПРОДОВОЛЬЧІ
Гандзя І. The Bunny (Part 1)/ І. Гандзя (стр.19-25) фывфыв: КНИЖКА МАЛЮТКА,ЧИТАННЯ ТЕКСТИ
Московка І. Фонетичні, офографічні, лексичні та граматичні ігри/ І. Московка (стр.25-30) фывфыв: ГРА НА УРОЦІ,ЗАПАМ’ЯТОВУВАННЯ,УДОСКОНАЛЕННЯ УСНОГО МОВЛЕННЯ
Нагорна С. Thanksgiving Day/ С. Нагорна (стр.30-35) фывфыв: ДЕНЬ ПОДЯКИ,ІНСЦЕНУВАННЯ
Интересные статьи :
Найти похожие


14.

Заглавие журнала :Вісник програм шкільних обмінів -2008г.,N 35
Интересные статьи :
Свириденко О. Казкова подорож до США/ О. Свириденко (стр.4-5) фывфыв: ОСВІТА МІЖНАРОДНА
Курбатов С. Англомовний освітній простір в Україні: Quo Vadis?/ С. Курбатов (стр.6-10) фывфыв: ОСВІТА УКРАЇНИ, ОСВІТА МІЖНАРОДНА
Марценюк Т. Гендерна дискрімінація на ринку праці в Україні: соціологічний аналіз/ Т. Марценюк (стр.8-10) фывфыв: ГЕНДЕРНЕ ПИТАННЯ
Варва В. Американська освіта - погляд українського освітянина/ В. Варва (стр.11-12) фывфыв: ОСВІТА США, ОСВІТА УКРАЇНИ
Кучер О. Громадянська компетенція є, а чи є громадянська освіта?/ О. Кучер (стр.13-16) фывфыв: ГРОМАДЯНСЬКА, ОСВІТА
Клепко С. Освіта пострадянської України і демократія: уроки для " України, що навчається "/ С. Клепко (стр.17-22) фывфыв: ОСВІТА УКРАЇНИ
Громовий В. Школа без наказів/ В. Громовий (стр.22-24) фывфыв: ОСВІТА УКРАЇНИ
Мурзаков С. Інтерактивні технології - тимчасова акція чи технологія майбутнього?/ С. Мурзаков (стр.24-25) фывфыв: ІНТЕРАКТИВНІСТЬ
Андріяшко О. Кроки до демократії та лідерства по-учнівському/ О. Андріяшко (стр.26-27) фывфыв: ОСВІТА УКРАЇНИ
Приймак В. Мій перший успіх/ В. Приймак (стр.28) фывфыв: НАШІ ВЧИТЕЛІ
Толстокорова А. Гендерна компетенція як педагогічна інновація у системі шкільної освіти й виховання/ А. Толстокорова (стр.28-32) фывфыв: ГЕНДЕРНЕ ПИТАННЯ
Савсун М. Чи працює в Україні громадська ідея?Громадянська освіта з Інтернетом/ М. Савсун (стр.32-34) фывфыв: ГРОМАДЯНСЬКА, ОСВІТА
Интересные статьи :
Найти похожие


15.

Заглавие журнала :Иностранные языки в школе -2009г.,N 2
Интересные статьи :
Китайгородская Г. Инновации в образовании - дань моде или требования времени?/ Г. Китайгородская (стр.2-8) фывфыв: ІННОВАЦІЇ
Сысоев П.В. Разработка авторских учебных Интернет-ресурсов по иностранному языку/ П.В. Сысоев, М.Н. Евстигнеев (стр.8-18) фывфыв: ІНТЕРНЕТ, НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Кучеренко Н. Особенности обучения чтению публицистических текстов в старших классах/ Н. Кучеренко (стр.18-23) фывфыв: НАВЧАННЯ ЧИТАННЯ
Бубнова О. Обучение монологической речи на уроках немецкого языка/ О. Бубнова (стр.23-25) фывфыв: МОНОЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ
Павлова Е. Стихи и рифмовки на уроках иностранного языка - эффективное средство усвоения языкового материала/ Е. Павлова (стр.25-30) фывфыв: ВІРШ
Бабышева Т. Сценарий урока по теме " Героиня Франции Жанна Д'Арк"/ Т. Бабышева (стр.30-34) фывфыв: ПОЗАКЛАСНА РОБОТА, СЦЕНАРІЙ,
Красавина Т. Работа с аутентичним текстом на уроке немецкого языка/ Т. Красавина (стр.34-38) фывфыв: АУТЕНТИЧНІ МАТЕРІАЛИ,НІМЕЦЬКА МОВА
Баранова Н.В. Средства народной педагогики в формировании аксиологической культуры учащихся в процессе обучения иностранным языкам/ Н.В. Баранова, Н.И. Сердюкова (стр.38-42) фывфыв: ПОЛІКУЛЬТУРА
Минаева И. Мотивация успеха - необходимое условие овладения иностранным языком/ И. Минаева (стр.42-46) фывфыв: МОТИВАЦІЯ ПРИ ВИВЧЕННІ МОВИ
Сазонова С. Неделя иностранных языков в средней школе/ С. Сазонова (стр.46-49) фывфыв: ТИЖДЕНЬ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Чупина О. Использование программы ICQ в диалоге культур/ О. Чупина (стр.49-52) фывфыв: НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ
[Творчий підхід, художній переклад] (стр.52-54) фывфыв: ТВОРЧІСТЬ, ТВОРЧИЙ ПОШУК
[граматика, модальні дієслова] (стр.54-55) фывфыв: НАВЧАННЯ,ГРАМАТИКА
[вірші, римовки] (стр.55-57) фывфыв: ВІРШІ, НА УРОЦІ
Мягкова Е. Интеллектуальный марафон "Sprichtwort - wahr Wort"/ Е. Мягкова ; О.Ф. Артемова, О.А. Леонович (стр.58-62) фывфыв: НІМЕЦЬКА,ФРАЗЕОЛОГІЗМИ
Иванова Л. Динамика изменения приемов обучения говорению на английском языке. Система"Детский сад - начальная школа"/ Л. Иванова ; А. Петрова (стр.83-88) фывфыв: УСНЕ МОВЛЕННЯ,ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП
Громова Н. О программе курса иностранного языка для социально-экономического профиля общеобразовательной школы/ Н. Громова ; М. Лукьянчикова (стр.78-83) фывфыв: РЕГЛАМЕНТУЮЧІ
Артемова О.Ф. Английские личные имена/ О.Ф. Артемова, О.А. Леонович (стр.88-94) фывфыв: ВЛАСНІ НАЗВИ
Петрова А. Языковая политика в России: проблемы и перспективы изучения и преподавания иностранных языков/ А. Петрова (стр.105-108) фывфыв: РЕГЛАМЕНТУЮЧІ ДОКУМЕНТИ
Лукьянчикова М. Международная олимпиада по немецкому языку в Дрездене/ М. Лукьянчикова (стр.108-111) фывфыв: ОЛІМПІАДА, НІМЕЦЬКА МОВА
Интересные статьи :
Найти похожие


16.

Заглавие журнала :Англійська мова в початковій школі -2019г.,N 3
Интересные статьи :
Пряма лінія з тренерами НУШ: виокий рівень педагогічної освіти та якісна інформація від найкращих спікерів! (стр.2-4) фывфыв: НОВА УКРАЇНЬКА ШКОЛА
Байтемірова Н. Складні запитання/ Н. Байтемірова (стр.4-9) фывфыв: ОСВІТА ІНКЛЮЗИВНА
Мирний М. Шкільні служби порозуміння/ М. Мирний (стр.9-12) фывфыв: КОНФЛІКТИ ТА ЇХ ВИРІШЕННЯ
Nancy W. Sindelar. How to Use Assessment to Motivate Students / W. Sindelar Nancy (стр.15-18) фывфыв: МОТИВАЦІЯ
Claudia Pesce. Very Young Learners. Teaching to Children Under 5/ Pesce Claudia (стр.18) фывфыв: НАВЧАННЯ НАЙМОЛОДШИХ
Гандзя І. A New House for the Doll/ І. Гандзя (стр.19-26) фывфыв: КНИЖКА МАЛЮТКА
Горбунова В. Чого насправді не хочуть діти, коли вони не хочуть учитись/ В. Горбунова (стр.26-31) фывфыв: МОТИВАЦІЯ ПРИ ВИВЧЕННІ МОВИ
Купчак Н. Computers and the Internet in Our Life. Інтегрований урок з інформатики та англійської мови/ Н. Купчак (стр.31-36) фывфыв: БІНАРНИЙ--ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК: АНГЛІЙСЬКА МОВА+ІНФОРМАТИКА
Бец Ю. Numbers and Animals. Бінарний урок (математика та англійська мова) у 2 класі/ Ю. Бец (стр.36-39) фывфыв: ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК
Интересные статьи :
Найти похожие


17.

Заглавие журнала :Німецька мова в школі -2019г.,N 3
Интересные статьи :
Хвостик Л. Природа і навколишній світ. Дикі тварини/ Л. Хвостик (стр.4-7) фывфыв: УРОК,ГРА ІНТЕРАКТИВНА
Капусник В. Sport in meinen leben/ В. Капусник (стр.7-10) фывфыв: СПОРТ В ЖИТТІ ЛЮДИНИ
Марцнюк Н. Was Machen wir in der Schule/ Н. Марцнюк (стр.10-13) фывфыв: ШКОЛА,УРОК
Топол. Немає дітей, яких неможливо навчити - є неправильно дібрані мета й методики/ Топол (стр.13-18) фывфыв: ОСВІТА ІНКЛЮЗИВНА
Клименко М. Упровадження інтегрованого навчання в умовах реалізації НУШ/ М Клименко (стр.18-20) фывфыв: УРОК БІНАРНИЙ
Бугай. Часові форми в німецькій, англійській та французькій мовах, їхня відмінність та схожість/ Бугай (стр.20-24) фывфыв: ПОРІВНЯЛЬНА ТИПОЛОГІЯ МОВ
Вихованська О. Das-Satze/ О. Вихованська (стр.24) фывфыв: СТАЛІ ФРАЗИ
Харипончук О. Projekt zum thema "Ostern in Deutschland"/ О. Харипончук (стр.25-28) фывфыв: ПРОЕКТ ,ПАСХА В НІМЕЧЧИНІ
Конончук Л.В. Osterfest in Deutschland/ Л. В. Конончук, Л. А. Трясиборода (стр.28-31) фывфыв: СВЯТА ВЕСНЯНІ,ПАСХА В НІМЕЧЧИНІ
Интересные статьи :
Найти похожие


18.

Заглавие журнала :Иностранные языки в школе -2005г.,N 5
Интересные статьи :
Примерные программы по иностранным языкам. Пояснительная записка (стр.2-33) фывфыв: ПРОГРАМИ
федеральный перечень учебников, рекомендованых ( допущенных ) министерством образования в образовательном процессе в общеобразовательных учреждениях на 2005/ 2006 учебный год ] (стр.33-36) фывфыв: ПІДРУЧНИК
О пяти блоках норм и рекомендаций методики обучения иностранным языкам (стр.37-42) фывфыв: ЗАГАЛЬНА МЕТОДИКА
Вводный курс к новой версии учебника" L'oiseau bleu - 3 " (стр.42-43) фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ПІДРУЧНИК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Кулахметова Н. Формы реализации страноведческого и лингвострановедческого компонентов на уроке английского в средней школе/ Н. Кулахметова (стр.49-56) фывфыв: ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВЧИЙ АСПЕКТ
Петрова Л. Использование компьютеров на уроквх иностранного языка - потребность времени/ Л. Петрова (стр.57-60) фывфыв: КОМП'ЮТЕР, КОМП'ЮТЕР, НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІ
Inteview: Mit einem Popstar (стр.60-62) фывфыв: ПОП АРТ, ПЕРСОНАЛІЇ МУЗИКА,брітні спірс,НІМЕЦЬКА МОВА
Благодарная Т. Профессиональная ориентация школьников средствами английского языка/ Т. Благодарная (стр.63-67) фывфыв: ПРОФЕСІЙНА ОРІЄНТАЦІЯ
Frankfurt Am Main (стр.68-71) фывфыв: МІСТА НІМЕЧЧИНИ
Назарова Т. Праздник " Kennst du die natur deines heimatortes?" / Т. Назарова (стр.72-75) фывфыв: МОЄ МІСТО,НІМЕЦЬКА МОВА
Самообучение инстранному языку как основная составляющая языкового самообразования (стр.76-80) фывфыв: САМОСТІЙНА, ОСВІТА
Английские товарные знаки (стр.81-87) фывфыв: ономастика,ЗНАКИ
Friedrich Schiller (стр.88-91) фывфыв: ШИЛЛЕР, ЛІТЕРАТУРА НІМЕЧЧИНИ,ПЕРСОНАЛІЇ ЛІТЕРАТУРА
XIV семинар преподавателей французского языка (стр.98-104) фывфыв: ВИКЛАДАЧІ,СЕМІНАРИ
Теория и практика обучения иностранным языкам. Начальная школа: методическое пособие (стр.108-110) фывфыв: ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП, МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА, ЗАРУБІЖНА
Интересные статьи :
Найти похожие


19.

Заглавие журнала :Англійська мова в початковій школі -2020г.,N 10
Интересные статьи :
ІІ онлайн-фестиваль "Школа на сцені" у рамках Інтернет-марафону відкриваємо гові можливості (стр.2-4) фывфыв: Традиційне і сучасне навчання
Методичні рекомендації щодо оцінювання (стр.4-8) фывфыв: Самооцінювання,Формувальне оцінювання,Оцінювання різних видів мовленнєвої діяльності
Загальні критерії оцінювання учнів початкової школи з іноземних мов (стр.8-12) фывфыв: Характеристика результатів навчання учнів
Гриневич О. My School. Revision. 1 Form/ О. Гриневич (стр.12-16) фывфыв: Моя школа,Шкільне життя,Урок
Климишина Н. Серія уроків за темою "Тварини" для 1 класу/ Н. Климишина (стр.16-31) фывфыв: Зоопарк,Тварини свійські,Дика природа
Интересные статьи :
Найти похожие


20.

Заглавие журнала :Англійська мова в початковій школі -2018г.,N 3
Интересные статьи :
Топол В. Новий стандарт початкової освіти: що це означає/ В. Топол (стр.2-6) фывфыв: РЕЗУЛЬТАТ НАВЧАННЯ,9 ОСВІТНІХ ГАЛУЗЕЙ,ФОРМУВАННЯ ОЦІНЮВАННЯ
Швадчак Н. Вчителі вчителів: як змінилась і що змінюють тренери нової української школи (НУШ)/ Н. Швадчак (стр.6-11) фывфыв: НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
Топол В. . Як навчатимуть вчителів іноземних мов/ В. Топол (стр.11-14) фывфыв: EdEra,ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ
A Dyslexic Child in the Classroom (стр.14-17) фывфыв: ПОРАДИ ПСИХОЛОГІЧНІ ВЧИТЕЛЯМ
Watson S. Challenge to be Different/ S. Watson ; S. Torrento; В. Снігур; І. Гандзя; Ю. Харченко; М. Володіна (стр.17) фывфыв: ПОРАДИ ПСИХОЛОГІЧНІ ВЧИТЕЛЯМ
Torrento S. Classroom Srtategies For Teaching Physically Disabled Students/ S. Torrento ; В. Снігур; І. Гандзя; Ю. Харченко; М. Володіна (стр.18-20) фывфыв: ПОРАДИ ПСИХОЛОГІЧНІ ВЧИТЕЛЯМ,ОСВІТА ІНКЛЮЗИВНА
Снігур В. Домашні улюбленці та тварини. За підручником О.Карп’юк. 2 клас/ В. Снігур ; І. Гандзя; Ю. Харченко; М. Володіна (стр.20-23) фывфыв: ТВАРИНИ ДИКІ І ДОМАШНІ
Гандзя І. In the Forest (Part 4)/ І. Гандзя ; Ю. Харченко; М. Володіна; Е. Гіріна (стр.23-28) фывфыв: КНИЖКА-МАЛЯТКО
Харченко Ю. Урок за темою "My Toys". 1 клас/ Ю. Харченко ; М. Володіна; Е. Гіріна (стр.28-31) фывфыв: ІГРАШКИ--УРОК
Володіна М. Land of ABC. 2 клас/ М. Володіна; Е. Гіріна; І. Котик (стр.31-34) фывфыв: АЛФАВІТ АНГЛІЙСЬКІЙ
Володіна М. Weather/ М. Володіна ; Е. Гіріна; І. Котик (стр.34-37) фывфыв: ПОГОДА--ПОРИ РОКУ
Гіріна Е. Урок за темою "Toys". 2 клас/ Е. Гіріна ; І. Котик (стр.37-39) фывфыв: ІГРАШКИ--УРОК
Котик І. Тварини. Брейн-ринг. 2 клас/ І. Котик (стр.39-42) фывфыв: УРОК КОМБІНОВАНИЙ,ЗМАГАННЯ
Котик І. Seven Kids, Three Little Pigs and the Wolf/ І. Котик ; І. Гандзя (стр.42-45) фывфыв: П’ЄСА МУЗИЧНА,КАЗКА НА УРОЦІ,ПІСНІ ТЕМАТИЧНІ
Гандзя І. Reading Cards/ І. Гандзя (стр.45-46) фывфыв: КАРТКИ РОЗДАТКОВІ ДЛЯ ЧИТАННЯ
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120