Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Книги (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Пащук, В.$<.>)
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
Сигли бібліотек за посиланням
1.

Вид документа :
Шифр издания : 74.261.7/А-724
Заглавие : Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид.
Выходные данные : Рівне: Перспектива, 2004
Колич.характеристики :388 c
Серия: Майстерня інновацій
Цена : 15.00 р.
УДК : 14
ББК : 74.261.7
Предметные рубрики: Інтерактивні технології
Содержание : Інноваційні ідеї демократизації та менеджменту школи/ С. Клепко. Як управляти шкільною освітою?(Американський досвід на тлі українських освітніх реалій)/ В. Громовий. "Україна-США: паралелі освіти"/ О. Желюк. Використання інтерактивних технологій в управлінській діяльності./ Л. Середяк, О. Янушевич. До питання громадянської освіти в сучасній школі/ М. Ростоцька. Інтерактивні технології навчання- реальний шлях до оновлення української школи./ О. Пометун. Інтерактивний тренінг для вчителів:Створюємо демократичне середовище уроку./ В. Крутоус. Рейтингове оцінювання діяльності шкіл протягом навчального року/ Л. Козак, о. Копанська. Благодійні фонди - запорука прозорого використання неурядових коштів у державних закладах освіти./ О. Демчук. Використання закордонного досвіду в адміністративно - фінансовому управлінні школою./ А. Гонорська, О. Франчук. Використання сучасних технологій - створення нових можливостей розвитку післядипломної освіти./ М. Жук. Проблеми організації громадської освіти в школах нового типу./ О. Шиян. До питання досвіду впровадження інтерактивних технологій / О. Пометун. Природа - очима душі/ Л. Балаба. Щоб шкільний твір не був тягарем/ І. Віллер. Прагнення реалізувати себе/ Т. Голуб. Комунікативний підхід у викладанні іноземної мови./ С. Куриш. Навчання письму як методична проблема./ Л. Люта, Т. Каша. Через науково-дослідницьке проектування до особистісно-орієнтованого навчання./ В. Саверська-Лихошва. Інтегровані уроки географії й англійської мови/ П. Скавронський. Розвиток критичного мислення на уроках англійської мови через знайомство з історією та культурою/ О. Франчук. Інтеграція ідей громадянської освіти у викладанні суспільних дисциплін./ Л. Середяк, А. Ковтонюк. Робота над проектами у викладанніанглійської мови./ Є. Зіннуров. Метод проектів на уроках громадянської освіти./ Г. Сеньковська. Практичне право.Нові підходи до викладання права в середній школі./ Т. Ремех. Як використовувати газетні статті під час застосування інтерактивного методу роботи"АЖУРНА ПИЛКА" у вивченні іноземних мов./ О. Полуботько. Використання методу критичного мислення на уроках англійської мови./ О. Тарасова. Закордонний досвід як стимул до змін у викладанні та вивченні шкільної історії в Україні./ І. Костюк. Сучасні підходи у викладанні історії./ О. Войтенко. Деякі аспекти шляху виховання громадянина./ С. Ратушняк. Метод навчальних проектів./ Н. Морзе. Країна мрії: симуляційна гра чи підготовка до життя./ С. Мурзаков. Американські підходи в гуманітарній галузі на приладі створення освітнього центру./ С. Буко. Урядуй собі сам- урятуй себе сам!/ Т. Оратовський, В. Шторлін. Інтернет-сторінка-інформаційне поле місцевої громади./ О. Педан-Слєпухіна. Молодь обирає дію- нова форма громадянського виховання учнів./ А. Панченков. Волонтерство- невід'ємна складова виховної роботи в сучасній школі./ Л. Шашура. Волонтерство-шлях до громадського суспільства./ О. Жадько. Дитячі громадські організації як елемент громадянської освіти./ С. Саєнко. Дебати: інтерактивний спосіб мислення./ О. Тищенко. Від учнівського самоврядування до самоврядування вчителів і батьків./ Н. Вукіна. Впровадження методу складання проектів у навчально-виховному процесі сільської школи./ О. Шкарупа. Учнівські проекти, спрямовані на реалізацію права дитини на вільне висловлювання./ О. Цимбал. Від програм партнерів до інтеграції курсу громадянської освіти./ Т. Лаворік, О. Кукла. Осмислення ролі гендерної освіти./ В. Пащук. Чотири "родзинки"освітянського досвіду./ Н. Дементієвська.
Аннотация: 10
Экземпляры : всего : ВІЛ(1), ЧЗ(1)
Свободны : ВІЛ(1), ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 14/А-724
Автор(ы) : Пащук В.
Заглавие : Осмислення ролі гендерної освіти
Место публикации : Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів: Наук.-метод. вид./ Ред. О.Тищенко. - Рівне: Перспектива, 2004. - С. 374-379. - ISBN 966-7643-43-3 (Шифр 74.261.7/А-724-737826). - ISBN 966-7643-43-3
УДК : 14
ББК : 74.261.7
Предметные рубрики: Мови іноземні-- Методика викладання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): гендерне питання
Найти похожие

3.

-2005г.,N 6
Интересные статьи :
Ніколаєнко С. Про проведення Всеукраїнського конкурсу " Учитель року-2006"/ С. Ніколаєнко (стр.4) фывфыв: КОНКУРС, УЧИТЕЛЬ РОКУ
Програми для спеціалізованих шкіл з поглибленним вивченням іноземної мови ( французька мова 1 - 12 класи ) (стр.6-30) фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ПРОГРАМИ
Нормативна таблиця для відтворення українських власних назв засобами англійської мови (стр.30) фывфыв: ВЛАСНІ НАЗВИ
Іноземна мова на Харківщіні: завдання, факти, перспективи (стр.32-36) фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА, ВИВЧЕННЯ, ІНОЗЕМНИХ, МОВ
Ефективна методична робота - це організація + інвормація + моніторінг (стр.36-46) фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Кравченко В. Лозівська гімназія - школа європейська/ В. Кравченко ; н. Коломникова; В. Іванчук; О. Коваленко (стр.46-53) фывфыв: ШКОЛИ, ГІМНАЗІЯ, ОСВІТНІ ЗАКЛАДИ
Білоусов О. Навчаючи - виховвуємо ( У гімназії - інтернаті для сліпих успішно вивчають три іноземні мови )/ О. Білоусов ; Ірина Лісовець; В. Булгакова; В. Пащук (стр.53-55) фывфыв: ОСОБЛИВІ ПОТРЕБИ
Лапай Б. Насамперед - я вчитель/ Б. Лапай ; О. Любченко; В. Перлова; Л. Паращенко (стр.55-57) фывфыв: НАШІ ВЧИТЕЛІ
Причиненко Р. Французька весна Руслана Задорожка / Р. Причиненко ; Е. Степанова; А. Басіна (стр.57) фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА ВЕСНА
Коломникова н. Вивчаємо мову - формуємо особистість/ н. Коломникова ; В. Іванчук; О. Коваленко (стр.58-62) фывфыв: ВИХОВНИЙ АСПЕКТ, ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ,ОСОБИСТІНО ОРІЕНТОВАНИЙ ПІДХ
Лісовець Ірина . У світі тварин ( Конспект уроку у 5 класі спеціадазованої школи )/ Ірина Лісовець ; В. Булгакова; В. Пащук (стр.62-67) фывфыв: ТВАРИНИ, УРОК АНГЛ. МОВИ
Любченко О. За що люблять Покемона? ( Інтерактивний урок за темою"Addictions " у 10 класі) / О. Любченко ; В. Перлова; Л. Паращенко (стр.67-75) фывфыв: ІНТЕРАКТИВНИЙ УРОК
Степанова Е. Що значить бути сучасним ? ( Інтерактивний урок у 9 класі )/ Е. Степанова ; А. Басіна (стр.67-75) фывфыв: ІНТЕРАКТИВНИЙ УРОК
Іванчук В. Індівідуальні заняття як запорука віри учня у свої сили / В. Іванчук ; О. Коваленко (стр.78-82) фывфыв: ІНДІВІДУАЛЬНЕ НАВЧАННЯ
Булгакова В. Адаптувати людину до життя ( До питання про співвідношеність понять " комуникативна компетентність" та "комуникативна компетенція"/ В. Булгакова ; В. Пащук (стр.82-87) фывфыв: КОМУНИКАТИВНА, КОМПЕТЕНЦІЯ
Перлова В. Складові педагогічної майстерності: класифікація професійно-пебагогічних умінь/ В. Перлова ; Л. Паращенко (стр.87-94) фывфыв: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Басіна А. English Weekly 1-4 " нові методичні підходи у навчанні англійської мови учнів початкової школи / А. Басіна (стр.94-102) фывфыв: УМК
Коваленко О. В американській школі двері відкриті завжди/ О. Коваленко (стр.102-106) фывфыв: ОБМІННІ ПРОГРАМИ, ОБМІННІ ПРОГРАМИ, МІЖНАРОДНА ОСВІТА
Пащук В. Поезія навчить, яку мову вчить/ В. Пащук (стр.106-114) фывфыв: ВІРШ, ПОЕЗІЯ, НІМЕЦЬКА ПОЕЗІЯ
Конкурс журналу " Пізнайко " - з любов'ю до дітей і вчителів та повагою до іноземної мови (стр.114-120) фывфыв: КОНКУРС, АНГЛ. МОВА
Паращенко Л. Програма навчального курсу " Європейські студії" для загальноосвітніх шкіл/ Л. Паращенко (стр.120-123) фывфыв: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА
Интересные статьи :
Найти похожие