Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Статті з періодичних видань та збірок (6)Документи про Рівненщину (12)Рівненщина: Минуле і сьогодення (7)Газета “Червоний прапор” (2)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Мартинюк, А.$<.>)
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
Сигли бібліотек за посиланням
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 81.2(4 Укр)/Н34
Заглавие : Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.25
Выходные данные : Острог, 2012
Колич.характеристики :270 с
Цена : Б.ц.
ББК : 81.2(4 Укр)
Содержание : Проблематичність визначення структури англомовної лексичної компетенції у писемному перекладі/ Т. Василенко. Лінгво-стилістичні особливості перекладу англійських газетних текстів українською мовою/ О. Іванова. Особливості застосування практично зумовленого парафразування в англо-українському художньому перекладі/ М. Караневич. До проблеми перекладу англійських неологізмів українською мовою/ О. Касаткіна-Кубишкіна. Специфіка відтворення в українських перекладах однорідних рядів із французьких сонетів 19 ст/ Т. Качановська. Правила bon usage в контексті французького перекладознавства ХVII ст/ І. Ласка. Власна назва як перекладацька і перекладознавча одиниця (на матеріалі німецькомовних інтерпретацій української прози початку ХХ ст.)/ О. Матвіїшин; О. Маивіїшин. Семантико-прагматичні характеристики метафоричних термінів із колоративною композитою й аспекти їхнього перекладу з англійської мови / Г. Матковська. Особливості вживання та перекладу модальних дієслів німецької мови/ Т. Паничок. До англомовної рецепції малої прози Миколи Вінграновського/ Л. Собчук. Стратегії перекладу "літературно-музичних" прийомів П.Тичини англійською мовою/ М. Фока. Методична стратегія викладача іноземної мови ВНЗУ/ Т. Богданович. Реалізація компетентнісного підходу у процесі викладання іноземної мови у вищому навчальному закладі/ І. Вєтрова. Формирование и развитие коммуникативных умений при обучении иностранному языку в работе в малых группах/ Е. Галашова. Формування іншомовної компетенції в монологічному мовленні студентів мовних факультетів ВНЗ з використанням творів художньої літератури/ Л. Гронь. Пам’ятки для формування у майбутніх учителів англійської мови навчально-стратегічної компетентності в діалогічному мовленні/ Ю. Гудима. La chanson en classe de francais/ Y. Degtyarova. Психологічні передумови проведення позакласної роботи з іноземної мови у старшій школі з формування компетенції в діалогічному мовленні/ В. Іванишина. Особливості методики формування англомовної соціокультурної компетенції студентів-філологів з використанням інформаційних технологій/ О. Каніболоцька. Доконечність вивчення лінгвокраєзнавчого аспекту в процесі оволодіння іноземною мовою/ В. Козубай. Особливості навчання сучасної іноземної (англійської) мови на немовних факультетах ВНЗ/ Є. Костик. Рольові ігри на занятті з іноземної мови як метод навчання іншомовної комунікації/ М. Кузів. Класичні та сучасні підходи до вивчення англійської мови/ А. Мартинюк. Особливості організації та проведення уроку іноземної мови з використанням інформаційних технологій/ Л. Морська. Quelques reflexions a propos du developpement de la competence interculturelle chez les apprenants de fle/ V. Motrouk. Використання сугестивного методу при вивченні іноземної мови/ М. Назаренко. Кооперативна методика навчання іноземної мови/ О. Пришляк. Підвищення ефективності викладання філологічних дисциплін за рахунок використання ІКТ/ Н. Фоміних.
Перейти к внешнему ресурсу https://lingvj.oa.edu.ua/nz_vyp_25
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 81.2(4 Укр)/Н34
Автор(ы) : Мартинюк А.
Заглавие : Класичні та сучасні підходи до вивчення англійської мови
Место публикации : Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.25. - Острог, 2012. - С. 204-207 (Шифр 81.2(4 Укр)/Н34-655193)
ББК : 81.2(4 Укр)
Предметные рубрики: Мова англійська-- Методика викладання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): тести
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 81.0/А43
Заглавие : Актуальні питання лінгвістики, літературознавства та інноваційної методики викладання іноземних мов : П’ята Всеукраїнська наукова конференція. 19-20 травня 2011 р
Выходные данные : Тернопіль, 2011
Колич.характеристики :247 с
Цена : Б.ц.
ББК : 81.0
Содержание : Роль та значення антонімів у перекладах в німецькій мові/ Г. Бек. Вимовний акцент в англійському мовленні українців/ О. Валігура. Лексико-семантичні розряди евфемізмів британського політичного дискурсу/ М. Гребенюк. Дейктичне значення англійського означеного артикля як проблема перекладу українською мовою/ Л. Загородня. Розвиток семантичної неології сучасної французької мови шляхом конверсії/ О. Качмар. Вербализация концепта "убийство" в американском сленге/ В. Косолапов. Конотативний компонент значення композитів у сучасній англійській мові/ Л. Крайняк. До питання семантики ФО з компонентом "вітер" (на матеріалі німецької, англійської та української мов)/ Л. Купчик. Роль історизмів та архаїзмів в лексичному складі англійської мови/ О. Лапчак. Основи концептуального аналізу терміносисчтеми (на прикладі галузі торфопромисловості в англійській мові)/ А. Літвінчук. Категорія квантитативності та лексичні засоби вираження в структурі фразеологічних одиниць французької мови/ Г. Назарук. Суспільно0політична лексика латинського походження / У. Паньків. Критичне мислення як сучасна технологія оволодіння іноземною мовою/ Т. П’ятничка. Лінгвістична модель актуалізації тексту підручника з англійської мови/ Н. Рибіна. Англійська мова як ingua franca сучасного економічного простору/ Л. Сандій. Метод проектів у процесі вивчення іноземних мов у вищих навчальних закладах/ І. Сидор. Квантитативний аналіз термінів і професіоналізмів у розрізі збагачення словникового складу німецької мови (на основі німецько-російського словника по деталях машин)/ В. Турчин. Вербалізація концепту "жінка" у романі А.Ерно "Жінка"/ Т. Антошків. Рецепція роману Е.Золя "Жерміналь" у Франції 1884-1885 рр/ Р. Бубняк. Наративна стратегія роману Чінуа Ачебе "Світ розпадається "/ В. Бурко. Прагматична пресупозиція як композиційний чинник у романі Річарда Адамса "Watership down/ Т. Гуляк. Подвійне заперечення як засіб вираження підкресленого ствердження в художньому дискурсі (на матеріалі повістей Джона Фаулза"Вежа з чорного дерева", "Енігма" та "Елідюк")/ Л. Жилінська. Мотив руйнації в романі Джойс Керол Оутс ''Белльфлер'/ О. Нагачевська. Моделі гри слів у прозі Ленгстона Х’юза/ О. Шонь. Переклад як особливий вид комунікації та його роль у формуванні комунікативних навичок в процессі вивчення іноземної мови/ Н. Жеребна. Особливості та труднощі перекладу англійських фразеологічних одиниць/ А. Зубрик. Використання інтерв’ю для вдосконалення навичок спілкування англійською мовою/ Н. Івасів. Роль перекладу у літературній рецепції (на прикладі поетичної творчості Карла Сендберта)/ Н. Кошіль. Перспективи та можливості комп’ютеризованого вивчення іноземної мови у ВНЗ/ Н. Беніцька. Розвиток комунікативних навичок студентів у ситуаціях науково-професійного спілкування/ Т. Богданович. Ефективність впровадження інформаційних систем у навчальний процес/ О. Бойко. Інтерактивні технології навчання при вивченні іноземної мови/ Ю. Борусевич. Системний підхід до створення сучасних підручників для забезпечення професійно орієнтованого навчання іноземних мов/ О. Вакуленко. Ефективність використання електронних навчальних посібників з іноземної мови за професійним спрямуванням/ Н. Вовчаста. Застосування інноваційних технологій у системі освіти/ Г. Горун. Навчання аудіюванню студентів немовних спеціальностей/ І. Грицюк. Професійний інтонаційний стиль вчителя іноземної мови/ Н. Гурина. Навчальний тлумачний словник як засіб формування міжкультурної компетенції майбутнього спеціаліста/ В. Драбовська. Шляхи оптимізації роботи над фаховими текстами з іноземної мови в економічному ВНЗ/ О. Дуда. Метод проектів при вивченні іноземної мови студентами ФКІТ/ Л. Залюбовська. ВІикористання матеріалів преси при викладанні німецької мови для студентів аграрних спеціальностей/ Р. Зінь. Розвиток мотивації студентів під час самостійної роботи з іноземної мови/ Н. Івасів. Формування та розвиток вмінь написання приватних листів учнями початкової школи/ Г. Каширіна. Про переваги застосування інноваційних технологій у процесі вивчення іноземних мов у вищих навчальних закладах/ М. Кащук. Формування мовленнєвої компетенції в письмі при вивченні іноземної мови (за професійним спрямуванням)/ М. Кімакович. Використання тестів у системі контролю рівня сформованості лексичної та граматичної компетенції студентів економічних спеціальностей ВНЗ/ Л. Ковальчук. Метод проектів у навчанні професійної іншомовної діяльності студентів/ С. Коновальчук. Аналізування системи вправ для формування англомовної професійно-спрямованої компетенції у говорінні/ Н. Кубай. Застосування граматичних ігр при навчанні іноземної мови студентів юридичних спеціальностей/ Г. Кузин. Технологія кооперативного навчання при викладанні іноземної мови виші/ Л. Купчик. Рольова гра як ефективний засіб навчання іноземномовній компетенції студентів / З. Малюська. Автономне навчання - інтегральний складник вивчення іноземної мови/ В. Мединська. Основи концептуального аналізу терміносистеми (на прикладі галузі торфопромисловості в англійській мові)/ А. Літвінчук. Роль інноваційних технологій у вивченні іноземних мов/ Мазур Т. ; Мазур Т. . Професійно-комунікативні завдання з читання іншомовної фахової літератури майбутніми фінансистами/ З. Машталєр. Роль самовизначення у формуванні іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців природничого профілю/ Н. Микитенко. Використання інноваційних технологій у викладанні англійської мови/ О. Перенчук. Методика розвитку монологічного мовлення з елементами міркування у студентів економічного напрямку на основі рекламних матеріалів/ Л. Петльована. Формування іншомовної комунікативної компетенції засобами сучасних інформаційних технологій/ Н. Проценко. Особливості використання методу проектів у підготовці майбутніх екологів до професійного спілкування в іншомовному середовиші/ Н. Рубель. Роль навчальних стратегій у вивченні англійської мови/ І. Семенишин. Навчання колективному спілкуванню у комунікативних цілях/ М. Сенів. Педагогічні технології колективного навчання у процесі вивчення іноземної мови/ О. Серняк. Педагогічні технології колективного навчання у процесі вивчення іноземної мови/ О. Серняк. Підвищення мотивації вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням шляхом використання інтерактивних технологій/ Т. Тимощук. Проблеми використання методу ситуаційного навчання у практиці викладання іноземної мови у немовному ВНЗ/ О. Шворак. Особливості інтерактивного навчання англійського діалогічного мовлення студентів вищих навчальних закладів/ Ю. Черняк. Вимоги до комп’ютерних програм для навчання англомовного професійно орієнтованого читання майбутніх учителів/ М. Герасименко. Структурні особливості укладання навчальних посібників за професійним спрямуванням/ О. Іванів. Активізація інноваційної діяльності викладача іноземної мови/ В. Козубай. Основи оновленої програми з англійської мови для студентів вищих технічних навчальних закладів/ А. Мартинюк.
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 81.0/А43
Автор(ы) : Мартинюк А.
Заглавие : Основи оновленої програми з англійської мови для студентів вищих технічних навчальних закладів
Место публикации : Актуальні питання лінгвістики, літературознавства та інноваційної методики викладання іноземних мов: П’ята Всеукраїнська наукова конференція. 19-20 травня 2011 р. - Тернопіль, 2011. - С. 234-236 (Шифр 81.0/А43-660067)
ББК : 81.0
Предметные рубрики: Мова англійська-- Методика викладання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інновації
Найти похожие