Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (143)Статті з періодичних видань та збірок (78)Рідкісні і цінні видання (8)Документи на електронних носіях (1)Документи про Рівненщину (17)Книги іноземними мовами (54)Історична Волинь (11)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=ЛІНГВІСТИКА<.>)
Общее количество найденных документов : 653
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Методическая мозаика - 2008г.,N 4 (Введено оглавление)
2.

Німецька мова в школі - 2018г.,N 7 (Введено оглавление)
3.

English - 2010г.,N 11 (Введено оглавление)
4.

Grabe William Reading in a Second Language. Moving from Theory to Practice./William Grabe. - 2009
5.

What's the Use of 'Triadic Dialogue'?: An Investigation of Teacher-Student Interaction / H. Nassaji, G. Wells // Applied Linguistics.Vol.21.N - 3. September 2000. -Oxford:Oxford University Press, 2000.-С.376-406
6.

The nature of reading: Defining reading // Reading in a Second Language. Moving from Theory to Practice.. -New York:Cambridge University Press, 2009.-С.4-20
7.

Cognitive issues in reading // Reading in a Second Language. Moving from Theory to Practice.. -New York:Cambridge University Press, 2009.-С.59-82
8.

Models and more models of reading: Explaining reading // Reading in a Second Language. Moving from Theory to Practice.. -New York:Cambridge University Press, 2009.-С.83-106
9.

How reading works: The building blocks of fluency and comprehension // Reading in a Second Language. Moving from Theory to Practice.. -New York:Cambridge University Press, 2009.-С.21-38
10.

Comprehension processes. How reading works // Reading in a Second Language. Moving from Theory to Practice.. -New York:Cambridge University Press, 2009.-С.39-58
11.

Second Language Figurative Proficiency: A Comparative Study of Malay and English / J. Charteris-Black // Applied Linguistics.Vol.23.N - 1. March 2000. -Oxford:Oxford University Press, 2002.-С.104-133
12.

Prepositions in UK Monolingual Learners' Dictionaries: Expanding on Lindstromberg's Problems and Solutions / M. Brala // Applied Linguistics.Vol.23.N - 1. March 2000. -Oxford:Oxford University Press, 2002.-С.134-140
13.

A Sociolinguistically Based, Empirically Researched Pronunciation Syllabus for English as an International Language / J. Jenkins // Applied Linguistics.Vol.23.N - 1. March 2000. -Oxford:Oxford University Press, 2002.-С.83-104
14.

Learner Development in Language Learning / A. Wenden // Applied Linguistics.Vol.23.N - 1. March 2000. -Oxford:Oxford University Press, 2002.-С.32-55
15.

Reconsidering Low-rising Intonation in American English / J. Levis // Applied Linguistics.Vol.23.N - 1. March 2000. -Oxford:Oxford University Press, 2002.-С.56-82
16.

In Search of Yesterday's Words: Reactivating a Long-Forgotten Language / Kees De Bot, S. Stoessel // Applied Linguistics.Vol.21.N - 3. September 2000. -Oxford:Oxford University Press, 2000.-С.333-353
17.

Measuring Spoken Language: A Unit for All Reasons / P. Foster, A. Tonkyn, G. Wigglesworth // Applied Linguistics.Vol.21.N - 3. September 2000. -Oxford:Oxford University Press, 2000.-С.334-375
18.

Child Second Language Attrition: A Longitudinal Case Study / M. Tomiyama // Applied Linguistics.Vol.21.N - 3. September 2000. -Oxford:Oxford University Press, 2000.-С.304-332
19.

Applied Linguistics.Vol.21.N - 3. September 2000. - 2000
20.

Applied Linguistics and Evidence-based Classroom Practice: The Case of Foreign Language Grammar Pedagogy / R. Mitchell // Applied Linguistics.Vol.21.N - 3. September 2000. -Oxford:Oxford University Press, 2000.-С.281-303
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120