Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Смірнова, Л.$<.>)
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
Сигли бібліотек за посиланням
1.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 81.2(4 Укр)/Н34
Автор(ы) : Смірнова Л.
Заглавие : Концептуальні основи формування соціокультурної компетентності сучасного вчителя іноземної мови
Место публикации : Наукові записки. Філологічні науки. В.136. - Кіровоград, 2013. - С. 503-509 (Шифр 81.2(4 Укр)/Н34-824709)
ББК : 81.2(4 Укр)
Предметные рубрики: Мови іноземні-- Методика викладання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): компетенція
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 81.2(4 Укр)/Н34
Заглавие : Наукові записки. Філологічні науки. В.136
Выходные данные : Кіровоград, 2013
Колич.характеристики :592 с
Цена : Б.ц.
ББК : 81.2(4 Укр)
Содержание : Відтворення тропів у перекладі (на матеріалі сучасної французької прози)/ О. Кагановська. Назви англомовних газетних та наукових статей: структура, семантика та переклад/ О. Панченко. Вільгельм Горошовський та Францішка Штайніц як перекладачі творів українських письменників німецькою мовою: критичний штрих з історії перекладу/ О. Білоус. Емотивність розмовно-фамільярних питальних висловлень в оригіналі та перекладі (на матеріалі роману А.Жіда "Фальшивомонетники"/ А. Білас. Турецькі соціальні гоноративи та особливості їх перекладу в художньому тексті/ М. Бондар. Граматичні та лексичні особливості перекладу в художньому тексті/ О. Василенко. Особенности перевода научных лингвистических текстов/ Т. Володина. Персоніфікація, уособлення, прозопопея: до питання терміна (перекладознавчий аспект)/ Н. Гомон. Специфіка перекладу англійських та німецьких багатокомпонентних термінів з гідробіології аквакультури українською мовою/ Л. Козуб. Особливості відтворення імпліцитної та експліцитної оцінності неологічної лексики при перекладі німецького політичного дискурсу українською мовою/ Н. Моісеєва. Екстралінгвальні чинники творення публіцистичного тексту: перекладацький аспект/ В. Павлик. Соціокультурний аспект девіантності у поетичному перекладі/ А. ПермІнова. Методики оцінки якості перекладу методичних опитувальників/ Р. Поровознюк. Перекладацька деформаці як локальна дискурсивна стратегія/ С. Топачевський. Відтворення ономастикону англомовних анімаційних фільмів в українському перекладі/ О. Фадєєва. Специфіка відтворення макроконцепту "портрет" на синтаксичному рівні (на матеріалі художніх творів німецьких та австрійських письменників кінця ХХ - початку ХХІ століття та їх перекладів українською мовою)/ О. Волкова. Реалії в текстах юридичної документації/ Я. Івасків. Досвід лінгвістичного аналізу ділового тексту:комунікативно-прагматичні норми та переклад/ Т. Іщенко. Молодіжний сленг та способи перекладу українською мовою/ Л. Каушанська. Проблеми перекладу англійських полісемічних економічних термінів українською мовою/ В. Польщикова. Відтворення лексичних аномалій діалектного мовлення персонажів в українських перекладах твору Марка Твена"Пригоди Гекльберрі Фінна"/ І. Струк. Відтворення ключових мовленнєвих актів драматичного твору в перекладі/ І. Трофімчук. Формування реєстру корпусного словника колокацій/ Т. Бобкова. Аспекти локалізації прикладного програмного забезпечення / М. Ільченко. Використання сучасних інформаційних технологій у процесі викладання іноземної мови студентам вищих навчальних закладів/ Л. Рубан. Шляхи реалізації семантичного аналізу у комп’ютерній лінгвістиці (на матеріалі англійської мови)/ Г. Хацер. Моделювання статистичних структур функціональних стилів англійської мови/ І. Хомицька. Граматичний та біологічний рід іменників у давньоанглійській мові/ Я. Бельмаз. До проблеми частин мови та лінгвального статусу прикметника у сучасній німецькій та англійській мовах/ Б. Максимчук. Категорія часу українського та англійського дієслова (рекомендації для студентів-іноземців)/ О. Гандзюк. Специфика передачи пространственных показателей обьекта (на материале предиката lie в английском языке)/ Л. Емельянова. Особливості синтаксичної організації статальних суб’єктивних речень в англійській і українській мовах/ О. Корсун. Морфосемантична етноспецифіка перської та української публіцистики/ О. Максимів. Репрезентація категорії необхідності засобами деоничної модальності (на матеріалі німецької мови)/ І. Пянковська. Когезія як вияв синтагматичного типу синтаксису (на матеріалі французької мови)/ О Станіслав. Лексико-семантичні групи чотири- та п’ ятивалентних ітеративних предикатів у семантико-синтаксичній структурі речень німецької та української мов німецької та української мов/ М. Верезубенко. Динаміка часо-видових граматичних категорій англійського дієслова в передвиборчому дискурсі США/ О. Попова. Особливості вживання часових форм дієслова в інформативних статтях англомовного публіцистичного дискурсу/ Я. Брухаль. Модифікація іменної фрази у сучаснй англійській мові/ Д. Вольницька. Дієслівні морфологічні відмінності між британським та американським варіантами англійської мови у англомовних новинних текстах BBC та CNN (на матеріалі онлайн новин)/ В. Гетьман. Іменникова синтаксична транспозиція в граматичній системі турецької мови/ А. Каленська. Формально-семантичні характеристики перфекту в давньоанглійській мові/ Р. Ляшенко. Дієслово seem як структурний елемент рейзингової конструкції з підметом в англійській мові/ А. Очковська. Структурні особливості імперативного речення в сучасній англійській мові/ Н. Татуревич. Кастильська мова в епоху відродження/ А. Яхимець. Особливості організації професійно орієнтованого навчання аудіювання майбутніх учителів іспанської мови з використанням освітнього сайту/ О. Бігич. Використання мультимедійних технологій у навчанні іноземної мови в лінгвістичному університеті/ О. Валігура. Концепція мультикультурності в контексті іншомовної освіти США/ С. Шандрук. Іншомовне середовище як умова професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до організації розуової діяльності/ Н. Божко. Проблеми навчання письмового перекладу/ О. Великодська. Розвиток умінь креативного письма на заняттях з іноземної мови/ О Гладка. Комплекс вправ для вдосконалення лексичних навичок говоріння майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації/ О. Дацків. Методологічні засади процесу індивідуалізації в контексті дистанційного навчання/ Б. Калиняк. Методичні підходи у викладанні іноземної мови професійного спрямування та для спеціальних цілей у технічному університеті/ І. Клюфінська. Портфельна технологія у самостійній роботі студентів-філологів з іноземної мови/ І. Коротяєва. Особливості навчання монологічного мовлення на заняттях з англійської мови у ВНЗ/ К. Костюченко. Використання сучасних інтерактивних методів навчання на уроках іноземних мов/ Л. Кравчук. Критичне мислення - перспективний шлях модернізації процесу навчання іноземним мовам студентів немовних факультетів/ О. Лабенко. Формування стилістичних умінь і навичок у контексті професійної підготовки філологів/ Т. Ліштаба. Навчання ділової англійської мови на сучасному етапі розвитку інформаційного суспільства/ О. Огурцова. Проблеми формування навичок вживання англійських прийменників/ Т. Поміркована. Використання іноваційних методів навчання при викладанні латинської мови в юридичній освіті/ О. Ріжняк. Теоретичні засади формування інтерактивної компетентності майбутніх вчителів іноземних мов у процесі фахової підготовки/ О. Скоробагата. Концептуальні основи формування соціокультурної компетентності сучасного вчителя іноземної мови/ Л. Смірнова. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності викладачів англійської мови в контексті болонського процесу/ Л. Стрельченко. Організація роботи із текстами публіцистичного стилю на факультеті іноземних мов педагогічного ВНЗ/ Т. Токарєва. Аналіз уроку як передмова формування особистості сучасного вителя іноземної мови/ Т. Труханова. Професійно-орієнтована підготовка майбутнього вчителя іноземних мов: нова парадигма/ Я. Черньонков. Основні переваги використання змішаної форми навчання у процесі підготовки сучасних фахівців вищих навчальних закладів України/ І. Шевченко. Застосування когнітивно-комунікативної методики навчання аналітичному читанню/ О. Щербакова. Какими личными качествами и профессиональными навыками должен обладать современный переводчик?/ Т. Бекбулатов. Складові лінгвосоціокультурної компетенції/ І. Бронетко. Критеріальний апарат визначення ефективності методики навчання англійського наукового писемного мовлення магістрів на основі аналізу педагогічних досліджень/ А. Маслова. Особистісно зорієнтований підхід до викладання дисципліни "українська література" у вищому навчальному заклады/ В. Соснова. Порівняльне дослідження змісту підготовки магістрів з технічного перекладу в університетах США та України/ О. Стрельченко. Метод рольової гри у викладанні дисциплін будівельних спеціальностей/ Л. Усачова.
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 81.2(4 Укр)/Н34-728694
Заглавие : Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.119
Выходные данные : Кіровоград, 2013
Колич.характеристики :492 с
Цена : Б.ц.
ББК : '81.2(4 Укр)
Содержание : Сучасні ресурси для вивчення іноземної мови/ О. Білоус. Явище енантіосемії в українському й англійському субстандарті/ К. Бондаренко. Лінгвосоціокультурна ситуація в Австралії кінця XVIII - середини XIX століть/ Н. Жукова. До проблеми посередництва польської мови у запозиченні німецьких слів українською мовою/ Т. Пиц. Запозичення в складі суспільно-політичної лексики на прикладі української та англійської мов/ Я. Снісаренко. Запозичення в аграрній лексиці сучасної англійської мови/ Я. Тагільцева. Роль німецькомовної лексики у формуванні львівської гвари/ Л. Черниш. До проблеми вивчення німецько-англійського мовного контакту та вживання англіцизмів у німецькій мові/ В. Котвицька. Здобутки видатних письменників, поетів і друкарів доби відродження у процесі унормування орфографічної системи французької мови/ О. Кромбет. Варіювання американських дифтонгів у власних назвах (на матеріалі лексикографічних джерел)/ А. Поліщук. Зміни пунктуації німецької мови в світлі новітньої реформи орфографії/ Т. Хоменко. Методические особенности австралийского варианта английского языка/ О. Амбразевич. Розвиток задньоязикових зімкнених приголосних k, g у давньоверхньонімецькій мові/ Ю. Березіна. Методика дослідження варіювання голосних у фонемних структурах слів (на матеріалі британської та австралійської вимовних норм)/ Ю. Верещак. Методика дослідження комунікативного аспекту вимовного акценту в англомовному авіаційному радіотелефонному дискурсі/ А. Кириченко. Французькі запозичення в аспекті американської вимовної норми/ Л. Комар. Методика виявлення когнітивних і прагматичних ознак просодичного оформлення англійських притч/ Ю. Мусієнко. Методика експериментально-фонетичного дослідження (на матеріалі усних реалізацій впевненого мовлення в англомовному політичному дискурсі)/ А. Самковська. Фоностатистичні особливості мовної картини світу в поемі Дж.Г.Байрона "Корсар"/ І. Хомицька. Методологічні положення експериментального вивчення просодичного оформлення комунікативної стратегії ухилення в англомовному телеінтерв’ю/ М. Хоміцька. Освітні комп’ютерні технології у фаховій підготовці вчителів іноземних мов/ О. Бігич. Роль комунікації у процесі навчання англійської мови на засадах адаптованого управління/ Т. Борова. Проблеми формування предметного та термінологічного компонентів фахової компетентності майбутнього перекладача/ Л. Черноватий. Підготовка студентів до процесу МКК за допомогою іноземної мови/ М. Алексєєва. Реалізація принципу комунікативно-когнітивної спрямованості навчання в процесі формування граматичних навичок говоріння німецькою мовою як другою іноземною у майбутніх перекладачів/ А. Анісімова. Використання інноваційних технологій як засіб покращення якості професійної підготовки студентів/ Г. Барташова. Навчання майбутніх філологів написання доповіді з професійних питань англійською мовою/ Є. Васильєва. Модель процесу навчання говоріння майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації/ О. Дацків. Кроскультурний підхід під час підготовки сучасного вчителя іноземних мов у політкультурному освітньому середовищі/ О. Дем’яненко. Основні етапи роботи іноземних студентів над українською лексикою/ С. Дерба. Вивчення іноземних мов у європейських освітніх системах/ Н. Дзюбишина. Використання новітніх методів та форм роботи при фаховій підготовці сучасного вчителя іноземних мов/ А. Зубрик. Наукові терміни як один з засобів формування фахівця з цілісним світоглядом при вивченні іноземної мови за професійним спрямуванням/ Б. Калиняк. Особливості комунікативно-орієнтованого підходу до вивчення іноземної мови студентів немовних факультетів/ К. Костюченко. Сучасні підходи до навчання англійської вимови/ В. Кочубей. Вивчення іноземної мови в Україні: глобальний аспект / О. Лабенко. Формування духовно зрілої особистості у контексті вивчення іноземної мови/ Т. Лаврієнко. Альтернативне оцінювання vs традиційне: формування іншомовної комунікативної компетенції на початковому етапі навчання іноземної мови у ВНЗ/ І. Лівицька. Загальнокультурна компетентність як складова фахової підготовки сучасного вчителя іноземних мов/ Т. Мороз. Використання сучасних освітніх технологій у процесі викладання англійської мови студентам ВНЗ/ Т. Моторнюк. Формування лінгвістичної ерудиції у студентів факультетів іноземних мов при вивченні латинської мови/ Г. Навольська. Розвиток духовності майбутнього вчителя іноземної мови на практичних заняттях/ О. Плавуцька. Метод апроксимації як один із засобів подолання труднощів у процесі вивчення англійської мови на немовних факультетах/ Н. Рожкова. Використання засобів інформаційних технологій при вивченні іноземної мови/ Р. Романна. Іноземна фахова мова - важлива сфера професійної діяльності (на матеріалі німецької мови)/ О. Романенко. Значення спецкурсу "Робота з дитячою книгою на уроці англійської мови у початковій школі" у фаховій підготовці вчителів початкових класів/ Г. Семен. Переклад як важлива складова навчання іноземної мови на немовних факультетах/ Л. Смірнова. Формуванняпрофесійно-комунікативної компетенції іноземною мовою як фактор підвищення якості освіти/ Г. Сокол. Дискусія як засіб підвищення рівня іншомовної комуніктивної компетенції при підготовці майбутніх учителів німецької мови/ Т. Токарєва. Комплексна система оцінювання з дисциплни "методика викладання англійської мови в середніх навчальних закладах"/ Т. Труханова.
Перейти к внешнему ресурсу https://www.cuspu.edu.ua/download/nz_2013_119.pdf
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : '81.2(4 Укр)/Н34
Автор(ы) : Смірнова Л.
Заглавие : Переклад як важлива складова навчання іноземної мови на немовних факультетах
Место публикации : Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.119. - Кіровоград, 2013. - С. 380-383 (Шифр 81.2(4 Укр)/Н34-728694)
ББК : '81.2(4 Укр)
Предметные рубрики: Мови іноземні-- Методика викладання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): переклад
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 81.2(4 Укр)/Н34
Заглавие : Наукові записки. Серія "Філологічні науки ". В.128
Выходные данные : Кіровоград, 2014
Колич.характеристики :604 с
Цена : Б.ц.
ББК : 81.2(4 Укр)
Содержание : Література доби раннього відродження в Англії/ Б. Кучинський. Модальні маркери у контексті теорії можливих світів біографічного наративу (на матеріалі англомовної художньої прози)/ Я. Бистров. Структурування авторської естетичної оцінки у поетично переосмислених концептуальних метафорах (на матеріалі лірики англійського романтизму)/ Я. Бойко. Жанр літературної утопії у контексті англійського відродження/ О. Вечірко. Методика комплексного дослідження англомовної байки у прагмастилістичному аспекті/ О. Гончарук. Функції просторових номінацій в англійському та українському художніх текстах/ І. Довбня. Засоби вираження проблематичної модальності в англійському детективному романі/ В. Кочубей. Позитивний і негативний вплив новітніх англіцизмів на мову українського художнього тексту/ О. Лапінська. Акцентуалізація характеру в англомовному тексті/ Т. Мироненко. Лексико-граматичні особливості в поетичних текстах англійських авторських і традиційних балад/ М. Шевченко. Французький мінімалістичний роман кінця ХХ - початку XXI століть у руслі досліджень когнітивної поетики/ Є. Дегтярьова. Темпоральність у наративній структурі художнього тексту (на матеріалі роману "Enfance" Н.Саррот)/ О. Мамосюк. Функції синтактико-стилістичних фігур в німецькому постмодерністському романі кінця XX - початку XXI століття/ І. Паров’як. Валоративна інконгруентність як механізм створення комунізму (на матеріалі творів Джером К.Джерома і О.Генрі)/ Ю. Савіна. Лексико-стилістичні особливості ідіодискурсу С.Фіцджеральда/ І. Ходос. Особливості композиційної організації наукових текстів (на матеріалі українських та англійських наукових рецензій)/ Н. Корнєва. Англомовний парадокс як художній прийом приховування/розкриття істини/ Л. Короткова. Текстові репрезентації часопросторового холізму філософського твору (на матеріалі англомовного дискурсу)/ І. Малиновська. Інтертекстуальні та авторські смисли в англомовному біографічному творі В.Черчилля "Початок мого життя"/ Т. Миронова. Стилістична нейтральність синтаксичної сепаратизації (на матеріалі текстів публіцистичного стилю сучасної французької мови)/ О. Станіслав. Оцінка світу першої особи в англійському тексті біблії Короля Якова (семантичний аспект)/ І. Чернишова. Архітектонічна організація газетних синоптичних текстів в англійській та українській мовах/ О. Коломієць. Податковий закон німецького законодавства та його лінгвостилістичні характеристики/ О. Охріменко. Особенности темпоральной организации англоязычной молитвы/ В. Смаглий. Електронні засоби навчання іноземних мов: аналітичний огляд вітчизняних науково-методичних досліджень/ О. Бігич. Особливості застосування комп’ютерних технологій у процесі викладання іноземної мови студентам ВНЗ/ Т. Борова. Готовність майбутніх учителів англійської мови до формування міжкультурної компетентності учнів: постановка проблеми/ О. Місечко. Стратегії майбутніх перекладачів у застосуванні перекладацького скоропису в усному послідовному перекладі/ Л. Черноватий. Сучасні навчальні матеріали з теорії і практики галузевого перекладу/ Б. Шуневич. До проблеми доцільності використання автентичного тексту газетно-публіцистичного стилю в процесі опанування філологічною компетенцією майбутнім учителем іноземної мови/ Е. Ананьян. Полікультурність навчання як життєва установка студентів США/ А. Бичок. Развитие коммуникативных способностей при изучении иностранного языка в высшей школе/ Н. Бреславець. Досвід підготовки навчальних матеріалів з англійської мови за професійним спрямуванням у віртуальному навчальному середовищі на базі "Moodle"/ С. Голощук. Методичні рекомендації щодо формування вмінь говоріння у майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації/ О. Дацків. Комунікативна спрямованість підготовки майбутнього вчителя іноземних мов до міжкультурного професійно-орієнтованого спілкування/ О. Дем’яненко. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб вивчення іноземної мови майбутніми перекладачами/ Є. Долинський. Використання прислів’їв та приказок у навчанні англійської інтонації/ Ю. Ірхіна. Особливості використання smart-дошки у процесі вивчення іноземної мови у вищій школі/ О. Каніболоцька. Засоби розвитку культури професійного спілкування майбутніх вчителів іноземних мов з інноваційністю мислення/ О. Кашуба. Формування творчої компетентності майбутніх вчителів іноземної мови в процесі фахової підготовки/ Г. Коваленко. Особливості формування перекладацької компетенції студентів у галузі художнього перекладу/ Л. Кожедуб. Критичне мислення як важливий чинник фахової підготовки вчителя іноземної мови/ В. Коржаневська. Групові форми організації інтерактивного навчання іноземної мови студентів у ВНЗ/ К. Костюченко. Застосування фрактальних систем у процесі вивчення англійської мови студентами немовних факультетів/ О. Лабенко. Герменевтика як методологічне підгрунтя формування професійної ідентичності майбутніх учителів іноземної мови/ Л. Левицька. Особливості граматичних структур при вивченні англійської мови дітьми дошкільного віку та на початковому етапі навчання/ Л. Мацепура. Лінгвістична специфіка англійської мови ІСАО при формуванні умінь й навичок авіаційних фахівців/ О. Москаленко. Мовна особистість: методологічні підходи до фахової підготовки вчителя іноземної мови/ Н. НікітІна. Формування основ перекладацької компетентності у майбутніх перекладачів на початковому етапі навчання/ Л. Поліщук. Проектна методика як спосіб формування комунікативних вмінь у процесі вивчення іноземної мови/ Н. Рожкова. Педагогічна майстерність майбутнього вчителя іноземних мов у дискурсі поглядів американського педагога Джона Холта/ Л. Рубан. Вивчення англійського словотворення - важливий когнітивний аспект у системі підготовки вчителів англійської мови/ А. Сав’юк. Інтегрований підхід як необхідна складова організації процесу іншомовної освіти на немовних факультетах/ Л. Смірнова. Зміст кваліфікаційних завдань з методики викладання англійської мови/ Т. Труханова. Деякі особливостіф навчання перекладу - проектна робота/ Н. Філіппова. Культура мовлення майбутніх вчителів англійської мови/ І. Шевченко. Застосування проектного методу у викладанні іноземної мови у вищому навчальному закладі/ С. Щербина. Художній твір як засіб формування англомовної дискусійної компетенції у студентів-філологів на старшому ступені навчання/ М. Янісів. Парна робота як ефективна форма організації навчання студентів-перекладацьких спеціальностей/ М. Бірюкова. Використання інтерактивних методів навчання іноземної мови для формування професійної компетентності майбутніх перекладачів/ Г. Луканська. Досвід використання інноваційних форм та методів у навчанні німецької мови студентів економічного профілю/ І. Микитка. Аудіотекст як джерело навчання говорінню студентів мовного факультету/ Т. Савенко. Застосування інтерактивних технологій у формуванні комунікативної іншомовної компетентності студентів університетів/ О. Стрельченко.
Перейти к внешнему ресурсу https://www.cuspu.edu.ua/download/nz_2014_128.pdf
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 81.2(4 Укр)/Н34
Автор(ы) : Смірнова Л.
Заглавие : Інтегрований підхід як необхідна складова організації процесу іншомовної освіти на немовних факультетах
Место публикации : Наукові записки. Серія "Філологічні науки ". В.128. - Кіровоград, 2014. - С. 490-493 (Шифр 81.2(4 Укр)/Н34-190438)
ББК : 81.2(4 Укр)
Предметные рубрики: Мови іноземні-- Методика викладання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): підхід інтегрований
Найти похожие