Головна Спрощенний режим Опис

Бази даних


Статті з періодичних видань та збірок- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Коул, Т.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
Сигли бібліотек за посиланням
1.
Шифр: М3/2020/2
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - Киiв, 1998 - . - Виходит раз на два місяця
2020р. № 2
Зміст:
Коул, Т. Як виробникам і ритейлерам підготуватися до стабілізації після COVID-19 / Т. Коул. - С.7-9
Мальчик, М. Сучасні тренди переробки сироватки операторами ринку молока та молочної продукції: світовий досвід / М. Мальчик, О. Попко. - С.10-19
Неформальна освіта - наша відповідь COVID-19. - С.41-45
Окландер, М. Розвиток проектів неформальної маркетинг-освіти в умовах цифровізації суспільства / М. Окландер, Р. Шемчук. - С.49-64
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Коул, Т.
    Як виробникам і ритейлерам підготуватися до стабілізації після COVID-19 [Текст] / Т. Коул // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 2. - С. 7-9

Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції

Кл.слова (ненормовані):
криза -- антикризове управління -- доступність товару
Вільних прим. немає

Знайти схожі