Головна Спрощенний режим Опис

Бази даних


Статті з періодичних видань та збірок- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Толочко, С.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
Сигли бібліотек за посиланням
1.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: Н14/2017/3
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текст] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2017р. № 3
Зміст:
Задорожна-Княгницька, Л. Самостійна робота як чинник підвищення ефективності деонтологічної підготовки керівників навчальних закладів на другому рівні вищої освіти / Л. Задорожна-Княгницька. - С.3-7
Захарченко, Ю. Педагогічні умови фрормування дослідницької компетентності майбутніх фахівців із маркетингу / Ю. Захарченко. - С.7-10
Ненько, Ю. Модель системи професійно орієнтованої комунікативної підготовки майбутніх офіцерів служби цивільного захисту / Ю. Ненько. - С.10-14
Толочко, С. Науково-дослідний компонент науково-методичної компетентності викладачів у системі післядипломної педагогічної освіти / С. Толочко. - С.14-17
Удовиченко, І. Принципи та умови розроблення й використання методичного забезпечення вчителями старшої профільної школи / І. Удовиченко. - С.18-21
Шацька, Н. Особливості форм самоосвіти педагога в системі неперервної освіти / Н. Шацька. - С.22-24
Динько, В. Інформатизація професійно-технічних навчальних закладів як один із чинників їх розвитку та модернізації / В. Динько. - С.25-27
Калінська, О. Упровадження освітніх інновацій як шлях до формування професіоналізму та педагогічної майстерності викладача вищого навчального закладу / О. Калінська. - С.28-30
Юденкова, О. Деякі аспекти формування єдиного освітньо-інформаційного середовища міжрегіонального вищого професійного училища з поліграфії та інформаційних технологій / О. Юденкова. - С.31-34
Нуржинська, А. Критерії та рівні сформованості компетентності майбутніх фахівців зі зв’язків із громадськістю у підготовці матеріалів для PR- діяльності / А. Нуржинська. - С.35-38
Бронзенко, Т. Методика індивідуалізації творчої постаті В. Винниченка в уявленнях учнів старшої школи на уроках української літератури / Т. Бронзенко. - С.39-42
Вовчаста, Н. Методика іншомовної професійної підготовки майбутніх фахівців цивільного захисту / Н. Вовчаста. - С.42-44
Мелешко, Л. Мовна гра як лінгводидактична проблема / Л. Мелешко. - С.45-48
Ковтонюк, Г. До питання формування інформатичної компетентності майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін / Г. Ковтонюк. - С.49-51
Драшко, О. Ефективність інноваційних методик у підготовці майбутніх учителів трудового навчання / О. Драшко. - С.52-55
Кудря, О. Науково-методичні аспекти формування національної самосвідомості в учнів у процесі трудового навчання / О. Кудря. - С.55-58
Сліпчишин, Л. До питання художньо-технічної творчості майбутніх робітників технічних професій / Л. Сліпчишин. - С.59-62
Рукопашний бій українських козаків як вид бойового мистецтва та особливості термінології школи козацьких єдиноборств. - С.63-65
Криштанович, С. Процес формування професійної компетентності майбутніх менеджерів фізичної культури і спорту / С. Криштанович ; І. Оксенюк, С. Семенович; С. Бухальська; Н. Халемендик; О. Калустьян. - С.65-70
Оксенюк, І. Значення факторів психологічної сумісності у взаємовідносинах між тренером та гравцями футбольної команди / І. Оксенюк ; С. Бухальська; Н. Халемендик; О. Калустьян. - С.71-73
Бухальська, С. Значимість професійно зорієнтованого виховання у формуванні професійної компетентності студентів в освітньому процесі вищих медичних навчальних закладів / С. Бухальська ; Н. Халемендик; О. Калустьян. - С.74-78
Халемендик, Н. Необхідність формування громадянської компетенції молоді - виклик сучасності / Н. Халемендик ; О. Калустьян. - С.78-80
Калустьян, О. Методичні особливості організації музичних звукових одиниць у системі нормативних конструктивних положень / О. Калустьян. - С.81-85
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Толочко, С.
    Науково-дослідний компонент науково-методичної компетентності викладачів у системі післядипломної педагогічної освіти [Текст] / С. Толочко // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2017. - №3. - С. 14-17

Рубрики: Освіта післядипломна

Кл.слова (ненормовані):
підхід функціональний -- аналіз готовності
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.
Шифр: Н14/2018/3
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текст] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2018р. № 3
Зміст:
Андрощук, І. Умови забезпечення професійного розвитку викладачів кафедр менеджменту польських університетів / І. Андрощук. - С.3-7
Толмачова, І. Благодійництво в педагогіці: напрямок чи парадигма? / І. Толмачова. - С.10-16
Кіян, О. Творча компетентність педагога в рамках реалізації концепції "Нова українська школа" / О. Кіян. - С.17-20
Мельник, Н. Сучасні тенденції щодо ролі методичних служб в удосконаленні професійної компетентності педагогічних працівників / Н. Мельник. - С.21-25
Москалець, М. Розвиток професійних компетентностей учителів в умовах реформування української школи в системі післядипломної педагогічної освіти / М. Москалець, В. Швидун. - С.25-29
Толочко, С. Модернізація компетентнісного підходу в системі післядипломної педагогічної освіти України для сталого розвитку / С. Толочко. - С.29-36
Дем’янюк, В. Професійно-ціннісна підготовка майбутніх фахівців у контексті модернізації вищої освіти в Україні / В. Дем’янюк. - С.36-39
Кристопчук, Т. Проектні технології як засіб стимулювання творчих здібностей здобувачів освіти / Т. Кристопчук. - С.40-43
Носенко, Ю. Технологія підтримки персоніфікованого навчального середовища / Ю. Носенко, М. Шишкіна. - С.44-50
Павлова, Н. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх учителів інформатики у процесі професійної підготовки / Н. Павлова. - С.50-55
Савченко, В. Модернізація процесу навчання завдяки застосуванню інтерактивних освітніх технологій / В. Савченко. - С.55-57
Кожушкіна, Т. Встановлення взаємозв’язків культури міжособистісної взаємодії із сучасними галузями знань / Т. Кожушкіна. - С.58-61
Воробйова, Л. Мовна особистість школярів: формування в системі Малої академії наук / Л. Воробйова, Т. Сергіюк. - С.62-65
Бондар, І. Креативні завдання як засіб формування компетентностей старшокласників на уроках всесвітньої історії / І. Бондар. - С.66-69
Белешко, Д. Навчаємо розв’язувати геометричні задачі. Друге та інші формулювання теореми косинусів / Д. Белешко. - С.70-73
Ковтонюк, Г. До питання вивчення структур даних у курсі інформатики майбутніми вчителями фізико-математичних дисциплін / Г. Ковтонюк. - С.74-77
Шутяк, В. Особливості підготовки вчителя початкових класів до уроків трудового навчання / В. Шутяк. - С.78-82
Поплавська, Г. Особливості вивчення інформатики в початковій школі / Г. Поплавська. - С.82-84
Литвиненко, С. Соціально-педагогічні аспекти діяльності вихователя закладу дошкільної освіти / С. Литвиненко. - С.85-87
Юрчук, О. Сформованість готовності майбутніх вихователів до здійснення рухового режиму в закладі дошкільної освіти / О. Юрчук. - С.88-92
Бухальська, С. Здоров’язбережувальні технології як засіб формування професійної компетентності майбутнього медичного фахівця та особистості в освітньому середовищі / С. Бухальська. - С.93-96
Удовиченко, І. Педагогічні умови навчання географії в старшій школі на профільному рівні на прикладі вивчення процесів глобалізації / І. Удовиченко. - С.96-110
Крусь, О. Національне виховання як педагогічна домінанта / О. Крусь. - С.128-131
Мазурок, І. Роль куратора в контексті особистісно орієнтованої технології виховання студентів / І. Мазурок, Л. Столярчук. - С.131-134
Войтович, О. Студійна робота аранжувальника на прикладі запису вокалу із застосуванням інноваційної мікрофонної звукотехніки / О. Войтович. - С.135-139
Левчук, Я. Молодіжні субкультури в контексті суспільно-історичного розвитку / Я. Левчук. - С.139-142
Семенюк, Н. Педагогічна спадщина Феофана Щегельського / Н. Семенюк. - С.143-147
Сінельников, І. Самостійна робота як складова формування професійної майстерності студента-вокаліста / І. Сінельников, Л. Остапенко. - С.148-151
Гаоян, С. Методи, форми та алгоритми поліхудожньої підготовки майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-теоретичних дисциплін / С. Гаоян. - С.151-154
Тарчинська, Ю. Сутність сучасних принципів формування виконавської техніки піаніста / Ю. Тарчинська, Ю. Дубан. - С.155-159
Берека, В. Теоретичні аспекти побудови освітнього середовища для навчання та розвитку обдарованих дітей / В. Берека. - С.160-163
Гавлітіна, Т. Мистецтво родинного виховання за В. О. Сухомлинським / Т. Гавлітіна. - С.163-166
Городецька, О. Вплив медіа-інформаційних технологій на процес соціалізації дітей дошкільного віку / О. Городецька. - С.166-169
Демченко, В. Виявлення і розвиток креативних можливостей учнів: від педагогічної спадщини В. Сухомлинського до сучасних поглядів К. Робінсона / В. Демченко. - С.169-171
Гринькова, Н. Використання ідей В. О. Сухомлинського у моральному вихованні учнів молодшого шкільного віку / Н. Гринькова. - С.172-174
Екологічне виховання студента-медика Рівненської медичної академії на засадах викладання біології. - С.175-179
Ковбасюк, Т. Виховання особистості в аспекті педагогічного виміру Василя Сухомлинського / Т. Ковбасюк. - С.179-182
Лютко, О. Інтеграція ідей М. Ліпмана та В. Сухомлинського в освітньому процесі нової української школи / О. Лютко. - С.182-187
Михасюк, Т. Система етичних бесід Василя Сухомлинського як джерело розвитку мовленнєво-творчих здібностей молодшого школяра / Т. Михасюк. - С.188-192
Павлюк, В. Безпека освітнього процесу як важливе завдання нової української школи / В. Павлюк. - С.193-195
Пустовіт, Г. Проблеми освіти дітей з особливими потребами в педагогічній системі Василя Сухомлинського / Г. Пустовіт. - С.196-199
Шпичак, І. Духовно-ціннісний розвиток особистості у спадщині В. Сухомлинського / І. Шпичак. - С.204-206
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Толочко, С.
    Модернізація компетентнісного підходу в системі післядипломної педагогічної освіти України для сталого розвитку [Текст] / С. Толочко // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2018. - № 3. - С. 29-36

Рубрики: Освіта післядипломна

Кл.слова (ненормовані):
характеристика інтегрована -- ієрархія компетентностей
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.
Шифр: Н14/2020/2
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текст] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2020р. № 2
Зміст:
Зварич, І. Булінг у закладах освіти України і США / І. Зварич. - С.3-7
Савчук, Б. Феномен коучингу в зарубіжному дискурсі / Б. Савчук, Г. Білавич. - С.7-11
Багрій, М. Письменники-педагоги XIX – 30-х років XX ст. – автори навчально-методичного забезпечення освітніх закладів Західної України / М. Багрій. - С.11-14
Бондарець, М. Діяльність педагогічного інституту соціального виховання, нормальної і дефективної дитини при психоневрологічній академії (20-і роки хх ст.) / М. Бондарець. - С.15-19
Шеретюк, Р. Внесок у європейську природничу науку випускників піарських колегіумів Волині (XVIII– початок XIX ст.) / Р. Шеретюк, Н. Стоколос. - С.19-22
Безена, І. Трансформація ролі вчителя гуманітарних дисциплін у сучасній післядипломній освіті / І. Безена. - С.23-28
Бойчук, Н. Управлінський контекст у процесах художньо-естетичного розвитку особистості учня закладу загальної середньої освіти (із досвіду роботи Малої академії народних мистецтв та ремесел Березнівської ЗОШ І – ІІІ ступенів № 2 Рівненської області) / Н. Бойчук. - С.29-33
Завалевський, Ю. Місія вчителя в реалізації ціннісних пріоритетів Нової української школи / Ю. Завалевський. - С.33-37
Лунячек, В. Компетентнісний підхід як методологія професійного розвитку працівника освіти / В. Лунячек. - С.37-45
Мельник, Н. Планування діяльності закладу загальної середньої освіти: управлінський аспект / Н. Мельник. - С.45-50
Мищишин, І. Чинники професійного самовизначення сучасних старшокласників / І. Мищишин, Ю. Дмитрів. - С.51-54
Бондаренко, Н. Україна під «новою парасолькою грамотності» / Н. Бондаренко. - С.55-59
Майданенко, С. Готовність педагогів до інноваційної методичної роботи в закладах загальної середньої освіти / С. Майданенко. - С.59-63
Сологуб, О. Методична складова розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності педагогічних працівників засобами пролонгованих дистанційних тренінгів / О. Сологуб. - С.63-67
Войтовська, О. Розвиток емоційного інтелекту в дітей дошкільного й молодшого шкільного віку методами арттерапії / О. Войтовська. - С.68-71
Олефір, Н. Співпраця вчителя та батьків дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання / Н. Олефір. - С.72-75
Романовська, Д. Сформованість ціннісних орієнтацій здобувачів освіти у процесі розвитку соціальної компетентності / Д. Романовська. - С.75-80
Сидорук, І. Соціальне партнерство у формуванні компетентності майбутніх соціальних працівників / І. Сидорук. - С.80-83
Ступак, О. Діяльнісний етап реалізації системи формування соціальної активності молоді в інститутах громадянського суспільства / О. Ступак. - С.83-87
Вербицька, Х. Професійно орієнтований підхід у розвитку професійної креативності студентів у процесі навчання англійської мови / Х. Вербицька. - С.88-91
Корнієнко, І. Проєктне навчання мови у компетентнісному дискурсі / І. Корнієнко. - С.91-94
Косінова, О. Музичний портрет у літературі : на прикладі творчості П. Мирного, М. Коцюбинського, П. Тичини / О. Косінова. - С.95-98
Сокол, М. Ефективність методу «фішбоун» у процесі навчання англійської мови / М. Сокол, О. Царик, Н. Гупка-Макогін. - С.102-106
Донець, В. Модель формування готовності вчителів початкової школи до інноваційної діяльності в умовах інклюзивного навчання / В. Донець. - С.107-112
Цюняк, О. Сучасний стан професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності / О. Цюняк. - С.112-116
Рибалко, А. Організація навчального дослідження учнів із використанням міжпредметних зв’язків фізики та фізичної культури / А. Рибалко, О. Рибалко. - С.117-122
Войтович, О. Підготовка майбутніх учителів географії до проведення уроків міжпредметного змісту / О. Войтович, М. Костолович. - С.123-126
Толочко, С. Методика формування професійної компетентності з охорони праці майбутніх фахівців аграрної сфери / С. Толочко, А. Шкодин. - С.127-132
Пугач, В. Формування правової компетентності майбутніх менеджерів охорони здоров’я у професійній підготовці / В. Пугач. - С.132-137
Удовиченко, І. Міжпредметні зв’язки змісту профільного навчання географії учнів закладів загальної середньої освіти / І. Удовиченко. - С.137-140
Гавлітіна, Т. Наскрізне виховання цінностей у новій українській школі / Т. Гавлітіна. - С.141-145
Кіян, О. Морально-духовне виховання особистості молодшого підлітка / О. Кіян. - С.145-150
Кириленко, С. Учитель як носій цінностей виховання в сучасному закладі загальної середньої освіти / С. Кириленко. - С.150-153
Пустовіт, Г. Ціннісні виміри сучасної позашкільної освіти / Г. Пустовіт. - С.154-160
Сушик, Н. Компетентнісний підхід у реалізації технології соціального виховання «особиста гідність. Безпека життя. громадянська позиція» дітей підліткового та юнацького віку / Н. Сушик. - С.161-167
Цимбалюк, І. Гуманістичні ідеї Василя Сухомлинського в системі післядипломної педагогічної освіти / І. Цимбалюк. - С.168-171
Дем’янюк, О. Специфіка роботи над елементами хорової звучності в хоровому колективі / О. Дем’янюк. - С.172-175
Фарина, Н. Студія естрадного співу в сучасній системі мистецької освіти / Н. Фарина, Т. Тимошенко. - С.176-179
Галатюк, М. Сучасний студентський спорт як модус розвитку спортивної культури майбутніх фахівців фізичного виховання / М. Галатюк. - С.180-183
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Толочко, С.
    Методика формування професійної компетентності з охорони праці майбутніх фахівців аграрної сфери [Текст] / С. Толочко, А. Шкодин // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2020. - № 2. - С. 127-132

Рубрики: Вища освіта--Сільськогосподарська

Кл.слова (ненормовані):
структурно-логічна схема -- моделювання
Дод.точки доступу:
Шкодин, А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі