Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (22)Статті з періодичних видань та збірок (2)Документи про Рівненщину (57)Бібліотека творів авторів Рівненщини (8)Рівненщина: Минуле і сьогодення (1)Історична Волинь (95)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Федоришин, М.$<.>)
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
Сигли бібліотек за посиланням
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 81.2(4 Укр)/Н34
Заглавие : Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.33
Выходные данные : Острог, 2013
Цена : Б.ц.
ББК : 81.2(4 Укр)
Содержание : Просодична актуалізація точки зору в англомовному політичному дискурсі./ О. Алексієвець. Когнітивні механізми у німецькомовному побутовому анекдоті./ С. Бассай. Лінгвокультурологічний контекст при вивченні іноземної мови./ Н. Башук. Концептуальна метафора часу в політичному дискурсі США./ О. Безугла. Специфіка номінацій кольорів в актуалізації текстового концепту жіночність у французькій реалістичній прозі ХІХ-ХХ ст./ Ж. Буць. Реалізація категорії ввічливості за допомогою мовленнєвих актів (на матеріалі англійського та українського мовлення)./ О. Заграновська. Масова двомовність на території Тунісу як наслідок французької колонізації./ О. Мазніченко. Мовні та позамовні аспекти соціальних та історико- еволюційних процесів становлення комунікативної поведінки у ранньому англійському суспільстві./ Н. Михальчук. Англомовний політичний дискурс і міжкультурна комунікація: лінгводидактичний аспект./ М. Нарійчук. Розвиток лінгвальної моделі часу в німецькій мові./ М. Фант. Когнітивні та гендерні дослідження англомовної публіцистичної преси України./ О. Федорова. Когнітивні засади втілення комунікативної стратегії завдання образи в німецькомовному дискурсі./ В. Хорошилова. Интерактивные учебники по английскому языку: почему их нет в украинских технических вузах./ Д. Бубнова. Міжкультурна компетенція як складова триєдиної мети інозеномовної підготовки сучасних фахівців (на матеріалі німецької мови)./ М. Гавриш. Особливості методики формування англомовної соціокультурної компетенції студентів мовних вузів./ О. Каніболоцька. Інноваційні методи формування іншомовної комунікативної культури в студентів на заняттях з іноземної мови./ О. Касаткіна. Вправи для розвитку діалогічного мовлення на початковому та середньому етапах навчання французької мови./ О. Ковальчук. Використання методу навчання по станціях на заняттях з німецької мови./ О. Марунько. Можливості використання методики "Peer teaching" у навчанні іноземної мови./ Л. Морська. Проектна методика на уроках іноземної мови у загальноосвітній школі./ О. Москалець. Метод алгоритмізації як засіб нівеляції типових помилок студентів під час визначення головних членів англійського простого речення./ Н. Сердюк. Відбір автентичних художніх фіьмів для формування англомовної соціокультурної компетентності майбутніх філологів./ Ю. Трикашна. Центр самопідготовки майбутніх вчителів іноземної мови як засіб автономного формування іншомовної культури./ А. Умінська. Конфігуративна модель мовлення у контексті вивчення іноземних мов./ М. Федоришин. Робота в групах на заняттях англійської мови як іноземної./ Л. Штохман. Принципи формування навичок та вмінь професійно спрямованого публічного мовлення англійською мовою студентів старших курсів технічного ВНЗ./ О. Браславська. Творча самореалізація особистості у процесі професійної самостійної роботи з іноземної мови./ Л. Гречок. Критерії сформованості англомовної лінгвопрагматичної компетенції майбутнього вчителя англійської мови. / І. Каменська. Роль віршованого матеріалу у навчанні лексики англійської мови учнів початкової школи./ О. Костюк. Визначення рівня сформованості міжкультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови./ О. Мартинюк. Концепція діалогу культур як теоретична основа формування міжкультурної компетентності вчителя іноземної мови./ С. Радул. Аудіювання та відіювання англомовних професійно спрямованих матеріалів із студентами-економістами./ Ю. Семенчук. Використання мультимедійних засобів у процесі вивчення дисципліни "іноземної мови за професійним спрямуванням" в технічному університеті./ Г. Сокол. Особливості навчання студентів вищих учбових закладів іноземним мовам в умовах міжкультурної інтеграції./ Я. Фрондзей.
Перейти к внешнему ресурсу https://lingvj.oa.edu.ua/nz_vyp_33
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 81.2(4 Укр)/Н34
Автор(ы) : Федоришин М.
Заглавие : Конфігуративна модель мовлення у контексті вивчення іноземних мов.
Место публикации : Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.33. - Острог, 2013. - С. 229-234 (Шифр 81.2(4 Укр)/Н34-890715)
ББК : 81.2(4 Укр)
Предметные рубрики: Мови іноземні-- Методика викладання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): дискурс
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 81.2(4 Укр)/Н34
Заглавие : Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.42 : Збірник наукових праць
Выходные данные : Острог, 2014
Колич.характеристики :300 с
Цена : Б.ц.
ББК : 81.2(4 Укр)
Содержание : Образна складова лінгвокультурного типажа ''Aussteiger"/ О.Ю. Бондарчук. Ненаголошений вокалізм в акцентно-ритмічній системі англійського мовлення українців/ А. Варлакова. Семантика "Persuasion'' у мові та дискурсі/ М. Веренько. Категоризація ціннісних концептів американського та українського політикуму/ І Галаса. Ієрархічна організація базового когнітивного домену час у концептосистемі англійської загадки/ Н. Голіяд. Методика лінгвокогнітивного аналізу англомовної прозової байки/ О. Гончарук. Міфологічна картина світу давніх германців в системах простору та часу/ Т. Гузій. Феміністичні мотиви у творчості Сільвії Плат/ О. Заболотна. Національно-культурний зміст ФО з позицій когнітивного підходу (на матеріалі німецької, французької та української мов)/ Р. Каракевич. Інтеграція вербальних та візуальних компонентів товарних знаків в англомовному рекламному дискурсі/ Ю. Кононець. Лексико-семантична асиміляція англоамериканізму шоп в українській та російській мовах початку ХХІ століття/ Т. Лелека. Номінативні конструкції у наративній структурі художнього тексту (на матеріалі роману "Le Planetium" Н.Саррот)/ О. Мамосюк. Динаміка семантичної структури лексеми Family в контексті еволюції британської мовної картини світу/ І. Матіяш. Когнитивные барьеры в межкультурной коммуникации на английском лингва франка/ К. Мележик. Семантичны класи дыэслыв в актуалызацыъ концепту Globalisation у науковому дискурсі/ Л. Мунтян. Об?єктивація концепту success в американському журнальному рекламному дискурсі початку ХХІ ст/ О. Оленюк. Методика проведення та лінгвістична інтерпретація результатів акустичного аналізу просодики комунікативного членування німецької промови/ О. Падалка. Ціннісні орієнтири військовослужбовців України, США та Великобританії (на матеріалі текстів військових керівних документів)/ В. Старух. Вербальна об’єктивація цінностей і стереотипів англійської авіаційної субкультури/ В. Тарасова; В Тарасова. Особливості структурних складових лінгвокультурних концептів/ М. Томенчук. Типи класифікацій морфем у систематичних, аналітичних і аглютинативних мовах/ В. Урядова. Вербалізація концепту "егоїзм" у художній літературі першої половини ХХст/ Ж. Черська. Розкриття соціцокультурного потенціалу лексичних одиниць з метою формування соціокультурної компетенції у процесі вивчення іноземних мов/ І. Голуб. Специфіка використання методики КЛАНЗА у навчальному процессі/ Т. Деркач-Падясек. Використання презентації як складової комп’ютерних технологій на заннятях з англійської мови/ В. Котлярова. Комуникативная функция терминологии в когнитивном аспекте исследования/ Л. Лазуренко. Ядерна лексема "culture" у сфері культурно-антропологічної термінології/ С. Лежньов. Формування іншомовної комунікативної компетенції у студентів нефілологічних спеціальностей/ О. Максименко. Розвиток діалогічних умінь старшокласників засобами читання художніх творів англійською мовою/ Г. Матюха. Деловая игра как средство формирования навыков межкультурного общения студентов экономического вуза/ Л. Селюжицкая. До питання осучаснення навчання англійській мові/ Ю. Стежко. Конфігуративна модель мовлення у контексті вивчення іноземних мов: структура комунікатів/ М. Федоришин. Групова робота на заняттях з іноземної мови: чому вона вчить студента і чому вона вчить викладача/ Л. Халезова. Вплив сучасних глобалізаційних процесів на формування міжкультурної компетенції під час вивчення іноземних мов (інноваційні методи на прикладі французької та італійської мови)/ О. Яницька. Фахова комунікативна компетентність як необхідна умова професійної освіти/ А. Андрощук. Перспективи використання досвіду підготовки вчителів для шкіл національних меншин в Україні у сучасній системі освіти/ Л. Войналович. Формування англомовної професійної компетенції у студентів-журналістів шляхом вивчення фахової термінології/ Г. Деркач. Форми і методи навчання вчителів загальноосвітніх акладів Швеції до застосування ІКТ/ І. Капустян. Особливості формування іншомовної компетенції у студентів вищих навчальних закладів економічної спрямованості/ К. Лесневська. Формування когнітивно-прагматичної іншомовної компетенції майбутнього економіста/ Л. Мармураш. Моделювання професійно-комунікативних ситуацій в іншомовній підготовці фахівців технічного профілю/ О. Можаровська. Термінологічні особливості музичної професійної лексики/ І. Мурадханян. Світоглядні орієнтири сучасного іншомовного соціокультурного простору в формуванні фахівців нефілологічних спеціальностей (на прикладі викладання німецької мови як другої іноземної у Донну)/ О. Назаренко. Специфіка викладання перекладу студентам фаху "міжнародні відносини" в процесі професійної іншомовної підготовки/ С. Перова. Іншомовна комунікативна компетентність у процесі формування професійної компетенції майбутніх фахівців банківської справи/ Л. Потенко. Использование тестового контроля с целью проверки иноязычной коммуникативной компетенции студентов специальности "туризм" (на базе английского языка)/ С. Райц. Формування іншомовної комунікативної компетенції/ Л. Рись. Особливості організації самостійної роботи майбутніх екологів в процесі їх іншомовної професійної підготовки/ Н. Рубель. Досвід використання автентичних підручників з мови спеціальності у медичному вузі/ Л. Сазанович. Принцип наскрізного сюжету на заняттях іноземної мови/ Л. Самарова. Формування управлінських умінь вчителів-філологів/ Н. Сердюк. Особенности преподавания грамматики в интенсивном курсе обучения иностранным языкам в высшей школе/ Л. Сизова. Крос-культурна грамотність як невід’ємний компонент іншомовної освіти студентів економічного профілю/ І. Смущенко. Обучение научному дискурсу в контексте формирования иноязычной коммуникативной культуры студентов-филологов/ И. Тяллева. Професійна іншомовна підготовка майбутніх фахівців сфери туризму у процесі міжкультурної інтеграції/ Ю. Хорошилова. Особливості формування іншомовної комунікативної компетенції майбутніх фахівців-перекладачів флоту/ К. Шапочка.
Перейти к внешнему ресурсу https://lingvj.oa.edu.ua/assets/files/full/2014/NZ_Vyp_42.pdf
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 81.2(4 Укр)/Н34
Автор(ы) : Федоришин М.
Заглавие : Конфігуративна модель мовлення у контексті вивчення іноземних мов: структура комунікатів
Место публикации : Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.42: Збірник наукових праць. - Острог, 2014. - С. 238-243 (Шифр 81.2(4 Укр)/Н34-565652)
ББК : 81.2(4 Укр)
Предметные рубрики: Мови іноземні-- Методика викладання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): дискурс
Найти похожие