Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (1)Статті з періодичних видань та збірок (2)Рівненщина: Минуле і сьогодення (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Редько, В.$<.>)
Общее количество найденных документов : 35
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-35 
1.


    Береславська, В.
    Календарно-тематичне планування для підручника HOLA Espanol 7 клас [Текст] / В. Береславська, В. Редько // Іноземні мови в начальних закладах. - 2008. - №1. - С. 102-114

фывфывфыв:
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА, ІСПАНСЬКА МОВА
Доп.точки доступа:
Редько, В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Редько, В.
    Іншомовна освіта в умовах профільного навчання [Текст] / В. Редько; Л. Гульпа // Іноземні мови в навчальних закладах. - 2009. - №6. - С. 98-102

фывфывфыв:
ІНШОМОВНА ОСВІТА
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Редько, В.
    AMIGOS" - навчальний курс для тих, хто бажає оволодіти іспанською за три роки) [Текст] / В. Редько, І. Шмигельський // Іноземні мови в навчальних закладах. - 2010. - №4. - С. 90-96

Рубрики: мова іспанська--МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ

фывфывфыв:
НМК, AMIGOS
Доп.точки доступа:
Шмигельський, І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Редько, В.
    Обличчям на Схід, серцем в Україні [Текст] / В. Редько // Іноземні мови в начальних закладах. - 2007. - №2. - С. 6-14

фывфывфыв:
СХІДНІ МОВИ
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Редько, В.
    Hola - 7 " - наступний крок до оволодіння іспанською [Текст] / В. Редько // Іноземні мови в начальних закладах. - 2007. - №4. - С. 114-120

фывфывфыв:
НМК Hola - 7
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Редько, В.
    Відчинити вікно в інший світ( інтеркультурний підхід до навчання інгоземних мов - нова парадігма в шкільний іншомовній освіті) [Текст] / В. Редько; А. Попсуй // Іноземні мови в начальних закладах. - 2008. - №1. - С. 22-27

фывфывфыв:
МІЖКУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ, МІЖНАРОДНІ КОНТАКТИ
Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Редько, В.
    Компетентісне спрямування процесу навчання іноземних мов учнів 1-4 класів - виклики нової української школи [Текст] / В. Редько // Іноземні мови в школах України2. - 2019. - N 5. - С. 2-5

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
ЕФЕКТИВНІСТЬ НАВЧАННЯ -- УСПІШНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Редько, В.
    Дидактичні та методичні концепти добору і організації компетентнісно орієнтованого змісту навчання іноземних мов у шкільних підручниках [Текст] / В. Редько, В. Буренко // Іноземні мови в школах України2. - 2020. - N 4. - С. 2-4

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
Зміст навчання -- НУШ -- Уніфікація вправ
Доп.точки доступа:
Буренко, В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Редько, В.
    Дидактико-методичні концепти організації процесу навчання іспанської мови в 5 класах закладів середньої освіти: ситуативний підхід [Текст] / В. Редько // Іноземні мови в школах України2. - 2022. - N 2/3. - С. 2-6

Рубрики: Мова іспанська

фывфывфыв:
мовленнєва ситуація -- комунікативне середовище -- групова дискусія
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Редько, В.
    Пізнаймо іспаномовний світ разом з " HOLA 10" (Концепція підручника з іспанської мови для 10-го класу) [Текст] / В. Редько, В. Береславська // Іноземні мови в навчальних закладах. - 2010. - №5. - С. 89-94

фывфывфыв:
НМК, HOLA 10
Доп.точки доступа:
Береславська, В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

11.


    Редько, В.
    Оновлення змісту навчання інозенмих мов у сучасній шкільній освіті - прерогатива нової української школи [Текст] / В. Редько // Іноземні мови в школах України2. - 2018. - N 4. - С. 10-16

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
ОСВІТА УКРАЇНИ
Свободных экз. нет

Найти похожие

12.


    Редько, В. Г.
    Концептуальні засади змісту та засобів організації компетентісноторінтованого навчання іноземних мов учнів початкової школи [Текст] / В. Г. Редько, Т. К. Полонська, Н. П. Басай // Іноземні мови в школах України2. - 2018. - N 6. - С. 2-8

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
ПОЧАТКОВА ОСВІТА
Доп.точки доступа:
Полонська, Т.К.
Басай, Н.П.

Свободных экз. нет

Найти похожие

13.


    Редько, В.
    Майбутнє починається сьогодні [Текст] / В. Редько, С. Карп, О. Кохан // Іноземні мови в начальних закладах. - 2004. - №1. - С. 120-125

фывфывфыв:
іспанська мова
Доп.точки доступа:
Карп, С.
Кохан, О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

14.


    Редько, В.
    Нововолинська спеціалізована школа І - ІІІ ст. № 1 - колегіум: творчий сімбіоз науки і шкільної практики [Текст] / В. Редько // Іноземні мови в начальних закладах. - 2006. - №1. - С. 114-116

фывфывфыв:
НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ УКРАЇНИ
Свободных экз. нет

Найти похожие

15.


    Редько, В.
    Вивчаємо другу іноземну ! [Текст] / В. Редько; І. Васильцова // Іноземні мови в начальних закладах. - 2005. - №1. - С. 62-66

фывфывфыв:
друга мова
Свободных экз. нет

Найти похожие

16.


    Редько, В.
    Підручник як модель системи навчання ( Особливости навчання іноземної мови учнів основної школи крізь призму вітчизняного підручникотворення ) [Текст] / В. Редько; Т. Голуб // Іноземні мови в начальних закладах. - 2005. - №2. - С. 50-56

фывфывфыв:
ПІДРУЧНИК
Свободных экз. нет

Найти похожие

17.


    Редько, В.
    На засадах єдиної концепції ( Особливості побудови змісту шкільних підручників з іноземних мов ) [Текст] / В. Редько // Іноземні мови в начальних закладах. - 2006. - №5. - С. 78-88

фывфывфыв:
ПІДРУЧНИК, АНГЛІЙСЬКА МОВА
Свободных экз. нет

Найти похожие

18.
81.2(4 Укр)
Н34


    Редько, В.
    Засоби реалізації діалогу культур у змісті шкільних підручників з іноземних мов. [Текст] / В Редько // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В30. - Острог, 2012. - С. 219-225
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
ДІАЛОГ

Найти похожие

19.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І2/2004/4
2004г.4 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2004. - №4.) . - /Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2004. - №4.
Содержание:
Програми для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови ( початкова школа ) Проект . - С.6-17
фывфыв: ПРОГРАМИ
Нові підручники виховують майбутніх громадян Європи. - С.18
фывфыв: ПІДРУЧНИК, ЄВРОРАДА
Шишкова, Г. Як збудити цікавість? / Г. Шишкова ; Л. Гульпа. - С.28-36
фывфыв: МОТИВАЦІЯ
Poetry in the Classroom: You Are the Poet and You Don't Even Know It ! . - С.37-39
фывфыв: ПОЕЗІЯ
Як навчиться мислити?. - С.40-43
фывфыв: МИСЛЕННЯ
У королівстві ABC. Підсумковий урок-свято у 2-му класі. - С.44-47
фывфыв: АЛФАВІТ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА
Завдання з читання для тематичної атестації в 9-му класі . - С.48-56
фывфыв: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ, ЧИТАННЯ
Редько, В. Як забезпечити в навчанні іноземної мови ефективне функціонування системи: учитель - підручник - учень / В. Редько. - С.62-68
фывфыв: ЕФЕКТИВНІСТЬ НАВЧАННЯ, ПІДРУЧНИК
Гульпа, Л. How Hungarian Teachers " Do " Critical Thinking Through Communication / Л. Гульпа. - С.68-76
фывфыв: критичне мислення
Вєтохов, О. Важлива складова комуникативної спрямованості / О. Вєтохов. - С.76-84
фывфыв: КОМУНИКАТИВНИЙ МЕТОД
Куранова, С. Із чого складається ситуація? / С. Куранова. - С.102-112
фывфыв: СЕМАНТИКА
Лебедівна, Л. Загадка Гаррі Поттера / Л. Лебедівна. - С.86-100
фывфыв: ГАРІ ПОТЕР
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие

20.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І2/2005/1
2005г.1 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2005. - №1.)
Содержание:
Наша мета - Україна в об'єднананій Європі ( з промови Президента України В.Ющенка ). - С.4
фывфыв: ЄВРОРАДА
Крючков, Г. Навчальний план підготовки бакалавра/магістра з іноземної філології у світлі Болонського процесу / Г. Крючков ; Л. Калініна; А. Іванова; В. Редько; І. Васильцова; І. Гільман. - С.6-15
фывфыв: ВИЩА ОСВІТА, ЄВРОРАДА, МІЖНАРОДНА ОСВІТА,
ІV етап всеукраїнських олімпіад з іноземних мов . - С.16-25
фывфыв: ОЛІМПІАДА ДЛЯ 9-11 КЛАСІВ, олімпіада всеукраїнська
A Little Teapot/ A'm a Little Snowman. - С.26
фывфыв: ПІСНЯ, ПІСНІ, РІЗДВО
Калініна, Л. Your Englishspeaking World: Sound Land / Л. Калініна ; А. Іванова; В. Редько; І. Васильцова; І. Гільман. - С.28-38
фывфыв: РИМОВКИ, УРОК АНГЛ. МОВИ
Seamster, R. Reading Skills / R. Seamster ; Т. Галаневич; Т. Станівська; Т. Новосельська; Л. Івашкевич. - С.38-41
фывфыв: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ
Лазурко, О. День німецької мови " Wir Lieben Deutsch " у 6-7 классах / О. Лазурко ; Т. Ситдикова; О. Вєтохов; А. Богаєвська; Б. Пірлмен. - С.42-46
фывфыв: НІМЕЦКА МОВА, день німецької мови
Іванова, А. Використання інтерактивних технологій на уроках німецької мови з опорою на автентичний матеріал посібника " Sowieso" / А. Іванова ; В. Редько; І. Васильцова; І. Гільман. - С.46-50
фывфыв: НІМЕЦКА МОВА, ІНТЕРАКТИВНІСТЬ
Галаневич, Т. У вирі культурного життя. Підсумковий урок німецької мови у 9-му класі / Т. Галаневич ; Т. Станівська; Т. Новосельська; Л. Івашкевич. - С.51-53
фывфыв: НІМЕЦКА МОВА
Ситдикова, Т. Знання, втіленне у пісні / Т. Ситдикова ; О. Вєтохов; А. Богаєвська; Б. Пірлмен. - С.54-59
фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ПІСНЯ
Редько, В. Вивчаємо другу іноземну ! / В. Редько ; І. Васильцова; І. Гільман. - С.62-66
фывфыв: друга мова
Станівська, Т. Підготовка майбутнього вчителя до здійснення диференційованого навчання / Т. Станівська ; Т. Новосельська; Л. Івашкевич. - С.67-73
фывфыв: ВИЩА ОСВІТА, ПРОФЕСІЯ ВЧИТЕЛЯ
Вєтохов, О. Наслухатися іноземної мови / О. Вєтохов ; А. Богаєвська; Б. Пірлмен. - С.74-82
фывфыв: АУДІЮВАННЯ
Васильцова, І. Вчимося із задоволенням та користю, або чому французькі діти народжуються із зачискою, англійські - з ложкою, а украхнські - у сорочці / І. Васильцова ; І. Гільман. - С.84-89
фывфыв: ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВО
Новосельська, Т. Перехрестя дум / Т. Новосельська ; Л. Івашкевич. - С.90-92
фывфыв: ФРАЗЕОЛОГІЗМИ
Богаєвська, А. Метод опозиції при дослідженні метафори / А. Богаєвська ; Б. Пірлмен. - С.93-97, метафора
Гільман, І. Національна своєрідність понять " багатствоЄ і " бідність " в українській і французькій фразеології / І. Гільман. - С.98-99
фывфыв: ФРАЗЕОЛОГІЯ, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Івашкевич, Л. Чи може український дурень прибити пудинг на стіну? / Л. Івашкевич. - С.100-102
фывфыв: ФРАЗЕОЛОГІЗМИ
Ethnocultural Implications of Plant Images in D.L. Lawrence's Novel " Lady Chatterley's Lover ". - С.104-116
фывфыв: КВІТИ, етнокультурологія, ЛІТЕРАТУРА АНГЛІЇ
Молодіжний інтерактивний клуб: Особливости діяльності. - С.120-127
фывфыв: ІНТЕРАКТИВНІСТЬ
Пірлмен, Б. Як навчитися мислити / Б. Пірлмен. - С.126-128
фывфыв: МИСЛЕННЯ, ПСИХОЛОГІЯ
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

 1-20    21-35