Главная Упрощенный режим Описание

Базы данных


Статті з періодичних видань та збірок іноземними мовами- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Бичок, А.$<.>)
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
Сигли бібліотек за посиланням
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 81.2(4 Укр)/Н34
Заглавие : Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.104 (2)
Выходные данные : Кіровоград, 2012
Колич.характеристики :512 с
Цена : Б.ц.
ББК : 81.2(4 Укр)
Содержание : Українсько-польська міжмовна омонімія службових частин мови/ Н. Баракатова. Двомовна освіта у середніх навчальних закладах США: історія становлення/ І. Білецька. Іншомовна компетенція й комунікація білінгва/ Л. Шнуровська. Способи запозичення іншомовних фахових номінативних одиниць в англійській християнсько-богословській терміносистемі/ Л. Закреницька. Специфіка словацько-англійського білінгвізму у поліетнічному просторі Словаччини/ А. Девіцька. Міжваріантні запозичення англійської мови сфери сучасних технологій/ С. Ібрагімова. Ознаки латинських запозичень у німецькій мові/ І. Луговська. Англіцизми в німецькій мові: етапи використання / Ю. Онуфрієва. Соціолінгвістичні особливості у мовленні носіїв іспанської мови на території північного сходу США/ Ю. Петровська. Стереотипизированное предсчтавление оппозиции "свой-чужой"в русской и английской паремических картинах мира/ В. Ермакова. Англомовна актуалізація підслоту ареал фреймової структури концепту тероризм/ А. Семенчук. Культуротворчий вимір латинських висловів/ Г. Бенькевич. Значення ментальності для формування мовної картини світу: компаративний аналіз української та англійської мов/ С. Гущина. Концептуалізація горя в німецькій та українській романтичній ліриці у світлі міфолого-релігійних уявлень/ О. Д’яконова. Польова стратифікація вербалізованих концептів "успіх" і "success" (на матеріалі сучасної української та американської художньої літератури)./ В. Калініченко. Дієслівна парадигма номінативного поля концепту дорога (на матеріалі народних казок)/ С. Кирилюк. Лексичні вербалізатори бінарного концепту "distanz" у німецькій мові/ О. Лащук. Мовна репрезентація концепту "любов" у пізньолатинському романі/ О. Милик. Лінгвокогнітивні особливості британських традиційних міфологем "Winter of Discontent" та "Falklands War"/ Т. Ніколаєва. Методика дослідження аксіологічної модальності (на матеріалі інтерв’ю англійською та українською мовами)/ О. Сушкевич. Концепти success failure в асоціативно-оразній системі англомовних паремійних одиниць/ С. Щербина. Роль дисципліни "Історія англійської мови" у підготовці майбутніх учителів англійської мови/ Я. Бельмаз. Професійна підготовка майбутнього вчителя іноземної мови в контексті модернізації педагогічної освіти/ Л. Гришкова. Психолінгвістичний аспект вивчення мовних понять/ Н. Литвиненко. Психолінгвістичний та інтерактивний підходи до визначення сутності іншомовної стратегічної компетенції/ Л. Морська. Міжкультурна комунікативна компетентність як інтегративна характеристика професійної компетентності фахівця зовнішньоекономічної діяльності/ А. Бичок. Наукові підходи щодо визначення сутності комунікативної майбутнього вчителя - філолога/ Г. Буткова. Використання технології розвитку критичного мислення як умова формування творчої компетентності майбутнії учителів іноземної мови/ О. Гладка. Адаптований момент самонавчання німецькій мові студентів-спортсменів під час тренування/ О. Дакаленко. Шляхи удосконалення методичної підготовки майбутніх вчителів інозмної мови початкової школи/ І. Дмітренко. Шляхи удосконаленя професійної підготовки усних перекладачів у вищому навчальному закладі/ Н. Зінукова. Культура професійного спілкування у фаховій підготовці вчителя іноземних мов/ О. Кашуба. Соціокультурний компонент в процесі формування комунікативної компетенції при вивченні іноземної мови/ Т. Кеба. Використання віртуального навчального середовища moodele для створення електронного курсу-практикуму з іноземної мови за фаховим спрямуванням/ В. Ковальчук. Інтерактивні методи як засіб формування критичного мислення студентів на заняттях з англійської мови/ К. Костюченко. Проблема особистісно орієнтованого підходу у навчанні англійської мови на немовних факультетах/ О. Лабенко. Формування мовної культури майбутнього спеціаліста-перекладача/ Т. Ліштаба. Тестування як один із засобів оцінювання знань студентів з курсу "латинська мова"/ О. Ріжняк. Методи активізації творчої діяльності студентів факультетів іноземних мов/ Ю. Рибінська. Інтерактивні технології у формуванні комунікативної компетенції студентів мовних факультетів/ Л. Стрельченко. Деякі аспекти навчання читання у підготовці майбутніх вчителів німецької мови/ Т. Токарєва. Підходи у навчанні діалогічного мовлення/ Т. Труханова. Науково-дослідна робота майбутніх учителів іноземних мов у процесі індивідуалізації їхньої професійної підготовки/ Я. Черньонков. Навчання усного іншомовного мовлення студентів немовних ВНЗ/ Л. Ягеніч. Етапи формування соціокультурної компетенції майбутніх перкладачів на основі контрастивного аналізу української та німецької культур/ А. Володько. Формування міжкультурної компетенції особистості в процесі навчання іноземної мови/ Н. Воронкова. Реалізація проблемного методу навчання через модель "мозкового штурму" при вивченні іноземних мов/ Н. Данукало. Інтерактивні методи навчання іноземній мові: Case Study. Переваги та недоліки/ Ю. Джагарян. Шляхи оптимізації навчання іноземних мов в неспеціальних вищих навчальниз закладах за умов кредитно-модульної системи:отиваційний аспект/ Т. Когут. Гуманитарный аспект изучения иностранного языка в неязыковом вузе/ Л. Кочергина. Професійна підготовка вчителів іноземних мов у другій половині ХХст/ Л. Кравчук. Формування іншомовної соціокультурної компетенції у студентів із вадами слуху в ВНЗ/ О. Лубянова. Основні шляхи вдосконалення практичних навиків усного перекладу/ Г. Луканська. Метод проэктов как синтез профессиональной и языковой подготовки студентов-социологов/ И. Мальцева.
Перейти к внешнему ресурсу https://www.cuspu.edu.ua/download/nz_2012_104_2.pdf
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 81.2(4 Укр)/Н34
Автор(ы) : Бичок А.
Заглавие : Міжкультурна комунікативна компетентність як інтегративна характеристика професійної компетентності фахівця зовнішньоекономічної діяльності
Место публикации : Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.104 (2). - Кіровоград, 2012. - С. 335-339 (Шифр 81.2(4 Укр)/Н34-360602)
ББК : 81.2(4 Укр)
Предметные рубрики: Мови іноземні-- Методика викладання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): комунікація міжкультурна
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 81.2(4 Укр)/Н34
Заглавие : Наукові записки. Серія "Філологічні науки ". В.128
Выходные данные : Кіровоград, 2014
Колич.характеристики :604 с
Цена : Б.ц.
ББК : 81.2(4 Укр)
Содержание : Література доби раннього відродження в Англії/ Б. Кучинський. Модальні маркери у контексті теорії можливих світів біографічного наративу (на матеріалі англомовної художньої прози)/ Я. Бистров. Структурування авторської естетичної оцінки у поетично переосмислених концептуальних метафорах (на матеріалі лірики англійського романтизму)/ Я. Бойко. Жанр літературної утопії у контексті англійського відродження/ О. Вечірко. Методика комплексного дослідження англомовної байки у прагмастилістичному аспекті/ О. Гончарук. Функції просторових номінацій в англійському та українському художніх текстах/ І. Довбня. Засоби вираження проблематичної модальності в англійському детективному романі/ В. Кочубей. Позитивний і негативний вплив новітніх англіцизмів на мову українського художнього тексту/ О. Лапінська. Акцентуалізація характеру в англомовному тексті/ Т. Мироненко. Лексико-граматичні особливості в поетичних текстах англійських авторських і традиційних балад/ М. Шевченко. Французький мінімалістичний роман кінця ХХ - початку XXI століть у руслі досліджень когнітивної поетики/ Є. Дегтярьова. Темпоральність у наративній структурі художнього тексту (на матеріалі роману "Enfance" Н.Саррот)/ О. Мамосюк. Функції синтактико-стилістичних фігур в німецькому постмодерністському романі кінця XX - початку XXI століття/ І. Паров’як. Валоративна інконгруентність як механізм створення комунізму (на матеріалі творів Джером К.Джерома і О.Генрі)/ Ю. Савіна. Лексико-стилістичні особливості ідіодискурсу С.Фіцджеральда/ І. Ходос. Особливості композиційної організації наукових текстів (на матеріалі українських та англійських наукових рецензій)/ Н. Корнєва. Англомовний парадокс як художній прийом приховування/розкриття істини/ Л. Короткова. Текстові репрезентації часопросторового холізму філософського твору (на матеріалі англомовного дискурсу)/ І. Малиновська. Інтертекстуальні та авторські смисли в англомовному біографічному творі В.Черчилля "Початок мого життя"/ Т. Миронова. Стилістична нейтральність синтаксичної сепаратизації (на матеріалі текстів публіцистичного стилю сучасної французької мови)/ О. Станіслав. Оцінка світу першої особи в англійському тексті біблії Короля Якова (семантичний аспект)/ І. Чернишова. Архітектонічна організація газетних синоптичних текстів в англійській та українській мовах/ О. Коломієць. Податковий закон німецького законодавства та його лінгвостилістичні характеристики/ О. Охріменко. Особенности темпоральной организации англоязычной молитвы/ В. Смаглий. Електронні засоби навчання іноземних мов: аналітичний огляд вітчизняних науково-методичних досліджень/ О. Бігич. Особливості застосування комп’ютерних технологій у процесі викладання іноземної мови студентам ВНЗ/ Т. Борова. Готовність майбутніх учителів англійської мови до формування міжкультурної компетентності учнів: постановка проблеми/ О. Місечко. Стратегії майбутніх перекладачів у застосуванні перекладацького скоропису в усному послідовному перекладі/ Л. Черноватий. Сучасні навчальні матеріали з теорії і практики галузевого перекладу/ Б. Шуневич. До проблеми доцільності використання автентичного тексту газетно-публіцистичного стилю в процесі опанування філологічною компетенцією майбутнім учителем іноземної мови/ Е. Ананьян. Полікультурність навчання як життєва установка студентів США/ А. Бичок. Развитие коммуникативных способностей при изучении иностранного языка в высшей школе/ Н. Бреславець. Досвід підготовки навчальних матеріалів з англійської мови за професійним спрямуванням у віртуальному навчальному середовищі на базі "Moodle"/ С. Голощук. Методичні рекомендації щодо формування вмінь говоріння у майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації/ О. Дацків. Комунікативна спрямованість підготовки майбутнього вчителя іноземних мов до міжкультурного професійно-орієнтованого спілкування/ О. Дем’яненко. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб вивчення іноземної мови майбутніми перекладачами/ Є. Долинський. Використання прислів’їв та приказок у навчанні англійської інтонації/ Ю. Ірхіна. Особливості використання smart-дошки у процесі вивчення іноземної мови у вищій школі/ О. Каніболоцька. Засоби розвитку культури професійного спілкування майбутніх вчителів іноземних мов з інноваційністю мислення/ О. Кашуба. Формування творчої компетентності майбутніх вчителів іноземної мови в процесі фахової підготовки/ Г. Коваленко. Особливості формування перекладацької компетенції студентів у галузі художнього перекладу/ Л. Кожедуб. Критичне мислення як важливий чинник фахової підготовки вчителя іноземної мови/ В. Коржаневська. Групові форми організації інтерактивного навчання іноземної мови студентів у ВНЗ/ К. Костюченко. Застосування фрактальних систем у процесі вивчення англійської мови студентами немовних факультетів/ О. Лабенко. Герменевтика як методологічне підгрунтя формування професійної ідентичності майбутніх учителів іноземної мови/ Л. Левицька. Особливості граматичних структур при вивченні англійської мови дітьми дошкільного віку та на початковому етапі навчання/ Л. Мацепура. Лінгвістична специфіка англійської мови ІСАО при формуванні умінь й навичок авіаційних фахівців/ О. Москаленко. Мовна особистість: методологічні підходи до фахової підготовки вчителя іноземної мови/ Н. НікітІна. Формування основ перекладацької компетентності у майбутніх перекладачів на початковому етапі навчання/ Л. Поліщук. Проектна методика як спосіб формування комунікативних вмінь у процесі вивчення іноземної мови/ Н. Рожкова. Педагогічна майстерність майбутнього вчителя іноземних мов у дискурсі поглядів американського педагога Джона Холта/ Л. Рубан. Вивчення англійського словотворення - важливий когнітивний аспект у системі підготовки вчителів англійської мови/ А. Сав’юк. Інтегрований підхід як необхідна складова організації процесу іншомовної освіти на немовних факультетах/ Л. Смірнова. Зміст кваліфікаційних завдань з методики викладання англійської мови/ Т. Труханова. Деякі особливостіф навчання перекладу - проектна робота/ Н. Філіппова. Культура мовлення майбутніх вчителів англійської мови/ І. Шевченко. Застосування проектного методу у викладанні іноземної мови у вищому навчальному закладі/ С. Щербина. Художній твір як засіб формування англомовної дискусійної компетенції у студентів-філологів на старшому ступені навчання/ М. Янісів. Парна робота як ефективна форма організації навчання студентів-перекладацьких спеціальностей/ М. Бірюкова. Використання інтерактивних методів навчання іноземної мови для формування професійної компетентності майбутніх перекладачів/ Г. Луканська. Досвід використання інноваційних форм та методів у навчанні німецької мови студентів економічного профілю/ І. Микитка. Аудіотекст як джерело навчання говорінню студентів мовного факультету/ Т. Савенко. Застосування інтерактивних технологій у формуванні комунікативної іншомовної компетентності студентів університетів/ О. Стрельченко.
Перейти к внешнему ресурсу https://www.cuspu.edu.ua/download/nz_2014_128.pdf
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 81.2(4 Укр)/Н34
Автор(ы) : Бичок А.
Заглавие : Полікультурність навчання як життєва установка студентів США
Место публикации : Наукові записки. Серія "Філологічні науки ". В.128. - Кіровоград, 2014. - С. 325-328 (Шифр 81.2(4 Укр)/Н34-190438)
ББК : 81.2(4 Укр)
Предметные рубрики: Мови іноземні-- Методика викладання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): політкультурність
Найти похожие