Поисковый запрос: (<.>K=ПСИХОЛІНГВІСТИКА<.>) |
Общее количество найденных документов : 64
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
|
|
>1.
| Бессонова І.В. До питання про деякі психолінгвістичні особливості сприймання іншомовної лексики у звуковому коді в аспекті її методичної типології./І.В. Бессонова // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В 2.. -Київ:Радянська школа, 1975.-С.С.159-161
|
>2.
| Замашна С. Соціокультурний компонент лексики з запозиченням кольору./ С. Замашна // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.11. -Острог, 2009.-С.219-222
|
>3.
| Литвиненко Н. Психолінгвістичний аспект вивчення мовних понять/Н. Литвиненко // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.104 (2). -Кіровоград, 2012.-С.314-318
|
>4.
| Theories about Children's Language Acquisition // How English Works. -N.Y.:Longman, 2011.-С.310-316
|
>5.
| Learning Grammar: Insights from SLA Research and Consciousness-Raising // Teaching Language from Grammar to Grammaring. -Boston:Heinle Gengage Learning, 2003.-С.78-99
|
>6.
| Ellis R. The Study of Second Language Asquisition/R.Ellis . - 1999
|
>7.
| A Theory-Based Approach to the Measurement of Foreign Language Learning Ability: The Canal-F Theory and Test / E. Grigorenko, R. Sternberg, M. Ehrman // The Modern Language Journal. Vol.84. N 3. . -Oxford:Clearance Center, 2000.-С.390-405
|
>8.
| In Search of Yesterday's Words: Reactivating a Long-Forgotten Language / Kees De Bot, S. Stoessel // Applied Linguistics.Vol.21.N - 3. September 2000. -Oxford:Oxford University Press, 2000.-С.333-353
|
>9.
| Grabe William Reading in a Second Language. Moving from Theory to Practice./William Grabe. - 2009
|
>10.
| The nature of reading: Defining reading // Reading in a Second Language. Moving from Theory to Practice.. -New York:Cambridge University Press, 2009.-С.4-20
|
>11.
| How reading works: The building blocks of fluency and comprehension // Reading in a Second Language. Moving from Theory to Practice.. -New York:Cambridge University Press, 2009.-С.21-38
|
>12.
| Comprehension processes. How reading works // Reading in a Second Language. Moving from Theory to Practice.. -New York:Cambridge University Press, 2009.-С.39-58
|
>13.
| Cognitive issues in reading // Reading in a Second Language. Moving from Theory to Practice.. -New York:Cambridge University Press, 2009.-С.59-82
|
>14.
| Models and more models of reading: Explaining reading // Reading in a Second Language. Moving from Theory to Practice.. -New York:Cambridge University Press, 2009.-С.83-106
|
>15.
| Reading in different languages // Reading in a Second Language. Moving from Theory to Practice.. -New York:Cambridge University Press, 2009.-С.109-128
|
>16.
| L1 and L2 reading relationships // Reading in a Second Language. Moving from Theory to Practice.. -New York:Cambridge University Press, 2009.-С.129-151
|
>17.
| The social context of reading // Reading in a Second Language. Moving from Theory to Practice.. -New York:Cambridge University Press, 2009.-С.152-174
|
>18.
| Motivation for reading // Reading in a Second Language. Moving from Theory to Practice.. -New York:Cambridge University Press, 2009.-С.175-194
|
>19.
| Building main-idea comprehension // Reading in a Second Language. Moving from Theory to Practice.. -New York:Cambridge University Press, 2009.-С.198-219
|
>20.
| Becoming a strategic reader // Reading in a Second Language. Moving from Theory to Practice.. -New York:Cambridge University Press, 2009.-С.220-242
|
|
|