Головна Спрощенний режим Опис

Бази даних


Статті з періодичних видань та збірок- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Голованова, М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
Сигли бібліотек за посиланням
1.
Шифр: М3/2019/1
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - Киiв, 1998 - . - Виходит раз на два місяця
2019р. № 1
Зміст:
Паніотто, В. Довіра населення України до соціологічних опитувань ( 2002-2018) / В. Паніотто. - С.4-11
Голубаєв, О. Фактори впливу на розвиток індустрії анімації в Україні / О. Голубаєв. - С.25-32
Савицька, Н. Виведення на ринок продуктів із доведеною біологічною дією для харчування молоді / Н. Савицька. - С.33-41
Голованова, М. Лояльність клієнтів і метрики її вимірювання / М. Голованова. - С.43-45
Голіцин, А. "Нові комірці" як продукт нового формату сучасної освіти / А. Голіцин. - С.46-47
Панченко, О. Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент маркетингових комунікацій у банку / О. Панченко. - С.47-54
Корчинський, В. Ефективність маркетингових комунікацій в соціальних медіа / В. Корчинський. - С.54-56
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Голованова, М.
    Лояльність клієнтів і метрики її вимірювання [Текст] / М. Голованова // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 1. - С. 43-45

Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції

Кл.слова (ненормовані):
вартість довірча -- коефіцієнт повернення
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.
Шифр: М3/2019/4
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - Киiв, 1998 - . - Виходит раз на два місяця
2019р. № 4
Зміст:
Савицька, Н. Проблеми безпечності харчових продуктів та формування національних стандартів FOOD-маркетингу / Н. Савицька, В. Евлаш. - С.4-20
Голованова, М. Інтеграція України до Європейського ринку органічної замороженої продукції / М. Голованова, З. Каменєва, В. Хижа. - С.21-33
Пустотин, В. Бренд компании на B-to-B рынке строится на основе сервиса / В. Пустотин. - С.34-37
Носач, Л. Вплив виставкової діяльності на розвиток бізнесу / Л. Носач. - С.38-45
Давліканова, О. Побудова дуальної форми здобуття освіти: основні напрями дискусії / О. Давліканова. - С.46-62
Дослідження до дня маркетолога: що пропонують сьогодні та що чекає завтра. - С.63-65
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Голованова, М.
    Інтеграція України до Європейського ринку органічної замороженої продукції [Текст] / М. Голованова, З. Каменєва, В. Хижа // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 4. - С. 21-33

Рубрики: Ринок споживчий

Кл.слова (ненормовані):
ПРОДУКТИ ХАРЧУВАННЯ -- ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА -- швидкі зміни (тригери)
Дод.точки доступу:
Каменєва, З.
Хижа, В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.
Шифр: М3/2021/2
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - Киiв, 1998 - . - Виходит раз на два місяця
2021р. № 2
Зміст:
Параска, М. Про роботу маркетингових відділів компаній в умовах нової реальності / М. Параска, Л. Худолей. - С.13-16
Бур’янов, В. Тривіальні маркетингові маніпуляції, шляхи їх існування та чому обізнаність споживача необхідна маркетологам / В. Бур’янов. - С.16-33
Швец, В. Рынок не будет падать 800 лет / В. Швец. - С.33-36
Параска, М. Що в мені тобі моєму, або в чому сила бренду / М. Параска. - С.36-39
Голованова, М. Зміни маркетингової стратегії ресторанного бізнесу в умовах пандемії / М. Голованова, З. Каменєва, О. Ружаленко. - С.39-53
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Голованова, М.
    Зміни маркетингової стратегії ресторанного бізнесу в умовах пандемії [Текст] / М. Голованова, З. Каменєва, О. Ружаленко // Маркетинг в Україні. - 2021. - № 2. - С. 39-53

Рубрики: Харчування громадське

Кл.слова (ненормовані):
РЕСТОРАННИЙ БІЗНЕС -- бренд-маркетинг
Дод.точки доступу:
Каменєва, З.
Ружаленко, О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.
Шифр: М3/2021/6
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - Киiв, 1998 - . - Виходит раз на два місяця
2021р. № 6
Зміст:
Мерчандайзинг в УкраїнІ: аналіз ефективності. - С.42-46
Оцінка обсягу ринку маркетингових сервісів. Стриманий оптимізм: Висновки 2021. Прогноз на 2022. - С.47-51
Голованова, М. Сучасні маркетингові підходи просування фотобізнесу в Instagram / М. Голованова. - С.61-72
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Голованова, М.
    Сучасні маркетингові підходи просування фотобізнесу в Instagram [Текст] / М. Голованова // Маркетинг в Україні. - 2021. - № 6. - С. 61-72

Рубрики: Фотомистецтво

   Бізнес


Кл.слова (ненормовані):
цифрове копіювання -- портретна фотографія
Вільних прим. немає

Знайти схожі