Головна Спрощенний режим Опис

Бази даних


Статті з періодичних видань та збірок- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Ландар, Р.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
Сигли бібліотек за посиланням
1.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: М6/2018/1
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : професиональный. - К, 1996 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 1
Зміст:
Шехайтли, К. 2018 год для украинского маркетинга станет годом размывания границ / К. Шехайтли. - С.14-15
Федоришина, Е. Иррациональный Нобель: история премий за исследования поведенческой экономики / Е. Федоришина. - С.16-18
Тодорова, О. Тренды в корпоративном контенте / О. Тодорова. - С.20-21
Малыш, А. 2018 год станет годом аналитики и омниканальных еоммуникаций / А. Малыш. - С.22-23
Ландар, Р. Основные тренды маркетинга 2018 года / Р. Ландар. - С.24-25
Ромат, Е. Глобальные тенденции развития современной рекламы / Е. Ромат. - С.26-35
Пустотин, В. Идентичность бренда: что это и как ее создать? / В. Пустотин. - С.40-46
Тренды-2018 в Е-COMMERCE. - С.47-49
Топ-10 технотрендов 2018 года. - С.50-51
Четыре тренда нового маркетинга. - С.52-57
Венгер, Е. Спецпроекты в инстаграм - ключевой тренд 2018 года / Е. Венгер. - С.58-59
Винокурова, Н. Как собрать команду для разработки OMNI-канального решения? / Н. Винокурова. - С.60-62
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Ландар, Р.
    Основные тренды маркетинга 2018 года [Текст] / Р. Ландар // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №1. - С. 24-25

Рубрики: Маркетингові дослідження

Кл.слова (ненормовані):
тренд -- 2018 р.
Вільних прим. немає

Знайти схожі