Головна Спрощенний режим Опис

Бази даних


Статті з періодичних видань та збірок- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Щирін, Ю.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
Сигли бібліотек за посиланням
1.
Шифр: М3/2018/3
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - Киiв, 1998 - . - Виходит раз на два місяця
2018р. № 3
Зміст:
Бучинська, О. Тенденції та перспективи розвитку рекламного ринку / О. Бучинська. - С.5-12
Басулто, Ж. Тренды социальных медиа 2018 / Ж. Басулто. - С.13-18
Діджитал липень: рейтинг сайтів та мобільних додатків від Kantar TNS. - С.23-25
Споживчі настрої в Україні, червень 2018: індекс склав 65,6. - С.26-27
Щирін, Ю. Як почути рівень задоволеності клієнта? (унікальна методика ALADIS компанії AIM в дії) / Ю. Щирін. - С.28-30
Головні тенденції ринку праці України І півріччя 2018 року. - С.32-35
На сторожі комунікацій: ринок праці та PR-фахівці. - С.41-45
Зозульов, О. Функціонально-структурна модель товару як основа для стрес-тестування маркетингової бізнес-моделі компанії / О. Зозульов. - С.47-54
Діяльність сертифікаційного центру при Одеському Національному політехнічному університеті. - С.55
Максименко, О. Вимоги часу до оцінювання кваліфікаційного рівня фахівців в житловій сфері. Історії питання / О. Максименко. - С.56-59
Стариков, С. Тренінги Української асоціації маркетингу / С. Стариков. - С.60-62
Діяльність ІГКР у ЗНУ відбувся семінар із попередження проявів сексистської реклами. - С.66-69
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Щирін, Ю.
    Як почути рівень задоволеності клієнта? (унікальна методика ALADIS компанії AIM в дії) [Текст] / Ю. Щирін // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 3. - С. 28-30

Рубрики: Маркетингові дослідження

Кл.слова (ненормовані):
методики -- компанії
Вільних прим. немає

Знайти схожі