Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (102)Статті з періодичних видань та збірок (364)Рідкісні і цінні видання (1)Документи на електронних носіях (1)Документи про Рівненщину (30)Книги іноземними мовами (22)Бібліотека творів авторів Рівненщини (1)Рівненщина: Минуле і сьогодення (4)Історична Волинь (4)Газета “Червоний прапор” (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=МОВЛЕННЯ<.>)
Общее количество найденных документов : 593
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Яніна В. Епізоди реального спілкування англійською мовою учнів 5-6 класів/В. Яніна // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2004,N №2.-С.22-23
2.

Ягеніч Л. Навчання усного іншомовного мовлення студентів немовних ВНЗ/Л. Ягеніч // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.104 (2). -Кіровоград, 2012.-С.436-440
3.

Ющенко Г. Особливості дослідження соціокультурної варіативності інтонації мовлення/Г. Ющенко // Наукові записки. Філологічні науки. В.138. -Кіровоград:Міністерство освіти і науки України, 2015.-С.571-576
4.

Щербак О. Підготовчі вправи для навчаннія старшокласників французького писемного мовлення на основі інтенсивної методики/О. Щербак // Іноземні мови. -Киiв:Ленвіт, 2005,N №2.-С.17-21
5.

Шпакова В. Обучение английской разговорной речи в детском саду /В. Шпакова // Иностранные языки в школе. -М., 2005,N №4.-С.69-74
6.

Школіна О. Визначення суб’єкту в американських віршованих текстах/О. Школіна // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.105(2). -Кіровоград, 2012.-С.287-291
7.

Шестовалова В. Вірші для навчання лексики та усного мовлення/В. Шестовалова // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2004,N №21.-С.65
8.

Шевченко І. Культура мовлення майбутніх вчителів англійської мови/І. Шевченко // Наукові записки. Серія "Філологічні науки ". В.128. -Кіровоград, 2014.-С.511-515
9.

Шевельова-Гаркуша Н. Взаємообумовленість способів ритміко-синтаксичної організації та семантики поетичних текстів (на матеріалі сучасного американського віршованого мовлення)/Н. Шевельова-Гаркуша // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.29. -Острог, 2012.-С.390-393
10.

Швець О. Гендерні особливості школярів у процесі навчання діалогічного мовлення в процесі викладання англійської мови/О. Швець // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2010,N №4.-С.5-8
11.

Черняк Ю. Особливості інтерактивного навчання англійського діалогічного мовлення студентів вищих навчальних закладів/Ю. Черняк // Актуальні питання лінгвістики, літературознавства та інноваційної методики викладання іноземних мов. -Тернопіль, 2011.-С.226-229
12.

Черняк О. Особливості номінацій невербальних засобів позначення осуду в сучасній англійській мові./О. Черняк // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.8.. -Острог, 2007.-С.321-329
13.

Частини тіла (My Body). // Перші кроки в англійській.. -Киiв:Шкільний світ, 2011.-С.32-36
14.

Цырлина З. Развитие навыков устной речи на уроках немецкого языка в старших классах/З. Цырлина // Иностранные языки в школе. -М., 2010,N №4 Специальный выпуск.-С.84-89
15.

Хробостова Е. Развитие навыков говорения и чтения в процессе работы с газетными материалами/Е. Хробостова // English. -М.:Первое сентября, 2009,N №20.-С.2-5
16.

Хом’як І. Аналіз підходів до вирішення проблеми формування орфографічних навичок./І. Хом’як // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.22... -Острог, 2012.-С.205-214
17.

Хомицька І. Прагматико-функціональні особливості неологізмів у іспанському масмедійному дискурсі/І. Хомицька // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.29. -Острог, 2012.-С.211-214
18.

Хом'як О. Надати мовленню барв і емоцій/О. Хом'як // Іноземні мови в начальних закладах. -Киiв:Педагогічна преса, 2004,N №1.-С.58-64
19.

Хвин С. 24 тезиса об искусстве диалога/С. Хвин // Новая Польша. -Варшава:Instytut Ksiazki Dzial Wydawnitctw, 2018,N №3.-С.3-6
20.

Хасевич С. Комплекс вправ з використанням вербально-зорових опор для навчання монологічного мовлення учнів на середньому етапі /С. Хасевич // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2006,N №17.-С.30-31
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120