Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (1)Статті з періодичних видань та збірок (2)Рівненщина: Минуле і сьогодення (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Редько, В.$<.>)
Общее количество найденных документов : 35
Показаны документы с 1 по 20
Сигли бібліотек за посиланням
 1-20    21-35 
1.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І2/2004/1
2004г.1 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2004. - №1.)
Содержание:
Крючков, Г. Болонський процес як гармонізація європейської системи вищої освіти / Г. Крючков. - С.4-8
фывфыв: міжнародна освіта
Державний стандарт базової і повної загальної середньої овіти. - С.10-19
фывфыв: програма
Завдання для державної підсумкової атестації з іноземної мови 9 клас. - С.20-22
фывфыв: атестація
Завдання для державної підсумкової атестації з іноземної мови. 11 клас. - С.23-28
фывфыв: атестація
Коваленко, О. Як працювати ефективніше ? / О. Коваленко ; Г. Шишкова; Т. Гросе; Ж. Томусяк. - С.30-31
фывфыв: ефективність навчання
[ Шекспір ]. - С.49-57
фывфыв: позкласна робота, вірші, сонети
Хом'як, Є. Надати мовленню барв і емоцій / Є. Хом'як ; н. Доусон; В. Галушка; В. Редько, С. Карп, О. Кохан. - С.58-64
фывфыв: усне мовлення, емоційне мовлення
Козачинська, О. Все - про пресу / О. Козачинська ; О. Торгачова; Б. Шалагінов. - С.80-85
фывфыв: мас-медіа, преса
Шишкова, Г. Як збудити цікавість ? План-конспект уроку " Учень та його оточення " / Г. Шишкова ; Т. Гросе; Ж. Томусяк. - С.65-77
фывфыв: для найменших, на початковому етапі, інтерактивний урок
Рудан, О. Дамо світові шанс / О. Рудан ; Л. Сернова; І. Ситдикова. - С.86-91
фывфыв: мир, література
Доусон, н. Підручник з іноземної мови має навчити успіху ..." / н. Доусон ; В. Галушка; В. Редько, С. Карп, О. Кохан. - С.92-93
фывфыв: успішне навчання, підручник
Торгачова, О. Працюємо із задоволенням: Конспект уроку-гри ( нім. мова ) / О. Торгачова ; Б. Шалагінов. - С.94-97
фывфыв: гра на уроці, німецька мова, для найменших
Гросе, Т. На нашому уроці - найцікавіше / Т. Гросе ; Ж. Томусяк. - С.98-100
фывфыв: мотивація, німецька мова
Сернова, Л. Мандруючи країною знанаь / Л. Сернова ; І. Ситдикова. - С.101-105
фывфыв: німецька мова
Галушка, В. Вивчаємо мову - виховуємо характер / В. Галушка ; В. Редько, С. Карп, О. Кохан. - С.106-108
фывфыв: риси характеру, ніиецька мова
Шалагінов, Б. Розвиваючи творчу уяву читача: монограічний аналіз вірша Генріха Гейне " Лорелей " / Б. Шалагінов. - С.109-112
фывфыв: Гейне, німецька поезія, лорелей
Томусяк, Ж. Сторінками граматичного зошита / Ж. Томусяк. - С.113-115
фывфыв: французька граматика
Ситдикова, І. Комп'ютер поспішає на допомогу / І. Ситдикова. - С.116-120
фывфыв: новітні технології, вивчення французької мови
Редько, В. Майбутнє починається сьогодні / В. Редько, С. Карп, О. Кохан. - С.120-125
фывфыв: іспанська мова
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І2/2004/4
2004г.4 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2004. - №4.) . - /Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2004. - №4.
Содержание:
Програми для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови ( початкова школа ) Проект . - С.6-17
фывфыв: ПРОГРАМИ
Нові підручники виховують майбутніх громадян Європи. - С.18
фывфыв: ПІДРУЧНИК, ЄВРОРАДА
Шишкова, Г. Як збудити цікавість? / Г. Шишкова ; Л. Гульпа. - С.28-36
фывфыв: МОТИВАЦІЯ
Poetry in the Classroom: You Are the Poet and You Don't Even Know It ! . - С.37-39
фывфыв: ПОЕЗІЯ
Як навчиться мислити?. - С.40-43
фывфыв: МИСЛЕННЯ
У королівстві ABC. Підсумковий урок-свято у 2-му класі. - С.44-47
фывфыв: АЛФАВІТ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА
Завдання з читання для тематичної атестації в 9-му класі . - С.48-56
фывфыв: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ, ЧИТАННЯ
Редько, В. Як забезпечити в навчанні іноземної мови ефективне функціонування системи: учитель - підручник - учень / В. Редько. - С.62-68
фывфыв: ЕФЕКТИВНІСТЬ НАВЧАННЯ, ПІДРУЧНИК
Гульпа, Л. How Hungarian Teachers " Do " Critical Thinking Through Communication / Л. Гульпа. - С.68-76
фывфыв: критичне мислення
Вєтохов, О. Важлива складова комуникативної спрямованості / О. Вєтохов. - С.76-84
фывфыв: КОМУНИКАТИВНИЙ МЕТОД
Куранова, С. Із чого складається ситуація? / С. Куранова. - С.102-112
фывфыв: СЕМАНТИКА
Лебедівна, Л. Загадка Гаррі Поттера / Л. Лебедівна. - С.86-100
фывфыв: ГАРІ ПОТЕР
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие

3.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І2/2005/1
2005г.1 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2005. - №1.)
Содержание:
Наша мета - Україна в об'єднананій Європі ( з промови Президента України В.Ющенка ). - С.4
фывфыв: ЄВРОРАДА
Крючков, Г. Навчальний план підготовки бакалавра/магістра з іноземної філології у світлі Болонського процесу / Г. Крючков ; Л. Калініна; А. Іванова; В. Редько; І. Васильцова; І. Гільман. - С.6-15
фывфыв: ВИЩА ОСВІТА, ЄВРОРАДА, МІЖНАРОДНА ОСВІТА,
ІV етап всеукраїнських олімпіад з іноземних мов . - С.16-25
фывфыв: ОЛІМПІАДА ДЛЯ 9-11 КЛАСІВ, олімпіада всеукраїнська
A Little Teapot/ A'm a Little Snowman. - С.26
фывфыв: ПІСНЯ, ПІСНІ, РІЗДВО
Калініна, Л. Your Englishspeaking World: Sound Land / Л. Калініна ; А. Іванова; В. Редько; І. Васильцова; І. Гільман. - С.28-38
фывфыв: РИМОВКИ, УРОК АНГЛ. МОВИ
Seamster, R. Reading Skills / R. Seamster ; Т. Галаневич; Т. Станівська; Т. Новосельська; Л. Івашкевич. - С.38-41
фывфыв: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ
Лазурко, О. День німецької мови " Wir Lieben Deutsch " у 6-7 классах / О. Лазурко ; Т. Ситдикова; О. Вєтохов; А. Богаєвська; Б. Пірлмен. - С.42-46
фывфыв: НІМЕЦКА МОВА, день німецької мови
Іванова, А. Використання інтерактивних технологій на уроках німецької мови з опорою на автентичний матеріал посібника " Sowieso" / А. Іванова ; В. Редько; І. Васильцова; І. Гільман. - С.46-50
фывфыв: НІМЕЦКА МОВА, ІНТЕРАКТИВНІСТЬ
Галаневич, Т. У вирі культурного життя. Підсумковий урок німецької мови у 9-му класі / Т. Галаневич ; Т. Станівська; Т. Новосельська; Л. Івашкевич. - С.51-53
фывфыв: НІМЕЦКА МОВА
Ситдикова, Т. Знання, втіленне у пісні / Т. Ситдикова ; О. Вєтохов; А. Богаєвська; Б. Пірлмен. - С.54-59
фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ПІСНЯ
Редько, В. Вивчаємо другу іноземну ! / В. Редько ; І. Васильцова; І. Гільман. - С.62-66
фывфыв: друга мова
Станівська, Т. Підготовка майбутнього вчителя до здійснення диференційованого навчання / Т. Станівська ; Т. Новосельська; Л. Івашкевич. - С.67-73
фывфыв: ВИЩА ОСВІТА, ПРОФЕСІЯ ВЧИТЕЛЯ
Вєтохов, О. Наслухатися іноземної мови / О. Вєтохов ; А. Богаєвська; Б. Пірлмен. - С.74-82
фывфыв: АУДІЮВАННЯ
Васильцова, І. Вчимося із задоволенням та користю, або чому французькі діти народжуються із зачискою, англійські - з ложкою, а украхнські - у сорочці / І. Васильцова ; І. Гільман. - С.84-89
фывфыв: ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВО
Новосельська, Т. Перехрестя дум / Т. Новосельська ; Л. Івашкевич. - С.90-92
фывфыв: ФРАЗЕОЛОГІЗМИ
Богаєвська, А. Метод опозиції при дослідженні метафори / А. Богаєвська ; Б. Пірлмен. - С.93-97, метафора
Гільман, І. Національна своєрідність понять " багатствоЄ і " бідність " в українській і французькій фразеології / І. Гільман. - С.98-99
фывфыв: ФРАЗЕОЛОГІЯ, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Івашкевич, Л. Чи може український дурень прибити пудинг на стіну? / Л. Івашкевич. - С.100-102
фывфыв: ФРАЗЕОЛОГІЗМИ
Ethnocultural Implications of Plant Images in D.L. Lawrence's Novel " Lady Chatterley's Lover ". - С.104-116
фывфыв: КВІТИ, етнокультурологія, ЛІТЕРАТУРА АНГЛІЇ
Молодіжний інтерактивний клуб: Особливости діяльності. - С.120-127
фывфыв: ІНТЕРАКТИВНІСТЬ
Пірлмен, Б. Як навчитися мислити / Б. Пірлмен. - С.126-128
фывфыв: МИСЛЕННЯ, ПСИХОЛОГІЯ
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І2/2005/2
2005г.2 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2005. - 2.)
Содержание:
"Razom Nas Bagato" звучить на восьми мовах. - С.4
фывфыв: єврорбачення, ПІСНЯ " Разом нас багато "
Полянський, П. Педагогічна адаптація учнів 5-го класу до навчання в основній школі / П. Полянський ; В. Редько; Т. Голуб; О. Коваленко. - С.6-9
фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Коваленко, О. Методичні рекомендації з навчання іноземної мови у 5-му класі 12-річної загальноосвітньої школи / В. Редько; Т. Голуб; О. Коваленко. - С.9-14
фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Програми та мовленнєва компетенція з іноземної мови для 5 класу 12-річної зош ( Четвертий рік навчання ): англ., німецька, французька, іспанська мови. - С.9-14
фывфыв: ПРОГРАМИ
Концепція навчання другої іноземної мови в загальноосвітніх навчальних закладах . - С.24-32
фывфыв: КОНЦЕПЦІЯ, ЗАГАЛЬНА МЕТОДИКА, НОВІТНІ МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ ІНОЗ
Прогами та мовленнєва компетенція з другої іноземної мови для 5 класу 12-річної загальноосвітньої школи (перший рік навчання ) : англ., франц., іспан. мови . - С.32-38
фывфыв: ПРОГРАМИ
Завдання для Державної атестації учнів загальноосвітніх навчальних закладів з іноземної мови 9, 11 класи . - С.40-50
фывфыв: АТЕСТАЦІЯ, АТЕСТАЦІЯ, ЕКЗАМЕН
Редько, В. Підручник як модель системи навчання ( Особливости навчання іноземної мови учнів основної школи крізь призму вітчизняного підручникотворення ) / В. Редько ; Т. Голуб; О. Коваленко. - С.50-56
фывфыв: ПІДРУЧНИК
Карп'юк, О. Англійська - це міст для спілкування ( " English is a bridge for communication" - стверджують головні герої сюжетної лінії підручника " Еnglish - 5 " / О. Карп'юк ; Н. Чумак. - С.56-62
фывфыв: ПІДРУЧНИК, КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА
Сірик, Т. Переорієнтуватися на особистість учня ( З досвіду реалізації авторської концепції викладання другої іноземної мови в сучасній зош ) / Т. Сірик ; І. Молоцька. - С.62-68
фывфыв: ОСОБИСТІСТЬ УЧНЯ, ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ, ОСОБИСТІСНЕ НАВЧАННЯ
Басай, Н. Навчально-методичний комплект " Guten tag ! 5 "вчить, виховує та розвиває / Н. Басай ; о. ПЕРШУКОВА. - С.68-74
фывфыв: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧІ КОМПЛЕКСИ
Матвієнко, Т. Вчимося за допомогою нового НМК з німецької " Halo, Freunde!" / Т. Матвієнко ; б. ШАЛАГІНОВ. - С.74-78
фывфыв: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧІ КОМПЛЕКСИ, НІМЕЦЬКА МОВА
Голуб, Т. Підручник навчає та допомагає повірити в себе / Т. Голуб ; О. Коваленко. - С.78-82
фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ПІДРУЧНИК
Чумак, Н. Розвивати інтерес до кожної іноземної мови ( Концепція НМК " Francais 5 (1)'' ) / Н. Чумак. - С.82-86
фывфыв: ПІДРУЧНИК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Психологічний лікнеп. Читати і ще раз читати! ( Психологія навчаня читання іншомовних текстів ). - С.68-96
фывфыв: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ, ПСИХОЛОГІЯ
Молоцька, І. Актвізуючи сиситему навчання (Використання дидактичної гри у підготовці фахівців агономічних спеціальностей ) / І. Молоцька. - С.96-106
фывфыв: ГРА НА УРОЦІ, ГРА, РОЛЬОВА Г
ПЕРШУКОВА, о. Формуючи " європейську свідомість "( Європейській досвід структурування соціокультурного компонента зміту навчання іноземної мови ) / о. ПЕРШУКОВА. - С.106-116
фывфыв: ЄВРОРАДА, МІЖНАРОДНА ОСВІТА,, СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД
ШАЛАГІНОВ, б. МОНОГРАФІЧНИЙ АНЛІЗ ВІРША " DAS MADCHEN AUS DER FREMDE " До 200-ої річниці смерті Фрідріха Шиллера ) / б. ШАЛАГІНОВ. - С.120-126
фывфыв: ЛІТЕРАТУРА НІМЕЧЧИНИ, Шіллер
Коваленко, О. Вітчизняні підручники будуть кращими! / О. Коваленко. - С.126-128
фывфыв: ПІДРУЧНИК, ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

5.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І2/2006/1
2006г.1 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2006. - №1.)
Содержание:
Коваленко, О. Заради дружби, поваги та миру ( Напередодні нового року відбулася урочиста присяга добровольців Корпусу Миру США в Україні ) / О. Коваленко. - С.4-7
фывфыв: КОРПУС МИРУ
Swearing - in speech TEFL. - С.7-8
фывфыв: КОРПУС МИРУ
Карл, Бек. [Бесіда з Директором Корпусу Миру в Україні ] / Бек Карл ; М. Попович; М. Пилипчук; Т. Свиридюк; І. Наумчук; Г. Крючков; В. Бугаєва; Л. Васильковська. - С.9-16
фывфыв: КОРПУС МИРУ
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів із вечірньою ( змінною ) формою навчання: Англійська мова. - С.16-28
фывфыв: ПРОГРАМИ
Про поведення Всеукраїнського конкурсу " Учитель року - 2006 " ( Наказ МОН України, нова редакція положення про Конкурс, інформація про умови та порядок проведення ІІІ туру ) . - С.28-34
фывфыв: УЧИТЕЛЬ РОКУ
Попович, М. Іноземні мови - як складова справжньої освіти ( Вступне звертання до презентації матеріалів про досвід Волинської області у викладанні іноземних мов ) / М. Попович ; М. Пилипчук; Т. Свиридюк; І. Наумчук; Г. Крючков; В. Бугаєва; Л. Васильковська. - С.34-36
фывфыв: ОСВІТА УКРАЇНИ
Маслай, Г. Працюємо з учителем і на вчителя / Г. Маслай ; Н. Чубова; Н. Шкред; Л. Дибчук; О. Скальська; Л. Ярощук; О. Шалагінова. - С.36-39
фывфыв: УЧИТЕЛІВ
Свиридюк, Т. Науково-методичне забезпечення розвитку професіоналізму вчителів англійської мови / Т. Свиридюк ; М. Федорець; І. Ураєва; Г. Лізун; Л. Радченко; В. Редько. - С.39-40
фывфыв: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Пилипчук, М. Сучасна роль та функції вчителя англійської мови / М. Пилипчук ; Т. Свиридюк; І. Наумчук; Г. Крючков; В. Бугаєва; Л. Васильковська. - С.40-43
фывфыв: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, ВЧИТЕЛЬ
Чубова, Н. План практичного заняття курсів підвищення кваліфікації учителів англіїської мови / Н. Чубова ; Н. Шкред; Л. Дибчук; О. Скальська; Л. Ярощук; О. Шалагінова. - С.43-44
фывфыв: ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ, ВЧИТЕЛІ
Федорець, М. Зробимо урок цікавим ( Матеріали практичного заняття обласного постійно діючого семінару для методистів з проблем навчання іноземих мов на початковому етапі ) / М. Федорець ; І. Ураєва; Г. Лізун; Л. Радченко; В. Редько. - С.44-49
фывфыв: УРОК АНГЛ. МОВИ, ІНТЕРЕС
Свиридюк, Т. Фрагмент посібника " Навчаємо дітей англійської мови!" / Т. Свиридюк ; І. Наумчук; Г. Крючков; В. Бугаєва; Л. Васильковська. - С.49-56
фывфыв: ПІДРУЧНИК, ПОСІБНИК
Шкред, Н. Знайомтесь: Луцька лінгвістична гімназія № 18 / Н. Шкред ; Л. Дибчук; О. Скальська; Л. Ярощук; О. Шалагінова. - С.56-64
фывфыв: НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ УКРАЇНИ
Ураєва, І. Система вивчення французької мови в області базується на багатстві знань і досвіду наших учителів" / І. Ураєва ; Г. Лізун; Л. Радченко; В. Редько. - С.64-67
фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Наумчук, І. La protection de l'environment ( Конспект нестандартного уроку-проекту у 8 класі ) / І. Наумчук ; Г. Крючков; В. Бугаєва; Л. Васильковська. - С.67-70
фывфыв: ЕКОЛОГІЯ НЕТРАДИЦІЙНІ ВИДИ Е, УРОК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Дибчук, Л. Читати розуміючи ( Фрагменти збірника-практикума для домашнього та контрольного читання для учнів 7-8 класів ) / Л. Дибчук ; О. Скальська; Л. Ярощук; О. Шалагінова. - С.70-74
фывфыв: МЕТОДИКА ЧИТАННЯ
Лізун, Г. Скажи мне, хто твій друг... ( Система уроків на тему "Mi amigo " у 6 класі / Г. Лізун ; Л. Радченко; В. Редько. - С.74-86
фывфыв: ІСПАНСЬКА МОВА, УРОК
Крючков, Г. Болонський процес: досівд Франціії / Г. Крючков ; В. Бугаєва; Л. Васильковська. - С.86-92
фывфыв: БОЛОНСЬКИЙ
Скальська, О. Додатковий - теж важливий! ( До проблеми типології додаткових дидактичних матеріалів для навчання іноземної аови учнів початкової школи) / О. Скальська ; Л. Ярощук; О. Шалагінова. - С.92-100
фывфыв: ДИДАКТИЧНІ, МАТЕРІАЛИ
Радченко, Л. Думай локально - дій глобально ! " - під таким девізом реалізується польсько - український педагогічний проект на Волині / Л. Радченко ; В. Редько. - С.100-102
фывфыв: ПОЛЬСЬКА МОВА
Бугаєва, В. Геній музики - Geniusz muzyki ( Сценарій літературно-музичного вечора для старшокласників, присвячений творчості Ф. Шопена ) / В. Бугаєва ; Л. Васильковська. - С.102-108
фывфыв: МУЗИКА ПЕРСОНАЛІЇ, шопен
Ярощук, Л. Gra dydaktychna jako metoda nauczania 9 Ogolna charakteristika ) / Л. Ярощук ; О. Шалагінова. - С.108-114
фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА, ПОЛЬСЬКА МОВА
Редько, В. Нововолинська спеціалізована школа І - ІІІ ст. № 1 - колегіум: творчий сімбіоз науки і шкільної практики / В. Редько. - С.114-116
фывфыв: НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ УКРАЇНИ
Васильковська, Л. Христос воскрес ! ( Станційна гра на тему " Великодень" ) [ німецька мова ] / Л. Васильковська. - С.116-127
фывфыв: ГРА, ПАСХА, НІМЕЦЬКА МОВА
Шалагінова, О. Методичні матеріали до вивчення факультативних курсів " Науково-технічний переклад ", " Ділове листування " , " Основи бізнесу " / О. Шалагінова. - С.127-128
фывфыв: ФАКУЛЬТААТИВИ
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І2/2006/5
2006г.5 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2006. - №5.)
Содержание:
Ніколаєнко, С. Освіта в інноваційному поступі суспільства ( З доповіді Міністра освіти і науки України на підсумковій колегії МОН України ) / С. Ніколаєнко. - С.4-6
фывфыв: ІННОВАЦІЇ
Перелікпрограм,підручників і навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством Освіти і науки України для використання в загалльноосвітніх навчальних закладах з навчанням українською мовою в 2006/2007 навчальному році( іноземні мови ). - С.6-10
фывфыв: ПРОГРАМИ
Коваленко, О. Політика та практика викладання в умовах соціокультурного розмаїття ( Проект Ради Європи ) / О. Коваленко ; Л. Биркун; О. Карп'юк; А. Несвіт; Н. Басай; л. Волошинова. - С.10-14
фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД, ЄВРОРАДА, МІЖНАРОДНА ОСВІТА,
Биркун, Л. Космічна мандрівка з " Нашою англійською " ( Лексико-граматичне та тематичне планування ) / Л. Биркун ; О. Карп'юк; А. Несвіт; Н. Басай; л. Волошинова; В. Редько. - С.14-25
фывфыв: НМК"НАША АНГЛІЙСЬКА"
Карп'юк, О. Бути готовим до спілкування ( Особливості навчально-методичного коиплекту " English 6" та поурочне планування розподілу матеріалу ) / О. Карп'юк ; А. Несвіт; Н. Басай; л. Волошинова; В. Редько; О. Яшенкова. - С.25-38
фывфыв: НМК ENGLISH 6
Несвіт, А. Сприймаємо англійську в діалозі культур ( Календарно-тематичне планування до підручника" We Learn English " / А. Несвіт ; Н. Басай; л. Волошинова; В. Редько; О. Яшенкова; О. Тарасова. - С.38-58
фывфыв: ДІАЛОГ КУЛЬТУР
Басай, Н. Реалізація комуникативного підходу до вивчення іноземних мов у підручнику з німецької мови Guten Tag! 6 / Н. Басай ; л. Волошинова; В. Редько; О. Яшенкова; О. Тарасова; А. Шевчук. - С.58-72
фывфыв: НМК, GUTEN, TAG
Волошинова, л. Вивчаємо мову зорових образів ( Аудіовізуальні технології у стратегіях мовної підготовки старшокласників ) / л. Волошинова ; В. Редько; О. Яшенкова; О. Тарасова; А. Шевчук; М. Градоьік. - С.72-78
фывфыв: АУДІОВІЗУАЛЬНІ, ТЕХНОЛГІЇ
Редько, В. На засадах єдиної концепції ( Особливості побудови змісту шкільних підручників з іноземних мов ) / В. Редько ; О. Яшенкова; О. Тарасова; А. Шевчук; М. Градоьік. - С.78-88
фывфыв: ПІДРУЧНИК, АНГЛІЙСЬКА МОВА
Яшенкова, О. Зовнішнє тестування з англійської мови в Україні: перше пілотування проекту / О. Яшенкова ; О. Тарасова; А. Шевчук; М. Градоьік. - С.88-91
фывфыв: ТЕСТУВАННЯ
Тарасова, О. Writing as a Goal and Tool in Developing Students' Creativity Thinking Skills / О. Тарасова ; А. Шевчук; М. Градоьік. - С.91-100
фывфыв: КРЕАТИВНЕ МИСЛЕНЯ, ТВОРЧІСТЬ
Шевчук, А. Уйти в інтегрований світ планети Земля ( Сторінками нового методичного посібника ) / А. Шевчук ; М. Градоьік. - С.100-105
фывфыв: ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ
Ukraine in close up: Україна: погляд зблизька . - С.105-108
фывфыв: КОНКУРС, АНГЛ. МОВА, КОНКУРС, УЧИТЕЛЬ РОКУ
Градоьік, М. Соціальна сертифікація сучасної англійської літературної вимови / М. Градоьік. - С.108-117
фывфыв: ВИМОВА, СОЦІОЛІНГВІСТИКА, АНГЛІЙСЬКА
Сащак, Н. Розмовляємо із задоволенням ( Основи формування навичок діалогічного мовлення в студентів ) / Н. Сащак. - С.117-122
фывфыв: ВНЗ, ДІАЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ
Навчати малюків із радістю допоможе кожному вчителеві новий навчально-методичний посібник " Лінгводидактичні засади навчання іноземної мови учнів початкової школи". - С.122-126
фывфыв: ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП, АНГЛІЙСЬКА
Найприємніше - позитивно впливати на життя тих, хто поряд " [ Корпус Миру ]. - С.126-128
фывфыв: КОРПУС МИРУ
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

7.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І2/2007/2
2007г.2 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2007. - №2.)
Содержание:
Вірити в себе і навколишній сві. - С.4-6
фывфыв: НАШІ ВЧИТЕЛІ
Редько, В. Обличчям на Схід, серцем в Україні / В. Редько ; С. Ткаченко; В. Чжен; Т. Павленок; З. Бойцова; О. Ахмад. - С.6-14
фывфыв: СХІДНІ МОВИ
Ткаченко, С. Знайомтеся: Київська гімназія східних мов №1 / С. Ткаченко ; В. Чжен; Т. Павленок; З. Бойцова; О. Ахмад; Г. Подгорний. - С.14-21
фывфыв: НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ УКРАЇНИ
Чжен, В. Китайська мова в УКкраїні / В. Чжен ; Т. Павленок; З. Бойцова; О. Ахмад; Г. Подгорний; Н. Ухіна. - С.21-24
фывфыв: СХІДНІ МОВИ
Павленок, Т. Китайською - зрозуміло! / Т. Павленок ; З. Бойцова; О. Ахмад; Г. Подгорний; Н. Ухіна; В. Мусічук. - С.24-31
фывфыв: ТРАНСПОРТ
Бойцова, З. Захопитися церемонією уроку японської / З. Бойцова ; О. Ахмад; Г. Подгорний; Н. Ухіна; В. Мусічук; Л. Биркун. - С.31-37
фывфыв: СХІДНІ МОВИ
Ахмад, О. Зрозуміти мову" Тисячі і однієї ночі " / О. Ахмад ; Г. Подгорний; Н. Ухіна; В. Мусічук; Л. Биркун. - С.37-43
фывфыв: СХІДНІ МОВИ
Подгорний, Г. Перська мова / Г. Подгорний ; Н. Ухіна; В. Мусічук; Л. Биркун. - С.43-48
фывфыв: СХІДНІ МОВИ
Ухіна, Н. Чому українцям легше опанувати турецьку мову? / Н. Ухіна ; В. Мусічук; Л. Биркун; С. Мороз. - С.48-59
фывфыв: СХІДНІ МОВИ
Мусічук, В. В'єтнамський Новий Рік / В. Мусічук ; Л. Биркун; С. Мороз; Є. Романюк. - С.64-68
фывфыв: СХІДНІ МОВИ
Биркун, Л. Календарно-тематичне планування за НМК " Our English " для 6 класу / Л. Биркун ; С. Мороз; Є. Романюк; Н. Ананьєва. - С.68-76
фывфыв: НМК" Our English "
Мороз, С. Мить, зупинпись і навчи! / С. Мороз ; Є. Романюк; Н. Ананьєва; С. Трофимчук. - С.76-84
фывфыв: НАОЧНІСТЬ, ФОТОГРАФІЯ
Романюк, Є. The Enrichment of the Student's Vocabulary Using Adjectives / Є. Романюк ; Н. Ананьєва; С. Трофимчук; J. Harmery. - С.84-88
фывфыв: ЗБАГАЧЕННЯ, ЛЕКСИКА, ПРИКМЕТНИК
Ананьєва, Н. Серце Європи - Австрія / Н. Ананьєва ; С. Трофимчук; J. Harmery; О. Памук. - С.88-96
фывфыв: КРАЇНОЗНАВСТВО, АВСТРІЯ
Трофимчук, С. The Realization of the Student's Centered Approach in Teaching English Through the Usage of Multiplie Intilligences Theory / С. Трофимчук ; J. Harmery; О. Памук; А. Мельник. - С.96-101
фывфыв: НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Harmery, J. Testing Students / J. Harmery ; О. Памук; А. Мельник; А. Шевчук. - С.101-106
фывфыв: ТЕСТУВАННЯ
Памук, О. Валізка мого тата ( Нобелівська лекція, 7 грудня 2006 р. ) / О. Памук ; А. Мельник; А. Шевчук. - С.106-116
фывфыв: НОБЕЛЕВСЬКІ ЛАУРЕАТИ
Мельник, А. Навчатися удосконалення ( Міжпредметні зв'язки. ВНЗ ) / А. Мельник ; А. Шевчук. - С.116-124
фывфыв: МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ'ЯЗКИ, ВНЗ
Шевчук, А. Увійти в інтегрований світ планети Земля ( НМК ) / А. Шевчук. - С.124-128
фывфыв: ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК, ГЕОГРАФІЯ
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І2/2007/4
2007г.4 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2007. - №4.)
Содержание:
Ніколаєнко, С. Якісна осівта - запорука самореалізації особистості / С. Ніколаєнко. - С.4-6
фывфыв: ОСВІТА УКРАЇНИ
Іншомовна осівта - завжди актуальна ( Хроніка Всеукраїнського науково-методичного семінару ). - С.6-9
фывфыв: ІНШОМОВНА ОСВІТА
Коваленко, О. Удосконалення системи шкільної іншомовної осівти у контексті соціально-педагогічних трансормацій освітнього простору України / А. Басіна; А. Несвіт; О. Карп'юк; О. Коваленко; о. Бєссонова. - С.9-18
фывфыв: ОСВІТА УКРАЇНИ
Басіна, А. Від багатомовного розмаїття до багатомовної освіти / А. Басіна ; А. Несвіт; О. Карп'юк; О. Коваленко; о. Бєссонова; Nick Dawson. - С.18-25
фывфыв: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА
Несвіт, А. Проект Ради Європи " Політика та практика викладання в умовах соціокультурного розмаїття " як нове бачення міжкультурної осівти / О. Карп'юк; О. Коваленко; о. Бєссонова; Nick Dawson; А. Несвіт. - С.25-28
фывфыв: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА
Карп'юк, О. Як Європейський Мовний Портфоліо допоможе українським учням стати незалежними / О. Карп'юк ; О. Коваленко; о. Бєссонова; Nick Dawson; А. Несвіт; Н. Басай. - С.28-36
фывфыв: ПОРТФОЛІО, ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА
Коваленко, О. Що національний курікулум нам готує ? / О. Коваленко ; о. Бєссонова; Nick Dawson; А. Несвіт; Н. Басай; В. Редько. - С.36-38
фывфыв: ОСВІТА УКРАЇНИ
Бєссонова, о. Досвід пілотування тестових завдань з читання для випускників шкіл ( англ. мова ) / о. Бєссонова ; Nick Dawson; А. Несвіт; Н. Басай; В. Редько. - С.38-42
фывфыв: ТЕСТУВАННЯ, ЧИТАННЯ
Dawson, Nick. An Examination of Testing / Nick Dawson ; А. Несвіт; Н. Басай; В. Редько. - С.42-48
фывфыв: ТЕСТУВАННЯ, ЕКЗАМЕН
Несвіт, А. Ми вивчаємо англійську мову ! ( Календарно-тематичне планування за підручником " We Learn English "7 клас ) / А. Несвіт ; Н. Басай; В. Редько. - С.48-64
фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА
Календарно-тематичне планування за підручником " In Touch 3 " видавництва Longman. - С.64-74
фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА
Басай, Н. Представляємо новий НМК для 7 класу " Guten Tag! 7" / Н. Басай ; В. Редько. - С.74-87
фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА, НМК, GUTEN, TAG
Кириленко, р. Ця фантастична німецька ( НМК " fantastisches Deutsch "7клас ) / р. Кириленко ; Д. Шмідт. - С.87-98
фывфыв: НІМЕЦЬКА МОВА, МЕТОДИКА
Завдання IV етапу Всеукраїнської олімпіади з французької мови. - С.98-114
фывфыв: ОЛІМПІАДА ВСЕУКРАЇНСЬКА, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Редько, В. Hola - 7 " - наступний крок до оволодіння іспанською / В. Редько. - С.114-120
фывфыв: НМК Hola - 7
Шмідт, Д. [ Корпус Миру ] / Д. Шмідт. - С.120123
фывфыв: КОРПУС МИРУ
Кравченко, А. Коли двері оживають, а букви оживають ... ( Цикл уроків англ. мови у 2 класі ) / А. Кравченко. - С.123-128
фывфыв: ІГРАШКИ, УРОК АНГЛ. МОВИ
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

9.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І2/2008/1
2008г.1 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2008. - №1.)
Содержание:
Мова і культура у змісті навчання іншомовного спілкування ( Хроніка всеукраїгського семінару). - С.4-8
фывфыв: ІНШОМОВНА, КОМПЕТЕНЦІЯ
Коваленко, О. Виклики сучасної освіти, або Як підготувати учня до життя у відкритому суспільстві ( До питання інноваційної концепції навчання іноземних мов) / О. Коваленко ; А. Попсуй; І. Іванова; Т. Котепчук; Л. Березенська; Н. Басай; В. Береславська, В. Редько; Г. Галушка. - С.8-11
фывфыв: ІННОВАЦІЇ
Білети до Державної підсумкової атестації 9, 11 класи. - С.11-22
фывфыв: АТЕСТАЦІЯ, ЕКЗАМЕН
Редько, В. Відчинити вікно в інший світ( інтеркультурний підхід до навчання інгоземних мов - нова парадігма в шкільний іншомовній освіті) / А. Попсуй; І. Іванова; Т. Котепчук; Л. Березенська; Н. Басай; В. Береславська, В. Редько; Г. Галушка. - С.22-27
фывфыв: МІЖКУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ, МІЖНАРОДНІ КОНТАКТИ
Калініна, Л. Синтезуючи культурні багатства усього людства ( Навчання мови та культури у соціокультурному аспекті) / Л. Калініна ; І. Воробйова; І. Самойлюкевич; О. Ніколайчук; Ю. Жиляєва; О. Михайлова; Л. Березенська. - С.27-30
фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД
Попсуй, А. Здатність жити, навчатись та діяти ( До питання визначення дефініції міжкультурного підходу у шкільній системи навчання іноземних мов) / А. Попсуй ; І. Іванова; Т. Котепчук; Л. Березенська; Н. Басай; В. Береславська, В. Редько; Г. Галушка. - С.30-36
фывфыв: МІЖКУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ
Воробйова, І. Міжпредметні зв'язки у контексті поглиблення соціокультурного компонента навчання іноземних мов / І. Воробйова ; І. Самойлюкевич; О. Ніколайчук; Ю. Жиляєва; О. Михайлова; Л. Березенська. - С.36-46
фывфыв: МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ'ЯЗКИ, ІНТЕРАКТИВНІСТЬ, СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД
Іванова, І. Сформувати тло міжкультурної комунікації ( Роль підручника з іноземних мов у оновленні змісту професійно орієнтованої освіти ) / І. Іванова ; Т. Котепчук; Л. Березенська; Н. Басай; В. Береславська, В. Редько; Г. Галушка. - С.46-51
фывфыв: МІЖКУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ
Самойлюкевич, І. Назустріч інформаційному суспільству [внз ] / І. Самойлюкевич ; О. Ніколайчук; Ю. Жиляєва; О. Михайлова; Л. Березенська. - С.51-56
фывфыв: ПРОФЕСІЙНА, ОСВІТА
Котепчук, Т. Соціокультурні завдання як засіб поповнення загальнокультурної компетентності майбутніх вчителів іноземної мови / Т. Котепчук ; Л. Березенська; Н. Басай; В. Береславська, В. Редько; Г. Галушка. - С.56-60
фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД, ВНЗ
Ніколайчук, О. Getting Together! [ соціокультурна компетенція, урок ] / О. Ніколайчук ; Ю. Жиляєва; О. Михайлова; Л. Березенська. - С.70-73
фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД, КОНСПЕКТ
Березенська, Л. Урок "Teaching Grammar and Culture"як приклад соціолінгвістичної компетенції учнів середнього ступеня навчання / Л. Березенська ; Н. Басай; В. Береславська, В. Редько; Г. Галушка. - С.73-79
фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД
Жиляєва, Ю. Project Work Planning / Ю. Жиляєва ; О. Михайлова; Л. Березенська. - С.84-87
фывфыв: ПРОЕКТ
Басай, Н. Від мовленнєвого спілкування до культурнї взаємодії / Н. Басай ; В. Береславська, В. Редько; Г. Галушка. - С.87-94
фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД
Михайлова, О. Побажай мені Любові та щастя! / О. Михайлова ; Л. Березенська. - С.94-102
фывфыв: ВАЛЕНТИНІВ ДЕНЬ
Береславська, В. Календарно-тематичне планування для підручника HOLA Espanol 7 клас / В. Береславська ; Г. Галушка. - С.102-114
фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА, ІСПАНСЬКА МОВА
Основні знаменні й пам'ятні дати у 2008 році. - С.114-118
фывфыв: пам'ятні дати
Березенська, Л. Як сформувати лексичну складову соціолінгвістичної компетенції: алгоритм для вчителя / Л. Березенська. - С.118-121
фывфыв: ЛЕКСИКА, СОЦІОЛІНГВІСТИКА
Галушка, Г. Приходь до нас, казко! (Соціокультурна компетенція на початковому етапі) / Г. Галушка. - С.121-126
фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД, ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І2/2009/6
2009г.6 (Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2009. - №6.)
Содержание:
Якісна мовна освіта: погляд у майбутнє. - С.4-6
фывфыв: МОВНА ОСВІТА
Марцелюх, І. Література Великої Британії та Сполучених Штатів Америки (Програма курсу за вибором, 10-12 класи) / І. Марцелюх ; Н. Ухіна; О. Першукова; В. Буренко; С. Івашньова; В. Кудрявцев; Н. Басай; Л. Степаненко. - С.10-21
фывфыв: ЗАРУБІЖНА, ЛІТЕРАТУРА
Ухіна, Н. Турецька мова (Пояснювальна записка до Навчальної програми для спеціалізованих шкіл, гімназій із поглибленим вивченням турецької мови) / Н. Ухіна ; О. Першукова; В. Буренко; С. Івашньова; В. Кудрявцев; Н. Басай; Л. Степаненко; О. Дулін. - С.21-30
фывфыв: турецька мова
Першукова, О. "Стратегія знань" - це впевненість, відповідальність, надійність (Фінський досвід формування світогляду школярів засобами іноземної мови і двомовного навчання) / О. Першукова ; В. Буренко; С. Івашньова; В. Кудрявцев; Н. Басай; Л. Степаненко; О. Дулін. - С.30-40
фывфыв: ВИХОВНИЙ АСПЕКТ
Буренко, В. Як добре вміти читати! ( Методичні поради, продовження) / В. Буренко ; С. Івашньова; В. Кудрявцев; Н. Басай; Л. Степаненко; О. Дулін; Гарольд Мальковський. - С.40-48
фывфыв: НАВЧАННЯ ЧИТАННЯ
Івашньова, С. У процесі гармонійного оволодіння іноземною мовою (З досвіду проведення інтегрованих уроків у початковій школі) / С. Івашньова ; В. Кудрявцев; Н. Басай; Л. Степаненко; О. Дулін; Гарольд Мальковський. - С.48-55
фывфыв: ІНТЕГРОВАНЕ, НАВЧАННЯ,
Басай, Н. На засадах комунікативного та особистісно орієнтованого підходів (з UTEN TAG! 9 завершується анвчання німецької мови в основній школі) / В. Кудрявцев; Н. Басай; Л. Степаненко; О. Дулін; Гарольд Мальковський; В. Редько. - С.55-60
фывфыв: ОСОБИСТІНО ОРІЕНТОВАНИЙ ПІДХ, КОМУНІКАТИВНИЙ АСПЕКТ
Кудрявцев, В. Мовна практика як нагорода (Програма літньої школи з англійської мови для обдарованих учнів) / В. Кудрявцев ; Н. Басай; Л. Степаненко; О. Дулін; Гарольд Мальковський; В. Редько. - С.66-74
фывфыв: ОБДАРОВАНІ ДІТИ
Басай, Н. Календарно-тематичне планування за підручником GUTEN TAG! 9 / Н. Басай ; Л. Степаненко; О. Дулін; Гарольд Мальковський; В. Редько; Л. Гульпа. - С.60-66
фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА
Степаненко, Л. "Тиха ніч, свята ніч..." (Конспект уроку -свята на тему "Різдво і Різдво в Іспанії" в 7 класі спеціалізованої школи) / Л. Степаненко ; О. Дулін; Гарольд Мальковський; В. Редько; Л. Гульпа. - С.74-48
фывфыв: ІСПАНСЬКА МОВА, РІЗДВО
Дулін, О. Для найздібніших і найсміливіших (План-сценарій виховного заходу з іспанської мови для учнів 5-7 класів) / О. Дулін ; Гарольд Мальковський; В. Редько; Л. Гульпа; А. Токова. - С.78-84
фывфыв: ІСПАНСЬКА МОВА, ПОЗАКЛАСНА
Мальковський, Гарольд. Лінгводидактика тексту / Гарольд Мальковський ; В. Редько; Л. Гульпа; А. Токова. - С.92-98
фывфыв: ВПРАВИ
Редько, В. Іншомовна освіта в умовах профільного навчання / В. Редько ; Л. Гульпа; А. Токова; Н. Каменецька. - С.98-102
фывфыв: ІНШОМОВНА ОСВІТА
Гульпа, Л. Оцінюємо підручник: думка вчителів / Л. Гульпа ; А. Токова; Н. Каменецька. - С.102-106
фывфыв: ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ
Токова, А. Окружна міжшкільна методична комісія / А. Токова ; Н. Каменецька. - С.106-108
фывфыв: МЕТОДОБ'ЄДНАННЯ
Каменецька, Н. Європейськи вимір у навчально-виховний процес! / Н. Каменецька. - С.108-110
фывфыв: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

11.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І2/2010/4
2010г.4 (Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2010. - №4.)
Содержание:
Жити разом як рівні у гідності (У Любляні міністри освіти країн Європи обговорили роль вчителя у сучасному світі). - С.4
фывфыв: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА
Декларація міністрів освіти Європи "Освіта для сталого демократичного суспільства: роль учителя". - С.5
фывфыв: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА
Про вивчення іноземних мов у 2010/2011 навчальному році (Методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України, проект). - С.10-18
фывфыв: РЕГЛАМЕНТУЮЧІ ДОКУМЕНТИ
Програма Ради Європи на 2010 - 2014 роки "Освіта для мультикультурного взаєморозуміння прав людини і демократичної культури". - С.18-44
фывфыв: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА
Коваленко, О. Концептуальні засади профільної освіти профільної освіти у ЗНЗ: Міжпредметна інтеграція, багаторівневістьта варіативність / О. Коваленко ; О. Ярова. - С.44-52
фывфыв: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ, ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ,
Карп’юк, О. [ Календарно-тематичне планування НМК ENGLISH 10, 9-й рік навчання] / О. Карп’юк ; І. Савчук. - С.52-60
фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА
Трофімчук, С. Оціни свої знання - отримай оцінку (Методичний посібник для вчителів англійської мови. Закінчення) / С. Трофімчук ; Н. Басай. - С.60-66
фывфыв: ВНЗ, ПІДРУЧНИК
Буренко, В. Навчання письма: методичні поради / В. Буренко ; В. Редько, І. Шмигельський. - С.66-70
фывфыв: ПИСЬМО, НАВЧАННЯ ПИСЬМА
Освітній проект, що відкриває вікна у світ . - С.73-75
фывфыв: МІЖНАРОДНА ОСІВТА
Ярова, О. ІІ Міжнародний науково-практичний семінар "Creative Approaches and Methods in English Teaching" / О. Ярова. - С.75
фывфыв: МІЖНАРОДНА ОСІВТА
Савчук, І. Навчання для майбутнього (Методичні рекомендації до роботи за підручником "Deutsch 10") / І. Савчук. - С.76-84
фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА
Басай, Н. Календарно- тематичне планування до підручника " Gutten Tag!10" / Н. Басай. - С.84-90
фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА
Редько, В. AMIGOS" - навчальний курс для тих, хто бажає оволодіти іспанською за три роки) / В. Редько, І. Шмигельський. - С.90-96
фывфыв: НМК, AMIGOS
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

12.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І2/2010/5
2010г.5 (Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2010. - №5.)
Содержание:
Діалог заради розвитку особистості (Експерти Раи Європи з питань моніторінгу мовної освіти відвідали Україну). - С.4-8
фывфыв: ОСОБИСТІНО ОРІЕНТОВАНИЙ ПІДХ, ЄВРОРАДА
Державний стандарт освіти для початкової школи: іноземні мови (Проект). - С.8-11
фывфыв: РЕГЛАМЕНТУЮЧІ ДОКУМЕНТИ, ПОЧАТКОВА ШКОЛА
Англійська у світі інформаційних технологій (Програма спецкурсу). - С.11-20
фывфыв: ІНФОРМАЦІЙНІ, ТЕХНОЛОГІЇ
Культурознавство англомовних країн (Програма факультативного курсу). - С.20-26
фывфыв: ЛІНГВОКУЛЬТУРОЗНАВСТВО
Гіди-перекладачі (англійська, німецька, французька, іспанська мови) Програма спецкурсу. - С.26-36
фывфыв: ПЕРЕКЛАД, МЕТОДИКА, НАВЧАННЯ ПЕРЕКЛАДУ
Федусенко, Ю. Як не помилитися у виборі? (Навчальний посібник з країнознавства як засіб допрофільної підготовки з іноземної мови учнів основної школи: результати педагогічного експеріменту) / Ю. Федусенко ; Н. Басай; А. Шевчук. - С.36-42
фывфыв: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ
Калініна, Л. Готуючи до професійного спілкування (Методичні рекомендації та календарно-тематичне планування до роботи за НМК "Your English Self, 10" академічний рівень) / Л. Калініна ; Ю. Клименко; Ю. Коряченко. - С.42-54
фывфыв: НМК, YOUR ENGLISH SELF, 10
Карп’юк, О. Поурочний план розподілу навчального матеріалу НМК "English 10 (рівень стандарту, другій семестр) / О. Карп’юк ; Н. Чумак. - С.54-62
фывфыв: НМК, ENGLISH 10
Федоренко, о. Спілкування - процес активний (Методичні поради до організації групової роботи на уроках іноземної мови) / о. Федоренко ; В. Редько, В. Береславська. - С.62-65
фывфыв: ГРУПОВА РОБОТА
Савчук, І. Календарно-тематичне планування до підручника Deutsch 10 (рівень стандарту, другій семестр) / І. Савчук ; Стронг Джеремі. - С.68-74
фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА
Басай, Н. Календарно-тематичне планування до підручника Guten Tag! 10 (рівень стандарту, другій семестр) / Н. Басай ; А. Шевчук. - С.68-74
фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА
Клименко, Ю. Французька мова (9-й рік навчання, рівень стандарту) / Ю. Клименко ; Ю. Коряченко. - С.78-83
фывфыв: НМК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Чумак, Н. Французька мова (9-й рік навчання, академічний рівень) / Н. Чумак. - С.83-89
фывфыв: НМК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Редько, В. Пізнаймо іспаномовний світ разом з " HOLA 10" (Концепція підручника з іспанської мови для 10-го класу) / В. Редько, В. Береславська. - С.89-94
фывфыв: НМК, HOLA 10
Джеремі, Стронг. Відсутність інтересу до книги в дітей - це провал батьків і деяких учнів / Стронг Джеремі. - С.94-97
фывфыв: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ
Шевчук, А. Знайомтесь: Катрін Сторр (Матеріали для домашнього читання) / А. Шевчук. - С.97-106
фывфыв: ДОМАШНЄ ЧИТАННЯ
Коряченко, Ю. Як запам’ятовувати слова іншомовного походження, або Метод подвійної асоціації / Ю. Коряченко. - С.106-111
фывфыв: ПСИХОЛОГІЯ, ПАМ'ЯТЬ
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

13.
Шифр: I22/2018/4
   

Іноземні мови в школах України2 [Текстььь]. - Киiв : Педагогічна преса
2018г. N 4
Содержание:
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в закладах середньої освіти навчальних предметів та організації освітнього процесу у 2018/2019 н.р. - С.2-10
фывфыв: ОФІЦІЙНА ІНФОРМАЦІЯ
Редько, В. Оновлення змісту навчання інозенмих мов у сучасній шкільній освіті - прерогатива нової української школи / В. Редько. - С.10-16
фывфыв: ОСВІТА УКРАЇНИ
Назаренко, Я. An American Hero. 9 клас / Я. Назаренко. - С.16-20
фывфыв: ЛІНГВОКУЛЬТУРОЗНАВСТВО, США
Моісеенко, С. Healthy Eating! 6 клас / С. Моісеенко. - С.20-22
фывфыв: ЇЖА--ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ
Кошель, Т. A glimpse of Britain. 10 клас / Т. Кошель. - С.22-25
фывфыв: КРАЇНОЗНАВСТВО ВЕЛИКОБРИТАНІЇ
Шулепа, Б. Sports Stars. 10 клас / Б. Шулепа. - С.25-28
фывфыв: СПОРТ, ПАРАОЛІМПІЙЦІ
Сотниченко, М. Household chores. 7 клас / М. Сотниченко. - С.28-30
фывфыв: ХАТНЯ ПРАЦЯ
Дем’яненко, Л. Markets. 8 клас / Л. Дем’яненко. - С.30-36
фывфыв: ПОКУПКИ, РИНОК
Кравець, Т. Great Britain. London. 7 клас / Т. Кравець. - С.36-41
фывфыв: БІНАРНИЙ--ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК: АНГЛІЙСЬКА МОВА+ГЕОГРАФІЯ
Ларіна, О. Some popular drinks / О. Ларіна. - С.41-45
фывфыв: НАПОЇ
Слезіна, Н. Intellectual contest "What? Where? When?" 6 клас / Н. Слезіна. - С.45-48
фывфыв: ГРА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА, ЩО? ДЕ? КОЛИ?
Обжелян, Г. Мері Поппінс поступає на роботу в сім’ю Гранді. 5 клас / Г. Обжелян. - С.48-52
фывфыв: ПОЗАКЛАСНИЙ ЗАХІД
Скореднова, Н. Мовно-літературний турнир "Мови - це важливо!" До міжнародного дня рідної мови / Н. Скореднова, В. Гордійчук. - С.52-55
фывфыв: ПОЗАКЛАСНИЙ ІНТЕГРОВАНИЙ ЗАХІД
Имеются экземпляры в отделах:
(11.09.2018г. Экз. 1 - ) (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

14.
Шифр: I22/2018/6
   

Іноземні мови в школах України2 [Текстььь]. - Киiв : Педагогічна преса
2018г. N 6
Содержание:
Редько, В. Г. Концептуальні засади змісту та засобів організації компетентісноторінтованого навчання іноземних мов учнів початкової школи / В. Г. Редько, Т. К. Полонська, Н. П. Басай. - С.2-8
фывфыв: ПОЧАТКОВА ОСВІТА
Сушко, О. In the East or in the West - Christmas Time Is the Best! / О. Сушко. - С.8-13
фывфыв: РІЗДВО
Шаврак, І. Daily routunes. 5 клас / І. Шаврак. - С.13-15
фывфыв: РОЗКЛАД--РОЗПОРЯДОК ДНЯ
Придорожко, В. I'm a newcomer. 7 клас / В. Придорожко. - С.15-19
фывфыв: ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ, НОВИЙ УЧЕНЬ У КЛАСІ
Атаєва, І. Визначні місця Лондона. 6 клас / І. Атаєва. - С.19-24
фывфыв: КРАЇНОЗНАВСТВО ВЕЛИКОБРИТАНІЇ
Полякова, Ю. In the Airport. 8 клас / Ю. Полякова. - С.24-26
фывфыв: ТРАНСПОРТ, АЕРОПОРТ
Малюк, О. All about Me. 5 клас / О. Малюк. - С.26-28
фывфыв: МОЯ СІМ'Я
Павлік, А. The City I Would Like to Visit One Day / А. Павлік. - С.28-31
фывфыв: ПАРИЖ, РИМ, НЬЮ ЙОРК
Михальова, О. Life in the Past. 6 клас / О. Михальова. - С.31-34
фывфыв: ЖИТТЯ МИНУЛИХ СТОЛІТЬ
Гоц, Г. Popular Sports and Games. Ukrainian Sportsmen. 5 клас / Г. Гоц. - С.34-37
фывфыв: СПОРТ, СПОРТСМЕНИ УКРАЇНИ
Коткова, Н. I'm Going to the Supermarket. 6клас / Н. Коткова. - С.34-37
фывфыв: ПОКУПКИ
Бєлова, О. Travelling Through the Country of the English Language / О. Бєлова. - С.40-44
фывфыв: АНГЛОМОВНИЙ СВІТ
Некогдюк, С. Аліса в країні Ліхтеншнейн / С. Некогдюк. - С.44-45
фывфыв: КОНКУРС ДІАЛОГ ДЕРЖАВ
Катрич, Т. Брейн-ринг. Science and Inventors. 9 клас / Т. Катрич. - С.45-51
фывфыв: ВИНАХІДНИКІ
Гусева, О. Кінотворчість на уроках англійської мови і не тільки / О. Гусева. - С.51-52
фывфыв: ДОСВІД ПЕДАГОГІЧНИЙ
Ларіна, О. Приказки до тематичного розділу "Добро, доброта. добрі вчинки, добра людина" / О. Ларіна. - С.52-54
фывфыв: ПРИСЛІВ’Я, ФРАЗЕОЛОГІЯ
Имеются экземпляры в отделах:
(16.01.2019г. Экз. 1 - ) (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

15.
Шифр: I22/2019/5
   

Іноземні мови в школах України2 [Текстььь]. - Киiв : Педагогічна преса
2019г. N 5
Содержание:
Редько, В. Компетентісне спрямування процесу навчання іноземних мов учнів 1-4 класів - виклики нової української школи / В. Редько. - С.2-5
фывфыв: ЕФЕКТИВНІСТЬ НАВЧАННЯ, УСПІШНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ
Полонська, Т. Формування наскрізних змістовних ліній на уроках іноземної мови в початковій школі засобами ігрових технологій / Т. Полонська. - С.5-8
фывфыв: ГРА НА УРОЦІ
Горошкін, І. Формування ключових компетентностей учнів 2 класів на уроках іноземної мови в контексті вимог нової української школи / І. Горошкін. - С.8-11
фывфыв: ПОЗИТИВНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ІНОЗЕМНИХ МОВ, САМОСТІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Шпак, Н. Проектна діяльність учнів початкової школи в умовах компетентісно орієнтованого навчання іноземної мови (на матеріаліх німецької мови) / Н. Шпак. - С.11-14
фывфыв: СИТУАТИВНЕ СПІЛКУВАННЯ, КОМУНІКАТИВНА КОМУНІКАЦІЯ
Лисюченко, Т. The hand that can destroy is the same hand that help. Англійська мова, 7 клас / Т. Лисюченко. - С.14-16
фывфыв: ЗБЕРЕЖЕНЯ ПРИРОДИ, ТВАРИНИ
Блінова-Сімко, В. Shops and Shopping. Англійська мова, 8 клас / В. Блінова-Сімко. - С.16-18
фывфыв: ПОКУПКИ, КРАМНИЦЯ
Некрутенко, Н. Big cities of the USA. Washington, D.C. (Англійська мова, 9 клас) / Н. Некрутенко. - С.18-20
фывфыв: КРАЇНОЗНАВСТВО США, МІСТА АМЕРИКИ
Комчук, В. A Job Interview. Formal Letters. (Англійська мова, 11 клас) / В. Комчук. - С.20-23
фывфыв: ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ, РЕЗЮМЕ, ЛИСТУВАННЯ ДІЛОВЕ
Глушкова, Н. Пори року. Погода. Грунти та їх мешканці. Англійська мова та природознавство. 3 клас / Н. Глушкова. - С.23-24
фывфыв: ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК АНГЛІЙСЬКА МОВА ТА ПРИРОДОЗНАВСТВО
Кузнецова, Т. Meet My Friend. Англійська мова, 5 клас / Т. Кузнецова. - С.24-26
фывфыв: ДРУГ, ОПИС ЗОВНІШНОСТІ
Кучеренко, Ж. Healthy way of life. Англійська мова, 6 клас / Ж. Кучеренко. - С.26-30
фывфыв: ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ
Ліснічук, Л. Where is the cinema? Giving directions. Англійська мова, 4 клас / Л. Ліснічук. - С.30-32
фывфыв: НАПРЯМ РУХУ, ВКАЗІВНИКИ
Любич, В. Schools and Universities i the UK. Англійська мова, 10 клас / В. Любич. - С.32-35
фывфыв: ОСВІТА ВЕЛИКОБРИТАНІЇ
Лялька, Т. Моя квартира. Англійська мова, 3 клас / Т. Лялька. - С.35-37
фывфыв: ОПИС ПОМЕШКАННЯ
Шевченко, І. Створення кулінарної книги. Англійська мова, 5 клас / І. Шевченко. - С.37-42
фывфыв: СТРУКТУРА ГРАМАТИЧНА THERE IS THERE ARE, РЕЦЕПТИ ПРИГОТУВАНЯ ЇЖІ
Петрусь, О. Проектна робота "Food" Англійська мова, 8-20 клас / О. Петрусь. - С.42-47
фывфыв: ПРОЕКТНА МЕТОДИКА, ЇЖА
Габора, Л. We love English - Mardi Grass! Сценарій позакласного заходу з англійської мови для учнів 5-11 класів / Л. Габора. - С.47-51
фывфыв: МАСЛЯНА В КРАЇНАХ СВІТУ
Вовк, А. The UK and the US quiz / А. Вовк. - С.51-54
фывфыв: КВІЗ КРАЇНОЗНАВЧИЙ, США, ВЕЛИКОБРИТАНІЯ
Поліно, А. Попелюшка. Англійська мова, 3 клас / А. Поліно. - С.54-55
фывфыв: ПОЗАКЛАСНИЙ ЗАХІД, ПОПЕЛЮШКА
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

16.
Шифр: I22/2020/4
   

Іноземні мови в школах України2 [Текстььь]. - Киiв : Педагогічна преса
2020г. N 4
Содержание:
Редько, В. Дидактичні та методичні концепти добору і організації компетентнісно орієнтованого змісту навчання іноземних мов у шкільних підручниках / В. Редько, В. Буренко. - С.2-4
фывфыв: Зміст навчання, НУШ, Уніфікація вправ
Полонська, Т. Інтерактивні методи реалізації інтегрованих змістовних ліній на уроках в 5-6 класах гімназії / Т. Полонська. - С.4-9
фывфыв: Мозковий штурм, Прийом незакінченого речення, Вправа-гра
Горошкін, І. Особливості формування ключових компетентностей учнів 5 класу гімназії на уроках іноземної мови / І. Горошкін. - С.9-12
фывфыв: Громадянська компетентность, Екологічна грамотність, Обізнаність та самовираження у сфері культури
Шпак, Н. Мовленнєві ситуації як засіб формування комунікативної компетентності учнів 5-6 класів гімназії / Н. Шпак. - С.12-15
фывфыв: Розповідь про себе, Замовлення їжі, Спілкування про міста та країни
Пасічник, О. Формування в учнів основної школи вмінь аргументованого усного мовлення засобами проектної діяльності / О. Пасічник. - С.15-19
фывфыв: Проектна методика, Раціональне використання робочого часу
Яковчук, М. Компетентнісно орієнтоване навчання іноземних мов - у шкільну практику : (Із досвіду впровадження компетентнісно орієнтованого навчання німецької як другої іноземної мови) / М. Яковчук. - С.19-21
Шокола, Л. Mein Tagesablauf. Німецька мова, 6 клас / Л. Шокола. - С.21-23
фывфыв: Розпорядок дня, Урок німецької мови
Шафорост, А. Школи України та Франції. Французька мова, 6 клас / А. Шафорост, Т. Радкович. - С.23-25
фывфыв: Освіта європейська, Гра "Листопад"
Постоєнко, О. Пан Коцький / О. Постоєнко. - С.25-27
фывфыв: Екранізація казки, Інсценування на уроці, Мова англійська
Спиця, Л. SSC - School Shakespeare Championship / Л. Спиця. - С.27-30
фывфыв: Шекспір, Урок-змагання
Статкевич, О. School and counry's response to coronavirus / О. Статкевич. - С.30-33
фывфыв: Урок онлайн, Коронавірус, Карантин
Кукла, О. Реалізація компетентнісного підходу на уроках англійської мови шляхом упровадження предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL) / О. Кукла. - С.33-38
фывфыв: Content and Language Sntegrated Learning, Інтегроване навчання, Комунікативні технології
Телевина, Л. Тренувальні вправи при вивченні умовних часів / Л. Телевина. - С.38-47
фывфыв: Граматика англійської мови, Узгодження часів
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

17.
Шифр: I22/2022/2/3
   

Іноземні мови в школах України2 [Текстььь]. - Киiв : Педагогічна преса
2022г. N 2/3
Содержание:
Редько, В. Дидактико-методичні концепти організації процесу навчання іспанської мови в 5 класах закладів середньої освіти: ситуативний підхід / В. Редько. - С.2-6
фывфыв: мовленнєва ситуація, комунікативне середовище, групова дискусія
Ланкіна, В. Використання QR кодів та візуалізації на уроках англійської мови / В. Ланкіна. - С.7-12
фывфыв: сучасні методи навчання
Гатальська, В. The Globe Theatre / В. Гатальська. - С.12-15
фывфыв: Театр шекспірівський, Вчитель року
Конончук, Л. Розвіток критичного мислення на уроках німецької мови в основній школі (закінчення) / Л. Конончук. - С.51-54
фывфыв: Країнознавство, Україніка, Житомир
Сушко, О. What is Tolerance. АНглійська мова. 7 клас / О. Сушко, С. Байкова. - С.16-22
фывфыв: Толерантність , Особливі діти
Яценко, І. Music in My Life / І. Яценко. - С.22-26
фывфыв: Музика в житті людии
Гень, Ж. Place to Call Home. Англійьска мова. 7 клас / Ж. Гень. - С.26-29
фывфыв: Комунікативна компетенція, Багатство, Бідність
Ткачук, А. How to find to the successful future? Англійська мова. 11 клас / А. Ткачук. - С.29-35
фывфыв: Успіх у житті
Родомазова, О. Globetrotting. Англійскьа мова. 6 клас / О. Родомазова. - С.35-41
фывфыв: Подорож навколо світу
Парчук, Н. Types of Shops. Containers. Англйська мова. 6 клас / Н. Парчук. - С.41-44
фывфыв: магазин, покупки
Бойко, Н. Visiting London. Англійська мова. 9 клас / Н. Бойко. - С.44-49
фывфыв: Лондон
Тесленко, В. Sports and Leisure Time. Англійська мова. 11 клас / В. Тесленко
Власюк, А. Програма агломовного табору Summer camp 'Inspiration" / А. Власюк. - С.55-63
фывфыв: Літній мовний табір
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

18.


    Береславська, В.
    Календарно-тематичне планування для підручника HOLA Espanol 7 клас [Текст] / В. Береславська, В. Редько // Іноземні мови в начальних закладах. - 2008. - №1. - С. 102-114

фывфывфыв:
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА, ІСПАНСЬКА МОВА
Доп.точки доступа:
Редько, В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

19.


    Редько, В.
    AMIGOS" - навчальний курс для тих, хто бажає оволодіти іспанською за три роки) [Текст] / В. Редько, І. Шмигельський // Іноземні мови в навчальних закладах. - 2010. - №4. - С. 90-96

Рубрики: мова іспанська--МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ

фывфывфыв:
НМК, AMIGOS
Доп.точки доступа:
Шмигельський, І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

20.


    Редько, В.
    Hola - 7 " - наступний крок до оволодіння іспанською [Текст] / В. Редько // Іноземні мови в начальних закладах. - 2007. - №4. - С. 114-120

фывфывфыв:
НМК Hola - 7
Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-20    21-35