Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Гречок, Л.$<.>)
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
Сигли бібліотек за посиланням
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 81.2(4 Укр)/Н34
Заглавие : Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» : збірник наукових праць
Выходные данные : Острог: Видавництво Національногоуніверситету «Острозька академія», 2014. - В49
Колич.характеристики :356 с
Цена : Б.ц.
ББК : 81.2(4 Укр)
Содержание : Структурні особливості займенникової репризи в сучасній англійській мові/ О. Бакун. Особливості перекладу комп’ютерних скорочень в англомовних текстах/ М. Богачик. Особливості функціонування займенника ІТ в сучасній англійській мові/ Л. Войналович. Дериваційний потенціал термінів правничого єролекту в німецькій та українській мовах/ Д. Касяненко. Лексико-фразеологічна репрезентація рішучості в сучасній англійській мові/ Е. Коляда; Е Коляда. Особливості відтворення граматичних явищ англомовних науково-технічних текстів при перекладі українською мовою/ М. Кунцева. Неологізми, неоніми, терміни в сучасних англійських наукових текстах/ О. Малярчук. Функціонування моделі сполучуваності NprpN у текстах белетристичного та наукового функціональних стилів/ Т. Мизин. Лексико-семантична вербалізація чоловічого та жіночого мікропросторів роду в ранньоновоанглійській мові/ Л. Мойсей. Особливості внутрішньої форми медичних термінів у сучасній українській і польській мовах/ М. Панчишин. Різновиди лінгвістичної компресії у французькій мові/ Н. Підгірна. Історичний розвиток англійської фразеології/ Е. Стрига. Морфологічний критерій у виділенні та класифікації частин мови (на матеріалі німецької мови)/ О. Туришева. Синтаксичні функції артикля в давньогрецькій мові класичного періоду/ Є. Чекарьова. Утворення термінів у німецькій фаховій мові промислової автоматизації/ Н. Школьна. Суб’єктні рефлексивні конструкції в українській та польській мовах/ Н. Щербій. Віддієслівні запозичення у контексті сучасної французької публіцистики/ І. Яблонська-Юсик. Пространственно-временные характеристики англоязычных произведений с персонажем-Happatopom/ Т. Вдовенко. Функціонально-стилістичні особливості німецької лінгвістичної монграфії/ Т. Володіна. Лексико-семантичні особливості емоціогенних маркерів текстового простору (досвід інтерпретації англійськомовного художнього тексту)/ С. Гладьо. Способи досягнення емотивно-експресивного ефекту текстів польської преси/ М. Ідзьо. У пошуках стилістичних ознак північноамериканського романтизму/ М. Калініченко. Лінгвостилістичні особливості англійської пісні як тексту малої форми/ Л. Козуб. Емотивний компонент у номінативних реченнях (на матеріалі італійського мас - медійного дискурсу)/ О. Кундис. Масова література і роман "Обличчя без маски" C. Шелдон/ О. Лященко. Метафора як образотвірний елемент у французькому жіночому автобіографічному романі/ О. Тучкова. Репрезентація практики та особливості її організації як мовної стратегії у полікультурному просторі/ Н. Базиляк. Використання автентичних відеоматеріалів у навчанні студентів-перекладачів/ Т. Білозерська. Використання автентичних відеоматеріалів для формування комунікативної та соціокультурної компетенції на уроках англійської мови/ О. Богданова. Використання прийомів та методів інтерактивного навчання у розвитку комунікативної компетенції при вивченні англійської мови/ Л. Гречок. Компетентнісний вимір професійної діяльності викладача іноземної мови/ Н. Кравцова. Роль новітніх технологій у формуванні іншомовної комунікативної компетенції/ П. Мігірін. Творчі роботи з української та німецької мов в системі розвивального навчання: теоретичний аспект/ О. Мінкова. Фукційно-пародійне зображення гетеростереотипного образу Франції (на матеріалі пародійно-сатиричного роману Дж.Стейнбека "The Short Reigh of Pippin IV")/ О. Ничко. Методика навчання іноземної мови за аудіолінгвальним методом Ч.Фріза і Р. Ладо/ М. Сторчак. Викладання бізнес-курсу англійської мови у підготовці ст удентів філологічних факультетів/ Т Шиян. Специфіка взаємодії між німецькою літературною мовою та швейцарським діалектом/ О. Гавриш. "Функціональне призначення інвективних одиниць в англомовному публіцистичному дискурсі"/ Ю. Масель. Лінгвокультурні особливості організації номінативних полів бінарних концептів щедрість - скупість у британській, німецькій, українській і російській лінгвокультурах/ О. Петров. Социокультурное развитие личности студента языкового вуза/ Т. Починок. Вивчення піктографічного письма французької мови у перекладознавчому аспекті/ Л. Сидельникова. Лінгвокультурні особливості організації номінативних полів британського концепту ENVY, німецького NEID та українського заздрість/ Н. Шапран.
Перейти к внешнему ресурсу lingvj.oa.edu.ua/assets/files/full/2014/NZ_Vyp_49.pdf
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 81.2(4 Укр)/Н34
Автор(ы) : Гречок Л.
Заглавие : Використання прийомів та методів інтерактивного навчання у розвитку комунікативної компетенції при вивченні англійської мови
Место публикации : Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» : збірник наукових праць/ . - Острог: Видавництво Національногоуніверситету «Острозька академія», 2014. - В49. - С. 273-276 (Шифр 81.2(4 Укр)/Н34-718268)
ББК : 81.2(4 Укр)
Предметные рубрики: Мова англійська
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): методи інтерактивні
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 81.2(4 Укр)/Н34
Заглавие : Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.33
Выходные данные : Острог, 2013
Цена : Б.ц.
ББК : 81.2(4 Укр)
Содержание : Просодична актуалізація точки зору в англомовному політичному дискурсі./ О. Алексієвець. Когнітивні механізми у німецькомовному побутовому анекдоті./ С. Бассай. Лінгвокультурологічний контекст при вивченні іноземної мови./ Н. Башук. Концептуальна метафора часу в політичному дискурсі США./ О. Безугла. Специфіка номінацій кольорів в актуалізації текстового концепту жіночність у французькій реалістичній прозі ХІХ-ХХ ст./ Ж. Буць. Реалізація категорії ввічливості за допомогою мовленнєвих актів (на матеріалі англійського та українського мовлення)./ О. Заграновська. Масова двомовність на території Тунісу як наслідок французької колонізації./ О. Мазніченко. Мовні та позамовні аспекти соціальних та історико- еволюційних процесів становлення комунікативної поведінки у ранньому англійському суспільстві./ Н. Михальчук. Англомовний політичний дискурс і міжкультурна комунікація: лінгводидактичний аспект./ М. Нарійчук. Розвиток лінгвальної моделі часу в німецькій мові./ М. Фант. Когнітивні та гендерні дослідження англомовної публіцистичної преси України./ О. Федорова. Когнітивні засади втілення комунікативної стратегії завдання образи в німецькомовному дискурсі./ В. Хорошилова. Интерактивные учебники по английскому языку: почему их нет в украинских технических вузах./ Д. Бубнова. Міжкультурна компетенція як складова триєдиної мети інозеномовної підготовки сучасних фахівців (на матеріалі німецької мови)./ М. Гавриш. Особливості методики формування англомовної соціокультурної компетенції студентів мовних вузів./ О. Каніболоцька. Інноваційні методи формування іншомовної комунікативної культури в студентів на заняттях з іноземної мови./ О. Касаткіна. Вправи для розвитку діалогічного мовлення на початковому та середньому етапах навчання французької мови./ О. Ковальчук. Використання методу навчання по станціях на заняттях з німецької мови./ О. Марунько. Можливості використання методики "Peer teaching" у навчанні іноземної мови./ Л. Морська. Проектна методика на уроках іноземної мови у загальноосвітній школі./ О. Москалець. Метод алгоритмізації як засіб нівеляції типових помилок студентів під час визначення головних членів англійського простого речення./ Н. Сердюк. Відбір автентичних художніх фіьмів для формування англомовної соціокультурної компетентності майбутніх філологів./ Ю. Трикашна. Центр самопідготовки майбутніх вчителів іноземної мови як засіб автономного формування іншомовної культури./ А. Умінська. Конфігуративна модель мовлення у контексті вивчення іноземних мов./ М. Федоришин. Робота в групах на заняттях англійської мови як іноземної./ Л. Штохман. Принципи формування навичок та вмінь професійно спрямованого публічного мовлення англійською мовою студентів старших курсів технічного ВНЗ./ О. Браславська. Творча самореалізація особистості у процесі професійної самостійної роботи з іноземної мови./ Л. Гречок. Критерії сформованості англомовної лінгвопрагматичної компетенції майбутнього вчителя англійської мови. / І. Каменська. Роль віршованого матеріалу у навчанні лексики англійської мови учнів початкової школи./ О. Костюк. Визначення рівня сформованості міжкультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови./ О. Мартинюк. Концепція діалогу культур як теоретична основа формування міжкультурної компетентності вчителя іноземної мови./ С. Радул. Аудіювання та відіювання англомовних професійно спрямованих матеріалів із студентами-економістами./ Ю. Семенчук. Використання мультимедійних засобів у процесі вивчення дисципліни "іноземної мови за професійним спрямуванням" в технічному університеті./ Г. Сокол. Особливості навчання студентів вищих учбових закладів іноземним мовам в умовах міжкультурної інтеграції./ Я. Фрондзей.
Перейти к внешнему ресурсу https://lingvj.oa.edu.ua/nz_vyp_33
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 81.2(4 Укр)/Н34
Автор(ы) : Гречок Л.
Заглавие : Творча самореалізація особистості у процесі професійної самостійної роботи з іноземної мови.
Место публикации : Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.33. - Острог, 2013. - С. 268-270 (Шифр 81.2(4 Укр)/Н34-890715)
ББК : 81.2(4 Укр)
Предметные рубрики: Мови іноземні-- Методика викладання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): спілкування
Найти похожие