Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (1314)Статті з періодичних видань та збірок (59)Рідкісні і цінні видання (2)Документи на електронних носіях (4)Документи про Рівненщину (20)Книги іноземними мовами (402)Бібліотека творів авторів Рівненщини (1)Рівненщина: Минуле і сьогодення (4)Історична Волинь (4)Зведений каталог назв періодики бібліотек області (2)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=ПІДРУЧНИК<.>)
Общее количество найденных документов : 115
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-115 
1.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 4И(07)/П 957
Автор(ы) : Жлуктенко Ю.
Заглавие : Про зміст і побудову посібників з іноземних мов для другого етапу навчання у немовних вузах
Место публикации : Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов: Республіканський науково-методичний збірник. - Київ: Радянська школа, 1974. - Вып.1. - С. С.189-193 (Шифр 4И(07)/П 957-158141)
ББК : 4И(07)
Предметные рубрики: Мови іноземні-- Методика викладання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): підручник
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 4И(09)/П957
Заглавие : Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В 2. : Республіканський науково-методичний збірник.
Выходные данные : Київ: Радянська школа, 1975
Колич.характеристики :187с
Цена : 0руб.66коп. р.
ББК : 4И(09)
Содержание : До питання про взаємодію запозиченого та одвічно англійського лексичних елементів./ М. Ф. Харенко. Деякі особливості вживання артикля з компонентами субстантивних словосполучень з прийменником of/ Н.І Лихошерст. Розміщення фразеологічних одиниць у коротких словниках англійської мови./ Г.Д. Філановський. Аналіз словосполучення на синтагматичній та парадигматичній осях мови./ Л.С. Лев. Просторіччя в сучасній англістиці./ О.С. Медвідь. Інтонаційне вираження емоційно-вольових виявів у мовленні (на матеріалі питально-відповідних реплік англійського діалогічного мовлення)./ О.Ф. Пилипенко. Про характер розподілу слів у тексті (на матеріалі групи дієслів англійської мови)./ Г.О. Покровська. Етимологічні спільності в побутовій лексиці англійської та української мов./ Л.Ю. Куштенко. До питання про лексичну асиміляцію запозичень та її аспекти в англійській мові./ В.П. Секірін. До питання про лексико-граматичні особливості спонукально-відповідних реплік в англійському діалогічному мовленні./ Т.Є. Ставицька. Лексично-семантичні особливості функціональних еквівалентів прямого спонукання в сучасній англійській мові./ А.Є. Чернова. Деякі питання класифікації телескопних слів (на матеріалі сучасної англійської мови)./ Т.Р. Тимошенко. Про одну особливість сучасного публіцистичного стилю в США (на матеріалі газет і журналів США)./ В.І. Пономаренко. Деякі особливості конструкцій специфікативного розширення./ Г.І. Студенець. До питання про інтернаціоналізацію сільськогосподарської термінології грунтознавства)./ О.М Кобжев. Розвиток англійської морфологічної термінології з середини 17 до другої половини 18ст./ Р. М Шамсутдінова. Специфіка структурного перетворення крилатих виразів у процесі їх переходу до складу фразеології (на матеріалі німецької мови)./ В. І Гаврись. Німецькі лексичні запозичення в лексико-семантичній системі української мови./ О.П. Пророченко. Вплив інтра- та екстралінгвістичних факторів на динаміку семантичних змін іншомовних термінів (на матеріалі термінів Presse i Speicher в німецькій мові)./ А.Л. Білогуб. Ранні переклади творів М.Коцюбинського німецькою мовою./ В.Г. Михайлюк. Деякі загальні підсумки розвитку класичного вчення про німецький словотвір./ Г.І Артемчук. Із спостережень над семантичним розвитком деяких дієслів руху в сучасній німецькій мові./ Л.І Цима. Вживання поширеного й непоширеного означення з стрижневим словом-дієприкметником у художній літературі 19-20ст./ Ф.Г Оганджанян. Фоно-орфографічна асиміляція німецьких запозичень в українській мові (на основі лексики роману П.Козланюка Юрко Крук./ Давиденко.О.М. До питання про збагачення німецької торговельно-економічної термінології калькуванням./ Т.І. Перепелиця. До питання про лінгвістичну структуру французького діалогічного мовлення./ Е.Е Вільчек. Стилістичні особливості підсилювальних фразеологічних одиниць у сучасній французькій мові./ Л.В. Воробйова. До питання про логіко-синтаксичне членування речення в середньофранцузькій мові (на матеріалі хронік)./ Л.Ф. Лінкевич. Порівняльне вивчення афіксації французької і української мов./ Г.І. Панич. Функції стилістичного прийому оновлення фразеологізмів в історичних романах Б.Преса Гальдоса./ Л. Г. Зернова. Робота із словниковими зошитами з французької мови в 5-6-х класах загальноосвітньої школи./ Н.К. Антипович. Про систему вправ для розвитку мовної аудитирної пам’яті студентів- першокурсників мовного вузу./ М. В. Ляховицький, С.Ю. Ніколаєва. Деякі питання організації навчання читання літератури з фаху./ І.І. Полякова. До питання про частко програмований підручник з граматики для студентів 1 курсу мовного вузу./ Г.С. Чекаль. Використання друкованого матеріалу у фоновправах./ Р.І. Борисова. До питання про деякі психолінгвістичні особливості сприймання іншомовної лексики у звуковому коді в аспекті її методичної типології./ І.В. Бессонова. До питання про навчання інтонації в мовному вузі./ К.І. Шевцова. До проблеми навчання читання англійською мовою в 2-му класі./ К.І. Онищенко, В.М. Плахотник. Залнжність основних характеристик вправ для керованого лабораторного заняття від його мети та змісту навчання (початковий етап навчання на факультеті англійської мови)./ С.В. Гапонова. Досвід зіставлення двох способів навчання діалогічного мовлення./ В.М. Очкасова. До питання про місце позаудиторного читання в системі видів навчального читання в мовному вузі./ Л. П. Карпенко.
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 4И(09)/П957
Автор(ы) : Чекаль Г.С.
Заглавие : До питання про частко програмований підручник з граматики для студентів 1 курсу мовного вузу.
Место публикации : Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В 2.: Республіканський науково-методичний збірник. - Київ: Радянська школа, 1975. - С. С.150-154 (Шифр 4И(09)/П957-808605)
ББК : 4И(09)
Предметные рубрики: Мовознавство
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): методика викладання внз--
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 4и(07)/П727
Автор(ы) : Синев Р., Высоковский А.А
Заглавие : Пособия по развитию навыков устной речи на темы научной специальности
Место публикации : Преподавание иностранных языков: теория и практика. - Москва: Наука, 1971. - С. С.358-361 (Шифр 4и(07)/П727-118221)
ББК : 4и(07)
Предметные рубрики: Мовознавство
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): підручник
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 74.261.7Англ./B-167
Заглавие : Background to Teaching English
Место публикации : Baker Joanna. The English Language Teacher`s Handbook: How to teach large classes with few resources/ Baker Joanna; Joanna Baker. - London: VSO, 2005. - С. 14-20. - ISBN 0-8264-4787-2 (Шифр 74.261.7Англ./B-167-963433). - ISBN 0-8264-4787-2
ББК : 74.261.7Англ.
Предметные рубрики: Мова англійська-- Методика викладання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): теорія мови--погляд граматичний--підхід функціональний--підручник
Найти похожие

6.

-2004г.,N 1
Интересные статьи :
Крючков Г. Болонський процес як гармонізація європейської системи вищої освіти/ Г. Крючков (стр.4-8) фывфыв: міжнародна освіта
Державний стандарт базової і повної загальної середньої овіти (стр.10-19) фывфыв: програма
Завдання для державної підсумкової атестації з іноземної мови 9 клас (стр.20-22) фывфыв: атестація
Завдання для державної підсумкової атестації з іноземної мови. 11 клас (стр.23-28) фывфыв: атестація
Коваленко О. Як працювати ефективніше ?/ О. Коваленко ; Г. Шишкова; Т. Гросе; Ж. Томусяк (стр.30-31) фывфыв: ефективність навчання
[ Шекспір ] (стр.49-57) фывфыв: позкласна робота,вірші,сонети
Хом'як Є. Надати мовленню барв і емоцій/ Є. Хом'як ; н. Доусон; В. Галушка; В. Редько, С. Карп, О. Кохан (стр.58-64) фывфыв: усне мовлення,емоційне мовлення
Козачинська О. Все - про пресу/ О. Козачинська ; О. Торгачова; Б. Шалагінов (стр.80-85) фывфыв: мас-медіа,преса
Шишкова Г. Як збудити цікавість ? План-конспект уроку " Учень та його оточення "/ Г. Шишкова ; Т. Гросе; Ж. Томусяк (стр.65-77) фывфыв: для найменших,на початковому етапі,інтерактивний урок
Рудан О. Дамо світові шанс/ О. Рудан ; Л. Сернова; І. Ситдикова (стр.86-91) фывфыв: мир,література
Доусон н. Підручник з іноземної мови має навчити успіху ..." / н. Доусон ; В. Галушка; В. Редько, С. Карп, О. Кохан (стр.92-93) фывфыв: успішне навчання,підручник
Торгачова О. Працюємо із задоволенням: Конспект уроку-гри ( нім. мова )/ О. Торгачова ; Б. Шалагінов (стр.94-97) фывфыв: гра на уроці,німецька мова,для найменших
Гросе Т. На нашому уроці - найцікавіше/ Т. Гросе ; Ж. Томусяк (стр.98-100) фывфыв: мотивація,німецька мова
Сернова Л. Мандруючи країною знанаь / Л. Сернова ; І. Ситдикова (стр.101-105) фывфыв: німецька мова
Галушка В. Вивчаємо мову - виховуємо характер/ В. Галушка ; В. Редько, С. Карп, О. Кохан (стр.106-108) фывфыв: риси характеру,ніиецька мова
Шалагінов Б. Розвиваючи творчу уяву читача: монограічний аналіз вірша Генріха Гейне " Лорелей "/ Б. Шалагінов (стр.109-112) фывфыв: Гейне,німецька поезія,лорелей
Томусяк Ж. Сторінками граматичного зошита/ Ж. Томусяк (стр.113-115 ) фывфыв: французька граматика
Ситдикова І. Комп'ютер поспішає на допомогу/ І. Ситдикова (стр.116-120) фывфыв: новітні технології,вивчення французької мови
Редько В. Майбутнє починається сьогодні/ В. Редько, С. Карп, О. Кохан (стр.120-125) фывфыв: іспанська мова
Интересные статьи :
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Доусон н.
Заглавие : Підручник з іноземної мови має навчпти успіху ..."
Место публикации : Іноземні мови в начальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2004. - №1. - С. 92-93 (Шифр І2/2004/1)
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): успішне навчання--підручник
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Паршикова Е.
Заглавие : Принципы отбора и организации материала для обучения иностранному языку в начальной школе
Место публикации : Іноземні мови. - Киiв: Ленвіт, 2004. - №1. - С. 41-47 (Шифр І1/2004/1)
Предметные рубрики: Мови іноземні-- Методика викладання-- ПОЧАТКОВА ШКОЛА
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): підручник--зміст освіти
Найти похожие

9.

-2004г.,N 2
Интересные статьи :
Вчимо іноземні мови по-новому (стр.4) фывфыв: НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Про вивчення іноземних мов у 2004/2005 навчальному році: Методичний лист Міністерства освіти і науки України (стр.6-9) фывфыв: методика,методичний лист
Програми з іноземних мов для загальноосвітніх закладів 12-річної школи (стр.10-27) фывфыв: методика
Як зробити підручник сучасним? Крітерії оцінювання НМК з іноземної мови для загальноосвітніх шкіл (стр.28-31) фывфыв: ПІДРУЧНИК
Хто перемагає в олімпіаді? (стр.34-70) фывфыв: олімпіада для 9-11 класів
Тучина Н. Олімпіада з англійської мови: завдання на завтра/ Н. Тучина ; О. Коваленко (стр.71-75) фывфыв: олімпіада
Ковальчук Л. У ритмі джазу: конспект уроку в 4-му класі/ Л. Ковальчук ; Ю. Семенчук (стр.76-83) фывфыв: урок,музика,джаз
Макаренко Л. Вивчати німецьку мову - цікаво !/ Л. Макаренко ; О. Вєтохов (стр.84-85) фывфыв: методика
Мацуєв О. Німецька - у сільській школі/ О. Мацуєв ; П. Зернецький (стр.86)
IV етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з французької мови (стр.88-101) фывфыв: французька мова ,олімпіада
IV етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з іспанської мови (стр.102-127) фывфыв: олімпіада ,іспанська мова
Береславська В. Прослухати і зрозуміти: аудіювання. Іспанська мова/ В. Береславська (стр.128-134)
Коваленко О. Вчимося самореалізації: Розвиток навичок креативного мислення через спілкування в контексті оновлення змісту освіти і технологія навчання у навчальних закладах України/ О. Коваленко (стр.136-142)
Семенчук Ю. Іноземна мова - для реального життя/ Ю. Семенчук (стр.143-152) фывфыв: ділова мова
Вєтохов О. Сприйняти, відчути і відтворити/ О. Вєтохов (стр.153-162) фывфыв: психолінгвістика,навчання фонетиці
Зернецький П. Хто я? Який я? [ Антропологічні, психологічні та мовленнєві типи особистості ]/ П. Зернецький (стр.164-176)
Куранова С. У пошуках смислових зв'язків / С. Куранова (стр.178-184) фывфыв: семантика,мовленнєва діяльність
Щорічний конкурс на краще есе проводить рада гендерного розвітку корпусу миру США (стр.186-192) фывфыв: корпус миру
Интересные статьи :
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : Як зробити підручник сучасним? Крітерії оцінювання НМК з іноземної мови для загальноосвітніх шкіл
Место публикации : Іноземні мови в начальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2004. - №2. - С. 28-31 (Шифр І2/2004/2)
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): навчально-методичі комплекси--підручник
Найти похожие

11.

Заглавие газеты: English Language and Culture. Weekly -2004г.,N 31
Интересные статьи :
Happy Day of Knowledge! (стр.1) фывфыв: ВІРШ,СВЯТА,ШКОЛА день знань
Про вивчення іноземних мов у 2004/2005 навчальному році (стр.3-4) фывфыв: методика,РЕФОРМА ОСВІТИ,КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА, КОМУНИКАТИВНИЙ МЕТОД
Teacher's Portfolio (стр.5) фывфыв: ВЧИТЕЛЬ,ПРОФЕСІЇ,портфоліо
Guidelence on Using the Language Biography (стр.5-7) фывфыв: ІНОЗЕМНІ мови,АНГЛІЙСЬКА,ЗНАННЯ іноземних мов
Англійський щоденник як складова частина мовного портфоліо (стр.8-9) фывфыв: методика,портфоліо
[ шкільна реформа, підручник, професіоналізм вчителя, комунікативний метод ] (стр.10-12)
[ календарно-тематичне планування з підручника " Blue Skies. 3" для викладання у 4-му класі зош ( 1-2 години на тиждень] (стр.2-22) фывфыв: календарно-тематичне планування,нмк за підручниками Welcome, Bravo! Cambridge University Press" , " Gey Set - Go! ", " Blue Skies. 3 "
Ukrainian- English Transliteration Table (стр.23) фывфыв: УКРАЇНІКА,МІСТА УКРАЇНИ,українська топонімія
Punctuation (стр.13-19) фывфыв: пунктуація,ГРАМАТИКА
Интересные статьи :
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из газеты
Шифр издания :
Заглавие : [ шкільна реформа, підручник, професіоналізм вчителя, комунікативний метод ]
Место публикации : English Language and Culture. - Киiв: Шкільний світ, 2004. - №31. - С. 10-12 (Шифр E1/2004/31)
Предметные рубрики: Мови іноземні-- Методика викладання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): регламентуючі документи
Найти похожие

13.

Заглавие газеты: English Language and Culture. Weekly -2004г.,N 35
Интересные статьи :
Fair to Teachers, Fair to Learners: Exploring Textbooks for Young Learners (стр.3-4) фывфыв: ПІДРУЧНИК,ДЛЯ НАЙМЕНШИХ
Benefiting from Reading Independently (стр.4-5) фывфыв: ЧИТАННЯ
Looking for the Relationship Between Facts (стр.5-8) фывфыв: УРОК
Situational English and Vocabulary Enrichment Lesson (стр.9-11) фывфыв: ЛЕКСИКА
How to Encourage Students to Read (стр.12-13) фывфыв: ЧИТАННЯ
Strange Letters and Words (стр.13-15) фывфыв: АЛФАВІТ,РИМОВКИ,СКОРОМОВКИ
For Home Reading Lessons (стр.16-18) фывфыв: ДОМАШНЄ ЧИТАННЯ
The System of Education Needs Changes (стр.19) фывфыв: ОСВІТА УКРАЇНИ
Let's Teach Communication (стр.20-21) фывфыв: КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА
Интересные статьи :
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из газеты
Шифр издания :
Заглавие : Fair to Teachers, Fair to Learners: Exploring Textbooks for Young Learners
Место публикации : English Language and Culture. - Киiв: Шкільний світ, 2004. - №35. - С. 3-4 (Шифр E1/2004/35)
Предметные рубрики: Мова англійська-- Методика викладання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): підручник--казки
Найти похожие

15.

-2004г.,N 4
Интересные статьи :
Програми для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови ( початкова школа ) Проект (стр.6-17) фывфыв: ПРОГРАМИ
Нові підручники виховують майбутніх громадян Європи (стр.18) фывфыв: ПІДРУЧНИК,ЄВРОРАДА
Шишкова Г. Як збудити цікавість?/ Г. Шишкова ; Л. Гульпа (стр.28-36) фывфыв: МОТИВАЦІЯ
Poetry in the Classroom: You Are the Poet and You Don't Even Know It ! (стр.37-39) фывфыв: ПОЕЗІЯ
Як навчиться мислити? (стр.40-43) фывфыв: МИСЛЕННЯ
У королівстві ABC. Підсумковий урок-свято у 2-му класі (стр.44-47) фывфыв: АЛФАВІТ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА
Завдання з читання для тематичної атестації в 9-му класі (стр.48-56) фывфыв: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ, ЧИТАННЯ
Редько В. Як забезпечити в навчанні іноземної мови ефективне функціонування системи: учитель - підручник - учень/ В. Редько (стр.62-68) фывфыв: ЕФЕКТИВНІСТЬ НАВЧАННЯ, ПІДРУЧНИК
Гульпа Л. How Hungarian Teachers " Do " Critical Thinking Through Communication / Л. Гульпа (стр.68-76) фывфыв: критичне мислення
Вєтохов О. Важлива складова комуникативної спрямованості/ О. Вєтохов (стр.76-84) фывфыв: КОМУНИКАТИВНИЙ МЕТОД
Куранова С. Із чого складається ситуація?/ С. Куранова (стр.102-112) фывфыв: СЕМАНТИКА
Лебедівна Л. Загадка Гаррі Поттера/ Л. Лебедівна (стр.86-100) фывфыв: ГАРІ ПОТЕР
Интересные статьи :
Найти похожие

16.

-2005г.,N 2
Интересные статьи :
"Razom Nas Bagato" звучить на восьми мовах (стр.4) фывфыв: єврорбачення,ПІСНЯ " Разом нас багато "
Полянський П. Педагогічна адаптація учнів 5-го класу до навчання в основній школі / П. Полянський ; В. Редько; Т. Голуб; О. Коваленко (стр.6-9) фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Коваленко О. Методичні рекомендації з навчання іноземної мови у 5-му класі 12-річної загальноосвітньої школи / В. Редько; Т. Голуб; О. Коваленко (стр.9-14) фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Програми та мовленнєва компетенція з іноземної мови для 5 класу 12-річної зош ( Четвертий рік навчання ): англ., німецька, французька, іспанська мови (стр.9-14) фывфыв: ПРОГРАМИ
Концепція навчання другої іноземної мови в загальноосвітніх навчальних закладах (стр.24-32) фывфыв: КОНЦЕПЦІЯ, ЗАГАЛЬНА МЕТОДИКА, НОВІТНІ МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ ІНОЗ
Прогами та мовленнєва компетенція з другої іноземної мови для 5 класу 12-річної загальноосвітньої школи (перший рік навчання ) : англ., франц., іспан. мови (стр.32-38) фывфыв: ПРОГРАМИ
Завдання для Державної атестації учнів загальноосвітніх навчальних закладів з іноземної мови 9, 11 класи (стр.40-50) фывфыв: АТЕСТАЦІЯ, АТЕСТАЦІЯ, ЕКЗАМЕН
Редько В. Підручник як модель системи навчання ( Особливости навчання іноземної мови учнів основної школи крізь призму вітчизняного підручникотворення )/ В. Редько ; Т. Голуб; О. Коваленко (стр.50-56) фывфыв: ПІДРУЧНИК
Карп'юк О. Англійська - це міст для спілкування ( " English is a bridge for communication" - стверджують головні герої сюжетної лінії підручника " Еnglish - 5 "/ О. Карп'юк ; Н. Чумак (стр.56-62) фывфыв: ПІДРУЧНИК,КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА
Сірик Т. Переорієнтуватися на особистість учня ( З досвіду реалізації авторської концепції викладання другої іноземної мови в сучасній зош )/ Т. Сірик ; І. Молоцька (стр.62-68) фывфыв: ОСОБИСТІСТЬ УЧНЯ, ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ, ОСОБИСТІСНЕ НАВЧАННЯ
Басай Н. Навчально-методичний комплект " Guten tag ! 5 "вчить, виховує та розвиває / Н. Басай ; о. ПЕРШУКОВА (стр.68-74) фывфыв: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧІ КОМПЛЕКСИ
Матвієнко Т. Вчимося за допомогою нового НМК з німецької " Halo, Freunde!"/ Т. Матвієнко ; б. ШАЛАГІНОВ (стр.74-78) фывфыв: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧІ КОМПЛЕКСИ,НІМЕЦЬКА МОВА
Голуб Т. Підручник навчає та допомагає повірити в себе/ Т. Голуб ; О. Коваленко (стр.78-82) фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ПІДРУЧНИК
Чумак Н. Розвивати інтерес до кожної іноземної мови ( Концепція НМК " Francais 5 (1)'' )/ Н. Чумак (стр.82-86) фывфыв: ПІДРУЧНИК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Психологічний лікнеп. Читати і ще раз читати! ( Психологія навчаня читання іншомовних текстів ) (стр.68-96) фывфыв: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ, ПСИХОЛОГІЯ
Молоцька І. Актвізуючи сиситему навчання (Використання дидактичної гри у підготовці фахівців агономічних спеціальностей )/ І. Молоцька (стр.96-106) фывфыв: ГРА НА УРОЦІ, ГРА, РОЛЬОВА Г
ПЕРШУКОВА о. Формуючи " європейську свідомість "( Європейській досвід структурування соціокультурного компонента зміту навчання іноземної мови )/ о. ПЕРШУКОВА (стр.106-116) фывфыв: ЄВРОРАДА, МІЖНАРОДНА ОСВІТА,, СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД
ШАЛАГІНОВ б. МОНОГРАФІЧНИЙ АНЛІЗ ВІРША " DAS MADCHEN AUS DER FREMDE " До 200-ої річниці смерті Фрідріха Шиллера ) / б. ШАЛАГІНОВ (стр.120-126) фывфыв: ЛІТЕРАТУРА НІМЕЧЧИНИ,Шіллер
Коваленко О. Вітчизняні підручники будуть кращими!/ О. Коваленко (стр.126-128) фывфыв: ПІДРУЧНИК, ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ
Интересные статьи :
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Редько В.
Заглавие : Підручник як модель системи навчання ( Особливости навчання іноземної мови учнів основної школи крізь призму вітчизняного підручникотворення )
Место публикации : Іноземні мови в начальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2005. - №2. - С. 50-56 (Шифр І2/2005/2)
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): підручник
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Карп'юк О.
Заглавие : Англійська - це міст для спілкування ( " English is a bridge for communication" - стверджують головні герої сюжетної лінії підручника " Еnglish - 5 "
Место публикации : Іноземні мови в начальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2005. - №2. - С. 56-62 (Шифр І2/2005/2)
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): підручник--комуникативна методика
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Голуб Т.
Заглавие : Підручник навчає та допомагає повірити в себе
Место публикации : Іноземні мови в начальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2005. - №2. - С. 78-82 (Шифр І2/2005/2)
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): французька мова, підручник
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Чумак Н.
Заглавие : Розвивати інтерес до кожної іноземної мови ( Концепція НМК " Francais 5 (1)'' )
Место публикации : Іноземні мови в начальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2005. - №2. - С. 82-86 (Шифр І2/2005/2)
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): підручник, французька мова
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-115