Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Гречок, Л.$<.>)
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
Сигли бібліотек за посиланням
1.
81.2(4 Укр)
Н34


    Гречок, Л.
    Творча самореалізація особистості у процесі професійної самостійної роботи з іноземної мови. [Текст] / Л. Гречок // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.33. - Острог, 2013. - С. 268-270
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
СПІЛКУВАННЯ

Найти похожие

2.
81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.33 [Текст]. - Острог : [б. и.], 2013. - Б. ц.
    Содержание:
Алексієвець, О. Просодична актуалізація точки зору в англомовному політичному дискурсі. / О. Алексієвець. - С .8-13
Бассай, С. Когнітивні механізми у німецькомовному побутовому анекдоті. / С. Бассай. - С .13-17
Башук, Н. Лінгвокультурологічний контекст при вивченні іноземної мови. / Н. Башук. - С .17-20
Безугла, О. Концептуальна метафора часу в політичному дискурсі США. / О. Безугла. - С .20-23
Буць, Ж. Специфіка номінацій кольорів в актуалізації текстового концепту жіночність у французькій реалістичній прозі ХІХ-ХХ ст. / Ж. Буць. - С .26-30
Заграновська, О. Реалізація категорії ввічливості за допомогою мовленнєвих актів (на матеріалі англійського та українського мовлення). / О. Заграновська. - С .61-64
Мазніченко, О. Масова двомовність на території Тунісу як наслідок французької колонізації. / О. Мазніченко. - С .90-93
Михальчук, Н. Мовні та позамовні аспекти соціальних та історико- еволюційних процесів становлення комунікативної поведінки у ранньому англійському суспільстві. / Н. Михальчук. - С .99-103
Нарійчук, М. Англомовний політичний дискурс і міжкультурна комунікація: лінгводидактичний аспект. / М. Нарійчук. - С .109-112
Фант, М. Розвиток лінгвальної моделі часу в німецькій мові. / М. Фант. - С .141-144
Федорова, О. Когнітивні та гендерні дослідження англомовної публіцистичної преси України. / О. Федорова. - С .144-146
Хорошилова, В. Когнітивні засади втілення комунікативної стратегії завдання образи в німецькомовному дискурсі. / В. Хорошилова. - С .146-150
Бубнова, Д. Интерактивные учебники по английскому языку: почему их нет в украинских технических вузах. / Д. Бубнова. - С .167-170
Гавриш, М. Міжкультурна компетенція як складова триєдиної мети інозеномовної підготовки сучасних фахівців (на матеріалі німецької мови). / М. Гавриш. - С .170-173
Каніболоцька, О. Особливості методики формування англомовної соціокультурної компетенції студентів мовних вузів. / О. Каніболоцька. - С .183-185
Касаткіна, О. Інноваційні методи формування іншомовної комунікативної культури в студентів на заняттях з іноземної мови. / О. Касаткіна. - С .191-193
Ковальчук, О. Вправи для розвитку діалогічного мовлення на початковому та середньому етапах навчання французької мови. / О. Ковальчук. - С .193-196
Марунько, О. Використання методу навчання по станціях на заняттях з німецької мови. / О. Марунько. - С .201-204
Морська, Л. Можливості використання методики "Peer teaching" у навчанні іноземної мови. / Л. Морська. - С .204-208
Москалець, О. Проектна методика на уроках іноземної мови у загальноосвітній школі. / О. Москалець. - С .208-212
Сердюк, Н. Метод алгоритмізації як засіб нівеляції типових помилок студентів під час визначення головних членів англійського простого речення. / Н. Сердюк. - С .212-216
Трикашна, Ю. Відбір автентичних художніх фіьмів для формування англомовної соціокультурної компетентності майбутніх філологів. / Ю. Трикашна. - С .221-225
Умінська, А. Центр самопідготовки майбутніх вчителів іноземної мови як засіб автономного формування іншомовної культури. / А. Умінська. - С .225-229
Федоришин, М. Конфігуративна модель мовлення у контексті вивчення іноземних мов. / М. Федоришин. - С .229-234
Штохман, Л. Робота в групах на заняттях англійської мови як іноземної. / Л. Штохман. - С .242-245
Браславська, О. Принципи формування навичок та вмінь професійно спрямованого публічного мовлення англійською мовою студентів старших курсів технічного ВНЗ. / О. Браславська. - С .256-260
Гречок, Л. Творча самореалізація особистості у процесі професійної самостійної роботи з іноземної мови. / Л. Гречок. - С .268-270
Каменська, І. Критерії сформованості англомовної лінгвопрагматичної компетенції майбутнього вчителя англійської мови. / І. Каменська. - С .279-281
Костюк, О. Роль віршованого матеріалу у навчанні лексики англійської мови учнів початкової школи. / О. Костюк. - С .285-288
Мартинюк, О. Визначення рівня сформованості міжкультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. / О. Мартинюк. - С .300-303
Радул, С. Концепція діалогу культур як теоретична основа формування міжкультурної компетентності вчителя іноземної мови. / С. Радул. - С .305-309
Семенчук, Ю. Аудіювання та відіювання англомовних професійно спрямованих матеріалів із студентами-економістами. / Ю. Семенчук. - С .316-319
Сокол, Г. Використання мультимедійних засобів у процесі вивчення дисципліни "іноземної мови за професійним спрямуванням" в технічному університеті. / Г. Сокол. - С .321-324
Фрондзей, Я. Особливості навчання студентів вищих учбових закладів іноземним мовам в умовах міжкультурної інтеграції. / Я. Фрондзей. - С .327-330
ББК 81.2(4 Укр)

Перейти к внешнему ресурсу https://lingvj.oa.edu.ua/nz_vyp_33

Найти похожие

3.
81.2(4 Укр)
Н34


    Гречок, Л.
    Використання прийомів та методів інтерактивного навчання у розвитку комунікативної компетенції при вивченні англійської мови [Текст] / Л. Гречок // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» : збірник наукових праць / . - Острог : Видавництво Національногоуніверситету «Острозька академія», 2014. - В49. - С. 273-276
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мова англійська

фывфывфыв:
МЕТОДИ ІНТЕРАКТИВНІ

Найти похожие

4.
81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» [Текст] : збірник наукових праць / . - Острог : Видавництво Національногоуніверситету «Острозька академія», 2014. - В49. - 356 с. - Б. ц.
    Содержание:
Бакун, О. Структурні особливості займенникової репризи в сучасній англійській мові / О. Бакун. - С .3-6
Богачик, М. Особливості перекладу комп’ютерних скорочень в англомовних текстах / М. Богачик. - С .8-12
Войналович, Л. Особливості функціонування займенника ІТ в сучасній англійській мові / Л. Войналович. - С .20-23
Касяненко, Д. Дериваційний потенціал термінів правничого єролекту в німецькій та українській мовах / Д. Касяненко. - С .48-50
Коляда, Е. Лексико-фразеологічна репрезентація рішучості в сучасній англійській мові / Е. Коляда; Е Коляда. - С .52-55
Кунцева, М. Особливості відтворення граматичних явищ англомовних науково-технічних текстів при перекладі українською мовою / М. Кунцева. - С .58-61
Малярчук, О. Неологізми, неоніми, терміни в сучасних англійських наукових текстах / О. Малярчук. - С .70-73
Мизин, Т. Функціонування моделі сполучуваності NprpN у текстах белетристичного та наукового функціональних стилів / Т. Мизин. - С .73-77
Мойсей, Л. Лексико-семантична вербалізація чоловічого та жіночого мікропросторів роду в ранньоновоанглійській мові / Л. Мойсей. - С .81-84
Панчишин, М. Особливості внутрішньої форми медичних термінів у сучасній українській і польській мовах / М. Панчишин. - С .91-95
Підгірна, Н. Різновиди лінгвістичної компресії у французькій мові / Н. Підгірна. - С .99-102
Стрига, Е. Історичний розвиток англійської фразеології / Е. Стрига. - С .110-113
Туришева, О. Морфологічний критерій у виділенні та класифікації частин мови (на матеріалі німецької мови) / О. Туришева. - С .120-123
Чекарьова, Є. Синтаксичні функції артикля в давньогрецькій мові класичного періоду / Є. Чекарьова. - С .126-132
Школьна, Н. Утворення термінів у німецькій фаховій мові промислової автоматизації / Н. Школьна. - С .143-146
Щербій, Н. Суб’єктні рефлексивні конструкції в українській та польській мовах / Н. Щербій. - С .146-150
Яблонська-Юсик, І. Віддієслівні запозичення у контексті сучасної французької публіцистики / І. Яблонська-Юсик. - С .150-153
Вдовенко, Т. Пространственно-временные характеристики англоязычных произведений с персонажем-Happatopom / Т. Вдовенко. - С .163-165
Володіна, Т. Функціонально-стилістичні особливості німецької лінгвістичної монграфії / Т. Володіна. - С .165-171
Гладьо, С. Лексико-семантичні особливості емоціогенних маркерів текстового простору (досвід інтерпретації англійськомовного художнього тексту) / С. Гладьо. - С .175-178
Ідзьо, М. Способи досягнення емотивно-експресивного ефекту текстів польської преси / М. Ідзьо. - С .186-189
Калініченко, М. У пошуках стилістичних ознак північноамериканського романтизму / М. Калініченко. - С .189-193
Козуб, Л. Лінгвостилістичні особливості англійської пісні як тексту малої форми / Л. Козуб. - С .193-196
Кундис, О. Емотивний компонент у номінативних реченнях (на матеріалі італійського мас - медійного дискурсу) / О. Кундис. - С .200-203
Лященко, О. Масова література і роман "Обличчя без маски" C. Шелдон / О. Лященко. - С .205-208
Тучкова, О. Метафора як образотвірний елемент у французькому жіночому автобіографічному романі / О. Тучкова. - С .225-228
Базиляк, Н. Репрезентація практики та особливості її організації як мовної стратегії у полікультурному просторі / Н. Базиляк. - С .260-262
Білозерська, Т. Використання автентичних відеоматеріалів у навчанні студентів-перекладачів / Т. Білозерська. - С .262-265
Богданова, О. Використання автентичних відеоматеріалів для формування комунікативної та соціокультурної компетенції на уроках англійської мови / О. Богданова. - С .271-273
Гречок, Л. Використання прийомів та методів інтерактивного навчання у розвитку комунікативної компетенції при вивченні англійської мови / Л. Гречок. - С .273-276
Кравцова, Н. Компетентнісний вимір професійної діяльності викладача іноземної мови / Н. Кравцова. - С .281-285
Мігірін, П. Роль новітніх технологій у формуванні іншомовної комунікативної компетенції / П. Мігірін. - С .285-289
Мінкова, О. Творчі роботи з української та німецької мов в системі розвивального навчання: теоретичний аспект / О. Мінкова. - С .289-292
Ничко, О. Фукційно-пародійне зображення гетеростереотипного образу Франції (на матеріалі пародійно-сатиричного роману Дж.Стейнбека "The Short Reigh of Pippin IV") / О. Ничко. - С .292-297
Сторчак, М. Методика навчання іноземної мови за аудіолінгвальним методом Ч.Фріза і Р. Ладо / М. Сторчак. - С .295-297
Шиян, Т. Викладання бізнес-курсу англійської мови у підготовці ст удентів філологічних факультетів / Т Шиян. - С .297-300
Гавриш, О. Специфіка взаємодії між німецькою літературною мовою та швейцарським діалектом / О. Гавриш. - С .307-311
Масель, Ю. "Функціональне призначення інвективних одиниць в англомовному публіцистичному дискурсі" / Ю. Масель. - С .318-322
Петров, О. Лінгвокультурні особливості організації номінативних полів бінарних концептів щедрість - скупість у британській, німецькій, українській і російській лінгвокультурах / О. Петров. - С .324-329
Починок, Т. Социокультурное развитие личности студента языкового вуза / Т. Починок. - С .329-332
Сидельникова, Л. Вивчення піктографічного письма французької мови у перекладознавчому аспекті / Л. Сидельникова. - С .335-338
Шапран, Н. Лінгвокультурні особливості організації номінативних полів британського концепту ENVY, німецького NEID та українського заздрість / Н. Шапран. - С .346-356
ББК 81.2(4 Укр)

Перейти к внешнему ресурсу lingvj.oa.edu.ua/assets/files/full/2014/NZ_Vyp_49.pdf

Найти похожие